Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:05:
[...]

Nee, dan begin ik er niet aan.

Ik kom er trouwens nu pas achter dat je panorama foto's kan maken, maximaal 3 foto's? Zou leuk zijn als je meer kon instellen.

Waar kan ik trouwens zien wat de nieuwste firmware versie is en wanneer er een nieuwe uit is? Ik zie het op de se site nergens staan..
Je kan de firmware van w800 op je k750 zetten. Maar hier mogen we niet over praten.
google => davinciteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:14:
[...]

Harstikke bedankt voor de snelle reactie :)
Ik heb alleen nog steeds een probleem:
Als ik hem encode en ik druk op start krijg ik deze melding:
Cannot process the source format. Please select a different source.
Het is gewoon een MPEG. En mijn computer speelt hem wel gewoon af.
Ik begrijp er niets meer van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een W800 en heb constant een rood icoontje boven in mijn scherm naast mijn bluetooth icoontje en dergelijke, het ziet er ongeveer zo uit:
code:
1
2
3
4
   / \                     
|   |                       
|   |                        
|___|

Kan iemand mij vertellen wat dit is?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Leuk om te weten:
Ik heb een K750i waarop volgens het boekje "Mijn vrienden" (Wireless Village) op aanwezig zou moeten zijn. Na enig zoekwerk, blijkt dit niet het geval te zijn. Omdat ik het toestel los (zonder abo of prepay) gekocht heb (geen discussie over s.v.p.) leek het mij dat de provider dit niet uitgeschakeld zou hebben. Ik heb SE daarom gemaild met de vraag hoe ik Wireless Village terug kan krijgen, met uiteindelijk dit antwoord:
na contact te hebben gehad met onze service manager is gebleken dat dit afhankelijk is van de netwerkoperator indien de netwerkoperator dit niet ondersteunt verschijnt deze functie niet. Dus niet alle toestellen beschikken over deze feature.
Erg jammer dus... Ik heb helaas nog niet kunnen testen of dit werkelijk het geval is omdat ik vandaag nog niet thuis geweest ben. M'n pa heeft namelijk een SE T630 waar het wél beschikbaar is. Even SIM swappen en ik weet of meneer SE gelijk heeft.

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gemiste oproep. Moet je even op gesprek klikken en checken wie het is en dan is het weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:23:
Een gemiste oproep. Moet je even op gesprek klikken en checken wie het is en dan is het weg :)
Dank u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

"My Friends" staat bij mij gewoon in het menu, onder Messaging (jaja, ik heb mijn K750i op Engels staan, voordat mensen beginnen over dat eht bij hun anders heet, zou niet de 1e keer zijn).

K750i met Telfort abo dus, voor wie zich afvraagt welke provider.

Heb het nog nooit gebruikt want ik voel de behoefte niet, maar het lijkt me dat het gewoon kan dus.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
SnoeiKoei schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:28:
"My Friends" staat bij mij gewoon in het menu, onder Messaging (jaja, ik heb mijn K750i op Engels staan, voordat mensen beginnen over dat eht bij hun anders heet, zou niet de 1e keer zijn).

K750i met Telfort abo dus, voor wie zich afvraagt welke provider.

Heb het nog nooit gebruikt want ik voel de behoefte niet, maar het lijkt me dat het gewoon kan dus.
Ik heb ook Telfort-abo...

Edit: Eerste berichtjes was overbodig; antwoord was al gegeven... ;-)

[ Voor 73% gewijzigd door tERRiON op 19-09-2005 16:33 ]

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:23:
Ik heb een W800 en heb constant een rood icoontje boven in mijn scherm naast mijn bluetooth icoontje en dergelijke, het ziet er ongeveer zo uit:
code:
1
2
3
4
   / \                     
|   |                       
|   |                        
|___|

Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Handleiding gechecked? B)
SaferSephy schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:16:
Dus nog ff snel. Ik ga straks bestellen.

D500 of een K750i?

liefst onderbouwen :)
www.nieuwemobiel.nll > Toestellen > vergelijken. (selecteer Samsung -D500 & Sony Ericsson -K750i)Kijk en vergelijk.
Ik raad je zeker de D500 aan! Zo'n goede telefoon! Heb er geen woorden voor! BT, GPRS, MMS en mp3 speler! En je kan er zelfs mee bellen! _/-\o_

8)7

[ Voor 33% gewijzigd door willy1986 op 19-09-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Je haalt me de woorden uit de mond ;) al kreeg ik de neiging om het iets lomper te gaan zeggen. (mn complimenten voor de mooie tekening trouwens, in die tijd had evt. ook de handleiding doorgenomen kunnen worden, daar is een pagina die ALLE icoontjes uitlegt :X )
Maar goed het antwoord is inmiddels al gegeven, dus case closed.
willy1986 schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:31:
www.nieuwemobiel.nll > Toestellen > vergelijken. (selecteer Samsung -D500 & Sony Ericsson -K750i)Kijk en vergelijk.
Ik raad je zeker de D500 aan! Zo'n goede telefoon! Heb er geen woorden voor! BT, GPRS, MMS en mp3 speler! En je kan er zelfs mee bellen! _/-\o_

8)7
En samsung telefoons maken meer herrie op de luidsprekerstand (is mijn ervaring). Dus als je nog eens herrie wilt schoppen tijdens het showen van je "nieuwe" mobiel op 1 of ander feest: koop de/een samsung :P

[ Voor 39% gewijzigd door Arie-Kanarie op 19-09-2005 16:58 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HPM-70 zojuist ook gehaald bij de PhoneHouse, maar ik begrijp niet dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!
Ik vind de bassen gewoon zwaar teleurstellen. Bij de mediaplayer kun je de bastonen nog wat opschroeven met de equalizer, maar de radio klinkt eenvoudigweg bagger.
Daar komt nog bij dat die dingen voortdurend uit mijn oren flikkeren, welke rubbertjes ik ook gebruik. Kortom: gewoon een vette miskoop! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja kon het niet vinden, waar staat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:55:
Ik heb de HPM-70 zojuist ook gehaald bij de PhoneHouse, maar ik begrijp niet dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!
Ik vind de bassen gewoon zwaar teleurstellen. Bij de mediaplayer kun je de bastonen nog wat opschroeven met de equalizer, maar de radio klinkt eenvoudigweg bagger.
Daar komt nog bij dat die dingen voortdurend uit mijn oren flikkeren, welke rubbertjes ik ook gebruik. Kortom: gewoon een vette miskoop! :( :(
Welke phonehouse?
En misschien heb je gewoon rare oren }:O

