klootwyk schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:48:
De 40W2000 heeft 1800:1, niet de 40X2000...
Je vond de X mooier beeld geven. Was dit met een analoog signaal of een HD/digitaal signaal?
Voor zover ik begrijp zou de X alleen beter SD moeten upscalen dan de W, maar je zou toch aan mogen nemen dat als je HD content afspeelt op de W en X het op papier in ieder geval in het voordeel van de W zou moeten zijn, omdat de contrast ratio hoger is? Ik neem aan dat zo'n Bravia engine niet allerlij bewerkingen op een native full HD signaal zal gaan doen of wel...?
Klopt de X geeft mooier beeld, ik heb ze naast elkaar gezien (20cm naast elkaar)op sd zie je duidelijk verschil tov de W
op hd is het heel moeilijk zichtbaar maar je ziet nog wel iets verschil in voordeel van de X het lijkt wel iets vloeiender te gaan dan de W maar je moet wel goed kijken dan.
ik ben zelf op zoek naar een nieuwe omdat ik op de huidige me computer er niet op aangesloten krijg, en volgens de specs zou idd de W beter moeten zijn maar als je ze naast elkaar ziet dus niet, ik denk dat ik voor de X ga, ook omdat ik vrij veel slechte berichten over de W hoor mbt tot het paneel(vreemd want het zouden de zelfde panelen moeten zijn maar ik daar niks over vinden dat dat echt ook zo is).
het is hetzelfde met samsung ik heb daar 2 modelen zien staan een ouwere en de nieuwste met een hoger contrast (types weeet ik niet) ik zie het niet, mijn vrindin ziet het niet, en de verkoper ziet geen verschil op een tv met een hoger contrast.pas boven de 1500 zou je het kunnen zien volgens de verkoper... en dan is het nog marginaal
ik vind het een beetje overdreven allemaal die specs', iedereeen staart zich blind erop '''wow wat een verschil het het ouwe type' dat valt allemaal best mee als ik naar mijn klv-v40a10e kijk dan zit er echt geen wereld van verschil in tussen de nieuwe zwart is nog steeds zwart enz enz(sd wel de v40 gebruikte nog geen mpeg codering oid) het is imho een grote verkoop truck festein,
en in de winkels zal je alleen de tv's waar de ze de meeste kortingen op krijgen het mooist zien ingesteld, voor dat je er een koopt vraag dan ook de afstandsbediening en speel een half uur met de instellingen