Dat is dan zeker geupscaled? BTW dit is de 1000e postMiki schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:26:
[...]
Sinds de fall-update kan er gebruik worden gemaakt van 1080P, o.a. Splintercell zou 1080P ondersteunen.
Ik heb met Sinterklaas (wat een fijn cadeau.
) mijn zilveren 40x2000 binnengekregen. 
Heeft iemand een idee hoe hoog de resolutie is die de VGA ingang ondersteund? Ik heb hem nu op 1366x768 ofzo staan, iig pikt hij geen 1920x1080 op de VGA ingang.
Ik denk dat ik maar naar een videokaart op zoek moet met 2x DVI uit. (Mijn DVI uitgang gaat naar mijn beamer. )
Heeft iemand een idee hoe hoog de resolutie is die de VGA ingang ondersteund? Ik heb hem nu op 1366x768 ofzo staan, iig pikt hij geen 1920x1080 op de VGA ingang.
Ik denk dat ik maar naar een videokaart op zoek moet met 2x DVI uit. (Mijn DVI uitgang gaat naar mijn beamer. )
Aannames zijn fataal.
Damn geluksvogelGaMeOvEr schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:18:
Ik heb met Sinterklaas (wat een fijn cadeau.) mijn zilveren 40x2000 binnengekregen.
oi :P
je kunt de 40w2000 wel overal goedkoop kopen meer ik vindt garantie ook een hot item en zeker wat voor een garantie !
Bij de ene heb je 1 jaar fabrieks garantie
Bij de ander 2 jaar garantie maar moet je hjet toestel zelf naar de leverancier sturen.
Maar er zijn er ook die 2 jaar een service monteur aan huis leveren !
Naar de laatste gaat wat mij betreft de voor keur uit en dan moet je niet op de laatste paar tientjes kijken vind ik !
Bij de ene heb je 1 jaar fabrieks garantie
Bij de ander 2 jaar garantie maar moet je hjet toestel zelf naar de leverancier sturen.
Maar er zijn er ook die 2 jaar een service monteur aan huis leveren !
Naar de laatste gaat wat mij betreft de voor keur uit en dan moet je niet op de laatste paar tientjes kijken vind ik !
Waar heb je in hemelsnaam dit toestel voor dat geld kunnen kopen? Dat is wel erg goedkoop??Darki3 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:27:
[...]
Ik heb de 40X2000 Zwart besteld. +/- 2715 inc verzendkosten.
ola
Nou ik heb de 32V2000 besteld bij mokio.nl. Wel vaag dat ik geen bevestiging krijg per mail, maar misschien komt die morgen wel 
edit: hijs binnen!
Weet iemand btw hoe ik het beste dat scherm kan testen op dode pixels? Gewoon net als op de pc paar kleuren achtergrondjes erin gooien? of moet je ook op resoluties letten bij zulke schermen.
Weet iemand btw hoe ik het beste dat scherm kan testen op dode pixels? Gewoon net als op de pc paar kleuren achtergrondjes erin gooien? of moet je ook op resoluties letten bij zulke schermen.
[ Voor 26% gewijzigd door Executor16 op 07-12-2006 23:27 ]
Redcoonyah schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:27:
[...]
Waar heb je in hemelsnaam dit toestel voor dat geld kunnen kopen? Dat is wel erg goedkoop??
Mmm zijn er mensen die een 32inch LCD tv hebben en die ongeveer op een afstand zitten van 2 meter en hier foto's van hebben? Ik zou namelijk graag willen zien hoe groot dit er dan uitziet. Ben aan het twijfelen of 32inch wel de goede maat voor mij is.
Je schrijft echter wel 40X2000. Met nadruk op X. De goedkoopste is 2600 euro op kieskeurig, toch?Executor16 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:54:
Nou ik heb de 32V2000 besteld bij mokio.nl. Wel vaag dat ik geen bevestiging krijg per mail, maar misschien komt die morgen wel
Ik zie bij redcoon helemaal geen X serie?
[ Voor 3% gewijzigd door Ross op 08-12-2006 13:46 ]
ola
Volgens mij is het 1360x768 maximaal. Het _schijnt_ zo te zijn dat de Xbox360 wel tot 1080p gaat via VGA, heeft iets te maken met een iets afwijkend signaal (sync_on_green) dat de Xbox gebruikt en waardoor de duidelijk softwarematige beveiliging van de TV niet opmerkt dat het signaal hoger is dan het 'maximum'. Ik heb wel een Xbox360 maar geen VGA kabel dus kan dat niet testen. Overigens is 1080i via component ook prima te doenGaMeOvEr schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:18:
Ach, nu is het beeld van de HT-PC ook al heel behoorlijk met de TV als monitor.
Ik heb nu ff een nieuwe videokaart voor de HTPC besteld (7950GT met 2x DVI en HDCP ondersteuning) dus straks kan ik dat gewoon op de HDMI ingang aansluiten. 
Daniel, op avforum.com vind ik idd een thread over die TV en jij had het erover dat er ergens een stukkie staat over de instellingen. Maar die thread heeft iets van 600 pagina's, heb jij een direct linkje ofzo voor me?
Daniel, op avforum.com vind ik idd een thread over die TV en jij had het erover dat er ergens een stukkie staat over de instellingen. Maar die thread heeft iets van 600 pagina's, heb jij een direct linkje ofzo voor me?
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Staat er ook nietyah schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:44:
[...]
Je schrijft echter wel 40X2000. Met nadruk op X. De goedkoopste is 2600 euro op kieskeurig, toch?
Via kieskeurig is de goedkoopste € 2699 met porto € 2759
Afhalen kan volgens mij niet dus is het € 2759
volgens mij is dit weer een misquoteyah schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:44:
[...]
Je schrijft echter wel 40X2000. Met nadruk op X. De goedkoopste is 2600 euro op kieskeurig, toch?
Verwijderd
heeft iemand al de 40x2000 op zijn xbox 360 aangsloten. Ik wil dit scherm kopen maar wil er wel zeker van zijn dat 1080P mogelijk is.
weet iemand de verticale en horizontale afstand van de gaten voor de muur bevestiging van een kdl-w2000.
Kan iemand ff meten ?
Ik wil zelf iets knutselen.
Eventuele foto is wenselijk
Bedantk alvast.
Kan iemand ff meten ?
Ik wil zelf iets knutselen.
Eventuele foto is wenselijk
Bedantk alvast.
Verwijderd
Ik heb sinds een paar weken ook een Sony KDL 40X2000 (ja, die met zwarte lijst) in huis. Hij is aangesloten via een Samsung HD-decoderer op het netwerk van @home. Met de HDMI kabel heb ik fantastisch beeld maar helaas GEEN GELUID. Dus moeten we toch via de scart aansluiting kijken wat een heel stuk mindere beeldkwaliteit geeft jammer dus. Kan iemand mij hier vertellen of ik de boel fout heb aangesloten misschien of dat ik instellingen verkeerd heb staan. Of moet ik toch de tv aansluiten via de composiet en component aansluitkabels die er ook bij geleverd zijn en zo ja, moet ik dan veel aan beeldkwaliteit inleveren????
Ik hoop echt dat iemand hier de oplossing weet......
Het grote Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvangerVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:07:
Ik heb sinds een paar weken ook een Sony KDL 40X2000 (ja, die met zwarte lijst) in huis. Hij is aangesloten via een Samsung HD-decoderer op het netwerk van @home. Met de HDMI kabel heb ik fantastisch beeld maar helaas GEEN GELUID. Dus moeten we toch via de scart aansluiting kijken wat een heel stuk mindere beeldkwaliteit geeft jammer dus. Kan iemand mij hier vertellen of ik de boel fout heb aangesloten misschien of dat ik instellingen verkeerd heb staan. Of moet ik toch de tv aansluiten via de composiet en component aansluitkabels die er ook bij geleverd zijn en zo ja, moet ik dan veel aan beeldkwaliteit inleveren????

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Hoe kan je op het scherm dan hogere resolutie krijgen met je PC ? Zeker door middel van een DVI-HDMI kabel ?Daniel schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:16:
[...]
Volgens mij is het 1360x768 maximaal. Het _schijnt_ zo te zijn dat de Xbox360 wel tot 1080p gaat via VGA, heeft iets te maken met een iets afwijkend signaal (sync_on_green) dat de Xbox gebruikt en waardoor de duidelijk softwarematige beveiliging van de TV niet opmerkt dat het signaal hoger is dan het 'maximum'. Ik heb wel een Xbox360 maar geen VGA kabel dus kan dat niet testen. Overigens is 1080i via component ook prima te doen
Ze hebben hem eraf gehaald van de week omdat ze leverings problemen hebben. Bel ze op en je kan hem bestellen hoop ik voor jeyah schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:44:
[...]
[ Voor 46% gewijzigd door VetCool op 08-12-2006 21:30 ]
Verwijderd
Daniel schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:16:
[...]
Volgens mij is het 1360x768 maximaal. Het _schijnt_ zo te zijn dat de Xbox360 wel tot 1080p gaat via VGA, heeft iets te maken met een iets afwijkend signaal (sync_on_green) dat de Xbox gebruikt en waardoor de duidelijk softwarematige beveiliging van de TV niet opmerkt dat het signaal hoger is dan het 'maximum'. Ik heb wel een Xbox360 maar geen VGA kabel dus kan dat niet testen. Overigens is 1080i via component ook prima te doen
Tsja, das dan weer jammer, ik wil wel zeker weten dat de 40x2000 op 1080P gaat werken op de xbox360, dan toch maar wachten op de Tatung.
[...]
Tsja, das dan weer jammer, ik wil wel zeker weten dat de 40x2000 op 1080P gaat werken op de xbox360, dan toch maar wachten op de Tatung.
Sony X2000 geen 1080p voor xbox360, dan maar Tatung ? Okay.... scheelt je nog de helft in prijs ookVerwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:27:
ik zou zelf toch eerder voor de x gaan dan een tatung, volgens mij ziet 1080i er veel beter uit dan 1080p op een tatung en dan zeg ik nog niks over sd
[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 09-12-2006 08:05 ]
Ik blijf het geestig vinden dat je als resultaat 80000 krijgt als je 40X2000 intiept in google.
Anyway, weet iemand toevallig of ik de Vogels EFW 6305 muursteun kan gebruiken voor de 32V2000? Steken de kabels niet te ver uit voor dit type muursteun?
Anyway, weet iemand toevallig of ik de Vogels EFW 6305 muursteun kan gebruiken voor de 32V2000? Steken de kabels niet te ver uit voor dit type muursteun?
[ Voor 47% gewijzigd door FR33L04D3R op 09-12-2006 18:06 ]
'k heb het maar even mijn eigen settings voor je opgezocht danGaMeOvEr schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:21:
Voor HTPC:
Picture Mode: Custom
Backlight: 5
Contrast: 90
Brightness: 50
Colour: 47
Colour Temperature: Neutral
Sharpness: 43
Noise Reduction: Off
Advanced settings:
Black Corrector: Off
Adv. Contrast Enhancer: Off
Gamma: Low
Clear White: Off
Live Colour: Low
Colour Space: Wide
Detail Enhancer: Off
Edge Enhancer: Off
White Balance:
R Gain: -20
G Gain: 0
B Gain: 0
R Bias: -6
G Bias: 0
B Bias: 0
TV:
Contrast: 75
Brightness: 55
Colour: 55
Colour Temperature: Warm 1
Noise Reduction: Low
DRC: Mode 1
Advanced settings:
Detail Enhancer: Medium
Edge Enhancer: Low
White Balance:
R Gain: 0
R Bias: 0
TV-settings heb ik nog niet echt veel mee gedaan, HTPC-settings zijn nu wel behoorlijk goed. Ik heb wel gemerkt dat je er een paar keer instellen voor nodig hebt om het goed te krijgen. Standaard staat het ding voluit te blazen en als je dan bijv. de brightness terugschroeft lijkt het beeld heel donker. Maar kijk je dan een half uur later weer, dan knalt het nog steeds van je scherm af en kun je nog verder terug.
Ja, of door een videokaart te gebruiken die een HDMI-uitgang heeft.Darki3 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:27:Hoe kan je op het scherm dan hogere resolutie krijgen met je PC ? Zeker door middel van een DVI-HDMI kabel ?
[ Voor 7% gewijzigd door Daniel op 09-12-2006 22:53 ]
Thx, ik zal er eens mee stoeien, hoewel ik er nu ook al een behoorlijk resultaat uit haal.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
...wie voelt zich geroepen het verse deeltje te openen (inmiddels hier 1023 posts) ? De originele TS knny misschien ?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 09:35 ]
Verwijderd
ik heb gisteren de 32v2500 gehaald. Ik zou toch gewoon de 'credit card' van de UPC Mediabox erin kunnen stoppen? Het is mij niet duidelijk 'hoe' deze erin moet, en er gebeurt niets. WIe heeft hier ervaring mee?
Ik zou Colour Space niet op Wide zetten. De kleuren worden hierdoor behoorlijk onnatuurlijk. Veel te rood en veel te groen. Kijk maar eens naar gezichten, die worden te rood. Er zijn artikels op internet die dit beschrijven. Waar het op neerkomt is dat het aangeboden signaal geen gebruik maakt van die extra kleuren waardoor je dan een vertekend kleurenpallet krijgt. Zelf heb ik het dus uit staan.Daniel schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:49:
[...]
'k heb het maar even mijn eigen settings voor je opgezocht danMijn tv praat overigens Engels, de Nederlandse menu's zijn soms wat vaag qua benamingen.
TV:
Advanced settings:
The Color Space feature should be set to Normal for SD sources and Wide for high-def ones.
....
A Color Space control provides Normal or Wide settings. Normal produced the most accurate results, particularly with green, which often looked cartoonish in Wide. A Live Color control, available only in the Wide Color Space setting, pushes this to even greater extremes.
[ Voor 19% gewijzigd door Microkid op 10-12-2006 12:22 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Als ik het goed heb onthouden heeft de Sony een DVB-T (terrestial) decoder aan boord, terwijl UPC en Casema gebruik maken van DVB-C (cable). Gaat dus niet werken. Jammer dat Sony niet gewoon een uitwisselbaar slot heeft zodat je er een juiste decoder in kan plaatsen.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:07:
ik heb gisteren de 32v2500 gehaald. Ik zou toch gewoon de 'credit card' van de UPC Mediabox erin kunnen stoppen? Het is mij niet duidelijk 'hoe' deze erin moet, en er gebeurt niets. WIe heeft hier ervaring mee?
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
en met welke aanbieder maakt dan wel gebruk van DVB-T? Die van UPC heb ik nou eenmaal in huis, maar een andere bestellen zou ook een optie kunnen zijn.Microkid schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:26:
[...]
Als ik het goed heb onthouden heeft de Sony een DVB-T (terrestial) decoder aan boord, terwijl UPC en Casema gebruik maken van DVB-C (cable). Gaat dus niet werken. Jammer dat Sony niet gewoon een uitwisselbaar slot heeft zodat je er een juiste decoder in kan plaatsen.
Verwijderd
[.. blabla...]...1000 post..nieuw topic...
Zie ook Het grote Digitenne/KPN Digitale TV (DVB-T) topic deel 2:
...dat is zo bij elke draad die de 1000 post haaltFR33L04D3R schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:01:
Waarom eigenlijk?
De KNP vanaf maandag 11/12/2006 over op DVB-T, nu de analoge signaalversturing voor de "antennesprieten op het dak" stopt.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:30:
[...]en met welke aanbieder maakt dan wel gebruk van DVB-T?
Zie ook Het grote Digitenne/KPN Digitale TV (DVB-T) topic deel 2:
Jassy schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:06:
Vanaf 11 December zijn de Publieke zender FTA in de lucht! Dus zonder smartcard en met elke DVB-T Box te bekijken.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 12:48 ]
Dus kun je dan gebruik maken van de interne DVB-T ding in de Sony? Je hebt toch sowieso een smartcard nodig lijkt me of niet? En een antenne ofzo?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
..nee, geen smartcard of abbo nodig voor zenders die tot vandaag gratis "uit de lucht te plukken waren" met de spriet antenne. Voor de rest wel.schnumi schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:39:
Dus kun je dan gebruik maken van de interne DVB-T ding in de Sony? Je hebt toch sowieso een smartcard nodig lijkt me of niet? En een antenne ofzo?
Heh heh. Dit beantwoordt niet geheel mijn vraag. Dit is een waarom daarom antwoord.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:44:
[.. blabla...]...1000 post..nieuw topic...
[...]
...dat is zo bij elke draad die de 1000 post haalt
Verwijderd
Vanwege GoT forum beleid danFR33L04D3R schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:31:
[...]Heh heh. Dit beantwoordt niet geheel mijn vraag. Dit is een waarom daarom antwoord.
Verwijderd
Begrijp ik het goed dat je meerdere instellingen kan vastzetten.Daniel schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:49:
[...]
'k heb het maar even mijn eigen settings voor je opgezocht danMijn tv praat overigens Engels, de Nederlandse menu's zijn soms wat vaag qua benamingen.
Voor HTPC:
Contrast: 90
Brightness: 50
Colour: 47
Colour Temperature: Neutral
Noise Reduction: Off
Advanced settings:
Detail Enhancer: Off
Edge Enhancer: Off
White Balance:
R Gain: -20
R Bias: -6
TV:
Contrast: 75
Brightness: 55
Colour: 55
Colour Temperature: Warm 1
Noise Reduction: Low
DRC: Mode 1
Advanced settings:
White Balance:
R Gain: 0
R Bias: 0
TV-settings heb ik nog niet echt veel mee gedaan, HTPC-settings zijn nu wel behoorlijk goed. Ik heb wel gemerkt dat je er een paar keer instellen voor nodig hebt om het goed te krijgen. Standaard staat het ding voluit te blazen en als je dan bijv. de brightness terugschroeft lijkt het beeld heel donker. Maar kijk je dan een half uur later weer, dan knalt het nog steeds van je scherm af en kun je nog verder terug.
[...]
Ja, of door een videokaart te gebruiken die een HDMI-uitgang heeft.
Of verander je het handmatig als je wisseld tussen de verschillende bronnen.
Ja, elke input heeft zijn eigen instellingen.
Verwijderd
wie weet eigenlijk waar de Sony KDL 32v2500 te koop is want jij is bijna tot niet leverbaar.
Verwijderd
Oke thxMicrokid schreef op zondag 10 december 2006 @ 18:32:
Ja, elke input heeft zijn eigen instellingen.
Pfffff ben je dus wel even bezig: tv,dvdspeler en ps3 ( straks )
Stelt de tv zich wel zelf in voor het signaal ( 1080I of P etc. )
Mag ik vragen in welke winkel je hem hebt gehaald? Ik zie de v2000 nog overal staan, de v2500 echter nog niet.....Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:07:
Mooooooeeeee......
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.