[quote]
Canaria schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:29:
[...]
Dat vind ik echt het grote pluspunt van iTunes, dat hij een library (die je ook gewoon in Winamp/WMP etc. kunt importeren) bijna perfect onderhoudt. Het enige jammer vind ik als een cd geen compilatie is, maar waar toch bij bepaalde nummers verschillende artiesten staan. Zoals op de cd van Robbie Williams bijvoorbeeld, doordat hij 1 nummer met Kylie Minogue heeft opgenomen, staat de cd niet meer in de map "Robbie Williams" bij al z'n cd's maar tussen de compilations. Of nog erger: het losse nummer komt in de map "Robbie Williams & Kylie Minogue"...
Nu maakt mij die hele mapindeling eigenlijk weinig uit, omdat het in iTunes toch wel als 1 album wordt weergegeven, ook al staan de nummers in tien verschillende mappen. Leve de multidimensionale tags!!!

Veel beter dan dat eendimensionale directorysysteem.
Ik vind DAT dus juist het vervelendste aan iTunes he. Ok, het werkt ook wat zwaarder op mijn trage systeempje maar dat iTunes die hele mapindeling verklooid, vind ik echt klote. Voorbeeldje, rip een cd (van je eigen band) die je hebt opgenomen met een gast-artiest (zoals in het R.W. verhaal hierboven). Vervolgens wil je die cd sharen via een torrent ofzo, kun je lekker op zoek gaan naar je dirs. Nu is dat met 1 gast artiest te overzien... maar doe dat eens met 6 nmrs. En dan nog, stel je hebt een grote mp3 collectie ( en die heb ik )... als je niet goed oplet, ben je in no-time je hele dir structuur kwijt (gelukkig heb ik een testje gedaan voor ik aan iTunes begon). Daarbij is iTunes dan ook nog een half uur bezig daarmee (ik heb een best grote mp3 collectie

)
Vandaar toch maar winamp voor mij. Die blijft helemaal van mijn dirs af en die media library werkt geweldig!
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 24-02-2006 17:36
]