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:59

-tom-562

Oliesjeik

gvd :( ben geweigerd door telfort bij telecomadvies.nl, morgen maar naar belcompany en daar dat telfort 200 abbo halen met een w800, hopelijk gaat 't daar wel.
Weet iemand waar dat aan kan liggen dat ik geweigerd ben? Ik heb nergens schulden ofzo.. Een jongen uit m'n klas had dat ook, wilde ook telfort, maar werd ook geweigerd, ook hij had geen schulden.
Laatst had m'n pa dat ook, hij wilt zo'n 1,50 euro abbo afsluiten bij t-mobile, via internet, stuurt het contract op, krijgen we mail dat 'ie geweigerd is. Stuurt nog een keer opnieuw een nieuw contract op, nu ging het wel goed :S

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:42:
[...]

als iedereen met de nieuwe firmware zegt dat de kwaliteit van de video's en foto's erop vooruit gaat dan zal het voor mij ook moeilijk zijn om niet de nieuwe firmware erop te zetten. Wacht nog steeds op mijn k750i die deze week binnen moet komen als ik de website moet geloven

Is het trouwens mogelijk dat op nieuwe telefoons de laatste firmware standaard al geinstalleerd is?
Ga er maar vanuit dat de telefoon die jij krijgt de R1L nog heeft. K750i's die over een goede week worden uitgeleverd zullen wel over de R1N beschikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:56:
[...]

Welke phonehouse?
En misschien heb je gewoon rare oren }:O
Phonehouse Tilburg.
Misschien, maar ik heb al vaker dit soort oordopjes gehad zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:40
Iemand in belgië al de HPM-70 ergens tegengekomen. Ben hier naar de PhoneHouse gegaan, en daar hadden ze die niet. Zeiden dat die nog niet appart te verkrijgen waren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:56:
[...]

Ja kon het niet vinden, waar staat het?
|:( Een symbool noem je ook wel een pictogram!
Nederlandse handleiding > Pictogrammen..... taaln00b :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat bij de index bij P:
Playlists
PlayNow

Thats it

Zoals ik al vermelde, ik heb een W800, geen K750i, lezen, taalnoob.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:04
spockster schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:03:
Iemand in belgië al de HPM-70 ergens tegengekomen. Ben hier naar de PhoneHouse gegaan, en daar hadden ze die niet. Zeiden dat die nog niet appart te verkrijgen waren. :(
Ik ben in Antwerpen ook een paar zaken afgegaan (phonehouse, fnac, mediamarkt,...). Nergens gezien. Wel niets gevraagd, wou dit bij een winkel achter de hoek, maar die is maandag gesloten. Morgen nog eens proberen. Als ze beter nieuws hebben laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:10:
Staat bij de index bij P:
Playlists
PlayNow

Thats it

Zoals ik al vermelde, ik heb een W800, geen K750i, lezen, taalnoob.
dus? :P W800i K750i of D750i... tis allemaal één pot nat! Dan kijk je toch ff in de handleiding van de K750i? :) Genoeg hier over. Volgende klant :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Is de phonehouse soms eerder met SonyEricsson spullen? :)

Heel Heerlen afgelopen voor de HPM-70, en bij The Phonehouse had ik suc6 :)
Zo ging het ook met m'n K750i, die hadden ze daar ook heel snel binnen :)

Damn die HPM-70's klinkten nice. Bass is echt heel erg goed, en ze vallen tenminste niet uit je oor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41

n00bs

Het is weer Zomer!

-tom- schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:57:
gvd :( ben geweigerd door telfort bij telecomadvies.nl, morgen maar naar belcompany en daar dat telfort 200 abbo halen met een w800, hopelijk gaat 't daar wel.
Weet iemand waar dat aan kan liggen dat ik geweigerd ben? Ik heb nergens schulden ofzo.. Een jongen uit m'n klas had dat ook, wilde ook telfort, maar werd ook geweigerd, ook hij had geen schulden.
Laatst had m'n pa dat ook, hij wilt zo'n 1,50 euro abbo afsluiten bij t-mobile, via internet, stuurt het contract op, krijgen we mail dat 'ie geweigerd is. Stuurt nog een keer opnieuw een nieuw contract op, nu ging het wel goed :S
Of je nou morgen naar de BC gaat, maakt geen ruk uit. TF weigert bijna nooit een persoon dus of je hebt ooit grote schulden gehad, of je hebt geen vast inkomen en bent te jong, of je hebt iets op je kerfstok :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde ben nu twwe keer geweigerd door TF, na wat bellen en schrijven met de EDR komen we er achter dat het lag aan de lokatie waar ik woon, de oude bewooner heeft finacieele problemen gehad en daarom weigeren ze het adres in eerste instantie, als je contact op neemt met de EDr moet je loon strookjes en dergelijke op sturen en dan wordt je wel geaccepteerd. of je kan op een ander adres het aan vragen en dan is er op een ook geen probleem meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb hem inmiddels ook gehaald bij de PhoneHouse in Enschede.
Houd er rekening mee dat je je oordoppen (net als speakers) even in moet spelen voordat ze een goed geluid geven. Meer hierover in het topic over oordopjes.
Materiaal van de dopjes is wel een stuk minder dan de MDR-E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

n00bs schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:57:
[...]

Of je nou morgen naar de BC gaat, maakt geen ruk uit. TF weigert bijna nooit een persoon dus of je hebt ooit grote schulden gehad, of je hebt geen vast inkomen en bent te jong, of je hebt iets op je kerfstok :Y)
M'n pa had 't laatst dus ook bij t-mobile, de 2e keer dat hij het contract opstuurde was er niks aan de hand...
En op ons adres kan niet, want m'n ouders hebben ook mobiele abbonementen op dit adres (ook van telfort eentje), en zelf heb ik nog nooit schulden gehad ofzo, en ik werk.. Naja, ik zie wel.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
Is er een toets waarmee je makkelijk het woordenboek kan aan of uitzetten? Ben het boekje kwijt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het nadeel van een kpn simlock bij de k750?
alleen dat je kaartjes van t-mobile er niet in kan doen?
of zijn er ook functies uitgeschakeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ lowfi: bedoel je T9? Dat is sterretje lang ingedrukt houden
@ patrick: simlock van kpn is alleen dat je telefoon geen andere providers lust dus geen aanpassingen in software oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dankjewel
telefoontje maar gaan bestellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

zojuist ook K750i besteld...morgen nog alleen even mijn Samsung D500 die ik besteld had actief weigeren op het postkantoor xD

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
willy1986 schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:31:
Vertel eens, welk van deze opties kun je niet met een K750?

Ik weet niet hoe de BT-ondersteuning van Samsung tegenwoordig is, maar anderhalf jaar geleden ofzo, was het nog zwaar kl*te. Alleen ondersteuning voor headset-profiel (of weet ik het hoe het heet), en niet eens FTP, wat voor mij een vereiste is. En heb je voor Samsung ook zulke handige tools als Float's Mobile Agent?

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Eindelijk me K750i opgehaald maar deze wil ik nu update maar ik kom ergens niet helemaal uit:

Ik heb alle instructies van die site opgevolgd, dus dat programma en driver geinstalled enz. Alles gaat ook goed tot het updaten begint...

Ik krijg de instructie de telefoon van de usb kabel te disconnecten en daarna uit te zetten...
Maar wat ik dan moet doen begrijp ik niet helemaal.

Moet ik terwijl ik C indruk hem weer op de usb kabel aansluiten. Of eerst weer opstarten? Wat moet ik nou precies doen?

Alvast bedankt.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet (gelezen heb, want heb de telefoon nog niet)
moet je de c-knop ingedrukt houden totdat hij begint te updaten en pas loslaten als hij van 0 naar 1% springt dus moet je de telefoon niet aanzetten

correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
swolters schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:23:
M'n pa heeft namelijk een SE T630 waar het wél beschikbaar is. Even SIM swappen en ik weet of meneer SE gelijk heeft.
Meneer SE heeft dus géén gelijk: Als ik mijn sim erin prop, blijft Wireless Village (Mijn vrienden/My friends) gewoon beschikbaar. GRRRRRRRRRRR!!!!

Natuurlijk meteen een vriendelijk mailtje richting meneer SE gestuurd met mijn bevindingen.

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik weet niet of dat jullie dat al wisten, maar de disc2phone software van de w800i is gewoon legaal op de sonyericsson site te downloaden. Mss handig voor de k750i users en voor in de startpost?
http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=16358&esi=true

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

-tom- schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:28:
Ik weet niet of dat jullie dat al wisten, maar de disc2phone software van de w800i is gewoon legaal op de sonyericsson site te downloaden. Mss handig voor de k750i users en voor in de startpost?
http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=16358&esi=true
Lees de startpost nog maar eens door ;)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
swolters schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:09:
[...]

Ik weet niet hoe de BT-ondersteuning van Samsung tegenwoordig is, maar anderhalf jaar geleden ofzo, was het nog zwaar kl*te. Alleen ondersteuning voor headset-profiel (of weet ik het hoe het heet), en niet eens FTP, wat voor mij een vereiste is. En heb je voor Samsung ook zulke handige tools als Float's Mobile Agent?
LOL :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik had het al eerder gevraagd, maar heb er nog geen antwoord op gehad:
Is er een goede manier om op de K750i smsjes te archiveren? Er past helaas maar een heel beperkt aantal smsjes op het telefoongeheugen + memory kaartje, dus hoe lossen jullie dat op?

- Hoeveel smsjes passen er op het telefoongeheugen?
- Is dat op een of andere manier uit te breiden?
- Kan ik de smsjes naar een andere map verplaatsen, op het memory kaartje bijvoorbeeld?
- Is er een andere manier om ze te archiveren? Naar de pc bijvoorbeeld, werkt FMA al fatsoenlijk met de K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:20:
Voor zover ik weet (gelezen heb, want heb de telefoon nog niet)
moet je de c-knop ingedrukt houden totdat hij begint te updaten en pas loslaten als hij van 0 naar 1% springt dus moet je de telefoon niet aanzetten

correct me if I'm wrong
Ok:

Ik haal mijn telefoon van de kabel
Zet hem voor langer dan 20secs uit
En dan? Als ik hem weer aansluit gaat hij automatisch (normaal naar standby mode) aan...
Waar moet ik dus die C toets ingedrukt houden?

Thnx trouwens voor je erg snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Wil je ze verkopen aan mij ofzo? HPM-70 lijken mij erg vet

@ de gene die ze in Enschede bij de Phonehouse gekocht heeft... hadden ze er nog meer liggen? want ik wil ze ook en wat heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook de nieuwst firmware in mijn SE750I geinstalleerd.
Echter bij het installeren 52% schoot hij ineens door naar de 100%, is dit normaal?
Er kwam namelijk wel te staan update succesvol.

Sinds de update heb ik het probleem, dat ik bij het bekijken van mijn foto's, niet meer kan inzoomen.
Voor de update deed hij dat wel gewoon

Bij het maken van foto's kan ik wel zoomen(het knopje is dus niet defect).

heeft er iemand meer dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:05:
Ik heb nu ook de nieuwst firmware in mijn SE750I geinstalleerd.
Echter bij het installeren 52% schoot hij ineens door naar de 100%, is dit normaal?
Er kwam namelijk wel te staan update succesvol.

Sinds de update heb ik het probleem, dat ik bij het bekijken van mijn foto's, niet meer kan inzoomen.
Voor de update deed hij dat wel gewoon

Bij het maken van foto's kan ik wel zoomen(het knopje is dus niet defect).

heeft er iemand meer dit probleem?
Zou je mij eens Precies willen uitleggen wat je nou precies moet doen voor dat updaten (kwa aan/uit zetten en C toets)? Zie 2 posts hierboven voor meer info..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Banjy schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:54:
[...]

