Sony introduceert nieuwe "Bravia"serie LCD TV's

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
hoe zit het nu met die ventilatortjes? maken die nu écht zo'n lawaai of is het niet hoorbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
  • Laatst online: 19-09 08:43
Ik ben vandaag bij de BCC geweest en die hadden de KLV-S40A10, de KLV-V40A10 en de samsug LE40R51B staan. Nu zit ik te twijfelen wat de beste keus is van deze schermen. Iemand suggesties? Ik heb ze allemaal goed bekeken en vind het gewoon enorm moeilijk. De sony schermen zijn sneller kwa reactietijd (8ms) en de samsung is 16ms schijnt het. De V40 is natuurlijk een heel stuk duurder.

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
lapino schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:40:
hoe zit het nu met die ventilatortjes? maken die nu écht zo'n lawaai of is het niet hoorbaar?
Ik hoor hem niet alleen als het geluid uit staat hoor je iets niet storend voor mij, een dvd speler maakt meer lawaai bij mij

is het beeld scherm van de S en de V serie hetzelfde want als ik ze naast elkaar zie dan zie ik toch iets verschil met dezelfde instellingen :? ze staan naast elkaar bij de media markt en er is er nog 1 met een glas rand eromheen en 100w sub dat is dan zeker de W ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joe-black
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 09:03

joe-black

D.O.A.

Voor iedereen die een sony lcd tv van 40 inch of groter koopt :

Extra scherp voordeel bij een LCD-TV Bij een Sony LCD TV van 40 inch (102 cm) of groter ontvangt u:
1. Gratis Harddisk recorder, de RDR-HX510
2. €500,- cashback bij een gelijktijdige aanschaf van de HDR-HC1 High Definition camcorder in de actieperiode
3. €200,- retour

De actieperiode is van 1 oktober t/m 31 december 2005.

Deze actie is geldig voor aankopen gedaan in de periode van 1 oktober 2005 tot en met 31 december 2005.
De originele coupon, een kopie van de kassabon en de originele streepjescode van de verpakking dienen uiterlijk 31 januari 2006 bij het handelingbureau te zijn.
Inzendingen die na deze datum binnenkomen en onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen.
Wij verzoeken u van alle documenten kopieën te maken voordat u deze opstuurt.
Bewijs van verzending wordt niet geaccepteerd als bewijs van ontvangst.
Sony is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
De actie is uitsluitend van toepassing op Sony KLV-S40A10E, KLV-V40A10E, KLV-W40A10E, KDF-E42A11E en KDF-E50A11E LCD TV’s, die in Nederland zijn aangekocht.
Sony is niet verantwoordelijk voor de voorraad van dit actieproduct bij uw verkooppunt.
Maximaal 1 inzending per naam/adres.
De aanbieding is niet geldig in combinatie met andere bestaande acties.
Uw gegevens worden behandeld conform de Wet Persoonregistratie.
Indien u kiest voor de DVD/HDD-recorder betaalt u €15,- verzend- en administratiekosten.
Indien de DVD/HDD-recorder niet meer voorradig is wordt er automatisch € 200,- op bovenstaand rekeningnummer bijgeschreven.
De DVD/HDD-recorder of het retourbedrag wordt zo spoedig mogelijk verstuurd naar het opgegeven adres of overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer.
De DVD/HDD-recorder is niet inwisselbaar voor geld.
De DVD/HDD-recorder kan uitsluitend naar een adres in Nederland worden verstuurd en het retourbedrag kan alleen overgemaakt worden naar rekeningnummer in Nederland.
Wanneer de DVD/HDD-recorder beschadigd bij u wordt afgeleverd, dient Sony hiervan binnen 14 dagen schriftelijk op de hoogte te worden gesteld (via eerdergenoemd adres), anders wordt er van uitgegaan dat u de DVD/HDD-recorder accepteert zoals hij geleverd is.

Vragen over deze actie kunt u uitsluitend schriftelijk richten aan:
Sony LCD actie,
postbus 40018,
6203 AX Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Als ik als Belg deze Sony in Nederland bestel, kan ik dan ook genieten van deze actie? Veel kans in dat ik mijn Philips 42PF9966 plasma verkoop om een KLV-V40 te kopen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
markmg, kan je me eens toevoegen aan je msn, heb paar vragen over je KLV-V40... (hans dot vdc at pandora puntje be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
lapino schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:26:
Als ik als Belg deze Sony in Nederland bestel, kan ik dan ook genieten van deze actie? Veel kans in dat ik mijn Philips 42PF9966 plasma verkoop om een KLV-V40 te kopen binnenkort.
Er staat duidelijk in de voorwaarde dat de actie geld voor mensen met een nederlands adres en een nederlands rekeningnummer. Dan zou je hem via familie ofzo in NL moeten kopen.

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor in dit topic, op andere topics en in de winkel mensen klagen over de beeldkwaliteit via kabel signaal! Waarom dan toch kopen? Ik heb het gevoel alsof het argument teniet wordt gedaan door andere pluspunten, zoals vormgeving, aansluitpunten etc. Het gaat hier toch om de beeldkwaliteit!!

En voor diegenen die in dit topic verwachten dat de kwaliteit beter wordt met digitale tv.... Helaas... Dit gaat ook tegenvallen! Ik verwacht natuurlijk reacties van mensen die een Sony LCD uit de Bravia lijn al in hun bezit hebben.... Maar ik vraag me werkelijk waar af, of mensen gekeken hebben naar vergelijkbare modellen van bijvoorbeeld Panasonic, Loewe, Sharp en Samsung. Stuk voor stuk veel minder ruis zichtbaar op coax-signaal!
Ik hoop echt dat Sony volgend seizoen weer terugkomt met een lijn die met alle soorten inputs om kan gaan, zonder zo'n digtalisering te produceren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik heb naar al die modellen gekeken en vond toch echt de sony het mooiste signaal geven das natuurlijk wel persoonlijk. digitaal is op mijn tv goed tot zeer goed duidelijk verschil met coax toch.
De andere modellen vielen niet alleen af op het beeldkwaliteit maar ook op vormgeving ik hou er niet van die glimmende rand die rond de meeste zit. erg vinger gevoelig en reflecteren
Een vergelijking in de winkel heeft weinig zin de meeste hebben 20 tv’s op 1 signaal zitten
Jammer dat ze zo worden aangesloten het geeft de klant niet echt de kwaliteit die de tv werkelijk heeft

Van het weekend de hdd speler ontvangen van sony mooi apparaat is dat als ik hem aan de praat krijg… hellaas weer een afstandsbediening erbij toch wel jammer dat het niet allemaal op 1 kan digitaal dvd tv. Beetje verwarend opnemen als je ook digitaal kijkt av hier av daar
Weet iemand of er goede universele afstandsbedieningen zijn van sony.. ik dacht zoiets gezien te hebben ergens maar kan het nergens meer vinden leek beetje pda achtig
De cameleon en die er op lijken vallen voor mij af want ik krijg er niet alle functies op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang heeft het geduurd na het opsturen van de actie-coupon + streepjescode voordat je de HDD-recorder thuisgestuurd hebt gekregen? Ik heb het bonnetje namelijk een week geleden opgestuurd en ben wel heel benieuwd hoe lang het ongeveer zal duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:19:
Hoelang heeft het geduurd na het opsturen van de actie-coupon + streepjescode voordat je de HDD-recorder thuisgestuurd hebt gekregen? Ik heb het bonnetje namelijk een week geleden opgestuurd en ben wel heel benieuwd hoe lang het ongeveer zal duren...
bij mij duurde het ongeeveer 2 weken maar een vriend van me heeft hem vorige week gekocht en kwam zaterdag al aan... eerder dan die van mij zelfs. bij mij kwam ie eind van de dag op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:37:
Ik hoor in dit topic, op andere topics en in de winkel mensen klagen over de beeldkwaliteit via kabel signaal! Waarom dan toch kopen? Ik heb het gevoel alsof het argument teniet wordt gedaan door andere pluspunten, zoals vormgeving, aansluitpunten etc. Het gaat hier toch om de beeldkwaliteit!!

En voor diegenen die in dit topic verwachten dat de kwaliteit beter wordt met digitale tv.... Helaas... Dit gaat ook tegenvallen! Ik verwacht natuurlijk reacties van mensen die een Sony LCD uit de Bravia lijn al in hun bezit hebben.... Maar ik vraag me werkelijk waar af, of mensen gekeken hebben naar vergelijkbare modellen van bijvoorbeeld Panasonic, Loewe, Sharp en Samsung. Stuk voor stuk veel minder ruis zichtbaar op coax-signaal!
Ik hoop echt dat Sony volgend seizoen weer terugkomt met een lijn die met alle soorten inputs om kan gaan, zonder zo'n digtalisering te produceren....
Ik heb de KLV-S40A10 nu een week in mijn bezit. Toen ik hem aansloot was het enorm schrikken. De tv staat standaard op gebruiker instellingen en die kloppen voor geen meter. Na een instelling te hebben veranderd was de kwaliteit veel beter. Ik heb hem analoog op de kabel aangesloten gewoon via de coax. Dat signaal is prima. Ook via RGB-scart een digitale decoder voor digitale TV. Het beeld is dan iets scherper maar ik had verwacht dat het veel scherper zou zijn dan het analoge beeld. Op mijn oude tv was dit wel enorm goed te zien. Ik snap niet dat de kabelboeren geen decoder met digitale uitgangen leveren. Nu wordt het signaal dus eigenlijk weer omgezet naar analoog volgensmij en in de tv weer naar digitaal. De HDMI ingang zou daar ideaal voor zijn natuurlijk.

Via Component heb ik een DVD recorder aangesloten en die speelt nu op 576P en dat is perfect beeld. Wat mij wel opviel is dat de ondertiteling zo enorm groot is want natuurlijk logisch is op een 40" tv. Dat was eigenlijk iets waar ik me het meeste aan stoorde. Maar na een paar dagen valt dat al niet meer op en wat instellingen veranderen.

Ook heb ik een MCE 2005 computer erop aangesloten via de VGA aansluiting. Wat meteen opviel is, dat de sony niet 1366x768 ondersteunt maar alleen 1280x768. Gelukkig kan je de tv afstellen dat hij dus horizontaal of verticaal uit scalen of gewoon 1:1. Ik heb hem horizontaal laten scalen zodat je geen zwarte balken links en rechts hebt. Het is gewoon haarscherp. Internet browsen, mediacenter muziek afspelen, opgenomen tv, videos het maakt niet uit. Werkt allemaal perfect. Heb NFS underground 2 erop gespeeld en gewoon geweldig hoe mooi. Maar ik kreeg de resolutie niet hoger dan 1024x768. Meer heb ik er nog niet op getest kwa computer programmas en games.

Ik heb geen playstation of xbox of andere gameconsole dus daar kan ik jullie niets over vertellen, misschien dat ik over een paar maanden de xbox2 ga aanschaffen zodat die als media-extender is te gebruiken en mijn mce bak naar boven kan waar hij lekker herrie mag maken. Want daar stoor ik me toch wel behoorlijk aan.

Als iemand vragen heeft hoe en wat laat het me dan weten en dan kijk ik of ik het kan testen of uitleggen.

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 19-09 11:32

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:47:
Heel erg mooi, een klein beetje lijkt hij op de jvc lcd.

Ook nog eens erg goedkoop trouwens, slechts 2200 euro via het internet, voor een 40 inch Sony lcd, wie had dat een jaar geleden gedacht! Blijkbaar de goedkopere serie van sony, want ze zitten normaal een STUK boven de prijs van vergelijkbare tv's.
Hmzz, de prijs is aanzienlijk omhoog gegaan de laatste tijd. Nu kost hij minimaal 2500 euro op internet. Link naar kieskeurig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
atmoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:20:
[...]

Hmzz, de prijs is aanzienlijk omhoog gegaan de laatste tijd. Nu kost hij minimaal 2500 euro op internet. Link naar kieskeurig.nl
volgens mij is ie nog hetzelfde dit is de V en de S is iets goedkoper dacht ik..
Zijn er hier trouwens mensen die zo tv bij een online winkel kopen ?
Prijs scheelt nogal met een gewone winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

markmg schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:52:
[...]

volgens mij is ie nog hetzelfde dit is de V en de S is iets goedkoper dacht ik..
Oh, dan vergist kippekop zich dus in zijn post. Want daar gaat het over de V.
Maar die is dus nooit 2200 geweest? Alleen de S zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
Ik twijfel nu zwaar tussen de Sony 26" V26A10E en de Samsung 26" 26M51BX... begin nu tegen de Sont aan te leunen alleen deze is wel wat duurder....

MM prijzen:
Samsung 1350
Sony 1700

350 euro verschil! :/ is het dat waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

markmg schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:52:
[...]

Ik wil de Sony S40A10 gaan halen. Maar ik weet nog niet waar. Op kieskeurig.nl las ik net dat iemand hem voor minder dan 2000 had gekocht. Dat is wel een hele nette prijs zeg. Ik zou niet weten waar ik hem moet gaan halen. Ik woon in Maastricht. Weet iemand of je die hier ook ergens kunt bekijken?

En voor de mensen die deze (S40A10) tv al hebben: zijn jullie nog steeds echt DIK tevreden erover? Of zijn er toch wat op/aan-merkingen? tv kijken doe ik er niet al te veel op. Alleen Xbox360, een HD materiaal via de PC en soms (overdag) DVD's kijken. ('s Avonds gebeurt dat op de beamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de S40 gekocht in de plaatselijke Expert winkel voor 2500 euro. Ik heb 200 euro korting gekregen op het toestel. De actie omtrent de dvd-recorder was toen nog niet bekend. Die is momenteel onderweg :)

Ik ben me er goed bewust van geweest dat een internetshop goedkoper is. Echter bij zulk bedrag vind ik het persoonlijk prettiger om de aankoop in een winkel te doen. Ik heb weliswaar 400 euro meer betaald dan via een internetshop maar ik heb gegarandeerd een goede garantie en een duidelijk aanspreekpunt.

Wanneer ik echter een home-cinema set of iets dergelijks zou willen aanschaffen zou ik dit via internet doen. LCD Tv's voelen nog een beetje nieuw aan voor mij en ik wil 100% zekerheid. Al kost dat dan 20% meer.

Verder ben ik 85% tevreden over de tv. De overige 15% zit m in het analoge tv-signaal. Dit is gewoon korrelig en niet erg scherp. Wanneer je echter een dvd'tje er in knalt is alles opgelost. Het gaat dus puur en alleen om het signaal wat je de TV laat verwerken. Is hetzelfde als een Ferrari, die rijdt ook niet (fatsoenlijk) op diesel. Deze tv's zijn gemaakt voor HD-signalen en die moet je ze dan ook geven.

Ps: op de site staat duidelijk aangegeven dat de S40A10E beschikt over een PCMCIA slot. Ik kan dit echter niet vinden? Help anyone?

[EDIT] Ik denk dat hij wel in de MediaMarkt in Maastricht te bewonderen zal zijn [EDIT]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:09:
Ik twijfel nu zwaar tussen de Sony 26" V26A10E en de Samsung 26" 26M51BX... begin nu tegen de Sony aan te leunen alleen deze is wel wat duurder....

MM prijzen:
Samsung 1350
Sony 1700

350 euro verschil! :/ is het dat waard ?
Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat het het verschil waard is. De specificaties zijn vrijwel hetzelfde. Resolutie, aansluitingen, reactiesnelheid etc... Alleen heeft de Samsung dynamisch contrast van max 3000:1 in tegenstelling tot 1000:1 van de Sony. Al is dynamisch contrast een soort van gek foefje wat Samsung gebruikt?!
Echter is mijn mening na 2/3 weken bezit van de Sony dat het contrast voldoende is.

Wat 'looks' betreft zijn ze ook allebei gelijk. Allebei heel mooi vormgegeven, naar mijn mening. Tja.. als je het mij zou vragen zou ik dan toch voor de Samsung gaan gezien het grote prijsverschil. Al krijg je voor dat geld op kieskeurig wel een 32" Sony ipv 26".

Maarja, de keus is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:43

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Is er al iemand die een toestel uit de Bravia serie via de HDMI aansluiting aan een schotel met HDTV ( testzender 1080 ) heeft gehangen? Elke bravia TV die wij hier in de winkel hebben ( zowel 26, 32 als 40 inch ) uit deze serie geeft regelmatig een zwart beeld voor een seconde als er van camera gewisseld word, het beeld word heel even zwart en schiet dan weer terug naar het normale beeld tot de camera weer wisseld. Het lijkt alsof de TV zich even verslikt en het beeld eerst weer opnieuw moet opbouwen

Ik heb ook een Philips ( 32 en 37 inch ) op deze schotel set gehad en die werken zonder problemen.

Iemand ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Weet iemand nog een non-online winkel waar de V26A10E te koop is? Want 1700 bij de MM middelburg vind ik wel een beetje extreem hoor :/ En wil hem erg graag hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Non-online weet ik niet, maar als je 'm online voor 1259 kan kopen, ga je geen 1700 euro betalen lijkt me :)

http://www.budgetwinkel.n...eken.asp?tn=KLVV26&sid=kk

Ik twijfel zelf nog tussen deze modellen:

- Sony S32A10
- Sony V32A10
- Panasonic TX-26LX52F (nieuwste model)

Afbeeldingslocatie: http://www.plasmavisie.nl/lcd/10-d/zoom.jpg

Lekkere specs hoor:
Specificaties :

-Diagonaal : 66 cm
-Resolutie : 1366 x 768
-Helderheid : 650 cd/m2
-Contrast : 1000:1
-HD-ready
-HDMI-aansluiting
-1024 schaduwgradaties
-Progressive scan
-Active Light Control
-3D Colour Management
-Teletekst
-S-video en video-aansluiting
-3 scart-aansluitingen
-Audio-ingang
-Componenten-aansluiting
-Koptelefoon-aansluiting
-Kijkhoek : 170 graden
-Multi Window functie (picture & text)
-Viera Colour Management System met 2,4 Mrd. kleuren
-Level 2.5 Teletext (met 2000 pagina's geheugen)
-Beeldinstellingen: wide / Panasonic auto/
juist / 16:9 / 14:9 / 4:3 zoom

[ Voor 84% gewijzigd door Mooody op 08-11-2005 18:34 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Alfisti schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:32:
Is er al iemand die een toestel uit de Bravia serie via de HDMI aansluiting aan een schotel met HDTV ( testzender 1080 ) heeft gehangen? Elke bravia TV die wij hier in de winkel hebben ( zowel 26, 32 als 40 inch ) uit deze serie geeft regelmatig een zwart beeld voor een seconde als er van camera gewisseld word, het beeld word heel even zwart en schiet dan weer terug naar het normale beeld tot de camera weer wisseld. Het lijkt alsof de TV zich even verslikt en het beeld eerst weer opnieuw moet opbouwen

Ik heb ook een Philips ( 32 en 37 inch ) op deze schotel set gehad en die werken zonder problemen.

