bij mij is het voor de duidelijkheid ook gewoon met 1 venster open en het maakt niet uit wat

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door danslo op 14-09-2005 15:42 ]
Intentionally left blank
[ Voor 20% gewijzigd door snooze op 16-09-2005 01:24 ]
weet iemand nog een leuke signature?
Intentionally left blank
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik heb hier vreemd genoeg ook last van. Zelfs toen ik aan het artikel bezig was en het hele document onder embargo stond. Ik gebruikPhuncz schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:30:
Zelf heb ik dit probleem ook, echter enkel bij het openen van één van de pagina's van het IFA artikel. Het artikel zelf opent probleemloos. De link in een nieuw venster openen resulteert ook in 99% CPU usage. Voor de rest heeft ie het altijd gedaan.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050914 Firefox/1.0.7als huidige Firefox en ook met de vorige, ik dacht dat dat versie 1.0.5 was, gebruikte versie had ik daar problemen mee. Door een nieuwe instantie van Firefox te starten wordt de bug teniet gedaan, dat wil zeggen dat de instantie die blijft hangen opeens weer werkt. Buiten die review werkt alles naar behoren, het is echt alleen reviewdocument 592 wat voor problemen zorgt, andere reviews worden zonder problemen gerenderd.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 16-09-2005 12:29 ]
Intentionally left blank
Misschien, in het artikel zijn de twee plaatjes vervangen door twee gedetaillerdere plaatjes die ook nog eens niet gemerkt zijn door een site.Phuncz schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:20:
Ik heb het ook nu voorgehad bij:
nieuws: Controller Nintendo Revolution gepresenteerd
De afbeeldingskoppelingen zijn veranderd blijkbaar. Zou dit hiermee te maken hebben ?
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 16-09-2005 14:21 ]
Intentionally left blank
Intentionally left blank
[ Voor 12% gewijzigd door Glabbeek op 16-09-2005 16:41 ]
En zo is het maar net.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Dat is ook datgene waarvoor de Ajax-combinatie gebruikt wordt. Zie voor meer info deze .Plan.Glabbeek schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:37:
Alleen is nu het hele inputfield bij het zoeken verdwenen, ik zie alleen nog maar de dropdown list om aan te geven waar je wil zoeken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[ Voor 42% gewijzigd door loodgieter op 18-09-2005 00:17 ]
help :?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9a1) Gecko/20050919 Firefox/1.6a1 ID:2005091907
. Eens zien wat IE daar doet.
[ Voor 80% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-09-2005 23:11 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
[ Voor 3% gewijzigd door loodgieter op 20-09-2005 00:04 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 19:12 . Reden: heb ook crash thuis met 39103-link ]
Dr. Phil himself!
Ik had er toch even last van, FF 1.07 vertikte het om de frontpage te serven (ook directe T.net-links trouwens). Na 5x herstarten en een herinstallatie van FF lukte het na een paar minuutjes wel, met AJAX weer aan (hij onthoud de keuze trouwens wel bij mij)crisp schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:39:
Sowieso was het 'crash'-probleem intermittent; dat wil zeggen dat het probleem zich niet altijd voordeed en ook niet op elke pagina.
Inmiddels heb ik nog een workaround gevonden voor een Firefox-bug mbt XMLHttpRequest en die staat inmiddels ook online. Firefox 1.0.x blijkt de content-length van de response verkeerd te berekenen waardoor hij soms een connectie naar de server open hield; een expliciete connection: close zou dat op moeten lossen. Vooralsnog heb ik het probleem met deze nieuwe fix ook niet meer kunnen reproduceren.
[ Voor 4% gewijzigd door SleutelMan op 24-09-2005 22:22 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Xander op 25-09-2005 00:20 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
[ Voor 35% gewijzigd door Mick op 25-09-2005 02:06 ]
computo ergo sum
Verwijderd
Bij mij ook uitsluitend bij nieuws: Intel 955x-chipset versus nForce 4 SLI Intel Edition.Roboticles schreef op zondag 25 september 2005 @ 01:29:
Dit is een nasty MF. Bij mij treedt-ie op bij nieuws: Intel 955x-chipset versus nForce 4 SLI Intel Edition.
