HTC Tornado (Qtek 8300/8310 / Imate SP5/SP5m)

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 16.206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn TT werkte niet meer op mijn SP5 na de ROM upgrade.
ik heb de oplossing gevonden op het modaco forum.

Het probleem is dat het file CurrentMap.dat niet meer aanwezig is op de volgende locatie:
\My documents\TomTom\
Wat je doet is dat je een willekeurig bestand (maakt echt niet uit wat) op de locatie neerzet en TT opstart.
Nu zal TT gewoon weer werken.
TT zet een nieuw CurrentMap.dat bestand neer.
Het bestand wat je daar hebt neergezet kan je dan ook weer weghalen.

Bij mij werkte het misschien handig voor iemand anders :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik heb er totaal geen probleem mee gehad na de rom update.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:00
Potverdorie :)
Ik zit al de hele avond te surfen, maar kan geen ervaringen vinden. Ik zie overal staan dat de 8310 Messenger heeft. Betekent dit dat je gewoon kunt msn´en...? Zo ja, is dit een beetje doen (afgezien van het typen met het toetsenbordje)?

EDIT: Net toch gevonden. Is schijnbaar niet meer dan een leuke gadget.... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Nielsracing op 18-04-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb momenteel de HTC Prophet (Qtek S200) en zit nu toch in twijfel om die te gaan verkopen en de 8310 te gaan nemen. Ik mis toch echt wel de "gewone" toetsen om bv een sms te typen. Hoe is de NL T9 ondersteuning op de engelse ROM? Zijn het fijne toetsen om mee te werken?

Ik maak ook VEEL gebruik van de MP3/Video mogelijkheid met mijn huidige S200 en wat ik ook minder vind is dat ik nu niet echt makkelijk bij de toetsen kan komen als ik de S200 in mijn broekzak heb. Is de 8310 makkelijk blindelings te bedienen? Ik gebruik overigens wel TCPMP. Kan ik bv de toetsen van de keypad op de 8310 mappen als functie toetsen voor TCPMP? dan zou ik denk ik wel op de tast TCPMP kunnen bedienen door "op" mijn broekzak te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:28:
Ik heb momenteel de HTC Prophet (Qtek S200) en zit nu toch in twijfel om die te gaan verkopen en de 8310 te gaan nemen. Ik mis toch echt wel de "gewone" toetsen om bv een sms te typen. Hoe is de NL T9 ondersteuning op de engelse ROM? Zijn het fijne toetsen om mee te werken?

Ik maak ook VEEL gebruik van de MP3/Video mogelijkheid met mijn huidige S200 en wat ik ook minder vind is dat ik nu niet echt makkelijk bij de toetsen kan komen als ik de S200 in mijn broekzak heb. Is de 8310 makkelijk blindelings te bedienen? Ik gebruik overigens wel TCPMP. Kan ik bv de toetsen van de keypad op de 8310 mappen als functie toetsen voor TCPMP? dan zou ik denk ik wel op de tast TCPMP kunnen bedienen door "op" mijn broekzak te drukken.
Ruilen? :P Ik heb zelf een Nederlanse Qtek 8310. T9 ondersteuning is perfect op de nederlandse ROM, hij maakt zelfs woordcombinaties die vaak voorkomen af (bijv als ik typ "groeten" dan zet hij zelf mijn naam er achter). Voor de engelse ROM verwacht ik niet dat het anders zal zijn.
TCPMP kan geheel naar wens worden ingesteld. Alle toetsen op het toetsenbord kunnen worden toegekend aan iedere willekeurige functie van TCPMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:28:
[...]

Ruilen? :P Ik heb zelf een Nederlanse Qtek 8310. T9 ondersteuning is perfect op de nederlandse ROM, hij maakt zelfs woordcombinaties die vaak voorkomen af (bijv als ik typ "groeten" dan zet hij zelf mijn naam er achter). Voor de engelse ROM verwacht ik niet dat het anders zal zijn.
TCPMP kan geheel naar wens worden ingesteld. Alle toetsen op het toetsenbord kunnen worden toegekend aan iedere willekeurige functie van TCPMP.
Misschien kunnen we wel iets regelen als je echt interesse hebt :)
Hangt er wel vanaf in welke staat die 8310 is en of die o.a. met een Engelse Rom te flashen is?

Meel me anders maar even op RKJSwart @ hotmail

[ Voor 5% gewijzigd door bitpixl op 20-04-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:00
Nice!

Trouwens, heeft er één van jullie ook een 8310 i.c.m. PIT € 9,50 abbo? Zo ja, werkt die GPRS een beetje vlotjes, of zit je nog steeds 10sec. te wachten om een internetpagina te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Nielsracing schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:14:
[...]

Nice!

Trouwens, heeft er één van jullie ook een 8310 i.c.m. PIT € 9,50 abbo? Zo ja, werkt die GPRS een beetje vlotjes, of zit je nog steeds 10sec. te wachten om een internetpagina te laden...
Gaat redelijk vlotjes! Ben er best tevreden over. Eenmaal een verbinding (opbouwen duurt 10 sec.) gaat het surfen lekker.

[ Voor 17% gewijzigd door SquareHugo op 24-04-2006 07:11 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Vers van de pers, AD2P voor de Tornado :)

@Loca: Guess what I got :P (Je bent HEEL verstandig geweest, de Tornado = _/-\o_ )

Edit: Zag ook nog net in het S200 topic een NL link over de AD2P oplossing

[ Voor 58% gewijzigd door bitpixl op 24-04-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ook leuk :P

Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/285/qtek83100fl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OC'ed? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Yep, normaal draait de 8310/S200 op 180Mhz (Dus echt geen 200 zoals aangegeven).
Ik had mijn voormalige S200 ook al OC'ed en daar had het echt nut, bij deze phone
ben ik er minder van overtuigd. Als het beeldscherm bij mij weer op zwart gaat, draait de
processor weer netjes op 180Mhz om batterij te besparen.

Edit: Ik heb hem trouwens nu niet meer ge'oc'ed, maar ik wilde het gewoon zelf even uitproberen :P

Edit 2: Misschien kan het oc'en nog nuttig zijn met een AD2P profile, maar ik ga eerst wel eens lezen hoe AD2P werkt zonder OC'en.

[ Voor 14% gewijzigd door bitpixl op 25-04-2006 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Skillz, dacht wel dat het een goede beslissing was ;)

kun je bevestigen dat A2DP werkt op de Tornado? Waar kunnen we de Avrcp_MPplugin.dll, bta2dp.dll en sbc.dll files vinden die op de website staan waar je naar linkte?

Loek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Vind wel dat Qtek wel erg lang nodig heeft voor de ROM update zeg.. :/
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:04:
Zoals Eggy al zegt: het gaat niet om de snelheid maar om het ondersteunen van de standaard die maximaal 54Mbit ondersteunt (dus ook lagere snelheden). Daarbij heb je dan een grotere kans dat je ergens anders verbinding kunt maken met een lokaal wifi acces point.
Access points die alleen 54mbit ondersteunen zijn extreem zeldzaam ;)
[...]

In het algemeen of op je Tornado??
:o XoReP spaced 'm gewoon :o

[ Voor 77% gewijzigd door Glashelder op 25-04-2006 17:27 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glashelder schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:20:
Vind wel dat Qtek wel erg lang nodig heeft voor de ROM update zeg.. :/

[...]
Geduld! Smartphoneweb meldt het volgende:
Wie uns heute mitgeteilt wurde, hat Dangaard das AKU 2 und damit MSFP Update für das Qtek 8310 auf den 28.04.2006 verschoben. Grund sind wohl weitere Bugs, die noch vor einem Release gefixt werden sollen.
Bron: http://www.smartphone-web...dex.php?show=news&id=1028

Gezien Dangaard Telecom de importuer voor Qtek in Nederland is, is het dus nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:03:
@ Skillz, dacht wel dat het een goede beslissing was ;)

kun je bevestigen dat A2DP werkt op de Tornado? Waar kunnen we de Avrcp_MPplugin.dll, bta2dp.dll en sbc.dll files vinden die op de website staan waar je naar linkte?

Loek
Kan ik het bevestigen?...Nee, want ik heb geen AD2P ondersteunende headphones.
Van wat ik gelezen heb op de forums werkt het wel en goed...MAAR neemt het ontzettend veel memory in gebruik waardoor je nog weinig andere dingen kunt doen op de Tornado als je je bluetooth headphones hebt aangesloten.

Die files kan je HIER downloaden, maar je moet je eerst wel aanmelden op het forum.

De files zitten in het "Tornado_A2DP.zip" bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep eigenlijk nog een vraagje:

hoe maak je een map aan om smsjes in te stoppen? 0+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:01:
kep eigenlijk nog een vraagje:

hoe maak je een map aan om smsjes in te stoppen? 0+
Kan niet... Wel kun je met Jeyo Mobile Companion een backup maken van je smsjes, maar die kun je dan geloof ik alleen op je pc bekijken.

Blijft toch wel vreemd hoor, zelfs simpele nokia's kunnen het al een tijdje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:22:
[...]

Kan niet... Wel kun je met Jeyo Mobile Companion een backup maken van je smsjes, maar die kun je dan geloof ik alleen op je pc bekijken.

Blijft toch wel vreemd hoor, zelfs simpele nokia's kunnen het al een tijdje...
Een uitleg (Engels) over het back-uppen van smsjes staat HIER (MoDaCo).

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SquareHugo schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:49:
[...]

Een uitleg (Engels) over het back-uppen van smsjes staat HIER (MoDaCo).
Die uitleg gaat wel over het back-uppen van telefoons die nog draaien onder Windows Smartphone 2002. Sinds er met het opslaan van gebruikersgegevens en berichten nogal wat veranderd is onder Windows Mobile 5 lijkt deze uitleg me niet meer van toepassing. Moet ook zeggen dat ik niet echt een alternatief voorhanden heb... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel heel vreemd dat je geen map aan kan maken voor je smsjes.
nu moeten ze in concepten of inbox? :r als ik nou 100 smsjes heb dan word dat heel on overzichtelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Er is een nieuwe update uit voor de Qtek 8310 ROM Update v2.5.312.1 (ZIP, 33.6MB)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij die rom mailen? bartNOSPAM@weidema.org (zonder NOSPAM)
ik mag niet inloggen omdat ik geen nederlandse 8310 heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

http://www.danprix.nl/_qt...80_263124_020700_Ship.zip

(geloof het of niet maar dit is de officiele download url :+ )

[ Voor 33% gewijzigd door Glashelder op 03-05-2006 01:13 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of bij het flashen van de nieuwe rom ook je sd- kaart wordt geformateerd? Of wordt deze met rust gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 20:48
Wordt met rust gelaten. Maar als je echt geen risico wilt lopen, haal je de SD kaart er toch even uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AttiX schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:08:
Wordt met rust gelaten. Maar als je echt geen risico wilt lopen, haal je de SD kaart er toch even uit?
Ja, maar heeft Windows Mobile 5 die niet per se nodig? Zoiets was we het geval met het flashen van de mpx 200 naar WM5, meen ik me te herinneren.

Zijn er verder nog mogelijkheden om te back-uppen? Ik krijg mijn 8300 niet aan de praat met Jeyo Mobile Companion, terwijl de MPX (onder smartphone 2002) geen problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb gewoon m'n SD kaart eruit gehaald voor het flashen. Gaf geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee te gek.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dit is de 8300 ROM en niet de 8310 ROM...
of zijn die hetzelfde??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:20:
[...]

maar dit is de 8300 ROM en niet de 8310 ROM...
of zijn die hetzelfde??
Nee, dan moet je deze hebben: http://www.danprix.nl/_qt...90_253121_020900_Ship.zip

Enjoy.

Edit: ben nu bezig met het updaten van m'n 8300, duurt allemaal wel lang zeg. Hij hangt nu al een tijdje op het 'enter sim pin' schermpje, zonder dat hij ergens op reageert. Als dat maar goed gaat....

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ERROR [294] : INVALID VENDER ID
this update utility cannot be used for your smartphone. please check your update utility.

heb ik weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 18:28
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:08:
ERROR [294] : INVALID VENDER ID
this update utility cannot be used for your smartphone. please check your update utility.

heb ik weer...
Ik krijg ook deze melding. Had hetzelfde bij de vorige bios upgrade :(
Weet iemand wat de oorzaak is, en belangrijker: is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, gevonden.
met deze ROM gaat het goed.
200624819AKU2_8310_2090_253221_020900_Ship.exe
als je je hier aanmeld kun je hem downloaden:
http://www.myqtek.com/europe/myqtek.aspx

ik heb 'm nu draaien :)
os 5.1.195 build 14847.2.0.0

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Laatst online: 04-10 18:28
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:27:
yep, gevonden.
met deze ROM gaat het goed.
als je je hier aanmeld kun je hem downloaden:
http://www.myqtek.com/europe/myqtek.aspx

ik heb 'm nu draaien :)
os 5.1.195 build 14847.2.0.0

top ga hem nu proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nieuwe ROM nu draaien... Zo ver ik kan zien zijn de veranderingen niet al te groot. Het beginscherm is iets aangepast (Wi-fi status wordt nu continu weergegeven) en de Comm manager is veranderd. Verder nog hier en daar wat naampjes , maar geen big deal. Ik had ergens begrepen dat het ontvangen van bestanden via Bluetooth zou worden aangepast, maar daar heb ik tot nu toe niets van gemerkt. Iemand een idee?
O ja. en ik zie bij de Comm manager een icoontje waarvan ik vermoed dat het om de nieuwe push e-mail functionaliteit gaat, maar kan het icoon niet selecteren...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new features

wauw... indrukwekkend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:
na de update heeft mijn toestel een andere apparaatcode. ttcode.com geeft de melding dat mijn productcode niet meer kan worden geactiveerd (toestel is eerder al een paar keer gereset, dus waarschijnlijk te vaak nieuwe apparaatcode ingevoerd) en van TomTom support krijg ik de mededeling dat ik alleen een nieuwe activatiecode kan krijgen als ik bewijsstukken opstuur waaruit blijkt dat mijn toestel is gerepareerd of dat ik een nieuw toestel heb gekocht. ROM updates worden zo te zien niet meegerekend. Wat nu?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even doorvragen naar iemand die je wel kan helpen bij TT.
je hebt diep in de buidel getast voor die software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Dat gezeik heb ik ook al een paar keer gehad met updates en resetten en volgens tomtom was dit niet mogelijk. Heb maar even een code van mijn zwager geleend want ik had al 2 codes op hetzelfde apparaat (sp5).

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de snelheid van de telefoon na een update : meestal een grotere rom en minder werk geheugen vrij.
k weet nog van me andere telefoon daarbij werden elke keer na een nieuwe rom een soort benchmark gehouden, is daar info over bij de tornado . ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij voelt zeker niet trager, maar ik heb 'm pas een paar dagen.. maar een dag met de nieuwe rom geen centje pijn.. alles gaat goed.
ik hoop snel mijn 2GB mini SD binnen te krijgen, kan TT er ook op.

korte review:
- formaat is goed. ik kom van een 6100 nokia en die is iets kleiner, maar deze kan ook.
- scherm is de main attraction. niet te filmen wat een display!
- foto's redelijk, filmpje ook redelijk
- geluid is goed en duidelijk
- wifi is snel maar het scherm is te klein of echt te surfen
- eigenlijk is het gewoon een PDA met een GSM in een

wel nog even wennen, maar erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:32
Ik ben zelf overgestapt van een SPV C500 (WM2003) en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar best tevreden over was ondanks een paar kleine puntjes.
Maar dit is echt een verademing!
Het display is echt ranzig mooi.
Camera is gewoon gemiddeld en videotje is wel grappig om te schieten.
Wifi is echt een uitkomst en de Bluetooth verbinding werkt ook al beter als mijn oude SPV C500 maar kan IMO nog wel verbeterd worden.
De menu's zijn handig en duidelijk en hij werkt vlot vergeleken met de C500.
Enige minpunt vind ik dat de backlight (als ie op slot staat) op elke knop oplicht.
Bij mijn oude C500 ging het licht alleen aan als ik linksboven een knop indrukte.
Nu gaat de backlight dus continu aan in me broekzak. (dit scheelt VEEL aan accutijd).
Verder prachtig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een beetje zitten spelen met de push e-mail functionaliteit van de nieuwe ROM, maar die werkt echt te gek! Ik dacht altijd dat je bedrijf dan speciale server- software moest hebben (zoals bij Blackberry dacht ik) maar dit lijkt hier niet het geval. Ik had alleen het Outlook Web Access en m'n inloggegevens van m'n werk nodig. Het GPRS- verkeer tijdens het synchen valt ook best mee. Het is jammer dat m'n werkgever m'n abbo niet vergoedt, of dat ik niet iets als PIT heb, anders had ik het continu aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Dart schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:27:
Het display is echt ranzig mooi.
Inderdaad, echt fantastisch! Hoef je geen PDA voor te kopen...
Enige minpunt vind ik dat de backlight (als ie op slot staat) op elke knop oplicht.
Bij mijn oude C500 ging het licht alleen aan als ik linksboven een knop indrukte.
Nu gaat de backlight dus continu aan in me broekzak. (dit scheelt VEEL aan accutijd).
Verder prachtig toestel!
Als je de nieuwe ROM installeert (indien je dus de qtek- variant hebt) gaat het backlight wel veel sneller uit als het keypad vergrendeld is. Ik heb trouwens zowieso het idee dat de batterijtijd iets verbeterd is met de nieuwe ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-10 11:01
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:34:
Heb een beetje zitten spelen met de push e-mail functionaliteit van de nieuwe ROM, maar die werkt echt te gek! Ik dacht altijd dat je bedrijf dan speciale server- software moest hebben (zoals bij Blackberry dacht ik) maar dit lijkt hier niet het geval. Ik had alleen het Outlook Web Access en m'n inloggegevens van m'n werk nodig. Het GPRS- verkeer tijdens het synchen valt ook best mee. Het is jammer dat m'n werkgever m'n abbo niet vergoedt, of dat ik niet iets als PIT heb, anders had ik het continu aan laten staan.
Voor zover ik weet moet je ook server-software hebben die direct push ondersteunt. Waarschijnlijk draait bij jou MS Exchange 2003 met SP2, daar zit nl. direct push functionaliteit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canard schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:19:
[...]

Voor zover ik weet moet je ook server-software hebben die direct push ondersteunt. Waarschijnlijk draait bij jouw MS Exchange 2003 met SP2, daar zit nl. direct push functionaliteit in.
Ow, Ok. Wist niet dat m'n werkgever zo up-to-date was met dat soort dingen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ben ik de enige die echt ontevreden is met de nieuwe ROM ?

• Applicaties laden trager
• Hangt soms even, bijvoorbeeld als je iets wegdrukte dan gebeurde dat gelijk, nu krijg ik regelmatig zo'n icoontje in beeld dat de telefoon even bezig is...
• De stabiliteit is om te huilen.
• TomTom werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 17:00
Ik heb soms last van een niet reagerende joystick. Na een halve dag ofzo doet 'ie het opeens weer, maar kan niet herleiden waar het aan ligt! Iemand hier ook last van?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glashelder schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:39:

• Hangt soms even, bijvoorbeeld als je iets wegdrukte dan gebeurde dat gelijk, nu krijg ik regelmatig zo'n icoontje in beeld dat de telefoon even bezig is...
ik zou 'm er gewoon nog een keer opzetten..

vraagje, is er al iemand die een carkit heeft gevonden? of kan een universele gebruikt worden? ik heb tomtom wel aan de gang, maar steeds oppakken om te kijken is niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Ik gebruik als carkit de parrot ck3100 en deze werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glashelder schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:39:

Ik denk inderdaad dat er dan iets mis is gegaan met de installatie. De enige bug die ik heb kunnen vinden is de GPRS-verbinding die niet meer uitgaat nadat ik op de rode ophangtoets heb gedruk in het homescreen. Nu moet ik het via de comm-manager doen, telefoonfunctie uit en weer inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:31:
[...]

