Schiet tussen de palen en je scoort!
Ben vroeger als kaasboer aan mijn loopbaan begonnen ik vind dit een heel geslaagde mod.
Ik denk dat wanneer kaasboeren deze mod zien dat jij voor deze ook een kaasmod kan bouwen.
Staat nog leuk in de winkel ook.
Ik wil deze mod trouwens meteen mee laten dingen in casemod of the year!
[ Voor 14% gewijzigd door Edwin van Cleef op 12-09-2005 14:35 . Reden: even wat vergeten te noteren ]
computer voor alle werkzaamheden
coole mod, maar dat wist je al
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Ik zou dan hebben gekozen voor in&outtake fans aan de zijkant, niet helemaal maar iig dat als ie op een plank ligt de zaak niet overhit... zelfde geld voor de aansluitingen, daardoor kan ie nu niet meer op een plank liggen....The Widow Maker schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:29:
Nou ja, dat gat zit ook aan de onderkant. Op de eerste foto zie je dat er een merklogo op de bovenkant staat. Als de kast dus zegmaar op de onderkant ligt, zie je dus helemaal niets ervan omdat alle schroeven aan de onderkant zitten.
Alleen omdat het mobo zegmaar op zijn kop tegen de bovenkant gelijmt zit, kan het misschien lijken dat het mobo tegen de onderkant zit. Maar aan de andere kant van het mobo zit dus die sticker van de kaas zelf.
10 voor het idee, maar de uitvoering een 6'je
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
40+ toch?Yorixz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:00:
(+2 orgineel), écht geweldig, zeker een van de meest orginele mods die ik tot nutoe heb gezien; top
Geweldige mod, erg origineel
Ik zag trouwens al een mega melkpak staan op de school waar ik werk, Zuivel mods
[ Voor 15% gewijzigd door Raegin op 13-09-2005 17:05 ]
persoonlijk had ik trouwens wel de connectors enz. aan de zijkant gemaakt, zodat je nog wat op de kaas kunt zetten en de kaas zelf mooi zichtbaar is.
maar dit is idd mooi en netjes gedaan. jammer dat ik geen geld heb voor mooie mods, ik kom niet veel verder dan het inbouwen van een paar ccfl's, uv-reactive fans en leds en verf, kan ik wel redelijke mods mee maken, kheb laatst zelfs een wekker in uv style in een ouwe monitor gemod
Take a parachute, and jump!
Maar het nadeel daarvan is dat je al enigzins kan zien dat het een PC is als je ermee in je handen loopt, en dat kan nu nietRey Nemaattori schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:15:
[...]
Ik zou dan hebben gekozen voor in&outtake fans aan de zijkant, niet helemaal maar iig dat als ie op een plank ligt de zaak niet overhit... zelfde geld voor de aansluitingen, daardoor kan ie nu niet meer op een plank liggen....
10 voor het idee, maar de uitvoering een 6'je
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Point taken. Als je um idd op zo'n standaard plaatst is de verassing van het geheel natuurlijk veel groter.The Widow Maker schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:32:
Maar het nadeel daarvan is dat je al enigzins kan zien dat het een PC is als je ermee in je handen loopt, en dat kan nu niet. Ik denk dat als je zou doen wat jij wil, je kleine fans moet gaan gebruiken omdat de bocht van de kaas, in de hoek zegmaar, best steil is. Met een 80mm krijg je dan een grote spleet, en 40mm verplaatst niet echt veel lucht.
goed....een 7+ dan
Je kan natuurlijk ook de aansluitingen intern plaatsen en de afdekken met een al dan niet scharnierend geheel waardoor je enorm ver stealth krijgt. Fanoles worden lastig, maar dan zie je iig geen aansluitigen...maar goed.. da's achteraf gepraat....
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Als je te lang wacht loop je het risico dat het oude kaas of brokkelkaas word
Zou best wel eens willen zien hoe ver je nu bent.
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
1 dingetje: als die vga aansluiting aan de onderkant zit, ga je dan een gat in je tafel zagen om de monitor aan te sluiten?
heb hem gisteren nog gezien en hij is nog niet beschimmeltEdwin van Cleef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:58:
Hoe zit het met de kaasmod?
Als je te lang wacht loop je het risico dat het oude kaas of brokkelkaas word![]()
Zou best wel eens willen zien hoe ver je nu bent.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Daar zou je de hele mod mee verneuken, waarom wil iedereen altijd CCFL's in een mod, die maken het echt niet altijd mooier hoor

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.