Hehe...nee, gewoon het Noord-Brabantse land
FMA is....?
[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 06-09-2006 09:18 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ok thx!CLB schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:17:
FMA is 'n sync-progje voor de SonyEricssons
Weet alleen niet meer of die nou ook smsjes kon syncen!
Kijk anders even in 't FMA-topic hier op GoT!
Verwijderd
Dan zou ik als ik jou was ff terug gaan naar de winkel want dat klinkt als een fabricage foutje! ik moet zeggen dat ik het aansluitingssysteem van SE ook beetje zwak vind maar zulke problemen heb ik er zeker niet mee, en dit probleem heb ik ook nog nergens anders op een forum of waar dan ook kunnen vinden.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 03:32:
[...]
Wat voor probleempje had je , waarvoor je een masterreset nodig had?
mijn telefoon heeft ook last van spontane resets, of dat de telefoon niet uit gaat als je hem uit zet.
maar het meest ergerlijke is nog dat ik hem slechts met moeite opgeladen krijg.
alleen als ik hem klem met een elastiekje om de telefoon wil hij normaal opladen.
Moisture is the essence of wetness!
Verwijderd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Breek je nek voorzichtig
Had ik ook gister, constant wit scherm..Chiron schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:23:
Waar ik soms tegenaanloop is dat de telefoon vastloopt als ik een nieuw contact wil toevoegen of een agendapunt met de klep dicht, en vervolgens de klep opentrek. Het hele beeld wordt dan wit, en het duurt 5 minuten of herhaaldelijk op de 'back' toets drukken of het klepje weer dichtdoen om de telefoon weer te kunnen gebruiken, erg irritant, maar vermoedelijk is dit met een softwareupdate wel op te lossen.
Iemand enig idee wat de versie van de nieuwste firmware is?
Verwijderd
Bij welke provider heb jij dan een abo?zeef schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:59:
Ik ben ook voor de bijl179 met 1 jaar 200/100 en data bundel van 9,50 bij algebeld.nl. Net voor 70 euro een 2GB memstick uit de reclame bij office centre gehaald.
Verwijderd
Dat klinkt als Telfort ...Graham schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:22:
[...]
Bij welke provider heb jij dan een abo?
maar 3 richtingen? dat klinkt net als bij de p800. in dat geval zou ik dat prima vinden.Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 06:03:
Ik ben van plan de p990i aan te schaffen, ik moet jammer genoeg alleen nog een paar maandjes wachtten totdat ik terug in NL ben. Ik heb 'm hier in de VS voor een schandalige 2400 dollartjes zien liggen.
Maar wat ik altijd handig vond aan de P910i is de jog dial, met een hand kon je de meeste dingen uitvoeren. Ik was ook erg teleurgesteld dat de jog dial nu maar 3 richtingen op kan. Wat is jullie ervaring met de nieuwe jog dial, kan je nog steeds enkel met de jog dial de meeste dingen uitvoeren?
[ Voor 11% gewijzigd door jeehaa op 07-09-2006 09:45 ]
Telfort verleging 200/100 met mx online 1 jaar. Maandelijks 34,50 en 179 voor de P990i. Ik verleng een data only abbo van 35eGraham schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:22:
[...]
Bij welke provider heb jij dan een abo?
I've visited the Mothership @ Cupertino
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
heb er ook nog eentje: mooiste produkt aller tijden. Zou gerestyled moeten worden en opnieuw op de markt
Volgens office centre, de lokale fotoboer en media markt is voor een telefoon de snelle variant niet nodig.jeehaa schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:10:
9mb/s is best snel toch? ik zit nog in twijfel of ik er die 30 euro extra voor over heb.
Verwijderd
Sterker nog: onzinnig, want niets sneller. De bottleneck is de telefoon...zeef schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:46:
Volgens office centre, de lokale fotoboer en media markt is voor een telefoon de snelle variant niet nodig.