Ik denk inderdaad dat er dan iets mis is gegaan met de installatie. De enige bug die ik heb kunnen vinden is de GPRS-verbinding die niet meer uitgaat nadat ik op de rode ophangtoets heb gedruk in het homescreen. Nu moet ik het via de comm-manager doen, telefoonfunctie uit en weer inschakelen.
Vreemd, dat werkt bij mij na de update nog wel gewoon. Wel is het zo dat als je de push-email en /of activesync open hebt staan, de gprs- verbinding steeds weer geactiveerd wordt. Als je dan de rode toets indrukt, is de gprs- verbinding twee seconden weg, om dan vervolgens weer vanzelf aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:02

DRK

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:31:
[...]

Dit is een feature van de nieuwe ROM, je kan de gprs-verbinding simpel uitzetten door in de comm-manager het icoontje onder de WiFi-verbinding te deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Laatst online: 03-10 12:20
Tomtom kan je na de ROM update weer werkende krijgen door het volgende te doen:

Zoals gezegd, plaats een bestandje (willekeurig) in de /my documents/TomTom map, tomtom zal dan weer een CurrentMap.dat aanmaken.
Zet handmatig je bluetooth aan. Probeer nu TomTom op te starten, als het goed is start hij nu wel door en blijft hij niet op het beginscherm hangen.
Zelf getest iig bij een SP5, gevonden op modaco forum. Het is wel een extra handeling nu, dat is jammer, maar 5.2 loopt gewoon vast bij het opstarten van de TomTom module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05

OKA

Boeie schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:04:
Tomtom kan je na de ROM update weer werkende krijgen door het volgende te doen:

Zoals gezegd, plaats een bestandje (willekeurig) in de /my documents/TomTom map, tomtom zal dan weer een CurrentMap.dat aanmaken.
Zet handmatig je bluetooth aan. Probeer nu TomTom op te starten, als het goed is start hij nu wel door en blijft hij niet op het beginscherm hangen.
Zelf getest iig bij een SP5, gevonden op modaco forum. Het is wel een extra handeling nu, dat is jammer, maar 5.2 loopt gewoon vast bij het opstarten van de TomTom module.
Het kan nog makkelijker en beter. Als je je toestel application-unlocked, dan werkt TomTom als met de vorige rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 14:01
Ik moet gaan kiezen voor een telefoon en nou twijffel ik nog tussen twee types. Namelijk de 8310 ( Nokia had die eerder ook, wilde ik ooit ook hebben :)) en de 9100 (om het even bij de Qtek types te houden).
Eigenlijk ligt het grootste "probleem" bij de bereikbaarheid van de geheugenkaart, maar aan de andere kant is de vraag hoe vaak je dat gaat gebruiken. Via de USB 1.1 kun je dan wel redelijk snel wat overzetten? Ik had al aan WIFI lopen denken, maar browsen binnen het netwerk is niet mogelijk en ik heb nog geen FTP client gevonden.
Kan iemand vertellen hoe snel de data overgeschreven wordt? Kom ik weer een stapje dichterbij mijn keuze. Voordeel wat mij betreft van de 8310 boven de 9100 is dat hij met één hand te bedienen is. Hoe goed is eigenlijk de huidige T9? Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

De T9 werkt prima, en je kan er altijd nog woorden bijzetten. Hij leert van je sms-taal. FTP client heb ik gevonden op: http://www.freewareppc.com/ Nog niet getest. USB 1.1 is niet super snel (max. 12 MBit, ALS je geheugenkaartje dat al aan kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:02

DRK

KLIK

Weet iemand of deze 2.5mm -> 3.5 mm adapter nog ergens anders (goedkoper :) ) is te krijgen? En heeft iemand ervaringen met dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb een probleem met de windows media player skins, krijg ze namelijk niet te zien in mediaplayer > opties > weergave , en kan ze dus niet selecteren.
Ik heb de skins geplaatst in " \Program Files\Windows Media Player " waar ook de default skin staat.
Ik heb de skins ook op de telefoon & SDcard onder " My Documents " geplaatst

Weet iemand de oplossing > ?
K hoor dat dit probleem meer voorkomt, mischien wel bij alle telefoons.

