Op dit moment heb ik een Motorola MPX-220 die zo langzamerhand aan het sterven is. De accu wil niet makkelijk meer opladen, wat waarschijnlijk ligt aan het deel waar de plug in moet.
Daarom heb ik nu een tijdje zitten kijken naar een andere Smartphone. Mijn oog is gevallen op de QTek 8300. Hoofdreden voor mij om telkens voor een Smartphone te gaan is de synchronisatie met Outlook, aangezien ik dat op werk gebruik voor agenda en contactenbeheer.
De wi-fi lijkt me grappig om eens mee te experimenteren, maar ook niet meer dan dat.
Bij smartphoneshop.nl is deze redelijk gunstig geprijsd, ten opzichte van andere Windows Mobile toestellen (€279).
Een paar kleine vraagjes die jullie wellicht kunnen beantwoorden:
- De stereo headset die bij de Motorola werd geleverd is ronduit SLECHT net als de microfoon die op het toestel zelf zit. Weet iemand of dit bij de Qtek 8300 beter is?
- De MPX-220 kon ik niet horen als deze afging in m'n broekzak, als ik bijvoorbeeld in door de Kalverstraat liep. Hoe is het geluidsniveau van de 8300?
- Hoe hard is het trilmechanisme? Misschien heb ik teveel vet op m'n benen, maar ik voelde de MPX-220 bijna nooit trillen
Hopelijk kunnen jullie mijn vragen rondom dit toestel beantwoorden. Als jullie betere alternatieven weten, laat het mij weten.