Het SonyEricsson P990i topic

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 16.760 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:16:
[...]

Kom je ook uit Belgie O-)

Misschien met FMA?
Hehe...nee, gewoon het Noord-Brabantse land :+

FMA is....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

FMA is 'n sync-progje voor de SonyEricssons

Weet alleen niet meer of die nou ook smsjes kon syncen!

Kijk anders even in 't FMA-topic hier op GoT!

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 06-09-2006 09:18 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:17:
FMA is 'n sync-progje voor de SonyEricssons

Weet alleen niet meer of die nou ook smsjes kon syncen!

Kijk anders even in 't FMA-topic hier op GoT!
Ok thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds twee dagen ook de gelukkige bezitter van een P990. Ik heb internet via wifi en via T-mobile web&walk ingesteld. Nu was ik nog even aan het kijken naar de e-mail instellingen. Ik wil graag mijn yahoo mail downloaden naar mijn telefoon. Ik wil alleen niet dat hij alle 2000 berichten in mijn inbox download, maar alleen de ongelezen berichten. Is hier een mogelijkheid voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 03:32:
[...]

Wat voor probleempje had je , waarvoor je een masterreset nodig had?

mijn telefoon heeft ook last van spontane resets, of dat de telefoon niet uit gaat als je hem uit zet.
maar het meest ergerlijke is nog dat ik hem slechts met moeite opgeladen krijg.
alleen als ik hem klem met een elastiekje om de telefoon wil hij normaal opladen.
Dan zou ik als ik jou was ff terug gaan naar de winkel want dat klinkt als een fabricage foutje! ik moet zeggen dat ik het aansluitingssysteem van SE ook beetje zwak vind maar zulke problemen heb ik er zeker niet mee, en dit probleem heb ik ook nog nergens anders op een forum of waar dan ook kunnen vinden.

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Het enige probleem dat ik nu toe heb is dat ik Golf alleen opgestart krijg wanneer ik andere applicaties afsluit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige probleem dat ik tot nu toe heb is dat ik de phone nog steeds niet binnen heb terwijl de fax woensdag verstuurd is en donderdag de bevestiging kwam dat de boel verwerkt was... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Waar ik soms tegenaanloop is dat de telefoon vastloopt als ik een nieuw contact wil toevoegen of een agendapunt met de klep dicht, en vervolgens de klep opentrek. Het hele beeld wordt dan wit, en het duurt 5 minuten of herhaaldelijk op de 'back' toets drukken of het klepje weer dichtdoen om de telefoon weer te kunnen gebruiken, erg irritant, maar vermoedelijk is dit met een softwareupdate wel op te lossen.

Iemand enig idee wat de versie van de nieuwste firmware is?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Even een correctie, FMA is niet van Sony-Ericsson, maar een (volgens mij) open source initiatief, wat veel beter werkt dan de SE software, echter weet ik dat oudere versies de P series niet ondersteunde, weet niet of ze dat inmiddels wel doet, maar dat zal je wel op de site kunnen vinden neem ik aan.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat het met de toetsen? Ik heb in de winkel gekeken.. maar zijn wel erg klein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10-2023
Chiron schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:23:
Waar ik soms tegenaanloop is dat de telefoon vastloopt als ik een nieuw contact wil toevoegen of een agendapunt met de klep dicht, en vervolgens de klep opentrek. Het hele beeld wordt dan wit, en het duurt 5 minuten of herhaaldelijk op de 'back' toets drukken of het klepje weer dichtdoen om de telefoon weer te kunnen gebruiken, erg irritant, maar vermoedelijk is dit met een softwareupdate wel op te lossen.

Iemand enig idee wat de versie van de nieuwste firmware is?
Had ik ook gister, constant wit scherm..

ff upgraden en hij werkt een stuk soepeler

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Ik ben ook voor de bijl :) 179 met 1 jaar 200/100 en data bundel van 9,50 bij algebeld.nl. Net voor 70 euro een 2GB memstick uit de reclame bij office centre gehaald.

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:57
thx voor de tip, scheelt me op de valreep nog eens 50 euro.

                           

Verwijderd

Ik ben van plan de p990i aan te schaffen, ik moet jammer genoeg alleen nog een paar maandjes wachtten totdat ik terug in NL ben. Ik heb 'm hier in de VS voor een schandalige 2400 dollartjes zien liggen.
Maar wat ik altijd handig vond aan de P910i is de jog dial, met een hand kon je de meeste dingen uitvoeren. Ik was ook erg teleurgesteld dat de jog dial nu maar 3 richtingen op kan. Wat is jullie ervaring met de nieuwe jog dial, kan je nog steeds enkel met de jog dial de meeste dingen uitvoeren?

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
zeef schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:59:
Ik ben ook voor de bijl :) 179 met 1 jaar 200/100 en data bundel van 9,50 bij algebeld.nl. Net voor 70 euro een 2GB memstick uit de reclame bij office centre gehaald.
Bij welke provider heb jij dan een abo?

grahamofthewheels.com

Verwijderd

Graham schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:22:
[...]

Dat klinkt als Telfort ...

• jeehaa
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 06:03:
Ik ben van plan de p990i aan te schaffen, ik moet jammer genoeg alleen nog een paar maandjes wachtten totdat ik terug in NL ben. Ik heb 'm hier in de VS voor een schandalige 2400 dollartjes zien liggen.
Maar wat ik altijd handig vond aan de P910i is de jog dial, met een hand kon je de meeste dingen uitvoeren. Ik was ook erg teleurgesteld dat de jog dial nu maar 3 richtingen op kan. Wat is jullie ervaring met de nieuwe jog dial, kan je nog steeds enkel met de jog dial de meeste dingen uitvoeren?
maar 3 richtingen? dat klinkt net als bij de p800. in dat geval zou ik dat prima vinden.

edit: had gister nacht bij algebeld.nl de set besteld maar die komt pas woensdag weer binnen. Dan ben ik helaas pleite voor langere tijd dus dan toch weer naar mijn vertrouwde winkelier.

[ Voor 11% gewijzigd door jeehaa op 07-09-2006 09:45 ]

• zeef
Graham schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:22:
[...]

Telfort verleging 200/100 met mx online 1 jaar. Maandelijks 34,50 en 179 voor de P990i. Ik verleng een data only abbo van 35e :)

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

ok, hopelijk zal de oversluiting van mijn T-Mobile naar mijn Vodafone een beetje opschieten (ivm nummerbehoud van een zakelijk abonnement naar een particulier abonnnement duurt dat langer), want in alle enthousiastme heb ik alvast een 4GB memstick duo pro en wel de ultra-II versie.

Wat ik wel grappig vind is dat er op de verpakking een pictogram staat van een digi-cam en aan de achter kant de digicam en een telefoon. Erg toepasselijk :-)

Hier kan ik alvast mee vooruit. Ik vraag me af of die sneller zal zijn dan mijn Apache USB stick... ach ja.

I've visited the Mothership @ Cupertino

• jeehaa
9mb/s is best snel toch? ik zit nog in twijfel of ik er die 30 euro extra voor over heb.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Zoals beloofd wat foto's (had ik meteen gemaakt toen ik de doos uitpakte, maar ik werd afgeleid door het toestel zelf dus ik post ze nu pas :p):

Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/p990i/DSC_0121.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/p990i/DSC_0124.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/p990i/DSC_0127.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/p990i/DSC_0131.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/p990i/DSC_0134.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/p990i/DSC_0135.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/p990i/DSC_0137.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/p990i/DSC_0138.jpg

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

CMD-Z5! O+

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Jaa die doe ik echt niet weg uit nostalgische overwegingen :p dat is echt de beste en kleinste gsm die ik ooit heb gehad. En ik vond hem wel op de P990i lijken qua klep (ik meen dat er voordat de p990i uit was een fotosoep was met de Z5 klep). Fotootje met de andere toestellen erbij (ik heb ook nog een t610 liggen) heb ik gemaakt zodat je een beetje kan vergelijken qua grootte :)

Verwijderd

heb er ook nog eentje: mooiste produkt aller tijden. Zou gerestyled moeten worden en opnieuw op de markt

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Tja destijds was er sprake van dat de Z5 opgevolgd zou worden door een Z7, variant met kleurenscherm en klepje. Deze kwam uiteindelijk nooit uit omdat Sony in zee ging met Ericsson. Op zich lijkt de P990i wel in de verte op de opvolger van de Z5 met z'n klep en kleurenscherm :)

Overigens is het nieuwe contacten/agendapunt en vervolgens klep opengooien probleem hier nog steeds niet weg, en ik heb al de nieuwste firmware volgens de update. Even afwachten tot de volgende update lijkt me.

• Zky_
Wordt toch wel weer de HPM-70 headset van SE gebruiken. Die is erg fijn. Beter dan deze iig, is mijn ervaring :P

• zeef
jeehaa schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:10:
9mb/s is best snel toch? ik zit nog in twijfel of ik er die 30 euro extra voor over heb.
Volgens office centre, de lokale fotoboer en media markt is voor een telefoon de snelle variant niet nodig.

Verwijderd

zeef schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:46:

Volgens office centre, de lokale fotoboer en media markt is voor een telefoon de snelle variant niet nodig.
Sterker nog: onzinnig, want niets sneller. De bottleneck is de telefoon...

Verwijderd

Chiron schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:48:
Tja destijds was er sprake van dat de Z5 opgevolgd zou worden door een Z7, variant met kleurenscherm en klepje. Deze kwam uiteindelijk nooit uit omdat Sony in zee ging met Ericsson. Op zich lijkt de P990i wel in de verte op de opvolger van de Z5 met z'n klep en kleurenscherm :)

Overigens is het nieuwe contacten/agendapunt en vervolgens klep opengooien probleem hier nog steeds niet weg, en ik heb al de nieuwste firmware volgens de update. Even afwachten tot de volgende update lijkt me.
Lichtelijk off-topic, maar: de Z5 werd in eerste instantie opgevolgd door de MZ5, een "muziek"-variant van de Z5 waar een Memory Stick ingestopt kon worden. Daarna volgde de Z7, eigenlijk niet veel meer dan een Z5 met een nieuwe styling, gele backlight en zonder antenne (zoals alle nieuwe Sony-modellen uit de 7-generatie). Oh, en zonder het ingebouwde antwoordapparaat. ;) De "Z5 met kleurenscherm" had de Z700 moeten worden, maar die werd inderdaad gecanceled na de fusie met Ericsson.

Edit: even ge-Google't:
http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssonz700/
http://www.mobile-review....onyericsson-z700-en.shtml

Heeft de P990 eigenlijk een wereldklok die enigszins te vergelijken is met die van de Z5 (met dezelfde James Bond-feel), of is daar een stukje 3rd party software voor beschikbaar?

edit:
Spelling, spelling, spelling

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 20:49 ]

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
offtopic:
Verdomd ja de MZ-5 heb ik ook nog mee in mn handen gestaan.. een van de eerste waar een memory stick in ging, net zo groot als de Z5, maar dan 4x zo dik ofzo :p de Z7 heb ik links laten liggen omdat ik nog helemaal verknocht was aan mn Z5

Wereldklok is heel anders, je kan wel tijdzones instellen maar niet met een wereldbolletje, op de k750i had je wel een java app met zo'n wereldbol waar je de tijdzone's op kon checken. Heb nog niet geprobeerd of ik die over kan zetten naar de p990i

Verwijderd

Zo; eindelijk komt dat ding eraan. En ik las net dat je de hele boel met XP SP2 moet synchroniseren/installeren...kan die PC weer uit de kast gehaald worden. Waarom kan dat nou nog niet met OSX? :/

En hele mooie foto's!