Ok:

Ik haal mijn telefoon van de kabel
Zet hem voor langer dan 20secs uit
En dan? Als ik hem weer aansluit gaat hij automatisch (normaal naar standby mode) aan...
Waar moet ik dus die C toets ingedrukt houden?

Thnx trouwens voor je erg snelle reactie :)
Je moet als je je telefoon weer aansluit de c knop inhouden voor dat je de telefoon aansluit en dit ook ingedrukt houden net zo lang totdat de meter van het updaten begint te lopen

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
DaveD1109 schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:17:
[...]

Je moet als je je telefoon weer aansluit de c knop inhouden voor dat je de telefoon aansluit en dit ook ingedrukt houden net zo lang totdat de meter van het updaten begint te lopen
Hmm krijg het nog steeds niet voor elkaar, maar begin aan me pc te twijfelen...
Want als ik opstart met C ingedrukt dan hoor ik paar keer die USB boing zeg maar, van aan uit aan uit ofzo... Dit hoort zeker niet? Anders kijk ik wel even op me vaders pc...

Ik laat het jullie weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
swolters schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:09:
[...]

alle telefoons zijn wel goed.
zo is die samsung lekker klein, wat zeker handig is.

Je kan er echter geen geheugenkaart instoppen, dus maar dan 1 cd en wat foto's passen er niet op.
Maar wat bellen en zo betreft zullen ze niet zo goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Vriend van me heeft net zn K750i geupdate met de nieuwe firmware (vanaf de eerste firmware) alleen nu gaan zijn telefoon niet meer aan. Hij heeft ook al geprobeerd met C-knop ingedrukt te starten maar lukt ook niet. Nog tips?
Hij kreeg de melding: geen contact meer met usb telefoon aan het eind

[ Voor 14% gewijzigd door Floppie op 19-09-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heeft nou niemand problemen met disc2phone. Hij zet sommige nummers bij mij in een andere volgorde. Hoe kan ik dat herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

rellehenk schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:38:
Vriend van me heeft net zn K750i geupdate met de nieuwe firmware (vanaf de eerste firmware) alleen nu gaan zijn telefoon niet meer aan. Hij heeft ook al geprobeerd met C-knop ingedrukt te starten maar lukt ook niet. Nog tips?
Dat had ik hier al eens gezien, batterij eruit en terug, langdurig powerknop indrukken en dan leeft ie weer, wel zonder kabel erin aanzetten.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
  • Laatst online: 18-05 17:43
Geklooi allemaal. Ik heb dus de k750i doordrenkt met Orange-eigendunk. Updaten wil dus ook helemaaal niet. Na alle problematiek gelezen te hebben toch maar gewaagd aan de harde reset met toeters en bellen. Afijn alles 'goed' doorlopen...Orange Icons waren er nog steeds (had op een engels forum gelezen dat de firmware na update gewoon weer standard SE zou worden, helaas niet dus) bleek ook de firmware en camera versie niks opgeschoten te zijn; respectievelijk R1J002 en camera 4.4 ... helaas :'( :/ . Meer mensen met de orange-'update-problemen' ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 19:49
Ik heb een onzuiverheid in me camera van me k750i, 't lijkt net alsof er wat op de lens zit maar die is perfect schoon en vrij van krassen. Op elke foto is een raar rondje met staartje te zien in het midden van de foto... zie hier: (klik voor grote versie, dan zie je 't pas)
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.vandezand/1/DSC00110_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.vandezand/1/DSC00116_klein.jpg

Weet iemand wat dit kan zijn? is de CCD misschien niet goed? Heb me K750 net een week, denk dat ik wel terug moet naar de phonehouse :(

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Misschien een dode pixel, maar dan op de ccd?
maak met verschillende lichtinvallen een foto, als het "ding"dan schaduw heeft dan weet je dat het op de lens zit, ipv in de chip.

succes iig, ik hoop dat het een stofje is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Speedy-Andre schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:44:
[...]

Dat had ik hier al eens gezien, batterij eruit en terug, langdurig powerknop indrukken en dan leeft ie weer, wel zonder kabel erin aanzetten.
werkt helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Hoe kun je zien wat voor firmware op je SE K750i zit?

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geronimoos schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:55:
Ik heb een onzuiverheid in me camera van me k750i, 't lijkt net alsof er wat op de lens zit maar die is perfect schoon en vrij van krassen. Op elke foto is een raar rondje met staartje te zien in het midden van de foto... zie hier: (klik voor grote versie, dan zie je 't pas)
[afbeelding]

[afbeelding]

Weet iemand wat dit kan zijn? is de CCD misschien niet goed? Heb me K750 net een week, denk dat ik wel terug moet naar de phonehouse :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt me een hardwarefoutje. Zou ermee terug gaan naar plaats van aankoop, of anders naar Dynafix opsturen met een kopie van je aankoopsbewijs en een brief met de omschrijving van je klacht.

@SaferSephy: Staat in de startpost ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 21:05 . Reden: Ow, excuus, dubbelpost....kreeg een of andere rare foutmelding tussendoor, vandaar... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
edit: niet goed gelezen, exuses hiervoor :)

idd gewoon even teruggaan naar de winkel, binnen 2 weken ruilen ze geloof ik gewoon om voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Mooi het is gelukt.

Even op een 'schone' pc deed het hem...Dacht ook iets te zien tijdens installatie op me eigen pc van failed installation. Ach, tis nu gelukt. Thnx allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:11:
Mooi het is gelukt.

Even op een 'schone' pc deed het hem...Dacht ook iets te zien tijdens installatie op me eigen pc van failed installation. Ach, tis nu gelukt. Thnx allemaal :)
Kun jij jouw afbeeldingen/foto's wel uitzoomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:04:
[...]

@SaferSephy: Staat in de startpost ;)
net 2 keer gelezen...kon het nog steeds niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
in het vorige deel waren er mensen die een kaartje van nederland (treinverbindingen) online hebben gezet. :D was erg handig, dus ik heb deze op mijn k750 gezet. bij de vorige firmware kon ik nog inzoomen, maar nu bij de nieuwste niet meer???? wie nog meer????

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:18:
[...]

