RPV=UAV!? zo ja dan klopt dit niet, ben vaak genoeg commander geweest in bijv. Mashtur City, en wanneer er nog maar een vlag is waar ik dan de UAV drop en dan/daarna komt de Blackhawk "spawnkillen" zie ik dat niet terug in mijn command score.innocent schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:53:
[...]
Een commander krijgt als volgt punten gedurende de periode dat hij commander is.
1. Elke enemy kill onder het toeziend oog van een RPV levert 1 punt op.
Dit weet ik niet zeker maar ben ondertussen vaak genoeg commander geweest, maar om nu te zeggen dat het me is opgevallen dat juist dit mij punten opleverd.innocent schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:53:
[...]
2. Als teamleden gebruik maken van een supply drop dan levert dit punten op.
Dit zou in ieder geval verklaren waarom er meer dan genoeg commanders de radio compleet volspammen met "sighted" calls, iets wat in ieder geval zwaar irritant is omdat je eigen squad radio dan niet meer effectief is.innocent schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:53:
[...]
3. Elke door de commander gespotte kill levert een punt op.
Klopt, en dat is ook precies de reden waarom een commander maar één ding hoort te doen en dat is commanden, en niet tank/plane/heli spelen (wat er ook teveel doen)innocent schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:53:
[...]
4. Kills of Vlag veroveringen door de commander zelf leveren GEEN punten op.
Volgens mij krijgt een commander alleen maar command points door zijn team dat vlaggen neutraal (1 pnt) en verovert (1ptn). Vlaggen die in begin map grijs zijn en worden veroverd is nog geen ptn. Alleen als een vlag eerst van de andere partij is gewwest geeft deze volledig veroverd 2 ptn.
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.