[PC] Battlefield 2 - Deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.450 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 19:52

SmidsY

hallo!?.............

innocent schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:53:
[...]
Een commander krijgt als volgt punten gedurende de periode dat hij commander is.
1. Elke enemy kill onder het toeziend oog van een RPV levert 1 punt op.
RPV=UAV!? zo ja dan klopt dit niet, ben vaak genoeg commander geweest in bijv. Mashtur City, en wanneer er nog maar een vlag is waar ik dan de UAV drop en dan/daarna komt de Blackhawk "spawnkillen" zie ik dat niet terug in mijn command score.
[...]

2. Als teamleden gebruik maken van een supply drop dan levert dit punten op.
Dit weet ik niet zeker maar ben ondertussen vaak genoeg commander geweest, maar om nu te zeggen dat het me is opgevallen dat juist dit mij punten opleverd.
[...]
3. Elke door de commander gespotte kill levert een punt op.
Dit zou in ieder geval verklaren waarom er meer dan genoeg commanders de radio compleet volspammen met "sighted" calls, iets wat in ieder geval zwaar irritant is omdat je eigen squad radio dan niet meer effectief is.
[...]
4. Kills of Vlag veroveringen door de commander zelf leveren GEEN punten op.
Klopt, en dat is ook precies de reden waarom een commander maar één ding hoort te doen en dat is commanden, en niet tank/plane/heli spelen (wat er ook teveel doen)

Volgens mij krijgt een commander alleen maar command points door zijn team dat vlaggen neutraal (1 pnt) en verovert (1ptn). Vlaggen die in begin map grijs zijn en worden veroverd is nog geen ptn. Alleen als een vlag eerst van de andere partij is gewwest geeft deze volledig veroverd 2 ptn.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

innocent schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:40:
[...]

Dan krijg ik nooit mijn War College ribbon :( Ik heb nu een kill ratio van 2,4:1 maar om 3:1 te halen heb ik nog +/- 4000 kills nodig en mag ik nog maar 150 keer dood gaan :( Dat is een hele opdracht :(
Engi zijn en in een tank stappen..??

Maare, ik dacht dat je win loss ratio van 3 moest hebben om te halen.

b.v. dus 900 rondes winnen en 300 rondes verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
dCY schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:07:
[...]

Engi zijn en in een tank stappen..??

Maare, ik dacht dat je win loss ratio van 3 moest hebben om te halen.

b.v. dus 900 rondes winnen en 300 rondes verliezen..
de één zegt win/los en de ander kill/death ik weet het niet meer :(

Maar beide zijn even erg. Kill/death = 2,4:1 en Win/Los = 600/400. Misschien is win/los nog wel erger aangezien je dan afhankelijk bent van de rest van het team.

Het wordt ook steeds moeilijker om een veel punten te pakken in een tank als engineer, aangezien de infanterie steeds slimmer wordt :(

Was gisteren trouwens op een server met een idiote rule. Je mag met Tank niet op infanterie schieten :( Leverde mij een BAN op :( Ik zag echter nergens een rule, C4 mag niet op tank geplakt worden en AT mag ook niet op tank schieten :( Hoe dedoel je sitting duck :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
SmidsY schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:04:
[...]

RPV=UAV!? zo ja dan klopt dit niet, ben vaak genoeg commander geweest in bijv. Mashtur City, en wanneer er nog maar een vlag is waar ik dan de UAV drop en dan/daarna komt de Blackhawk "spawnkillen" zie ik dat niet terug in mijn command score.
JA, Sorry ik bedoelde UAV i.p.v. RPV,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-06 08:15

Phreak

KTM SuperDuke

Afgelopen weekend weer een rang hoger geworden.
Ik kon dus weer een upgrade gun uitkiezen.
Dit keer heb ik de upgrade gekozen voor de Anti-tank.
Dus ik ben een tijdje gaan rondlopen als Anti-tank en viel mij het volgende op:
Als je met een raket op een tank/apc schiet en je moet reloaden, tijdens je reload schiet iemand anders de tank/apc kapot met een andere raket, dan krijg je helemaal geen kill assist ??
Als dat een keer voorkomt dan vind ik dat niet zo heel erg, maar als er 5 tanks achter elkaar voor je neus worden weggeschoten nadat je 1x erop geschoten hebt, wordt je er toch wel beetje kriebelig van :(
Misschien zal het wel kloppen... maar toch wel raar...

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Yep klopt bij voertuigen e.d. tellen kill damage assists niet, helaas

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
NC_Phreak schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:36:
Afgelopen weekend weer een rang hoger geworden.
Ik kon dus weer een upgrade gun uitkiezen.
Dit keer heb ik de upgrade gekozen voor de Anti-tank.
Dus ik ben een tijdje gaan rondlopen als Anti-tank en viel mij het volgende op:
Als je met een raket op een tank/apc schiet en je moet reloaden, tijdens je reload schiet iemand anders de tank/apc kapot met een andere raket, dan krijg je helemaal geen kill assist ??
Als dat een keer voorkomt dan vind ik dat niet zo heel erg, maar als er 5 tanks achter elkaar voor je neus worden weggeschoten nadat je 1x erop geschoten hebt, wordt je er toch wel beetje kriebelig van :(
Misschien zal het wel kloppen... maar toch wel raar...
Dat geeft toch niet, het is toch een teameffort O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

je krijgt pas een kill assist als je 80% van iemand/iets z'n health af hebt gemaakt volgens mij

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
precies en als je met rocket op een tank knalt, verwond je de persoon erin niet. Dus ook geen kill damage assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25177

Ff terug komend op die commander points... Je krijg als commander alleen maar punten als een squad een vlag neutraliseerd of veroverd (en ik dacht ook verdedigd, maar pin me er niet op vast) dus niet als een blueskin dat doet. al dat geblaat van, kills onder een UAV? nou echt niet, ben vaak genoeg commander geweest en dan had ik ruim meer dan 50 punten moeten halen (zonder verdubbeling) maar dat is heel lastig en me pas een paar keer gelukt. Vooral omdat er niet genoeg squads worden gemaakt. Er zijn te veel lone wolfs in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25177

DeathTrail schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:38:
ook onwaar, vaak genoeg gehad dat ik er wel assists voor kreeg. alleen is één raket niet genoeg. Als ik twee raketten op een APC heb afgeschoten, hij staat in de fik en iemand blaast er op dat moment toch nog ff een raket tegen aan zodat ik de kills niet krijg, krijg ik toch assists. Je moet alleen zoveel procent van de damage hebben gedaan voor je een assist krijgt
innocent schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:24:
[...]

de één zegt win/los en de ander kill/death ik weet het niet meer :(

Maar beide zijn even erg. Kill/death = 2,4:1 en Win/Los = 600/400. Misschien is win/los nog wel erger aangezien je dan afhankelijk bent van de rest van het team.

Het wordt ook steeds moeilijker om een veel punten te pakken in een tank als engineer, aangezien de infanterie steeds slimmer wordt :(

Was gisteren trouwens op een server met een idiote rule. Je mag met Tank niet op infanterie schieten :( Leverde mij een BAN op :( Ik zag echter nergens een rule, C4 mag niet op tank geplakt worden en AT mag ook niet op tank schieten :( Hoe dedoel je sitting duck :(
het is Winn Loss.. het gaat namelijk om de commander, als het goed is killed die niet (mits met arty) commander gaat over het winnen van de rondes.

zo'n server moet je reporten bij EA, dan zijn ze hun ranked status vrij rap kwijt

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 25177 op 26-09-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

DeathTrail schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:38:
Klopt toch niet. Gistre met een MG een jeep met 2 personen erin compleet aan gort geschoten alleen voor het laatste beetje was mn gun overheat. AT ventje maakt de boel af en ik kreeg wel 2
"kill damage assists" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Excuus als dit t verkeerde topic is, maar aangezien hier nogal wat piloten ronddwalen….

Nog mensen hier die vliegen met een Logitech Freedom 2.4? Ik heb ‘m een maandje geleden speciaal voor BF2 gekocht, en was er erg tevreden over tot afgelopen weekend. Nadat ik de nieuwe cats (5.9) geïnstalleerd had kreeg ik t apparaat met geen mogelijkheid meer goed gekalibreerd. Bij de kalibratie van de X/Y-as krijg je zo’n vierkant met een kruisje te zien, waarbij je het kruisje naar alle 4 de hoeken van het vierkant toebeweegt. Het probleem is dat ik die uiterste hoeken niet meer haal met het kruis.
Ik heb toen nog progje van de Logitech website gedowned om kalibratiegegevens volledig uit het register te wissen, en een verse kalibratie in te voeren, maar helaas geen resultaat. Het leek me erg stug dat het iets met de 5.9 cats te maken had, maar toch even geprobeerd terug te gaan naar 5.8, maar nog steeds niets.
Iemand die dit probleem herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-03 17:58

LabRat-NL

Ja toch

Was net voor de lol eens de stats van broggi aan het bekijken maar die gast heeft al zijn Golden scimitar, Medal of Valor en een Navy Cross! (toevallig allemaal de 23e :/ )

Daar klopt dus echt geen zak van, voor die Golden scimitar moet je al zo een 4500 uur als mec hebben rondgelopen en no way dat hij dat heeft.

Blijkbaar zijn de specificaties daarop al aangepast. Heeft iemand anders hier al iets van gemerkt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LabRat-NL schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:14:
Blijkbaar zijn de specificaties daarop al aangepast. Heeft iemand anders hier al iets van gemerkt?
Ik heb wel de 23e de "Mid East Service Ribbon" gehaald, maar de requirements zijn niet echt duidelijk hiervoor, ik denk zelf dat ik te weinig MEC heb gespeeld om uberhaupt voor deze ribbon in aanmerking te komen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Shiverzz schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:01:
Excuus als dit t verkeerde topic is, maar aangezien hier nogal wat piloten ronddwalen….

Nog mensen hier die vliegen met een Logitech Freedom 2.4? Ik heb ‘m een maandje geleden speciaal voor BF2 gekocht, en was er erg tevreden over tot afgelopen weekend. Nadat ik de nieuwe cats (5.9) geïnstalleerd had kreeg ik t apparaat met geen mogelijkheid meer goed gekalibreerd. Bij de kalibratie van de X/Y-as krijg je zo’n vierkant met een kruisje te zien, waarbij je het kruisje naar alle 4 de hoeken van het vierkant toebeweegt. Het probleem is dat ik die uiterste hoeken niet meer haal met het kruis.
Ik heb toen nog progje van de Logitech website gedowned om kalibratiegegevens volledig uit het register te wissen, en een verse kalibratie in te voeren, maar helaas geen resultaat. Het leek me erg stug dat het iets met de 5.9 cats te maken had, maar toch even geprobeerd terug te gaan naar 5.8, maar nog steeds niets.
Iemand die dit probleem herkend?
Mijn Logitech Freedom 2.4 heb ik tot nu toe niet werkend gekregen in BF2. T ding reageert mega raar. Continue afwijking naar links en als ik naar beneden stuur gaat ie omhoog, hoe ik t ook instel.
Voor de grap nog ff getest in BF1942 en daar werkt ie perfect. Dus ik heb het vermoeden dat deze joystick ergens een conflicht heeft met BF2. :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-03 17:58

LabRat-NL

Ja toch

Gunner schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:21:
[...]

Ik heb wel de 23e de "Mid East Service Ribbon" gehaald, maar de requirements zijn niet echt duidelijk hiervoor, ik denk zelf dat ik te weinig MEC heb gespeeld om uberhaupt voor deze ribbon in aanmerking te komen
Ja dat zijn ribbons, ik heb gisteren een Armored service ribbon gehaald. Daar is niets aan veranderd, 19 kills met een tank/apc, maar de medals zijn wel degelijk naar beneden bijgesteld.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LabRat-NL schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:18:
[...]

Ja dat zijn ribbons, ik heb gisteren een Armored service ribbon gehaald. Daar is niets aan veranderd, 19 kills met een tank/apc, maar de medals zijn wel degelijk naar beneden bijgesteld.
ow okay, die medals zijn idd achterlijk moeilijk te halen voor een normale BF2 speler zoals ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Het is wel raar dat hij die medals heeft, hij heeft ook de Navy Cross en de Medal of Valor, voor die laatste geld:
6000h Total time played
50000 Driver points
10000 times defended control point
250000 Teamwork score
Maar volgens zijn eigen stats heeft hij geen van allen en voor dei Navy Cross en Golden Scimitar moet je resp met USMC en MEC 4500uur hebben gespeeld, dan moet je er dus al 9000uur (375 dagen) BF2 op hebben zitten! :?
Dus ergens klopt er hier iets niet denk ik zo. 8)7

PS: wat is er met de Picture of the Day aan de hand, al een tijdje alleen maar een kruisje gezien! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

btw, over de Commander College Ribbon:

Deze persoon heeft hem iedergeval:

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Help!!!! schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:04:
[...]

Mijn Logitech Freedom 2.4 heb ik tot nu toe niet werkend gekregen in BF2. T ding reageert mega raar. Continue afwijking naar links en als ik naar beneden stuur gaat ie omhoog, hoe ik t ook instel.
Voor de grap nog ff getest in BF1942 en daar werkt ie perfect. Dus ik heb het vermoeden dat deze joystick ergens een conflicht heeft met BF2. :(
De eerste 3 weken heb ik er probleemloos BF2 mee gespeeld, het is dus wel mogelijk. Alleen nu dus dit vage probleem :( . Mss moet ik maar gewoon voor Saitek gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

ik speel het spel nu net. het is best een leuk spel alleen van het "tactische"aspect merk ik 0,0.. iedereen rent maar een beetje waar hij heen wil enzo. weet er iemand misschien nog een goede NL server waar ik opzoek kan naar een clan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dCY schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:58:
btw, over de Commander College Ribbon:

Deze persoon heeft hem iedergeval:

Stats
Die persoon heeft dus een win:loss ratio van: 3,78:1 afgerond, zijn kill : death ratio is niet hoog genoeg dus zal het toch aan de rondes liggen!
edit:
@ FVV check de site in mijn sig! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 26-09-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386 schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:12:
ik speel het spel nu net. het is best een leuk spel alleen van het "tactische"aspect merk ik 0,0.. iedereen rent maar een beetje waar hij heen wil enzo. weet er iemand misschien nog een goede NL server waar ik opzoek kan naar een clan ofzo?
Ik weet niet op welke servers jij speelt maar ik speel tegenwoordig steeds meer op " EA Official" servers. Ik vind het teamwork gemiddeld beter daar dan de een NL server. Maar aan de andere kant, tis maar wie je treft ingame. Helaas zijn er nog veel te veel Lonewolfs aanwezig. Soms wil ik nog wel eens gelijk van een server afgaan als ik zie dat het een 64 man server is en er welgeteld 2 squads aangemaakt zijn met in totaal nog geen 8 spelers in die squads :( Of ik maak een squad aan en nodig mensen uit, wil ook nog wel eens werken. Wat me ook opvalt is dat veel mensen lonewolf zijn en pas een squad joinen als daar A. "veel" man in zit en/of B. Het squad veel punten heeft.
Zo was ik gistre blackhawk piloot in Songhua Stalemate (wordt TE weinig gedraaid btw :| ) en in mijn squad zat 1 iemand. Deze persoon begreep het wel en was gunner en engineer tegelijk. Zodra wij samen een paar vlaggen hadden gecapt en kills hadden gemaakt zat mn chopper ineens helemaal vol met groene stipjes, in een keer de volle 6 man in mn squad. Toen ging het natuurlijk helemaal van een leien dakje :Y)
Maar als je Xfire gebuikt dan wil ik je wel toevoegen, zit ook altijd met smart te wachten op spelers die niet speciaal voor de punten/ranking/medals gaan maar gewoon een goeie en leuke pot willen spelen :) Nickname ruza

btw: klein Xfire vraagje: Iemand die dit proggie gebruikt en ook om de haverklap ingame zn verbinding eruit klapt (van xfire dan)??? Wordt er schijtziek van om elke keer weer terug te gaan naar desktop en xfire te reconnecten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Zowiezo die hele win/lose ratio slaat nergens op.
Je kunt ook heel dik eerste worden en nog verliezen met jouw clubje mensen...
Of je moet gaan zitten switchen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850 schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:37:
[...]
btw: klein Xfire vraagje: Iemand die dit proggie gebruikt en ook om de haverklap ingame zn verbinding eruit klapt (van xfire dan)??? Wordt er schijtziek van om elke keer weer terug te gaan naar desktop en xfire te reconnecten |:(
Ik gebruik Xfire altijd, als PC aanstaat staat Xfire dat ook, maar klapt er bij mij echt nooit uit!
Wel heb ik de ingame messages uitgezet want daar kreeg ik de schijt van, maar verder een best progje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025 schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:51:
[...]

Ik gebruik Xfire altijd, als PC aanstaat staat Xfire dat ook, maar klapt er bij mij echt nooit uit!
Wel heb ik de ingame messages uitgezet want daar kreeg ik de schijt van, maar verder een best progje! ;)
Mmmmm, denk dan toch dat het aan mijn brakke sitecom router ligt. Vuile k*tding doet wel meer wazig, complete verbinding die hangt, router reset en weer werken en ik uit BF2 |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146400

Speel al 'n tijdje met plezier BF2, en doe dit vaak op EA Europe Official severs.
Maar sinds 1,5 week worden mijn punten daar niet meer bijgehouden. :?
En als ik op de Duitse EA DE Official K-Play servers speel worden deze wel bijgehouden. 8)7
Ik heb hier afgelopen week op GoT niemand over gehoord volgens mij?

Mijn vraag, hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 146400 op 26-09-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146400 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:35:
Speel al 'n tijdje met plezier BF2, en doe dit vaak op EA Europe Official severs.
Weet je dat zeker??? Ik speel namelijk de afgelopen tijd ook veel op ea europe servers en heb (zover ik weet) alles erbij gekregen, tot mijn AA badge aan toe :)
Toch maar even opletten de volgende keer dat ik er speel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Anoniem: 134214 schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:39:
Zowiezo die hele win/lose ratio slaat nergens op.
Je kunt ook heel dik eerste worden en nog verliezen met jouw clubje mensen...
Of je moet gaan zitten switchen ofzo :?
De hele stats zitten krom in elkaar... bij de meeste dingen komt veel geluk bij kijken, K/D ratio, Win/Loss, als je in een slecht team zit worden die stats niet beter, en ik vind het lame om te gaan switchen om dan wel betere stats te krijgen. (Vele doen dit wel gezien de auto-balance)
Enige waar je altijd vat op hebt is de accuracy.

Ach als ik een goede pot heb gespeeld en toch verliezen ben ik tevreden, ik hoef echt niet altijd te winnen. M'n win/loss ratio is ook bijna 1:1 wat ik logisch vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104849

Gunner schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:21:
[...]

ik heb hem ook gehaald met zo'n 64 uur als MEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bateau
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 11:20
[...]
Maar als je Xfire gebuikt dan wil ik je wel toevoegen, zit ook altijd met smart te wachten op spelers die niet speciaal voor de punten/ranking/medals gaan maar gewoon een goeie en leuke pot willen spelen :) Nickname ruza
Net toegevoegd. :Y) Mijn nick is bateau. Lijkt me cool als we een via Xfire een squad kunnen maken.
[...]
Nooit last gehad met Xfire, kan je dus niet helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105909

he mensen, ik had dus even wat vragen waar ik nog steeds geen antwoord op heb over battlefield 2,

- hoe zit het nou met andere spelmodussen zoals capture the flag, ik zag dat iemand anders op dit forum er al een screenshot van had gemaakt, wanneer kan ik dit ook gaan spelen?
- en ik weet dat je bij de 1000 punten een nieuw wapen mag uitzoeken, dat heb ik dus ook gedaan maar ik zit nu al weer op de 3000 (heb het spel nog niet zo lang) wanneer kan ik er weer een uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146400 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:35:
En als ik op de Duitse EA DE Official K-Play servers speel worden deze wel bijgehouden. 8)7
Ik heb hier afgelopen week op GoT niemand over gehoord volgens mij?

Mijn vraag, hebben meer mensen hier last van?
K-play.de zijn de servers die ik als eerste afspeur eigenlijk...
Lekkere ping en zijn redelijk relaxte servers B)

@ jojarno:
Pas bij de 10.500 punten een nieuw wapentje...
Veranderd wel met de 1.1 update.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 134214 op 26-09-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 105909 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:57:
he mensen, ik had dus even wat vragen waar ik nog steeds geen antwoord op heb over battlefield 2,

- hoe zit het nou met andere spelmodussen zoals capture the flag, ik zag dat iemand anders op dit forum er al een screenshot van had gemaakt, wanneer kan ik dit ook gaan spelen?
Is CTF officieel aangekondigd dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:17:
[...]

Is CTF officieel aangekondigd dan?
nee, maar stiekem komt die wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:28:
[...]

Jaha dat willen we allemaal wel heel erg graag denk ik... _/-\o_ O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 04-06 07:47
kan aan mij liggen, maar nu is het toch eigenlijk al CTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 11:14
MarcoZ20 schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:34:
Tja, euh, ja en nee :)

Bij CTF hebben beide partijen één vlag. Het doel is om met je team de vlag van de ander te pakken en die vlag dan naar je eigen vlag terug brengen. Gelukt? -> punt erbij en spelen tot een bepaald aantal captures...

Wat we nu doen is meer Capture The Spawn, spawnpunten pakken om daarmee punten te vergaren en een tactisch overwicht in de map te krijgen.

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcoZ20 schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:34:
Neen...

Capture The Flag = Vlag pakken van andere partij (eigenlijk vlag stelen) en dan als een gek naar jou vlag rennen/rijden/vliegen en dan scoor je dus een punt.

Alleen doet de tegenpartij precies hetzelfde met als gevolg dat jouw vlag er bijvoorbeeld niet staat als jij een punt wil scoren.

U can do the math verder wel he...

Edit: te laat...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134214 op 26-09-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Nee nu is het ga 20 seconden bij de flag staan en ga dan naar de volgende flag, CTF is een vlag ergens die iemand pakt en naar de thuisbasis moet brengen. En word je neergeschoten dan ligt de vlag meestal naast je lijk of zit ie weer terug op de basis van de vijand. CTF is echt heel andere gameplay.

Edit: ook te laat...

[ Voor 7% gewijzigd door Widow op 26-09-2005 16:51 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Ok, 3x duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Wat me ook wel leuk lijkt is een linked CP systeem zoals UT2004, dus je moet de vlaggen op volgorde pakken. Je krijgt bij de middelste CP een flink gevecht.
Zeker bij city maps lijkt mij dit wel iets toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116085

dat hebben wij op onze server, advance and secure heet dat. neem eens een kijkje zou ik zeggen (www.dffclan.com). ook hebben we daar ABR draaien waardoor je unlocks daar niet zullen werken. ABR staat voor alternative battlefield ranking, de naam zegt genoeg over wat het is en daardoor werken alleen de unlocks van die ranking.

maar even verder over advance and secure, dit geeft idd een geweldig gevecht en daardoor heb je niet van die losers die naar de allerachterste vlag rijden en die gaan overnemen. deze speelmode geeft een enorme boost aan de gameplay.

ps. we hebben de commander mode ook uit staan omdat naar onze mening ook een boost in de gameplay geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Ik zit een een post-sergeantale depressie ... 25.000 puntjes verwijderd van een volgende unlock ;( :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 104849 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:52:
[...]

ik heb hem ook gehaald met zo'n 64 uur als MEC
HUHM, Ik ben al 74 uur MEC maar nog geen ribbon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Lol, puur op het woord afgaande wel ja. Maar speltechnisch niet echt eh (denkt met plezier terug aan die uuuuren dat ik in UT 2004 achter een vlag aan't spurten was... :d )

edit:

nog veeeeel later (dat heb je als je een reactie probeert te typen op je werk en daar constant onderbroken wordt...) ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Blacksnak op 26-09-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
innocent schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:26:
[...]

HUHM, Ik ben al 74 uur MEC maar nog geen ribbon :(
Je moet 250 uur totale speeltijd hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134173

ik heb een vraagje over een online account aanmaken.
heb al gezocht in het topic maar vond geen post.

Ik heb een 3500+, WinXP Pro, 6600GT, 1gb geheugen en een 8mb lijn.
als ik een online account aanmaak en ik druk op create, dan krijg ik wel de window met creating account te zien. alleen verder gebeurd er verder weinig.
na 10 minuten druk ik dan maar op escape.

het lukt me dus niet om een online account aan te maken. (ja heb een orginele versie)
hebben meer mensen problemen hiermee, of kan iemand mij vertellen wat er mis is?

alvast bedankt.

Jimmy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104849

Epitome schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:36:
[...]

