Sony introduceert nieuwe "Bravia"serie LCD TV's

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.876 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
vraagje, heb mn bravia nu al een paar daagjes maar als hij een tijdje uitstaat en ik wil hem aandoen dan gaat t rode ledje eerst naar groen, dan terug naar rood en pas ~3/5min later gaat hij aan,

is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Ik heb de mijne nu 1 week. Nadat ik op de standby-knop druk, duurt het ongeveer vijf tot tien seconden voor er beeld getoond wordt.

Nu heb ik een DVI-HDMI-kabel en heb ik de tv aangesloten op mijn pc. De tv wordt als Sony TV herkend door mijn nVidia-kaart. Ik kan resoluties instellen als 800x600, 1024x768, 1280x720 (720p) en 1920x1080 (1080i). Bij 720p en 1080i valt een deel van het scherm buiten de weergave (overscan). Het lukt me maar niet om een eigen resolutie te vinden welke de overscan (grotendeels) teniet doet. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik weet even de naam neit meer van die samsung, maar er is ook een model in dezelfde prijsklasse als de bravia maar dan met een contrast van 3000:1 wat bied dit extra tegenover de 1300:1 van de bravia? En is het ook echt beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

SjorsVN schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:31:
Ik weet even de naam neit meer van die samsung, maar er is ook een model in dezelfde prijsklasse als de bravia maar dan met een contrast van 3000:1 wat bied dit extra tegenover de 1300:1 van de bravia? En is het ook echt beter?
Ik meen dat die 3000:1 gebeurt met een trucje.

Schakel je dat uit dan houd je maar 1000:1 of 800:1 over meen ik. Volgens mij is de Sony zonder truckjes al 1300:1. :)

Dus iets beter.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Oh wacht even het is deze *Samsung* hij heeft zelfs 5000:1. Dus volgens jou gebeurt dat via een trucje? Dus het zijn eigenlijk 'neppe' kleuren?

Dat lijkt me ook wel ene mooie tv, alleen ben ik heel erg pro Sony. Misschien is er al een topic voor, maar waarom zou ik voor de Sony 32V2000 moeten gaan en niet voor de Samsung die ik in de link heb gezien?

[ Voor 38% gewijzigd door SjorsVN op 23-05-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Weet ik ook niet percies heb geen van beide tv's. :)

Ben zelf ook erg geneigd om voor de Sony te gaan, mede door de goede ervaringen ermee. Overigens heet dat trucje bij de samsung meen ik 'dynamisch contrast" ofzo.

Maargoed denk dat je het gewoon zelf moet gaan bekijken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

SjorsVN schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:59:
Oh wacht even het is deze *Samsung* hij heeft zelfs 5000:1. Dus volgens jou gebeurt dat via een trucje? Dus het zijn eigenlijk 'neppe' kleuren?

Dat lijkt me ook wel ene mooie tv, alleen ben ik heel erg pro Sony. Misschien is er al een topic voor, maar waarom zou ik voor de Sony 32V2000 moeten gaan en niet voor de Samsung die ik in de link heb gezien?
Misschien omdat die Samsung een oud paneel gebruikt en die Sony de nieuwste generatie paneel heeft waardoor zwart nog zwarter wordt, en het rood groen er nog beter uit zien. *kuch kuch*. Beetje een gemene vergelijking in het voordeel van Sony. Als je er wel een Samsung tegenover wil zetten dan moet je even wachten op de xxM71B, die in juni uitkomt. Die gebruikt namelijk wel dezelfde paneel als de Sony. De xxM71B heeft als voordeel 2x HDMI en memory cardreader voor het bekijken van foto's. Maar is wel iets duurder als de Sony V2000 serie.

Ik vind de afwerking wel beter van de Sony en waarschijnlijk zal de software ook beter zijn.

Hier is trouwens nog een review van de Sony.
http://www.lyris-lite.net/kdl32v2000_review.html

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het toevallig met de garantie afhandeling van Sony zit, ik heb namelijk intresse in de 32V2000 maar bij een webshop is deze TV zo'n 300 euro goedkoper als bij een willekeurige normale winkel. Maar ik ben dus benieuwd of Sony de TV komt ophalen als hier iets mee aan de hand is of eventueel aan huis repareert of dat je zelf bij Sony Nederland langs moet met de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Volgens mij komt iemand het ophalen. Zo was het wel met een monitor die stuk ging, hij was dan wel neit van Sony, maar volgens mij gaat het gewoon zo. Het gaat iig altijd via Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vraag ik me dus echt af eigenlijk, ik weet dat het met computer onderdelen zo is dat het thuis word opgehaald maar of dat ook voor TV's geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Staat expliciet op de Sony site dat garantie afgehandeld dient te worden met de winkel. Staat niet bij dat er daarna mogelijk een afspraak met Sony wordt gemaakt voor eventuele gevalletjes thuis te repareren of om te ruilen. Ik zou er niet op gokken.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ga morgen even kijken in de winkel voor een nieuwe 32V2000. :)

Kijken wat de prijs is, of ze hem al hebben (is hij al uit hierzo eigenlijk?) en wat ik ervanaf kan krijgen. :) Overigens zijn er nu ook veel actie's op die Sony tv's met gratis PSP etc en daar wil ik wel van profiteren. :P

De vorige keer met mijn BB tv kwam was ik net 1 week te laat, anders had ik toen een gratis PS2 gehad. :p

[ Voor 39% gewijzigd door schnumi op 25-05-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net bij Modern Electronics, met wat onderhandelen, de Sony Bravia KDL32V2000 gekocht voor €1710,-
De PSP of €100,- retour via Sony komt daar ook nog bij (ik ga voor de PSP :P )
Voor een "reguliere" winkel best een scherpe prijs dacht ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:56:
Ik heb net bij Modern Electronics, met wat onderhandelen, de Sony Bravia KDL32V2000 gekocht voor €1710,-
De PSP of €100,- retour via Sony komt daar ook nog bij (ik ga voor de PSP :P )
Voor een "reguliere" winkel best een scherpe prijs dacht ik.....
Absoluut geen slechte prijs! We krijgen wel een review van je he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:38:
[...]

Absoluut geen slechte prijs! We krijgen wel een review van je he? :P
Dacht ik ook :)

Ik krijg em volgende week binnen.... :P

Wat reviews betreft: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=312863 (ben je wel ff mee bezig) en http://lyris-lite.net/bravia_tips.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
Ik ben van plan een Sony Bravia S series te kopen. Maar het is mij niet duidelijk wat het verschil is tussen de Sony KDL32S2000 en de Sony KDL32S2020. De Sony KDL32S2010 heeft een zwarte kleur..
Het prijsverschil tussen de 00 en de 20 is ongeveer 50 euro. Hopelijk kan één van jullie mij wat meer duidelijk geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee wanneer de x-serie uitkomt? en wat ie zoal zal gaan kosten......... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmg schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:03:
staat er toch echt
Unlike many TVs, the X-Series has not one but two HDMI (High-Definition Multimedia Interface) inputs, providing an input route for a 1080p signal

Je kan helaas niet per zender vastleggen in welk formaat je ernaar wilt kijken.
per tv zender niet maar AV wel toch? ik wist niet dat er tv's waren waar je elk kanaal apart kan instellen..

de X serie is trouwens al een tijdje op de markt ik heb hem toen zien staan bij de MM Amsterdam
maar ik zie hem nu nergens meer staan.....
x-serie al een tijdje op de markt ??? Waarom meldt de Sony-site dan dat er 'binnenkort' een nieuw model (de x-serie dus) gelanceerd zal gaan worden???, op de site zijn ook nog geen uitgebreide specs of wat dan ook te vinden ? (behalve dan 1 afbeelding en overall-specs)

zal deze serie op korte termijn al een verbetering zijn tov de huidige V2000 en S2000 modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zitten er nog ventilatoren in de 32V2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
En toch ben ik er niet helemaal uit in de Sony vs Samsung kwestie wat betreft het contrast. Het zal wel een consumenten trucje zijn. Net als het wijze gezegde dat een videokaart met 256mb altijd sneller en beter is dan een met 128mb. Zelf zou ik denken dat Samsung beter zou zijn, want: Sony=1300:1 en Samsung=5000:1 (sommige zelfs 7000:1). Iemand eerder zei dat dit een soort trucje was, maar daar twijfel ik toch aan. Is dit verschil van 3,5x in contrast nou zo verschillend? Waarom kiest Samsung voor zo'n hoog contrast ratio en Sony voor (in vergelijking met Samsung) zo'n lage contrast ratio? Argh hoe zit dit?! :>

[ Voor 12% gewijzigd door SjorsVN op 29-05-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

SjorsVN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:49:
En toch ben ik er niet helemaal uit in de Sony vs Samsung kwestie wat betreft het contrast. Het zal wel een consumenten trucje zijn. Net als het wijze gezegde dat een videokaart met 256mb altijd sneller en beter is dan een met 128mb. Zelf zou ik denken dat Samsung beter zou zijn, want: Sony=1300:1 en Samsung=5000:1 (sommige zelfs 7000:1). Iemand eerder zei dat dit een soort trucje was, maar daar twijfel ik toch aan. Is dit verschil van 3,5x in contrast nou zo verschillend? Waarom kiest Samsung voor zo'n hoog contrast ratio en Sony voor (in vergelijking met Samsung) zo'n lage contrast ratio? Argh hoe zit dit?! :>
Joh, dat van Samsung heet dynamische contrast (software algoritme) en dat van Sony is gewoon het echte contrast. Allemaal marketing gepraat. Enne, niet verder vertellen: de panelen komen uit de zelfde fabriek! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Arx schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:59:
[...]

Joh, dat van Samsung heet dynamische contrast (software algoritme) en dat van Sony is gewoon het echte contrast. Allemaal marketing gepraat. Enne, niet verder vertellen: de panelen komen uit de zelfde fabriek! ;)
Ik zal m'n mondje houden :) Maar hoe pompen ze dat contrast dan omhoog bij Samsung? En dan zou de werkelijke waarde dus ook 1300:1 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee ik meen dat de echte waarde's op 800 of 1000 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:04:
[...]

x-serie al een tijdje op de markt ??? Waarom meldt de Sony-site dan dat er 'binnenkort' een nieuw model (de x-serie dus) gelanceerd zal gaan worden???, op de site zijn ook nog geen uitgebreide specs of wat dan ook te vinden ? (behalve dan 1 afbeelding en overall-specs)

zal deze serie op korte termijn al een verbetering zijn tov de huidige V2000 en S2000 modellen?
Misschien weer de opvolger van de eerste x? die ik bij MM zag staan had een glazen rand eromheen mij werd toen verteld dat ie alleen een extra subwoofer aan board had.
en was toen 1000/1500 euro duurder dan de V serie.. mischien zit ik er naast dat het niet de X serie was maar een ander type .. ik zou alleen niet weten welke.. er stond een S , V, en nog 1 met die glazen rand allemaal LCD EDIT het zal de W wel geweest zijn....

Na 8/9 maanden heeft mijn klv zijn beste tijd al gehad zo te zien er zitten aan de onder kant een paar zwarte vlekken, het lijkt net dat de verlichting daar minder is... heel irritant met voetbal kijken het is net als of er een schaduw zit :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 29-05-2006 22:24 . Reden: foutje... Bedoel denk ik de W serie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Na 8-9 maanden al versleten?? Hoe lang is de garantie erop?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

markmg schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:07:
[...]

Misschien weer de opvolger van de eerste x? die ik bij MM zag staan had een glazen rand eromheen mij werd toen verteld dat ie alleen een extra subwoofer aan board had.
en was toen 1000/1500 euro duurder dan de V serie.. mischien zit ik er naast dat het niet de X serie was maar een ander type .. ik zou alleen niet weten welke.. er stond een S , V, en nog 1 met die glazen rand allemaal LCD EDIT het zal de W wel geweest zijn....

Na 8/9 maanden heeft mijn klv zijn beste tijd al gehad zo te zien er zitten aan de onder kant een paar zwarte vlekken, het lijkt net dat de verlichting daar minder is... heel irritant met voetbal kijken het is net als of er een schaduw zit :'(
Je beschrijft de W serie. Tot nu toe duurste serie van Sony. De X serie 46" versie moet deze maand op de markt komen. De 40" versie moet in september komen. Het zijn beide prachtige schermen alleen zo duuuuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:48:
[...]

Je beschrijft de W serie. Tot nu toe duurste serie van Sony. De X serie 46" versie moet deze maand op de markt komen. De 40" versie moet in september komen. Het zijn beide prachtige schermen alleen zo duuuuur.
ja maar, hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee duur ?

en weet iemend of die x-serie op korte termijn een (veel)beter tv is dan de 40v2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:04:
[...]

en weet iemend of die x-serie op korte termijn een (veel)beter tv is dan de 40v2000?
De KDL-46X2000 heeft een consumenten advies prijs van € 5999,-
Laagste prijs die ik tot nu toe ben tegen gekomen (op het web) is € 4500,-

[ Voor 12% gewijzigd door RAF1 op 30-05-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:04:
[...]

Misschien is dit een indicatie :? , in mijn ogen aardig veel geld :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:17:
[...]

Misschien is dit een indicatie :? , in mijn ogen aardig veel geld :/ .
............slik..............
das een berg Euri.........
maar wil sowieso geen 46 maar een 40; zou die iets van 3500 gaan kosten?
dan nog de hamvraag mbt een verbetering op korte termijn tov de 40v2000 ??

en dan een 40v2000 versus een Philips Cineos 37PF9830 (ik vind dat Ambilight nl wel wat hebben....) ?? Volgens mij is die Philips 6ms en de Sony 8ms....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
iemand al ervaring met een 40v2000-scherm?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook erg benieuwd !
overweeg em te kopen maar heb ook de philips 37" op t oog......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Sony America heeft ook weer iets leuks aangekondigd. De nieuwe XBR serie welke in Europa onder de W (720 paneel) en de X (1080 paneel) serie gaat, eigenlijk oud nieuws. Maar ook nieuw is de KDL-xxV2500 serie. Allemaal 1080p :P schermen behalve de 32" versie. Juich niet te vroeg: het is nog maar afvragen of dit ook voor de Europese markt komt in deze resolutie, omdat de vraag in Amerika naar 1080 schermen groot is, terwijl de Europeaan niet zoveel waarde hecht aan de resolutie (joh, waar zou dat door komen 8)7). Zou wel mooi zijn! :Y)

http://www.sonystyle.com/...goryName=hid_tv_newbravia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen nog een vraagje hoe hoog moet je je contrast eigenlijk instellen?

Hetzelfde als bij een normale CRT televisie dus gewoon rond de 60 (persoonlijk) of moet je hem bij een LCD juist hoog zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Sony Bravia KDL 32v2000 en een media center met een GeForce 6200 aangesloten met dvi -> hdmi.
De native resolution van de tv zou 1366x768 moeten zijn. Dit kan ik niet instellen maar 1368x768 wel (omdat het deelbaar door 8 moet zijn). Dan zou ik 2 pixels overscan moeten hebben. Maar wat ik ook instel, ik krijg altijd een heleboel overscan, aan alle kanten van het beeld. Bij HDTV overscan options heb ik native geselecteerd. Omdat het niet native is, is alles ook super onscherp.
Heeft iemand misschien de settings voor powerstrip om dit native goed te krijgen?
Windows ziet trouwens mijn TV als plug and play monitor, kan dat het het probleem zijn? Als ik bij de GeForce settings kijk (waar je je output kan selecteren) staat er wel Sony TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:30:
Ik heb een Sony Bravia KDL 32v2000 ...
Dan weet jij vast of er nog ventilatoren in dit model zitten :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*discostar* schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:37:
[...]

Dan weet jij vast of er nog ventilatoren in dit model zitten :? ;)
Voor zo ver ik weet zitten ze er niet in. Ik voel nergens lucht uit komen en ik hoor niks. Het kan zijn dat ze aan gaan als ie te warm wordt, maar ik heb hem pas sinds gister, dus dat weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FruityKinG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 22:13
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:30:
Ik heb een Sony Bravia KDL 32v2000 en een media center met een GeForce 6200 aangesloten met dvi -> hdmi.
De native resolution van de tv zou 1366x768 moeten zijn. Dit kan ik niet instellen maar 1368x768 wel (omdat het deelbaar door 8 moet zijn). Dan zou ik 2 pixels overscan moeten hebben. Maar wat ik ook instel, ik krijg altijd een heleboel overscan, aan alle kanten van het beeld.
Deze Bravia's zijn nogal kieskeurig wat input reso's betreft. Voor zover ik weet ben je via hdmi beperkt tot film/tv resoluties als 480, 576, 720p en 1080i.
Voor een htpc zijn deze niet echt bruikbaar, de tv schaalt het beeld intern weer naar 1366x768 en tekst wordt blurry.
Wil je wel 1360x768 met 1:1 pixmapping dan ben je aangewezen op de vga poort. Dit zou perfect beeld moeten geven.

Ik wil zelf een 40v2000 bestellen maar zit nog een beetje met dit probleem in m'n maag.

Wil ik in de toekomst blu-ray/hd-dvd films afspelen via m'n htpc dan is er het probleem dat de vga poort geen 720p en 1080i slikt. Om over hdcp nog maar te zwijgen.

Het ziet er naar uit dat je je htpc dan met 2 kabels aan moet sluiten. Vga voor een scherp bureaublad en dvi>hdmi voor native resolutie hd films en evt. hdcp.
Plus een splitter om de tft op m'n bureau nog aan te kunnen sluiten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb vandaag de 26s2000 gekocht. Prachtige tv. Ik gebruik m op de slaapkamer.
Eental dingen vallen me op. Ik vind me met normaal tv kijken niet schepr genoeg. mijn normale tv was scherper. Alsof die niet 100% goed is gefocus dus Soft. Met de xbox360 eraan perfect beeld en met de computer ook superscherp. Ik heb de tv bij instellingen met scherpstellen al op maximaal. Het beel is zeker niet sclecht, maar lijkt net dat scherpe iets te missen. Tips op dit gebied zijn welkom.

De tv ziet er prachtig uit. Weet iemand hoe je bij dit model in de geheime menu komt?
Hoe kan ik overigens de xbox 360 het beste aansluiten? Met die tupjes die bij de xbox zitten met 5 of stekkers of via hdmi?
Ondersteunt deze tv ook 1080i of 720p het hoogste wat ik het beste kan selecteren?

Ik moet even kwijt dat ik in het begin de xbox niet op hdtv had ingesteld en vond het beeld dan ook niet denderend. Maar ik bedacht me later dat dat dus wel moest. En ik moet zeggen een heel erg groot verschil.
De tv heeft hele goede zwarte weergave.

Ik wil ook nog kwijt dat ik met dvd's kijken toch niet 100% mooi vind. Het volgende is het geval. Als je naar de gezichten van de mensen kijkt dan zie je met name aan de wangen dat het niet mooi oogt, alsof pixels draaien of zo. Het is niet strak. Dit was me in de winkel ook al opgevallen. Alsof er een pixelberekening te zien is of zo. Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Tips zijn welkom
Maar ik moet zeggen dat de tv erg mooi is.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
Aangezien de xbox360 geen hdmi stekker heeft zou ik zeggen component of vga. Component kabel krijg je bij de premium dus probeer die eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo leuk topic.

Ben nu ruim een week de bezitter van een KDL32V2000. Mooi dingetje. Maar volgens mij heb ik de instellingen echt verkeerd staan. Iemand misschien instellingen die essentieel zijn en die ik over het hoofd zie?

Heb de dvdspeler met een mooi Oehlbach-component aangesloten op de TV.

Superbit ziet er na mijn mening nog lang niet strak genoeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25883142,noline]Weet iemand hoe je bij dit model in de geheime menu komt?
Op de V serie is het als volgt:

Zet uw tv af en druk dan op de afstandsbediening: I+, 5, VOLUME UP, POWER ON

Noteer wel eerst alle settings vooraleer je er aan veranderd !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Hebben meer mensen er last van dat het gewoon niet scherp oogt. Ook met dvd kijken zie ik gewoon beeldberekening. Als ik bijv. naar het behang kijk zie ik het scherp onscherp worden.
Ik moet wel zeggen dat ik een zeer goedkope dvd speler heb met wel een goede scart kabel. Ik weet niet of dit ook effect heeft?
Met normaal tv had ik zeer goed beeld met mijn oude sony crt tv. Met deze ziet het er goed uit maar ik mis gewoon scherpte. Is dit bij iedereen zo? Ik er ook bij zeggen dat ik er nog geen 1.70 m van af zit. Mijn vorige tv was een 50cm tv. Als ik de computer aansluit is het superscherp.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 10:49:
[...]

Zelfde voor de S serie of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:49:
Hebben meer mensen er last van dat het gewoon niet scherp oogt. Ook met dvd kijken zie ik gewoon beeldberekening. Als ik bijv. naar het behang kijk zie ik het scherp onscherp worden.
Ik moet wel zeggen dat ik een zeer goedkope dvd speler heb met wel een goede scart kabel. Ik weet niet of dit ook effect heeft?
Met normaal tv had ik zeer goed beeld met mijn oude sony crt tv. Met deze ziet het er goed uit maar ik mis gewoon scherpte. Is dit bij iedereen zo? Ik er ook bij zeggen dat ik er nog geen 1.70 m van af zit. Mijn vorige tv was een 50cm tv. Als ik de computer aansluit is het superscherp.
Ik heb hier idd last van. Heb nog wel een behoorlijke dvd-speler Yamaha dvds-557 met een Oehlbach stekker ertussen. Mpeg ruisonderdrukking doet een hoop maar toch blijft het vreemd.
Vandaar ook mijn vraag wie de instellingen al goed heeft staan. Dat diegene wat tips voor mij heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Geen idee hier heb ik een 32S2010 staan maar ik vind alles zeker scherp. Gebruik wel component en draai de films nu in 576p (dvd recorder kan niet hoger vandaar). :)

Mpeg ruisonderdrukking maakt alles alleen maar waziger in mijn ogen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik heb zojuist de film in mijn xbox agfgespeeld, daar is het wel mooi. Die speelt ook inderdaad op 576p. Dat schheelt echt veel. Op die flut dvd speler van een HE, is het echt niet mooi.
Ik heb de tv ook aardig mooi gekregen, maar ik denk dat ik er misschien met gewone kabel er te dicht op zit. Het blijft een beetje soft.
Die mpeg ruisonderdrukker moet je inderdaad niet echt aanzetten, wordt alleen maar minder scherp.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom...... :?

waarom zou ik voor een Sony Bravia (bv 40V2000) 'moeten' kiezen ipv voor een Philips Cineos 37PF9830/10 (met Ambilight2)..???? :? :? :?

Ik vind de weergave van de Sony mooi maar niet onder doen voor de Philips, terwijl het Ambilight effect van de Philips toch wel een extra dimensie geeft.....
Welliswaar heb ik ze nog nooit direct naast elkaar 'live' kunnen vergelijken, maar alle tips/adviezen zijn welkom.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik vind die ambilight maar onzin, het leidt alleen maar af. Dat is mijn mening echter. Er zijn ook zat mensen die m wel goed vinden. Van wat ik heb gelezen her daar zijn de panelen van philips ook de mindere panels samen met lg.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:23:
waarom...... :?

waarom zou ik voor een Sony Bravia (bv 40V2000) 'moeten' kiezen ipv voor een Philips Cineos 37PF9830/10 (met Ambilight2)..???? :? :? :?

Ik vind de weergave van de Sony mooi maar niet onder doen voor de Philips, terwijl het Ambilight effect van de Philips toch wel een extra dimensie geeft.....
Welliswaar heb ik ze nog nooit direct naast elkaar 'live' kunnen vergelijken, maar alle tips/adviezen zijn welkom.

thx
Die Sony paneel die je nu opnoemt is een generatie verder dan die Philips en is erg goed zelfs! No way dat die Philips beter beeld geeft (zwart, contrast & kleuren) dan die Sony. Misschien dat je moet wachten op 37PF9731, da's een iets eerlijker vergelijking. Als het eens een keertje mee zit kunnen we hem in juli bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan die sony 40v2000 eigenlijk overweg met bv foto's via een stick?
en is de firmware van sony eenvoudig te upgraden?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Ik heb nu sinds 3 dagen een Sony 32V2000 en ik ben er echt super tevreden mee! Maarrrrr...ik merk toch dat hij het soms erg lastig heeft met kleuren, bijvoorbeeld in de laatste Harry Potter film, in het doolhof, dan faalt hij soms best wel met de kleuren. Dan is het een rare kleur groen of zwart, gewoon buiten het bereik denk ik. Of met de nieuwe clip van de Pussycat Dolls (met Snoop dogg enzo) Redt de tv het soms ook niet. Hoort dit of kan ik hem nog wat beter afstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik twijfel heel erg tussen de Sony 40" schermen en de Philips 37" Cineos series. Ik kan alleen nergens Tech Specs downloaden van de Sony's, bij Philips kun je complete handleidingen in pdf downloaden waar kan ik die van Sony vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

SjorsVN schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:53:
Ik heb nu sinds 3 dagen een Sony 32V2000 en ik ben er echt super tevreden mee! Maarrrrr...ik merk toch dat hij het soms erg lastig heeft met kleuren, bijvoorbeeld in de laatste Harry Potter film, in het doolhof, dan faalt hij soms best wel met de kleuren. Dan is het een rare kleur groen of zwart, gewoon buiten het bereik denk ik. Of met de nieuwe clip van de Pussycat Dolls (met Snoop dogg enzo) Redt de tv het soms ook niet. Hoort dit of kan ik hem nog wat beter afstellen?
Heb je soms niet teveel optie's aanstaan?

Live colour moet je bijvoorbeeld niet op high zetten maar doe dat eens op medium. de rest van de geavanceerde optie's moet je eens allemaal uitzetten. Maakt het veelal alleen maar slechter als beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SjorsVN schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:53:
je moet de color mode op standaard zetten, hij staat als je hem krijgt op demo.
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 10:49:
[...]

Wat is dat eerste teken? I+
en als je op 5 drukt gaat hij toch al aan? Dan zet ik hem met power on weer uit, of moet hij van standby af?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:40:
[...]

Niet op standaard maar op custom. Lekker zelf alles aanpassen naar je wensen levert veelal het beste resultaat. :)

En zoals ik zei gewoon bijna alle geavanceerde optie's uitzetten. Alleen Live Colour op medium zetten dat levert wel wat extra mooi kleuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:40:
[...]

[...]

Wat is dat eerste teken? I+
en als je op 5 drukt gaat hij toch al aan? Dan zet ik hem met power on weer uit, of moet hij van standby af?
tv uit dan vraagteken ? , 5 , volume up, tv aan.

Ik heb jullie instellingen geprobeerd, maar vind het nog steeds niet echt heel scherp.
Is het bij jullie dan wel heel scherp als je naar de gezichten van de mensen kijkt?
Ik denk dat het ook door mijn kijkafstand niet beter wordt van circa 1.80. Het is niet slecht, de ene zender (serie) is beter dan de ander, maar ik krijg het idee dat het met sd tv op een lcd niet echt superscherp te krijgen is. Met HD content via de xbox 360 is het superscherp.

edit: :X 8)7 |:( ik zie nu dat het niet om mijn vraag van scherpte ging hierboven maar kleur. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Ross op 06-06-2006 21:05 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:52:
[...]

ooh i+ :) ik dacht dat het een | was. Ok werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiscel schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:57:
Ik twijfel heel erg tussen de Sony 40" schermen en de Philips 37" Cineos series. Ik kan alleen nergens Tech Specs downloaden van de Sony's, bij Philips kun je complete handleidingen in pdf downloaden waar kan ik die van Sony vinden?
ik mag aannemen dat je onderstaande info wel hebt gevonden?
klik hier voor 40v2000 tech.specs

Wat Googelen obv 40v2000 geeft ook nog wat hits met productbesprekingen.

Ik heb dezelfde keuze-twijfel, ben ook benieuwd naar de nieuwe Philips 37pf9731D; zou een zeer fraai toestel worden met oa robom Ambilight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yah schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:52:
[...]

Ik heb jullie instellingen geprobeerd, maar vind het nog steeds niet echt heel scherp.
Is het bij jullie dan wel heel scherp als je naar de gezichten van de mensen kijkt?
Ik denk dat het ook door mijn kijkafstand niet beter wordt van circa 1.80. Het is niet slecht, de ene zender (serie) is beter dan de ander, maar ik krijg het idee dat het met sd tv op een lcd niet echt superscherp te krijgen is. Met HD content via de xbox 360 is het superscherp.

edit: :X 8)7 |:( ik zie nu dat het niet om mijn vraag van scherpte ging hierboven maar kleur. :)
Ik denk dat je je er gewoon bij neer moet leggen. :) Analoog zal hierop nooit exact zo scherp worden als op een normale crt tv.

Overigens scheelt het wel natuurlijk wat voor serie het is, een amerikaanse zal altijd waziger zijn doordat het in NTSC is opgenomen enz.

Overigens ben ik er nu wel aan gewent en vind ik het niet hinderlijk meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Ik heb de opties (gebruiker/custom),

Ruisonderrukking op Auto
Kleurtemperatuur op Koel
Live Colour op Uit
Kleurbereik op Uitgebreid
Contrast optimalisering op Uit

Mist er nog iets? Waar kan ik misschien nog meer naar kijken?
De kleuren zijn nu wel beter, maar ik vraag me af of dat door de optie kleurbereik: uitgebreid komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:12
Ik heb de 40V2000 nu een week in bezit en ik heb dé wereld tip! Zet je Power Saving op Hoog en je Contrast maximaal.
Wat gebeurd er nu, je krijgt het diepste zwart wat ooit door een lcd is weergegeven doordat de verlichting achter het paneel dus nagenoeg gedimt is én je krijgt werkelijk knallende kleuren door je Contrast. Daarna nog een beetje spelen met de andere instellingen en je hebt een wereld scherm. Ik ben er in ieder geval super tevreden mee. Oh, nog een tip; gebruik in godsnaam géén SCART om je dvd speler aan te sluiten maar als je kunt, gebruik een goede componentkabel. Is niet goedkoop maar dan haal je echt het beste uit dit scherm.

Btw; heeft iemand de digitale tuner al geprobeerd? Ik heb zelf digitale tv van de KPN en ik heb dat kaartje voor de grap in de tv gestopt en de antenne er even in geprikt... Hij vind gewoon alle zenders! Helaas laat hij alleen Ned. 2 en nog een free-to-air kanall zien dus dat kaartje hoort echt helaas bij die crappy samsung ontvanger. Ben dus op zoek naar een leuk kaartje voor in de tv!

[ Voor 24% gewijzigd door Ferret op 07-06-2006 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik heb sinds vrijdag de KDL-26S2000. Had oorspronkelijk voor pc een 20" Acer TFT (1680x1050) maar gezien mijn plasma tv zo goed als altijd bezet is door vrouw/dochter (tja...) deze LCD gekocht ter vervanging zodat ik die én als pc monitor kan gebruiken én xbox360 kan aansluiten én op gemak naar voetbal kan kijken.

Voor gewone televisie uitzendingen is beeld matig, maar is ook normaal. Van zodra je het beeld van op een 2-tal meter gaat bekijken, ziet alles er al een pak beter uit en heb ik gewoon geen klagen. Is inderdaad wél zo dat je vanuit doos best kleuren op 'standaard' zet en dat geavanceerde opties zoveel mogelijk moeten uitgeschakeld worden. Voor normale televisie uitzendingen krijgt de tv een 8/10.

Voor DVD (enkel getest via xbox360 op HD component) geen klagen. Ziet er netjes uit, kleuren zijn heel goed en zwartweergave is absoluut niet slechter dan mijn (high end) plasma tv. Voor xbox360 ziet alles er enorm gelikt uit. Ik speel op 720p en games zijn zeer mooi qua kleur, detail en scherpte. De VGA aansluiting gebruik ik liever niet want die geeft op xbox360 nogal fletse kleuren. Ik bemerk wel een (soms storende) ghosting, zeker met zwarte vlakken. Dit is op de andere modi te verbeteren door scherpte op 5 of lager te zetten, maar op VGA/component input zijn deze opties uitgeschakeld en blijf je dus met ghosting zitten.

Voor PC gebruik is deze tv zeker geschikt, alhoewel de 1360x768 resolutie toch vrij groot is voor zo'n groot scherm, het is dus best wel wennen als je van een 1680x1050 scherm komt. PC games spelen is wel héél cool door het grote scherm, alhoewel ook hier toch enige vorm van ghosting is te zien (bijv in HalfLife2). Jammer, want scherm zou toch 8ms snel moeten zijn. Ik weet dat de 26" het PVA panel heeft ipv het S-PVA panel op de grotere modellen maar toch...

Wel één groot minpunt, maar heeft niks met Sony te maken... toen ik tv installeerde op bureau moest ik even achteraan wat kabels aansluiten en dus tv iets naar voor gezet. Terwijl ik bezig was met kabels, hoorde ik plots een 'tak tak'... Bleek dat mijn 20 maand oude dochter zomaar eventjes met een schroevendraaier op de tv aan het kloppen was. Resultaat: een kras van zowat 1,5cm linksonderaan op scherm!! Valt niet ZO erg op bij tv kijken/gamen, maar bij pc gebruik ga je er echt op letten. Kids!!!! Soms....!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:47

Yuco

Womanizer!

Ik ben me op dit moment aan het orientieren en de 32 v2000 staat nu boven aan de lijst. Ik heb echter nog wat vragen.

Ik begrijp dat in deze tv de nieuwste generatie lcd paneel is verwerkt. Welke andere toestellen (ook van andere merken) hebben hetzelfde paneel (het gaat dus om een 32" scherm)?

Ik wil dit toestel aansluiten op tv digitaal van Essent. Gaat dit werken/ hebben mensen hier al ervaringen mee?

Is het slechts 1 HDMI aansluiting een groot gemis of is dit kwalitatief goed op te lossen?

De tv zal op een hoogte (midden van het scherm) op +/- 1.10m komen te hangen met een kijkafstand van 2,5 a 3m. Is dit te doen of zijn er dingen waar ik goed op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Yuco schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:49:
...
Ik begrijp dat in deze tv de nieuwste generatie lcd paneel is verwerkt. Welke andere toestellen (ook van andere merken) hebben hetzelfde paneel (het gaat dus om een 32" scherm)?
...
Samsung 32M71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
SjorsVN schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:14:
Ik heb de opties (gebruiker/custom),

Ruisonderrukking op Auto
Kleurtemperatuur op Koel
Live Colour op Uit
Kleurbereik op Uitgebreid
Contrast optimalisering op Uit

Mist er nog iets? Waar kan ik misschien nog meer naar kijken?
De kleuren zijn nu wel beter, maar ik vraag me af of dat door de optie kleurbereik: uitgebreid komt.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ruisonderdrukking het beste op BNR gezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

wat is bnr?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Lol, idd wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik zie die optie ook niet hoor.

Alleen maar auto - hoog - midden - laag - uit

Heb hem gewoon op laag staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Hmm, bionic noise reduction...

Of toch dynamic noise reduction... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Ik heb de S32A10, maar het lukt me niet in het service menu te komen met I+, 5, VOLUME UP, POWER ON. De laatste actie van de vier schakelt de tv niet aan. Nogmaals op POWER drukken schakelt de tv wel aan. Iemand een betere ervaring hiermee? Ben toch benieuwd of er nog zaken te verbeteren zijn via het extra menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
ik heb de 40v2000 ook besteld maar er schijnen nogal wat leveringsvertragingen te zijn. iemand een richtlijn, hoe lang hebben jullie gewacht?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Block Noise Reduction. Schijnt de beste optie te zijn voor wat betreft de ruisonderdrukking. Ik heb een KLV-V32, maar het kan zijn dat die optie dus niet op de nieuwere modellen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
yah schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:49:
Ik heb de 26S2000 nu 3 dagen in huis en ik ben er zeer tevreden over. Ik gebruik hem in de slaapkamer en lig er ongeveer 2 meter vandaan. Ik hem hem aangesloten op de schotel en heb via scart-rgb een haarscherp beeld. Ik heb NR off staan en MPEG NR op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BAUKstEr schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:21:
Ik heb de S32A10, maar het lukt me niet in het service menu te komen met I+, 5, VOLUME UP, POWER ON. De laatste actie van de vier schakelt de tv niet aan. Nogmaals op POWER drukken schakelt de tv wel aan. Iemand een betere ervaring hiermee? Ben toch benieuwd of er nog zaken te verbeteren zijn via het extra menu...
Het is i+, 5, volume up, teletekst off ofwel het knopje met het open vierkantje links onder de power knop.
Nu kom je in het service menu, je ziet nu grote groene letter >> druk nu op de menu toets en walla
service menu verlaten > terug naar de groene letter en dan twee keer 0 indrukken.
In het service menu kun je inderdaad nog wat dingen aanpassen ,MAAR WEET WAT JE DOET.
Zo heb ik het sub contrast op max gezet en de rode kleur terug gezet en nog een paar dingen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Happy2000 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:58:
Het is i+, 5, volume up, teletekst off ofwel het knopje met het open vierkantje links onder de power knop.
Nu kom je in het service menu, je ziet nu grote groene letter >> druk nu op de menu toets en walla
service menu verlaten > terug naar de groene letter en dan twee keer 0 indrukken.
In het service menu kun je inderdaad nog wat dingen aanpassen ,MAAR WEET WAT JE DOET.
Zo heb ik het sub contrast op max gezet en de rode kleur terug gezet en nog een paar dingen.
Top! Ik zal het morgen eens proberen. Ik zal ook alle huidige instellingen noteren voor de zekerheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik heb sinds kort een nieuwe tv 26s2000. Met de xbox prachtig beeld, maar als ik de volume van de tv vrij hard aan heb staan en ik zit bijvoorbeeld in het menu van de 360 dan hoor ik af en toe om de paar seconden een heel licht piepend geluid. Als ik dan ergens anders op sta (bijv van games naar musiek of wat dan ook ) dan is het weg, ga ik weer ergens anders op staan is het er weer. Er is geen pijl op te trekken. Hebben meer mensen hier last van in welke combinatie dan ook en is het nou de xbox of de tv? ik heb het nog even bij onze tv benden geprobeerd, crt daar komen geen lichte fluitgeluiden uit met de xbox aangesloten

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens nog een vraagje!!

Hoe hoog hebben jullie je contrast staan? Moet je die gewoon zo hoog mogelijk zetten met een LCD? Ik heb hem namelijk al eens naar 75 gezet ofzo maar dan word het beeld echt minder (32S2010) vind ik.

Bovendien heb ik geen last van bleeding ofzo als ik het contrast hoog zet. Of moet je bij een LCD juist het contrast hoger zetten als bij een normale crt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dit wat is? Sony KLV-V32A10
Ik zie hem op kieskeurig voor 1044,-
http://www.kieskeurig.nl/...507D7C12570740035725A.htm

maar op er staan er nog een op kieskeurig
http://www.kieskeurig.nl/...38DCBC1257073003F97FC.htm
zelfde type maar veel duurder.

Ik weet niet wat het verschil is tussen deze twee, maar die van 1044,- lijkt zo wel een koopje?
Iemand die weet wat het addertje is. Of is dit gewoon een slechte lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Kijk nog eens goed, ene staat een S (goedkopere) in naam andere een V. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heb ik dat kunnen missen 8)7
beschouw maar als niet gepost :z

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Het is al laat he. :P

Net eens effe gekeken, snap niet dat die V32A10 ongeveer even duur is als de 32V2000. Die als ik even snel kijk toch meer functies heeft en volgens mij ook beter. (Vast wel 32V2000 is uit jaar 2006 andere uit 2005.) Of ik zie iets over het hoofd. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Albinoraptor op 11-06-2006 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

De v2000 serie heeft veel veel veel veel betere zwarten. Hetzelfde geldt voor de s2000 serie die heeft ook v.v.v.v.v betere zwarten. Ik heb ze in de winkel naast elkaar gezien, het vesrchil is echt ongeloofelijk. Ik zou nooit meer aan de oude serie beginnen. Ze zijn wel goedkoper, maar je kijgt gewoon grijze schermen onderhand, vanaf de zijkanten zijn ze heel snel veel minder. Teletext slechter. De oude v serie heeft niet eens een vga aansluiting heeft een ventilator die lawaai maakt en heeft ook niet de automatische licht aanpassing.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Juist de nieuwe S/V20000 serie is echt een stuk beter.

Maakt gebruik van andere LCD panelen meen ik de nieuwste techniek. :) Het enigste nadeel is dat je op de nieuwe serie 1 RGB scart minder hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 11-06-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Dat zeg ik toch ook. :P
Snap niet dat ze die V32A10 nog voor zelfde prijs (nou ja 50 euro minder) durven te verkopen. :)

Wil eigenlijk heel graag die 32V2000 kopen, maar moet me inhouden. Wil nog even wachten tot er echt goede schermen zijn met 1080p, moet natuurlijk wel op echt op toekomst voorbereid zijn. (Lees PS3 :+ :P)

[ Voor 47% gewijzigd door Albinoraptor op 11-06-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja dan moet je inderdaad nog even wachten. :)

Maargoed gaan alle PS3 spellen wel in 1080p draaien? Ik meen dat dat ondertussen ook al minder werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig welke 19 inch LCD tv gratis wordt geleverd bij aankoop van een nieuwe 46 inch LCD?

Iemand verder nog goede/slechte ervaringen met de KDL-46X2000?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
yah schreef op zondag 11 juni 2006 @ 10:46:
De v2000 serie heeft veel veel veel veel betere zwarten. Hetzelfde geldt voor de s2000 serie die heeft ook v.v.v.v.v betere zwarten. Ik heb ze in de winkel naast elkaar gezien, het vesrchil is echt ongeloofelijk. Ik zou nooit meer aan de oude serie beginnen. Ze zijn wel goedkoper, maar je kijgt gewoon grijze schermen onderhand, vanaf de zijkanten zijn ze heel snel veel minder. Teletext slechter. De oude v serie heeft niet eens een vga aansluiting heeft een ventilator die lawaai maakt en heeft ook niet de automatische licht aanpassing.
Je kunt het ook overdrijven. Ik heb zelf de KLV-V32 en heb van alle genoemde punten totaal geen last. En geloof me, er staat genoeg (waaronder een DVD-speler en Xbox 360, beiden m.b.v kwalitatief hoge component kabels) op aangesloten. Desalniettemin kunnen nieuwe kopers natuurlijk gewoon het beste voor de 2000-series gaan, zeker zolang de prijzen tussen beide modellen nog hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

CNet heeft de nieuwe KDL-40V2000 ook onder handen genomen en de LCD beoordeelt met een behoorlijk hoge 8,9 voor een LCD TV. Had zelf in de winkel ook al gezien dat dit een super tv is. Als de Samsung LE-40M71B niets wordt (zelfde panel als deze Sony), dan neem ik deze :P.

http://reviews.cnet.co.uk...,39030218,49276135,00.htm

Edit: link

[ Voor 14% gewijzigd door Arx op 11-06-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik heb zelf de 40V2000 en ik ben er waanzinnig blij mee. Ik heb 2 tips: zet de Power Saving op Hoog en je Contrast op Full. Effect? Het meest diepste zwart wat je ooit bij een lcd scherm hebt gezien en waanzinnige kleuren! En tip 2... gebruik in godsnaam niet die Scart maar koop goeie componentkabels om je dvdspeler aan te sluiten want anders doe je jezelf én het scherm tekort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap al die heisa niet over "wachten voor een 1080p" panel. Als uw scherm kleiner is dan 50 inch dan maakt de resolutie niets uit.

Ikzelf heb een 32v2000 en moet zeggen dat (met een normale kijkafstand) het verschil tussen Highdef en standaard tv (door de uitstekende upscaling van de sony) niet zo groot is hoor. Het verschil zit hem in de details op de achtergrond (dus vooral bij trage scenes). Dus hoe groter de tv, hoe beter je het effect van highdef ervaart.

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferret schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:01:
Ik heb zelf de 40V2000 en ik ben er waanzinnig blij mee. Ik heb 2 tips: zet de Power Saving op Hoog en je Contrast op Full. Effect? Het meest diepste zwart wat je ooit bij een lcd scherm hebt gezien en waanzinnige kleuren! En tip 2... gebruik in godsnaam niet die Scart maar koop goeie componentkabels om je dvdspeler aan te sluiten want anders doe je jezelf én het scherm tekort....
Wij hebben deze tv nu ook bijna een week. Echt top beeld, het was ff zoeken naar een winkel die hem nog had maar is zeker de moeite waard geweest.

Noem een goeie kabels en waar ze te koop zijn ? Heb het nu nog op scart en was al tevreden, maar als ik dit zo lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ferret schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:01:
Ik heb dus percies hetzelfde met de 32S2000 hier. :) Power saving op hoog en contrast gewoon full (of 95). Ik constateer geen bleeding en alles ziet er echt strak uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:10:
[...]

Wij hebben deze tv nu ook bijna een week. Echt top beeld, het was ff zoeken naar een winkel die hem nog had maar is zeker de moeite waard geweest.

Noem een goeie kabels en waar ze te koop zijn ? Heb het nu nog op scart en was al tevreden, maar als ik dit zo lees :)
Ik heb m'n kabels hier gekocht: http://www.mcsnet.nl (effe kijken bij Component Video). Let wel op, je moet wel over Component Out beschikken op je dvd speler. En als je dat hebt moet je misschien ook nog in de setup van je dvd speler aangeven dat hij deze uitgang moet gebruiken (moest ik wel in m'n Sony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferret schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 07:22:
[...]

Ik heb m'n kabels hier gekocht: http://www.mcsnet.nl (effe kijken bij Component Video). Let wel op, je moet wel over Component Out beschikken op je dvd speler. En als je dat hebt moet je misschien ook nog in de setup van je dvd speler aangeven dat hij deze uitgang moet gebruiken (moest ik wel in m'n Sony).
Bedankt voor reactie.

Nope hebben we niet op dvd speler misschien toch tijd voor een nieuwe dvd speler, die ook wat meer kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
schnumi schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:34:
[...]

Ik heb dus percies hetzelfde met de 32S2000 hier. :) Power saving op hoog en contrast gewoon full (of 95). Ik constateer geen bleeding en alles ziet er echt strak uit. :)
Hmm, ben benieuwd of hetzelfde geldt voor mijn KLV-V32. Het is het proberen waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik vind power saving op hoog wel erg donker, dan heb je juist geen doortekening meer in de donkere partijen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog leuke beugels voor aan de muur voor de KDL-32V2000. Wil hem namelijk aan de muur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:22
Vogel's voor alle verstelbare beugels :)
Wil je hem gewoon strak tegen de muur hebben, dan heb je aan een standaard universeel dingetje van 49 euro al genoeg, heb er zelf ook mijn 32" aan hangen.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk bedankt voor de snelle reactie. Zag er 1 bij correct voor € 300. Dat is me iets te veel.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.