Goeie oude (retro) consoles deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 16.904 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147332

TdV schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:43:
[...]

yeps; met 96 meg (is genoeg voor starocean geloof ik); wat voor tips wil je? Ik gebruik hem tegenwoordig niet zo vaak meer, het is bewerkelijk om alles te converteren, splitten, op disk te zetten en te laden. Ik heb daar wel een batch bestandje voor gemaakt met ucon maar ik had het graag wat makkelijker. Als er een mooi windows progje is dat alles doet (inclusief verzenden via de paralelle kabel) houd ik me aanbevolen. Dat heb ik wel voor de Super Magic Drive voor de megadrive.

Een goede tip heb ik wel trouwens, gebruik een goede sterke voeding anders kan je fouten krijgen. Ik gebruik een sega megadrive voeding van de megadrive 1; die is sterk genoeg (1A of 1.2A geloof ik). Je moet ook een ntsc console gebruiken of een gemodde pal console, anders werkt hij ook niet.
Zou je dat batch ding kunnen sturen. Die ga ik zeker nodig hebben.
De voeding zoek ik later wel uit. Enige reden is dus Starocean. Kan zijn dat ik hem weer verkoop
als ik Starocean uit heb gespeeld. :-p

Die flashcard is handiger in gebruik. Zit een windows prog bij om te flashen. En dat gaat super.

Jups, ik weet dat ik een andere SNES nodig heb. Denk erover om hem in Engeland te bestellen, maar vindt 120 euro beetje veel geld, hoewel hij nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Had je dan niet beter gewoon de losse cart kunnen kopen met een convertor? Dan was je een stuk goedkoper uit, en had je nog het origineel ook. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 12-01-2007 11:44 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:43:
Had je dan niet beter gewoon de losse cart kunnen kopen met een convertor? Dan was je een stuk goedkoper uit, en had je nog het origineel ook. :P
Japans?
Nee, dat gaat niet werken.

Starocean is door dejap ontdaan van Japans.
100% engels dus en speelbaar door mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:48
Ik lees wel vaker dat iemand z'n SNES met de stroomkabel van de Mega Drive heeft aangesloten, of vise versa.

• Heeft het voordelen? (afgezien van het feit dat je maar 1 stopcontact kwijt bent)
• Ik heb gekeken naar 't stroomplugje van m'n NES/SNES en naar die van de MD2, maar ze zien er toch echt verschillend uit. Het lijkt me heel erg dat het niet gaat passen.

Ik heb het nog niet geprobeerd door 'm er echt in te duwen, want beide adapters stonden onder stroom en lagen onder de kast. Niet direct snel bereikbaar. Uit veiligheid voor dat ik iets doorbrand met een verkeerd voltage/amperage/oid toch maar nog ff niet gedaan...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Captain N schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:24:

offtopic:
Overigens is iets minder grof taalgebruik geen afrader. Nu maakt mij het weinig uit, maar er zijn vast mensen die er zich flink aan storen.
offtopic:
En een beetje ABN ipv bR33z4H taal is ook wel zo prettig ;)
Vraag me sowieso vaak af wat ze tegenwoordig nog leren op school als je naar het taalgebruik op veel fora kijkt

[ Voor 16% gewijzigd door Schweino op 12-01-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Chillz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:13:
Ik lees wel vaker dat iemand z'n SNES met de stroomkabel van de Mega Drive heeft aangesloten, of vise versa.

• Heeft het voordelen? (afgezien van het feit dat je maar 1 stopcontact kwijt bent)
• Ik heb gekeken naar 't stroomplugje van m'n NES/SNES en naar die van de MD2, maar ze zien er toch echt verschillend uit. Het lijkt me heel erg dat het niet gaat passen.

Ik heb het nog niet geprobeerd door 'm er echt in te duwen, want beide adapters stonden onder stroom en lagen onder de kast. Niet direct snel bereikbaar. Uit veiligheid voor dat ik iets doorbrand met een verkeerd voltage/amperage/oid toch maar nog ff niet gedaan...
Megadrive 1 en 2 hebben verschillende adapters. Ik heb iig twee verschillende stekkers hier. Van de SMD1 kun je ook op de gamegear gebruiken. Op de snes doe ik niet. Ik had eens gehoord dat iemand z`n snes daardoor was doorgebrand.
Schweino schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:24:

offtopic:
En een beetje ABN ipv bR33z4H taal is ook wel zo prettig ;)
Vraag me sowieso vaak af wat ze tegenwoordig nog leren op school als je naar het taalgebruik op veel fora kijkt
Helaas is dat iets waar je als docent nog maar weinig aan kunt doen. Leerlingen zitten er vanwege de leerplicht, niet omdat ze het moeten. Oh, en er schijnt iets 'sociaals' te zijn tussen de leerlingen :+ .

Thuis worden ze met bepaald taalgebruik opgevoed. Als je ze daar op school op aanspreekt en ze verteld hoe ze zich eigenlijk moeten verwoorden, lachen ze je finaal uit.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De adapters van de NES en SNES zijn iig wel uitwisselbaar.

En ik ben het daar ook mee eens. Hoe vaak zie je tegenwoordig niet zinnen zonder hoofdletters, zonder leestekens en zoals-je-het-zegt-spelling. Om over d's en t's nog maar niet te praten. Zelfs op de universiteit, waar ik wel eens werk van jongerejaars nakijk, is het om te huilen. Maar goed, gelukkig zijn er ook nog mensen die wel leesbare posts kunnen maken. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Wat betreft de Megadrive adapter: Er staat me iets van bij dat het iets met AC en DC te maken heeft. Een Nederlandse Megadrive adapter werkt iig wel op een Super Famicom, terwijl een Super Nintendo adapter je Super Famicom juist sloopt. Het zal vast wel ergens op internet te vinden zijn.

/edit:

gevonden:

Super Nintendo: AC 230V to AC 9V

Super Famicom en Megadrive: AC 230V to DC 9V

Deze laatse kan gebruikt worden voor:

* Sega Master System 2
* Sega Nomad
* Sega Game Gear,
* NEC PC Engine,
* Atari Jaguar
* Atari Jaguar CD Unit
* Nintendo Famicom
* Nintendo Super Famicom
* Gameboy Transferer
* Gameboy Xchanger
* N64 CD64
* SNES/SFC Game Doctors
* alle Pro Fighters
* alle Wild Cards/Magicom etc.
* Super UFO's

Oftewel: een Megadrive adapter zal je Super Nintendo hoogstwaarschijnlijk niet goed mee werken (of erger).

[ Voor 53% gewijzigd door Schweino op 12-01-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 16:13

KRG

TdV schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:43:
[...]

yeps; met 96 meg (is genoeg voor starocean geloof ik); wat voor tips wil je? Ik gebruik hem tegenwoordig niet zo vaak meer, het is bewerkelijk om alles te converteren, splitten, op disk te zetten en te laden. Ik heb daar wel een batch bestandje voor gemaakt met ucon maar ik had het graag wat makkelijker. Als er een mooi windows progje is dat alles doet (inclusief verzenden via de paralelle kabel) houd ik me aanbevolen. Dat heb ik wel voor de Super Magic Drive voor de megadrive.

Een goede tip heb ik wel trouwens, gebruik een goede sterke voeding anders kan je fouten krijgen. Ik gebruik een sega megadrive voeding van de megadrive 1; die is sterk genoeg (1A of 1.2A geloof ik). Je moet ook een ntsc console gebruiken of een gemodde pal console, anders werkt hij ook niet.
Ik heb nog wel een windows progje voor de parallelle poort voor copyboxen. Weet alleeen niet zeker of hij werkt. PM maar als je hem wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Overigens, voor de mensen die het nog niet wisten... er is een remake uitgebracht van de legendarische sidescrolling beat 'em all 'Streets of Rage'. Deze remake draagt de toepasselijke naam 'Streets of Rage Remake', en valt via de onderstaande link te downloaden:

http://www.bombergames.net/sorr_e.htm

Helaas ligt de website de laatste tijd wel een beetje op z'n gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Zouden de mensen die het copybox programma'tje wilden even kunnen mailen ipv PM-en? Dit is net iets makkelijker :). Toevoegen op MSN is nog makkelijker, maar niet iedereen heeft dat.

mathijs[laagstreepje]bighouse[at]hotmail[punt]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Of je meldt gewoon even hoe het programma heet, dan kunnen we het vast wel ergens van internet af plukken.

Winrom64 is overigens ook zo'n programma

[ Voor 33% gewijzigd door Schweino op 14-01-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Het programma heet ""rom backup device utility" kortweg RBDUtil.exe

dit schijnt ook te werken: http://ucon64.sourceforge.net/index.php

[ Voor 34% gewijzigd door KRG op 14-01-2007 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ucon 64 ook het meest gebruikte en uitgebreidste programma. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 21:46

TdV

Bij ucon heb ik de gui nooit werkend gekregen; vandaar dat alles via de dos prompt moet. RBDutil heb ik ook en gebruik ik voor de supermagicdrive; volgens mij werkt deze niet met de sf7 maar ik zal nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196149

Ik dacht vrijdag mijn NES wel even om te bouwen. Maar bij gebrek aan goed gereedschap binnen handbereik (daarvoor moest ik 5 minuten lopen om te gaan halen) heb ik zo maar wat zitte klooien totdat er een scheurtje in de lock out chip zat bij het 4e pinnetje. Daar gaat mijn NES dacht ik toen. Vlug alles aangesloten, getest en alles werkte. Ook de buitenlandse spellen :D
Dat was wel een hele opluchting moet ik zegge. Toen werd ik zondag wakker in een zeiknatte kamer. Toen ik trug kwam van op stap heb ik door de stromende regen naar huis moeten lopen, en die kleren had ik fijn over mijn NES gegooid. Maar na op laten drogen deed die het nog gewoon goed. Gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Schweino schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:17:
Wat betreft de Megadrive adapter: Er staat me iets van bij dat het iets met AC en DC te maken heeft. Een Nederlandse Megadrive adapter werkt iig wel op een Super Famicom, terwijl een Super Nintendo adapter je Super Famicom juist sloopt. Het zal vast wel ergens op internet te vinden zijn.

/edit:

gevonden:

Super Nintendo: AC 230V to AC 9V

Super Famicom en Megadrive: AC 230V to DC 9V

Deze laatse kan gebruikt worden voor:

*
Oftewel: een Megadrive adapter zal je Super Nintendo hoogstwaarschijnlijk niet goed mee werken (of erger).
toon volledige bericht
Oftewel, had ik in het bezit geweest van een (Super) Famicom, dan kon ik m'n MegaDrive adapter ervoor gebruiken... 1 adapter to power them all

Maar nu gebruik ik dus gewoon 1 adapter voor NES en SNES, 1 adapter voor MegaDrive.
En dan nog DreamCast en PS2 (en soms XBOX)... of zijn die adapters ook ergens uitwisselbaar met elkaar toevallig?

Zolang ik maar weet dat het zo moet...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dreamcast/xbox/ps2 (oude model) hebben allemaal interne adapters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

^^ idd, er steekt alleen zo`n zwart koordje (220v) uit voor naar je stopcontact.

Deze zijn eventueel uitwisselbaar. Echter zijn de koordjes van de xbox niet altijd even denderend geweest (teruggeroepen ivm smelten etc...), maar in principe moet je die ook kunnen gebruiken op een ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Ik heb een vraagje voor de echte retrokenner. Ik heb een NEC PC Engine Supergrafx waar de voeding stuk van is. Nu draait ie gewoon op zo een voedingkje van 5 euro, je weet wel 1,5 tot 12 volt.
Hij draait AC DC op 9V plus meen ik.

Maar.... daar waar de Sega Megadrive en de PC Engine en de diskdrives voor de copyboxen een standaardplug voor de voeding gebruiken die dus aanwezig is op zo een cheap ass voeding gebruikt de PC Engine Supergrafx een hele speciale plug!

En die heb ik niet meer. Dus weet iemand waar ik een PC Engine SG voeding kan kopen of het liefst zo een plugje? Ik was een keer ermee naar de Aurora gegaan en die hadden wel zo een plug, zie zat bij zo een 13 in een voeding voor een laptop. Als ik 129 euro betaalde kon ik ém zo meenemen....

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:02

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

ebay ??

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar worden geen losse supergrafx voedingen verkocht, heb er maanden gekeken.
Het gaat mij dus feitelijk alleen om dat lullige plugje, je weet wel, zo een die bij elke voeding van een laptop, mobieltje zit. Het had alleen een iets apartere vorm, ietsje langer en dunner. Weet iemand waar je zo een 13 pluggenset los kunt kopen voor je laptop, daar zal die ongetwijfeld bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Voor als je je altijd al afvroeg waarom je SNES geel werd: http://www.vintagecomputing.com/index.php/archives/189

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 87302 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:16:
[...]

daar worden geen losse supergrafx voedingen verkocht, heb er maanden gekeken.
Het gaat mij dus feitelijk alleen om dat lullige plugje, je weet wel, zo een die bij elke voeding van een laptop, mobieltje zit. Het had alleen een iets apartere vorm, ietsje langer en dunner. Weet iemand waar je zo een 13 pluggenset los kunt kopen voor je laptop, daar zal die ongetwijfeld bij zitten.
Je kan altijd nog de adapter rechtstreeks op het moederbord solderen van je supergrafx, mocht je helemaal geen plugje kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:45:
[...]

Je kan altijd nog de adapter rechtstreeks op het moederbord solderen van je supergrafx, mocht je helemaal geen plugje kunnen vinden.
Da's een goeie tip! Ik zal even een schema opzoeken op het net (kan zelf niet solderen), maar als de nood aan de man is dan vind ik wel iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je op marktplaats ofzo kijkt vrage ze allemaal super veel voor ouwe nintendo's en dergelijke
Ik denk dat veel van die advertenties van mensen zijn die nog zo'n ding op zolder hebbe gevonde en kijke wat de rest er voor vraagt.

Net als spellen voor 8 tot 10 euro, dan koop ik ze wel gewoon bij een winkel waar ze tweedehands spellen hebben.

Weet iemand toevallig of je nog veel af kunt dingen van die vraagprijzen, wel voor normale artikelen niet alles boxed en sealed ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swazija
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:32
Hallo

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je het geheugen van een SNES copybox (de super pro fighter q) kan uitbreiden van 16M naar 32M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 196149 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:44:
Als je op marktplaats ofzo kijkt vrage ze allemaal super veel voor ouwe nintendo's en dergelijke
Ik denk dat veel van die advertenties van mensen zijn die nog zo'n ding op zolder hebbe gevonde en kijke wat de rest er voor vraagt.

Net als spellen voor 8 tot 10 euro, dan koop ik ze wel gewoon bij een winkel waar ze tweedehands spellen hebben.

