Mooie mod!
Ik hoop wel dat je je koeling goed voor elkaar hebt, want kaas + warmte =
Ik hoop wel dat je je koeling goed voor elkaar hebt, want kaas + warmte =

is een plastic modelVrijbuiter schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:02:
Mooie mod!
Ik hoop wel dat je je koeling goed voor elkaar hebt, want kaas + warmte =![]()
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dat ruikt als een uitdaging!kalechinees schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:14:
[...]
is een plastic modeldenk dat je weinig gekken zult vinden die een echt stuk kaas gebruiken
maar je weet nooit...
There is no place like ::1
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Dat is een blok van Coolermaster dat ik op maat heb gemaakt. Het blok heb ik ooit op de HCCdagen gekocht voor n euro ofzo, ik heb er een hoek uitgedremelt zodat ie erop past, anders zat er een condensator in de weg. Ook de fan en het alu stukje dat de fan vasthield eraf gehaalt. Watvoor blok het precies is weet ik niet, de verpakking kan ik niet meer vindendotcode schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:12:
Wat is de cooling die je op je processor hebt zitten?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
hij heeft niet gewonnen door de wc setup. want die heb ik ook. hij heeft gewonnen vanwege zijn nette afwerking en nog meer punten. bij het beoordelen van een casemod kijk ik met jury op meerdere punten van een casemod en tja widow is een hele goede 2de geworden..Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:09:
HAHA zkr netjes, ik zag je al @ NWDeigenlijk had je meoten winnen.
Die andere had gewoon standaard WC ingebouwd ofzo ^^
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 22% gewijzigd door BovenHond op 06-09-2005 17:16 ]
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Verwijderd
KaasfondueVrijbuiter schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:02:
Mooie mod!
Ik hoop wel dat je je koeling goed voor elkaar hebt, want kaas + warmte =![]()
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Rebels op 07-09-2005 00:22 ]
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
Echt mooi gemaakt, simpel maar doeltreffend. Misschien leuk om wat specs te vermelden. Neem idd aan dat je er geen hitte producerend AMD monster in hebt zitten
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Die belgen moeten ook overal een ander woord voor verzinnen he.. Het is gewoon kaaskop!Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:37:
Maak er een gezicht van, heb je de belgische term voor nederlanders.... KAASHOOFD!!!
Verwijderd
Verwijderd
>>>> Citroën AX GTI <<<<
>>>> Citroën AX GTI <<<<
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
[ Voor 18% gewijzigd door flessuh op 07-09-2005 11:18 ]
Verwijderd
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ik denk dat ik maar eens een pc in een klomp ga modden, of bestaat zoiets al?
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
ehm het is niet alleen watercooling..Smoothcrimineel schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:52:
Hey dude jij had de eerste moeten winnen majn! Die andere was weer zo'n prul kast met waterkoeling...
Heb je je kogels al op? Met die uberwapens?![]()
Greetz SAMD
[ Voor 22% gewijzigd door mydogisgone op 07-09-2005 18:07 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Verwijderd
Als je had gelezen stond dat er ookVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:50:
helaas jongens,
het is een fake-kaas. die heb ik vaker gezien...een echte heeft een dunnere rand....
Jammer, jammer, jammer
Ik vind hem iig geniaal.Geen echte kaas, geen uitgeholde kaas, gewoon een geel plastic ding dat op een kaas lijkt dus
Dan denk ik dat voetjes toch een betere oplossing zijn...Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:57:
Ten eerste: Nette mod!Zeker een van de meest originele mods van 2005.
Ten tweede. Kan je niet van multiplex of MDF een soort standaard maken zodat ie rechtop/schuin naar achteren staat. Op die manier kijk je tegen je kaasmod aan en kan je de open achterkant gebruiken voor kabels + in / outtake van je lucht.
Ik stel me dat zo voor:
[afbeelding]
Sjek mijn leete paintskillz
Links is voor, rechts is zijkant
[ Voor 15% gewijzigd door empy op 07-09-2005 21:16 ]
Ow ff kijke dan!mydogisgone schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:02:
[...]
ehm het is niet alleen watercooling..
ik was diegene die 1e werd... dussuh niet zo snel met die mening graagen check me topic ff als je wilt.
maar goed het is een kwestie van smaak!
[ Voor 92% gewijzigd door Smoothcrimineel op 07-09-2005 21:32 ]
Ja ik heb even moeten wachten tot de batterijen van de digicam weer opgeladen waren, maar hier zijn ze dan:DeadMetal schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:29:
Erg leuk
Heb je ook een picture met alle kabels aangesloten?
LOL jij hierSmoothcrimineel schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:52:
Hey dude jij had de eerste moeten winnen majn! Die andere was weer zo'n prul kast met waterkoeling...
Heb je je kogels al op? Met die uberwapens?![]()
Greetz SAMD
Specs zijn als volgt:Daacuso schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:26:
[...]
Echt mooi gemaakt, simpel maar doeltreffend. Misschien leuk om wat specs te vermelden. Neem idd aan dat je er geen hitte producerend AMD monster in hebt zitten
[ Voor 28% gewijzigd door Widow op 08-09-2005 18:51 . Reden: blaatz0rz ]
En dan van mooi gelakt hout, dat staat denk best goed bij een stuk kaasVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:57:
Ten eerste: Nette mod!Zeker een van de meest originele mods van 2005.
Ten tweede. Kan je niet van multiplex of MDF een soort standaard maken zodat ie rechtop/schuin naar achteren staat. Op die manier kijk je tegen je kaasmod aan en kan je de open achterkant gebruiken voor kabels + in / outtake van je lucht.
Ik stel me dat zo voor:
[afbeelding]
Sjek mijn leete paintskillz
Links is voor, rechts is zijkant
Verwijderd
hier niet hoor!shrenghang schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:16:
@hierboven, een ä maak je met " en dan a indrukken
[ Voor 14% gewijzigd door Rebels op 10-09-2005 18:09 ]
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
De oplossing is niet altijd de oplossing
Verwijderd
LOL
Een bijbehorende kaas met tft bouwen, in standaard zetten en voor veel geld verkopen als kassa aan de kaaswinkelShAd0w schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:08:
mss un id om die pc te verkopen aan die kaaszaak waar je ut gekocht hebt?
staat best origineel in zo'n kaaszaakun kaas-pc
![]()
echt uber![]()
![]()
![]()
[www.ganzz.nl]
[ Voor 14% gewijzigd door Edwin van Cleef op 12-09-2005 14:35 . Reden: even wat vergeten te noteren ]
computer voor alle werkzaamheden
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Ik zou dan hebben gekozen voor in&outtake fans aan de zijkant, niet helemaal maar iig dat als ie op een plank ligt de zaak niet overhit... zelfde geld voor de aansluitingen, daardoor kan ie nu niet meer op een plank liggen....The Widow Maker schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:29:
Nou ja, dat gat zit ook aan de onderkant. Op de eerste foto zie je dat er een merklogo op de bovenkant staat. Als de kast dus zegmaar op de onderkant ligt, zie je dus helemaal niets ervan omdat alle schroeven aan de onderkant zitten.
Alleen omdat het mobo zegmaar op zijn kop tegen de bovenkant gelijmt zit, kan het misschien lijken dat het mobo tegen de onderkant zit. Maar aan de andere kant van het mobo zit dus die sticker van de kaas zelf.
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
40+ toch?Yorixz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:00:
(+2 orgineel), écht geweldig, zeker een van de meest orginele mods die ik tot nutoe heb gezien; top
[ Voor 15% gewijzigd door Raegin op 13-09-2005 17:05 ]
Take a parachute, and jump!
Maar het nadeel daarvan is dat je al enigzins kan zien dat het een PC is als je ermee in je handen loopt, en dat kan nu nietRey Nemaattori schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:15:
[...]
Ik zou dan hebben gekozen voor in&outtake fans aan de zijkant, niet helemaal maar iig dat als ie op een plank ligt de zaak niet overhit... zelfde geld voor de aansluitingen, daardoor kan ie nu niet meer op een plank liggen....
10 voor het idee, maar de uitvoering een 6'je
Point taken. Als je um idd op zo'n standaard plaatst is de verassing van het geheel natuurlijk veel groter.The Widow Maker schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:32:
Maar het nadeel daarvan is dat je al enigzins kan zien dat het een PC is als je ermee in je handen loopt, en dat kan nu niet. Ik denk dat als je zou doen wat jij wil, je kleine fans moet gaan gebruiken omdat de bocht van de kaas, in de hoek zegmaar, best steil is. Met een 80mm krijg je dan een grote spleet, en 40mm verplaatst niet echt veel lucht.
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
heb hem gisteren nog gezien en hij is nog niet beschimmeltEdwin van Cleef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:58:
Hoe zit het met de kaasmod?
Als je te lang wacht loop je het risico dat het oude kaas of brokkelkaas word![]()
Zou best wel eens willen zien hoe ver je nu bent.
Daar zou je de hele mod mee verneuken, waarom wil iedereen altijd CCFL's in een mod, die maken het echt niet altijd mooier hoor
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq