Vandaag weer eens een dagje zitten retro-gamen

en daar kwam weer het één en ander aan vragen bij mij op.
Ik heb deze week een nieuwe Sega Megadrive II kunnen kopen die ooit nog bij een speelgoedwinkel tussen de oude voorraad lag, alleen mist daar de RF kabel.
Dus vroeg ik mij af:
* Kan ik ook de RF kabel van een Sega Saturn gebruiken en zijn die aansluitingen het zelfde net als bij Nintendo...?
* Kan je d.m.v een Super Game Boy ook Game Boy spellen kopieeren op een Pro Fighter Copybox.
* Zijn Sega Megadrive spellen (zowel echte als kopie) via een Double Pro Fighter (SNES/Sega copybox ook te spelen op de SNES...?
En ik kan voor een prikkie een SNES Scope kopen maar daar zit geen spel bij.
* Werkt dat in zn geheel ook als ik een kopie van die spelcassette op mijn Pro Fighter Copybox draai of moet die Scope en ontvanger communiceren met de echte originele spelcassette...?
* Werkt een Scope ook als dit via een Multitap gaat...?
* Werkt het als je bijvoorbeeld 2 Scope's op 1 SNES doet...?
* Is de spel connector van een SNES te vervangen...? (net als bij een NES)
* Kan een SNES/N64 op 2 TV's tegelijk beeld geven, bijvoorbeeld 1 via de RF en andere via de scart kabel...?, en kan je dan ieder bij ieder op volledig eigen beeld spelen bij bijvoorbeeld Mario Kart...?
Ik zag deze controller op eBay maar omdat alle andere Sega controllers er anders uit zien vroeg ik mij af of dit een officiele/originele Sega controller is.
http://cgi.ebay.nl/SEGA-M...Z8215QQrdZ1QQcmdZViewItem
[
Voor 7% gewijzigd door
crack_en_hack op 16-12-2006 21:23
]
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!