Paar skins voor windows mobile media player:
skin1, skin2, skin3, skin4

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds november een Qtek 8310 en word al vanaf het begin geplaagd door BSODs (stopfout in win2k.sys, soms een andere driver) zodra ik mn foon aan de usb-kabel heb gehangen. Terwijl het icoontje in de systray aangeeft dat er een netwerkverbinding wordt gemaakt springt het scherm ineens op blauw in 50% van de gevallen. Heb ActiveSync 4.1 draaien op XP pro. De ROM update voor de 8310 heeft niks uitgehaald. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:53:
Heb sinds november een Qtek 8310 en word al vanaf het begin geplaagd door BSODs (stopfout in win2k.sys, soms een andere driver) zodra ik mn foon aan de usb-kabel heb gehangen. Terwijl het icoontje in de systray aangeeft dat er een netwerkverbinding wordt gemaakt springt het scherm ineens op blauw in 50% van de gevallen. Heb ActiveSync 4.1 draaien op XP pro. De ROM update voor de 8310 heeft niks uitgehaald. Iemand hier ook last van?
Heb je Kasperski als antivirussoftware op je pc geinstalleerd? Ik denk het wel.
Activesync werkt niet goed samen met Kasperski, dus Kasperski eraf gooien en even zoeken naar een andere virusscanner.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. |:( Nu werkt het allemaal perfect! _/-\o_
Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

Wallie

Herr

Zag trouwens dat de Qtek 8300 inmiddels verlaagd is naar 319 euro... nu de 8310 nog ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 09:36

Mex

Wallie schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 07:57:
Zag trouwens dat de Qtek 8300 inmiddels verlaagd is naar 319 euro... nu de 8310 nog ;)
Idd, de 8300 wil je niet hebben :P Knopjes op de 8310 zijn al een de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:26:
[...]

Heb je Kasperski als antivirussoftware op je pc geinstalleerd? Ik denk het wel.
Activesync werkt niet goed samen met Kasperski, dus Kasperski eraf gooien en even zoeken naar een andere virusscanner.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. |:( Nu werkt het allemaal perfect! _/-\o_
Succes!
Heb Trend Micro, maar toch bedankt, zal 'm er wel eens even afgooien, misschien helpt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Nah, stuur ik een mailtje naar pdashop.nl, of de 8310 misschien ook in mijn gaat zakken, krijg je als reactie:

"Deze prijs is gezakt omdat de Qtek 8300 er uit gaat, deze is opgevolgd door de Qtek 8310."

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

[b][message=25783669,noline]
"Deze prijs is gezakt omdat de Qtek 8300 er uit gaat, deze is opgevolgd door de Qtek 8310."

:?
Lijkt mij ook het meest logische antwoord als je er totaal geen verstand van hebt en er geen moeite voor wilt doen om een klant een goed antwoord te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Weet iemand trouwens iets van opvolgers van deze telefoons met bijv snellere processors en nieuw ontwerp? Was gisteravond even bij de media markt (kan je de 8300 uitproberen zonder dat er een verkoper in je nek hijgt) maar vond de toetsjes van de 8300 toch wel erg klein (kon er niet echt handig mee smsen) en 't joystickje ook een beetje euh.. gehannes. De 8310 was er helaas niet...

[ Voor 8% gewijzigd door Wallie op 20-05-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Wallie schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:34:
Weet iemand trouwens iets van opvolgers van deze telefoons met bijv snellere processors en nieuw ontwerp? Was gisteravond even bij de media markt (kan je de 8300 uitproberen zonder dat er een verkoper in je nek hijgt) maar vond de toetsjes van de 8300 toch wel erg klein (kon er niet echt handig mee smsen) en 't joystickje ook een beetje euh.. gehannes. De 8310 was er helaas niet...
Gewoon voor de 8310 of SP5 gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Sinds ik een nieuw rom met AKU2 op mijn 8310 heb gezet gebeurd het regelmatig wanneer ik TomTom 5 heb draaien, dat ie dan uit de applicatie klapt en gewoon op de homescreen van de telefoon springt ....

Iemand enig idee wat hier aan te doen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:29:
[...]

Gewoon voor de 8310 of SP5 gaan :D
Dat zeg je nu wel, maar het prijsverschil op smartphoneshop.nl is nu al 114 euro. En dat terwijl het in feite dezelfde telefoons zijn! Ik heb een 8300 en die heb ik destijds genomen simpelweg omdat ik hem mooier vond dan de 8310. Wat betreft de toetsen heeft iedereen gelijk, die zijn gruwelijk klein maar ik heb gelukkig niet al te grote vingers dus ik ben er wel aan gewend geraakt. De muziekbuttons zijn een totale miskleun, had liever wat grotere gewone toetsen gehad. Maar hoe je het ook wendt of keert - 114 euro blijft een hoop geld! Kun je een hoop geheugen voor bijkopen, of een GPS- ontvanger :) Als ik nu weer een smartphone zou moeten uitzoeken zou het daarom weer de 8300 geworden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xivius schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:45:
Sinds ik een nieuw rom met AKU2 op mijn 8310 heb gezet gebeurd het regelmatig wanneer ik TomTom 5 heb draaien, dat ie dan uit de applicatie klapt en gewoon op de homescreen van de telefoon springt ....

Instellingen > beginscherm > time-out op een hoger aantal minuten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xivius schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:45:

Bedoel je dan dat TomTom helemaal wordt afgesloten? of wordt hij gewoon geminimaliseerd?

Ik heb heel lang hetzelfde gehad met Tomtom, dat hij na een bepaalde tijd navigeren (varieerde nogal) crashte en ik gewoon weer het beginscherm voor me had. Vervelende was ook nog dat ik alle time-out instellingen weer moest terugzetten, want die stonden allemaal uit. Het probleem was opgelost nadat ik de POI - functie had uitgezet in TomTom (gebruikte ik eigenlijk toch al niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Dank je wel .. het uitzetten van de POI is idd de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met tomtom: de telefoon is laatst geupdate, nu loopt tomtom vast bij het opstarten, waarna ook de hele telefoon niet goed reageert ofwel opnieuw opgestart moet worden.
Om dit vastlopen te omzeilen moet ik eerst bluetooth handmatig inschakelen waarna ik tomtom opstart.

iemand een idee ?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:37:
Ik heb ook een probleem met tomtom: de telefoon is laatst geupdate, nu loopt tomtom vast bij het opstarten, waarna ook de hele telefoon niet goed reageert ofwel opnieuw opgestart moet worden.
Om dit vastlopen te omzeilen moet ik eerst bluetooth handmatig inschakelen waarna ik tomtom opstart.

iemand een idee ?
Dit probleem had ik ook, na de laatste imate update was het verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:37:

iemand een idee ?
Ik heb het probleem ook af en toe. Dacht zelf dat de telefoon 'in de knoop' raakt met het tegelijkertijd connecten met de GPS- ontvanger en de Bluetooth carkit.
Heb ook al een paar keer meegemaakt dat na het afsluiten van TomTom Bluetooth niet goed meer werkt. BT gaat dan steeds weer aan en dan weer uit, waardoor m'n carkit ook weer over de zeik raakt :? Na een reboot is het meestal wel weer verholpen.
Vaag, die nieuwe rom...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er een maximale grootte aan wat betreft SD kaart ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Laatst online: 02-10 08:42

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Ik ben nu al een tijdje in het bezit van de 8310, erg fijne telefoon moet ik zeggen.

Wat ik mij nog wel afvraag is waar ik nu spelletjes vandaan kan halen t.b.v. Windows Mobile? Ik heb zelf ook een PDA met windows mobile maar de spellen daarvoor werken niet op de 8310.
Ik ben op zoek naar iets van poker voor op m'n telefoon.
Misschien niet een vraag om hier te stellen, in dat geval, excuses.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Iemand al een oplossing waarom Tomtom vastloopt met POI aan??
Ik vind dit zwaar vervelend want ik gebruikte ze wel op mijn oude SPV C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qtek8300 nu voor 299 bij pdashop.
qtek8310 voor 433

dus een aardig prijsverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
jegertje schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:21:
Hm dat zou ik dan ook eens moeten proberen, ik was namelijk vergeten er bij te melden dat hij ook af en toe de foutmelding: "onbekende simkaart fout" (ofziets :D) aangeeft.
Het zou dus idd in de simkaart kunnen zitten, de simkaart zat hiervoor in een Nokia 6610i, die ook zo'n schuifsysteem heeft.
Hopelijk hoef ik nix te betalen voor een nieuwe simkaart bij T-mobile ;)
Ben zeer benieuwd of je met je nieuwe sim van dat flightmode, sim error, geen ontvangst wissel probleem af bent.
Ik heb nl hetzelfde met een telfort sim welke trouwens goed werkt in m'n nokia 8910.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:03:
[...]
Dit moet ik hebben. Iemand al gekocht? :p
Heeft iemand nog wat gehoord van Cicerophone of een andere SIP-client voor Windows Mobile 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 10:32
Wel ik ben op zoek naar een sms blocker en heb Call SMS Blocker gevonden maar dat is niet toepasbaar op de smartphones. Enkel voor Win mobile 2003 en 2005.

Dus als iemand een product gebruikt die dat kan :-) Ik heb al google geprobeerd en heeft me niet veel nuttigs opgeleverd. Anders heb ik nog SMS Spam Manager gevonden maar dat bleek enkel voor UIC en symbian te zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Kan iemand mij vertellen waarom de qtek en de i-mate zo erg van prijs verschillen? Waarom koopt iedereen de qtek terwijl de i-mate goedkoper is?

Heb alleen dit gevonden:
Glashelder schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:20:
Qtek 24 maanden garantie, I-mate 12 maanden. I-mate is sneller met ROM updates.

[ Voor 30% gewijzigd door Josh op 15-06-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Net TomTom5 gekocht voor de Qtek8300, maar loopt gewoon vast na het opstarten. Heb het voorgelegd aan de support afdeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Al de update gedownload? Anders doet tomtom het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2024
Glashelder schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:44:
Net TomTom5 gekocht voor de Qtek8300, maar loopt gewoon vast na het opstarten. Heb het voorgelegd aan de support afdeling..
Na de laatste update voor de Qtek 8300 werkte bij mij TT5 ook niet meer (toestel loopt compleet vast). Door de software lock weg te halen (enkele aanpassingen in het register) werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2024
The_Dart schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:13:
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ik heb gister een SP5 gekocht en ik kwam er toen een uur later achter dat ik een hot pixel had :/. Juist, een HOT pixel. Heel vervelend. Heb ik daar garantie op? Er staat niets over in de garantievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GsJosh schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:19:
Ik heb gister een SP5 gekocht en ik kwam er toen een uur later achter dat ik een hot pixel had :/. Juist, een HOT pixel. Heel vervelend. Heb ik daar garantie op? Er staat niets over in de garantievoorwaarden.
Terug naar de winkel, natuurlijk. En anders I-mate proberen te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb in dit topic gezocht en elders op inet, maar kon het niet vinden. Vandaar hier maar de vraag.

Iemand enig idee of het snelheidsverschil tussen een gewone mini-SD kaart en een 'Ultra' merkbaar is in een Qtek8310?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:51:
Kheb in dit topic gezocht en elders op inet, maar kon het niet vinden. Vandaar hier maar de vraag.

Iemand enig idee of het snelheidsverschil tussen een gewone mini-SD kaart en een 'Ultra' merkbaar is in een Qtek8310?
In de snelheid van het toestel wat betreft het opslaan van gegevens op de het kaartje zul je het niet merken volgens mij. Je merkt het echter wel wanneer je bijvoorbeeld via een card-reader muziek of andere data op het kaartje wilt gaan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2.5.331.2 geinstalleerd, en de software lijkt aardig te werken, alleen krijg ik Tomtom met geen mogelijkheid meer aan de gang. Na het groene scherm met een disclaimer klik ik op doorgaan, dan
kan ik kiezen welke map ik wil (heb Benelux en Major Roads of Europe), en dan is sta ik weer ploep
op het hoofdscherm. Bluetooth hangt na deze crash, en dan kan ik niet meer de Comm Manager in
om het weer uit te zetten. Iemand een oplossing?

PS, het was de i-mate_SP5_WWE_2.5.331.2.exe update en ik gebruik een I-mate SP5, en de TomTom
op de MiniSD-kaart werkte altijd prima (met het POI alleen).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 07:09 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 07:07:
Ik heb 2.5.331.2 geinstalleerd, en de software lijkt aardig te werken, alleen krijg ik Tomtom met geen mogelijkheid meer aan de gang. Na het groene scherm met een disclaimer klik ik op doorgaan, dan
kan ik kiezen welke map ik wil (heb Benelux en Major Roads of Europe), en dan is sta ik weer ploep
op het hoofdscherm. Bluetooth hangt na deze crash, en dan kan ik niet meer de Comm Manager in
om het weer uit te zetten. Iemand een oplossing?

PS, het was de i-mate_SP5_WWE_2.5.331.2.exe update en ik gebruik een I-mate SP5, en de TomTom
op de MiniSD-kaart werkte altijd prima (met het POI alleen).
Ik heb geprobeerd de apllication unlock te doen op de nieuwe release, and nu hangt TomTom op het
disclaimer scherm. Het maakt geen verschil als ik Bluuetooth aan of uit heb staan voordat ik de .exe
van Tomtom opstart. Ik moet hem dan even keylocken, en dan kom ik weer in het hoofdscherm waar
ik Tomtom kan afsluiten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 07:39 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=69076

Deze site heeft alle info. Plaats een leeg .txt bestandje in \My Documents\TomTom van je telefoongeheugen (niet op je SD), en hij start weer! Er lijken wel problemen te zijn met een
aantal GPS ontvangers, maar dit Adapt ding lijkt nog goed te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan blijven er nog twee issues met TomTom (met Benelux mappen) over:

- Een Nederlands POI bestand nodig die niet crasht is nodig.
- Een oplossing voor het aanpassen van de timeout van de verlichting, zodat je dat niet
steeds handmatig hoeft aan te passen.

Tomtom 5 op de SPV C500 werkte tot nu toe nog steeds veruit het beste. Sinds 5.20 is
alles downwards gegaan met de kwaliteit :(
The_Dart schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:13:
Dazzyon, heb je het wel werkend gekregen? Kan je misschien de updated map anders
ergens online zetten?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 10:48 . Reden: extra quote en info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:44:
Dan blijven er nog twee issues met TomTom (met Benelux mappen) over:

- Een Nederlands POI bestand nodig die niet crasht is nodig.
- Een oplossing voor het aanpassen van de timeout van de verlichting, zodat je dat niet
steeds handmatig hoeft aan te passen.

Tomtom 5 op de SPV C500 werkte tot nu toe nog steeds veruit het beste. Sinds 5.20 is
alles downwards gegaan met de kwaliteit :(

[...]

[...]

Dazzyon, heb je het wel werkend gekregen? Kan je misschien de updated map anders
ergens online zetten?
Inderdaad om nou te zeggen dat TomTom echt beter is geworden sinds die update :X
Op mijn SPV C500 werkte echt alles super en nooit geen problemen, ik lees nu wel de optie met die POI van Dazzyon denk dat ik dat maar eens ga proberen in de loop van de week.

[ Voor 15% gewijzigd door GeeMoney op 20-06-2006 12:03 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste