Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[ Voor 5% gewijzigd door AtleX op 15-09-2005 12:10 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Er zijn zelfs mensen van GoT- naar Fok-crew gegaan om vervolgens als admin op GoT terug te komen, how low can you goelevator schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:23:
[...]
Verder - negatieve notes beteken niet automatisch dat mensen geen crew kunnen worden (nogmaals - mensen als Ecteiscadin ofzo hebben zelfs permbans gehad en zijn nu blauw) - als users bij een eerste selectie voor ons positief opvallen dan worden de notes ook zeker bekeken en opnieuw gewaardeerd door ons door de betreffende informatie erbij te pakken
Verwijderd
Hmm, misschien moet ik dan toch maar eens gaan solliciterenAtleX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:09:
Wel geinig om te lezen zo, maar de laatste tijd krijg ik wel het idee dat er vanuit de crew eerst naar ex-mods gekeken wordt voordat er ook maar aan andere users wordt gedacht als er weer versch vleesch nodig is. Whoami, Lunatic en Leon1e zijn allemaal ex-mods die opnieuw rood worden, ook helpt het volgens mij erg mee als je de zittende garde irl kent, zoals Zoefff of Turkish. Alleen niesje was voor mij een complete verrassing qua benoeming.
Misschien kan curry684 ook meteen een andere hobby zoeken. Als ze van LuNaTiC al een admin maken...
Het hebben van negative notes sluit de aanwezigheid van positieve notes niet gelijk uit lijkt meelevator schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:59:
[...]
[...]
Nee, de kans dat je in 10,000 posts 'niets' "fout" doet is erg klein
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
En dat doen we dus nietOuterspace schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:00:
[...]
ik heb het gevoel dat dit meer een notes topic word dan een 'hoe kiest men een mod' topic![]()
Stom toevalAtleX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:09:
Wel geinig om te lezen zo, maar de laatste tijd krijg ik wel het idee dat er vanuit de crew eerst naar ex-mods gekeken wordt voordat er ook maar aan andere users wordt gedacht als er weer versch vleesch nodig is. Whoami, Lunatic, Willem169 en Leon1e zijn allemaal ex-mods die opnieuw rood worden
Oorzaak en gevolg niet door elkaar halen he. Dit zijn beiden al vanouds goede gebruikers die betrokken waren bij het forum en hun subforum, en vervolgens op meetings veel crew en andere users leerden kennen. Ze waren dus al crewmateriaal voordat ze intiem hadden gedaan met een admin, en waren wsch ook wel crew geworden als ze nooit iemand irl hadden leren kennen
[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 15-09-2005 12:16 ]
Waaruit wel bepaalde conclusies getrokken kunnen worden natuurlijkcurry684 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:16:
[...]
Stom toevalVanzelfsprekend is het 'praktisch' als je een nieuwe mod niet compleet hoeft in te werken en hij alles al snapt op het moment dat je z'n kleurtje zet, maar een specifieke voorkeur is er niet. Integendeel, in het algemeen geniet 'vers bloed' de voorkeur en is de terugkeer van een crewlid een teken dat er na grondige inspectie naar de mening van de bestaande crew geen betere kandidaat was
Daar moet ik je waarschijnlijk wel gelijk in geven, ik vond het alleen erg frappant dat die 2 (zeer eenwezige) users zo kort na elkaar werden gepromoveerd/gedegradeerd doorhalen wat niet van toepassing is.[...]
Oorzaak en gevolg niet door elkaar halen he. Dit zijn beiden al vanouds goede gebruikers die betrokken waren bij het forum en hun subforum, en vervolgens op meetings veel crew en andere users leerden kennen. Ze waren dus al crewmateriaal voordat ze intiem hadden gedaan met een admin, en waren wsch ook wel crew geworden als ze nooit iemand irl hadden leren kennen
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ja, wannabe's zijn er heus wel, en er komen af en toe sollicitaties hoor: echter zal je met een open sollicitatie juist je kansen verprutsenBor de Wollef schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:17:
Krijgen jullie als crew ook veel open sollicitaties naar een mod functie? Helpen deze uberhaubt? Ik kan mij voorstellen dat er best mensen zijn, waaronder mijzelf (maar dat is niet de reden voor dit topic), die best meer tijd in de community willen en kunnen stoppen naast het helpen van users, actief deelnemen in discussies etc. Ik kan me voorstellen dat veel users het aanbieden van zichzelf voor een mod functie dan als logisch gevolg zien.
Zoals het in de oude FAQ stond:Bor de Wollef schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:17:
Krijgen jullie als crew ook veel open sollicitaties naar een mod functie? Helpen deze uberhaubt? Ik kan mij voorstellen dat er best mensen zijn, waaronder mijzelf (maar dat is niet de reden voor dit topic), die best meer tijd in de community willen en kunnen stoppen naast het helpen van users, actief deelnemen in discussies etc. Ik kan me voorstellen dat veel users het aanbieden van zichzelf voor een mod functie dan als logisch gevolg zien.
Hoe word ik moderator?
In principe niet. De crew zoekt zelf wel nieuwe mensen uit als ze dat nodig achten, of schrijft een sollicitatieronde uit.
Hoe word ik admin?
Niet.
Ook dat helpt mee in zoverre dat je dan die naam sneller te binnen schiet ja, maar met mensen leuk IRL , op ICQ of IRC om kunnen gaan betekent nog niet dat die mensen een goede mod-collega zouden zijn dus ook dat is niet echt iets wat meehelpt om moderator te worden ofzoAtleX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:09:
ook helpt het volgens mij erg mee als je de zittende garde irl kent, zoals Zoefff of Turkish. Alleen niesje was voor mij een complete verrassing qua benoeming.
Stom vraagje:Remy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:26:
[...]
Ja, wannabe's zijn er heus wel, en er komen af en toe sollicitaties hoor: echter zal je met een open sollicitatie juist je kansen verprutsen
Tellen oude wannabe emailtjes ook nog, ook al heeft die persoon zich daarna verbeterd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik wist dat dit in de oude faq stond maar als ik het goed begrijp nemen niet alle users deze info ter hartecurry684 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:33:
[...]
Zoals het in de oude FAQ stond:
[...]
Hoe kiezen jullie een mod voor een nieuwe forum zoals bv B&V? Het bekijken welke users goed bezig zijn in dat forum kan dan niet. Gaat het dan alleen om de algemene indruk, posthistorie in andere fora?
Ik vind het af en toe wel jammer dat de users geen invloed tot nauwlijks invloed hebben op de aanstellingen. Een soort voorselectie "verkiezing" geeft natuurlijk ook een beeld van de users die door veel mensen gerespecteerd worden.
Lol, laat me raden wie een wannabe mailtje heeft gestuurd..Outerspace schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:39:
[...]
Stom vraagje:
Tellen oude wannabe emailtjes ook nog, ook al heeft die persoon zich daarna verbeterd
[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 15-09-2005 12:43 ]
Ironisch, ik wist van tevoren al dat de afkorting 'B&V' via jou, door middel van dit topic naar voren zou komen.Bor de Wollef schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:43:
Lol, laat me raden wie een wannabe mailtje heeft gestuurd..
Over een pot en ketel situatie gesproken

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Je kunt toch moeilijk verwachten dat daar nu een algemene regel over wordt geformuleerd, waar dan later weer mensen rechten aan menen te kunnen ontlenen? Het kiezen van een mod is zo arbitrair als het maar kan, zo had je uit de bovenstaande replies al kunnen lezen. Natuurlijk gaat dat niet volgens een vaste checklist; het is afhankelijk van subforum, collega's, nieuw beleid, ideeën over de toekomst van het subforum, wellicht ook van een mod die weggegaan is (op te vullen gat). Ondanks dat probeert men het wel zo eerlijk mogelijk te doen. Of nog beter gezegd: de beste m/v op de juiste plaats te krijgen. Meer of minder is het niet.Outerspace schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:39:
Stom vraagje:
Hierboven is al gezegd dat er zat mensen met OW's of zelfs permbans in de crew rondlopen. Een beetje logica leert je dan dat in principe niets onmogelijk is. Je kunt overigens ook zelf concluderen dat dat allemaal waarschijnlijk al een hele tijd geleden is en dat die users zich wel behoorlijk verbeterd hadden en van hun oude zonden teruggekeerd waren, toen ze uiteindelijk crew werden.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Beveiliging & Virussen is ontstaan doordat het feitelijk uit SA gegroeid was met daaraan gelinkt de wil vanuit GoT om ons meer te orienteren op beveiligingsgebied.Bor de Wollef schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:43:
Hoe kiezen jullie een mod voor een nieuwe forum zoals bv B&V? Het bekijken welke users goed bezig zijn in dat forum kan dan niet. Gaat het dan alleen om de algemene indruk, posthistorie in andere fora?
De mens(en
En de "glazen bol" award gaat bij deze naar jouLuNaTiC schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:47:
[...]
Ironisch, ik wist van tevoren al dat de afkorting 'B&V' via jou, door middel van dit topic naar voren zou komen.
Zeker niet. Het is het een van de fora waar ik vaak rondloop en het een van de weinige fora waar ik mij de oprichting nog herinner. Zo vaak komt het niet voor dat er een nieuw permanent forum bij komt. Het lijkt mij op dat moment lastig zoeken naar een geschikte kanditaat.Over een pot en ketel situatie gesproken
Neem bijvoorbeeld de aanstelling van Schouw als mod voor B&V. Ik kende schouw op dat moment wel van het forum maar bracht hem niet gelijk in verband (behalve door zijn werk) met een B&V forum. Ik vond het absoluut een goede mod voor het forum en ik ben gewoon benieuwd hoe jullie te werk gaan in dit soort situaties. Het "graven" door de userbase lijkt me dan stukken lastiger namelijk.
@elevator, thanks voor de uitleg.
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 15-09-2005 12:54 ]
Bij zo ongeveer alles geldt imho dat oude meningen kunnen wordejn bijgesteld door het recente verleden.Outerspace schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:39:
Toen was het makkelijk, Schouw was de ideale kandidaat (oh wacht, hij leest mee en hij krijgt een opgeblazen hoofd. Schouw zat goed in de V hoek en kocht ons om met een biertje). Bij OFF hebben we het anders gedaan en zijn eerst de huidige mods die het leuk leken ook OFFmod geworden. Pas later is er naar een "echte" OFFmod gezocht en toen was niesje een van de kandidaten en na wat wikken & wegen (en een portie gelukBor de Wollef schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:43:

De aangestelden zijn / waren users dus in principe hebben alleen maar de users invloedIk vind het af en toe wel jammer dat de users geen invloed tot nauwlijks invloed hebben op de aanstellingen.
Zie mijn eerdere opmerking. Dan is het een niet-bindend referendum ipv verkiezing. Een populariteitswedstrijdje zonder dat er echt een bindende uitkomt is. Want hoe dan ook zullen de mods ook zelf rondkijken. Het lijkt me juist alleen maar kwaad bloed zetten en hoe dan ook zullen de huidige mods in bijna alle gevallen samen net zoveel overzicht hebben als de andere users.Een soort voorselectie "verkiezing" geeft natuurlijk ook een beeld van de users die door veel mensen gerespecteerd worden.
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 15-09-2005 13:00 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dus indien je vermogens adequaat zijn en je interesse voldoende is, zou in principe iedereen mod moeten kunnen worden.
Vermogens als nuance kunnen tonen, afstand houden, meerdere standpunten herkennen en begrijpen en goed Nederlands vallen daar dus allemaal onder.
Bekijk het zo: de moderatoren zijn een team van volwassen vrijwilligers die de keuze hebben om iemand op gelijk niveau te trekken (zoals doktoren op een universiteit). Die zoeken dus a) constant nieuw bloed en b) die zoeken dus iemand die qua capaciteiten in het team past. Mods hebben dus geen enkel belang bij vriendjespolitiek of jaloerzie. Ikzelf heb ik mijn modtijd ook prima opgelet met wat voor user iemand moet zijn en het doet mij veel plezier dat enkele users daarvan nu nog steeds met veel enthousiasme moderator zijn.
[ Voor 39% gewijzigd door Delerium op 15-09-2005 13:00 ]
Ik heb zo mn tipgeversBor de Wollef schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:53:
[...]
En de "glazen bol" award gaat bij deze naar jou![]()
[...]
Zeker niet. Het is het een van de fora waar ik vaak rondloop en het een van de weinige fora waar ik mij de oprichting nog herinner. Zo vaak komt het niet voor dat er een nieuw permanent forum bij komt. Het lijkt mij op dat moment lastig zoeken naar een geschikte kanditaat.
Neem bijvoorbeeld de aanstelling van Schouw als mod voor B&V. Ik kende schouw op dat moment wel van het forum maar bracht hem niet gelijk in verband (behalve door zijn werk) met een B&V forum. Ik vond het absoluut een goede mod voor het forum en ik ben gewoon benieuwd hoe jullie te werk gaan in dit soort situaties. Het "graven" door de userbase lijkt me dan stukken lastiger namelijk.
@elevator, thanks voor de uitleg.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ah, dan moet je de award delen.
Maar begrijp ik nu goed dat iemand die actief meedenkt om een subforum te verbeteren direct als wannabe word bestempelt?

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 15-09-2005 13:08 ]
Alleen mensen die op een 'subtiele' wijze proberen duidelijk te maken dat ze zeer actief meedenken om een subforum te verbeteren maar absoluut niet gezien willen worden als wannabemod, het stiekem toch wel willen, maar misschien daardoor nooit meer wordenBor de Wollef schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:06:
[...]
Ah, dan moet je de award delen.
offtopic:
Maar begrijp ik nu goed dat iemand die actief meedenkt om een subforum te verbeteren direct als wannabe word bestempelt?

<!-- I love this game >:)-->
Verborgen boodschappen zijn niet lief!LuNaTiC schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:27:
[...]
Alleen mensen die op een 'subtiele' wijze proberen duidelijk te maken dat ze zeer actief meedenken om een subforum te verbeteren maar absoluut niet gezien willen worden als wannabemod, het stiekem toch wel willen, maar misschien daardoor nooit meer worden
En ga eens post rondbrengen, je zit daar niet voor niets
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ah, dan hoef ik mij dus nergens zorgen om te makenLuNaTiC schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:27:
[...]
Alleen mensen die op een 'subtiele' wijze proberen duidelijk te maken dat ze zeer actief meedenken om een subforum te verbeteren maar absoluut niet gezien willen worden als wannabemod, het stiekem toch wel willen, maar misschien daardoor nooit meer worden
Dus nu ben ik ineens geen admin meer? Lopen we nou admin-loos rond hier?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Jewel, knopjes uitdelen aan nieuwe moderators natuurlijk... Daar hebben alleen jullie de knopjes voor.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Mwah, daar ben ik niet zo zeker van.AtleX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:09:
ook helpt het volgens mij erg mee als je de zittende garde irl kent
Toen ik de eerste keer mod werd, had ik nauwelijks 'virtueel' contact met de toenmalige P&W mods.
En tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit een collega GoT mod IRL gezien; hell, ik heb zelfs nog nooit aan een meeting meegedaan.
https://fgheysels.github.io/
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[nutshell]Bor de Wollef schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:15:
Hoi Heren Adjes, modjes, doktoren etc.
Een veel gestelde vraag denk ik: hoe kiest men hier op GoT een mod? Ik heb gepeinsd, gedacht, de koppeling van mods en het door hun gemodde forum bekeken (dat is trouwens lang niet altijd duidelijk), gezocht en gezocht maar nog steeds geen bevredigend antwoord gevonden. Hoe kiest men nou een mod?
Ik begrijp dat users worden gevraagd mod te worden en dat "solliciteren" niet op prijs word gesteld. Verder kan ik niet echt iets vinden over de procedure achter het aanstellen van een mod. Wie kan hierover eens wat uit de doeken doen?
Waarom houden we bijvoorbeeld geen "mod verkiezingen" (niet dat ik dat persé een goed idee vind hoor)?
Curry en ik inspecteren de door de user aangeboden zaken en/of gelden en/of zusjes van legale leeftijd. Afhankelijk van de bereidwilligheid van voornoemde familieleden der kandidaat en/of de verdere offervaardigheid dezer kandidaat mod valt een beslissing over het al dan niet toetreden tot de Galerij de Groten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"zeggeeuuh.. ken je ene Curry of ene Zeef?"
- "Eeh.. nee?"
"phew!"
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Je bent dan ook geen mod (meer).
<!-- Hannie
[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 15-09-2005 16:27 ]
Signature
Ik heb de eerste mensen van de 'zittende garde' pas gezien toen ik weer mod-af wasAtleX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:09:
ook helpt het volgens mij erg mee als je de zittende garde irl kent
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Neuh.. maar wel geweest. En dan vraag ik me af op wie Zuuf zijn onbegrensde lusten heeft bot gevierd... mijn hond is toen wel een tijdje van slag geweestpasta schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:27:
Je bent dan ook geen mod (meer).
<!-- Hannie-->
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heilige Han
Of Hardcore Hok
Zie ook: [rml][ GoT] Afkortingen & Uitleg[/rml]
[ Voor 15% gewijzigd door Han op 15-09-2005 17:04 ]
Ik ben wel eens undercoverCreepy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:27:
* Creepy belt in paniek z'n zusje op....
"zeggeeuuh.. ken je ene Curry of ene Zeef?"
- "Eeh.. nee?"
"phew!"
Same here. En toevallig kan ik tegenwoordig bij m'n selectietopic van destijds, en ik ben schijnbaar echt puur verkozen om m'n nuttige bijdrages in Programming & Webscriptingwhoami schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:06:
[...]
Mwah, daar ben ik niet zo zeker van.
Toen ik de eerste keer mod werd, had ik nauwelijks 'virtueel' contact met de toenmalige P&W mods.

De FAQ is voor domme usertjes, niet voor crew en slimme usertjesRenegade schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:05:
[...]
Dus nu ben ik ineens geen admin meer? Lopen we nou admin-loos rond hier?![]()
En of je bier kunt halenzeef schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:26:
[...]
[nutshell]
Curry en ik inspecteren de door de user aangeboden zaken en/of gelden en/of zusjes van legale leeftijd. Afhankelijk van de bereidwilligheid van voornoemde familieleden der kandidaat en/of de verdere offervaardigheid dezer kandidaat mod valt een beslissing over het al dan niet toetreden tot de Galerij de Groten.
Hmm,curry684 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:12:
[...]
Same here. En toevallig kan ik tegenwoordig bij m'n selectietopic van destijds, en ik ben schijnbaar echt puur verkozen om m'n nuttige bijdrages in Programming & WebscriptingIets met wereld en de wonderen die daar nog niet uit zijn
* whoami zou dat topic toch ook nog eens willen herlezen.
Jammer genoeg kan die fout niet meer rechtgezet worden.
<!-- tante haaaaaaaaaannieeeeeeeeeeeeeeeeee

ik wil mijn l33t html rechten terug! ik wil ook <!-- -->

TC zoeken, waren vast wat foutje linkjeswhoami schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:15:
[...]
Hmm,
* whoami zou dat topic toch ook nog eens willen herlezen.
Jammer genoeg kan die fout niet meer rechtgezet worden.
MSalters.kansopmodworden /= 2;
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
* whoami kan daar niet in.
Nah... 0 / 2 is nog steeds 0MSalters schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:34:
[...]
TC zoeken, waren vast wat foutje linkjes
MSalters.kansopmodworden /= 2;
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
ARME AOW’er
Op wat heb je het nu ?Guardian Angel schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:54:
Ik haat inside information waar ik letterlijk en figuurlijk niet bij kan.
Het topic waarin we curry als mod hebben gekozen ? Dat is gewoon een topic waarin door de toenmalige P&W mods overlegd werd, wie de nieuwe p&w mod zou worden.
Om het cru te stellen, dat topic is toch voor niemand anders interessant ?
Ik kan het topic nu zelf niet meer lezen omdat het gewoon std-procedure is, dat dergelijke topics -als er een verkozene is-, gemoved worden naar het HH. Diegene die verkozen geweest is, hoeft nl. niet te weten van wie hij 'gewonnen' heeft etc....
Nou.....Creepy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:56:
Troost je, ook mods kunnen dus niet bij hun "verkiezings" topic.. dus hoe sommige mensen het in hun hoofd haalden om mij een jaar terug te nomineren is me nog steeds een raadsel

[ Voor 19% gewijzigd door whoami op 15-09-2005 21:57 ]
In leuke hoofdgroepen blijven dat soort topics lekker staanCreepy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:56:
Troost je, ook mods kunnen dus niet bij hun "verkiezings" topic.. dus hoe sommige mensen het in hun hoofd haalden om mij een jaar terug te nomineren is me nog steeds een raadsel
Ik dank u.Creepy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:56:
ARME AOW’er
Ik wilde net zeggen, niets leuker dan op een rustige avond eens nostalgisch terug te lezenelevator schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:57:
[...]
In leuke hoofdgroepen blijven dat soort topics lekker staan![]()
Dat is nieuw voor mijCreepy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:56:
Troost je, ook mods kunnen dus niet bij hun "verkiezings" topic..
Anyway, het kan dus per hoofdgroep verschillen
Dus zo heb jij die nieuwe baan gekregen
En dat is ook nieuw voor mij
In DC worden de verkiezing topics in elk geval gemoved naar HH.
Ik heb geen idee
Is de screw om te kopen met hardware? (Ik heb hier nog een doorgebrande switch staan, misschien dat dat kreng dan nog iets op gaat leveren.)BalusC schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:15:
[...]
Anyway, het kan dus per hoofdgroep verschillenDe een doet aan sollicitaties, de andere doet aan polls, sommigen vangen geld/drugs en weer anderen doen nattevingerwerk, etcetera. In ieder geval is het nog niet voorkomen dat we de verkeerde mensen hebben uitgekozen. Er is dus niks om je je als user druk over te maken hoe een mod wordt uitgekozen
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wat zal jij een haatvol leven hebbenGuardian Angel schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:54:
Ik haat inside information waar ik letterlijk en figuurlijk niet bij kan.

Ik ben meer een type van 'need to know basis'. Als het ergens staat waar ik niet bij kan dan zal het mij gewoon niet aangaan. En wat je niet weet kan je ook niet deren.