Verwijderd

Zelfs met de nieuwste software update geregeld crashes (onder het mom van "restarted for improvement in performance"). Dit komt vooral voor bij het toevoegen of wijzigen van meer dan 2 contacten. Wel beetje teleurgesteld dat het zo slecht getest is.

Apparaatje is verder wel erg gelikt. Mooie afwerking, zeer goede camera. Ik ben niet gewend om met de keypad te werken (p900 gehad). Vind het weinig intuitief. Verder werkt virtual keyboard sneller dan de querty toetsenbord...

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 16:23

GF

Die USB drivers die met PC suite worden meegeleverd zijn maar brak (winxp pro sp2). Krijg iedere keer een installatie error (maar verder geen details behalve failed). Zo kan ik natuurlijk geen service update's doen :(. Bluetooth werkt wel perfect

Meer mensen last van?

[ Voor 4% gewijzigd door GF op 07-09-2006 21:31 ]

• rvduijn
En vanmiddag een onzinnig ;) 4 GB duo pro Ultra II kaartje gehaald.. mja het zit tussen de oren he :))

Weet er iemand wat de instellingen zijn om gprs 3g umts werkend te krijgen met een Vodafone ondernemersbundel.

werkt dat met vodafone live vodafone gprs blackbarry.net of met blackbarry

ken ik de automatische instellingen van de p900 vanuit vodafone sturen

kom er ff niet uit en al helemaal niet van de site van vodafone

• GF

GF

rvduijn schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:39:
En vanmiddag een onzinnig ;) 4 GB duo pro Ultra II kaartje gehaald.. mja het zit tussen de oren he :))

Weet er iemand wat de instellingen zijn om gprs 3g umts werkend te krijgen met een Vodafone ondernemersbundel.

Via de service site van SE kan je die instellingen laten versturen. Werkte voor mijn KPN abbo iig goed

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
GF schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:31:
Die USB drivers die met PC suite worden meegeleverd zijn maar brak (winxp pro sp2). Krijg iedere keer een installatie error (maar verder geen details behalve failed). Zo kan ik natuurlijk geen service update's doen :(. Bluetooth werkt wel perfect

Meer mensen last van?
Heb je wel de nieuwste pc suite van de site van SE afgehaald? En probeer eens een andere usb-aansluiting, bij voorkeur eentje achterin de pc rechtstreeks op het moederbord.

• GF

GF

Het werkt nu al stukken beter nu ik de cradle gebruik ipv alleen de kabel zoals dit wel op de SE staat aangegeven (had al laatste pc suite). Echter bij het update service programa krijg ik altijd die instructie lijst te zien met alleen een back knop. Hoe kom je hier verder aangezien ik deze instructies precies gevolgd heb (aangegeven wordt dat batterij vol moet zijn)?

[ Voor 6% gewijzigd door GF op 07-09-2006 22:31 ]

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
C-knop ingedrukt houden als je hem in de cradle prikt (en je p990i moet uitstaan). Als het goed is zou ie dan moeten beginnen met scannen naar een update.

• GF

GF

Chiron schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:34:
C-knop ingedrukt houden als je hem in de cradle prikt (en je p990i moet uitstaan). Als het goed is zou ie dan moeten beginnen met scannen naar een update.
Ah thnx. Je moet die knop blijven inhouden tot de devices weer geinstalled zijn. En die melding moet je je dus niks van aantrekken. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
zeef schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:33:
[...]

Telfort verleging 200/100 met mx online 1 jaar. Maandelijks 34,50 en 179 voor de P990i. Ik verleng een data only abbo van 35e :)
Ah ook een mooie deel.

Misschien een beetje offtopic maar ik ben nog een beetje in dubio. Niet over de P990i trouwens, die lijkt me top ;) Wel over m'n abo.

Ik zit namelijk nu bij Orange. Echter weet ik niet of Orange World (Internet) voldoende is icm de P990i. Dit is namelijk 25 MB per maand voor 6 euro. Ga je over die 25 MB heen dan kost het je per MB 3 euro. Ik vraag me dus af of dat genoeg is?

Echter Telfort heeft zoals zeef al zei nu voor 9,50 een data bundel (bij algebeld.nl) icm een abo. Met geen limiet zover ik heb kunnen zien. (Wel jammer dat de P990i geen EDGE heeft maar goed GPRS werkt ook wel).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Er zit op mijn huidige Telfort data online abbo wel een limiet van 1 gig per maand. Ik neem aan dat dat bij de nieuwe situatie ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
zeef schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 02:24:
Er zit op mijn huidige Telfort data online abbo wel een limiet van 1 gig per maand. Ik neem aan dat dat bij de nieuwe situatie ook zo is.
Ah ok maar dat is iig een stuk ruimer dan 25 MB per maand. Ik moet er iig nog even over nadenken wat ik doe. Opzich ben ik erg tevreden over Orange alleen dit is wat minder.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
via pda of laptop: Maximaal online 1GB bundel € 27,50 Normaal tot intensief gebruik van mobiel internet, e-mail, messenger en pc-modem op een pda, smartphone of pocket pc
Deze is nu 9,50 ipv 27,50 :)

Ik heb nog Orange maar ga eens een tijdje ernaast Telfort gebruiken. Als 't bevalt dan neem ik mijn Orange mee en blijf ik bikj Telfort. ZO niet dan gebruik ik alleen de data en dat is het dan :) (op de lokaties waar ik mobiel internet gebruik heb ik doorgaans prima ontvangst met Telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels een aantal dagen aan het experimenteren met het toestel. Ik vind de grootte nogal meevallen en ik ben onder de indruk van de mogelijkheden. Ik vind de batterij wel erg tegenvallen, ik moet hem vrijwel elke dag opladen, toch raar als er medling wordt gemaakt van een standby tijd van 400 uur.