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 25-09-2005 09:27 ]
[ Voor 25% gewijzigd door P_de_B op 26-09-2005 16:51 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!
Met IE moet je ActiveX gebruiken om via javascript een request naar de server te doen. Jij zal je IE wel iets te strak afgesteld hebbenToff schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:59:
Sinds enige tijd "zeurt" mijn IE, versie 6.0.2800.1106, op de FP over Active-X. Als ik dat niet wil -en waarom zou ik, was nooit nodig- dan volgt een "run-time-fout" in regel 229; toegang geweigerd (3x).
FF werkt toch niet met Active-X? Mogelijk is er verband.
[ Voor 18% gewijzigd door r0b op 28-09-2005 23:31 ]
Hoe strakker je je security insteld hoe "slechter" sites kunnen draaien, dat is een keuze die je zelf maaktToff schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:24:
"Jij zal je IE wel iets te strak afgesteld hebben :)" Nou, over "te" kunnen we een discussie beginnen, maar het gaat me erom, dat het erop volgende "probleem" zich pas een paar dagen voordoet. Ongeveer net zo lang als de problemen met FF.
Intentionally left blank
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 00:20 ]
Intentionally left blank
Ondertussen heb ik de code zo aangepast dat voor Firefox 1.0.x initieel de ajax-functionaliteit van het zoekmenu disabled is.
computo ergo sum
Intentionally left blank
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik gebruik SP2 maar heb er zelf nooit last van gehad, en ik heb de laatste tijd wat meer op de FP gezeten dan dat ik normaal doe.TD-er schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:01:
Als ik de reacties zo lees treed het ook vaker op met SP2 dan met SP1 van XP.
Mischien is de testset in dit topic iets te klein om er echt uitspraken over te kunnen doen, maar het lijkt in elk geval wel zo
Gemberthee: water met een smaakje.
[ Voor 43% gewijzigd door crisp op 30-09-2005 00:31 ]
Intentionally left blank
Ik volg je niet helemaal wat je nu hier probeerd te vertellen.Toff schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:09:
@Erkens "Hoe strakker je je security insteld hoe "slechter" sites kunnen draaien, dat is een keuze die je zelf maakt"
Je wilt voorstellen dat ik Active-X met IE maar zonder vragen moet goedvinden ??? Dank je, ik kies voor "vragen om toestemming", maar sinds kort, wilde ik behulpzaam aangeven, levert een standaard (het produceert meestal slechts irritante bewegende reclames) "nee" op de FP foutmeldingen op.
- Inmiddels zit de "fout" in regel 230 (4x), ipv regel 229 trouwens.
Da's fijn, maar de crash doet zich ook voor bij Mozilla 1.7.12 en daar gaat hij niet vanzelf uit.crisp schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:07:
Ondertussen heb ik de code zo aangepast dat voor Firefox 1.0.x initieel de ajax-functionaliteit van het zoekmenu disabled is.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Intentionally left blank
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Wat bedoel je precies met 'crasht'?webfreakz.nl schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:30:
Ik heb nu zelfs FF 1.5 Beta 1 gedownloaden, en ook nu crasht ie als ik T.Net wil openen.....
Intentionally left blank
[ Voor 4% gewijzigd door webfreakz.nl op 02-10-2005 16:09 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Dan is er wellicht aan jouw kant een instelling gedaan die voorkomt dat de cookie wordt opgeslagen?webfreakz.nl schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:09:
Hij slaat dat niet op in een Cookie... althans het bolletje blijft groen na een refresh.....
echter als ik heel lang wacht gaat die fout weg en kan ik gewoon surfen. Maar als ik een nieuwe pagina laad/open heb ik wéér kans op hetzelfde effect.....
Intentionally left blank
Ik had hem ook uitgezet (scheelde op deze PII 400 heel veel laad/render tijd), maar sinds een paar dagen is hij weer groen, en uitzetten heeft verder geen effect meer.crisp schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:15:
Dan is er wellicht aan jouw kant een instelling gedaan die voorkomt dat de cookie wordt opgeslagen?
Intentionally left blank
crisp in "Firefox crasht op de frontpage!? **oplos..."Toff schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:05:
*knip*
"De Ajax-functionaliteit van het zoekmenu" Zit die in IE? Ik vermoed FF? Daar waar je het ter sprake bracht, begon je over IE(7), dus ik dacht... Dat "groene bolletje", in FF of Tnet?
*knip*
[ Voor 61% gewijzigd door Jesse op 03-10-2005 10:25 ]
[ Voor 39% gewijzigd door LeNNy op 03-10-2005 20:34 ]
Verwijderd
Intentionally left blank
Verwijderd
opening list of products not to buy... never.... HP added. check.
computo ergo sum
Met Ajax uit? Dan moet het ergens anders aan liggen...Roboticles schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:03:
Helaas crasht FF1.0.7 nog immer op nieuws: Meer bekend over MIT's $100-laptop
Ik heb 1.5beta er maar bijgeïnstalleerd (de beta ondersteunt niet de extensies die ik gebruik).
Intentionally left blank
Dat is meestal het effect van een bannerblocker...Morax schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:03:
Ik weet overigens niet of het aan de bannerboer ligt of niet, maar bij mijn doen 9 van de 10 banners het al de hele dag niet. Of ik krijg alleen een wit vlak, of ik krijg een vlakje met daarin de tekst "KLIK HIER" en vaak word een pagina daardoor ook niet afgeladen. Onderin blijft dan de hele tijd "bezig met laden van..." staan, en nu bljift er dus "bezig met laden van tweakers.net" staan...
Intentionally left blank
Ik heb er geen.... Geen adblock, geen flash uitgeschakeld wat dan ookcrisp schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:28:
[...]
Dat is meestal het effect van een bannerblocker...
[ Voor 53% gewijzigd door Morax op 06-10-2005 02:03 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Jesse op 06-10-2005 09:05 ]
Intentionally left blank
Doh, over GoT ja, ik zit weer eens niet op te lettencrisp schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:08:
Morax: oh, je hebt het over GoT
Gebruik je iets van Norton ofzo? Wat Jesse zegt zou ook wel kunnen: geen flashplayer ism een niet-crossbrowser flashdetectie in de banner zelf (maar daar kunnen wij ook weinig aan doen).
Verwijderd
Het was je nog niet opgevallen dat er op elke pagina een zoekveldje zit?Chewy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:
Nu heb ik wel gelezen over dat ajax, alleen dat is volgens mij alleen beschikbaar bij de zoekfunctie, maar dat is niet waar het probleem (alleen) bij mij ligt.
Het 'ajax'-probleem is deels te wijten aan een bug in Firefox 1.0.x; heb je al eens overwogen te upgraden naar 1.5?Chewy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:
*schopje*![]()
ik heb gezocht nog verder op GoT maar kon niks relevants (of niet outdated) vinden
Sorry voor het weer oprakelen van dit topic. Maar als ik gewoon tweakers.net bekijk, dan loopt mijn firefox (1.0.7) ff vast voor een aantal seconden en dan kan ik weer verder.
Intentionally left blank
[ Voor 16% gewijzigd door Chewy op 24-01-2006 17:12 ]
Ik heb even een optie ingebouwd om 'ajax' op het zoekmenu uit te zetten (setting wordt middels een cookie onthouden): er staat een bolletje achter de dropdown in het zoekmenu, door erop te klikken kan je aan/uit toggelen.
Mensen met 100% CPU problemen moeten eens proberen of het uitzetten van de ajax-functionaliteit van het zoekmenu soelaas biedt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq