Heb nu een tijdje iTunes gebruikt en ml_ipod voor winamp.
Het grote probleem vind ik (ook bij die winamp plugin) eerst al m'n mp3's op 1 grote hoop moet gooien, en ze daarna pas in playlists in kan delen. Dan ben ik dus al lang kwijt welke nummers waar horen. (heb 40 GB aan niet getag'de muziek, dus daar begin ik niet aan).
Ik wil dus:
een muziek album, gewoon als album op m'n iPod zetten, dus gewoon als map of als playlist. Niet eerst op m'n iPod zetten, dan die nummers weer terug gaan zoeken in een grote hoop van honderden nummers om ze daarna naar een playlist te gaan slepen.
Zo werkt het dus bij iTunes, en bij die WinAmp plugin ook (eerst nummers slepen/copy to iPod, daarna kun je ze pas in playlists zetten).
Welk programma is voor mij ideaal???
Edit: heb net ook nog ff de trial van Anapod geprobeerd. Maar ook hier: de playlist kan je aanmaken, hij komt er te staan, maar je kunt er geen MP3's heenslepen! Alleen naar 'Audio tracks', waar ik wéér alles op een grote hoop moet gooien!!! Na 2 mappen erheen slepen is het dat echt geen doen meer, om uit te zoeken wat in welke playlist hoort.
Of doe ik iets gruwelijk fout? Kan het zo zijn, dat bijv. de nummers van de grote hoop verdwijnen, nadat ik ze in een playlist heb gedropt? Dan zou het nog te doen zijn, om album na album toe te voegen...
[
Voor 28% gewijzigd door
TonyB op 07-01-2006 02:37
]