Je moet 250 uur totale speeltijd hebben!
ik heb ook nog geen 250 uur gespeeld
maar wel 131 wins met MEC
voor verdere stats: http://www.paradroid.net/...ior%3D422%3D&pid=&lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134173 schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:12:
ik heb een vraagje over een online account aanmaken.
heb al gezocht in het topic maar vond geen post.

Ik heb een 3500+, WinXP Pro, 6600GT, 1gb geheugen en een 8mb lijn.
als ik een online account aanmaak en ik druk op create, dan krijg ik wel de window met creating account te zien. alleen verder gebeurd er verder weinig.
na 10 minuten druk ik dan maar op escape.

het lukt me dus niet om een online account aan te maken. (ja heb een orginele versie)
hebben meer mensen problemen hiermee, of kan iemand mij vertellen wat er mis is?

alvast bedankt.

Jimmy
Dan is ie dus al aangemaakt geloof ik...
Probeer je account maar eens op te halen eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
Anoniem: 134214 schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:02:
[...]

pas bij de 10.500 punten een nieuw wapentje...
Veranderd wel met de 1.1 update.
En bij de 1.1 wordt het bij ..... punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134173

Anoniem: 134214 schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:34:
[...]

Dan is ie dus al aangemaakt geloof ik...
Probeer je account maar eens op te halen eerst :)
inderdaad, wat vaag.
Maar goed, het spel kan beginnen :)

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
sjaakhaar schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:38:
[...]

En bij de 1.1 wordt het bij ..... punten?
Dat is nog onbekend. Ik zou mijn geld op ongeveer 5000 punten zetten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hielko schreef op maandag 26 september 2005 @ 19:38:
[...]

Dat is nog onbekend. Ik zou mijn geld op ongeveer 5000 punten zetten ofzo.
tussen 0 en 25k (90% zeker) punten komen 2 rangen dus 1 weapon upgrade erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Allemaal heel snel dit filmpje bekijken! Grappig beeldmateriaal!

http://whiler.free.fr/bf2/demos/Mine.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
DaMorpheus schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:01:
[...]

Ook enig idee hoe ze dat dan gaan doen? Aangezien ze volgens mij nu al de complete range officiele USMC rangen gebruiken, dus waar halen ze 2 nieuwe rangen vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

bertenernie schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:25:

Jep, is nog steeds leuk, maar ook 9 keer hier voobij gekomen :)
Hielko schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:30:
[...]

Ook enig idee hoe ze dat dan gaan doen? Aangezien ze volgens mij nu al de complete range officiele USMC rangen gebruiken, dus waar halen ze 2 nieuwe rangen vandaan?
bijstellen gok ik (dus hogere rangen omlaag halen)

[ Voor 37% gewijzigd door Stewie! op 26-09-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45

Wauw! Die had ik al 80x langs zien komen... :P
Maar hij blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

En opeens heb je het! Je wordt schilder... :D
Geen idee of dit filmpje al vaker is langs gekomen, maar ik heb er erg hard om moeten lachen
Reactie:
DaMorpheus schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:46:
Zo'n 7 keer pas, maar blijft leuk ja :)
[...]
Maar hij blijft inderdaad leuk!

[ Voor 22% gewijzigd door vegterb op 26-09-2005 20:36 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105909

Anoniem: 116085 schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:07:
dat hebben wij op onze server, advance and secure heet dat. neem eens een kijkje zou ik zeggen (www.dffclan.com). ook hebben we daar ABR draaien waardoor je unlocks daar niet zullen werken. ABR staat voor alternative battlefield ranking, de naam zegt genoeg over wat het is en daardoor werken alleen de unlocks van die ranking.

maar even verder over advance and secure, dit geeft idd een geweldig gevecht en daardoor heb je niet van die losers die naar de allerachterste vlag rijden en die gaan overnemen. deze speelmode geeft een enorme boost aan de gameplay.

ps. we hebben de commander mode ook uit staan omdat naar onze mening ook een boost in de gameplay geeft.
daar speelde ik heel veel op toen ik bf nog niet orgineel had, wat een uber server, lekker sfeertje daar :)
is de server inmiddels al ranked of niet? anders kom ik weer even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DaMorpheus schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:01:
[...]

2 rangen omhoog, en maar 1 weapon upgrade er bij? Waarom niet gewoon 2 erbij, zoals het nu ook is _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:28:
[...]

Waaah! Als dat zo is kan dit voor mij nog wel eens de redding voor BF-2 zijn (ligt nu alweer in de kast bijna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

ik werd net bijna gekicked omdat ik de super cobra van de tegenstander had gejat.....ik zeg tegen die admin laat maar ik kick mezelf wel.

ik mag toch zeker wel in de helicopters van de tegenstander vliegen :?

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:35
ik ben ook eens bezig met de battlerecorder, alleen vroeg ik mij af hoe ik de namen boven de spelers kan weghalen. Dit is zeg maar het enige dat er nog over is, maar het is zeer storend voor een goede film ;)

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
Photoshop? ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hier weer wat screens van mijn upcoming map 8)

knip

Schaduwen en lightmaps moeten nog gerendered worden.

[ Voor 81% gewijzigd door jagermeister op 27-09-2005 09:09 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
@jagermeister > ziet er heerlijk uit! Maar zou het kunnen dat er ook nog iets niet inorde is met de minimap? (of speelt het me nu echt al parten da'k een paar dagen niet meer heb kunnen gamen ? :s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Maar die minimap is inderdaad nog niet aanwezig. Die voeg je namelijk pas als een van de laatste dingen toe aangezien je terrein in orde moet zijn en alle objecten een plekkie moeten hebben. Dus... gaat goed komen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
Hej ik zit zoals velen regelmatig een paar uurtjes online te spelen en soms gaan bepaalde spelers je heel erg opvallen. Ik ben benieuwd of het volgende meer mensen opgevallen is.