Nog een vraagje over e-mail. Ik heb mijn account ingesteld om mijn Yahoo mail te downloaden, met maximaal 25 mails. Echter elke keer als ik ny sync, en ik heb geen nieuwe mails ontvangen, dan pakt ie een oudere uit mijn mailbox om het totaal weer op 25 te krijgen. Ik zou liever willen dat hij alleen de nieuw ontvangen mails download. Weet iemand hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:31

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

rvduijn schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:39:

Inet verbinding bij Ondernemers bundel:
APN: office.vodafone.nl
ID: vodafone
Pw: vodafone

:)

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
Buzz_Lightyear schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 08:08:
[...]

Inet verbinding bij Ondernemers bundel:
APN: office.vodafone.nl
ID: vodafone
Pw: vodafone

:)
Het werkt thx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 07:54:
Ik ben inmiddels een aantal dagen aan het experimenteren met het toestel. Ik vind de grootte nogal meevallen en ik ben onder de indruk van de mogelijkheden. Ik vind de batterij wel erg tegenvallen, ik moet hem vrijwel elke dag opladen, toch raar als er medling wordt gemaakt van een standby tijd van 400 uur.
Dat haalt ie wel hoor ;) daarvoor moet ie alleen wel op flightmode staan en geen straling uit te zenden ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat haalt ie wel hoor ;) daarvoor moet ie alleen wel op flightmode staan en geen straling uit te zenden ;)[/quote]

@Nils7

Kun je mij dan ook voorzien van wat tips en tricks aangaande de e-mail applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Het is een geweldige telefoon om te zien en qua functionaliteit. Echter de stabiliteit van het OS is ver beneden pijl. Ik heb een aantal keer per dag last van functies die niet werken. Zoals bijv geen connectie meer met gsmmast. Tijdens bellen loopt die dan vast.
Vanochtend deed m'n wekker het niet. Reden was dat die vastgelopen was (zonder heb aangeraakt te hebben) -> gevolg: verslapen
Batterij is inderdaad ook redelijk snel leeg. Ongeveer een dag gaat die hier mee zonder hem veel gebruikt te hebben (bluetooth staat wel continue aan).

Dus SE mag hier wel eens wat aan gaan doen want dit kan je niet hebben op een telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door GF op 08-09-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe vrij weinig last gehad van vastlopers. Ik heb vanochtend de firmware geupgrade, ik heb nu de volgende versie:

Telefoon R5A006
Bluetooth R4F01
Organiser R3A04
CDA R2A01

Het is me opgevallen dat de browser nu in elk geval een stuk sneller opstart.

Jammer alleen dat ik vanochtend het klepje van de MS heb gesloopt, maar hij zit weer vast.

Al met al nog steeds een fijne telefoon, met de beste camera van alle smartphones....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot nou toe ook nog geen enkele vastloper van betekenis gehad, zowel voor als na de upgrade niet. Bevalt me uitstekend, veel beter dan de TyTn die ik even heb gehad. Heb overigens ook nog geen enkele extra software geistalleerd

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Ik heb hem in mijn handen. Eindelijk.

Eerste indruk... de interface werkt naar mijn idee uber traag. En iets te vaak is het scherm compleet wit en doetie niets (lijkt het). Verder wilde ik effe kijken in de connection manager, maar die staat met het blackberry log te springen. In ieder geval op een manier die de rest van de het OS niet bij kan houden. Nogal kut... zeker gezien het icoontje van de GPRS aan vliegt en ik dus geen idee heb watie nu doet.

Ik zal nog effe flink moeten wennen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisionMaster schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:49:
Ik heb hem in mijn handen. Eindelijk.

Eerste indruk... de interface werkt naar mijn idee uber traag. En iets te vaak is het scherm compleet wit en doetie niets (lijkt het). Verder wilde ik effe kijken in de connection manager, maar die staat met het blackberry log te springen. In ieder geval op een manier die de rest van de het OS niet bij kan houden. Nogal kut... zeker gezien het icoontje van de GPRS aan vliegt en ik dus geen idee heb watie nu doet.

Ik zal nog effe flink moeten wennen denk ik...
even sw-update installeren, staat op de se-site. En blackberry niet op automatisch zetten, dat scheelt ook veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 19-09 19:34

SG

SG surft naar info hardewaren

Zo het is dus al leverbaar. :)
Tijd om m'n P800 eens te vervangen.
Dit is iig een wat grotere vooruit gang.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zeer tevreden over de P990i op enkele vaslopers enz... na maar dit weet men op voorhand met dit type telefoons.
Het enige wat mij mateloos stoort is dat men als men in de contacten zoekt en een letter intikt om naar een naam te gaan steeds eerst een cijfer krijgt waar men niks kan mee doen ?
Heb al enkele malen een software update willen doen maar krijg steeds de melding dat ik al de nieuwste software heb, terwijl dit niet zo is.
Iemand enig idee ? Heeft de download ook met het land te maken van de update van SE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:56:
[...]

even sw-update installeren, staat op de se-site. En blackberry niet op automatisch zetten, dat scheelt ook veel
Waar kan ik die blackberry instelling vinden? Want die ben ik nog nergens tegengekomen in de menu's van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Ik heb zojuist nog een keer mijn p990 geupdate en dit keer geen backup terug gezet. Hij lijkt vooralsnog stukken stabieler.

