Sony introduceert nieuwe "Bravia"serie LCD TV's

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.878 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 11:10

Daniel

Kapitein NCC-1701
Je kunt met de instellingen een hoop verzieken, ongeacht hoe goed de bron is. Sowieso ziet op dezelfde afstand een 40" er wat scherper uit dan een 46" omdat de pixels kleiner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Ik was gisteren in de MM in A'dam, daar hangen alle W's en X-en. De W2000 was de enige waar een SD signaal aan hing en dan nog wel TMF. Wat een slecht beeld was dat zeg. Alsof ze die tv niet willen verkopen. :(
Maar ik denk toch dat ik voor de W2000 ga. Helemaal na de test resultaten van een persoon op avforums die beweert een 1080p signaal uit de xbox360 te halen via vga :*)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Heeft de sony W2000 geen problemen met Full HD resolutie ( 1920 x 1080P) vanaf de PC met een DVI-HDMI kabel? Zou bijvoorbeeld bij de Samsung 40F71 niet mogelijk zijn vlogens specs...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:58
HoonBoy schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:51:
Heeft de sony W2000 geen problemen met Full HD resolutie ( 1920 x 1080P) vanaf de PC met een DVI-HDMI kabel? Zou bijvoorbeeld bij de Samsung 40F71 niet mogelijk zijn vlogens specs...???
Dat is voor zover ik weet geen probleem met de W2000. De overscan kun je bij HDMI uitschakelen in het user menu.
De F71 heeft overscan die vooralsnog niet uit te schakelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
Wat is banding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoonBoy schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:51:
De 40W2000 geeft een fantastisch beeld vanaf de PC met een DVI<>HDMI kabel. Overscan is inderdaad via het menu op de Sony uit te zetten. Daarna is het een eitje om van resolutie te wisselen zonder bijregelen. De Sony geeft aan dat ie 1080P ontvangt van de GeForce 6600 Passive grafische kaart. 1920x1080 vind ik net iets te klein om vanaf de bank te internetten, maar 1600 x 900 is ideaal op 3 meter afstand en 1360x768 op een metertje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
De X2000 doet geen 1080p over VGA...net geprobeerd en het scherm blijft zwart met een mooie 'niet ondersteund signaal'-melding.
Ik heb inmiddels wel mijn DVI-HDMI kabel binnen maar die kan ik er alleen in frommelen als de TV van de beugel af is, en dat doe je niet even in je eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
dribbel schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:09:
[...]
Probeer de resolutie 1368x768 eens in Powerstrip, toen was het beeld bij mij ineens superstrak.
Helaas werk ook niet bij mij die resolutie :'(
ik heb nog geen enkele resolutie gezien die niet wazig is of precies in het beeld past op mijn tv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
Prachtig plaatje, maar het zegt me niks.

Kan iemand misschien tekstueel e.e.a. duidelijk maken wat banding is.

Voor mij is de XD nl erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Hee kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen Grey To Grey en Black To Black? Sony's hebben d8 ik 8 ms Black To Black en Sharp heeft d8 ik 4 ms Grey To Grey, wat is nou beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
FerdiV schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:15:
Hee kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen Grey To Grey en Black To Black? Sony's hebben d8 ik 8 ms Black To Black en Sharp heeft d8 ik 4 ms Grey To Grey, wat is nou beter?
Voor zover ik weet is black to black beter omdat dit de tijd is die een pixel nodig heeft om van uit naar aan en weer naar uit te gaan. Grey to grey is volgens mij maar de halve weg, 4ms grey to grey is dus gelijk aan 8 ms black to black.

Lees trouwens op avforums dat deze sony ook gewoon 1080p ondersteunt op de component en VGA poort, de VGA poort schijnt allen de beperking te hebben dat dit alleen in combinatie met een xbox360 geldt, heeft schijnbaar te maken met green sinc of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

deblaauwesigaar schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:12:
Prachtig plaatje, maar het zegt me niks.

Kan iemand misschien tekstueel e.e.a. duidelijk maken wat banding is.

Voor mij is de XD nl erg interessant.
De xd serie van Sharp heeft last van banding (overigens niet op ieder toestel). Banding is zeg maar simpel uitgelegd balken op het scherm die een andere lichtsterkte hebben dan de rest van het scherm. Heb je bijvoorbeeld een egale donkere lucht dan zie je met banding brede stroken die lichter of donkerder zijn dan de rest van de lucht. Zeer irritant dus. De één ziet het meteen en de ander kijkt er gewoon overheen. Jij dus ook met dat plaatje. Maar nu je weet waar je naar moet kijken zie je het hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Kan iemand mij zeggen welke beugel ik moet aanschaffen voor de 46W2000/46X2000.
Ik wil hem nl. graag ophangen.
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tim45 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:31:
Kan iemand mij zeggen welke beugel ik moet aanschaffen voor de 46W2000/46X2000.
Ik wil hem nl. graag ophangen.
Bij voorbaat dank.
Deze past KLIK
het gaat om het gewicht je kunt voor zoiets gaan mits je tv niet te zwaar is KLIK
let wel op die verleng buis die ze ook aanbieden, die gaat volgens mij niet passen op die steun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aangezien dit het Bravia topic is: heeft iemand toevallig al ergens iets gelezen hoe Sony die nieuwe reclamespot heeft gemaakt? Die met al die kleurige fonteinen, bommetjes e.d. Geniale reclame. Maar wat een zooi moet dat na afloop geweest zijn. Ben best wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.
De reclame knalt trouwens van m'n Bravia LCD TV :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:30

_Arthur

blub

Microkid schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 08:55:
Aangezien dit het Bravia topic is: heeft iemand toevallig al ergens iets gelezen hoe Sony die nieuwe reclamespot heeft gemaakt? Die met al die kleurige fonteinen, bommetjes e.d. Geniale reclame. Maar wat een zooi moet dat na afloop geweest zijn. Ben best wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.
De reclame knalt trouwens van m'n Bravia LCD TV :)
Daar is zelfs een hele website van 8)

http://www.bravia-advert.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Leuk artikel, is 1080p wel zo interessant ....