Weet iemand toevallig of je nog veel af kunt dingen van die vraagprijzen, wel voor normale artikelen niet alles boxed en sealed ofzo.
Tja, daar kan niemand je antwoord op geven natuurlijk, gezien er duizenden mensen zooi verkopen op Marktplaats. Als Pietje wel iets van de prijs af wil doen, hoeft Marietje dat nog niet te willen. Je kunt natuurlijk altijd gewoon een bod doen en kijken of de verkoper er op in gaat. Vaak zijn veel spellen in een koop goedkoper dan allemaal losse spellen. De prijzen zijn uiteraard gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als niemand die games zou verkopen voor 10 euro, dan zouden ze wel lager zijn. Blijkbaar is er genoeg vraag voor die prijs. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Swazija schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 02:44:
Hallo

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je het geheugen van een SNES copybox (de super pro fighter q) kan uitbreiden van 16M naar 32M?
Vraag het hier eens:

http://www.tototek.com/phpBB2/viewforum.php?f=10

Ik denk dat je wel hulp zult krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swazija
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:32
Ga ik doen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205189

KRG schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:38:
Daar is ook iemand die heeft zn snes gemod:

Hier wat plaatjes van zijn mod :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hier meer info: http://romero.smugmug.com/keyword/snes/1/51242939 en http://nintendoweb.nl/forum/viewtopic.php?id=488

Inmiddels heeft hij het middenplaatje vooraan, naar John Romero opgestuurd en staat zn handtekening erop, ik vind het iig een erg vette mod _/-\o_
Dat was ik! ;) Ik heb net even foto's gemaakt met mijn digitale camera.
En inderdaad, John Romero heeft mijn SNES gesigneerd, met een kleine tekst erop; "Get lost.. In time, that is!"

Ik heb hem omgebouwd met twee schakelaars, eentje zodat je die lockout chip aan en uit kan zetten (sommige spellen doen het niet als de lockout chip uit staat), de andere is om te switchen tussen 50 en 60Hz. (Het beeld van een PAL SNES, 50Hz, is 'platgedrukt' met onder en boven zwarte balken. Hij draait ook iets van 15% langzamer dan origineel de bedoeling is. Als je hem op 60Hz zet draai je full screen, en op 100% snelheid. Net zoals een USA SNES :))

Foto's und klikbaar!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0306.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0307.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0308.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0309.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0312.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0314.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0315.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0316.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0317.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0318.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0323.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0324.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0326.jpg

Ik kreeg van John Romero ook zijn E3 badge uit 1998. Op de achterkant heeft hij geschreven "Jay, I was wearing this while demoing Daikatana!"
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0336.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0333.jpg

Verder kreeg ik nog 5 van z'n 'business cards'. (Inmiddels werkt hij niet meer bij Midway)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v619/djedditt/snes/th_DSCI0335.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 205189 op 19-01-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:30

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 205189 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:34:
Verder kreeg ik nog 5 van z'n 'business cards'. (Inmiddels werkt hij niet meer bij Midway)
[afbeelding]
Op de achterkant van dat kaartje is Wolfenstein verkeerd gespeld. :X

Verder zijn dat allemaal erg leuke collector's items.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Hey lol, idd :).

Sorry Jay, je vond t nie erg hoop ik? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Anoniem: 87302 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:54:
Ik heb een vraagje voor de echte retrokenner. Ik heb een NEC PC Engine Supergrafx waar de voeding stuk van is. Nu draait ie gewoon op zo een voedingkje van 5 euro, je weet wel 1,5 tot 12 volt.
Hij draait AC DC op 9V plus meen ik.

Maar.... daar waar de Sega Megadrive en de PC Engine en de diskdrives voor de copyboxen een standaardplug voor de voeding gebruiken die dus aanwezig is op zo een cheap ass voeding gebruikt de PC Engine Supergrafx een hele speciale plug!

En die heb ik niet meer. Dus weet iemand waar ik een PC Engine SG voeding kan kopen of het liefst zo een plugje? Ik was een keer ermee naar de Aurora gegaan en die hadden wel zo een plug, zie zat bij zo een 13 in een voeding voor een laptop. Als ik 129 euro betaalde kon ik ém zo meenemen....

Iemand enig idee?
Aurora is ook redelijk duur in dat soort dingen ;)
je zou even de specs en evt een pic van zo'n ding moeten geven, wellicht dat we je dan verder kunnen helpen.
En had Conrad niks? Die hebben vaak veel meer dan Aurora :)
Wat overigens misschien ook wel een optie is: die cheap-ass voeding openslopen, je originele voeding openmaken, en kabeltje van de chaep-ass inclusief plug aan de originele voeding solderen. loop je ook niet het risico je apparaat te beschadigen :)

[ Voor 10% gewijzigd door The Eagle op 19-01-2007 17:15 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 12:47

Turbosjaak

Un Chien De Liege

ik heb laatst ook nog wat moois gevonden bij een kringloopwinkel bij ons in de buurt

een nes + nintendokoffer + duckhunt, mario en nog 4 andere spellen samen met 2 controllers en 2 pistolen voor duckhunt voor 5 euro

echt hartstikke leuk om nog eens te spelen vooral duckhunt vind ik nog steeds erg leuk, doet me aan vroeger denken.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Turbosjaak schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:42:
ik heb laatst ook nog wat moois gevonden bij een kringloopwinkel bij ons in de buurt

een nes + nintendokoffer + duckhunt, mario en nog 4 andere spellen samen met 2 controllers en 2 pistolen voor duckhunt voor 5 euro

echt hartstikke leuk om nog eens te spelen vooral duckhunt vind ik nog steeds erg leuk, doet me aan vroeger denken.
Mooi koopje!

Toevallig nog in goede staat... pics? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Eagle schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:14:
[...]

Aurora is ook redelijk duur in dat soort dingen ;)
je zou even de specs en evt een pic van zo'n ding moeten geven, wellicht dat we je dan verder kunnen helpen.
En had Conrad niks? Die hebben vaak veel meer dan Aurora :)
Wat overigens misschien ook wel een optie is: die cheap-ass voeding openslopen, je originele voeding openmaken, en kabeltje van de chaep-ass inclusief plug aan de originele voeding solderen. loop je ook niet het risico je apparaat te beschadigen :)
Ik heb alleen dit nog over van de originele voeding: het plugje dat opengebroken is.
Is dit nog redbaar en soldeerbaar? Ik dacht dat er nog een stukje rubber of een ringetje bij zat of zo. Maar dit is een smalle plug, afwijkend t.o.v. de standaard pluggen.

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/6030/afb009xe6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

edit: Oeps, dubbel.

[ Voor 95% gewijzigd door Captain N op 20-01-2007 15:41 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Woei! Ik heb net de laatste 64DD game bemachtigd die ik nog niet had, er vanuit gaande dat het spel ook daadwerkelijk mijn deurmat zal bereiken. Het gaat om Nihon Pro Golf Tour 64. Deze is samen met Doshin 2 alleen even online verkrijgbaar geweest, en daar erg lastig om op te sporen (zeker tegen een redelijk prijs). Mijn eerste complete console verzameling! Qua software tenminste. Ik mis nog het toetsenbord (Had hem ooit gekocht, maar is nooit aangekomen per post. Was wel een goede leer though: verstuur nooit wat per boot.), en die "limited edition" 64DD. Niet de Randnet set, maar degene zonder games dus. Maar dat vind ik minder boeiend, het belangrijkste zijn de games imo. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Zijn hier ook verzamelaars (zoals ik), of meer mensen die gewoon n snes hebben en een copybox en daarop alle spellen spelen?

Hier wat oude foto's van mijn collectie. Doe zelf vooral aan SNES:

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/1517/img1835ue6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/7587/copyboxentoebehorenxg1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/2617/allesnesgameswk5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/8823/s50300591yi.jpg

Inmiddels heb ik de doosjes in een vitrinekast gezet, staat wel leuk.

Wat doen de verzamelaars met hun boekjes? Ik weet er nog geen goede oplossing voor, in de doosjes blijven ze niet altijd zo mooi.

Heb nu ongeveer dit:

Uit m'n hoofd even dit:

NES:
1 kapotte console (binnnekort omgebouwde binnen)
Zo'n 35-40 spellen in totaal (260 in 1 niet meegerekend :P)

SNES:
4 SNES-en
2Copyboxen (waarvan 1 te koop)
Games weet ik niet precies, tussen de 80 en 125 denk ik (verkoopspellen niet meegerekend, dit zijn stuk of 50-60)

Nintendo 64:
1 zwarte Nintendo 64
Z'n 40 a 50 spellen

PSX:
3 of 4 PSX-en
stuk of 25-30 games, waarvan enkele gebrand

Dreamcast:
1 Dreamcast
zo'n 10 games, waarvan een paar gebrand

Megadrive II
1 megadrive
Zo'n 10 spellen

[ Voor 33% gewijzigd door KRG op 20-01-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 12:47

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Michael Knight schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:18:
[...]

Mooi koopje!

Toevallig nog in goede staat... pics? >:)
ja het is nog in goede staat, werkt ook nog allemaal, het was alleen een beetje stoffig.

maar ik vind het wel mooi dat dat koffer er ook nog bij zit, daardoor heb je een meer een complete set.

in engeland zijn van die oude consoles ook heel goedkoop btw, ik ben daar 2 keer geweest op stage. Toen wij ons in ons huis ons aan het vervelen waren, heb ik op de weekmarkt daar een dreamcast gekocht voor ongeveer 10 euro, met 2+ spellen , quake 3 arena volgens mij en le mans.
ja, oke we hebben wel de lens cleaner flink moeten laten draaien, maar daarna deed hij het perfect.

hij staat nu hier in nederland bij mij op de kamer, heb er gelijk ook maar een omvormer bij gehaald dus van engels stopcontact > nederlandse aansluiting.

[ Voor 41% gewijzigd door Turbosjaak op 21-01-2007 10:47 ]

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54
Wat is een SNES copybox precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Toch schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:38:
Wat is een SNES copybox precies?
Een illegaal apparaat, waarmee je doormiddel van rombestanden die je via diskette in je copybox stopt, de spellen kan spelen.

Je hebt ze in verschillende groottes:

8Mbit = roms tot 1024kilobyte
16Mbit = roms tot 2048 kilobyte
24Mbit = roms tot 3072 kilobyte
32Mbit = roms tot 4096 kilobyte

Helaas moet je door de beperkte ruimte op een diskette, de roms vaak splitten, hier zijn wel tools voor, maar het werkt allemaal wat omslachtiger dan een echte cartridge.

Het voordeel is dat je onbetaalbare klassiekers ook kan spelen, of niet in Europa uitgebrachte games. Tevens kan je (althans met de mijne) de savedata kopieren naar diskette, erg handig gezien snes cartridges soms hun data verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
KRG schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:04:
[...]
Een illegaal apparaat, waarmee je doormiddel van rombestanden die je via diskette in je copybox stopt, de spellen kan spelen.
Met als toevoeging dat je de spellen dan speelt op de originele hardware, in dit geval dus een Super Nintendo. Wat mij betreft het grote voordeel van een copier tov een emulator.

Enne, copyboxen zijn niet illegaal in NL, het kopieren (en verspreiden) van software waar copyright op berust wel.

[ Voor 84% gewijzigd door Schweino op 21-01-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Schweino schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:10:
[...]

Met als toevoeging dat je de spellen dan speelt op de originele hardware, in dit geval dus een Super Nintendo. Wat mij betreft het grote voordeel van een copier tov een emulator.

Enne, copyboxen zijn niet illegaal in NL, het kopieren (en verspreiden) van software waar copyright op berust wel.
Ze zijn wel degelijk illegaal toch? Ze zijn zonder toestemming gemaakt buiten Nintendo'
s goedkeuring om. Niet voor niets worden ze niet meer gemaakt.

Ja ten opzichte van emulator is het een voordeel, maar geef mij maar de echte cartridge.

En natuurlijk het voordeel dat je vertaalde vervolgdelen kan spelen, die normaal gesproken enkel japans te koop zijn (Secret of Mana 2).

Mijn copybox wordt ook aldoor van eBay/Marktplaats afgehaald, lijkt me niet zonder reden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

[...]

Het voordeel is dat je onbetaalbare klassiekers ook kan spelen, of niet in Europa uitgebrachte games. Tevens kan je (althans met de mijne) de savedata kopieren naar diskette, erg handig gezien snes cartridges soms hun data verliezen.
Beetje off-topic echter op een PSP werkt het ook strak en makkelijker dan gedoe met diskettes, omdat het een kleiner schermpje is lijken de spellen grafisch ook veel netter. Echter is dit niet helemaal legaal echter op internet is daar genoeg over te vinden.

De laatste keer dat ik mijn SNES aansloot schrok ik van de beelden dus vandaar dat ik deze tegenwoordig zo speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
KRG schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:15:
[...]

Ze zijn wel degelijk illegaal toch? Ze zijn zonder toestemming gemaakt buiten Nintendo'
s goedkeuring om. Niet voor niets worden ze niet meer gemaakt.

Ja ten opzichte van emulator is het een voordeel, maar geef mij maar de echte cartridge.

En natuurlijk het voordeel dat je vertaalde vervolgdelen kan spelen, die normaal gesproken enkel japans te koop zijn (Secret of Mana 2).

Mijn copybox wordt ook aldoor van eBay/Marktplaats afgehaald, lijkt me niet zonder reden :).
Nee, ze zijn niet illegaal in Nederland. Ze worden niet meer gemaakt omdat ze "end of life" zijn en de reden die je opnoemt is geen oorzaak voor het wel of niet legaal zijn. De Freeloader voor de Gamecube is bijvoorbeeld ook gewoon legaal. Volgens jouw denkwijze zouden dan alle aftermarket producten illegaal moeten zijn (dus ook imitatie gamecontrollers/geheugenkaarten/etc). Deze zijn namelijk allemaal zonder toestemming van Nintendo gemaakt.

Ebay en Marktplaats hebben zo hun eigen regels mbt copiers, dit wil nog niet zeggen dat dit gelijk staat aan de Nederlandse wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Schweino schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:14:
[...]

Nee, ze zijn niet illegaal in Nederland. Ze worden niet meer gemaakt omdat ze "end of life" zijn en de reden die je opnoemt is geen oorzaak voor het wel of niet legaal zijn. De Freeloader voor de Gamecube is bijvoorbeeld ook gewoon legaal. Volgens jouw denkwijze zouden dan alle aftermarket producten illegaal moeten zijn (dus ook imitatie gamecontrollers/geheugenkaarten/etc). Deze zijn namelijk allemaal zonder toestemming van Nintendo gemaakt.

Ebay en Marktplaats hebben zo hun eigen regels mbt copiers, dit wil nog niet zeggen dat dit gelijk staat aan de Nederlandse wet.
Ok deels heb je gelijk, maar wat ik er van heb gehoord is dat die bedrijven die ze maakten een dikke schadeclaim hebben gekregen en daarom gestopt zijn.
offtopic:
Hoe zit het met modchips? Dit is beveiliging omzeilen, wat tegenwoordig illegaal is
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Je hebt ze in verschillende groottes:

8Mbit = roms tot 1024kilobyte
16Mbit = roms tot 2048 kilobyte
24Mbit = roms tot 3072 kilobyte
32Mbit = roms tot 4096 kilobyte

Helaas moet je door de beperkte ruimte op een diskette, de roms vaak splitten, hier zijn wel tools voor, maar het werkt allemaal wat omslachtiger dan een echte cartridge.

toon volledige bericht
Dat klopt niet helemaal.

Er zijn ook 64 mbit copyboxen die zelfs tot 128 mbit uit te breiden zijn.
Ik heb er zelf namelijk eentje met 128 mbit, de Game Doctor SF7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Ik was vergeten erbij te zetten dat dit nog door loopt, maar inderdaad, er zijn nog hogere. Voorderest kloppen de waarden exact hoor :).

Maar 128 Mbit? Aan welke games moet ik dan denken? Want de grootste game die ik ken (Tales of Phantasia) redt het al op een 48Mbit-er.

Is er hier nog iemand die aan uitbreidbaar geheugen kan komen voor copyboxen?

[ Voor 13% gewijzigd door KRG op 21-01-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

KRG schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:08:

Is er hier nog iemand die aan uitbreidbaar geheugen kan komen voor copyboxen?
Of een diskdrive voor mijn Doctor SF ? Ding heeft een 26pins slimm floppydrive; ben er al jaren naar op zoek.. Wanneer je er eindelijk één tegenkomt is het niet 26pins maar 26flex (zo'n zeer dun flexible printje) Het is dus een MF355S-215MG; er zijn mensen op internet met Doctor SF met MF355S-212MG dus die lijkt 100% compatible.

Floppy heeft dus geen voeding; dat wordt meegestuurd over diee 26 pinnen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

@KRG Hoe en wat is dat met die M16 ? Ik heb dat ding nog nooit gezien :D Hij is wel vet namelijk. Welke console/game was dat? (zelfde als die Bazooka-scope van de Snes?)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
KRG schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:22:
[...]

Ok deels heb je gelijk, maar wat ik er van heb gehoord is dat die bedrijven die ze maakten een dikke schadeclaim hebben gekregen en daarom gestopt zijn.
Dan heb je het over het N64 tijdperk. De enige die gestopt is onder druk van Nintendo is Bung, en dat was vanwege de Doctor V64 en Doctor V64 Jr. Ten tijde van de 16 bit spelcomputers speelde dit nog niet, er waren toen ook nog geen wetten die copiers verboden. Ten tijde van de N64 zijn deze rechterlijke uitspraken er in de USA en Hong Kong bijvoorbeeld wel gekomen (maar dus niet in NL).

Er is dus slechts 1 producent gestopt in het N64 tijdperk. Alle producenten van 16 bit copiers hebben tot aan het einde van dat tijdperk gewoon hun copiers kunnen maken en verkopen.

En wat betreft het voordeel van meer dan 48 mbit geheugen: sommige vertaalde spellen (waaronder TOP) zijn groter dan de originele Japanse uitgaven. Ook kunnen in de latere versies van copyboxen spellen in het RAM geheugen opgeslagen worden, zodat ze niet iedere keer opnieuw ingeladen hoeven te worden via diskette. Zo kan je dus op een 128 Mbit copier 4 spellen van 32Mbit kwijt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Om welke types gaat het dan, die die ram functie hebben?

Weet iemand of je in een Super Wildcard DX geheugen kan gooien?

[ Voor 12% gewijzigd door KRG op 21-01-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
De super UFOs kunnen het, de Doctor/Professor Sf series kunnen het, de Pro Fighter X2 turbo kan het ook en vast nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:24:
[...]

Of een diskdrive voor mijn Doctor SF ? Ding heeft een 26pins slimm floppydrive; ben er al jaren naar op zoek.. Wanneer je er eindelijk één tegenkomt is het niet 26pins maar 26flex (zo'n zeer dun flexible printje) Het is dus een MF355S-215MG; er zijn mensen op internet met Doctor SF met MF355S-212MG dus die lijkt 100% compatible.

Floppy heeft dus geen voeding; dat wordt meegestuurd over diee 26 pinnen.
Volgens mij hebben de latere Game Doctors SF7's wel een normale floppydrive.
Anders moet ik nu direct op de kop in de vuilnisbak aangezien ik de rattelende
NEC drive heb vervangen door een stiller exemplaar.
Maar dit was met een losse voeding, dus ik voorzie geen problemen.

Voor de belangstellenden (levering binnen 4 dagen mogelijk):
Game Doctor SF7 + 64 Mbit RAM extra -> http://www.tototek.com/pi...ryID=9&Description=BACKUP UNIT
Hier zijn ze nog te koop. 80 dollar voor die Game Doctor en 30 dollar voor het RAM.

Die 128 Mbit is gewoon handig vanwege het laden van meerdere spellen.

Het grootste spel (gemodificeerd vanwege de grafische chip) op de SNES is trouwens
Starocean. Deze is 96 Mbit, maar dat is al eerder aan bod gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De disk drive van mijn SF7 was ook kapot. De disk drive in m'n PC destijds ook. Geen idee waarom ik het uberhaupt geprobeerd heb, maar toen ik de drive uit m'n PC in m'n SF7 stopte deed 'ie het, en andersom ook. Vraag me niet hoe dit kan though! :?

Mocht iemand weten waar je zo'n externe CD drive kunt kopen er voor dan hou ook ik me aanbevolen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:51:
De disk drive van mijn SF7 was ook kapot. De disk drive in m'n PC destijds ook. Geen idee waarom ik het uberhaupt geprobeerd heb, maar toen ik de drive uit m'n PC in m'n SF7 stopte deed 'ie het, en andersom ook. Vraag me niet hoe dit kan though! :?

Mocht iemand weten waar je zo'n externe CD drive kunt kopen er voor dan hou ook ik me aanbevolen.
Ik ben een website tegengekomen waar men zelf bezig was met zo'n projectje.
Als ik de link heb, ben je de eerste die hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:51:

http://nesdev.parodius.co...&postorder=asc&highlight=

Deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Daar bestaat dus een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop voor

[ Voor 54% gewijzigd door Schweino op 22-01-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

KRG schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:11:
Zijn hier ook verzamelaars (zoals ik), of meer mensen die gewoon n snes hebben en een copybox en daarop alle spellen spelen?

Hier wat oude foto's van mijn collectie. Doe zelf vooral aan SNES:

[afbeelding]

Inmiddels heb ik de doosjes in een vitrinekast gezet, staat wel leuk.

Wat doen de verzamelaars met hun boekjes? Ik weet er nog geen goede oplossing voor, in de doosjes blijven ze niet altijd zo mooi.

Heb nu ongeveer dit:

Uit m'n hoofd even dit:

NES:
1 kapotte console (binnnekort omgebouwde binnen)
Zo'n 35-40 spellen in totaal (260 in 1 niet meegerekend :P)

SNES:
4 SNES-en
2Copyboxen (waarvan 1 te koop)
Games weet ik niet precies, tussen de 80 en 125 denk ik (verkoopspellen niet meegerekend, dit zijn stuk of 50-60)

Nintendo 64:
1 zwarte Nintendo 64
Z'n 40 a 50 spellen

PSX:
3 of 4 PSX-en
stuk of 25-30 games, waarvan enkele gebrand

Dreamcast:
1 Dreamcast
zo'n 10 games, waarvan een paar gebrand

Megadrive II
1 megadrive
Zo'n 10 spellen
toon volledige bericht

OffTopic: Mooie M4A1 Carbine, waar heb je die vandaag als ik het vragen mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

MegamanXZero schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:23:
[...]

OffTopic: Mooie M4A1 Carbine, waar heb je die vandaag als ik het vragen mag :)
offtopic:
eBay, wel vet ding, is te koop trouwens, het is een 6 MM BB-gun. Ik vind het wel tof om te hebben, maar kan er niet zoveel me in een bewoonde buurt. PM maar voor meer info :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar dient die aansluiting die aan de onderkant van de NES zit eigenlijk voor?

Want bij mijn nes zit daar gewoon een kap voor, die kan wel weg maar dan moet je wel gaan breken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:30

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 196149 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:59:
waar dient die aansluiting die aan de onderkant van de NES zit eigenlijk voor?

Want bij mijn nes zit daar gewoon een kap voor, die kan wel weg maar dan moet je wel gaan breken
Dat is volgens mij een poort voor toekomstige add-ons, maar er is voor zover ik weet nooit een add-on uitgebracht die er gebruik van kon maken. De SNES, N64 en Gamecube hebben allemaal een vergelijkbare aansluiting.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dit is iig een add-on voor die poort, de Teleplay. Een modem zodat je tegen elkaar kunt spelen, zonder naast elkaar op de bank te zitten. Niet van Nintendo zelf helaas.

Afbeeldingslocatie: http://www.nesworld.com/acc/nesmodem.jpg

Die poorten op de onderkant van de opvolgers van de NES zijn wat minder mysterieus. De Satellaview, 64DD en de Cube modem/BBA zijn add-ons die je daarop kunt aansluiten. Op die van de N64 kun je o.a. ook een Doctor V64 aansluiten, een copybox.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Als ik me niet vergis, heeft de connector aan de onderkant ook mogelijkheden voor beter geluid en graphics. De audio-connectors die in het zero-insertion slot missen, zijn bv omgeleid naar de connector beneden. Hierdoor heeft bv CastleVania 3 in de USA en Europa minder mooi geluid dan in japan, waar ze gebruik maken van een extra chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198477

Anoniem: 147332 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 07:55:
[...]

Voor de belangstellenden (levering binnen 4 dagen mogelijk):
Game Doctor SF7 + 64 Mbit RAM extra -> http://www.tototek.com/pi...ryID=9&Description=BACKUP UNIT
Hier zijn ze nog te koop. 80 dollar voor die Game Doctor en 30 dollar voor het RAM........
zijn deze copyboxen alleen geschikt voor SFC (Super Famicom) NTSC of ook geschikt voor een Europese SNES (Pal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Misschien even de link klikken en lezen?

Dan had je het volgende gezien:
working Doctor SF7 (64M) for NTSC SFC
Oftwel: werkt alleen op een NTSC machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198477

Schweino schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:08:
Misschien even de link klikken en lezen?

Dan had je het volgende gezien:

[...]

Oftwel: werkt alleen op een NTSC machine
vandaar mijn vraag.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Zoals Schweino ook al zei doet die Copybox het dus niet op een PAL snes maar alleen op een NTSC snes.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:24
KRG schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:11:
Ik heb een oude klapper met van die plastic insteekhoezen waar ik mijn boekjes + handleidingen in bewaar. Komt omdat ik (vooral van de sega megadrive) nogal wat doosjes heb waar de handleiding niet goed in blijft zitten, en dus kreukt als je het doosje dichtmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Toen ik begon met consolegames plasticificeerde ik de buitenkant van de boekjes... echter kon ik dat niet blijven doen...ik heb gewoon teveel games en met de nieuwe games in dvd doosje is het niet meer nodig (clipje om het boekje op z`n plaats te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

CrystalViriS schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:04:
[...]

Ik heb een oude klapper met van die plastic insteekhoezen waar ik mijn boekjes + handleidingen in bewaar. Komt omdat ik (vooral van de sega megadrive) nogal wat doosjes heb waar de handleiding niet goed in blijft zitten, en dus kreukt als je het doosje dichtmaakt.
Dit had ik eerst ook, maar ik had een dikke map met maar 2 ringen, waardoor alles scheef ging hangen, want het werd nogal zwaar, heb het nu op een plank, binnenkort bestel ik wat extra glasplaten voor m'n kast en leg ik het gewoon op elkaar, weet namelijk geen betere optie. Ook klapt de voorkant soms een beetje dubbel als je het in de plastic insteekhoesjes doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Met Nintendo doosjes heb ik nergens last van. Gewoon altijd aan de kant doen waar je het flapje van het doosje niet in schuift wanneer je hem dicht doet, en samen met de inlay in het doosje schuiven. Dus niet eerst de inlay en dan het boekje, of andersom. Nooit gevouwen of gekreukelde boekjes. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
KRG schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:23:
[...]

Dit had ik eerst ook, maar ik had een dikke map met maar 2 ringen, waardoor alles scheef ging hangen, want het werd nogal zwaar, heb het nu op een plank, binnenkort bestel ik wat extra glasplaten voor m'n kast en leg ik het gewoon op elkaar, weet namelijk geen betere optie. Ook klapt de voorkant soms een beetje dubbel als je het in de plastic insteekhoesjes doet.
Tegen dit probleem loop ik nu ook aan ja, daarom moet ik de klapper altijd horizontaal neerleggen. (En uitkijken dat er niets dubbel zit). Omdat anders alles scheef gaat hangen. Ook zijn sommige boekjes gewoon te klein, waardoor ze telkens schuiven in de insteekhoes. Van de nintendo's die ik heb, heb ik ook echt alleen de spelcartridges dus geen boekjes etc. (Op een enkele uitzondering).

Mijn consoles bewaar ik overal en nergens 8)7 . Omdat ik slechts bij een paar consoles de orginele dozen heb, opzich wel jammer maar met orginele doos nemen ze ook veel (meer) ruimte in beslag. De rest van de consoles staan/liggen gewoon los in de kast.
Ik laat consoles nooit aangesloten staan als ik ze niet gebruik, behalve de dreamcast die ik heb. O+ (Maar daarop wordt ook regelmatig gespeeld, ook door mijn broer).

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-05 10:23
Weet iemand waar (op welke (veiling)site) het legaal/toegestaat is om nog een copybox aan te bieden...?

De laaste maand is marktplaats.nl erg alert hierop en worden ze ook steeds van de site gehaald.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

De truc is het op tijd signaleren van de verkoper op marktplaats en vervolgens contact op te nemen met die persoon (buiten de site om).

• Schweino
Hij wil er juist een verkopen.....

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

crack_en_hack schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 01:44:
Weet iemand waar (op welke (veiling)site) het legaal/toegestaat is om nog een copybox aan te bieden...?

De laaste maand is marktplaats.nl erg alert hierop en worden ze ook steeds van de site gehaald.
Ik weet niet in hoeverre de medewerkers bij Marktplaats hier verstand van hebben, maar wellicht dat niet expliciet "copybox" erbij zetten maar slechts "merk/modelnummer" helpt?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Het werkt soms wel, kwestie van geluk hebben.

Ik zet er enkel wildcard neer, ik mijd het woord copybox :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
En de collectie consoles is weer een stukje uitgebreid :)

* Chillz add's Sega Dreamcast...

weer een nieuw speeltje! :P

NES, 2x SNES, kapotte Gameboy, MegaDrive, Dreamcast en PStwo nu dus

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hallo iedereen...

Nieuw op dit forum en mij eigenlijk speciaal aangemeld voor dit draadje.
Ikzelf ben ook verzamelaar/gamer.

Heb ondertussen ook voorgaande delen doorgelezen, helaas zijn daar nog amper foto's bij die het doen. Wat jammer is want ik kijk graag naar verzamelingen van anderen... Daarom meteen maar een vraag, willen jullie (nog) eens een foto plaatsen van jullie verzameling alsook van jullie opstelling? Ik ben momenteel aan het bouwen en het is de bedoeling dat er een heuse gameroom komt, maar ik ben op zoek naar inspiratie over hoe die best in te richten...

Retro rocks!

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Heeft iemand toevallig ervaringen met het 'omsolderen' van deze controllers voor gebruik op de echte megadrive? Mijn controllers zijn namelijk helemaal op...

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetstuff.com/images/products/12926/controllers.jpg

bron: http://www.gadgetstuff.com/product.asp?id=12926

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:45
Zo even een kickje van dit mooie topic :)

Misschien wel bekend probleem bij jullie. Mijn snes is op sommige plekken vergeelt. Weet iemand hoe je het kunstof materiaal weer in z'n originele kleur kan terug krijgen?

Lijkt er op alsof nintendo een kunstof heeft gebruikt wat nogal gevoelig is voor verkleuring. Mijn snes heeft zeker niet veel in de zon gestaan. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
C00KW4US schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:29:

Misschien wel bekend probleem bij jullie. Mijn snes is op sommige plekken vergeelt. Weet iemand hoe je het kunstof materiaal weer in z'n originele kleur kan terug krijgen?

Lijkt er op alsof nintendo een kunstof heeft gebruikt wat nogal gevoelig is voor verkleuring. Mijn snes heeft zeker niet veel in de zon gestaan. Iemand tips?
Ik weet dat er een keer een link in dit topic heeft gestaan over het waarom dat de snes'sen geel worden...
Maar ik weet alleen niet meer of daar een oplossing ofzo bijstond...

==> Captain N in "Goeie oude (retro) consoles deel 5"

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Wat ik me kan herinneren is dat je er in ieder geval niets tegen kunt ondernemen, tenzij je met verf of andere zaken aan de gang gaat. Uiteindelijk zal dit alleen nog maar meer schadelijk zijn voor het uiterlijk van je snes.

Het ligt aan de schijnbaar aan de samenstelling van het plastic hoe erg en waar een Snes precies verkleurt. Ook aan aan de hoeveelheid licht, zuurstof en sigarettenrook waaraan hij blootgesteld word. Door de tijd zijn er bepaalde stoffen die worden onttrokken aan het plastic waardoor de verkleuring (nog meer) optreedt. Bij mij is de bovenkant wat geler dan de onderkant, en zijn de controllers eigenlijk helemaal niet verkleurd.

Mijn Sega dreamcast is ook al redelijk oud maar is nog bijna spierwit. Terwijl er bij Sega's dreamcast ook exemplaren zijn die flink verkleurd zijn na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Heeft te maken met de revisie (en dus samenstelling) van het plastic van je console.

Heb hier 4 NES`jes staan... 2 in perfecte staat...een (mijn eerste :> ) met een geel klepje en de ander (van m`n zus) met een gele zijkant.. 8)7

Volgens sommige mensen schijnt wc eend te werken om de kleur terug te krijgen, hier heb ik echter geen ervaring mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Dit is overigens een link waar het artikel zich bevind:

http://www.vintagecomputing.com/index.php/archives/189

Er worden hier ook "oplossingen" aangedragen om de verkleuringen tegen te gaan voor zover dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
CrystalViriS schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:13:
...tenzij je met verf of andere zaken aan de gang gaat. Uiteindelijk zal dit alleen nog maar meer schadelijk zijn voor het uiterlijk van je snes...
Leg uit...
Heeft het verven van je snes schadelijke gevolgen voor 't plastic??

Ik heb namelijk het plan ooit nog eens mijn 2e Snes (die toch al verkleurd/ vergeeld is) een mooi ander kleurtje te geven. Leek me wel een keer een leuk projectje...
Geen idee nog precies wat. Bijvoorbeeld vuur-rood met zwart, lijkt me wel wat; of zilver, staat 'ie mooi in de kast naast de PStwo.

[ Voor 4% gewijzigd door Chillz op 12-04-2007 18:35 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Chillz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:35:
[...]

Leg uit...
Heeft het verven van je snes schadelijke gevolgen voor 't plastic??

Ik heb namelijk het plan ooit nog eens mijn 2e Snes (die toch al verkleurd/ vergeeld is) een mooi ander kleurtje te geven. Leek me wel een keer een leuk projectje...
Geen idee nog precies wat. Bijvoorbeeld vuur-rood met zwart, lijkt me wel wat; of zilver, staat 'ie mooi in de kast naast de PStwo.
Nouja,

Het lijkt me sowieso dat het moeilijk is om een mooi gelijkmatig effect te krijgen wanneer je het gaat verven.
En met schadelijk doelde ik eigenlijk vooral op middelen zoals bleek, omdat ik denk dat wanneer je dit gebruikt op het plastic je andere verkleuringen zult veroorzaken. En je de verkleuring misschien alleen maar tijdelijk kunt " verbergen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

C00KW4US schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:29:

Met een PC heb ik het wel eens gedaan. Alleen dan simpelweg met een (vlak)gum. Kun je de verkleuring gewoon mee weggummen. Die verkleuring is met een beetje mazel slechts oxidatie van het plastic, en dat haal je dan weg :)
kost je wel een hoop werk though ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:45
CrystalViriS schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:30:
Dit is overigens een link waar het artikel zich bevind:

http://www.vintagecomputing.com/index.php/archives/189

Er worden hier ook "oplossingen" aangedragen om de verkleuringen tegen te gaan voor zover dat mogelijk is.
Thnx dit artikel is erg goed en duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Bij mijn 5 SNES-en zitten ook enkele verkleurde, volgens mij kan je dit gewoon niet terugdraaien. Ik ga er nog een keer 1 zwart verven, past ie mooi bij mn copybox.

Iemand nog belang bij een Super Wildcard 32MBit (SMS3201)?

Verkleurt de snes ook als je hem gewoon dicht in je tv kast hebt? Ik zorg altijd dat mn collectie geen zonlicht binnenkrijgt. Toch merk ik bij mn doosjes dat sommige wat minder felle kleuren hebben dan hoe ze eerst waren, dit kan je zeker niet mijden :(? Hoe hebben jullie dit eigenlijk neergezet? Ik heb ze nu in een kastje allemaal achter elkaar, maar volgens mij bevordert dit de staat van de doosjes niet.

Op welke game zijn jullie eigenlijk heel trots dat je die nog hebt ofzo :)?
Hier de mijne:
Demon's Crest mint compleet (1.5 jaar geleden gekocht voor 5 euro)
Harvest Moon mint compleet (laatst gekocht voor 35)

En voorderest veel RPG's wel. Zoek alleen Terranigma compleet nog, maar die is zo irritant duur.

[ Voor 19% gewijzigd door KRG op 13-04-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Van de week Doki Doki Panic (FDS) gekocht. Niet echt zeldzaam, maar wel erg leuk voor in de verzameling. :) Mijn tijd in Japan zit er overigens bijna op, en heb nog wel meer spulletjes gekocht hier. Ik zal als ik weer in NL ben eens wat foto's maken van wat ik hier bij elkaar gescharreld heb. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

KRG schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 01:12:
Bij mijn 5 SNES-en zitten ook enkele verkleurde, volgens mij kan je dit gewoon niet terugdraaien. Ik ga er nog een keer 1 zwart verven, past ie mooi bij mn copybox.

Iemand nog belang bij een Super Wildcard 32MBit (SMS3201)?

Verkleurt de snes ook als je hem gewoon dicht in je tv kast hebt? Ik zorg altijd dat mn collectie geen zonlicht binnenkrijgt. Toch merk ik bij mn doosjes dat sommige wat minder felle kleuren hebben dan hoe ze eerst waren, dit kan je zeker niet mijden :(? Hoe hebben jullie dit eigenlijk neergezet? Ik heb ze nu in een kastje allemaal achter elkaar, maar volgens mij bevordert dit de staat van de doosjes niet.

Op welke game zijn jullie eigenlijk heel trots dat je die nog hebt ofzo :)?
Hier de mijne:
Demon's Crest mint compleet (1.5 jaar geleden gekocht voor 5 euro)
Harvest Moon mint compleet (laatst gekocht voor 35)

En voorderest veel RPG's wel. Zoek alleen Terranigma compleet nog, maar die is zo irritant duur.
toon volledige bericht
Chrono Trigger compleet :*) Wel prijzig maar ja...dan heb je ook wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:14:
Van de week Doki Doki Panic (FDS) gekocht. Niet echt zeldzaam, maar wel erg leuk voor in de verzameling. :) Mijn tijd in Japan zit er overigens bijna op, en heb nog wel meer spulletjes gekocht hier. Ik zal als ik weer in NL ben eens wat foto's maken van wat ik hier bij elkaar gescharreld heb. :)
Zeer graag _/-\o_

Ben echt beniewd wat je bij elkaar gescharreld hebt; ik vraag me overigens af hoe je dat qua douane gaat doen; of valt de hoeveelheid wel mee. Je kunt natuurlijk ook per pakketpost het naar je moeder of mij :+ sturen (dan ken ik in de tussentijd even kijken of het allemaal werkt :) )

Ze zullen op het vliegveld wel raar staan te kijken.

Trouwens mijn game waar ik heel blij mee ben is een loose Lufia PAL NL; ook niet echt bijzonder maar ik krijg een heel goed gevoel bij de NL teksten (dat dat ooit mogelijk is geweest); verder is het een tof spel.

[ Voor 12% gewijzigd door Richard op 13-04-2007 14:08 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat is nog steeds mogelijk, kijk maar naar Beyond Good & Evil ;)

Verder ben ik overigens nu op rondreis door Japan, en heb ik Hakodate inmiddels verlaten. Alle zooi die ik daar gekocht heb, heb ik dus nu opgestuurd naar m'n moeder. Zou ook niet in m'n koffer gepast hebben, zelfs als ik verder geen kleren of zo bij me had gehad. :P Ik heb geprobeerd me zoveel mogelijk in te houden met dingen kopen, maar dat valt nog niet mee. O-)

Nu ik onderweg ben heb ik hier en daar nog wel wat gekocht, en waarschijnlijk komt er ook nog wel wat bij. Als ik langs een postkantoor kom doe ik die echter gelijk weer op de post als ik er een klein doosje mee kan vullen. :D

Over een paar dagen ga ik naar Osaka, waar ik ook nog wel eventjes langs Den Den Town zal gaan, waar ik wel benieuwd naar ben. Akihabara is vrij ruk. Er zijn niet superveel games winkels, en het merendeel verkoopt alleen nieuwe games. De Super Potato (retro shop met bergen tweede hands games/consoles/merchandise) is wel echt tof om rond te kijken, maar daar blijft het dan ook bij. Voor koopjes hoef je niet naar Akiba te gaan in elk geval. Zeldzame games kosten er gewoon een paar duizend euro, en poep games zijn goedkoop. Net als op Ebay dus. :P En als de prijzen wel super goedkoop waren geweest, dan was er gezien de enorme hoeveelheid winkelende nerds daar waarschijnlijk ook weinig interessants te vinden.

Ik heb zelf in een paar bezoekjes van een paar uur in totaal 2 spellen gekocht (Doki Doki Panic toevallig, en 3D Race met Mario (ff de titel kwijt :P), beiden FDS). In Matsumoto, een klein stadje ten noorden van Tokyo kwam ik onderweg toevallig twee gameshops tegen, en had ik binnen een half uurtje een stuk of 5 games gekocht. Niettemin is het nog steeds leuk om even een dagje rond te kijken in Akiba hoor, zeker op zondag, wanneer de straat helemaal voor voetgangers is. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat is nog steeds mogelijk, kijk maar naar Beyond Good & Evil ;)

Verder ben ik overigens nu op rondreis door Japan, en heb ik Hakodate inmiddels verlaten. Alle zooi die ik daar gekocht heb, heb ik dus nu opgestuurd naar m'n moeder. Zou ook niet in m'n koffer gepast hebben, zelfs als ik verder geen kleren of zo bij me had gehad. :P Ik heb geprobeerd me zoveel mogelijk in te houden met dingen kopen, maar dat valt nog niet mee. O-)

Nu ik onderweg ben heb ik hier en daar nog wel wat gekocht, en waarschijnlijk komt er ook nog wel wat bij. Als ik langs een postkantoor kom doe ik die echter gelijk weer op de post als ik er een klein doosje mee kan vullen. :D

Over een paar dagen ga ik naar Osaka, waar ik ook nog wel eventjes langs Den Den Town zal gaan, waar ik wel benieuwd naar ben. Akihabara is vrij ruk. Er zijn niet superveel games winkels, en het merendeel verkoopt alleen nieuwe games. De Super Potato (retro shop met bergen tweede hands games/consoles/merchandise) is wel echt tof om rond te kijken, maar daar blijft het dan ook bij. Voor koopjes hoef je niet naar Akiba te gaan in elk geval. Zeldzame games kosten er gewoon een paar duizend euro, en poep games zijn goedkoop. Net als op Ebay dus. :P En als de prijzen wel super goedkoop waren geweest, dan was er gezien de enorme hoeveelheid winkelende nerds daar waarschijnlijk ook weinig interessants te vinden.

Ik heb zelf in een paar bezoekjes van een paar uur in totaal 2 spellen gekocht (Doki Doki Panic toevallig, en 3D Race met Mario (ff de titel kwijt :P), beiden FDS). In Matsumoto, een klein stadje ten noorden van Tokyo kwam ik onderweg toevallig twee gameshops tegen, en had ik binnen een half uurtje een stuk of 5 games gekocht. Niettemin is het nog steeds leuk om even een dagje rond te kijken in Akiba hoor, zeker op zondag, wanneer de straat helemaal voor voetgangers is. :)

edit: Overigens misschien een goed idee een nieuw deeltje te openen, gezien we al ruim over de 1000 posts heen zitten? Ik bied me wel aan om het e.e.a. over retro Nintendo materiaal te schrijven, en eventueel de opmaak van de startpost oid, want hij kan wel wat opfrissing gebruiken. In de andere consoles ben ik echter niet zo heel erg thuis, dus als mensen zich geroepen voelen om daar wat over te schrijven... stuur me maar een DMmetje. :) Het zal wel tot Mei duren overigens, voordat ik tijd heb om de startpost te maken. Mits geen protest, kan ik nu tijdelijk wel even de huidige startpost copy-pasten, en deze later aanpassen?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 09:07
For what it's worth, mijn zegen heb je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.