Iemand overigens enig idee hoe je je voicemail bellen aan een sneltoets kan hangen (snelkeuze)?

/edit
Nu weer een dag verder na de update. Geen vastlopers en stukken sneller als voorheen. Batterij gaat nu raar genoeg ook langer meer.

/edit2
Voicemail snelkeuze is de '1' knop ingedrukt houden :o

[ Voor 32% gewijzigd door GF op 09-09-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Best wat posts over de batterij trouwens dus ik dacht dit stukje eens te quoten uit deze review.
5. Power and accessories

The tested unit came with BST-34 Li-Polymer 1120 mAh battery. With average use (several phone calls, some web browsing, working with applications) you can expect the phone to last not less than two days, which is a very good result for such a complex device. One of the most power-hungry parts is the screen and its backlight, so setting the brightness level in Control panel to lower value can help you further extend your phone's standby time if you use it a lot and thus keep the display active most of the time. Depending on network coverage in your neighbourhood, you can also switch the phone to only use UMTS or GSM networks (as opposed to the default dual GSM/UMTS mode) which will further lower power consumption. Some units ship with smaller capacity BST-33 900 mAh battery providing slightly worse standby times. Lithium-Polymer batteries do not require initial "forming" so there is no need to charge your new P990i for 12 or 16 hours, just wait until the battery indicator in the phone shows it's full and start enjoying your new smartphone. Your battery will obtain is full performance after three normal charging cycles.
Vraag me dus af wat voor mAh jullie batterij heeft.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:48:
tot nou toe ook nog geen enkele vastloper van betekenis gehad, zowel voor als na de upgrade niet. Bevalt me uitstekend, veel beter dan de TyTn die ik even heb gehad. Heb overigens ook nog geen enkele extra software geistalleerd
En maar mauwen dat ie achterhaald was _/-\o_

Snap je nu ook waarom wij meldde dat het noodzakelijk was het uitstel?
En snap je ook waarom ik zei dat dit HET toestel was?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen! Heerlijk ding en vooral behoorlijk licht in vergelijking met de P900.

Helaas geen synchronisatie-mogelijkheden met OSX....da's vooralsnog stevig balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:48:
[...]

En maar mauwen dat ie achterhaald was _/-\o_

Snap je nu ook waarom wij meldde dat het noodzakelijk was het uitstel?
En snap je ook waarom ik zei dat dit HET toestel was?
kwats, want geef eerlijk toe dat het eigenlijk schandalig is dat er al een sw-update nodig is om hem stabiel te houden terwijl hij net een week op de markt is. hadden ze dat niet meteen kunnen doen in een jaar vertraging. ik heb hem gekocht omdat het een mooi toestel is en de enige smartphone met ook een normaal toetsenbord. qua scherm en sw staat de Tytn op een hoger niveau dan de p990, daar blijf ik bij.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:05:
Ben zeer tevreden over de P990i op enkele vaslopers enz... na maar dit weet men op voorhand met dit type telefoons.
Het enige wat mij mateloos stoort is dat men als men in de contacten zoekt en een letter intikt om naar een naam te gaan steeds eerst een cijfer krijgt waar men niks kan mee doen ?
Heb al enkele malen een software update willen doen maar krijg steeds de melding dat ik al de nieuwste software heb, terwijl dit niet zo is.
Iemand enig idee ? Heeft de download ook met het land te maken van de update van SE ?
Heb hetzelfde probleem gehad maar na download van de nieuwste SEUS software via de website en gebruik ervan is dit probleem verholpen.

ben gewoon naar www.sonyericsson.nl gegaan, daarna de link support -> productsupport en daar staat ie.
Dat is iig de versie die het bij mij wel heeft verholpen. Na de update geen problemen meer gehad.
Merk dat sommige applicaties sneller starten, en eerder genoemde problemen niet meer gehad.
Alleen af en toe een wit scherm wanneer je tijdens een applicatie het klepje dicht of open doet.
Maar dat kan te maken hebben met het feit dat die applicatie alleen maar in 'klepje open mode' werkt, of dat je gewoon nog teveel in het geheugen hebt staan.

Zit alleen nog met smart te wachten op de eerstvolgende navigatiesoftware die werkt op deze phone. Heb TomTOm nog ff gebeld maar die zeggen dat de compatibiliteitslijst van de TomTom Navigator 6 nog niet is bijgewerkt dus ze kunnen me nog geen antwoord geven.
Heb hem echter al geprobeerd en die krijg ik niet geinstalleerd; krijg telkens de melding 'kan apparaat niet vinden.'
Dus dat wordt nog ff wachten op een update volgens mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 20:50

Jooner

Jooner has a Life of Agony

Mijne is net binnen, en ik heb een BST-33 battery.
Wat me opvalt is dat SE een nieuw type connector gebruikt voor het opladen en PC verbinding maar ook voor oordopjes. Er is wel een setje oordopjes met zo'n connector meegeleverd, maar m'n oude vertrouwde oordopjes kan ik niet meer aansluiten :/

M'n oude P800 had tenminste nog een mini-jack aansluiting....

Please excuse any spelling mistakes. I have dyslexic fingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
net even ontdekt, als de telefoon uit staat en je hebt een wekker gezet gaat ie _niet_ af! meer mensen met dit 'probleem'?

dit bericht post ik in bed vanaf de telefoon, werkt super icm de ingebouwde wlan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Jooner schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:36:
Mijne is net binnen, en ik heb een BST-33 battery.
Wat me opvalt is dat SE een nieuw type connector gebruikt voor het opladen en PC verbinding maar ook voor oordopjes. Er is wel een setje oordopjes met zo'n connector meegeleverd, maar m'n oude vertrouwde oordopjes kan ik niet meer aansluiten :/

M'n oude P800 had tenminste nog een mini-jack aansluiting....
oe bummer voor mij, ik heb altijd 2 laders gehad (dezelfde) voor m'n p800 maar nu moet ik dus een 2de lader voor deze op de kop gaan tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Chiron schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:37:
net even ontdekt, als de telefoon uit staat en je hebt een wekker gezet gaat ie _niet_ af! meer mensen met dit 'probleem'?

dit bericht post ik in bed vanaf de telefoon, werkt super icm de ingebouwde wlan :D
Dit staat in de handleiding. Dit kan gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:59
Chiron schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:37:

Lijkt me nogal logisch, uit = uit.
Als je dan toch werker wilt moet je het bewust in flight-mode zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Niet echt logisch hoor, tegenwoordig heeft het meest eenvoudige toestel een wekker die wel af gaat als het toestel uit staat... Aangezien het dus in de handleiding staat verwacht ik dus ook niet dat dit "gefixt" zal worden bij een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij al zijn voorgangers, P800, P900 en P910 ging de wekker niet als hij uitstaat, dat had je dus al kunnen weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Ik ben 'as I type' de software aan het update van de telefoon.

Vandaag ben ik naar de Open Monumenten dag geweest. De telefoon werkt prima, als je niet te veel andere functies hebt gebruikt in de telefoon. Verder heb ik vandaag 4 spontane reboots ervaren van de telefoon. In het display was een keer mij opgevallen dat hij had gemeld het om performance redenen te doen.

Ik krijg toch zo het idee dat ik een soort 'sman' weer nodig heb om mijn processen bij te houden in de telefoon. Anywayz.... ik ben zeer benieuwd hoe het systeem nu zal reageren na de update. Naar mijn idee heeft mijn phone de update extreem hard nodig en zat ik echt te zoeken naar de letter 'b' of het woord 'Beta' wat betreft de OS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Dat de telefoon stabieler is geworden neem ik terug. Al 6 spontane reboots vandaag waarvan ik 2x de melding kreeg dat het voor betere performance is (in die 2 gevallen was ik alleen files aan het kopieeren via bluetooth!) 8)7

/edit
Zojuist maar eens een klacht naar SE gestuurd. Ik vind dit niet kunnen. Ik sluit me aan bij VisionMaster wat betreft de status van het OS: Beta!

[ Voor 25% gewijzigd door GF op 09-09-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 15:54:
Ook bij al zijn voorgangers, P800, P900 en P910 ging de wekker niet als hij uitstaat, dat had je dus al kunnen weten....
Ik heb hiervoor een k750i gehad, en die deed het wel, dus nee ik wist het niet :) maar het is duidelijk nu.

Als ik ga pitten mik ik hem wel in flight mode, scheelt me ook weer opnieuw opstarten (hij doet er best lang over om helemaal op te starten als de batterij eraf is geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Eerste indruk na de update:
Nog niet echt de vlotte telefoon, maar beter een constante snelheid dan constante vastlopers. Tot op dit moment geen vastlopers meer gehad. En de Wifi werkt ook naar behoren (getest met een websiteje en de RSS feed reader).

De telefoon had beter deze versie als verkoop versie er op kunnen krijgen. Dit is een wereld van verschil!

Momenteel loop ik wel een beetje te vechten met de applicaties op mijn laptop. Soms herkent de software niet meer dat ik mijn telefoon via de USB of BlueTooth heb aangesloten. Terwijl dat deel van de software dat de verbindingen beheerd dat wel doet. Die mRouter nogiets software is een beetje brak.
Ik herstart mijn laptop alleen als er echt iets mis is, omdat de reboots nogal wat tijd kosten met die slome laptop harddisken.

Anywayz... mijn eerste dikke glimlach na het succesvolle gebruik van de Wifi geeft mij een zeer goede moed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
GF schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:05:
Dat de telefoon stabieler is geworden neem ik terug. Al 6 spontane reboots vandaag waarvan ik 2x de melding kreeg dat het voor betere performance is (in die 2 gevallen was ik alleen files aan het kopieeren via bluetooth!) 8)7

/edit
Zojuist maar eens een klacht naar SE gestuurd. Ik vind dit niet kunnen. Ik sluit me aan bij VisionMaster wat betreft de status van het OS: Beta!
Geloof mij dit is vele malen beter dan de beta versie ;)

Ik snap het niet dat jullie al die boots hebben....ik spook redelijk wat uit met dat ding maar nog niks ernstigs mee gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

nils7 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:35:
[...]

Ik snap het niet dat jullie al die boots hebben....ik spook redelijk wat uit met dat ding maar nog niks ernstigs mee gemaakt...
Dat was het hele punt eigenlijk ... op het moment dat je het apparaat ging gebruiken, ging die stressen, werd de response van het apparaat een oneindige wachttijd, power-knopje drukken heeft geen nut, dus.... hard reboot, batterij er uit en opnieuw beginnen.
Mocht dat niet zijn gebeurt, dan kan de telefoon bedenken... Hmmm effe denken oefff, dat doet pijn, weet je wat, ik schiet mezelf af en begin op nieuw *POEFFF!*.

Momenteel ervaar ik nog geen problemen na de software update. Al ben ik redelijk ontevreden over de performance van het overzetten van een zwik Mp3s. De files zijn niet klein, allemaal podcasts eigenlijk. Maar ja... ik had wel ietsje sneller verwacht dan 1 MB/minuut via de USB kabel.

Toch wel jammer dat ik mijn cardreader nu toch nog maar effe niet aan mijn vriendin meegeef als kadotje... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08-2023
Graham schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:46:
Vraag me dus af wat voor mAh jullie batterij heeft.
BST-33 950mAh.

- Ik ben nog niet bezig geweest met 3rd party applicaties maar ik heb ook al de nodige resets/foutmeldingen langs zien komen.

- Menu is echt rete traag in vergelijking met mijn Treo 650.

- WLAN: Krijg het hier niet aan de praat, terwijl mijn Vaio er moeiteloos op zit. Kan aan de sterkte van het signaal liggen.

- USB verbinding krijg ik niet aan de praat, hij vraagt om een driver die schijnbaar onvindbaar is.

- Vind het jammer dat je in de open modus niet enkel met de knoppen kunt navigeren.

Verder zou voor mijn telefoon geen update beschikbaar zijn. Bummer. (NL AZERTY)

[ Voor 68% gewijzigd door Aurian op 09-09-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
ZzZzzzz

[ Voor 100% gewijzigd door Aurian op 09-09-2006 19:52 . Reden: Dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:35:
[...]

ik weet dat je een se-freak bent, maar al die meldingen over vastlopers en het trage menu valt toch toch niet goed te praten, te meer al niet omdat men er bijna een jaar over heeft gedaan de sw proberen te optimaliseren en dan binnen een week na de release al een update nodig acht. Nogmaals, ik vind het een mooi toestel, maar qua sw -snelheid doet het onder voor bijvoorbeeld de Tytn en de palmsw (treo). Maar ik geef toe, het is een mooi en degelijk toestel. Had alleen iets meer performance-verbetering verwacht t.o.v. zijn voorganger, de 910. Zeker nu er al 512 Mhz processors op de markt zijn (Qtek 9000)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35
Weet iemand hoe je die 3g modus uitzet? het vreet ectra batterij namelijk :S

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
knny schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:58:
Weet iemand hoe je die 3g modus uitzet? het vreet ectra batterij namelijk :S
Jups.

- Klep open
- Hoofdmenu
- Extra
- Configuratiescherm
- Verbindingen
- Mobiele netwerken
- Pijltje bovenin
- GSM-/3G-netwerken
- Alleen GSM
- OK

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Aurian schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:34:
[...]

Jups.

- Klep open
- Hoofdmenu
- Extra
- Configuratiescherm
- Verbindingen
- Mobiele netwerken
- Pijltje bovenin
- GSM-/3G-netwerken
- Alleen GSM
- OK

Graag gedaan.
ik zie t :) thnx voor snelle reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
Heeft iemand Vijay Singh Pro Golf & QuadraPop ergens op een server liggen? Heb een master reset gedaan. Bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Aurian schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:03:
Heeft iemand Vijay Singh Pro Golf & QuadraPop ergens op een server liggen? Heb een master reset gedaan. Bummer.
Van de SE website (http://www.sonyericsson.nl) kun je, nadat je als gebruiker geregistreerd en ingelogd bent, op de pagina 'fun & downloads' in ieder geval quadrapop downloaden. Als het goed is zou je alle voorgeinstalleerde software daar opnieuw terug moeten vinden.

(Hou niet van golf, maar het is een leuke 'techdemo' voor de 3d capaciteiten)

- Voor de liefhebber van 'gouwe ouwe': Er is een versie van ScummVM in omloop voor UIQ3. Hiermee kunnen oude Lucasarts adventures gespeeld worden op de SE P990i! (Day of the Tentacle, Sam 'n Max, Full Throttle) Het kan gedownload worden van http://www.scummvm.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurian schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:03:
eventueel kun je een sw.update via de se.site doen, dan heb je alles weer terug en meteen de nieuwste sw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
King: Enkel te downloaden via de mobiele telefoon. En mijn Orange World settings werken nog niet. Via een WLAN werkt het niet vanwege een te zwak signaal. Helaas. Ik heb het ook nog via een emulator geprobeerd maar dan staat de file voor de M600/P990 er niet eens tussen.

John: Mogelijk, maar ik heb al de meeste recente software en ik ben eigenlijk blij dat het nu werkt. Maar ik zal het onthouden als laatste uitvlucht.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien oud nieuws, maar voor de mensen met een t-mobile abonnement, let op dat als je de instellingen voor mobiel internet van de SE site ontvangt, je er goed op let dat internet via t-mobile GPRS verloopt en niet via T-zones GPRS, want volgens mij betaal je er dan extra voor en valt dit dus niet in een web en walk bundel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WLAN en WPA2 wil bij mij niet echt lukken. Volgens mij alles via het boekje gedaan. Iemand anders wel succesvol verbonden met WPA2?

En helaas; de PC moet weer even van stal gehaald worden. Windows emulatie onder OSX doet ook weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS
  • Laatst online: 24-06 14:26

BAWLS

... dingen met spullen

Ik heb de P990i gisteren gehaald, tot nu toe vind ik het een mooi toestel maar heb inmiddels wel een aantal problemen gehad. Toen ik wifi aan het instellen was hing hij volledig, reageerde hij nergens meer op... heb de batterij eruit moeten halen om hem opnieuw op te kunnen starten.

Inmiddels kan ik een wifi verbinding maken, maar om een of andere reden wordt er geen data ontvangen/verzonden. Als ik naar mij router ga zie ik dat hij wel een ip-adres gekregen heeft. Als ik vervolgens op de telefoon alle instellingen (ip, gateway, etc) handmatig instel werkt het nog steeds niet. (overigens gebruik ik "shared wifi)

Net maar eens geprobeerd een software update te doen via de "update service", maar dan krijg ik de error dat "the service is unavailable at the moment".

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Aurian schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:34:
[...]

Jups.

- Klep open
- Hoofdmenu
- Extra
- Configuratiescherm
- Verbindingen
- Mobiele netwerken
- Pijltje bovenin
- GSM-/3G-netwerken
- Alleen GSM
- OK

Graag gedaan.
3G mode uitzetten scheelt nogal op je batterij. Super 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:27:
[...]

ik weet dat je een se-freak bent, maar al die meldingen over vastlopers en het trage menu valt toch toch niet goed te praten, te meer al niet omdat men er bijna een jaar over heeft gedaan de sw proberen te optimaliseren en dan binnen een week na de release al een update nodig acht. Nogmaals, ik vind het een mooi toestel, maar qua sw -snelheid doet het onder voor bijvoorbeeld de Tytn en de palmsw (treo). Maar ik geef toe, het is een mooi en degelijk toestel. Had alleen iets meer performance-verbetering verwacht t.o.v. zijn voorganger, de 910. Zeker nu er al 512 Mhz processors op de markt zijn (Qtek 9000)
Ernstige vastlopers heb ik nog niet gehad etc. wat ik hier allemaal lees. Vind het erg apart... okee ik heb wel enkele bugs gevonden maar die staan niet in verhouding met het daadwerkelijk niet-functioneren van het apparaat zowel soft- als hardwarematig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ik heb ook nog geen vastloper gehad ;)

Ben benieuwd wanneer we de BST-34 batterij kunnen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
knny schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:53:

Hehheeh dat was de 990ste post van dit topic hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

knny schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:53:
Wellicht is jou telefoon voorzien van de iets nieuwere software versie...?
nils7 schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:26:
[...]
Hehheeh dat was de 990ste post van dit topic hehehe
Een memorabele post voor dit topic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Aurian schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:43:
[...]

- Menu is echt rete traag in vergelijking met mijn Treo 650.
Waarom heb je je Treo vervangen voor een P990?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
op de tel staat wk 34 ofzo

heb softwareversie:
r4b0001

cda162008/66r1a03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

knny schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:04:
op de tel staat wk 34 ofzo

heb softwareversie:
r4b0001

cda162008/66r1a03
Dit zijn de laatste versies (althans gisteren)
Telefoon R5A006
Bluetooth R4F01
Organiser R3A04
CDA R2A01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nu ik de keuze heb gemaakt om een P990 te kopen kan ik ze nergens meer vinden, overal 'ja we hebben ze gehad, maar zijn alweer allemaal verkocht' wanneer komen ze weer dan 'ja geen idee, we bellen je als ie binnen is' ja daar schiet ik wat mee op..

En dat ik die witte M600i overal zo mee kan nemen, maakt het wachten ook alleen maar langer!

Nou ik probeer me nog wel even in te houden.. hoop echt dat die volgende batch weer snel komt.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Als mede wachtende : Ik begreep van algebeld.nl dat midden volgende week er weer een en ander wordt verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
Artcore schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:03:
Waarom heb je je Treo vervangen voor een P990?
Om een paar redenen:
Foto's - Ik hecht belang aan foto's, die van de Treo 650 zijn niet zo erg mooi, die van de P990i zijn een stuk beter.
Wifi - GPRS is nog vrij duur en ik e-mail vrij veel, WLAN neemt wat van de kosten weg. Ik heb immers niet overal mijn Vaio bij me.
Radio - Dat miste ik heel erg aangezien ik mijn eigen playlists snel zat word.

Groot nadeel voor mij is dat alles niet meer zo 'simpel' gaat als met de Treo 650 icm Palm Desktop. Ik moet nu persé Outlook 2003 gebruiken. Op zich niet zo erg, ware het niet dat ik Thunderbird gebruik en er behoorlijk wat aanpassingen aan heb gedaan. Gevolg is dus dat ik nog steeds twee programma's moet gebruiken. Syncen gaat met de P990i trouwens wel sneller. Maar dat is ook alles, want verjaardagsentries gaan niet goed qua syncen. 'Agenda' synchronisatie staat dus uit wat weer lastig is omdat nu alles weer handmatig moet. (FMA zeikt dat hij niet de goede drivers heeft, dus dat is geen optie)

Wat ik ook jammer vind is dat ik sommige applicaties niet meer kan draaien. Palmwijzer, Moviementor, AcidImage, TomTom, Metro etc. Om maar wat te noemen.

Een Treo 700 was een optie geweest, maar daar kon ik niet meer op wachten. Door een defecte speaker was bellen/gebeld worden onmogelijk.

Maar om een lang verhaal wat korter te maken; Ik wilde wel weer eens iets nieuws na een TT, T3, Treo 600 en een 650. Goed, de eerste waren geen telefoons maar ik had het wel even gehad qua Palm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
GF schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:48:
Dit zijn de laatste versies (althans gisteren)
Telefoon R5A006
Bluetooth R4F01
Organiser R3A04
CDA R2A01
Hoe weet je dat? Ik krijg telkens de melding dat ik de nieuwste software al heb. Wat quatsch is.

PDA: CXC162036 R2A04
GSM: CXC162037 R4B001
BT: CXC162058 R4F01
CDA: CDA162008/55 R1A03

Vermoeiend.
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:31:
Net nu ik de keuze heb gemaakt om een P990 te kopen kan ik ze nergens meer vinden, overal 'ja we hebben ze gehad, maar zijn alweer allemaal verkocht'
Wij moeten inmiddels ook 'nee' verkopen. De 11de komen er weer 15 binnen op het depot. Wat natuurlijk niets is met 55 winkels...

[ Voor 35% gewijzigd door Aurian op 11-09-2006 00:41 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.