Still Cripple as Hell
Ik heb even een poll gemaakt, graag allemaal even stemmen
Poll: Wat nu?
• Als ik alleen mophors uitslag krijg, ben ik allang tevreden..
• Toch maar het f1-systeem?
• iets anders; post maar even dan :)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Maar alleen mophor's cijfer vind ik ook goed, ik zou wel graag zijn besprekingen willen weten
Wat voor een lettertype heb je daar gebruikt?Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:42:
**FINAL**
Te kort dag om er nog een echt rockgevoel aan mee te geven maar dan kan t ook te druk zijn geworden. Hopelijk is het overzichtelijk gebleven en heb ik boven met oa. het logo en onder met wat rare fratsen toch dat gevoel kunnen overbrengen. Net als bij u2.com zou ik een beginpagina doen met een foto en het logo ofzo, waarna je op deze pagina komt, die vooral "informatief" zal zijn.
[afbeelding]
grote versie: http://145.85.114.115/users/i854419/FINAL.png
Was een leuke contest, tot de volgende
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
En als Andre ze klaar heeft ben ik ook naar zijn bevindingen erg nieuwsgierig
Overigens, wat is er gebeurd met het derde jurylid dan?
Still Cripple as Hell
Verwijderd
I want my TTR! geen flauw idee waar ik m vandaan heb, geef maar een gil als je m moet hebbencyberrobin schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:31:
[...]
Wat voor een lettertype heb je daar gebruikt?voor bijv. de dingen als Latest News enzo!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 00:29 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:28:
[...]
I want my TTR! geen flauw idee waar ik m vandaan heb, geef maar een gil als je m moet hebben
Regelen jullie dat dan even per mail
Naar mijn mening kunnen we die F1 beter niet meer toepassen, want dat kost alleen maar heel erg veel tijd.
Ik denk dat de deelnemers deze week een mail krijgen met de uitslag en beoordelingsverhaaltje, en dat er een top 5 staat in dit topic.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:28:
[...]
I want my TTR! geen flauw idee waar ik m vandaan heb, geef maar een gil als je m moet hebben
[edit] 'k heb hem bedankt! http://www.dafont.com/en/font.php?file=i_want_my_ttr
[ Voor 27% gewijzigd door CptMorgan op 22-10-2005 13:53 ]
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Ik had er al een gepost:
EDIT:
Als er nou een ontwerp-een-character-contest komt. Waarom niet eentje in teken van Sinterklaas dat over een maandje al komt. Iedereen maakt dan zijn/haar eigen versie van sinterklaas of zijn pieten.
Net zo iets als dat Squaresoft met de Disney figuren Donald duck en Goofy heeft gedaan. Dus je neemt sinterklaas en je voegt er een stukje eigen fantasie in hoe jij Sinterklaas ziet of wil zien. En de origineeste/ best uitgewerkte wint.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 24-10-2005 13:10 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Lijkt mij een leuk idee heel orgineel iig.
Ik reserveer hierbij alvast een Sint mechabot
Nog nooit een mechabot of iets gemaakt, maar ik ga het gewoon proberen.
Zal wel zien of ik daar ook weer aan meedoe
Zo denderend ben ik nou niet in 2d...
Still Cripple as Hell
Last.fm |
Verwijderd
Count me in! ik doe mee met het ontwerpen van een sinterklaas probeer het een beetje in de stijl te doen waarin ik de laatste tijd tekeningen maak.. http://www.wingweb.nl/balukaRakkerzero schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:29:
Ze we alvast gaan nadenken over een nieuw contest onderwerp???
Ik had er al een gepost:
[...]
misschien een idee om naast een een sinterklaas character ontwerp er ook een scenario bij te maken, bijvoorbeel sint op het dak, of in de door maan beschenen bomen.
Waneer kunnen we deze contest van start laten gaan? Wie doet de openingspost?
- edit - Iemand anders was hier nog ingelogd, maar post het nu onder mijn eigen account -
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 14:25 ]
En natuurlijk toestemming hebben van een mod.
Verwijderd
Ik denk dat het best slim is om met een aantal leden dus een soort ministaff op te richten. Zij bepalen dan de regels (in overleg met GoT), doen de beoordeling, en verzinnen een goede 2D contest.
Het is een idee. Ik heb het al eerder opgeworpen. Dus nogmaals; Gooi!
Last.fm |
een zwarte piet mag ook hoorBlade_V schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:00:
Hoe langer ik er over nadenk hoe leuker het me lijkt om een karakter te tekenen. Maar alleen een Sinterklaas tekenen wil ik niet, d'r moet meer keuze zijn vind ik.
Open een nieuw topic zou ik zeggen om erover te discussieren.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:06:
Is het niet verstandig om toch eens te zoeken naar een vast team voor zowel; de beoordeling als de degene die de contest bedenken en in toom houden?
Ik denk dat het best slim is om met een aantal leden dus een soort ministaff op te richten. Zij bepalen dan de regels (in overleg met GoT), doen de beoordeling, en verzinnen een goede 2D contest.
[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 24-10-2005 16:03 ]
Verwijderd
Dus jij wilt wachten op de uitslag terwijl mensen aan het klagen zijn dat het zo lang duurt met de uitslag? Denk dat je beter een nieuw topic voor de nieuwe contest kan openen en dat daar tevens de uitslag van de vorige contest ingeplaatst wordt.Rakkerzero schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:02:
Het lijkt mij het handigste pas te starten als we de uitslag van deze contest is gekend.
En natuurlijk toestemming hebben van een mod.
Zo voorkom je dat mensen (waaronder ikzelf) niet hoeven te wachten op de uitslag voordat we met de nieuwe contest kunnen beginnen.
wie gaat dan die topicstart doen?
en de datum tot wanneer de contest gaat duren??
[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 24-10-2005 17:04 ]
Ik ben best bereid om TS te worden, ik interesseer me voor 2D Design, maar kom zelf vaak niet aan contests toe. Ik zal dus zelf niet meedoen, maar ik wil best de contest "leiden".
Mocht sowieso niet meedoen dan kun jij eventueel een jurilid samen met iemand vormen en zo partijdige situatie vermijden.
Is een 2/3 december niet leuker. Dan kan je nog een paar dagen over de sint doorlullenXiqum schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:01:
Is 5 december een leuke einddatum voor de contest?
Last.fm |
Verwijderd
Ja lijkt me een heel goed planBlade_V schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:17:
Lijkt me 4 December beter, dan is de sint iig niet te laat
Maar maak de TS maar als het mag, maar wat gaat de contest precies worden?
Alleen ontwerp een sinterklaas character? of moeten er zwart pieten bij? Of een
scenario (b.v op het dak ofzoiets dergelijks)?
Scenery mag, maar hoeft niet
Goed idee.Rakkerzero schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:45:
'Ontwerp een Sinterklaas figuur'-contest
Scenery mag, maar hoeft niet
Is goed, ik zal hem ff maken asap.
Vergeet geen toestemming te vragen aan een mod, he!
En succes met het maken van een mooie TS
Ik heb een e-mail gestuurd naar dat adres waarmee je alle mods kunt bereiken... alleen nog geen respons...Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:17:
[...]
Heb je de TS al klaar? En toestemming van een mod gekregen?
Ontwerp een horloge
Lijkt me wel origineel
@nxxt: je kunt André over MSN wel vragen..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 18:04 ]
En al reactie gehad.nxxt schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:27:
[...]
Ik heb een e-mail gestuurd naar dat adres waarmee je alle mods kunt bereiken... alleen nog geen respons...
ff flink kicken in "schop een modje" wil ook weleens helpen. Al is het daar niet helemaal voor volgens mij
Ik heb inmiddels toestemming... met de SP ben ik nog wat bezig... die is vandaag wel af. De jury wordt asap samemgesteld.Rakkerzero schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:49:
[...]
En al reactie gehad.
ff flink kicken in "schop een modje" wil ook weleens helpen. Al is het daar niet helemaal voor volgens mij
Een "Ontwerp een Sinterklaas" contest. (Zwarte pieten mogen ook).Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:36:
Wat wordt nou het onderwerp dan ?
Topic komt vanmiddag... beetje vertraging gehad...
[ Voor 14% gewijzigd door nXXt op 30-10-2005 10:23 ]
Misschien kan hier voor de 2de reply (na TS dus) voor gepakt worden.
Waarom staat ie er dan nog niet? Ben best wel nieuwsgierig naar de onderbouwing en commentaren enzo
Still Cripple as Hell
Dat is waar...SnakeMind schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:39:
maar toch, bijna iedereen heeft in de poll gestemt op: dan maar alleen mophor's uitslag...
Waarom staat ie er dan nog niet? Ben best wel nieuwsgierig naar de onderbouwing en commentaren enzoen naar de winnaar
Last.fm |
Zo nou hopen dat ie reageert. Ben ook erg benieuwd.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 30-10-2005 20:02 ]
Verwijderd
de besprekingen moeten jullie helaas nog even op wachten. Ik heb zelf namelijk 1 november een website die in de lucht moet
Tja, ik heb hem zo goed als klaar... maar ik wil nu wel weten of mensen nu een nieuwe contest willen of eerst die andere willen afronden.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:15:
TS al klaar??wil je verder niet in de stress jagen ofzo hoor
Good going..
Dan is het aan de moderator om dit topic nog even open te houden tot de uitslag bekend is.
Verwijderd
goed ideeRakkerzero schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:48:
Je zou de contest alvast kunnen starten.
Dan is het aan de moderator om dit topic nog even open te houden tot de uitslag bekend is.
Last.fm |
Maak het nieuwe topic gewoon aan en reserver post 2 voor de uitslagen van deze contest.
In post 2 kan dan ook de uitslag komen van de nieuwe contestXiqum schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:10:
Inderdaad moet het echt zo lang duren?
Maak het nieuwe topic gewoon aan en reserver post 2 voor de uitslagen van deze contest.
Maar nxxt post die TS eens.
/me kijkt ook uit naar de volgende contest...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 18:29 ]
Verwijderd
de beoordelingen (praatjes) ben ik heel ver mee, dit komt ook echt wel. Alleen doe ik er nu even niks aan, ivm tentamens volgende week
Op 10 oktober werd de contest gesloten.
Het is nu 23 november. Zeg anderhalve maand later... nog geen uitslag.
Er zijn 4 pagina's met alleen maar posts over de eventuele uitslag van de contest. Dat is bijna 1/3 van het totale aantal post in het volledige topic.
Ik wil niemand tegen de schenen schoppen, maar dat een jury van 3 man zo veel tijd nodig heeft voor een beoordeling is toch erg jammer. Daar komt bij dat het weinig motiverend is voor nieuwe contests. Als er geen uitslag komt, noem het topic dan [2d] speeltuin 2005 V1: ontwerp een website. Dan schep je ook geen verwachting.
Voor degene die beoordelen: Als je er geen tijd voor hebt, moet je niet in een jury gaan zitten. Vind het vervelend dat ik zit zo moet zeggen, maar vond toch dat het gezegd mag zijn.
Hoe kom ik bij de scores? Zie onder.
[ Voor 9% gewijzigd door Ma_rK op 23-11-2005 14:49 ]
edit: [rml][ 2D] Contest 2005 v6: de uitslag[/rml]
[ Voor 45% gewijzigd door Rhapsody op 23-11-2005 14:31 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
In deze PDF file zie welke letter wie is.
top5:
1 - D + G
2 - C
3 - F
4 - K
5 - A
A 7.1
Uitstraling 8
Creativiteit 6.5
Toegankelijkheid - 7
Toepasbaarheid 7
B 6.6
Uitsraling 7
Creativiteit. 5
Toegankelijkheid 8
Toepasbaarheid 6.5
C 7.5
Uitsraling 8.5
Creativiteit 8
Toegankelijkheid 6.5
Toepasbaarheid 7
D 7.6
uitstraling 8
creativiteit 7
toegankelijkheid 8
toepasbaarheid 7.5
E 6.8
uitstraling 6.5
creativiteit 6
toegankelijkheid 6.5
toepasbaarheid 8
F 7.4
uitstraling 6.5
creativiteit 7.6
toegankelijkheid 8
toepasbaarheid 6.5
G 7.6
uitstraling 7.5
creativiteit 7.5
toegankelijkheid 8
toepasbaarheid 7.5
H 6.9
uitstraling 7.5
creativiteit 7.5
toegankelijkheid 6
toepasbaarheid 6.5
I 6.9
uitstraling 6
creativiteit 8.5
toegankelijkheid 7
toepasbaarheid 6
J 6.1
uitstraling 5
creativiteit 7
toegankelijkheid 7.5
toepasbaarheid 5
K 7.3
uitstraling 8
creativiteit 7.5
toegankelijkheid 7
toepasbaarheid 6.5
L 6.1
uitstraling 7
creativiteit 6.5
toegankelijkheid 6
toepasbaarheid 5
M 7
uitstraling 7
creativiteit 6.5
toegankelijkheid 7.5
toepasbaarheid 7
N 7
uitstraling 8
creativiteit 6.5
toegankelijkheid 6.5
toepasbaarheid 7
met dank aan mophor
Verwijderd
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:44
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
wist ik wel
Rakkerzero: uiteraard ook feli met #1
[ Voor 41% gewijzigd door We Are Borg op 23-11-2005 15:39 ]
Still Cripple as Hell
Verwijderd
De bespreking van de cijfers ben ik nog aan bezig. Het duurt idd allemaal lang, maar het is ook een enorm werk (zal toegeven dat ik me er een beetje op verkeken heb), maar ik wil dat alsnog wel posten als ik er mee klaar benVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:26:
Gefeliciteerd D en GAlleen was deze contest natuurlijk een drama. Ook snap ik de punten niet helemaal. Ik snap niet waarom sommige een 5 hebben gekregen op toepasbaarheid, terwijl alle sites toch makkelijk te maken zijn in flash, html. En waarom wordt alle sites maar door 1 persoon beoordeeld? Ach misschien moet ik blij zijn dat deze topic eindelijk gesloten kan worden
Verwijderd
In pdf is t nu niet duidelijk wie K en wie L is, graag zou ik dat toch nog even weten anders moet ik mn heil ergens anders in gaan zoeken met mn 6.1
En nu weer verder met de volgende contest
Verwijderd
Cliché (maar ik meen het wel)
Iedereen heeft mooi werk geleverd, iedereen heeft z'n best gedaan en dat verdient een applause. Deze 2D contesten zijn erg goed om te leren, door het commentaar en de suggesties van anderen leer je er op een snelle manier veel van. Tof is ook dat iedereen hier openstaat voor commentaar, en dat is gewoon de kracht van.. GoT.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat de huidige contest afbraak doet op de voorgaande contests in mijn ogen. We waren echt 2D bezig, en nu is de beoordeling ook erg moeilijk omdat het meer kunst dan 'vak' is.
Ik stel daarom ook voor om na 2 December weer door te gaan met een contest. Ik zou er wat meer communicatie in te gooien. Voorbeeld; maak een campagne voor Amnesty (en verzin daarbij je eigen product). De een vind een poster geschikt, de ander een website, en dat één iemand dan een soort van communicatie plan schrijft, en dat je ook beoordeeld of er wordt gecommuniceerd wat de bedoeling is etc etc.
Ik dank nogmaals iedereen voor de complimenten!
Ik hoop dat dit soort projecten en initiatieven kunnen blijven voortbestaan. Heeft er trouwens nog iemand zin in een '2D Seqeunce'? Die plaatjes van 900 bij 200 aan elkaar plakken in een bepaald thema?
Samen eerste plaats he
Enneh.
Leg dat 2D sequence is verder uit. Ik ben geintereseerd.
Verwijderd

De opzet:
De allereerste maakt een plaatje van bijv. 950 pixels breed. Hij zorgt ervoor dat rechter 125 pixels niet belangrijk zijn in zijn ontwerp. De volgende gaat ook een afbeelding maken van 950 pixels breed, alleen zet hij het rechtergedeelte (125 pixels) links in zijn ontwerp, en laat dit op een mooie manier overlopen. De kunst is omdat dit heel creatief te doen, dus geen fade. Je uiteindelijk werkvlak is dan 700 pixels.
Doormiddel van bijvoorbeeld javascript kun je deze reeks laten doorlopen.
Wat je ervoor nodig hebt:
Goeie host (veel traffic)
Users werven en een lijst samenstellen
Thema bedenken (bijvoorbeeld oorlog in Irak)
Iemand die er een mooie pagina van kan maken, zodat de "band" ook mooi voorbij komt, en de usernaam boven het plaatje wordt vermeld.
Ooit is dit via GoT al eens gedaan, wel heel erg lang geleden. Mij lijkt het reuze leuk dit nog eens te doen.
Hier wil ik cker wel aan meedoen.
Misschien iets met esher doen???
Kan hier prima bij.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Jij weet immers hoe het werkt en het is jouw idee.
Toch maar es opslag vragen, ik hoor nu wel bij de Top-3 webdesigners natuurlijk
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Rustig maar hoor.. Het was een mengeling van omstandigheden waardoor de scores wat laat zijn.. Leuk idee trouwens, Speeltuin-topicsMa_rK schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:08:
Even wat stats:
Op 10 oktober werd de contest gesloten.
Het is nu 23 november. Zeg anderhalve maand later... nog geen uitslag.
Er zijn 4 pagina's met alleen maar posts over de eventuele uitslag van de contest. Dat is bijna 1/3 van het totale aantal post in het volledige topic.
Ik wil niemand tegen de schenen schoppen, maar dat een jury van 3 man zo veel tijd nodig heeft voor een beoordeling is toch erg jammer. Daar komt bij dat het weinig motiverend is voor nieuwe contests. Als er geen uitslag komt, noem het topic dan [2d] speeltuin 2005 V1: ontwerp een website. Dan schep je ook geen verwachting.
Voor degene die beoordelen: Als je er geen tijd voor hebt, moet je niet in een jury gaan zitten. Vind het vervelend dat ik zit zo moet zeggen, maar vond toch dat het gezegd mag zijn.
Hoe kom ik bij de scores? Zie onder.
Ik wil ook meedoen met de sequence..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 15:47 ]
Verwijderd
Wie heeft dit in der tijd gedaan, misschien wilt diegene dat opnieuwd doen. Het systeem is er immers. Tenzij je het wiel opnieuw wilt uitvinden...
Verwijderd
3x radenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:49:
[...]
Wie heeft dit in der tijd gedaan, misschien wilt diegene dat opnieuwd doen. Het systeem is er immers. Tenzij je het wiel opnieuw wilt uitvinden...
systeem is in asp, Fool heeft een php versie geloof ik, maar het is allemaal nog van voordat Fx bestond en voordat ik van standaarden gehoord had, maw een prutssite dus, maar beschikbaar voor degene die het wil overnemen
Ik heb er iig de tijd niet voor