Iemand ook deze ervaring?
Hoe bedoel je van camera verwisselen? Een digitale camera op aangesloten ofwat? Of in een film als er van camera (positie) veranderd wordt? Dat laatste kan toch bijna niet? Hier wil ik het fijne toch wel van weten aangezien ik deze tv (40") vandaag bijna had gekocht. Nu wacht ik af tot 2 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Mooooody schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:30:
Non-online weet ik niet, maar als je 'm online voor 1259 kan kopen, ga je geen 1700 euro betalen lijkt me :)

http://www.budgetwinkel.n...eken.asp?tn=KLVV26&sid=kk

Ik twijfel zelf nog tussen deze modellen:

- Sony S32A10
- Sony V32A10
- Panasonic TX-26LX52F (nieuwste model)

[afbeelding]

Lekkere specs hoor:

[...]
Heb heel wat amerikaanse forums afgelezen afgelopen dagen, vooral de bravia blijkt op gebied van gamen en Niet-HD signalen steeds het best uit de test te komen. Deze heeft namelijk als een van de few een effectief lage reactie tijd zwart-zwart.

Uiteraard zijn de andere schermen ook niet mis maar als ik een hoop geld uitgeef wil ik wel het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

BlowFish schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:24:
[...]

Heb heel wat amerikaanse forums afgelezen afgelopen dagen, vooral de bravia blijkt op gebied van gamen en Niet-HD signalen steeds het best uit de test te komen. Deze heeft namelijk als een van de few een effectief lage reactie tijd zwart-zwart.

Uiteraard zijn de andere schermen ook niet mis maar als ik een hoop geld uitgeef wil ik wel het beste :)
Gaat het hier over de V of de S serie?
En heb je misschien wat links naar interessante sites? Ik wil echt ALLES weten over de Bravia 40" (S40A10) ;)

[edit]
Klopt het dat het enigste verschil tussen S en V de input van NIET HD signalen is? Dat normale tv kijken beter gaat op de V, maar dat op HD gebied alles precies hetzelfde is?

[ Voor 14% gewijzigd door Atmoz op 08-11-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

BlowFish schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:24:
[...]

Gelukkig geef ik geen drol om games :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
atmoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:28:
[...]

Gaat het hier over de V of de S serie?
En heb je misschien wat links naar interessante sites? Ik wil echt ALLES weten over de Bravia 40" (S40A10)
Het gaat om de Bravia V versie XBR genaamd in de states
xbox 360 gerelateerd
http://www.avsforum.com/a...php?t=599072&page=3&pp=30

http://www.avsforum.com/a...hp?t=578135&highlight=XBR

Verder staat het hele forum er vol mee :)
Mooooody schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:30:
[...]

Gelukkig geef ik geen drol om games :)
maar wel om SD signalen dunkt me ;)

[ Voor 19% gewijzigd door BlowFish op 08-11-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BlowFish schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:36:
[...]

Het gaat om de Bravia V versie XBR genaamd in de states
xbox 360 gerelateerd
http://www.avsforum.com/a...php?t=599072&page=3&pp=30

http://www.avsforum.com/a...hp?t=578135&highlight=XBR

Verder staat het hele forum er vol mee :)

[...]

maar wel om SD signalen dunkt me ;)
Die XBR heeft een andere (mooiere) remote control dan onze KLV-V32A10E. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:43

Alfisti

So macht Reisen Spaß

atmoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:21:
[...]

Hoe bedoel je van camera verwisselen? Een digitale camera op aangesloten ofwat? Of in een film als er van camera (positie) veranderd wordt? Dat laatste kan toch bijna niet? Hier wil ik het fijne toch wel van weten aangezien ik deze tv (40") vandaag bijna had gekocht. Nu wacht ik af tot 2 dec.
Kan het inderdaad beter anders omschrijven :) De 1080 zender zendt vaak allemaal korte stukjes uit van bv volleybal en autoracen, juist bij het schakelen tussen deze twee dingen gebeurt het vaak ( toeval? ). Net nogmaals geprobeerd tijdens een uitzending van een klassiek concert en ook daar zeer regelmatig ( paar keer binnen een minuut ) deze hapering. Ik heb het op de een KLVV26, KLVV40, KLVS40 geprobeerd maar allemaal hebben ze dit probleem, zelfde setup ( zelfde kabel, schotel en decoder ) draait op een Philips 37pf9830 en 32pf9966 probleemloos.

Morgen ga ik de vertegenwoordiger maar eens bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Als ik het goed begrijp ziet analoge (coax) tv niet echt mooi uit op deze Bravia (S serie)? Maar als ik hem aansluit op bijvoorbeeld de computer, Xbox360 of een degelijke DVD speler dan SPRINGT het plaatje eruit? Ik moet echt goed beeld hebben (bij HD signalen) anders hoef ik hem niet. Kan hier nog iemand iets over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
atmoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:33:
Als ik het goed begrijp ziet analoge (coax) tv niet echt mooi uit op deze Bravia (S serie)? Maar als ik hem aansluit op bijvoorbeeld de computer, Xbox360 of een degelijke DVD speler dan SPRINGT het plaatje eruit? Ik moet echt goed beeld hebben (bij HD signalen) anders hoef ik hem niet. Kan hier nog iemand iets over zeggen?
Ik heb de S serie en ik zie weinig verschil tussen digitale TV via RGB scart aangesloten en gewoon analoog kabel (coax). Ik heb de S en de V bij de mediamarkt gezien en daar zag ik ook totaal geen verschil tussen het TV signaal. Het is dus zo dat de V dus een wega chip ertussen heeft zitten. Maar nu schijnt het dus zo te zijn omdat het signaal dan door die chip gaat dat je liplees problemen krijg op de V serie. Die gaat het beeld dus mooier maken maar dat kost tijd. Of dat echt zo is heb ik niet kunnen zien want het coax signaal bij de mediamarkt was nogal bagger.

Bestel hem anders gewoon bij de wehkamp, en dan als ie niet bevalt stuur je hem gewoon terug :)
Ze hebben toch 10 dagen niet goed geld terug dacht ik. Of je moet hem gewoon in de winkel kopen onder de voorwaarde dat als het HD gedeelte niet bevalt dat je hem bijv. binnen 10 dagen terug kan brengen zonder rede en dat je dan je geld terug krijg.

[ Voor 15% gewijzigd door pietvs op 08-11-2005 21:24 ]

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

pietvs schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:21:
[...]
Ik heb de S serie en ik zie weinig verschil tussen digitale TV via RGB scart aangesloten en gewoon analoog kabel (coax). Ik heb de S en de V bij de mediamarkt gezien en daar zag ik ook totaal geen verschil tussen het TV signaal. Het is dus zo dat de V dus een wega chip ertussen heeft zitten. Maar nu schijnt het dus zo te zijn omdat het signaal dan door die chip gaat dat je liplees problemen krijg op de V serie. Die gaat het beeld dus mooier maken maar dat kost tijd. Of dat echt zo is heb ik niet kunnen zien want het coax signaal bij de mediamarkt was nogal bagger.
Oh, dus er kunnen "traagheden" optreden bij die V serie. Maar de beeldkwaliteit met kabeltv maakt me echt niet zo heel veel uit. Als het HD gebeuren maar echt SUPER is. Hier hoor ik jou niets over zeggen, maar dat wilt toch hopelijk niet zeggen dat je er niet heel tevreden mee bent?
Bestel hem anders gewoon bij de wehkamp, en dan als ie niet bevalt stuur je hem gewoon terug :)
Ze hebben toch 10 dagen niet goed geld terug dacht ik. Of je moet hem gewoon in de winkel kopen onder de voorwaarde dat als het HD gedeelte niet bevalt dat je hem bijv. binnen 10 dagen terug kan brengen zonder rede en dat je dan je geld terug krijg.
Bij de MediaMarkt kun je zowieso ook alles terug brengen binnen 8 of 14 dagen.
Maar heb jij die tv al aangesloten op een HTPC of een andere super-bron? Want daar gaat het mij eigenlijk allemaal om. Tv (en 's avonds gewone DVD's) kijk ik liever op de beamer of mijn oude 70cm Philips. Deze S40A10 moet (lees: ik wil) echt ongeloofelijk goed beeld hebben als ik hem 1366x768 voer. Is dat ook zo? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
atmoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:27:
[...]

Oh, dus er kunnen "traagheden" optreden bij die V serie. Maar de beeldkwaliteit met kabeltv maakt me echt niet zo heel veel uit. Als het HD gebeuren maar echt SUPER is. Hier hoor ik jou niets over zeggen, maar dat wilt toch hopelijk niet zeggen dat je er niet heel tevreden mee bent?

[...]