Zo nu en dan kom ik de speler visstick tegen die op wereldranglijst m.b.t. commanderscore erg hoog staat. Echter dat is niet de reden dat ik zijn naam onthouden heb, eerder doordat hij altijd behoorlijk opvalt in negatieve zin met name als commander. Zijn er toevallig meer mensen met dezelfde ervaring en mening m.b.t. visstick[HCP] ? :+

Los daarvan, net weer lekker zitten spelen op 1 van i3d servers, na paar rondes kreeg ik in me heli een goede gunner zodat we samen de amerikanen een lesje konden leren >:) Waren volgens mij vandaag alleen maar maps met chinezen op die server(tegen vanzelf sprekend amerikanen)

(in btf2 ben ik bluebird287)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
SunStorms_sletje schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:30:
ik werd net bijna gekicked omdat ik de super cobra van de tegenstander had gejat.....ik zeg tegen die admin laat maar ik kick mezelf wel.

ik mag toch zeker wel in de helicopters van de tegenstander vliegen :?
Het kan soms irritant zijn als andere partij te ver gaat om de vijandige heli te krijgen. Vooral als een aantal basecampers komen die speciaal blijven zitten om de heli te pikken ook al moeten ze minutenlang wachten. Dat vind ik ook behoorlijk vervelend. Het kan echter nog erger, teammates die je neer knallen om de heli te krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 116085 schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:07:

Heb ff op die server gespeeld. Niet onaardig mag ik zeggen maar je moet de vlaggen dus in een bepaalde volgorde cappen en de namen vd vlaggen worden de hele tijd door de serversoftware gespamd alleen: HOE weet ik welke naam bij welke vlag hoort en Hoe zie ik dat ingame.... :? :? :?

Ik heb al op hun site gekeken maar daar kan ik het niet vinden. Erg irritant!! :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

http://www.bf2-movies.nl/...st%20and%20the%20best.wmv

Hoe doet ie dat met die speedboot?

niet heel denderend filmpje overigens. Parachute gunship ownz though

[ Voor 10% gewijzigd door ROFLASTC op 27-09-2005 01:49 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Interessante vraag.... geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over de EA Europe servers, gistermiddag even snel 2 rondjes Sharqi gedaan, 2 keer goud gehaald en in totaal zo'n 170punten, niks van terug te zien helaas ;( later op de avond nog even een rondje gespeeld op onze eigen ranked server en dat is wel bijgewerkt, zijn er nu problemen met EA Europe servers of worden die punten pas veel later bijgewerkt, kan ik me niet voorstellen dus lijkt op een probleem met een aantal servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Basb schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:05:
[...]

Het kan soms irritant zijn als andere partij te ver gaat om de vijandige heli te krijgen. Vooral als een aantal basecampers komen die speciaal blijven zitten om de heli te pikken ook al moeten ze minutenlang wachten. Dat vind ik ook behoorlijk vervelend. Het kan echter nog erger, teammates die je neer knallen om de heli te krijgen :'(
server regels waren dat alleen spec ops de main base in mochten voor vanalles op te blazen. Dus ik blaas hun uav op en maak dat ik weg kom met hun super cobra. in mijn ogen is daar niks mis mee. sterker nog ik heb geen een schot afgevuurd in de base.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Basb schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:02:
Hej ik zit zoals velen regelmatig een paar uurtjes online te spelen en soms gaan bepaalde spelers je heel erg opvallen. Ik ben benieuwd of het volgende meer mensen opgevallen is.

Zo nu en dan kom ik de speler visstick tegen die op wereldranglijst m.b.t. commanderscore erg hoog staat. Echter dat is niet de reden dat ik zijn naam onthouden heb, eerder doordat hij altijd behoorlijk opvalt in negatieve zin met name als commander. Zijn er toevallig meer mensen met dezelfde ervaring en mening m.b.t. visstick[HCP] ? :+

Los daarvan, net weer lekker zitten spelen op 1 van i3d servers, na paar rondes kreeg ik in me heli een goede gunner zodat we samen de amerikanen een lesje konden leren >:) Waren volgens mij vandaag alleen maar maps met chinezen op die server(tegen vanzelf sprekend amerikanen)

(in btf2 ben ik bluebird287)
ik sta zelf ook erg hoog in de lijst van commander zijnde, 49 geloof ik.
Heb ook weleens met hem gespeeld, weinig van zijn negatieve spel gemerkt, maar wat wel is dat de commanders altijd de pineut zijn, altijd die kickvotes waar je weinig aan kan doen.
En als je dan vraagt aan degene die de vote startte krijg je als antwoord: "LOL I want to be commander"
Vraag er dan gewoon om tijdens de ronde, komt een stuk vriendelijker over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heb het ook wel eens gemerkt ja; en als je dan je rol als commander kwijt bent, neemt degene die de kick vote startte de rol niet over :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Gunner schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:11:
Heb het ook wel eens gemerkt ja; en als je dan je rol als commander kwijt bent, neemt degene die de kick vote startte de rol niet over :? |:(
Dat is dus minder. Wel altijd een grote bek hebben, maar zelf eens het voortouw nemen ho maar. Als je denkt dat de commander-rol beter kan, doe het dan zelf of houdt anders gewoon je sm*** dicht. Maar dat is mijn mening.

Ik wordt ook zo moe van die gasten die op je handgranaten blijven inlopen en je dan straffen. Als je een granaat ziet vliegen en je hoort iemand keihard schreeuwen, dan moet dat toch duidelijk zijn dat er iets gaat ontploffen?!?!.

[ Voor 23% gewijzigd door Falcon2107 op 27-09-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gunner schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:11:
Soms is het beter om geen commander te hebben dan een slechte commander (algemeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Falcon2107 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:53:
[...]

Ik wordt ook zo moe van die gasten die op je handgranaten blijven inlopen en je dan straffen. Als je een granaat ziet vliegen en je hoort iemand keihard schreeuwen, dan moet dat toch duidelijk zijn dat er iets gaat ontploffen?!?!.
Waar ik ook moe van wordt is dat iedereen die USMC is in het begin bij Strike At Karkand als een idioot handgranaten gaat gooien op dat binnenpleintje waar al die kisten staan. Terwijl als je snel bent, je daar goed kunt gaan zitten om de MEC aan tevallen.
Resultaat is dus dat je naar dat pleintje springt en opgeblazen wordt door blij gooiende handgranaatmannetjes, terwijl ze ook ff kunnen kijken waar je heen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:08:
[...]

Waar ik ook moe van wordt is dat iedereen die USMC is in het begin bij Strike At Karkand als een idioot handgranaten gaat gooien op dat binnenpleintje waar al die kisten staan. Terwijl als je snel bent, je daar goed kunt gaan zitten om de MEC aan tevallen.
Resultaat is dus dat je naar dat pleintje springt en opgeblazen wordt door blij gooiende handgranaatmannetjes, terwijl ze ook ff kunnen kijken waar je heen loopt.
Zo'n zelfde probleem. En maar starffen als je dan iemand per ongeluk killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Falcon2107 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:13:
[...]

Zo'n zelfde probleem. En maar starffen als je dan iemand per ongeluk killed.
ik straf er niet voor, als ik wordt gekilled door zo'n granaat........vraag alleen of ze uit willen kijken.

Straf nooit voor teamkill...........tenminste......pas geleden 1x gedaan. Stond bij Gulf of Oman op het schip te wachten op BH. Gozer staat naast me en schiet me gewoon zomaar dood. Toen wel gepuniished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Strike At Karkand tactiek als USMC:
stap 1: bestook het binnenpleintje met al die kisten met je 203, totdat je granaten op zijn. MEC is nu wat terughoudender met daar gaan staan. Ren erheen en word voor je kanus geschoten
stap 2: bestook het gangetje dat vanaf het binnenpleintje naar de 1ste vlag loopt met je 203, MEC durft het gangetje dan niet meer in. Ren naar voren en word voor je kanus geschoten
stap 3: loop het eerder genoemde gangetje in, trappetje op naar het dak naast de 1ste vlag. Ruim iedereen uit de weg met je 203, spring naar de vlag en capture hem

resultaat: 1ste vlag ingenomen, boel mec mannetje gekilled en veel puntjes gescoord :D

negeer overigens mensen die zeiken dat je een 203-n00b bent, want de mensen die zeuren zijn zelf de n00bs die de skills niet hebben om je voor je kanus te schieten.

punishen doe ik trouwens alleen als iemand opzettelijk teamkilled. Zelfs als iemand een granaat gooit zonder op te letten of lomp over me heen rijdt, punish ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Rac-On op 27-09-2005 11:20 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

rac-on schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:19:

stap 3: loop het eerder genoemde gangetje in, trappetje op naar het dak naast de 1ste vlag. Ruim iedereen uit de weg met je 203, spring naar de vlag en capture hem

resultaat: 1ste vlag ingenomen, boel mec mannetje gekilled en veel puntjes gescoord :D
Dat werkt zelfs op de publics al lang niet meer imho. Dat dak is een van de eerste zaken waar een nade op gaat of waar iemand van "de tegenpartij" op klimt tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

SunStorms_sletje schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 08:56:
[...]
server regels waren dat alleen spec ops de main base in mochten voor vanalles op te blazen. Dus ik blaas hun uav op en maak dat ik weg kom met hun super cobra. in mijn ogen is daar niks mis mee. sterker nog ik heb geen een schot afgevuurd in de base.
Ik basecamp ook regelmatig, niet zozeer op chopper af te pikken, maar om dinges op te blazen en met maatjes/ squads zorgen dat dinges niet gerepareed worden, vooral die arty.

Het is een tactic om je enemy lam te leggen, want ik weet hoe kut het is om in team te zitten die geen arty of UAV heeft. Dan moet je hard werken om die base terug te krijgen. Soms lukt wel.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
rac-on schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:19:
Strike At Karkand tactiek als USMC:
stap 1: bestook het binnenpleintje met al die kisten met je 203, totdat je granaten op zijn. MEC is nu wat terughoudender met daar gaan staan. Ren erheen en word voor je kanus geschoten
stap 2: bestook het gangetje dat vanaf het binnenpleintje naar de 1ste vlag loopt met je 203, MEC durft het gangetje dan niet meer in. Ren naar voren en word voor je kanus geschoten

negeer overigens mensen die zeiken dat je een 203-n00b bent, want de mensen die zeuren zijn zelf de n00bs die de skills niet hebben om je voor je kanus te schieten.

punishen doe ik trouwens alleen als iemand opzettelijk teamkilled. Zelfs als iemand een granaat gooit zonder op te letten of lomp over me heen rijdt, punish ik niet.
Ik moet toch maar eens gaan oefenen op gebruik van die 203. Schiet altijd over mannetjes heen of gooi er tever naast/voor. Vind het wel een irritant wapen om tegen je te hebben. Ligt je ergens rustig, ga je ineens dood. Zie je dat iemand een 203 op je heeft gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17

Bedankt man, nu kan ik hem in .wmv wél bekijken! :P de .avi liep vast op mijn computer en ging raar doen, die deed het dus niet.

Leuk filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Karkand lijkt mij als US maar 1 tactiek de beste, zorgen dat je een vlag te pakken krijgen buiten de eerste om. Zeker als het een 64-server is dan kom je niet eens in de buurt van de eerste vlag. Gewoon erlangs (proberen te) sneaken en een volgende vlag cappen lijkt mij de beste methode.
Tis zowiezo niet meer mijn fav map, ben momenteel fan van Songhua Stalemate echter deze wordt helaas weinig gespeeld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:45

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:57:
[...]

Soms is het beter om geen commander te hebben dan een slechte commander (algemeen).
Dat is natuurlijk helemaal waar. Ik zat trouwens twee dagen geleden of zo op Dalian Plant of zo, met 2x 12 man. Beide teams geen commander. Dus nadat ik de game joinde, even gekeken, en wel een paar kleine teams. Dus ik apply, en hup, commander. Direct RPV en Supply, paar arty strikes en hup, ronde gewonnen. Dan scheelt het echt, dat er wél een commander is, die wat in de gaten houd en voorraden dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 153850 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:44:
In Karkand lijkt mij als US maar 1 tactiek de beste, zorgen dat je een vlag te pakken krijgen buiten de eerste om. Zeker als het een 64-server is dan kom je niet eens in de buurt van de eerste vlag. Gewoon erlangs (proberen te) sneaken en een volgende vlag cappen lijkt mij de beste methode.
Tis zowiezo niet meer mijn fav map, ben momenteel fan van Songhua Stalemate echter deze wordt helaas weinig gespeeld :'(
Herkenbaar iets. Hoewel ik Kharkand in het begin de mooiste map vond speel ik hem bijna niet meer. De voorkeur gaat nog wel steeds uit naar min of meer urban maps overigens. Op de een of andere manier vind ik die in BF-2 net wat leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Songhua vind ik ook erg leuk. Vooral die C4 van special forces komt daar enorm goed van pas. Met Strike at Karkand is het echt klassiek dat die basis linksboven gepakt wordt. Ik ga altijd gewoon hakken op de eerste basis met die granaatwerper van de assault gun. De kunst is om zo snel bij de vlag te zijn dat de tegenstander het niet verwacht en dan wachten bij de vlag met je granaatwerper in de aanslag. Ik denk dat dit vooral bij mij werkt, omdat ik altijd heel snel spawn als de map voor het eerst geladen wordt. Vaak lig ik al bij de vlag als de eerste teamgenoten spawnen. Maar sowieso maak je een goede kans als je op het dakje gaat staan naast de vlag bij de eerste basis. Vanaf daar dender je een paar granaten naast de vlag en je springt er achteraan. Prima tactiek :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 27-09-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anoniem: 153850 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:44:
Vind ik ook een TOP map. Ook begin ik Operation Clean Sweep meer te waarderen. Maar ook Dragon Valley is lekker om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146636

MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:31:
[...]

Ik moet toch maar eens gaan oefenen op gebruik van die 203. Schiet altijd over mannetjes heen of gooi er tever naast/voor. Vind het wel een irritant wapen om tegen je te hebben. Ligt je ergens rustig, ga je ineens dood. Zie je dat iemand een 203 op je heeft gegooid
Veel oefenen, ik gebruik dat wapen al vanaf het begin erg veel. En heb de meest absurte kills gemaakt. Bijv op zo'n 90meter iemand killen. >:)

op een gegeven moment weet je ongeveer onder welke hoek je hem moet houden. En dan is elk schot bijna raak. Vooral als je op een gebouw staat ben je opper machtig. (zorg dan ook dat er een Supply crate naast je staat. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gyedema schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:55:
[...]

Vind ik ook een TOP map. Ook begin ik Operation Clean Sweep meer te waarderen. Maar ook Dragon Valley is lekker om te doen!
_/-\o_

Hier precies hetzelfde, Operation CS was eerst een baggermap maar die moet je gewoon leren te waarderen. Voor de rest Dragon Valley, Daiquin Oilfields, Dalian Plant, Fushe Pass, alle grote(re) maps en het liefst veel reliefverschil vind ik super. :) Masthuur en Karkand hebben een beetje afgedaan voor mij (misschien te veel gespeeld) 8)7

btw: wat is er met de POTD, of ben ik de enige die deze niet ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Volgens mij (lees ook de post van _Ruza_ ) is het zo, dat meer en meer de maps met mogelijkheden tot afwisselende speelstijlen gaan "trekken". Iedereen is inmiddels bekend met de gameplay en de maps, en begint zich aan min of meer dezelfde zaken te ergereren. Denk aan de chopper bij Mashtuur en de hordes medics in Karkand.

Heb je dan b.v. de Daquin Oilfields, daar kun je met én attackchopper én troopchopper te keer gaan, maar is er voldoende evenwicht gebracht door diverse vormen en soorten van AA. Voeg daarbij de heerlijke plekjes die je als spec-ops vol kunt gooien met C4 (mijn favoriet is bij dat powerstation, geweldig punt waar keer op keer de vlag van eigenaar wisselt!) en de diverse andere speltechnieken waar je beter als team fungeert en je bent er. Ook Gulf of Oman smeekt echt om teamwerk; als je dat netjes doet ben je zo de man.

En ja, ook ik zat alleen maar op de Urban Maps maar begin daar nu de min of meer eenzijdigheid wat van in te zien. Op naar Wake Island, dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 153850 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:26:
btw: wat is er met de POTD, of ben ik de enige die deze niet ziet?
Lighteye is de hoster van de plaatjes en dus ook de beheerder van de POTD.
Alleen is die al een tijd niet meer gesignaleerd op GoT

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 27-09-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:31:
[...]

Zelfs als je er een halve meter naast schiet gaat dat ventje nog dood door de splashdamage.
Als je wilt oefenen zou ik gewoon een singleplayer game starten.

Ik kan best begrijpen dat sommige gasten op een server gaan klagen over de M203 want met geen enkele rifle kan jij dat ventje met die M203 neerhalen voordat hij zijn grenade heeft afgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redje schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:15:
[...]

Zelfs als je er een halve meter naast schiet gaat dat ventje nog dood door de splashdamage.

Ik kan best begrijpen dat sommige gasten op een server gaan klagen over de M203 want met geen enkele rifle kan jij dat ventje met die M203 neerhalen voordat hij zijn grenade heeft afgeschoten.
Jawel.........M95 headshot :P

Ruza heeft alleen gekozen voor de PKM en moet nog 5000 puntjes tot zn volgende unlock :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Redje schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:15:
[...]

ik heb het al een keer of 5 gepost, maar nog maar een keer wat algemene anti-203 tips:
1) dit is de beste: ga niet allemaal op een kluitje staan. Gewoon met je squad een beetje verspreiden en dan kan een 203 maar 1 iemand tegelijk mollen.
2) schiet op afstand: 203 is op afstand veel moeilijker om iets mee te raken, dus mik een beetje zorgvuldig en paf
3) spring: zodra er een 203 op je afgeschoten wordt ff opzij springen. Je krijgt wel damage maar bent niet dood. Door de lange reload/switch naar normaal tijd van de 203, kan je dan op je gemak de anders doodpaffen
4) schiet raak: tegen een 203 kan je niet de gebruikelijke tactiek van "een beetje sprayen en we zien wel wie er wint" toepassen. Gewoon zodra je iemand zit gericht op zijn voorhoofd paffen
5) gebruik hem zelf ook (if you can't beat them, join them)
6) zorg dat je een hoge positie hebt. Met een 203 is het vreselijk moeilijk om een target wat boven je staat (op een gebouw of een helling) te raken
7) ga niet andere beschuldigen van het "noob zonder skills zijn" als je zelf blijkbaar de skills niet hebt om een goede tactiek te bedenken

de eerste 3 zijn het bruikbaarste. Hoe vaak zie ik niet 2 medics bovenop een dood gastje springen. Voor mij is het dan 2 seconden wachten totie gerevived is en dan hop, 3 kills erbij. Of 4 mannetjes die per se achter dezelfde boom willen schuilen, easy target!
Daarnaast is wat eerder en gericht schieten ook echt iets dat helpt. Niet gelijk het gevecht inrennen, maar een (bij voorkeur hoge!) positie zoeken, wapen op single shot en dan maar gericht schieten. Dat werkt zowiezo 100x beter dan de Rambo style die de meeste spelers hanteren

alhoewel, * Rac-On vind de rambo style gevechten, gewoon lomp op elkaar inhakken, in karkand het gaafste wat er is!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.