Firefox crasht op de frontpage!? **oplossing inside**

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
crisp schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:28:
[...]

Dat is meestal het effect van een bannerblocker...
Ik heb er geen.... Geen adblock, geen flash uitgeschakeld wat dan ook :)

Overigens is het misschien het vermelden waard dat mijn FF al 2 keer volledig gecrashed is terwijl er linksonderin staat dat hij wacht op reactie van 1 van de x86adservs.adtech.de servers?

Edit:
Die KLIK HIER banner, is dus die van het NTI. Dat gok ik althans, aangezien ik daar terecht kom als ik er op klik :P En eentje van inktclub is ook een KLIK HIER.

Het witte vlak weet ik niet, daar kan ik verder niet op klikken. Alleen rechtsklikken, en dan kan ik op "About macromedia Flash Player 7" klikken, en verder niets.

Edit2:
Nog wat extra info: Harde refresh helpt niet. Ik heb de volgende versie van FF:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7

Ik heb maar 1 extensie op het moment, en dat is "Single Window".

Ik heb deze FF pas nog geïnstalleerd. Bij 1 van de niet-werkende ads blijft hij dus laden van, of wacht hij op reactie van de ene keer een x86adserv.adtech.de of hij blijft laden/wachten op gathering.tweakers.net

[ Voor 53% gewijzigd door Morax op 06-10-2005 02:03 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
@Morax: Heb je wel al flash-player geinstalleerd voor die Fx?

Edit: Ownee, dat zou niet uit moeten maken, dan zou je gif's of jpeg's moeten krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door Jesse op 06-10-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21

crisp

Devver

Pixelated

Morax: oh, je hebt het over GoT :P
Gebruik je iets van Norton ofzo? Wat Jesse zegt zou ook wel kunnen: geen flashplayer ism een niet-crossbrowser flashdetectie in de banner zelf (maar daar kunnen wij ook weinig aan doen).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
crisp schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:08:
Morax: oh, je hebt het over GoT :P
Gebruik je iets van Norton ofzo? Wat Jesse zegt zou ook wel kunnen: geen flashplayer ism een niet-crossbrowser flashdetectie in de banner zelf (maar daar kunnen wij ook weinig aan doen).
Doh, over GoT ja, ik zit weer eens niet op te letten :X Laten we maar zeggen dat ik niet al te wakker was op het moment van posten.....

Excuses :>

Overigens ben ik vandaag nog geen brakke banners tegengekomen, en staat de banner van Inktclub nu leuk aan mijn rechterkant.

Ik zou zeggen, voorlopig case closed, en als het weer voorkomt dat open ik een topic in het juiste forum :+

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik loop nu alles na, maar ik heb zojuist m'n PC geherinstalleerd: IE (ja, IE) crasht op de frontpage. ALs ik cache leeg en dan bezoek werkt die, doe ik refresh, krijg ik die melding dat iexplore een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd, blabla... (XP SP2).

Ik probeer te kijken wat er aan de hand is. Verse installatie, met o.a. google toolbar en Norman antivirus. Ik heb niet alles gelezen, maar kwam dit al vaker voor met IE?
Ik heb voorheen wel vaak gehad dat de tweakers.net pagina bleef refreshen heel snel achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen firefox crashes maar freezes.
Soms freezed firefox 5 tot 30 seconden bij het laden van een random frontpage pagina, daarna functioneert alles weer normaal.

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20051005 Firefox/1.0.7
(Gentoo)

Dit was ook al het geval met FF 1.0.6
Ajax staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chewy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07-2022
*schopje* :X
ik heb gezocht nog verder op GoT maar kon niks relevants (of niet outdated) vinden
Sorry voor het weer oprakelen van dit topic. Maar als ik gewoon tweakers.net bekijk, dan loopt mijn firefox (1.0.7) ff vast voor een aantal seconden en dan kan ik weer verder.

Dit is vooral vervelend als ik meerdere nieuwsberichten in tabs plaats. Ik moet dus elke keer 2-10 seconden wachten voordat ik weer wat met me browser kan doen.
Nu heb ik wel gelezen over dat ajax, alleen dat is volgens mij alleen beschikbaar bij de zoekfunctie, maar dat is niet waar het probleem (alleen) bij mij ligt.
Het gebeurt trouwens bij elk onderdeel van de tweakers.net site, en is dus erg vervelend bij produkten zoeken in de pricewatch of vraag&aanbod.

De reden dat ik het hier post is omdat het niet bij andere sites gebeurt, maar alleen bij tweakers.net (misschien dat ik hier het ook het meest gebruik...maar dat terzijde.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Chewy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:
Nu heb ik wel gelezen over dat ajax, alleen dat is volgens mij alleen beschikbaar bij de zoekfunctie, maar dat is niet waar het probleem (alleen) bij mij ligt.
Het was je nog niet opgevallen dat er op elke pagina een zoekveldje zit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21

crisp

Devver

Pixelated

Chewy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:
*schopje* :X
ik heb gezocht nog verder op GoT maar kon niks relevants (of niet outdated) vinden
Sorry voor het weer oprakelen van dit topic. Maar als ik gewoon tweakers.net bekijk, dan loopt mijn firefox (1.0.7) ff vast voor een aantal seconden en dan kan ik weer verder.
Het 'ajax'-probleem is deels te wijten aan een bug in Firefox 1.0.x; heb je al eens overwogen te upgraden naar 1.5?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chewy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07-2022
8)7 Nooit meer aangedacht dat firefox ook 1.5 heeft...
Ik zat altijd al te wachten op zo'n rood bollletje bovenin me browser :X
Naja probleem zal dan zo wel opgelost zijn, ik ga nu ff downloaden en installeren :+

_/-\o_ wat kan ik nu weer fijn browsen op tweakers.net zeg :o

[ Voor 16% gewijzigd door Chewy op 24-01-2006 17:12 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Voordat je problemen gaat melden, lees Crisps reactie even goed door:
Ik heb even een optie ingebouwd om 'ajax' op het zoekmenu uit te zetten (setting wordt middels een cookie onthouden): er staat een bolletje achter de dropdown in het zoekmenu, door erop te klikken kan je aan/uit toggelen.
Mensen met 100% CPU problemen moeten eens proberen of het uitzetten van de ajax-functionaliteit van het zoekmenu soelaas biedt.