Bij de MediaMarkt kun je zowieso ook alles terug brengen binnen 8 of 14 dagen.
Maar heb jij die tv al aangesloten op een HTPC of een andere super-bron? Want daar gaat het mij eigenlijk allemaal om. Tv (en 's avonds gewone DVD's) kijk ik liever op de beamer of mijn oude 70cm Philips. Deze S40A10 moet (lees: ik wil) echt ongeloofelijk goed beeld hebben als ik hem 1366x768 voer. Is dat ook zo? Bedankt!
Ik heb al eerder neergezet dat ik niet veel HD gebeuren heb kunnen testen. Het is zo dat de tv dus GEEN 1366x768 ondersteund via de VGA ingang. Ik heb dat geprobeerd maar toen had ik geen beeld. Ik krijg hem niet hoger dan 1280x768 en dan heb je dus 2 balken links en rechts. Maar door de tv mode op Hscroll te zetten scaled hij hem gewoon. En het is super beeld zoals windows eruit ziet. Browsen via IE gaat prima. MCE werkt als een trein. Wat voor materiaal je dan gaat afspelen bepaald de kwaliteit. Ik had alleen wat opnames beschikbaar die ik vanaf vhs via de tvkaart had gecaptured. Dus dat zag er niet al te spectaculair uit. Wel heb ik NFS underground 2 zitten spelen en dat was echt geweldig, wat een beeld. Maar ik heb dit op 1024x768 zitten spelen met dus 2 balken omdat ik toen nog niet wist dat je dus ook hem kun scalen. Eigenlijk zou ik ook wat actiegames moeten installeren om te kijken wat dan de kwaliteit is. Maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad wegens prive redenen.

Ik heb nu een Pioneer 585S aangesloten als DVD speler en deze draait op 576P via component. Dat ziet er ook schiterend uit, maar hangt wel af van welke DVD je aan het kijken ben. Als je dus budget movies kijkt, dan zie je gewoon dat het veel mindere kwaliteit is. Ik heb ook een aantal divx movies zitten kijken. Dan zie je wel wat blurring maar dat zag ik ook op mijn oude beeldbuis tv.

Het is gewoon even wennen als je een normale beeldbuis tv gewend ben. En 40" is wel enorm groot, je moet er ook echt wel 3 a 4 meter vanaf zitten. Ik zit er 3.5 meter vanaf en ik heb het idee dat je ook niet dichterbij moet gaan zitten. Je moet dus niet gaan gamen op 2 meter afstand.

Ik ben er zelf dus tevreden over, geen 100% maar toch wel 90%.
Maar dit kan natuurlijk nog meer worden als ik alle instellingen getest hebt want ik heb hem nu gewoon op standaard staan ipv gebruiker.

Eigenlijk zou ik wat HD 720P materiaal moeten downloaden voor op de MCE machine en dit dan eens via de computer gaan bekijken op de TV. Dat zal ik morgenochtend eens gaan testen en dan laat ik het je weten hoe dat eruit ziet. Ik heb een P4, 2.8Ghz met ATI 9800SE en 1gig memory dus dat moet makkelijk te doen zijn. Als het goed is zou het ook mogelijk moeten zijn om dus een DVI->HDMI kabel te gaan gebruiken maar die ingang hou ik liever vrij voor een xbox2 welke ik later wil gaan aanschaffen mits deze dat natuurlijk ondersteund.

Update:
Ik heb vanmorgen wat 720P demo's gedownload van de microsoft site en dat zag er echt schiterend uit. Ook had ik nog een paar afleveringen van een serie in 576P en dat was ook perfect. Daarna heb ik nog een xvid film gekeken welke dus gewoon normale kwaliteit was en dat was perfect. Ook een paar snelle scenes bekeken en ik zag geen ghosting ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door pietvs op 09-11-2005 11:27 ]

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met dat PCMCIA slot/gleuf? Ik heb de S40 thuis staan maar ik kan echt geen PCMCIA slot vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

pietvs schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:35:
[...]
Ik heb al eerder neergezet dat ik niet veel HD gebeuren heb kunnen testen. Het is zo dat de tv dus GEEN 1366x768 ondersteund via de VGA ingang. Ik heb dat geprobeerd maar toen had ik geen beeld. Ik krijg hem niet hoger dan 1280x768 en dan heb je dus 2 balken links en rechts. Maar door de tv mode op Hscroll te zetten scaled hij hem gewoon. En het is super beeld zoals windows eruit ziet. Browsen via IE gaat prima. MCE werkt als een trein. Wat voor materiaal je dan gaat afspelen bepaald de kwaliteit. Ik had alleen wat opnames beschikbaar die ik vanaf vhs via de tvkaart had gecaptured. Dus dat zag er niet al te spectaculair uit. Wel heb ik NFS underground 2 zitten spelen en dat was echt geweldig, wat een beeld. Maar ik heb dit op 1024x768 zitten spelen met dus 2 balken omdat ik toen nog niet wist dat je dus ook hem kun scalen. Eigenlijk zou ik ook wat actiegames moeten installeren om te kijken wat dan de kwaliteit is. Maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad wegens prive redenen.

Ik heb nu een Pioneer 585S aangesloten als DVD speler en deze draait op 576P via component. Dat ziet er ook schiterend uit, maar hangt wel af van welke DVD je aan het kijken ben. Als je dus budget movies kijkt, dan zie je gewoon dat het veel mindere kwaliteit is. Ik heb ook een aantal divx movies zitten kijken. Dan zie je wel wat blurring maar dat zag ik ook op mijn oude beeldbuis tv.

Het is gewoon even wennen als je een normale beeldbuis tv gewend ben. En 40" is wel enorm groot, je moet er ook echt wel 3 a 4 meter vanaf zitten. Ik zit er 3.5 meter vanaf en ik heb het idee dat je ook niet dichterbij moet gaan zitten. Je moet dus niet gaan gamen op 2 meter afstand.

Ik ben er zelf dus tevreden over, geen 100% maar toch wel 90%.
Maar dit kan natuurlijk nog meer worden als ik alle instellingen getest hebt want ik heb hem nu gewoon op standaard staan ipv gebruiker.

Eigenlijk zou ik wat HD 720P materiaal moeten downloaden voor op de MCE machine en dit dan eens via de computer gaan bekijken op de TV. Dat zal ik morgenochtend eens gaan testen en dan laat ik het je weten hoe dat eruit ziet. Ik heb een P4, 2.8Ghz met ATI 9800SE en 1gig memory dus dat moet makkelijk te doen zijn. Als het goed is zou het ook mogelijk moeten zijn om dus een DVI->HDMI kabel te gaan gebruiken maar die ingang hou ik liever vrij voor een xbox2 welke ik later wil gaan aanschaffen mits deze dat natuurlijk ondersteund.

Update:
Ik heb vanmorgen wat 720P demo's gedownload van de microsoft site en dat zag er echt schiterend uit. Ook had ik nog een paar afleveringen van een serie in 576P en dat was ook perfect. Daarna heb ik nog een xvid film gekeken welke dus gewoon normale kwaliteit was en dat was perfect. Ook een paar snelle scenes bekeken en ik zag geen ghosting ofzo.
Oke hartelijk bedankt. Hier kan ik wat mee. Ook met dat VGA wist ik nog niet. Maar gelukkig kun je stretchen zodat je toch een mooi (en fullscreen) beeld krijgt. 4 meter afstand tussen zitplaats en muur ga ik niet halen, maar 3 a 3,5 wel. Nu kijk ik ook naar een beamerscherm van 2meter10 breed. (vanaf diezelfde zitplek). En dat gaat perfect. Of bedoel je dat je dan pixels gaat zien vanaf een te korte afstand? Ik neem aan dat je bedoeld dat het beeld gewoonweg te groot is?

Eerst was ik aan het twijfelen tussen deze tv en de Samsung LE40R51, maar de Samsung heeft 16ms reactietijd, en dat is misschien toch wat aan de hoge kant. En dan nog eens dat die niet echt zo mooi is met die spitse punt omlaag. Dus het wordt ook de Sony S40A10 die jullie hebben. Als ik er niet tevreden over ben krijgen jullie een mailtje >:) ;)

[edit]
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:06:
Hoe zit het nou met dat PCMCIA slot/gleuf? Ik heb de S40 thuis staan maar ik kan echt geen PCMCIA slot vinden?!
Wat zou je dat eigenlijk kunnen met zo'n PCMCIA slot op een monitor?

offtopic:
BlowFish, waarom had je gister een andere icoon en nu weer die ene? Gister was het een heel vaag zwart iets...

[ Voor 8% gewijzigd door Atmoz op 09-11-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Wie helpt mij de knoop door te hakken, Ik kan niet kiezen :P

De Sony S32A10 of de Sony V26A10 ...

De duurdere maar kleinere V (misschien wel mooier, maar het gaat me om het beelkwaliteit) of de Grotere S die goedkoper is! .. geeft misschien ook wel een leuk bioscoop effect op 2.5M afstand..

damn! op papier zou je zeggen de S32 maar in d epraktijk zag ik ze beiden in het echt vandaag, de S bij de micro electro (met een heel slechte SD feed) DVD'tje zag er schitterend uit.

Maar bij de It's stond de V op een veel betere feed

wie helpt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het design van de V honderd keer beter. Maar om daar nou een paar inches voor in te leveren... Neem dan de S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:06:
Dat is volgensmij zo omdat ze gewoon de info van een buitenlandse site hebben overgenomen. In de US is het verplicht om een digitale tuner in elke LCD/Plasma te bouwen. En dan is een PCMCIA nodig voor de smartcard die erin moet voor de paychannels. Daar komt het volgensmij vandaan. En aangezien de sony modellen nog geen digitale tuner hebben welke in NL geleverd worden is het slot ook niet nodig.

Het zou zelfs zo kunnen zijn dat de aansluiting er intern wel zit zodat het misschien in de toekomst wel mogelijk is, maar dat is maar een grote gok, ik ga mijn tv niet opmaken hihi.

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

BlowFish schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:17:
Wie helpt mij de knoop door te hakken, Ik kan niet kiezen :P

De Sony S32A10 of de Sony V26A10 ...

De duurdere maar kleinere V (misschien wel mooier, maar het gaat me om het beelkwaliteit) of de Grotere S die goedkoper is! .. geeft misschien ook wel een leuk bioscoop effect op 2.5M afstand..

damn! op papier zou je zeggen de S32 maar in d epraktijk zag ik ze beiden in het echt vandaag, de S bij de micro electro (met een heel slechte SD feed) DVD'tje zag er schitterend uit.

Maar bij de It's stond de V op een veel betere feed

wie helpt _/-\o_
Ligt er maar net aan wat je ermee wilt he. Want de V zou betere (analoge) tv beeldkwaliteit hebben. Maar ik zou voor de S gaan, die is namelijk groter... Je hebt gelijk dat het design van de V mooier is. Dat is ook zo bij de serie die ik wil gaan halen (S40A10) maarja als ik de V moet nemen ben ik 700 euro duurder uit. Ik zou dus ook gaan voor de goedkopere, zelfde in jou geval dus.

P.S. lees effe de post voor de jouwe ;)

• BlowFish
atmoz schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:21:
[...]

Ligt er maar net aan wat je ermee wilt he. Want de V zou betere (analoge) tv beeldkwaliteit hebben. Maar ik zou voor de S gaan, die is namelijk groter... Je hebt gelijk dat het design van de V mooier is. Dat is ook zo bij de serie die ik wil gaan halen (S40A10) maarja als ik de V moet nemen ben ik 700 euro duurder uit. Ik zou dus ook gaan voor de goedkopere, zelfde in jou geval dus.

P.S. lees effe de post voor de jouwe ;)
Hmm ik lees nie echt goede dingen over de S serie terwijl de V . BRX overal ht beste eruit komt, maar nu lees ik weer dat de 26" V niet indentiek is aan de 32" V ... omg... ik heb echt gen id meer :P ... Ka moeilijk in die shop, en pc / een xbox/ een HD speler / en een DVD afspelen, en dat op beide schermen... beetje onmogenlijk om ze uitgebreid te testen, dus ik moet afgaan op ervaringen...

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

BlowFish schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:57:
[...]

Hmm ik lees nie echt goede dingen over de S serie terwijl de V . BRX overal ht beste eruit komt, maar nu lees ik weer dat de 26" V niet indentiek is aan de 32" V ... omg... ik heb echt gen id meer :P ... Ka moeilijk in die shop, en pc / een xbox/ een HD speler / en een DVD afspelen, en dat op beide schermen... beetje onmogenlijk om ze uitgebreid te testen, dus ik moet afgaan op ervaringen...
Je leest zeker nooit offtopic posts he ;)

Maareh, je kunt zeker uitgebreid gaan testen in de winkel. Dat heb ik namelijk net 2 uur geleden ook gedaan. Hier mijn post uit het Xbox360 topic:

-------------

Zo, ik ben net terug van de tv winkel. Ik had m'n laptop meegenomen welke zo ingesteld was dat de externe monitoruitgang 1280x720 pixels uitgaf. Perfecte simulatie voor de Xbox360 dus ;) Deze had ik aangesloten via een normale VGA kabel (laptops hebben meestal geen component of DVI uitgang :D ). Ik had dus heel wat 1280x720 screenshots van Kameo, PGR en DOA bij me. Deze hebben we dus netjes op de tv (Sony S40A10) 40" LCD HDTV kunnen bekijken. Het zag er werkelijk waar SUPER deluxe mooi uit!!! Gewoon akelig mooi. Maarja, het waren dan wel "gewoon" de screenshots wat in deze topics altijd langskomen. Maar ik denk dat dit vrijwel te vergelijken is met het echte materiaal wat de Xbox360 ingame uitgeeft. De conclusie is dus dat een HDTV LCD echt te mooi beeld geeft!! Als je hem maar een goed signaal aanbied (genoeg pixels).

Niet echt ontopic, maar zeker wel aardig om te vertellen:

Ook had ik 720p film materiaal bij me. Dit in de vorm van wat HD-WMV's van de micosoft site, en een SONY HDTV demo. Deze hebben we ook afgedraaid op de tv. Hier wat snel gemaakte foto's:

http://members.home.nl/atmoz2/HDTV%20gedoe/

De HD films (wat de Xbox360 dus zal gaan gebruiken voor tussen de levels ofzo in) zien d'r echt ONGELOOFELIJK scherp uit. Je moet het met je eigen ogen zien om het te geloven. Te vet dus!!
Ik kan echt niet meer wachten op de Xbox360 i.c.m. deze mooie LCD _/-\o_

[edit]

Helemaal vergeten te vertellen:
De TV pakt op de VGA ingang geen 1280x720, dus hebben we hem ingesteld op 1024x768. Hierdoor is de beeldkwaliteit dus niet eens zo mooi als hoe het gaat worden op de Xbox360. Want via component kun je wel 1280x720 instellen ;)

• BlowFish
Leuk vergelijk, (ps je had het nieuwe 720p filmpje van Kameo kunnen proberen , intro van een nieuw caracter, Deze had ik ook bekeken via mijn laptop VGA op de samsng 32M51, was niet super)

Probleem bij het 'S' scherm is dat je 1:1 pixel maping wilt, alleen de reolutie 1366x768 schijnt de S versie niet 1:1 te kunnen weergeven, alhoewel dat wel in de manual staat. (op AVS forum zijn de "experts" hier druk mee bezig en dit heeft voor veel discussie gezorgd) Dat is jammer, hij pakt 1280x768 en scaled het naar 1366x768.

vooral in bewegende beelden is 1:1 schitterend.

[ Voor 3% gewijzigd door BlowFish op 10-11-2005 16:40 ]

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

BlowFish schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:40:
[...]

Leuk vergelijk, (ps je had het nieuwe 720p filmpje van Kameo kunnen proberen , intro van een nieuw caracter, Deze had ik ook bekeken via mijn laptop VGA op de samsng 32M51, was niet super)

Probleem bij het 'S' scherm is dat je 1:1 pixel maping wilt, alleen de reolutie 1366x768 schijnt de S versie niet 1:1 te kunnen weergeven, alhoewel dat wel in de manual staat. (op AVS forum zijn de "experts" hier druk mee bezig en dit heeft voor veel discussie gezorgd) Dat is jammer, hij pakt 1280x768 en scaled het naar 1366x768.

vooral in bewegende beelden is 1:1 schitterend.
Gaat het hier over de VGA ingang, of ook over de HDMI en component?
Want dat is wel erg minder als dat zo is. Dat VGA 1280x720 al niet gaat is al jammer. 1366x768 VGA zal dan al helemaal niet gaan wat dus ook minder is. Ik denk toch maar niet dat ik deze tv alvast bestel (levertijd is een paar weken) maar ik wacht gewoon dat de Xbox360 er is, en dan kijk ik nog eens alles na ter plekke in de winkel.

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:45

jjust

Het leven is een strijd

Mochten er nog mensen geinteresseerd zijn in de Sony klv S40A10 dan zou ik maar opschieten. Waarschijnlijk wordt deze week de verkoopprijs verhoogd. Dit vanwege de beperkte beschikbaarheid van dit model in Nederland. ;)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

jjust schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:10:
Mochten er nog mensen geinteresseerd zijn in de Sony klv S40A10 dan zou ik maar opschieten. Waarschijnlijk wordt deze week de verkoopprijs verhoogd. Dit vanwege de beperkte beschikbaarheid van dit model in Nederland. ;)
Klopt, ik was vandaag in een winkel en die hadden er deze week al 100 euro bovenop gedaan :/

• pietvs
jjust schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:10:
Beperkt beschikbaar? Ik ben bij 3 winkels geweest en die hadden er honderden op voorraad. Kon ik zo meekrijgen als ik betaalde hehehe. Bij een winkel was hij zelfs 200 euro goedkoper omdat ze een mooie inkoopdeal hadden. Maar dat was 1 week terug. Kan best dat die nu allemaal al verkocht zijn want het loopt gewoon storm in de winkels voor LCD/plasma toestellen. Je moet in de rij om met een verkoper te praten en om uitleg te krijgen. Ook is het zo dat als je door een stad een rondje maakt dat het enorm kan schelen. Bij de ene was hij 2499, bij de andere 2399, bij weer een ander 2699 maar die hadden dus de prijs 2499 erop gezet en erbij: INCLUSIEF 200 euro retour door sony. En dan klein eronder: Of 2699 inclu gratis DVD-HD recorder. Prijzen bij internet shops neem ik altijd met een korrel zout, in veel algemene voorwaarden dat als de inkoopprijs van het artikel hoger is dan op het moment van jouw bestelling voor hun, dat ze dat doorrekenen aan de klant. Ik heb al verschillende verhalen gehoord zo dat ze dachten goedkoper uit te zijn maar dan bleek er zomaar 100 of 200 euro bovenop te komen.

Gelukkig heb ik mijn KLV-S40A10E al staan.
Was vanmorgen nog wat HD materiaal aan het bekijken en jemig wat een beeld :P
Ik heb de robots DVD en die heb ik vergeleken met een paar demo stukjes die in 720P beschikbaar zijn. Maar wat scheelt dat zeg :( De 720P is veel mooier!

Dus waar het straks op neerkomt is dat iedereen al zijn DVD's mag gaan vervangen voor HD-DVD of BlueRay

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Hier staat hij voor 2157 euro, iemand ervaring met deze webshop ? Wil hem namelijk via budgetwinkel aanschaffen.
http://www.budgetwinkel.n...eken.asp?tn=KLVS40&sid=kk

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Vandaag de knoop door gehakt en de Sony V26A10 gekocht, Ik zit slechts 2.5 M van de TV af dus de S viel af, jammer voor het geld :)

Ik plaats van de week een review + HQ foto's :) .. so stay tuned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:57:
Vandaag de knoop door gehakt en de Sony V26A10 gekocht, Ik zit slechts 2.5 M van de TV af dus de S viel af, jammer voor het geld :)

Ik zit 3 meter er van af, en dan gaat 32 inch echt wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BlowFish schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:57:

Ben wel nieuw schierig naar je review hoop dat je wat kritisch bent, wil dit scherm ook kopen maar heb hem in groningen nog niet zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Hoe komt het dat wij europeanen zoveel features missen ten opzichte van de amerikanen en aziaten ?

Zij hebben op de V, een extra VGA ingang en een USB ingang! + nog wat dingetjes als component dubbel. usb, lijkt me echt extreem gaaf icm een digicamera ...jammer dus

Ook schijnen ze veel meer instel mogenlijk heden te hebben, ik blijf steeds lezen over een "game mode" welke een goedePQ zou moeten weer geven bij SD uitzendingen.

iemand enig id.. is dat misschien het service menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kun je met zo'n Sony TV eigenlijk nog wel gekopieerde films bekijken?

Sony kennende zullen ze daar niet zo blij mee zijn })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:13
nee dat implodeert de tv!

oppassen geblazen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Kunnen de eigenaars van de KLV-V40 nog eens comment geven hoe gewone analoge uitzendingen eruit zien? Is zwart ook écht zwart? Is er veel blokvorming/pixelisation bij reguliere tv uitzendingen? Maken de fans een storend geluid?

Graag zoveel mogelijk info/pics, denk eraan mijn Philips 42PF9966/10 plasma te verkopen en deze Sony aan te kopen, vooral omdat xbox360 dan via component kan aangesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lapino schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:54:
Kunnen de eigenaars van de KLV-V40 nog eens comment geven hoe gewone analoge uitzendingen eruit zien? Is zwart ook écht zwart? Is er veel blokvorming/pixelisation bij reguliere tv uitzendingen? Maken de fans een storend geluid?

Graag zoveel mogelijk info/pics, denk eraan mijn Philips 42PF9966/10 plasma te verkopen en deze Sony aan te kopen, vooral omdat xbox360 dan via component kan aangesloten worden.
Het nadeel van de V-serie is dat hij 3 fans ingebouwd heeft zitten... Die hoor je zeker wel als je het tv geluid zacht hebt staan... daarnaast krijg je hierdoor langzaam aan aanslag op je muur (als hij hangt) en om maar niet te spreken over het kabaal dat de fans maken als ze na 2 jaar vol zitten met stof! Dat is een groot nadeel.

Een voordeel vind ik de High Image Processing. Dit komt de beeldkwaliteit bij de V-serie zeker ten goede...

Toch blijf ik erbij dat je bij LCD schermen en dus ook deze Bravia-serie veel last hebt van grijstinten ipv zwart. Daarnaast merk je dat het beeld last heeft van digitalisering... oftewel, de zwarte kleurovergangen worden blokvormig! Of hier ook verschil waarneembaar is tussen de S en V-serie weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Je moet ook wel een beetje houden van het LCD beeld. Plasma heeft aan de andere kant weer een andere style met ook de daarbij behorende voor- en nadelen.
Het zwart wat meer naar grijs neigt is een bekend verhaal. Dat zal bij de nieuwe Bravia serie ook nog wel zijn. Trouwens een ISF calibratie van je tv doet ook wonderen. Kost je echter wel een paar euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
die hdd speler die je er bij krijg maakt pas lawaai....
het neigt zeker niet naar grijs bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
vanmiddag de Bravia gezien in Sony Center en alhoewel zwart er (in de winkel!) beter uitzag dan op mijn Philips plasma, was beeldkwaliteit van analoge tv STUKKEN slechter dan op mijn plasma. HDTV zag er natuurlijk wel super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
lapino schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:34:
vanmiddag de Bravia gezien in Sony Center en alhoewel zwart er (in de winkel!) beter uitzag dan op mijn Philips plasma, was beeldkwaliteit van analoge tv STUKKEN slechter dan op mijn plasma. HDTV zag er natuurlijk wel super uit!
Ja analoge tv moet je eigenlijkl niet meer gebruiken zodra je naar de nieuwe generatie lcd/plasma gaat. Met lcd is het idd nog erger. Maar de digitale tv is gelukkig ook in volle bloei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mradem schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:03:
[...]

Ja analoge tv moet je eigenlijkl niet meer gebruiken zodra je naar de nieuwe generatie lcd/plasma gaat. Met lcd is het idd nog erger. Maar de digitale tv is gelukkig ook in volle bloei.
daar ben ik het niet mee eens.. er zijn legio voorbeelden te noemen van merken en types die redelijk tot goed scoren op antenne signaal, maar er zijn inderdaad ook genoeg die absoluut acceptabel zijn op analoge signaal.. loop eens een winkel binnen voor het vergelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:51:
[...]

daar ben ik het niet mee eens.. er zijn legio voorbeelden te noemen van merken en types die redelijk tot goed scoren op antenne signaal, maar er zijn inderdaad ook genoeg die absoluut acceptabel zijn op analoge signaal.. loop eens een winkel binnen voor het vergelijk :P
De ene zal er beter uitzien dan de andere met analoog signaal. Dat geloof ik graag. Ik bedoelde eigenlijk dat je dan beter bij een crt tv kan blijven. Want de lcd's en plasma zijn vaak een stuk scherper waardoor je bij een slechter signaal (zoals analoog) meer ruis etc ziet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Kan iemand nog paar foto's online zetten van de S40 & V40 (in huis-omgeving, eventueel met films/games erop). Ik twijfel nog tussen beide. De V40 betaal ik normale prijs, de S40 zou ik vrij goedkoop kunnen krijgen via collega :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Topic is een beetje dood aan het bloeien, ik geef hem even een schopje i.v.m een review + foto's die ik eventueel wil posten mits er animo voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:26

stefklep

((Stefklepje))

BlowFish schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:58:
Topic is een beetje dood aan het bloeien, ik geef hem even een schopje i.v.m een review + foto's die ik eventueel wil posten mits er animo voor is :)
Heel graag ben nog steed benieuwd iedereen zecht wel dat hij het doet maat zie de laaste tijd helemaal niks verschijnen en dat is toch zonden van deze toch wel mooi tv. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

lapino schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:44:
Kan iemand nog paar foto's online zetten van de S40 & V40 (in huis-omgeving, eventueel met films/games erop). Ik twijfel nog tussen beide. De V40 betaal ik normale prijs, de S40 zou ik vrij goedkoop kunnen krijgen via collega :)
Ik ben zelf laatst met mijn laptop gaan kijken in een winkel. Daar heb ik de "S" aangesloten om de kwaliteit van het beeld te bekijken. Geen huiselijke sferen, maar wel foto's:

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
BlowFish schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:58:
Ja hoor, doen dat review

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:04:
[...]

Ik ben zelf laatst met mijn laptop gaan kijken in een winkel. Daar heb ik de "S" aangesloten om de kwaliteit van het beeld te bekijken. Geen huiselijke sferen, maar wel foto's:

;)
heb je toch voor een Loewe gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:53:
[...]

heb je toch voor een Loewe gekozen?
Ja ziet er niet echt uit als een Sony ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:45

jjust

Het leven is een strijd

pietvs schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:37:
[...]

Beperkt beschikbaar? Ik ben bij 3 winkels geweest en die hadden er honderden op voorraad. Kon ik zo meekrijgen als ik betaalde hehehe. Bij een winkel was hij zelfs 200 euro goedkoper omdat ze een mooie inkoopdeal hadden. Maar dat was 1 week terug. Kan best dat die nu allemaal al verkocht zijn want het loopt gewoon storm in de winkels voor LCD/plasma toestellen. Je moet in de rij om met een verkoper te praten en om uitleg te krijgen. Ook is het zo dat als je door een stad een rondje maakt dat het enorm kan schelen. Bij de ene was hij 2499, bij de andere 2399, bij weer een ander 2699 maar die hadden dus de prijs 2499 erop gezet en erbij: INCLUSIEF 200 euro retour door sony. En dan klein eronder: Of 2699 inclu gratis DVD-HD recorder. Prijzen bij internet shops neem ik altijd met een korrel zout, in veel algemene voorwaarden dat als de inkoopprijs van het artikel hoger is dan op het moment van jouw bestelling voor hun, dat ze dat doorrekenen aan de klant. Ik heb al verschillende verhalen gehoord zo dat ze dachten goedkoper uit te zijn maar dan bleek er zomaar 100 of 200 euro bovenop te komen.

Gelukkig heb ik mijn KLV-S40A10E al staan.
Was vanmorgen nog wat HD materiaal aan het bekijken en jemig wat een beeld :P
Ik heb de robots DVD en die heb ik vergeleken met een paar demo stukjes die in 720P beschikbaar zijn. Maar wat scheelt dat zeg :( De 720P is veel mooier!

Dus waar het straks op neerkomt is dat iedereen al zijn DVD's mag gaan vervangen voor HD-DVD of BlueRay
Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn. Er zijn genoeg winkels met voorraad. Echter de voorraad bij Sony is beperkt en dus heeft Sony de inkoopprijs verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
jjust schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:31:
[...]

Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn. Er zijn genoeg winkels met voorraad. Echter de voorraad bij Sony is beperkt en dus heeft Sony de inkoopprijs verhoogd.
Wat me nu wel opvalt is dat ze vorige maand overal in de folders stonden en nu zo goed als nergens meer. Ben al een tijdje niet meer in de winkels geweest waar ze stonden dus zou best kunnen dat ze beperkt worden.

Maargoed, ik heb hem al staan en ben er erg tevreden over.

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week de KLV-S32A10 gekocht. Helaas was deze ook bij Mikro-Electro in Tilburg niet op voorraad, levering kon wel week 52 of zelfs week 1 worden :X. Echter mijn neefje, die daar verkoper is, heeft voor me geregeld dat ik nu het showmodel in huis heb staan. Zodra de nieuwe voorraad binnen is komen ze 'm omruilen voor een nieuw exemplaar uit de doos _/-\o_.
Een schitterend toestel! Mooi beeld, redelijk geluid. Het verschil tussen DVD en televisie was echter wel héél groot, te groot. Ondanks het feit dat ik een goed signaal op de kabel heb, werden de tekortkomingen van het analoge signaal pijnlijk duidelijk weergegeven. Gisteren heb ik daarom TV Home aangschaft met de Samsung DCB-9401R als ontvanger. Wow, wat een verschil! Heb er bovendien een speciale scartkabel bij aangeschaft, scheelt ook weer. Nu komt mijn Sony pas echt tot z'n recht.
Ik kan dit iedereen aanraden, LCD televisie of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:21:
Ik heb vorige week de KLV-S32A10 gekocht. Helaas was deze ook bij Mikro-Electro in Tilburg niet op voorraad, levering kon wel week 52 of zelfs week 1 worden :X. Echter mijn neefje, die daar verkoper is, heeft voor me geregeld dat ik nu het showmodel in huis heb staan. Zodra de nieuwe voorraad binnen is komen ze 'm omruilen voor een nieuw exemplaar uit de doos _/-\o_.
Een schitterend toestel! Mooi beeld, redelijk geluid. Het verschil tussen DVD en televisie was echter wel héél groot, te groot. Ondanks het feit dat ik een goed signaal op de kabel heb, werden de tekortkomingen van het analoge signaal pijnlijk duidelijk weergegeven. Gisteren heb ik daarom TV Home aangschaft met de Samsung DCB-9401R als ontvanger. Wow, wat een verschil! Heb er bovendien een speciale scartkabel bij aangeschaft, scheelt ook weer. Nu komt mijn Sony pas echt tot z'n recht.
Ik kan dit iedereen aanraden, LCD televisie of niet.
Hmm, Misschien moet ik ook maar TV home aanschaffen (woon ook in Tilburg) vind de qualiteit overigens erg goed te doen, van SD uitzendingen. Heb de V26A10E een review volgt deze week, inclusief foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:19:
[...]
Het nadeel van de V-serie is dat hij 3 fans ingebouwd heeft zitten... Die hoor je zeker wel als je het tv geluid zacht hebt staan...
Waar zitten die dan ik ''zie'' er maar 1 achterop hier...
er staat iets in de handleiding dat je die af te toe moet schoonmaken met de stofzuiger
het verhaal over aanslag had ik al na 1 jaar met een plasma, zal met me bravia ook wel zo zijn denk ik denk met alles wat je aan de muur hangt wat warmte afgeeft, aanslag geeft op je muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
markmg schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:55:
[...]

Waar zitten die dan ik ''zie'' er maar 1 achterop hier...
er staat iets in de handleiding dat je die af te toe moet schoonmaken met de stofzuiger
het verhaal over aanslag had ik al na 1 jaar met een plasma, zal met me bravia ook wel zo zijn denk ik denk met alles wat je aan de muur hangt wat warmte afgeeft, aanslag geeft op je muur.
denk het idd ook dat je altijd wel iets van aanslag krijg bij warmte afgifte.

Heb zelf van het weekend de V32 gekocht. ben erg tevreden tot nu toe. HTPC met theatertek en ffdshow toont echt een mooi beeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:56:
[...]

Hmm, Misschien moet ik ook maar TV home aanschaffen (woon ook in Tilburg) vind de qualiteit overigens erg goed te doen, van SD uitzendingen. Heb de V26A10E een review volgt deze week, inclusief foto's :)
Kan ik je écht aanraden, het doet de kwaliteit van je LCD absoluut recht. En qua kosten is het goed te overzien, toch? (Nee, heb geen aandelen Essent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Die nieuwe Panasonic 26LX52F is ook errug lekker.

klik

Afbeeldingslocatie: http://www.produkte.panasonic.de/doc/N0900/TX-26LX52F/PICT/tx-26lx52f_10.jpg

Lijkt me een serieuze kandidaat voor mensen die ook een Sony S26 of V26 willen aanschaffen. Zo ben ik ook nogsteeds aan het oriënteren.......

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 29-11-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Mooooody schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:34:
Die nieuwe Panasonic 26LX52F is ook errug lekker.

klik

[afbeelding]

Lijkt me een serieuze kandidaat voor mensen die ook een Sony S26 of V26 willen aanschaffen. Zo ben ik ook nogsteeds aan het oriënteren.......
Dit is een erg moeilijke keuze, denk dat je met beide schermen Sony V en deze Panasonic een winnar hebt.

Toen ik bij de MM in middelburg was stond de voorganger de 500 serie boven deBravia V. Ik vond de Panasonic mooier beeld geven, maar ben toch voor de Bravia V gegaan.

Ik ben afgegaan op de reacties van de 1000den reviews + - :P, die ik gelezen had, In de hoop dat het me na eenw eek niet zou tleurstellen. dat heeft het ot dus ver ook zeker nog niet gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
jjust schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:31:
[...]

Ik was vandaag bij de MM in Alkmaar en jahoor, de KLV-S40A10 kost daar nu 2588 euro. Hij was 2499 dus bijna 100 euro duurder. Dus je had helemaal gelijk dat de prijzen omhoog zouden gaan. Normaal is het zo dat de prijzen naar beneden gaan maar schaarste zorgt altijd voor hogere prijzen.

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend nog eens een enorme hoop lcd tv'tjes gezien (ondanks dat ik zelf een jvc lcd heb) maar gewoon even binnen wippen en op de hoogte blijven... en behalve de goedkope merken (thomson eentje) en een philips die erg schokkerig beeld gaf zag de rest er eigenlijk precies hetzelfde uit, zeer weinig verschil en dit was op digitale tv.... ik zou eerder naar de prijs/aansluitingen en looks gaan kijken dan naar het verschil in beeld, dat is echt klein voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen weekend 2 klanten blij gemaakt met de nieuwe V26 en V32! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik toch een beetje omgeturned ben qua kwaliteit van deze tv's. ze zien er erg goed uit! En ik moest echt even watertanden toen ik ze op HDTV had aangesloten. wat een plaatje!!!

Terrecht dat de prijs van d ;) eze toestellen omhoog zijn gegaan! Ze zijn het meer dan waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:58:
Heb afgelopen weekend 2 klanten blij gemaakt met de nieuwe V26 en V32! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik toch een beetje omgeturned ben qua kwaliteit van deze tv's. ze zien er erg goed uit! En ik moest echt even watertanden toen ik ze op HDTV had aangesloten. wat een plaatje!!!

Terrecht dat de prijs van d ;) eze toestellen omhoog zijn gegaan! Ze zijn het meer dan waard ;)
De qualiteit is nog steeds het zelfde hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Reviewtje KLV-S32A10

Na lang zoeken heb ik afgelopen zaterdag ook een lcd gekocht, zat erg te twijvelen tussen de
Panasonic TX-32LX50 / 52, sony klv-v32 en de klv-s32 heb op al deze tv mijn satelliet
ontvanger gehad met hardeschijf en heb gekozen voor de klv-s32a10.

Waarom ik geen panasonic heb gekocht is als volgt : bij sommige opnames zag ik toch wel redelijk wat digitale effecten (blokjes) in het beeld terwijl ik dit bij de zelfde opname niet bij de sony zag, en het verschil tussen de V en de S serie van sony kon ik op mijn satelliet ontvanger niet echt zien wat betreft de beeld kwaliteit.

Goed nu staat de televiesie thuis en ben zeker onder de indruk van het beeld, het ziet er beter uit dan mijn oude philips 100hz tv, bij mijn philips had ik bij bewegingen een soort vage waas over het beeld.

Geluid.

Hier kan ik kort over zijn, het is ruim voldoende vindt ik, zeker niet slechter dan een gemiddelde tv.

Kabel ontvangst.

Ik heb hier een heel goed kabel signaal maar vind het beeld van de kabel redelijk er zit geen
ruis in het signaal maar het beeld is niet echt scherp vindt ik (kan misschien ook komen omdat
ik schotel gewent ben) het is ook zeker niet wazig.

Satelliet.

Hier kan ik kort over zijn het beeld heel mooi en scherp, ben echt heel tevreden.

DVD.

Ook dit beeld is heel mooi een genot om naar te kijken.

Computer.

Ook dit beeld is prima, je hebt alleen wel twee smalle zwarte randen aan de zijkant van het beeld maar dit is niet storend vindt ik, vindt je het wel storend dan kun je het beeld iets uitrekken en het is vol beeld.

HD.

Dit kon ik niet testen want ik heb geen HD bronnen hier, de tv heeft ze natuurlijk wel hi.

Overige.

Ook 16/9 4/3 schakelen gebeurd automatisch, verder kun je horizontaal als verticaal het beeld verschuiven. (horizontaal rgb ingang)
Het menu van de sony (misschien minder belangrijk) had wel wat groter gemogen voor een 81cm tv.

Conclusie.

Ik ben heel tevreden over deze tv en heb er zeker geen spijt van dat ik hem heb gekocht
hoewel ik lang heb zitten twijfelen of ik wel een lcd moest kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ben zelf enorm gecharmeerd van de Sony KLV-V32A10E, alleen nu zag ik dat dit scherm PiP mist :? Wat is dit nou voor iets raars als dit zo is, t is erg makkelijk en je hoeft niets te missen. Samsung schermen hebben wel PiP, alleen is t geluid a synchroon. Nog ffkes en ik ga doorsparen voor een Loewe LCD/TV, ondanks de enorme prijs!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
  • Laatst online: 16-08 21:30
Wij hebben nu 2 weken de KLV-V40A10E. Heb nog zitten twijfelen tussen de Panasic Plasma (ben type nummer vergeten).

En ik kan wel zeggen dat (ondanks het gemis van PiP :? ) dit een zeeeeer goede TV is, omdat we van een oude tv afkwamen heb ik wel een kleine 200 euro extra in fatsoenlijke bekabeling moeten steken, en dat was zeker de moeite waard.

Je kan de TV echt goed zijn werk zien doen door de WMV-HD films op de ms site te downloaden. (speel ze af via dvi -> HDMI) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
offtopic:
Zag van de week de nieuwe Bravia reclame op TV _/-\o_ colour anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Laatst online: 19-09 12:48
Nou hebben we gisteren de V32A10E opgehaalt en ik wil em natuurlijk ook eens aansluiten op een laptop. De volgende laptops hebben we in de aanbieding (ze zijn beide goed genoeg voor HD): een met Mobility X700 (256MB) en een met de Mobility 9600/9700 series (128MB denk ik, kan nu niet checken). Nou las ik op deze ATi pagina over de X700 het volgende: YPrPb component output for direct drive of HDTV displays.

Dat is heel mooi, want de TV heeft component ingangen (wat zijn die 2 aansluitingen die er nog onder zitten eigenlijk??? Zie http://logicalcomputersystems.nl/Mark/2.jpg (markmg's foto, eerder in dit topic)). Maar! Betekent dit dat die X700 component via de D-Sub doet ofzo? Want de S-Video DIN is maar 4-pins :(, en niet 7-pins zoals die met component zijn. Zou ik dus op die D-Sub een VGA naar component kabel aan kunnen sluiten (dus geen converter van 100 euro, maar een kabel van 30 euro), of heeft Toshiba op een verkeerd onderdeel bespaard? :(

Op de andere laptop zit wel een S-Video 7-pins DIN, dus daar zou ik gewoon dit + een component-kabel met aan beide kanten tulp stekkers op aan kunnen sluiten?
Afbeeldingslocatie: http://www.komplett.nl/mlf/produkt/bilder/cds/I291962.jpg

Dit lijkt me te moeten werken, iemand die dat werkend heeft op deze TV (lees overal problemen, maar weinig oplossingen met HD-resoluties)?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Chimera schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:38:
Nou hebben we gisteren de V32A10E opgehaalt en ik wil em natuurlijk ook eens aansluiten op een laptop. De volgende laptops hebben we in de aanbieding (ze zijn beide goed genoeg voor HD): een met Mobility X700 (256MB) en een met de Mobility 9600/9700 series (128MB denk ik, kan nu niet checken). Nou las ik op deze ATi pagina over de X700 het volgende: YPrPb component output for direct drive of HDTV displays.

Dat is heel mooi, want de TV heeft component ingangen (wat zijn die 2 aansluitingen die er nog onder zitten eigenlijk??? Zie http://logicalcomputersystems.nl/Mark/2.jpg (markmg's foto, eerder in dit topic)). Maar! Betekent dit dat die X700 component via de D-Sub doet ofzo? Want de S-Video DIN is maar 4-pins :(, en niet 7-pins zoals die met component zijn. Zou ik dus op die D-Sub een VGA naar component kabel aan kunnen sluiten (dus geen converter van 100 euro, maar een kabel van 30 euro), of heeft Toshiba op een verkeerd onderdeel bespaard? :(

Op de andere laptop zit wel een S-Video 7-pins DIN, dus daar zou ik gewoon dit + een component-kabel met aan beide kanten tulp stekkers op aan kunnen sluiten?
[afbeelding]

Dit lijkt me te moeten werken, iemand die dat werkend heeft op deze TV (lees overal problemen, maar weinig oplossingen met HD-resoluties)?
cuwl, heb precies dezelfde opstelling! Onderste plaatje, Heb een V26A10E i.c.m een Acer laptop met X700 via de 7pins HDTV (jouw plaatje).

Maar nu ziet ATI's control panel de TV als een CRT en niet als component, LCD, of component.
Het beeld is dan ook 568i en "zwart wit" .

Ik gebruik de laatste drivers 5.11 , maar i de realse notes staat dat de x700 een LCD niet herkent als HDTV maar als CRT!

Ik heb overal gezeocht online maar kan nix vinden, er zijn kennelijk weinig mensen die deze oplossing gebruiken. Ik heb ook een topic op tweakers geopend, staat een stukje oner dit topic.

Link: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1092460

[ Voor 3% gewijzigd door BlowFish op 04-12-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Laatst online: 19-09 12:48
Ah! Ik heb hier alleen nog geen component-kabel dus kan niet testen op die Mobility 9600/9700... Die heeft wel die 7-pins en de X700 hier niet :(

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:35
Heeft iemand hier al de S32A10 tegen de muur hangen? en zo ja, met een universele beugel of met de officieele van Sony?

Ik ben namelijk van plan deze tv te gaan kopen (of de Samsung, weet het nog niet helemaal), maar aangezien ik hem aan een gipsen wand wil hangen, lijkt mij het handig om deze muurbeugel er voor te gaan halen. Vraag me alleen af of deze beugel wel op de tv past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik maak gebruik van een universeele muur steun voor de V serie merk vogel dacht maar of die ook op de S past.... ik denk het wel maar zeker weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
hmm. ok. bedankt voor je info. :) misschien anders maar even de leverancier van de beugel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Zo, de KLV-S32A10 staat in bestelling :) Nu afwachten hoe lang levering gaat duren, ze waren niet op voorraad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Loop nu tegen een probleemje aanmet mijn klv-s32, als ik component gebruik via mijn satelliet ontvanger vind ik het beeld te donker vergeleken met rgb, ook komt er dan veel meer kleur in, hebben meer mensen hier last van dat component donkerder beeld geeft dan rgb signaal ????
Heb hier maar 1 bron met component dus kan niks anders testen op deze ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Kan iemand melden hoe de picture in picture functie werkt op de S serie(raar dat de v serie ondanks zijn hogere prijs geen VGA en ook geen Picture in picture functie heeft) Als de S de uiterlijk van de V had gehad had ik m zo gekocht voor die prijs. De functies van de S vind ik aantrekkelijker. Vga pip en geen ventilatoren. Die zwaardere processor schijnt niet veel nut te hebben.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
De PIP stelt niet veel voor, als je PIP kiest blijft het hoodfscherm stil staan.

Kan nu niemand mij een antwoord geven op mijn bovenstaande vraag over component.
Heb trouwens nog een probleem via RGB heb dan regelmatig dat de ondertiteling een schaduw streep vertoond achter de ondertiteling zelf, ook bij lichte beelden met een donker vlak erin krijg ik vaak een schaduw streep te zien over het beeld, dit heb ik alleen via RGB.

Wie heeft hier nog meer last van, mischien dat iemand antwoord wil geven ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die reclame van de sony brava is geweldig mooi, ook mooie muziek zit erbij

(jose gonzalez - heartbeats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Happy2000 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:40:
Loop nu tegen een probleemje aanmet mijn klv-s32, als ik component gebruik via mijn satelliet ontvanger vind ik het beeld te donker vergeleken met rgb, ook komt er dan veel meer kleur in, hebben meer mensen hier last van dat component donkerder beeld geeft dan rgb signaal ????
Heb hier maar 1 bron met component dus kan niks anders testen op deze ingang.
Mijn xbox 360 is aangesloten via component op de Sony "V" en de zwartwaarde is gewoon heel goed, niet te donker en zeker niet te licht, kan je zelf nix instellen ? Brightness omhoog ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
Mijn V serie wordt begin februari ISF gecalibreert. Ben best benieuwd aangezien dit op mijn oude CRT tv al een duidelijk verschil gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mradem schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:47:
Mijn V serie wordt begin februari ISF gecalibreert. Ben best benieuwd aangezien dit op mijn oude CRT tv al een duidelijk verschil gaf.
Wat is dat ISF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:16

Reinier

\o/

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.