Jim... its amazing.
Anoniem: 138821
Ik heb vandaag de Belinea 101920 (ref. 111919) besteld bij 4launch met pixelgarantie. Ik heb de keuze gemaakt dank zij dit forum. Bedankt daarvoor. Als ik hem binnen heb zal ik een review schrijven.
Anoniem: 139170
echt bedankt voor je tipToad schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:11:
Bij informatique staan twee 19 inch Samsung 930B TFT schermen met een of twee dode pixels voor 300 euro. http://shop.informatique.nl/inh/bvoorraad/monitoren.htm
heb gebelt of ze er nog waren en jahoor
er gelijk heengegaan helaas niet daar kunnen bezichtigen maar zit er nu achter en ben er erg blij mee
aleen 2 pixels die anders zijn in het midden een hele kleine rode stip en rechtsonderin 1 kleine blauwe die nu weg lijkt te zijn
Anoniem: 13710
Goede monitor en een goede zaak met prima service. Was er erg over te spreken bij mijn Belinea !Anoniem: 138821 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:54:
Ik heb vandaag de Belinea 101920 (ref. 111919) besteld bij 4launch met pixelgarantie. Ik heb de keuze gemaakt dank zij dit forum. Bedankt daarvoor. Als ik hem binnen heb zal ik een review schrijven.
Anoniem: 104627
http://www.stichtingdeomb...nsument/Koopopafstand.htm
Na het kennen van deze wet weet je dat het geldklopperij is om een pixelgarantie af te sluiten bij koop op afstand, ongeacht of een winkel meewerkend wil zijn of niet.
Na het kennen van deze wet weet je dat het geldklopperij is om een pixelgarantie af te sluiten bij koop op afstand, ongeacht of een winkel meewerkend wil zijn of niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104627 op 28-09-2005 22:36 ]
Anoniem: 7765
Anoniem: 104627 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:32:
Maar wat dat dan weer inhoudt..Voor audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan u de verzegeling heeft verbroken;
Anoniem: 13710
En het geld en tijd wat je dan kwijt bent om je geld terug te krijgen weegt er absoluut niet tegen op.Anoniem: 104627 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:32:
programmatuur = software ( best logisch eigenlijk dat je software dan niet meer terug kan brengen, je kan het dan al gekopieerd hebben).Anoniem: 7765 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:44:
[...]
[...]
Maar wat dat dan weer inhoudt..
Monitor = randapparatuur
Lijkt me vrij duidelijk dus.
Ik heb zelf een Benq 937S+ met een dode subpixel(constant rood) voor 245 euro bij Informatique gekocht. In het begin let je er wel op, maar als je echt aan internetten bent valt het helemaal niet op. Na een tijdje vergeet je gewoon dat die dode subpixel er zit. Ik vind het het prijsverschil wel waard: voor een leuk prijsje een topscherm met een klein foutje dat niet opvalt.Anoniem: 139170 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:10:
[...]
echt bedankt voor je tip![]()
heb gebelt of ze er nog waren en jahoor
er gelijk heengegaan helaas niet daar kunnen bezichtigen maar zit er nu achter en ben er erg blij mee
aleen 2 pixels die anders zijn in het midden een hele kleine rode stip en rechtsonderin 1 kleine blauwe die nu weg lijkt te zijnstoort me echt totaal niet zit er zon 60 cm vanaf en alleen als ik er echt op ga letten valt ie op en als een witte achtergrond heb
Succes met je scherm.
En dan te geloven dat sommige mensen hier de volle prijs voor betalen... schande! Zo hoort het imo: volmaakt scherm -> volle prijs, scherm met dode pixels -> korting.Toad schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:27:
[...]
Ik heb zelf een Benq 937S+ met een dode subpixel(constant rood) voor 245 euro bij Informatique gekocht. In het begin let je er wel op, maar als je echt aan internetten bent valt het helemaal niet op. Na een tijdje vergeet je gewoon dat die dode subpixel er zit. Ik vind het het prijsverschil wel waard: voor een leuk prijsje een topscherm met een klein foutje dat niet opvalt.
Succes met je scherm.
Als je geluk hebt kan je hem mss terug tot leven wekken, door erover te wrijven of één van die progjes te draaien met snelle opeenvolgende beelden in verschillende kleuren, dat zou pas mooi zijn
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Dat is gewoon NIET waar. In elke regio heb je een onafhankelijk rechtswinkel welke je gratis helpt mits je in dezelfde regio woont. Weinig mensen weten hiervan, maar je kunt er zo binnenlopen, je krijgt gewoon gratis advies en ze kunnen het desbetreffende bedrijf ook bellen/ dwangbrief sturen.Anoniem: 13710 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:05:
[...]En het geld en tijd wat je dan kwijt bent om je geld terug te krijgen weegt er absoluut niet tegen op.
Juustem.Monitor = randapparatuur
[ Voor 12% gewijzigd door Yokozuna op 29-09-2005 11:54 ]
Bij mijn leverancier is de Benq FP937s+ niet meer leverbaar en kan daarvoor voor dezelfde prijs de FP91G+ krijgen. Is dat een goede deal? Ik kan weinig tot geen reviews vinden van deze monitor.kavorka schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:38:
Ik heb mijn oog laten vallen op de Benq 937s+, maar ik vind de voet bijzonder lelijk. Nu wil ik hem dus graag aan de muur hangen, zodat de voet niet nodig is. De Benq 937s+ is "wall mountable", kan ik hem dan dus aan de muur hangen, of moet ik nog iets speciaal kopen waaraan die moet hangen (behalve dan schroeven)
Wel zie ik dat ze beide 8ms zijn, maar dat de FP91G+:
Contrast 550:1
Helderheid 250 cd/m2
en de Benq 937s+:
Contrast 700:1
Helderheid 300 cd/m²
Kan ik hieruit concluderen dat de FP91G+ een mindere monitor is dan de FP937s+?
Ik kreeg dezeflde mail van de leverancier (hardware4all). Ik weet niet of ik hier akkoord mee moet gaan, alhoewel de monitor in dezelfde prijsklasse ligt, maar wel mindere specs
.
Anoniem: 156171
Ik ben van plan om de Samsung 930BF te kopen. Is dit een goede keus? Ik spel vaak games(Ut2004, BF2) en zit vaak op msn. Ik koop hem pas in Januari 2006. Dan zal de prijs toch al wel gezakt zijn?
Heb de order nu gecanceld, en de monitor bij azerty besteld, deze verzekerde mij dat ze het scherm bij de leverancier nog op voorraad hadden.houthakker schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:12:
Ik kreeg dezeflde mail van de leverancier (hardware4all). Ik weet niet of ik hier akkoord mee moet gaan, alhoewel de monitor in dezelfde prijsklasse ligt, maar wel mindere specs.
Ik vroeg me af waarom jullie niks over LG monitoren posten, zijn die minder goed?
Dit topic is gesloten.