[lees]
So when buying a TV, the last thing you probably want to do is agonize over its native resolution. If you don't mind spending the extra dough for 1080p, go for it. But if it's stretching your budget, then take a pass, knowing it's not all that it's cracked up to be.

[ Voor 51% gewijzigd door fulgore op 11-11-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Je kunt hem aanschouwen bij Polectro in Amsterdam, ze hebben de 42" en de 46". Ik was zeer onder de indruk van het beeld wat de 42" liet zien.
Tegenover de Sharp stonden alle nieuwe Sony´s een Sony demo te showen, zo ook op de 40W2000. Wat mij opviel was als je goed kijkt dat je op de Sony´s van dat vlekkerige ziet. (weet de naam ff niet).
De sharp hing aan een simpele dvd speler met progressive scan via een hdmi aansluiting. Dat beeld was gewoon subliem.
Het vreemde was, ik was de enige die naar de Sharp staarde terwijl de ´normale klanten´ allemaal op de Sony´s zaten te geilen. Wat een pot verf al niet kan doen denk ik dan 8)
De Sharp stond dan ook wel wat ongelukkig bij de kassa, zelfs ik zag hem pas nadat een verkoper mij dat vertelde. Ik wilde nl. de 46" (die weer ergens anders staat) graag aan zien staan (stond uit).
Heb alleen nog geen SD gezien op deze schermen. Dan moesten ze met kabels leuren en aangezien het zaterdag was en druk ...... ;(
De 42" kost bij hun overigens €2499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja en vaak staan die tv's ook nog verkeerd ingesteld ook.

Enorm hoog contrast in de "live" mode kwa beeld alles op maximaal enz. Het eerste wat ik bij mijn Bravia deed was hem op gebruiker (of hoe dat dan ook mag heten) instellen en alle digitale truckjes uitzetten enz.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:35:
[...]

Je kunt hem aanschouwen bij Polectro in Amsterdam, ze hebben de 42" en de 46". Ik was zeer onder de indruk van het beeld wat de 42" liet zien.
Tegenover de Sharp stonden alle nieuwe Sony´s een Sony demo te showen, zo ook op de 40W2000. Wat mij opviel was als je goed kijkt dat je op de Sony´s van dat vlekkerige ziet. (weet de naam ff niet).
De sharp hing aan een simpele dvd speler met progressive scan via een hdmi aansluiting. Dat beeld was gewoon subliem.
Het vreemde was, ik was de enige die naar de Sharp staarde terwijl de ´normale klanten´ allemaal op de Sony´s zaten te geilen. Wat een pot verf al niet kan doen denk ik dan 8)
De Sharp stond dan ook wel wat ongelukkig bij de kassa, zelfs ik zag hem pas nadat een verkoper mij dat vertelde. Ik wilde nl. de 46" (die weer ergens anders staat) graag aan zien staan (stond uit).
Heb alleen nog geen SD gezien op deze schermen. Dan moesten ze met kabels leuren en aangezien het zaterdag was en druk ...... ;(
De 42" kost bij hun overigens €2499,-
Vlekken ! dan ben je de eerste die dat ziet
En de 46 inch is minder scherp dan de 42
Je kan dus beter de 42 nemen , die is scherper
En hij heeft last van banding de sharp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuke gast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-11-2021
ik heb ook zitten twijfelen tussen de Sharp en Bravia,
uiteindelijk heb ik voor de Bravia V2000 gekozen, omdat deze 1:1 pixel mapping ondersteund via VGA. Tot heden nog niet ondekt dat de Sharp dit kan, in de specs staat dat Sharp enkel VESA resoluties ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Weet iemand hoe het precies zit met die 100e-terug-actie? Volgens de site van Sony moet je een kopie van de bon, de streepjescode en een "coupon" insturen. Nou kan ik nergens een coupon vinden, en ik heb er ook geen gekregen toen ik m'n tv kocht. Had ik die bij de leverancier moeten krijgen?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die vraag had ik ook al ja...kan nergens zoiets vinden. Ik heb een mailtje gestuurd naar de leverancier maar nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 07:33
Brabo-Joossie schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:35:
Weet iemand hoe het precies zit met die 100e-terug-actie? Volgens de site van Sony moet je een kopie van de bon, de streepjescode en een "coupon" insturen. Nou kan ik nergens een coupon vinden, en ik heb er ook geen gekregen toen ik m'n tv kocht. Had ik die bij de leverancier moeten krijgen?
Ik kwam het volgende bericht tegen in het Samsung topic.
KingCrash schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:58:
[...]

Ik had hetzelfde probleem (geen bon gehad bij de winkel waar ik mijn bon gekocht heb).
Net Samsung gebelt en zij sturen mij een bon op. Dit kon wel 10 dagen duren ivm drukte, maar actie loopt tot januari dus ik heb de tijd.
Samsung vroeg mij net wel om de naam v/d winkel( webshop met 'afhaalmagazijn/winkel') zodat zij contact konden opnemen met deze winkel
Ik zou de leverancier of Sony bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

In dat stuk op de site van Sony stond dat er alleen schriftelijk gecommuniceerd wordt over deze actie (lekker handig in this day and age, maar goed). Zal zo maar eens gaan bellen met de winkel (zijn pas om 13u open op maandag... :/).

[ Voor 9% gewijzigd door Bra-Jo op 13-11-2006 12:08 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Net even gebeld: het formulier moet je krijgen bij de leverancier (in de winkel, dus ;)). Dat samen met een kopie van de aankoopbon en de originele streepjescode opsturen naar Sony, en dan wordt het geld binnen een maand overgemaakt.

Straks even langs de It's... ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Bra-Jo op 13-11-2006 14:19 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm..wazig, ik krijg als antwoord:
Dit is een aktie tussen Sony en de eindgebruiker.
Als "internetwinkel " staan wij hier buiten.
Wij hadden wel begrepen dat een dergelijke coupon opvraagbaar is, maar dit dient u zelf te doen.
Alle prijzen zijn bij ons dan ook netto.
Plasmavisie.nl verwijst mij dus door naar Sony, en Sony verwijst door naar de winkel. Kastje...muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Lekker handig idd... Bij mij kwam het antwoord rechtstreeks van de winkel, niet van Sony, dus ze geven zelf aan dat zij de formulieren hebben. Misschien raar idee, maar heeft Plasmavisie wel banden met Sony NL? Geen import vanuit Duitsland ofzo?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Brabo-Joossie schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:39:
Lekker handig idd... Bij mij kwam het antwoord rechtstreeks van de winkel, niet van Sony, dus ze geven zelf aan dat zij de formulieren hebben. Misschien raar idee, maar heeft Plasmavisie wel banden met Sony NL? Geen import vanuit Duitsland ofzo?
Zou goed kunnen, mijn TV praatte Duits toen ik hem kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 07:15
Brabo-Joossie schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:39:
Bij mij kreeg ik hem in de winkel mee. Ik heb de folders ook gezien bij mediamarkt etc. Ze liggen vaak bij de sony tv's. Dus het zal geen moeite zijn om er aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:22:
[...]
Vlekken ! dan ben je de eerste die dat ziet
En de 46 inch is minder scherp dan de 42
Je kan dus beter de 42 nemen , die is scherper
En hij heeft last van banding de sharp
Waarschijnlijk ben ik dan te kritisch.
Dat de 46 inch minder scherp is dan de 42 is natuurlijk onzin, waar haal je dat nou vandaan ?
Sommige 46 inches hebben idd last van banding. De 42" zover ik weet niet. De grotere versies komen dan ook uit een andere fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier enkele posts verder werd er een artikel beschreven met vershillen in tussen de nieuwe bravia 40w en de pioneer 427xa ... weet iemand die? alvast bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:20:
Hier enkele posts verder werd er een artikel beschreven met vershillen in tussen de nieuwe bravia 40w en de pioneer 427xa ... weet iemand die? alvast bedankt 8)
Dat vergeten ze te vertellen. Ze zeggen dat deze LCD beter is, maar vertellen dus niet wat.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:20:
Enkele verschillen:

Sony -> lcd
Pioneer -> plasma
Sony -> resolutie van 1920x1080
Pioneer -> resoutie van 1024x768
Sony -> design wat minder
Pioneer -> design prachtig

Voor de rest van de verschillen kun je het beste terecht op resp. www.sony.nl en www.pioneer.nl

Maar dit bedoelde je vast niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
Oké ik ben er uit! Ik ga voor de Sony KDL-40W2000 voor €2190,-! incl verwijderingsbijdrage en na korting van Sony.pffff! héhé! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

HoonBoy schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:21:
Oké ik ben er uit! Ik ga voor de Sony KDL-40W2000 voor €2190,-! incl verwijderingsbijdrage en na korting van Sony.pffff! héhé! :*)
Da's nog goedkoper dan bij Redcoon. waar tover je die prijs nou weer vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Blindfold schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:27:
[...]

Da's nog goedkoper dan bij Redcoon. waar tover je die prijs nou weer vandaan?
Inderdaad. Waar? Hebbeh hebbeh! :P

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Nu online
Wehkamp.nl heeft nu 10 procent korting op elektronica. Zitten wat LCD schermen bij waaronder de Sony KDL-32V2000 voor 1529 euro. Die is best duur maar wie weet zitten er wel schermen bij die goedkoper zijn. Ik dacht ik meld het hier even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel72
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04 12:21
Hey Hoonboy, waar heb je deze gevonden voor deze prijs.
Daar wil ik m ook wel voor hebben !!

Kan m niet goedkoper vinden als bij redcoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Giel72 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:01:
[...]

Hey Hoonboy, waar heb je deze gevonden voor deze prijs.
Daar wil ik m ook wel voor hebben !!

Kan m niet goedkoper vinden als bij redcoon :/
Dat zou ik ook wel willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel72
Ik zit te twijfelen tussen de 40w2000 van sony en de LE40F71 van Samsung

Wat is nu de betere van deze 2 ?

Iemand een linkje ??
Wie kan mij helpen in de keuze, waar ben ik beter mee af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook aant twijfelen...maar ik denk dat ik voor de F71 ga...is kwa prijs ook minder...
Je moet eigenlijk voor jezelf uitmaken ....wat voor jou het beste beeld geeft...
Maar ik zat ook met bepaalde dillemma s ....
Ben hem gisteren in Media markt gaan bezichtigen....mooi...
Giel72 schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:44:
Ik zit te twijfelen tussen de 40w2000 van sony en de LE40F71 van Samsung

Wat is nu de betere van deze 2 ?

Iemand een linkje ??
Wie kan mij helpen in de keuze, waar ben ik beter mee af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

heeft iemand de JVC LT-46Z70B vergeleken met de sony 46w2000.
Ik heb van de week naar de sony gekeken. Ik ben zeer blij dat de zap snelheden een stuk sneller zijn geworden. Ik had toevallig de v en de w serie naast elkaar. Dus ik kon ze tegelijkertijd laten zappen. de w was echt een stuk sneller. Ik heb de 26s2000 gehad. Het zappen vond ik verschrikkelijk. De jvc is zelfs nog sneller. Het lijkt ook alsof de jvc meer datail heeft in donkere plakken. Hebben meer mensen dit geconstateerd?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Yihaa. Vandaag even Powerstrip geinstalleerd en m'n pc aan de 32V2000 gehangen. Powerstrip kent de Sony resolutie van 1360x768 als standaard, dus het werkte meteen. Even Flightsim erop gespeeld. Wat een beeld zeg :9~ . Je waant je bijna in een echt vliegtuig. Dit scherm is zijn geld dus dubbel en dwars waard: zowel als TV als PC scherm :)

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klootwyk
  • Laatst online: 20-09 16:08
ik wilde eerst de LE40F71 kopen, toen ik achter de overscan kwam heb ik besloten dit niet te doen. Ik heb inmiddels 2x een 40W2000 gezien en ik vind dit een hele mooie TV. De kleuren spatten van het scherm af en ik zie geen witte gloed bij donkere scenes die je bij de meeste andere LCD tv's wel ziet. Jammer dat de W2000 nog zo duur is, terwijl hij in de UK al voor onder de 2000 euro te koop is. Ik wacht nog even tot januari, kijken wat de prijzen na de kerst doen. Wat mischien ook nog een optie is, is de nieuwe LG; daar is nu een full HD 47" van verkrijgbaar, maar de 42" versie zou ook nog moeten komen. Geen idee hoe die in het echt presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik weet het niet hoor maar, bij philips en lg hoor ik dat er vaak uitval is en later meer problemen opleveren.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
  • Laatst online: 02-09-2017
Ik heb nu een paar weken de 32V2000, en het eerste wat me opviel is dat ik een behoorlijke grafische kaart nodig heb om zowel een 17" tft als de Bravia aan te sturen, alleen om te internetten en films te kijken. Een beetje jammer, want er zat voorheen een passief gekoelde geforce 4 in mijn Media Center. Gelukkig is de PC nog steeds vrijwel geruisloos, thanx to 'n Zalman GPU koeler.

Ook ben ik het niet helemaal eens met iedereen die hier beweert dat een Bravia niet als PC-monitor te gebruiken is. Dat ding is zo megascherp, 'tis best te doen. Ik heb mijn deksktop eerlijk gezegd nooit zo spetterend loeischerp gezien. Je wil er niet uren achter werken misschien, dat lijkt me vermoeiend na een tijdje.

Ik heb ook wat HD episodes van prison break gedownload, OMG. D'r zat een scene van een shot op een stad in, vanuit een helicopter. Holy shit! Ik kon nog detail op piepkleine gebouwtjes in de verte zien. Ik denk er nu zelfs over om een 40" voor beneden te kopen ( de 32 was voor de slaapkamer ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:18

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Daniel schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:42:
[...]

Zou goed kunnen, mijn TV praatte Duits toen ik hem kreeg.
Heb je zo'n coupon nou al? Anders stuur ik er wel even een via de post naar je op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
Heeft iemand misschien enige inside info of de v2000 bravia's na de kerst in prijs gaan dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:18

Alfisti

So macht Reisen Spaß

FR33L04D3R schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:53:
Heeft iemand misschien enige inside info of de v2000 bravia's na de kerst in prijs gaan dalen?
Ongetwijfeld zullen ze na de kerst gaan dalen maar alleen waneer? :P Krijg het 1 soms 2 dagen vantevoren het pas te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Uitbreiding Bravia lcd-televisies en HD-camcorders

Het high definition-verhaal zal de komende jaren een sterke opmars maken en voor interessante groeicijfers zorgen voor fabrikanten. Sony wil de boot niet missen en biedt dit najaar heel wat oplossingen aan.

De Bravia reeks - waarvan de lancering vorig jaar plaatsvond en die bestaat uit lcd-televisies en projectietelevisies - zal uitgebreid worden met vijf nieuwe lijnen. En ook op het gebied van videocamera's zal HD een prominente plaats innemen.

De nieuwe Bravia televisies zijn een mix van instapmodellen en duurdere high-end tv's met grotere beelddiagonalen. De Bravia lcd-panelen die Sony gebruikt, hebben een hoge contrastwaarde. Een hoger contrast leidt in de praktijk tot meer diepte in het beeld, een rijker beeld met meer details, en zwart dat echt op zwart lijkt. Sommige modellen hebben een contrastverhouding van 1800:1, terwijl de dynamische contrastratio soms wel tot 8000:1 kan oplopen.

De W2000-reeks omvat twee schermen met een grootte van 40-inch en 46-inch en een Full HD-resolutie van 1080p. Een speciaal ontwikkeld backlight (Wide Colour Gamut), filters in het scherm en de Bravia processor vergroten het kleurbereik van deze televisies. Beide modellen zijn verder uitgerust met een geïntegreerde digitale DVB-T tuner en twee HDMI-ingangen.

De U2000-reeks bestaat uit 26-inch, 32-inch en 40-inch modellen die HD Ready zijn en de 1080i en 720p HD-formaten ondersteunen. Ook hier een ingebouwde DVB-T tuner, en verder Virtual Dolby Surround sound en BBE Digital ViVA HD3D Sound.

De bestaande S2000, X2000 en V2000 lcd-televisies zullen in de loop van het najaar opgewaardeerd worden. De S2500-reeks zal in december worden uitgebracht met twee HDMI-ingangen en Wide Colour Gamut backlights (met uitzondering van het 32-inch model). Beeldgroottes zijn 32-inch, 40-inch en 46-inch. In dezelfde maand volgt nog de V2500-reeks met eveneens twee HDMI-ingangen. De X2000 zal dan weer enkele grotere beeldformaten rijker worden: een 40-inch model is nu al uit (ref. KDL-40X2000), terwijl een 52-inch model volgt in november (ref. KDL-52X2000). Alle televisies uit deze laatste reeks hebben een volledige HD-resolutie van 1080p en twee HDMI-inputs.

Verder brengt Sony dit najaar drie nieuwe projectietelevisies uit. De meest opvallende modellen zijn de 55-inch A2000 en de 70-inch grote R2000. Beiden kunnen high definition-beelden volledig weergeven in het 1080p-formaat en doen hiervoor een beroep op de Sony SXRD-technologie (Silicon X-tal Reflective Display). Deze techniek elimineert de grideffecten die soms zichtbaar zijn bij projectietelevisies. Vooraleer de beelden getoond worden op het scherm passeren ze eerst langs de Bravia Engine Pro processor, die ruis verwijdert, kleuren corrigeert, beelden scherp en vlot weergeeft, en de resolutie van 480i, 480p, 576i, 576p, 720p en 1080i verbetert. Andere features zijn de Cinema Black Pro voor betere controle van contrast en helderheid, Dolby Pro Logic II Virtual Surround, BBE Digital audio processing, een DVB-T tuner en een dubbele HDMI-ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Jammer dat Sony hun blunder nog niet opgemerkt heeft en de DVB-T tuners heeft vervangen met DVB-C tuners, zoals we hier in Nederland voornamelijk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Alfisti schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:07:
Heb je zo'n coupon nou al? Anders stuur ik er wel even een via de post naar je op :)
Dat zou erg cool zijn als dat zou kunnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was juist erg 'samsung-minded' maar nu ik hier terecht ben gekomen en enkele keren bij de MediaMarkt de Sony's gezien te hebben, begin ik nu te twijfelen.

De specs van de Samsung F71 zijn mij bekend. Alleen ik heb zojuist via de Sony website een tweetal 1080p LCD tv's vergeleken maar zie kleine verschillen. Wie kan mij vertellen welke de betere LCD tv is tussen: KDL-40X2000 en de KDL-40W2000. Volgens de website van Sony zou de X-serie beter moeten zijn omdat het een BRAVIA ENGINE EX en LIVE COLOUR CREATION heeft.

Mag ik dus aannemen dat de X2000 beter is dan de W2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Enige wat de X2000 meer heeft dan de W2000 is de BRAVIA ENGINE EX welke is om het standaard kabel signaal te verbeteren, met succes! Live Colour Creation hebben ze allebij. Ze zijn bijna gelijk, alleen de W2000 heeft een contrast van 1:1800 tov 1:1300. En, maar dat is persoonlijk, ik vind de X2000 mooier. Zeker met een zwarte bevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Arx schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:56:
Enige wat de X2000 meer heeft dan de W2000 is de BRAVIA ENGINE EX welke is om het standaard kabel signaal te verbeteren, met succes! Live Colour Creation hebben ze allebij. Ze zijn bijna gelijk, alleen de W2000 heeft een contrast van 1:1800 tov 1:1300. En, maar dat is persoonlijk, ik vind de X2000 mooier. Zeker met een zwarte bevel.
De vraag van vandaag is dan: Is de X2000 dan ook die extra paar honderd euro waard...... Ik twijfel nog, maar ik denk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die Live Colour Creation zet je meestal uit, tenzij je graag met een zonnebril voor de TV zit. De bak licht die eraf komt is dan echt niet normaal meer. Dus tenzij je valt voor de vormgeving van de X2000 (like me) zou ik lekker voor de W2000 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bravia Engine EX is bij modellen < 40 inch niet beschikbaar, zo te zien.
Welke Sony van 32 inch zou geschikt zijn voor normaal kabel signaal (Casema)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Dat is wel weer grappig, want wat ik heb begrepen is dat veel mensen juist het idee hebben dat de W met SD sources weer net iets beter is dan de X, terwijl het voor HD weer precies andersom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:45
Zitten de zwarte bevels standaard bij de X serie of moet je los bij kopen, want in het zwart vind ik hem echt :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die moet je er voor zover ik weet los bij kopen, zilver is de standaardkleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Mogen wij ook weten waar je m voor die prijs hebt gekocht? Ik ben ook geinteresseerd. Je moet ons niet eerst lekker maken he >:)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

iceme schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:54:
Zitten de zwarte bevels standaard bij de X serie of moet je los bij kopen, want in het zwart vind ik hem echt :9 _/-\o_
volgens mij is de X serie volgende maand ook standaard met zwart leverbaar, terwijl het tot nu toe alleen los te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:12:
[...]

Geen idee, maar ik zou voor de V-serie gaan, vind hem namelijk wel het extra geld waar tov van de S-serie. Als je voor die gaat, wacht even tot half december, er komen dan nieuwe modellen, misschien is dat wat en anders kun je de huidige V2000 meenemen voor een weg geef prijs omdat die toch plaats moeten maken voor de V2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kan iemand iets zeggen over de scaling kwaliteit van de nieuwe Bravia serie? Ik kan hier gewoon geen zinnige informatie over vinden en de mediamarkt "verkopers" keken alsof ze water zagen branden toen ik er na vroeg. Wat mij interesseert is dit:
- Hoe wordt een 240p signaal (geproduceerd door iedere spelcomputer in de jaren 80 en 90) weergegeven? Kun je dit native weergeven?
- Kun je iedere bron in zijn native resolutie weergeven. Dus 480p met zwarte randen op een 1080p schem
- Kun je eventuele scaling en beeldverwerking uitschakelen?
- Welke instellingen kunnen gemaakt worden aan de beeldverwerking?
- Wordt een 60Hz bron ook echt als 60Hz afgespeelt of wordt het naar 50Hz geconverteerd.
- Wat is de vertraging die beeldverwerking naar full screen met zich meebrengt? Die vertraging is er namelijk altijd. Voor het afspelen van een film geen probleem, maar voor timing gevoelige videospellen (Beatmania, Dance Dance Revolution, enz.) absoluut merkbaar.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
Op kieskeurig beweert er iemand dat je een XBox360 niet zonder problemen kan aansluiten op een 40w2000. Klopt dit?

[ Voor 12% gewijzigd door FR33L04D3R op 20-11-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh....de bravia engine ex is wel beschikbaar in 49 inch....kijk maar op de sony site
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:12:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel de 40 inch
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:05:
Eh....de bravia engine ex is wel beschikbaar in 49 inch....kijk maar op de sony site

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel72
Wie weet waar je de 40w2000 lekker goedkoop kunt bemachtigen ?
Ben nog steeds zoekende namelijk. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Giel72 op 20-11-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje...

De sony 40X2000...is die nu 1080i of p??
De ene site geeft dat hij 1080 i is en de andere 1080 p??
Wat is het nu echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
De X serie heeft een resolutie van 1920 x 1080 pixels met een 1080p-signaaloptie via HDMI.

Bron: www.sony.nl

Volledige specs:
http://www.sony.nl/view/S...Specs&category=TVP+LCD+TV

[ Voor 43% gewijzigd door FR33L04D3R op 20-11-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus?
FR33L04D3R schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:26:
De X serie heeft een resolutie van 1920 x 1080 pixels met een 1080p-signaaloptie via HDMI.

Bron: www.sony.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
Lees de tekst nog eens, nu langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het...ze heeft als optie de p.... :)
FR33L04D3R schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:28:
Lees de tekst nog eens, nu langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze X2000 beter of slechter dan de samsung F71??
Dit is mn dillemma...
Ik wil deze lcd gebruiken voor tv en ps3 ...zit ik dan goed met de X2000??
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:31:
Ik weet het...ze heeft als optie de p.... :)

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
oké oké! Voor een ieder die ik lekker heb gemaakt...Ik zal eens vertellen waar je de Sony kdl-40W2000 volgens mij op dit moment het goedkoopst kan kopen(in Nederland), Ik heb hem daar besteld, en heb al goede ervaring in verleden (mijn vader heeft daar paar jaar geleden TV gekocht), namelijk bij : http://www.action-support.nl/ niet veel informatie op de website, maar ff bellen of mailen, en je hebt de prijs... Heb Hem hier voor €2282,- besteld(excl. 8,- verwijderingsbijdrage), nederlands model, dus na €100,- retour via sony "slechts" € 2190,-! goede deal lijkt mij!

Ik ga hem ophalen (Capelle a/s IJssel), Woon zelf in Rotterdam dus "om de hoek" Bezorgen kan ook:

Bezorgkosten

Regio Rotterdam: € 10,-
Rest van Nederland € 23,-

Zal mijn eigen review plaatsen zodra ik hem heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

HoonBoy schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:48:
oké oké! Voor een ieder die ik lekker heb gemaakt...Ik zal eens vertellen waar je de Sony kdl-40W2000 volgens mij op dit moment het goedkoopst kan kopen(in Nederland), Ik heb hem daar besteld, en heb al goede ervaring in verleden (mijn vader heeft daar paar jaar geleden TV gekocht), namelijk bij : http://www.action-support.nl/ niet veel informatie op de website, maar ff bellen of mailen, en je hebt de prijs... Heb Hem hier voor €2282,- besteld(excl. 8,- verwijderingsbijdrage), nederlands model, dus na €100,- retour via sony "slechts" € 2190,-! goede deal lijkt mij!

Ik ga hem ophalen (Capelle a/s IJssel), Woon zelf in Rotterdam dus "om de hoek" Bezorgen kan ook:

Bezorgkosten

Regio Rotterdam: € 10,-
Rest van Nederland € 23,-

Zal mijn eigen review plaatsen zodra ik hem heb! :)
Da's toch al bijna 100 euro duurder dan eerder genoemd. Dan vertrouw ik voor 50 euro meer wel op Redcoon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:29
Je zou ook eens naar een Grundig moeten kijken. En met kijken bedoel ik gaan zien in het echie. Ik heb al zoveel van die LCD TV's in huis gehad en telkens irriteerde ik me wel aan iets bij het kijken. Ik denk dat Grundig wel een van de beste Image Processoren heeft in z'n LCD TV. Het beeld heeft scherpe randen, is soepel, kleuren zijn OK en met het geluid is aardig gedetailleerd. Al die mensen die een LCD TV een 10 geven voor beeld en geluid...zijn zeker niks gewend. De nieuwe 42" Lenaro moet je echt eens gaan bekijken als die uitkomt. Prijsindicatie in Duitsland ongeveer 2700 euro (21 nov 2006)

Ook snap ik niet waarom Sony de LCD TV van het jaar is. Zit zeker iets anders achter...

Afbeeldingslocatie: http://www.grundig.com/uploads/tx_products/Lenaro37FHD_03.jpg

edit: prijsindicatie toegevoegd

[ Voor 11% gewijzigd door tweakradje op 21-11-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klootwyk
  • Laatst online: 20-09 16:08
waar zou je hem buiten nederland (en de UK) dan goedkoper kunnen kopen nog? Heb al zitten kijken naar Belgie/Duitsland, maar dat is alleen maar duurder voor zover ik iets kon vinden :(
In Engeland heb je deze TV voor < 2000 euro omgerekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
Blindfold schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:57:
[...]

Da's toch al bijna 100 euro duurder dan eerder genoemd. Dan vertrouw ik voor 50 euro meer wel op Redcoon :-)
Ik had ook de prijs na €100,- retour via Sony gemeld ;)
En als je hem haald bij action support scheelt het wel bijna €100,- met redcoon, laat je hem bezorgen nog steeds meer dan €50,- namelijk €75,98

Bij redcoon komen ook nog €8,- verwijderingsbijdrage en verzendkosten/verzekering bij hé ;)

Met een positieve ervaring bij action support, ga ik niet meer betalen dan nodig... :)

[ Voor 23% gewijzigd door HoonBoy op 21-11-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik ben eens bij de lokale electro zaken gaan informeren. Ik kan m daar krijgen voor 2450 euro en een gratis hdmi kabel. Hier gaat ook nog eens 100 euro vanaf. Ik zit nog te twijfelen of ik het moet doen. Het is toch een hoop geld en hij wordt met de week wel goedkoper. Maar aan de andere kant weet ik dat de 40v2000 ook erg lang boven de 2200 euro is geweest. Tot de W uitkwam. Twijfels twijfels. Qua beeld is die erg goed in elk geval ook aansluitingen. Eindelijk ook de zapsnelheid een beetje goed, JVC blijft op dit gebied beter, maar bij sony komt er wel een echt goed beeld als die klaar is met zappen en bij jvc kopt die zo plots en niet gelijk af. Design is ok. Hoe zijn de ervaringen eigenlijk van de mensen hier die m al hebben? 40W2000. Hebben er mensen met bleeding problemen?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
yah schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:46:
ik ben eens bij de lokale electro zaken gaan informeren. Ik kan m daar krijgen voor 2450 euro en een gratis hdmi kabel. Hier gaat ook nog eens 100 euro vanaf. Ik zit nog te twijfelen of ik het moet doen. Het is toch een hoop geld en hij wordt met de week wel goedkoper. Maar aan de andere kant weet ik dat de 40v2000 ook erg lang boven de 2200 euro is geweest. Tot de W uitkwam. Twijfels twijfels. Qua beeld is die erg goed in elk geval ook aansluitingen. Eindelijk ook de zapsnelheid een beetje goed, JVC blijft op dit gebied beter, maar bij sony komt er wel een echt goed beeld als die klaar is met zappen en bij jvc kopt die zo plots en niet gelijk af. Design is ok. Hoe zijn de ervaringen eigenlijk van de mensen hier die m al hebben? 40W2000. Hebben er mensen met bleeding problemen?
Het meest kijk je toch via digitaal dan maakt het zappen toch ook niks meer uit?
op avforums zijn er een hoop die last van bleeding hebben met de W en tv hebben omgeruild.
maar het beeld is wel iets mooier dan de V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
Heeft iemand al geprobeerd een PC aan te sluiten op een 40W2000? Ik vroeg me af wat de maximum haalbare resolutie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

1920 bij 1080 . full hd he :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ross op 21-11-2006 16:20 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
Ah, want ik lees in dit overzicht dat je geen hogere resolutie kan halen dan 1360x768

http://home.wanadoo.nl/d.w.jacobs/jpg/SonyKDL40W2000_PC.jpg

Lijkt me sterk, maar ik vroeg me af of er eigenaren van de 40W2000 zijn die dit kunnen bevestigen.

[ Voor 5% gewijzigd door FR33L04D3R op 21-11-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

FR33L04D3R schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:30:
Ah, want ik lees in dit overzicht dat je geen hogere resolutie kan halen dan 1360x768

http://home.wanadoo.nl/d.w.jacobs/jpg/SonyKDL40W2000_PC.jpg

Lijkt me sterk, maar ik vroeg me af of er eigenaren van de 40W2000 zijn die dit kunnen bevestigen.
Via HDMI kun je de resolutie van 1920 halen. Via de overige ingangen kun je maximaal 1360 halen.

Via de VGA ingang dus ook, al heb ik gelezen dat de Xbox 360 dus wel op 1080p kan via VGA (aan de andere kant heb ik ook gelezen dat dit wordt geupscaled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..effe aanklampen in dit topic... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:46:
..effe aanklampen in dit topic... :)
Je hebt het maar druk met aanklampen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:09:
[...]Je hebt het maar druk met aanklampen he ;)
LOL... ja, het moest iemand een keer op gaan vallen. Maar tis zo makkelijker om een topic te volgen dan via de bookmarks vind ik.
Vandaar.... zal verder niemand tot last zijn, gewoon lekker lezen en wijzer worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
Ik heb vandaag bij action support de KDL-40W2000 opgehaald(ze hadden opeens veel vraag naar dit product...raar! leden van dit forum hebben toch niet gebeld hé? HaHa!), Nette zaak prima geregeld! Kreeg netjes Sony Coupon erbij, en hulp met sjouwen)... deze avond al beetje met de instellingen lopen spelen (THX callibratie gedaan), ziet er toe nu toe fraai uit... lijkt toch groter in huis dan in de winkel! :P no problem with that!
Binnenkort uitgebreide review met pics! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was vandaag in het sony center en de verkoper vertelde mij dat er een 32S2000 komt die volledig zwart is. heeft iemand deze al gezien? en wat is het typenummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:33:
ik was vandaag in het sony center en de verkoper vertelde mij dat er een 32S2000 komt die volledig zwart is. heeft iemand deze al gezien? en wat is het typenummer?
Waarschijnlijk de 32S2030 aangezien er al een 26S2030 bestaat (zwart) en de 2020 zilver is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:19
Is er hier iemand die de 40x2000 in bezit heeft? Zo ja, heb je hem aangesloten op UPC (analoog)digitaal(of een andere aanbieder) of sateliet en hoe is de beeld kwaliteit hiervan ?

Ik wil zelf de zwarte versie gaan halen maar zit nog zwaar te twijfelen over wat voor aanbieder ik ga nemen.

Kan iemand mij ook iets vertellen over de "Service" van Sony?

Ik heb namelijk een Philips CRT TV 4 jaar geleden gekocht zonder extra garantie en die was dus na 3,5jaar totaal stuk en Philips kwam hem netjes omruilen voor het allernieuwste CRT model zonder enige problemen terwijl er dus maar 1jaar garantie op zat :) Dat noem ik service.

[ Voor 37% gewijzigd door VetCool op 22-11-2006 20:41 ]

oi :P

Verwijderd

Ik volg dit topic ook al een tijd, omdat ik zeer geïnteresseerd ben in de V2000. Deels vanwege de actie, maar zeker vanwege het design en de specs van het apparaat.
Maar ik ben toch aan het twijfelen, te meer omdat de V2500 op het punt van uitkomen staat. En deze is ook zeer gunstig geprijsd (http://www.redcoon.nl/ind...5005/Sony_KDL_32_V_2500/#), hoewel ik me afvraag of Redcoon ze op voorraad heeft.

De voordelen/ aanpassingen van de V2500 t.o.v. de V2000 zijn, zoals ik het kan zien:
-Contrast van 1700:1 (V2500) t.o.v. 1300:1 (V2000)
-Dynamisch contrast van 7000:1
-2 HDMI ingangen

Nu vraag ik me een aantal dingen af, waaronder:
-Merk je het verschil tussen een contrast van 1700 t.o.v. een contrast van 1300?
-Heeft dynamisch contrast nut? Of is het enkel een marketing praatje?
-Weten mensen hier of, en wanneer, de V2000 in prijs gaat zakken?

Als student is het wel interessant om te weten of de V2000 nog goedkoper gaat worden, laagste prijs waar ik 'm voor kan kopen is +/- €1370 (1270 na actie). De V2500 kost bij dezelfde winkel €1499 en is dus dik 200 euro duurder.

Gelieve reacties :)

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Een hogere contrast ratio zul je zeker merken. Hoger = zeker beter. En dit verschil zul je zeker zien.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Darki3 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:38:
Is er hier iemand die de 40x2000 in bezit heeft? Zo ja, heb je hem aangesloten op UPC (analoog)digitaal(of een andere aanbieder) of sateliet en hoe is de beeld kwaliteit hiervan ?
Ik heb de 46X maar dat maakt weinig verschil. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van de beeldkwaliteit van het gewone analoge signaal, maar dat het digitale signaal nogal tegenvalt. Dat wisselt dan wel weer per kanaal (afhankelijk van hoeveel bandbreedte UPC aan een kanaal geeft) maar bijvoorbeeld NASN waarop ik American Football kijk is erg blokkerig en vlekkerig, veel slechtere beeldkwaliteit dan
Vanaf de normale kijkafstand (3,5-4 meter) is het net acceptabel. De filmkanalen heb ik niet dus het zou best kunnen zijn dat die een stuk beter zijn. Discovery is bijvoorbeeld ook wel beter. Desondanks is het normale analoge signaal beter dan dezelfde kanalen via de decoder. Aan de bekabeling kan het moeilijk liggen, ik gebruik voor de decoder een goede Oehlbach-scartkabel.

Verwijderd

Ik heb zowat heel dit topic doorgelezen, maar ik kom nergens informatie of gebruikerservaringen tegen van de KDL-32U2000, of van de U2000 serie in het algemeen. Zijn er hier uberhaupt mensen met een "U" serie Bravia? Ik heb een KDL-32U2000 op het oog namelijk.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:29:
Ik heb zowat heel dit topic doorgelezen, maar ik kom nergens informatie of gebruikerservaringen tegen van de KDL-32U2000, of van de U2000 serie in het algemeen. Zijn er hier uberhaupt mensen met een "U" serie Bravia? Ik heb een KDL-32U2000 op het oog namelijk.
* estorino meldt zich.

Ik heb anderhalve maand geleden een Sony 26U2000 gekocht. Ik heb o.a. (zo goed als dat kon) de verschillende Sony's met elkaar vergeleken. Uiteindelijk voor de U2000 gekozen omdat ik de flinke meerprijs voor de S2000 niet gerechtvaardigd vond. Ik heb een 26" genomen omdat ik er 2,5m vanaf zit. 32" zou misschien ook wel kunnen, maar dat zou best raar staan in mijn (niet al te grote) kamer.
Ik ben er tevreden over, vooral icm met mijn x360 is het beeld prachtig! DVD's zien er ook redelijk goed uit, TV (analoog) is niet heel bijzonder, maar daar kocht ik hem niet voor.

Ik vind overigens ook de vormgeving van de Sony's veel mooier dan de Samsungs of LG's (bijv. de LG 26LC2R of Samsung LE26R71B).

Ik zie mezelf een jaar of 5 met deze TV doen, daarna is er voor hetzelfde of minder veel mooier spul te krijgen en dan heb ik waarschijnlijk ook een grotere nodig. :) Ik wou max 750,- uitgeven, 700 betaald.

[ Voor 8% gewijzigd door estorino op 23-11-2006 18:15 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Heey thx voor je snelle reactie :)

Ik wil de TV ook gaan gebruiken in samenwerking met een Xbox360. Goed om te horen dat het zo'n mooi beeld geeft. Ik neem aan dat je hem via component hebt aangesloten aangezien ik her en der lees dat VGA een stuk minder beeld geeft? En je gamed op 720p of 1080i?

Ja ik heb ook digitale tv van UPC in bestelling staan, ben dan wel beniewd naar de beeldkwaliteit tov van het analoge signaal. Dat kan ik dan nog mooi vergelijken, aangezien het nog wel 3 weken kan duren voordat ik het pakket van UPC in huis heb.

Thx
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.