Geweldig!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:05:
Ik heb een w800i vrijdag gehaald.. moet alleen nog even nummerbehoud aanvragen en dan ga ik hem full time gebruiken..
Maar ik heb een vraag:
Ik hoorde van mensen dat de k750i en de w800i zeer gevoelig zijn voor vocht. De winkelier raadde mij aan om een verzekering af te sluiten.
Jullie ervaringen? advies? wat kan ik het beste doen?
Electronische apperatuur is altijd allergisch voor vocht

.
Als winkelier zijnde zou ik ook iedereen aanraden om daarom een verzekering af te sluiten. De kans dat je verlies maakt is dermate klein. Ze maken er zoveel winst op, mede doordat ze contracten heel erg streng zijn gemaakt. Vochtschade is bijv. niet rechtsgeldig. Anders zou iedereen zijn telefoon na een tijdje (als ie hem zat is) onderdompelen en het bedrag terug vragen.
Ook geld terug vorderen nadat je toestel is gejat is ook geen makkie. Geen verhaaltje, maar je moet mishandeld zijn wil je geld terug krijgen als je toestel is gejat...
Ik heb afgelopen donderdag in flinke regen lopen smsen en bellen met mijn headset. Mijn k750i is iig wel spatwaterdicht. Hij werkt nog steeds prima!

Je kan hem gerust in je broekzak stoppen als het regent. Zolang je hem maar geen échte zwemles geeft.
Ik heb geen problemen met inzoomen.
Geronimoos schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:55:
Ik heb een onzuiverheid in me camera van me k750i, 't lijkt net alsof er wat op de lens zit maar die is perfect schoon en vrij van krassen. Op elke foto is een raar rondje met staartje te zien in het midden van de foto... zie hier: (klik voor grote versie, dan zie je 't pas)
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand wat dit kan zijn? is de CCD misschien niet goed? Heb me K750 net een week, denk dat ik wel terug moet naar de phonehouse

Probleem voorleggen bij the Phonehouse, eventueel foto's laten zien die je hier gepost hebt.
Ik verwacht dat Dynafix een oplossing voor dit probleem heeft.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je 200 smsjes kan opslaan? (bron kwijt)
Waarom wil je al jouw smsjes opslaan? Nuttige/belangrijke info haal je er tussen uit en schrijf je op. [geen grap! maar een serieuze tip] Bij de expo kan je een sms-dagboek kopen.
Smsjes zijn eigelijk alleen maar een verzameling van digitale letters...en de mooiste herrinneringen kan je het beste zelf onthouden ipv deze taak af te schuiven aan digitale apperatuur.
[
Voor 70% gewijzigd door
willy1986 op 19-09-2005 22:53
]