Welke software gebruiken jullie om je iPod te beheren en wat zijn daar de voor en nadelen van?
Software die ik gebruikt heb:
iTunes:
Positief:
- Grote functionaliteit
- Multiple tag editten
- Koppeling met music store
- Nette layout
Negatief:
- Muziek kan niet terug gekopieerd
- Muziek moet altijd op de pc ook beschikbaar zijn
- Beheren van 1 iPod met meerdere PC's vrij lastig
ephPod:
Positief:
- Muziek terug te kopieren (beperkt)
- iPod beheren met meerdere PC's
- Freeware
Negatief:
- Slow starter
- Buggy (veel errors hier)
- Geen multiple tag editting
- Geen geintegreerde player waardoor winamp oid extern aangeroepen wordt, ook dit lijd wel eens tot bugs
- Muziek pas te beheren nadat er eerst gekopieerd is naar de HDD
Verder heb ik wel eens kort een demo van Anapod Explorer gebruikt, dit vond ik opzich wel oke, maar heb me er niet echt in kunnen verdiepen omdat ik geen zin had om halverwege het probleem te krijgen dat ik eerst moet betalen voor ik dingen zeker weet. Net als bij Ephpod duurt het even voor je tegen dingen als grote bugs aanloopt. Daarnaast heb ik ook wel eens dat programma gebruikt dat je gewoon op je ipod zet en vanaf daar runt, kan even niet meer op de naam komen, maar vond dit ook vrij omslachtig.
Wat zijn jullie ervaringen? Ik hoop wat meer pakketten tegen te komen en wat uitgebreide ervaringen zodat dit topic voor andere zoekenden van nut kan zijn.
Software die ik gebruikt heb:
iTunes:
Positief:
- Grote functionaliteit
- Multiple tag editten
- Koppeling met music store
- Nette layout
Negatief:
- Muziek kan niet terug gekopieerd
- Muziek moet altijd op de pc ook beschikbaar zijn
- Beheren van 1 iPod met meerdere PC's vrij lastig
ephPod:
Positief:
- Muziek terug te kopieren (beperkt)
- iPod beheren met meerdere PC's
- Freeware
Negatief:
- Slow starter
- Buggy (veel errors hier)
- Geen multiple tag editting
- Geen geintegreerde player waardoor winamp oid extern aangeroepen wordt, ook dit lijd wel eens tot bugs
- Muziek pas te beheren nadat er eerst gekopieerd is naar de HDD
Verder heb ik wel eens kort een demo van Anapod Explorer gebruikt, dit vond ik opzich wel oke, maar heb me er niet echt in kunnen verdiepen omdat ik geen zin had om halverwege het probleem te krijgen dat ik eerst moet betalen voor ik dingen zeker weet. Net als bij Ephpod duurt het even voor je tegen dingen als grote bugs aanloopt. Daarnaast heb ik ook wel eens dat programma gebruikt dat je gewoon op je ipod zet en vanaf daar runt, kan even niet meer op de naam komen, maar vond dit ook vrij omslachtig.
Wat zijn jullie ervaringen? Ik hoop wat meer pakketten tegen te komen en wat uitgebreide ervaringen zodat dit topic voor andere zoekenden van nut kan zijn.