Verwijderd
Lichtelijk off-topic, maar: de Z5 werd in eerste instantie opgevolgd door de MZ5, een "muziek"-variant van de Z5 waar een Memory Stick ingestopt kon worden. Daarna volgde de Z7, eigenlijk niet veel meer dan een Z5 met een nieuwe styling, gele backlight en zonder antenne (zoals alle nieuwe Sony-modellen uit de 7-generatie). Oh, en zonder het ingebouwde antwoordapparaat.Chiron schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:48:
Tja destijds was er sprake van dat de Z5 opgevolgd zou worden door een Z7, variant met kleurenscherm en klepje. Deze kwam uiteindelijk nooit uit omdat Sony in zee ging met Ericsson. Op zich lijkt de P990i wel in de verte op de opvolger van de Z5 met z'n klep en kleurenscherm
Overigens is het nieuwe contacten/agendapunt en vervolgens klep opengooien probleem hier nog steeds niet weg, en ik heb al de nieuwste firmware volgens de update. Even afwachten tot de volgende update lijkt me.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 20:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door GF op 07-09-2006 21:31 ]
Via de service site van SE kan je die instellingen laten versturen. Werkte voor mijn KPN abbo iig goedrvduijn schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:39:
En vanmiddag een onzinnig4 GB duo pro Ultra II kaartje gehaald.. mja het zit tussen de oren he
)
Weet er iemand wat de instellingen zijn om gprs 3g umts werkend te krijgen met een Vodafone ondernemersbundel.
werkt dat met vodafone live vodafone gprs blackbarry.net of met blackbarry
ken ik de automatische instellingen van de p900 vanuit vodafone sturen
kom er ff niet uit en al helemaal niet van de site van vodafone
Heb je wel de nieuwste pc suite van de site van SE afgehaald? En probeer eens een andere usb-aansluiting, bij voorkeur eentje achterin de pc rechtstreeks op het moederbord.GF schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:31:
Die USB drivers die met PC suite worden meegeleverd zijn maar brak (winxp pro sp2). Krijg iedere keer een installatie error (maar verder geen details behalve failed). Zo kan ik natuurlijk geen service update's doen. Bluetooth werkt wel perfect
Meer mensen last van?
[ Voor 6% gewijzigd door GF op 07-09-2006 22:31 ]
Ah thnx. Je moet die knop blijven inhouden tot de devices weer geinstalled zijn. En die melding moet je je dus niks van aantrekken. Top!Chiron schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:34:
C-knop ingedrukt houden als je hem in de cradle prikt (en je p990i moet uitstaan). Als het goed is zou ie dan moeten beginnen met scannen naar een update.
Ah ook een mooie deel.zeef schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:33:
[...]
Telfort verleging 200/100 met mx online 1 jaar. Maandelijks 34,50 en 179 voor de P990i. Ik verleng een data only abbo van 35e
Ah ok maar dat is iig een stuk ruimer dan 25 MB per maand. Ik moet er iig nog even over nadenken wat ik doe. Opzich ben ik erg tevreden over Orange alleen dit is wat minder.zeef schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 02:24:
Er zit op mijn huidige Telfort data online abbo wel een limiet van 1 gig per maand. Ik neem aan dat dat bij de nieuwe situatie ook zo is.
Deze is nu 9,50 ipv 27,50via pda of laptop: Maximaal online 1GB bundel € 27,50 Normaal tot intensief gebruik van mobiel internet, e-mail, messenger en pc-modem op een pda, smartphone of pocket pc
Verwijderd
Inet verbinding bij Ondernemers bundel:rvduijn schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:39:
En vanmiddag een onzinnig4 GB duo pro Ultra II kaartje gehaald.. mja het zit tussen de oren he
)
Weet er iemand wat de instellingen zijn om gprs 3g umts werkend te krijgen met een Vodafone ondernemersbundel.
werkt dat met vodafone live vodafone gprs blackbarry.net of met blackbarry
ken ik de automatische instellingen van de p900 vanuit vodafone sturen
kom er ff niet uit en al helemaal niet van de site van vodafone
Het werkt thxBuzz_Lightyear schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 08:08:
[...]
Inet verbinding bij Ondernemers bundel:
APN: office.vodafone.nl
ID: vodafone
Pw: vodafone
Dat haalt ie wel hoorVerwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 07:54:
Ik ben inmiddels een aantal dagen aan het experimenteren met het toestel. Ik vind de grootte nogal meevallen en ik ben onder de indruk van de mogelijkheden. Ik vind de batterij wel erg tegenvallen, ik moet hem vrijwel elke dag opladen, toch raar als er medling wordt gemaakt van een standby tijd van 400 uur.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door GF op 08-09-2006 13:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 13:50 ]
Verwijderd
even sw-update installeren, staat op de se-site. En blackberry niet op automatisch zetten, dat scheelt ook veelVisionMaster schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:49:
Ik heb hem in mijn handen. Eindelijk.
Eerste indruk... de interface werkt naar mijn idee uber traag. En iets te vaak is het scherm compleet wit en doetie niets (lijkt het). Verder wilde ik effe kijken in de connection manager, maar die staat met het blackberry log te springen. In ieder geval op een manier die de rest van de het OS niet bij kan houden. Nogal kut... zeker gezien het icoontje van de GPRS aan vliegt en ik dus geen idee heb watie nu doet.
Ik zal nog effe flink moeten wennen denk ik...
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Waar kan ik die blackberry instelling vinden? Want die ben ik nog nergens tegengekomen in de menu's van de telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:56:
[...]
even sw-update installeren, staat op de se-site. En blackberry niet op automatisch zetten, dat scheelt ook veel
[ Voor 32% gewijzigd door GF op 09-09-2006 20:06 ]
Vraag me dus af wat voor mAh jullie batterij heeft.5. Power and accessories
The tested unit came with BST-34 Li-Polymer 1120 mAh battery. With average use (several phone calls, some web browsing, working with applications) you can expect the phone to last not less than two days, which is a very good result for such a complex device. One of the most power-hungry parts is the screen and its backlight, so setting the brightness level in Control panel to lower value can help you further extend your phone's standby time if you use it a lot and thus keep the display active most of the time. Depending on network coverage in your neighbourhood, you can also switch the phone to only use UMTS or GSM networks (as opposed to the default dual GSM/UMTS mode) which will further lower power consumption. Some units ship with smaller capacity BST-33 900 mAh battery providing slightly worse standby times. Lithium-Polymer batteries do not require initial "forming" so there is no need to charge your new P990i for 12 or 16 hours, just wait until the battery indicator in the phone shows it's full and start enjoying your new smartphone. Your battery will obtain is full performance after three normal charging cycles.
En maar mauwen dat ie achterhaald wasVerwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:48:
tot nou toe ook nog geen enkele vastloper van betekenis gehad, zowel voor als na de upgrade niet. Bevalt me uitstekend, veel beter dan de TyTn die ik even heb gehad. Heb overigens ook nog geen enkele extra software geistalleerd
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Verwijderd
kwats, want geef eerlijk toe dat het eigenlijk schandalig is dat er al een sw-update nodig is om hem stabiel te houden terwijl hij net een week op de markt is. hadden ze dat niet meteen kunnen doen in een jaar vertraging. ik heb hem gekocht omdat het een mooi toestel is en de enige smartphone met ook een normaal toetsenbord. qua scherm en sw staat de Tytn op een hoger niveau dan de p990, daar blijf ik bij.nils7 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:48:
[...]
En maar mauwen dat ie achterhaald was![]()
Snap je nu ook waarom wij meldde dat het noodzakelijk was het uitstel?
En snap je ook waarom ik zei dat dit HET toestel was?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 09:06 ]
Heb hetzelfde probleem gehad maar na download van de nieuwste SEUS software via de website en gebruik ervan is dit probleem verholpen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:05:
Ben zeer tevreden over de P990i op enkele vaslopers enz... na maar dit weet men op voorhand met dit type telefoons.
Het enige wat mij mateloos stoort is dat men als men in de contacten zoekt en een letter intikt om naar een naam te gaan steeds eerst een cijfer krijgt waar men niks kan mee doen ?
Heb al enkele malen een software update willen doen maar krijg steeds de melding dat ik al de nieuwste software heb, terwijl dit niet zo is.
Iemand enig idee ? Heeft de download ook met het land te maken van de update van SE ?
Please excuse any spelling mistakes. I have dyslexic fingers.
oe bummer voor mij, ik heb altijd 2 laders gehad (dezelfde) voor m'n p800 maar nu moet ik dus een 2de lader voor deze op de kop gaan tikkenJooner schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:36:
Mijne is net binnen, en ik heb een BST-33 battery.
Wat me opvalt is dat SE een nieuw type connector gebruikt voor het opladen en PC verbinding maar ook voor oordopjes. Er is wel een setje oordopjes met zo'n connector meegeleverd, maar m'n oude vertrouwde oordopjes kan ik niet meer aansluiten![]()
M'n oude P800 had tenminste nog een mini-jack aansluiting....
Dit staat in de handleiding. Dit kan gewoon nietChiron schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:37:
net even ontdekt, als de telefoon uit staat en je hebt een wekker gezet gaat ie _niet_ af! meer mensen met dit 'probleem'?
dit bericht post ik in bed vanaf de telefoon, werkt super icm de ingebouwde wlan
Lijkt me nogal logisch, uit = uit.Chiron schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:37:
net even ontdekt, als de telefoon uit staat en je hebt een wekker gezet gaat ie _niet_ af! meer mensen met dit 'probleem'?
dit bericht post ik in bed vanaf de telefoon, werkt super icm de ingebouwde wlan
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door GF op 09-09-2006 17:13 ]
Ik heb hiervoor een k750i gehad, en die deed het wel, dus nee ik wist het nietVerwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 15:54:
Ook bij al zijn voorgangers, P800, P900 en P910 ging de wekker niet als hij uitstaat, dat had je dus al kunnen weten....
Geloof mij dit is vele malen beter dan de beta versieGF schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:05:
Dat de telefoon stabieler is geworden neem ik terug. Al 6 spontane reboots vandaag waarvan ik 2x de melding kreeg dat het voor betere performance is (in die 2 gevallen was ik alleen files aan het kopieeren via bluetooth!)
/edit
Zojuist maar eens een klacht naar SE gestuurd. Ik vind dit niet kunnen. Ik sluit me aan bij VisionMaster wat betreft de status van het OS: Beta!
Dat was het hele punt eigenlijk ... op het moment dat je het apparaat ging gebruiken, ging die stressen, werd de response van het apparaat een oneindige wachttijd, power-knopje drukken heeft geen nut, dus.... hard reboot, batterij er uit en opnieuw beginnen.nils7 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:35:
[...]
Geloof mij dit is vele malen beter dan de beta versie
Ik snap het niet dat jullie al die boots hebben....ik spook redelijk wat uit met dat ding maar nog niks ernstigs mee gemaakt...
BST-33 950mAh.Graham schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:46:
Vraag me dus af wat voor mAh jullie batterij heeft.
[ Voor 68% gewijzigd door Aurian op 09-09-2006 20:00 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Aurian op 09-09-2006 19:52 . Reden: Dubbel ]
Verwijderd
ik weet dat je een se-freak bent, maar al die meldingen over vastlopers en het trage menu valt toch toch niet goed te praten, te meer al niet omdat men er bijna een jaar over heeft gedaan de sw proberen te optimaliseren en dan binnen een week na de release al een update nodig acht. Nogmaals, ik vind het een mooi toestel, maar qua sw -snelheid doet het onder voor bijvoorbeeld de Tytn en de palmsw (treo). Maar ik geef toe, het is een mooi en degelijk toestel. Had alleen iets meer performance-verbetering verwacht t.o.v. zijn voorganger, de 910. Zeker nu er al 512 Mhz processors op de markt zijn (Qtek 9000)nils7 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:35:
[...]
Geloof mij dit is vele malen beter dan de beta versie
Ik snap het niet dat jullie al die boots hebben....ik spook redelijk wat uit met dat ding maar nog niks ernstigs mee gemaakt...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 22:16 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Jups.knny schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:58:
Weet iemand hoe je die 3g modus uitzet? het vreet ectra batterij namelijk
ik zie tAurian schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:34:
[...]
Jups.
- Klep open
- Hoofdmenu
- Extra
- Configuratiescherm
- Verbindingen
- Mobiele netwerken
- Pijltje bovenin
- GSM-/3G-netwerken
- Alleen GSM
- OK
Graag gedaan.
Van de SE website (http://www.sonyericsson.nl) kun je, nadat je als gebruiker geregistreerd en ingelogd bent, op de pagina 'fun & downloads' in ieder geval quadrapop downloaden. Als het goed is zou je alle voorgeinstalleerde software daar opnieuw terug moeten vinden.Aurian schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:03:
Heeft iemand Vijay Singh Pro Golf & QuadraPop ergens op een server liggen? Heb een master reset gedaan. Bummer.
Verwijderd
eventueel kun je een sw.update via de se.site doen, dan heb je alles weer terug en meteen de nieuwste swAurian schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:03:
Heeft iemand Vijay Singh Pro Golf & QuadraPop ergens op een server liggen? Heb een master reset gedaan. Bummer.
Verwijderd
Verwijderd
<signature/>
3G mode uitzetten scheelt nogal op je batterij. SuperAurian schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:34:
[...]
Jups.
- Klep open
- Hoofdmenu
- Extra
- Configuratiescherm
- Verbindingen
- Mobiele netwerken
- Pijltje bovenin
- GSM-/3G-netwerken
- Alleen GSM
- OK
Graag gedaan.
Ernstige vastlopers heb ik nog niet gehad etc. wat ik hier allemaal lees. Vind het erg apart... okee ik heb wel enkele bugs gevonden maar die staan niet in verhouding met het daadwerkelijk niet-functioneren van het apparaat zowel soft- als hardwarematig!Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:27:
[...]
ik weet dat je een se-freak bent, maar al die meldingen over vastlopers en het trage menu valt toch toch niet goed te praten, te meer al niet omdat men er bijna een jaar over heeft gedaan de sw proberen te optimaliseren en dan binnen een week na de release al een update nodig acht. Nogmaals, ik vind het een mooi toestel, maar qua sw -snelheid doet het onder voor bijvoorbeeld de Tytn en de palmsw (treo). Maar ik geef toe, het is een mooi en degelijk toestel. Had alleen iets meer performance-verbetering verwacht t.o.v. zijn voorganger, de 910. Zeker nu er al 512 Mhz processors op de markt zijn (Qtek 9000)
Hehheeh dat was de 990ste post van dit topic heheheknny schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:53:
ik heb ook nog geen vastloper gehad
Ben benieuwd wanneer we de BST-34 batterij kunnen bestellen
Wellicht is jou telefoon voorzien van de iets nieuwere software versie...?knny schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:53:
ik heb ook nog geen vastloper gehad
Ben benieuwd wanneer we de BST-34 batterij kunnen bestellen
Een memorabele post voor dit topicnils7 schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:26:
[...]
Hehheeh dat was de 990ste post van dit topic hehehe
Waarom heb je je Treo vervangen voor een P990?Aurian schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:43:
[...]
- Menu is echt rete traag in vergelijking met mijn Treo 650.
Dit zijn de laatste versies (althans gisteren)knny schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:04:
op de tel staat wk 34 ofzo
heb softwareversie:
r4b0001
cda162008/66r1a03
Verwijderd
Om een paar redenen:Artcore schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:03:
Waarom heb je je Treo vervangen voor een P990?
Hoe weet je dat? Ik krijg telkens de melding dat ik de nieuwste software al heb. Wat quatsch is.GF schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:48:
Dit zijn de laatste versies (althans gisteren)
Telefoon R5A006
Bluetooth R4F01
Organiser R3A04
CDA R2A01
Wij moeten inmiddels ook 'nee' verkopen. De 11de komen er weer 15 binnen op het depot. Wat natuurlijk niets is met 55 winkels...Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:31:
Net nu ik de keuze heb gemaakt om een P990 te kopen kan ik ze nergens meer vinden, overal 'ja we hebben ze gehad, maar zijn alweer allemaal verkocht'
[ Voor 35% gewijzigd door Aurian op 11-09-2006 00:41 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq