Bij zo ongeveer alles geldt imho dat oude meningen kunnen wordejn bijgesteld door het recente verleden.
Toen was het makkelijk, Schouw
was de ideale kandidaat (oh wacht, hij leest mee en hij krijgt een opgeblazen hoofd. Schouw zat goed in de V hoek en kocht ons om met een biertje). Bij OFF hebben we het anders gedaan en zijn eerst de huidige mods die het leuk leken ook OFFmod geworden. Pas later is er naar een "echte" OFFmod gezocht en toen was niesje een van de kandidaten en na wat wikken & wegen (en een portie geluk

) zijn we voor hem gegaan.
Ik vind het af en toe wel jammer dat de users geen invloed tot nauwlijks invloed hebben op de aanstellingen.
De aangestelden zijn / waren users dus in principe hebben alleen maar de users invloed

Een soort voorselectie "verkiezing" geeft natuurlijk ook een beeld van de users die door veel mensen gerespecteerd worden.
Zie mijn eerdere opmerking. Dan is het een niet-bindend referendum ipv verkiezing. Een populariteitswedstrijdje zonder dat er echt een bindende uitkomt is. Want hoe dan ook zullen de mods ook zelf rondkijken. Het lijkt me juist alleen maar kwaad bloed zetten en hoe dan ook zullen de huidige mods in bijna alle gevallen samen net zoveel overzicht hebben als de andere users.
[
Voor 4% gewijzigd door
F_J_K op 15-09-2005 13:00
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)