Kun jij jouw afbeeldingen/foto's wel uitzoomen?
Hmm welke toetsen moet ik hier voor gebruiken? 8)7 Sorry maar ben echt nog in de experimentele fase...Zijn het dezelfde als bij een foto nemen?

Oh ja nog een vraag: Heb nu een paar filmpjes via de manier uit de start post geconvert, maar vind dit niet altijd even mooi. Het MP4 filmpje van SE zelf aan de andere kant oogt al een stuk mooier (maar kan gezichtsbedrog zijn) wat is dus beter? 3GP of MP4, en welk formaat (+ evt programma als je mp4) gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
Nou, begint nou niet leuk meer te worden; na alle pogingen te updaten. Blijken nu ineens de mappen 'applicaties' en 'games' onbereikbaar. Met geen mogelijkheid kom ik erin!

Nieuwe (java)games installeren lukt dus niet; "bewerking is mislukt" dit komt doordat die mappen gewoonweg niet openen, ze zijn onbereikbaar. Als ik erop klik (met joystick of rechter keyboardtoets) gebeurt er niks..

HELP! een search op internet geeft weinig (lees geen) aanknopingspunten... : :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:22:
in het vorige deel waren er mensen die een kaartje van nederland (treinverbindingen) online hebben gezet. :D was erg handig, dus ik heb deze op mijn k750 gezet. bij de vorige firmware kon ik nog inzoomen, maar nu bij de nieuwste niet meer???? wie nog meer????
mijn k750 kan en kòn het niet. ik weet ook nog steeds niet wat ik er aan moet doen. ook horizontaal geprobeerd, maar dat werkt ook niet. ik kan wel inzoomen met fotos maken.

@tinus: ik neem aan dat je je datakabel er wel ff uit hebt gehaald terwijl je dat probeerde ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
@SugarLevi

Ja, uiteraard. Helemaal niks. Ziet er erg vreemd uit, heb 'm al een keer uitgeschakeld, ingeschakeld, batterij eruit etc etc, helemaal niks.

Het zijn ook alleen de mappen Games en Applicaties, de overige mappen no problemo 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door tinus94 op 19-09-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tinus94 schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:39:
@SugarLevi

Ja, uiteraard. Helemaal niks. Ziet er erg vreemd uit, heb 'm al een keer uitgeschakeld, ingeschakeld, batterij eruit etc etc, helemaal niks.
zijn je updates mislukt ?
welke versie heb je nu ?
wat heb je 't laatst gedaan ?
memorycard eruit gehaald ?
en waar haar je fatsoenlijke/vette javagames vandaan ?

misschien aan masterreset denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:32:
[...]

Hmm welke toetsen moet ik hier voor gebruiken? 8)7 Sorry maar ben echt nog in de experimentele fase...Zijn het dezelfde als bij een foto nemen?
Ja, die knop is het. ;)
Je moet wel de foto eerst horizontaal zetten.

hmm er zijn dus meer mensen met dit probleem.
Ik vind dat zoomen toch wel belangrijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:59
rellehenk schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:38:
Heb ik ook gehad; kreeg voortdurende een foutmelding met betrekking tot een communicatiefout. Hij moet dan verplicht naar Dynafix. Het toestel wordt dan onder garantie gemaakt.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaferSephy schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:21:
[...]

net 2 keer gelezen...kon het nog steeds niet vinden :'(
Dit staat er letterlijk: ;)

Hoe kom ik in het service menu waar ik de versie van de software van mijn telefoon kan zien?
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *

(< of > bedien je doormiddel van de joystick)

Dus je telefoon aanzetten, dan:
Rechts drukken met joystick, sterretje drukken, enz.
Stoor je niet aan wat er op het scherm gebeurd; gewoon doorgaan met de handleiding wanneer je de snelkoppeling o.i.d. ziet. Als je de acties goed hebt gevolgd kom je vanzelf in het service menu.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:45:
[...]

Dit staat er letterlijk: ;)

Hoe kom ik in het service menu waar ik de versie van de software van mijn telefoon kan zien?

[...]
omg ik ben echt blind! haha sorrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
@SugarLEVI

1) K750i met Orange Firmwre
2) firmware R1J002
prgCXC1250036_EU_3_CL R1J002

Camera 4.4

softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R 1E

Aanpassing
CDA102338/24 R20A
cxc 125953 R1J002
ORANGE_GEN

content versie
PA 19
3) proberen te updaten naar R1N035 via de normale online updateservice-manier; niet gelukt: iets van "toestel is al bijgewerkt"
4) vanavond dus geprobeerd op de manier van The Conman (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/24207459)
5) ook niet gelukt dus...en nu dus de problemen van de mappen..

Ohja over die games mail ik wel effe, mag hier niet vrees ik...

[ Voor 9% gewijzigd door tinus94 op 19-09-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:45:
[...]

Ja, die knop is het. ;)
Je moet wel de foto eerst horizontaal zetten.

hmm er zijn dus meer mensen met dit probleem.
Ik vind dat zoomen toch wel belangrijk.
Ok, thnx. Ik kan wel inzoomen...Heb het op een 640x480 foto geprobeerd en het werkte dus gewoon. :)

Weet iemand trouwens nog een leuke gratis site met een hoop K750 content? Dus games, audio enz enz?

[ Voor 12% gewijzigd door Banjy op 19-09-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tinus94 schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:50:
@SugarLEVI

1) K750i met Orange Firmwre
2) firmware R1J002
prgCXC1250036_EU_3_CL R1J002

Camera 4.4

softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R 1E

Aanpassing
CDA102338/24 R20A
cxc 125953 R1J002
ORANGE_GEN

content versie
PA 19
3) proberen te updaten naar R1N035 via de normale online updateservice-manier; niet gelukt: iets van "toestel is al bijgewerkt"
4) vanavond dus geprobeerd op de manier van The Conman (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/24207459)
5) ook niet gelukt dus...en nu dus de problemen van de mappen..

Ohja over die games mail ik wel effe, mag hier niet vrees ik...
eigenlijk heb je dus nix vreemds gedaan.
ik weet niet precies wat orange precies veranderd heeft aan de firmware, maar kennelijk is de conman/masterreset methode niet gelukt. bij mij werd eerst ook het een en ander verneukt (camera) door stug-toch-willen-updaten terwijl er 'toestel is al bijgewerkt' stond, maar na de masterreset werkt 'ie weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een w800i vrijdag gehaald.. moet alleen nog even nummerbehoud aanvragen en dan ga ik hem full time gebruiken..

Maar ik heb een vraag:

Ik hoorde van mensen dat de k750i en de w800i zeer gevoelig zijn voor vocht. De winkelier raadde mij aan om een verzekering af te sluiten.

Jullie ervaringen? advies? wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:05:
[...]

eigenlijk heb je dus nix vreemds gedaan.
ik weet niet precies wat orange precies veranderd heeft aan de firmware, maar kennelijk is de conman/masterreset methode niet gelukt. bij mij werd eerst ook het een en ander verneukt (camera) door stug-toch-willen-updaten terwijl er 'toestel is al bijgewerkt' stond, maar na de masterreset werkt 'ie weer perfect.
Dat ben ik nog vergeten te zeggen; achteraf besef ik dat het al misgegaan is na de eerste keer updaten...dus niet eens na de masterreset

Ik ga gewoon nog eens de regulier update proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een w800i vrijdag gehaald.. moet alleen nog even nummerbehoud aanvragen en dan ga ik hem full time gebruiken..

Maar ik heb een vraag:

Ik hoorde van mensen dat de k750i en de w800i zeer gevoelig zijn voor vocht. De winkelier raadde mij aan om een verzekering af te sluiten.

dáár verdienen die winkeliers op. ik ga m'n telefoon niet aan m'n vissen voeren oid. broekzak of oor is het voor mij. diefstal (happyslapping) zou ik eerder voor verzekeren, tenzij je 2meter hoog en breed bent natuurlijk.
als jij je er veiliger bij voelt moet je 't doen (voor de zogeheten rust tussen de oren)
ik persoonlijk vind 't afzetterij, je moet nog maar zien of je je geld/telefoon terugkrijgt als je bent overvallen (zonder blauw oog) of natgeregend (buiten jou schuld)

snap je ?

@tinus: ik geloof niet dat het 'n tweede of derde keer wel goed kan gaan als het 'n keer is mislukt op de reguliere manier. De aanhouder wint wat dat betreft niet. Downgrades in firmware zouden misschien wel prettig zijn, maar onhandelbaar natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ben ik nou echt de enige die zich irriteert aan het feit dat deze foon veel geheugen heeft maar dat je maar een heel beperkte smsjes kan opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:14:
Ben ik nou echt de enige die zich irriteert aan het feit dat deze foon veel geheugen heeft maar dat je maar een heel beperkte smsjes kan opslaan?
hoeveel kan je er opslaan ?
waarom wil je er zoveel opslaan ?
kun je ze niet van je telefoon afhalen met myphonexplorer?
bij mijn oude siemens c55 (die nog steeds niet kapot is) kon je ze wel archiveren, ik heb het nog niet geprobeerd, mede omdat sms'sen 'n beetje voor jonge meisjes is.

edit: ik irriteer me er niet aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 22:20 . Reden: duidelijk zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:55:
[...]

Hey Wil je ze verkopen aan mij ofzo? HPM-70 lijken mij erg vet

@ de gene die ze in Enschede bij de Phonehouse gekocht heeft... hadden ze er nog meer liggen? want ik wil ze ook en wat heb je ervoor betaald?
€24,97 en hij had zaterdag weer binnen gehad, dus hij had er weer een paar. Maar ze gingen wel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:10:
[...]

dáár verdienen die winkeliers op. ik ga m'n telefoon niet aan m'n vissen voeren oid. broekzak of oor is het voor mij. diefstal (happyslapping) zou ik eerder voor verzekeren, tenzij je 2meter hoog en breed bent natuurlijk.
als jij je er veiliger bij voelt moet je 't doen (voor de zogeheten rust tussen de oren)
ik persoonlijk vind 't afzetterij, je moet nog maar zien of je je geld/telefoon terugkrijgt als je bent overvallen (zonder blauw oog) of natgeregend (buiten jou schuld)

snap je ?

@tinus: ik geloof niet dat het 'n tweede of derde keer wel goed kan gaan als het 'n keer is mislukt op de reguliere manier. De aanhouder wint wat dat betreft niet. Downgrades in firmware zouden misschien wel prettig zijn, maar onhandelbaar natuurlijk.
Ja wat ik bedoel is gewoon: zijn deze telefoons gevoelig voor vocht? Ik weet dat ik ze niet in de oceaan moet gaan smijten, maar ik wil graag weten of het niet kapot gaat als ik ze gewoon normaal in me broekzak stop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy

Maar ik heb een vraag:

Ik heb het niet gedaan, vond het erg duur namelijk 5,50 per maand.
Ik zie deze telefoon als een luxe artikel, zonder zou ik kunnen overleven. Mijn gok is dus dat als ik maar vaak genoeg geen verzekering neem, dat het niet erg is als het een keer wel fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik zou niet weten waarom de K750 gevoeliger zou zijn voor vocht dan ieder ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

Maar ik heb een vraag:

Valt best mee. Maat van me had onlangs een glas bier over z'n K750i gegoten (per ongelijk) en het toestel werkt nog steeds.

Overigens wacht ik nog steeds op een firmware update voor de vodafone versie :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Geweldig! :D

Maar ik heb een vraag:

Electronische apperatuur is altijd allergisch voor vocht ;) .
Als winkelier zijnde zou ik ook iedereen aanraden om daarom een verzekering af te sluiten. De kans dat je verlies maakt is dermate klein. Ze maken er zoveel winst op, mede doordat ze contracten heel erg streng zijn gemaakt. Vochtschade is bijv. niet rechtsgeldig. Anders zou iedereen zijn telefoon na een tijdje (als ie hem zat is) onderdompelen en het bedrag terug vragen.
Ook geld terug vorderen nadat je toestel is gejat is ook geen makkie. Geen verhaaltje, maar je moet mishandeld zijn wil je geld terug krijgen als je toestel is gejat... |:(

Ik heb afgelopen donderdag in flinke regen lopen smsen en bellen met mijn headset. Mijn k750i is iig wel spatwaterdicht. Hij werkt nog steeds prima! :D Je kan hem gerust in je broekzak stoppen als het regent. Zolang je hem maar geen échte zwemles geeft. ;)

Ik heb geen problemen met inzoomen.
[afbeelding]

[afbeelding]

Probleem voorleggen bij the Phonehouse, eventueel foto's laten zien die je hier gepost hebt.
Ik verwacht dat Dynafix een oplossing voor dit probleem heeft.
QuarK schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:14:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je 200 smsjes kan opslaan? (bron kwijt)
Waarom wil je al jouw smsjes opslaan? Nuttige/belangrijke info haal je er tussen uit en schrijf je op. [geen grap! maar een serieuze tip] Bij de expo kan je een sms-dagboek kopen.
Smsjes zijn eigelijk alleen maar een verzameling van digitale letters...en de mooiste herrinneringen kan je het beste zelf onthouden ipv deze taak af te schuiven aan digitale apperatuur.

[ Voor 70% gewijzigd door willy1986 op 19-09-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:28:
[...]

Valt best mee. Maat van me had onlangs een glas bier over z'n K750i gegoten (per ongelijk) en het toestel werkt nog steeds.

Overigens wacht ik nog steeds op een firmware update voor de vodafone versie :p
hmm.. ik lees wel van die mensen die al door het bellen in de regen een defecte telefoon hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
zit niks anders op dan terug naar de Orangeshop vrees ik...vaag hoor. Niemand die weer zoiets heeft natuurlijk! ben in staat om er een filmpje van te maken en die hier te posten..

Enige wat ik nog wil vragen:

staat er bij iemand ook bestanden in de map: "x:\MSSEMC\System\ams\java\" & "x:\MSSEMC\System\ams\java\db" ??

ik weet dat ik daar een bestandje verwijderd heb, maar of dat de oorzaak is van het blokkeren van de mappen games & applicaties betwijfel ik...

HELP HELP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mij heeft ook de k750i net zoals mij. Maar ik kan niet die spelletjes verwijderen die er standaard op zitten, en hij wel. Ik wou ze er ook graag af hebben omdat ik ze toch niet gebruik. Weer een beetje geheuge vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tinus94 schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:44:
zit niks anders op dan terug naar de Orangeshop vrees ik...vaag hoor. Niemand die weer zoiets heeft natuurlijk! ben in staat om er een filmpje van te maken en die hier te posten..

Enige wat ik nog wil vragen:

staat er bij iemand ook bestanden in de map: "x:\MSSEMC\System\ams\java\" & "x:\MSSEMC\System\ams\java\db" ??

ik weet dat ik daar een bestandje verwijderd heb, maar of dat de oorzaak is van het blokkeren van de mappen games & applicaties betwijfel ik...

HELP HELP!!
ten eerste: rustig aan, je hebt geloof ik nog 51 weken garantie ;)
ten tweede : waarom heb je dat bestand verwijderd ?
ten derde: hoe staat het met je geüpdate ?

maar het laten fixen kan misschien ook bij een SESP, misschien doen ze 'n update. Als ze 'm opsturen kan je rekenen op 1/2 tot 1 1/2 maand telefoon kwijt. Heb ik ook gehad, geen pretje.
probeer bij het terugbrengen meteen een nieuwe telefoon te vragen, misschien heb je mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Bedankt voor je reactie Jesse, bij jou is dat dus ook, vraag me af of het bij alle w800i's geldt.
Zouden andere w800i bezitters dit ook ff willen testen?

-Heeft er iemand met een w800i andere firmware dan R1L002?

-heeft er iemand eenzelfde ervaring met de software van SE en deze foutmelding?

(zie mijn post van zondag 18 september 2005 @ 22:23:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Toevoeging bovenstaande post: Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
tinus94 schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:44:staat er bij iemand ook bestanden in de map: "x:\MSSEMC\System\ams\java\" & "x:\MSSEMC\System\ams\java\db" ??

Kalm ;)
Ik heb in die map geen enkel bestandje staan. Mijn java games, foto's van contacten en filmpjes heb ik in mijn telefoongeheugen. Mp3's en foto's heb ik op mijn stick. :)
Masterreset al gedaan? Kaartje al geformateerd?
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:46:
een vriend van mij heeft ook de k750i net zoals mij. Maar ik kan niet die spelletjes verwijderen die er standaard op zitten, en hij wel. Ik wou ze er ook graag af hebben omdat ik ze toch niet gebruik. Weer een beetje geheuge vrij
Ik zou ook wel eens willen weten waarom het ene plaatje wel verwijderd kan worden, en de andere weer niet..."Kan niet worden verwijderd, beveiligd bestand" (in windows kan ik helaas ook geen "alleen lezen"vinkje weghalen... die opties zijn grijs en dus niet beschikbaar.

Wat de oplossing zou zijn: een java proggramma dat door alle bestanden kan bladeren in de telefoon. Opties als knippen,kopieren, plakken en vervangen lijken mij een must _/-\o_ (zien jullie ook waar ik nog meer op doel? :Y)
(ik gaat eens op zoek...een Symbian-foon moet toch zoiets wel bezitten?)

[ Voor 56% gewijzigd door willy1986 op 19-09-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:43:
[...]

hmm.. ik lees wel van die mensen die al door het bellen in de regen een defecte telefoon hebben..
Waar lees je dat als ik vragen mag, ben er wel benieuwd naar!
Mij werd n.l. ook zo'n verzekering aangeboden en er werd vermeld dat zelfs door je telefoon een nacht in de auto te laten liggen hij al waterschade zou kunnen oplopen.
Zal woensdag eens navragen in de winkel of je die "waterschade"door te bellen in de regen uberhaupt zondermeer vergoed krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:20:
[...]

Waar lees je dat als ik vragen mag, ben er wel benieuwd naar!
Mij werd n.l. ook zo'n verzekering aangeboden en er werd vermeld dat zelfs door je telefoon een nacht in de auto te laten liggen hij al waterschade zou kunnen oplopen.
Zal woensdag eens navragen in de winkel of je die "waterschade"door te bellen in de regen uberhaupt zondermeer vergoed krijgt
Ja goed plan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

ik zag vandaag iemand met de k750i van gsm.nl
Deze had geen camera geluid maar wel firmware r002 europe 3 erop. Gewoon met nederlands en alles. Simlock op kpn netwerk, en originele firmware er nog op. Zou dat camera geludi zo blijven na update via SE.nl, of krijgt hij dan ook dat irritante geluidje. Ik vind het wel vrij vaag, wat ik zo qua software versie zag was het niet veel anders dan mijn k750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Vraag me nog steeds af hoe je smsjes die op je simkaart staan (opgeslagen berichten) op je pc of telefoongeheugen kunt krijgen. Er is een manier om ze in concepten te krijgen. Dat heb ik op een of andere manier per ongelijk eens gedaan. Lukt me alleen niet meer. Als ze in concepten staan kun je ze namelijk met SE File Manager zien en opslaan op je pc.

Ik vraag dit omdat ik een aantal smsjes van mijn oude gsm op mijn pc wil opslaan. Aangezien je maar 20 smsjes op je simkaart kwijt kan zal het niet in één keer kunnen. Dus moet ik ze van mijn sim af zien te krijgen en op kunnen slaan op mijn nieuwe W800 of op de pc.

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
Nou, na alle perikelen rondom de onbereikbare mappen games en applicaties is er nog geen doorbraak. Ik zal nu een master-reset doen. Maar even voor de duidelijkheid, dat is toch gewoon -> instellingen -> fabrieksinstellingen -> alles resetten?

correct me if i'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Willy1986: succes. je ze zweren dat t mogelijk moet zijn, maar waarmee...?!
tinus94 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:58:
Nou, na alle perikelen rondom de onbereikbare mappen games en applicaties is er nog geen doorbraak. Ik zal nu een master-reset doen. Maar even voor de duidelijkheid, dat is toch gewoon -> instellingen -> fabrieksinstellingen -> alles resetten?

correct me if i'm wrong!
instellingen, geheel onderaan, code is 0000. (hij heet ook masterreset :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
Faust schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:28:
alle telefoons zijn wel goed.
zo is die samsung lekker klein, wat zeker handig is.
Tja, alle auto's zijn ook wel goed. En alle computers ook. En al mijn horloges waren ook altijd van prima kwaliteit. Maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal dezelfde functies hebben.

Nu ben ik alleen nog steeds nieuwsgierig of er voor de Samsung-foons ook zulke handige tools zijn zoals FMA voor de SE-foons. En of Samsung zijn BT-ondersteuning uitgebreid/verbeterd heeft.

Voor mij blijft er maar 1 écht GSM-merk, en dat is Ericsson (oke, tegenwoordig SonyEricsson), niemand heeft mij tot nu toe kunnen overtuigen van de meerwaarde van Samsung. (in mijn optiek een mode-merk waar marketing vóór ontwikkeling en kwaliteit gaat)

Ik heb jaren lang (Sony-) Ericsson-telefoons gehad, en met de K750 heb ik voor het eerst een "serieus probleempje" gehad. Met de K700, (2x) T630, T68, en nog 2 waar ik zo de typenummers niet meer van weet, heb ik nooit problemen gehad. Dit in tegenstelling tot de 3 nokia's die ik gehad heb en ook alle 3 in het eerste jaar ter reparatie aangeboden heb, waarvan 1 toestel zelfs 3x in de garantie-periode.

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
Memorystick gewist, systeem reset gedaan..helaas. De mappen blijven onbereikbaar..zit niks anders op dan terug naar de Orangeshop..of moet ik 'm opsturen naar DynaFix (kwam ik tegen op dit forum) óf moet ik naar een SE center...?

In ieder geval bedankt SugarLEVI voor de snelle antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

swolters schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:24:
[...]

Tja, alle auto's zijn ook wel goed. En alle computers ook. En al mijn horloges waren ook altijd van prima kwaliteit. Maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal dezelfde functies hebben.

Nu ben ik alleen nog steeds nieuwsgierig of er voor de Samsung-foons ook zulke handige tools zijn zoals FMA voor de SE-foons. En of Samsung zijn BT-ondersteuning uitgebreid/verbeterd heeft.

Voor mij blijft er maar 1 écht GSM-merk, en dat is Ericsson (oke, tegenwoordig SonyEricsson), niemand heeft mij tot nu toe kunnen overtuigen van de meerwaarde van Samsung. (in mijn optiek een mode-merk waar marketing vóór ontwikkeling en kwaliteit gaat)

Ik heb jaren lang (Sony-) Ericsson-telefoons gehad, en met de K750 heb ik voor het eerst een "serieus probleempje" gehad. Met de K700, (2x) T630, T68, en nog 2 waar ik zo de typenummers niet meer van weet, heb ik nooit problemen gehad. Dit in tegenstelling tot de 3 nokia's die ik gehad heb en ook alle 3 in het eerste jaar ter reparatie aangeboden heb, waarvan 1 toestel zelfs 3x in de garantie-periode.
Ik wilde zelf eerst ook een Samsung. Maar als ik zo de specs zie zijn SE's functioneel veel beter. Bovendien vind ik SE's ook wel weer wat aparts omdat tegenwoordig IEDEREEN of een Samsung E730/D500 heeft, of een Nokis 6230i. nou lijken alle mainstream nokia's zoiezo al op elkaar en vind ik Samsung en dan zeker de D500 een bal plastic in vergelijking met de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tinus94 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:40:
Memorystick gewist, systeem reset gedaan..helaas. De mappen blijven onbereikbaar..zit niks anders op dan terug naar de Orangeshop..of moet ik 'm opsturen naar DynaFix (kwam ik tegen op dit forum) óf moet ik naar een SE center...?

In ieder geval bedankt SugarLEVI voor de snelle antwoorden!
Dynafix repareert zelf, zal wel binnen de garantie zitten, een SESP stuurt 'm door naar een of ander bedrijf in maastricht (als ze het niet zelf recht kunnen zetten). ik zou gaan voor hetgeen dichterbij is, want ze zijn even betrouwbaar.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet is toegestaan om te posten, ga dan niet vragen om te mailen OP HET FORUM! Gebeurt dit wel, dan worden er waarschuwingen uitgedeeld! Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware