Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd hoe hij bevalt bij jullie..

Ik twijfel nog tussen de HTC TyTN en de P990i..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 07:45
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:56:
Ben erg benieuwd hoe hij bevalt bij jullie..

Ik twijfel nog tussen de HTC TyTN en de P990i..
Ik ook, al ben ik sinds vandaag officieel dat gehannes met touchscreen only van mijn Orange M600 echt helemaal zat :P

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
ik denk dat morgen meer mensen het toestel zullen hebben;)

Maar waar blijven de 1e foto's?

WE WANT PROOOOF

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Verwijderd

Ik heb de proof al meer dan een halve dag in handen en heb nog geen "bugs" tegen gekomen.
In België gekocht bij een Mobistar Center in Sin-truiden, ze hebben er maar 2 binnen gekregen want er zijn nog leveringsproblemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 02:30:
Ik heb de proof al meer dan een halve dag in handen
Foto's :?

Verwijderd

Ik heb hem dinsdag bij gsmtrack.nl besteld, gister gebeld en toen had vodafone het contract nog niet verlengd. Ik hoop dat dat vandaag wel gebeurd, dan kunnen ze hem vandaag op sturen en heb ik hem morgen in huis. Dan komen de foto's.

Ander vraagje. Waar kun je die 4GB MS Pro Duo bestellen. Overal waar ik hem wil bestellen is hij niet meer op voorraad?

Verwijderd

Vanaf vandaag te krijgen bij The Phonehouse.

Verwijderd

De mijne heb ik gister bij 2call opgehaald voor 595 euri in de binnenstad van Den Haag. Moet toegeven best een leuk toestel. Nadeel vindt ik wel het nieuwe menu-structuur, wordt weer opnieuw leren en wennen. Verder vindt ik de software (menu) veel completer dan de vorige P-series.

De foto's zijn weer super alleen het hele foto-menu is omslachting en een beetje moeilijk. In het donker (licht uit 12 uur 's nachts) zijn de foto's ook best te doen, eigenlijk dezelfde kwalitiet als de K750i.

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:02:
Ander vraagje. Waar kun je die 4GB MS Pro Duo bestellen. Overal waar ik hem wil bestellen is hij niet meer op voorraad?
Ik heb de mijne bij http://www.one2remember.nl/ besteld.
Zou ik vandaag binnen moeten krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:06:

Werkt iemand met OSX? Ik wil graag weten of de P990i synchroniseert met iSync...
Omdat de P900 en P910 ondersteund worden, zal dat met deze ook wel komen...
Maar op dit moment staat het niet in de specificaties bij SE, en het toestel wordt ook nog niet bij Apple in het lijstje van iSync vermeld.

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:41:
Vanaf vandaag te krijgen bij The Phonehouse.
Toch zou ik hem daar niet halen; scheelt bijna 80 euro met BC :P

Prijzen in de winkels:

T4T: euro 619,95 (bij ons alleen op klantbestelling)
BC: euro 649,99
TPH: euro 730

BC moet hem vandaag of morgen krijgen. Ga zo ff kijken, en dan houd ik jullie op de hoogte :)

[ Voor 12% gewijzigd door Zky_ op 31-08-2006 10:44 ]

Moisture is the essence of wetness!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:32
Zky_ schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:43:
[...]

Toch zou ik hem daar niet halen; scheelt bijna 80 euro met BC :P

Prijzen in de winkels:

T4T: euro 619,95 (bij ons alleen op klantbestelling)
BC: euro 649,99
TPH: euro 730

BC moet hem vandaag of morgen krijgen. Ga zo ff kijken, en dan houd ik jullie op de hoogte :)
Doe dat eens... heb 'm bij de BC besteld namelijk..... en ik wacht nu voor niks hahahah had 'm al kennen hebben! Heb gebeld naar hun KS en die zeggen vandaag of morgen (verschilt per winkel zeiden ze)... ben benieuwd :>

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

GSMTRACK:

Geachte klant,

Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk binnen 2 werkdagen door TPG post bij u aangeboden worden.

----

Morgen in huis dus!!!! KAN NIET WACHTEN!!!!

Verwijderd

Weet trouwens iemand of de P990i als modem voor een laptop in combinatie met een Internet Totaal Plus abonnement van T Mobile gebruikt kan worden?

Krijg je dan zowel 1.8 mb/s op de P990i als op je PC? In dat geval kan je met 1 abonnement zowel je PC als de P990i met super snelle verbinding gebruiken.

Volgens T-Mobile kan dit niet, dien je 2 abonnementen af te sluiten en een aparte Broadband Card te kopen, of een Pocket Internet abo af te sluiten met de gelimiteerde 64 k/s voor de P990i.

Dacht ergens gelezen te hebben dat de P990i ook als modem kan dienen, weet alleen niet of dan de volledige snelheid van HSPDA en UMTS wordt doorgegeven.

Bij de HTC Tytn (MDA Vario II) schijnt het wel te kunnen.

• nils7
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:42:
Weet trouwens iemand of de P990i als modem voor een laptop in combinatie met een Internet Totaal Plus abonnement van T Mobile gebruikt kan worden?

Krijg je dan zowel 1.8 mb/s op de P990i als op je PC? In dat geval kan je met 1 abonnement zowel je PC als de P990i met super snelle verbinding gebruiken.

Volgens T-Mobile kan dit niet, dien je 2 abonnementen af te sluiten en een aparte Broadband Card te kopen, of een Pocket Internet abo af te sluiten met de gelimiteerde 64 k/s voor de P990i.

Dacht ergens gelezen te hebben dat de P990i ook als modem kan dienen, weet alleen niet of dan de volledige snelheid van HSPDA en UMTS wordt doorgegeven.

Bij de HTC Tytn (MDA Vario II) schijnt het wel te kunnen.
De P990i gaat maar tot +/- 412 kbps MAX!!!! dus geen HSDPA.
Met een internet totaal abo kan je dat makkelijk trekken hoor via datakabel aan je laptopje... no problemo!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• rvduijn
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:35:
[...]

enig idee of het de nederandse versie is? en of ie op voorraad is?
komt een dezer dagen op voorraad
en heb het nagevraagd, gaat om de nederlandse versie

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
nils7 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:47:
[...]

Doe dat eens... heb 'm bij de BC besteld namelijk..... en ik wacht nu voor niks hahahah had 'm al kennen hebben! Heb gebeld naar hun KS en die zeggen vandaag of morgen (verschilt per winkel zeiden ze)... ben benieuwd :>
Vanmorgen bij BC Delft binnengelopen en daar hadden ze er net één binnen.
Heb hem meegenomen, had hem overigens helemaal niet besteld.

Verwijderd

Zijn er al links naar sites met freeware software, ringtones en vooral Them's van leuke dames beschikbaar voor de p990i? Ik zoek me op dit moment wezenloos maar kan echt niets vinden.

Ik las trouwens dat de thema's van de M600 dezelfde thema's zijn als die voor de p990i, is dat zo?

• Zky_
nils7 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:47:
[...]

En inderdaad ze hadden er een paar binnen gekregen dus heb ik hem toch maar mee genomen :>
Eerste indrukken zijn erg positief.

Later meer :P

• knny
mja als de bc ze vandaag binnen heeft gehad wacht deze morgen ook nog wel op mij

Verwijderd

knny schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:18:
mja als de bc ze vandaag binnen heeft gehad wacht deze morgen ook nog wel op mij
Bewondering voor je geduld hoor. Ik heb de mijne besteld en gelijk gebeld dat ik het kwam ophalen en dat ze er 1 opzij moesten leggen.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
tja hier nog steeds wachtende, al weet ik dat het een paar dagen duurt als je je abo verlengt voordat zo'n ding wordt opgestuurd.

Zijn er al screenprotectors te krijgen, of passen die van de andere SE smartphones er ook op?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• nils7
Mijn BC had 'm ook! :D

Met nadruk op had heheheheh _/-\o_

Verwijderd

uuuhhh...
ik heb hem nu ook en heb er een probleempje mee gehad... daarom een master reset gedaan, alleen ben ik nu de language file NL kwijt... hij ziet alleen maar UK. Iemand een idee om dit terug te krijgen :o

Verwijderd

Ik kan mijn pc-suite niet installeren omdat ik geen SP2 heb geinstalleerd blijkbaar. Ik kan op de SE-site ook geen support vinden voor dit toestel.

Weet iemand een oplossing of waar ik in ieder geval een pc-suite kan installeren voor de P990i?

• rvduijn
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:49:
uuuhhh...
ik heb hem nu ook en heb er een probleempje mee gehad... daarom een master reset gedaan, alleen ben ik nu de language file NL kwijt... hij ziet alleen maar UK. Iemand een idee om dit terug te krijgen :o
http://www.sonyericsson.c...&zone=ps&lm=ps1&pid=10336

hier misschien ?

Verwijderd

Voor de gelukkigen onder ons: zwarte (BST-34) of zilveren (BST-33) accu?

Ik ben erg benieuwd of en wanneer de batches met BST-34's komen ...

Verwijderd

Vereisten

USB connection, Infrared or Bluetooth
Microsoft Outlook 2000 SP-3/2002 SP-2/2003/SP-1
Lotus Notes 5/6/7
Microsoft Internet Explorer 6
Windows 2000 Pro SP-4/XP Home/Pro SP-2

Dit staat op de site. Aangezien ik geen SP-2 heb kan ik er niets mee. En nee ik wil geen Sp-2 downloaden.
Nog andere opties trouwens?

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Yes Yes Yes ... woei!

Ik heb er een gereserveerd a.s. zaterdag: It Shall Be Mine... Mhuhuhahuahahahaa... at last.

* VisionMaster draait door, staat de gillen door het winkelcentrum tot aan zijn huis en in de gang.

... tot dat de bitchslap van mijn vriendin me een hersenschudding bezorgt... au! 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door VisionMaster op 31-08-2006 20:32 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

• knny
waar blijven nou de foto's? of zijn jullie allemaal druk aan t spelen? dat ding moet eerst dikke 10 uur opladen dus afblijven :P

• René van Gaalen
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:13:
Ik kan mijn pc-suite niet installeren omdat ik geen SP2 heb geinstalleerd blijkbaar. Ik kan op de SE-site ook geen support vinden voor dit toestel.

Weet iemand een oplossing of waar ik in ieder geval een pc-suite kan installeren voor de P990i?
Let op, instaleer niet de PC Suite van de bijgeleverde cd, dit is alweer een verouderde versie 1.1.8.
Hier http://www.sonyericsson.c...=10336&fid=34080&esi=true
vind je versie 1.1.9

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
knny schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:39:
waar blijven nou de foto's? of zijn jullie allemaal druk aan t spelen? dat ding moet eerst dikke 10 uur opladen dus afblijven :P
U vraagt, wij draaien :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8f56ce029a0b75a80df06d6a772ac6fa/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/430d15469e8ab1962de2aed440012ca2/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8f6772f3d85abddcc4229ed2110b54f0/thumb.jpg

Kwaliteit is niet echt top.

Ik heb ze even snel genomen, echter start dat ding wel erg traag op! Voor de rest zag hij er echt goed uit :P

[ Voor 75% gewijzigd door DaannO op 31-08-2006 22:31 ]

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:57:
[...]

Ik ook, al ben ik sinds vandaag officieel dat gehannes met touchscreen only van mijn Orange M600 echt helemaal zat :P
Heeft iemand een beetje ervaring met Symbian en Windows Mobile? Wat nou lekkerder werkt of beter is qua bugs en snelheid..
Ik heb nu nog een oude 7610 die op Symbian draait.. maar die vind ik erg traag..

Verwijderd

René van Gaalen schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:39:
[...]

Let op, instaleer niet de PC Suite van de bijgeleverde cd, dit is alweer een verouderde versie 1.1.8.
Hier http://www.sonyericsson.c...=10336&fid=34080&esi=true
vind je versie 1.1.9
Bedankt voor de tip, maar het programma blijft om sp2 vragen, is er geen manier om het te omzeilen zonder sp2 te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Een vraag aan de mensen die hem al hebben:

Merken jullie echt verschil in snelheid of is het op het irritante af soms? Kan me namelijk best voorstellen dat de nieuwe hardware alweer ingehaald is door de zwaardere software en heb regelmatig reports gehad dat hij op beursen enzo, waar hij geprobeerd kon worden erg traag was en niet soepel reageerde. En om op de vorige poster terug te komen, hoe is dit in vergelijking met andere smartphones, met windows mobile enzo?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
The_PyroPath schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:12:
Een vraag aan de mensen die hem al hebben:

Merken jullie echt verschil in snelheid of is het op het irritante af soms? Kan me namelijk best voorstellen dat de nieuwe hardware alweer ingehaald is door de zwaardere software en heb regelmatig reports gehad dat hij op beursen enzo, waar hij geprobeerd kon worden erg traag was en niet soepel reageerde. En om op de vorige poster terug te komen, hoe is dit in vergelijking met andere smartphones, met windows mobile enzo?
Internet vind ik erg snel... heb het gevoel alsof die echt dingen in de cache zet zoals plaatjes.. aangezien ik eerst op GOT kwam en toen naar 88 surfde en dat ging een stuk sneller... voor de rest heb ik niet echt het gevoel dat het langzaam is... soms ff een 2 a 3 tiende geduld ja dat merk je... maar uiteindelijk toch!

_/-\o_ HERMIONEEEEEEEEEEEEEEEEE HERMIONEEEEEEEEEEEEE olleeeee olleeee olleeeeeeeeeeeeeeeeee :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar geen language files :(
maar officieel is hij nog niet uit
en die software update service doet het niet bij mij.. incomatible macromedia version....
ik heb de nieuwste flash???????????????

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Heb hem sinds gisteren ook binnen, heel weinig tijd gehad om er mee te spelen.
Maar er is vrij veel veranderd in vergelijking met de p910i, vooral qua interface en menu.
Erg wennen voor me, ben nu wireless lan aan het uitproberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
En zijn er al mensen die een BST-34 baterij in hun nieuwe P990i hebben?

Of is de eerste batch alleen nog maar met de BST-33 geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Woei net gebeld door pakketservice, maandag komen ze 'm langsbrengen :D

Zit er veel verschil tussen een BST-33 en een BST-34? En het lijkt me dat je achteraf gewoon nog een losse BST-34 erbij kan kopen? Lijkt me wel handig aangezien de batterijduur met zo'n smartphone meestal veel korter is dan met een 'normale' gsm.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominion99 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:08:
En zijn er al mensen die een BST-34 baterij in hun nieuwe P990i hebben?

Of is de eerste batch alleen nog maar met de BST-33 geleverd?
Die van mij heeft de BST-33. Het verschil met de 34 is overigens niet zo bijzonder groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Ik vind trouwens wel de verschillende applicaties veel 'gelikter' :9~.
Het ziet er allemaal zo mooi uit, de mediaspeler, de radio (super trouwens _/-\o_ ) en ook de camera.
Echt veel beter zeg, ik word steeds blijer met dit ding 8)7 _/-\o_

Weet iemand trouwens hoe je via Wifi 'gewoon' shared folders op een PC kan browsen?
Is dit ueberhaupt mogelijk? Lijkt me niet vanwege IP technische redenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Voor shared folders heb je Netbios ondersteuning nodig, en dat ben ik nog niet tegengekomen in de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
Hoppa, 5 minuten geleden gebeld door de koerier van telecomadvies.nl voor een afspraak

Dinsdag a.s. wordt de Nederlandse versie van de P990i bezorgd onder rembours voor € 576,-- incl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:03
maandag hoop ik m ook op te kunnen halen. Zit alleen nog een beetje met het dilemma of ik een onbeperkt internet abootje zal afsluiten bij t-mobile.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Mijn eerste inet post met mijn nieuwe p990i :)
oftewel; hij bevalt qua internet erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
korte ervaringsbeschrijving:

Qua functionaliteiten mis ik helemaal niks, maar dit is dan ook mijn eerste smartphone :P
Hij is zo uitgebreid qua mogelijkheden dit ik mezelf toch echt moet gaan dwingen om de handleiding te lezen :P

Ik ben echter al wel wat software problemen tegengekomen;
- met het klepje open start ik de radio, en wanneer ik het klepje dicht doe gaat de telefoon opnieuw opstarten. De reden die die dan geeft is dat het nodig was ivm prestatie verbetering. Alleen doet hij het telkens weer.
- Het afsluiten van de telefoon verloopt soms niet zoals het moet. Als ik hem uitschakel wil ik ook dat hij uit gaat, en niet dat hij opnieuw opstart.

Ik hoop dat deze problemen verholpen zijn bij de eerste software update.

Wat ik verder jammer vind is dat de wekker het niet doet wanneer de telefoon uit is, dit was wel het geval bij mijn SE W800i.
Daarnaast mag de telefoon ook wel iets sneller, maar het gaat niet zo langzaam dat het irriteert.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben, en wanneer jullie hetzelfde tegenkomen en er oplossingen voor hebben hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:04:
[...]

Die van mij heeft de BST-33. Het verschil met de 34 is overigens niet zo bijzonder groot...
Op diverse fora's wordt gesproken dat de batterij een beetje tegenvalt, hij schijnt snel leeg te zijn.

De BST-34 zou een betere levensduur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominion99 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:25:

Op diverse fora's wordt gesproken dat de batterij een beetje tegenvalt, hij schijnt snel leeg te zijn.

De BST-34 zou een betere levensduur hebben.
Zo lang de WLAN niet aanstaat zie ik niet zo heel veel verschil met de P900. En gelet op wat de phones kunnen vind ik dat een prima prestatie.

Ik had begrepen dat de 34 maar iets van 20% meer capaciteit heeft, dus of het echt veel scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW: wat mij verbaast is dat ik de P990i al snel zonder klepje ben gaan gebruiken. De P900 heb ik nooit zonder klepje gebruikt en ik zag bij de P900 er ook het nut niet van. Op de een of andere manier vind ik bij de P990i juist het klepje weer storend (ook vwb uiterlijk, de P990i ziet er stukken beter uit zonder klepje, oogt veel slanker).

Zijn er meer hier die het klepje verwijderd hebben, of houdt men hier juist zijn klep? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Ik hbe hem er nu nog op maar denk dat ik hem ook ga verwijderen.
als ik met de phone 'speel' heb ik hem toch de hele tijd open.

Een voordeel van het klepje is wel wanneer je hem in je broekzak hebt, dat je iets minder snel je beeldscherm beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Hbe trouwens nog een probleempje met Disc to Phone software.
Hij ziet mijn memory stick niet :S

Iemand anders dit ook al gehad?

btw.: dit maakt niet veel uit want je kan het gewoon via de filemanager overdragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zky_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:53:

btw.: dit maakt niet veel uit want je kan het gewoon via de filemanager overdragen :P
Precies.

Bij mijn weten is Disc2Phone vanaf het begin niet de meest gebruiksvriendelijke software gebleken. Anders gezegd: het is k*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Zky_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:22:
Ik ben echter al wel wat software problemen tegengekomen;
- met het klepje open start ik de radio, en wanneer ik het klepje dicht doe gaat de telefoon opnieuw opstarten. De reden die die dan geeft is dat het nodig was ivm prestatie verbetering. Alleen doet hij het telkens weer.
- Het afsluiten van de telefoon verloopt soms niet zoals het moet. Als ik hem uitschakel wil ik ook dat hij uit gaat, en niet dat hij opnieuw opstart.
Lijkt me dat deze problemen veroorzaakt worden door het bekende probleem met het extreme geheugengebruik van de internet browser.Hopen dat er snel een update komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:28:
BTW: wat mij verbaast is dat ik de P990i al snel zonder klepje ben gaan gebruiken. De P900 heb ik nooit zonder klepje gebruikt en ik zag bij de P900 er ook het nut niet van. Op de een of andere manier vind ik bij de P990i juist het klepje weer storend (ook vwb uiterlijk, de P990i ziet er stukken beter uit zonder klepje, oogt veel slanker).

Zijn er meer hier die het klepje verwijderd hebben, of houdt men hier juist zijn klep? ;)
zo zie je hoe voorkeuren verschillen. ik vind juist het klepje makkelijk onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Fuck ze hebben MIJN p990i gewoon verkocht vandaag nu moet ik w8en op levering uit harderwijk. Maar ook de p990i is maandag in mijn handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
Ik krijg mijn agenda uit Outlook 2003 niet gesygroniseerd, contacten lukken wel.
Iemand een idee wat daarvan de reden kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:32:
[...]

Lijkt me dat deze problemen veroorzaakt worden door het bekende probleem met het extreme geheugengebruik van de internet browser.Hopen dat er snel een update komt!
Er is reeds een update die dit probleem grotendeels oplost. Check je SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achi11es
  • Laatst online: 23-02-2021
Zky_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:51:

Een voordeel van het klepje is wel wanneer je hem in je broekzak hebt, dat je iets minder snel je beeldscherm beschadigd.
Tegen het beschadigen van het scherm heb ik van die folie opgeplakt die normaal gebruikt worden bij PDA's. Klepje zit er trouwens nog wel op.

Verder heb ik dat probleem van die Disc to Phone software ook. DtP herkende mijn P990i niet, maar ook geen externe cardreader. Toen ik vervolgens memory card in de interne cardreader van mijn labtop stopte, zag hij hem gelukkig wel. Ik kan er dus nu mee werken, maar dit is niet de manier zoals het zou moeten. Of het nu aan het type geheugen kaart ligt (vanwege het feit dat de software de kaart ook niet kon vinden toen deze in de externe reader zat) of dat DtP al die USB kabels te moeilijk vindt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al zijn voorgangers gehad (P800, P900, P910) en vind deze gewoon super. Heb hem nu 3 dagen en nog niks storend tegen gekomen. Voldoende snel, alles wat er kan opzitten staat erop, gewoon super toestel.
Persoonlijk vind ik dat geen enkele van de Nokia E of N series in de buurt komt...
Een aanrader !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Achi11es schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:43:
[...]

Tegen het beschadigen van het scherm heb ik van die folie opgeplakt die normaal gebruikt worden bij PDA's. Klepje zit er trouwens nog wel op.

Verder heb ik dat probleem van die Disc to Phone software ook. DtP herkende mijn P990i niet, maar ook geen externe cardreader. Toen ik vervolgens memory card in de interne cardreader van mijn labtop stopte, zag hij hem gelukkig wel. Ik kan er dus nu mee werken, maar dit is niet de manier zoals het zou moeten. Of het nu aan het type geheugen kaart ligt (vanwege het feit dat de software de kaart ook niet kon vinden toen deze in de externe reader zat) of dat DtP al die USB kabels te moeilijk vindt. :?
Als je hem via het dockingstation verbind met je pc/laptop, ziet de filemanager hem dan wel? Want dan kun je gewoon via filemanager knippen en plakken.
DtP is idd knake software, alleen bij mijn vorige phone de w800i, moest je het wel gebruiken want anders herkende de mediaplayer de album namen e.d. niet :S
Gelukkig hoeft dat nu niet meer.
DtP is heel snel van mijn pc afgevlogen :P

De problemen die ik eerder benoemde zijn niet meer teruggekomen, en ik heb nog geeneens een update gedaan. :P
Nu kan ik dus zeker zeggen; Deze phone is een echte aanrader!

Nu is het wachten alleen nog op navigatie software voor dit OS :P

[ Voor 9% gewijzigd door Zky_ op 02-09-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:03
ik zal zo eens bellen, hoe ver ze zijn bij tomtom.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Zijn er eigenlijk al screenprotectors uit voor de P990i? Of heeft ie hetzelfde formaat scherm als z'n voorganger?

Thanks _/-\o_

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 19-09 15:07
Mocht iemand hem nog willen hebben en nergens op voorraad en in de buurt van den haag wonend; er ligt er 1 onder mijn naam bij de Phoneshop in Den Haag ik ga hem niet halen :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:41:
Mocht iemand hem nog willen hebben en nergens op voorraad en in de buurt van den haag wonend; er ligt er 1 onder mijn naam bij de Phoneshop in Den Haag ik ga hem niet halen :)
Ik ook nog niet. Wacht wel tot de kinderziektes eruit zijn :) Hoor teveel gezeik naar mijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:28:

Ik ook nog niet. Wacht wel tot de kinderziektes eruit zijn :) Hoor teveel gezeik naar mijn doen.
Ik vraag mij altijd af wat mensen doen om gezeik te krijgen met hun toestel. Ik heb er geen enkel probleem mee, alles werkt naar behoren, synchroniseren gaat perfect, email kan perfect worden opgehaald (via WLAN en via GPRS), kan prima internetten (zowel via WLAN als via GPRS), enz. Zelfs golf (wat toch behoorlijk wat geheugen moet kosten) draait zonder problemen.

Verder werkt de telefoon prima samen met de Nokia Bluetooth carkit (wat volgens deskundigen niet kan), bellen gaat goed, foto's zien er perfect uit, filmpjes ok.

Kinderziektes zei je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 16:23

GF

Heeft iemand de p990i al met de Adapt AD-750 GPS ontvanger geprobeerd? Zoja wat zijn de resultaten?

Heeft tevens iemand al ergens een brodit houder, compatable met p990i, voor in de auto gespot (liefst inbouw variant)? Of ergens release dates oid gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:48:
[...]

Ik vraag mij altijd af wat mensen doen om gezeik te krijgen met hun toestel. Ik heb er geen enkel probleem mee, alles werkt naar behoren, synchroniseren gaat perfect, email kan perfect worden opgehaald (via WLAN en via GPRS), kan prima internetten (zowel via WLAN als via GPRS), enz. Zelfs golf (wat toch behoorlijk wat geheugen moet kosten) draait zonder problemen.

Verder werkt de telefoon prima samen met de Nokia Bluetooth carkit (wat volgens deskundigen niet kan), bellen gaat goed, foto's zien er perfect uit, filmpjes ok.

Kinderziektes zei je?
hier hetzelfde beeld. sinds donderdag in gebruik en geen enkel probleem tot nu toe. natuurlijk kun je elke foon (of pc) vast laten lopen, maar dat heb je zelf een deel in de hand. heeft niks te maken met kinderziektes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 19-09 15:07
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:28:
[...]

Ik wacht om het feit dat ik even geen P990i geld heb aangezien ik hem los moet kopen.
Laatste paar weken zoveel nieuwe spullen gekocht en nu een geluidsstudio aan het bouwen in het huis dus dat is ook niet echt :X

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een rust op dit forum. iedereen aan het spelen en weinig klachten tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Heb hem (+BST-33) sinds 2 dagen in mijn bezit (Phonehouse, Amsterdam, Heiligeweg) en heb er zelf een gemixt gevoel over. Synchroniseren met PC (via BT) werkt goed, MP3's luisteren en synchroniseren via de Memstick werkt ook naar behoren. Moet zelf nog heel erg wennen aan de handschriftherkenning, de touchscreen is imo. net iets té gevoelig. Als je te hard drukt registreert hij niets, wanneer je te zacht drukt dan registreert hij letters verkeerd. Natuurlijk is het een kwestie van gewenning, maar de marge waarin je moet schrijven is imo te klein.

Verder ben ik nog een aantal keer tegen verschillende softwarefoutjes aangelopen (bugs in de camerasoftware waardoor ik geen foto's/video's kon maken, verschillende spontane reboots ("to improve system performance" waaronder 1 tijdens het 'syncen', en een vastlopende Internet browser).

Maargoed dat is waar nieuwe batches SE-phones bekend op staan, kijk uit naar een nieuwe firmware release. Heb trouwens online al een aantal screenprotectors gezien, zit nog te twijfelen tussen dat of een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:25:
[...]

Zo lang de WLAN niet aanstaat zie ik niet zo heel veel verschil met de P900. En gelet op wat de phones kunnen vind ik dat een prima prestatie.

Ik had begrepen dat de 34 maar iets van 20% meer capaciteit heeft, dus of het echt veel scheelt?
20% vindt ik toch wel een behoorlijke verbetering, maar goed ik denk dat ik ook nog even wacht met de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de NL-software direct geupdate via de SE Update Service. Ik heb echter sindsdien herhaaldelijk dat Contacten onreglementair afbreekt met en foutmelding.

Iemand zelfde ervaring?
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ik krijg mijn p990i pas volgende week zaterdag, ben niet eerder in de gelegenheid om hem af te halen.
Maar heb alvast Martin Fields screenprotector besteld.
http://www.martinfields.c...model=SE_P990&modeln=P990
Dat zijn de beste geloof ik.

Nu nog een 2gb memorystick

[ Voor 16% gewijzigd door knny op 03-09-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
knny schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:14:
ik krijg mijn p990i pas volgende week zaterdag, ben niet eerder in de gelegenheid om hem af te halen.

welke 2 Gig geheugen is het snelst en werkt op de 990 of gaat er ook 4 Gig pro duo in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Heb er op dit moment een 4 GB pro inzitten, werkt goed hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

spacer schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:31:
Wie biedt er meer? Bestaan er 8GB memory stick duo pro kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
spacer schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:31:
mja ik wil eigenlijk ook 2gb want 1gb is net te weinig voor navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

knny schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:14:

Thnx voor de link. Ook meteen 2 van besteld samen met kleine usb charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Nu bijna iedereen de telefoon heeft;

Iemand nog leuke software tegengekomen voor op de phone?

Iemand misschien ook een idee of de nieuwe TomTom navigator 6 werkt op de p990i?

Tip: meld je eens gratis aan bij zedge.net, daar kun je gratis wallpapers, thema's, spelletjes en applicaties downloaden.

[ Voor 54% gewijzigd door Zky_ op 03-09-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Zky_ schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:33:
Nu bijna iedereen de telefoon heeft;

Iemand nog leuke software tegengekomen voor op de phone?
Op deze website kan je het een en ander aan freeware voor UIQ3 vinden.

-=Edit: (DUH) http://my-symbian.com/main/index7.php?cat=7 =-

[ Voor 10% gewijzigd door KinG PopLa op 04-09-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominion99 schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:04:
[...]
20% vindt ik toch wel een behoorlijke verbetering, maar goed ik denk dat ik ook nog even wacht met de aanschaf.
Wat is de officiele lezing: dat de 33 of 34 als batterij erbij zit ?

20% is inderdaad veel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:20
In België zit er ook nog de 33 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Whoehoew ik heb 'm net binnen :)

Eerste indrukken> hij lijkt in het echt stukken kleiner dan op de foto's :) Koptelefoon is dezelfde als die bij de k750i zit, de deskstand is wel gaaf met het groene lichtje, en ik heb een bst-33 accu erbij :) (qua formaat had ik de accu ook veel groter/dikker verwacht eigenlijk)

Heb al wat foto's geschoten met m'n D50, en zal ze hier posten zodra ik ben uitgespeeld met het beestje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne vandaag opgehaald (besteld bij GSMtrack.nl).

Heb nog niet echt tijd gehad ermee te spelen.
Maar van welk merk is de memory stick? Die ene die in de mijne zit is van Sandisk?? Ik had een Sony verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
In die van mij zit ook een Sandisk (64 mb) die heb ik er meteen uitgehaald en vervangen door de 512 mb sandisk uit mn K750i :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:35
Bij mijn P910 zat ook een Sandisk, maar dat maakt toch allemaal niet veel uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat Sandisk een concurrent was? Maar als er gewoon een Sandisk wordt meegeleverd heb ik er geen problemen mee hoor (afgezien van het feit dat Sony memorysticks normaal gesproken iets duurder zijn). Heb er meer problemen mee als er van alles uit de doos ongevraagd is omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
Welk geheugen is nou beter

http://www.pdashop.nl/product/23392 de gewone 4 GB € 137,--
http://www.pdashop.nl/product/23394 of de snelle 4 GB € 163,--

In prijs maakt het weinig uit

Zou er merkbaar verschil zijn bij video bestanden en/of foto`s maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

rvduijn schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:55:
Welk geheugen is nou beter

http://www.pdashop.nl/product/23392 de gewone 4 GB € 137,--
http://www.pdashop.nl/product/23394 of de snelle 4 GB € 163,--

In prijs maakt het weinig uit

Zou er merkbaar verschil zijn bij video bestanden en/of foto`s maken
Volgens mij is die andere chip zo'n 1,5 keer sneller, maar ja.... is de P990i snel genoeg om hier gebruik van te maken...?

a.s. zaterdag ga ik de gekochte phone ophalen, a.s. donderdag ga ik de memory stick duo pro alvast kopen en heb deze chip ook gevonden. Ik twijfel nog. Ik denk dat het niet extreem veel zal uitmaken. Maar ja... ik denk dat ik persoonlijk toch maar de snellere neem. Al is het maar dat ik wellicht via de USB interface naar de laptop of via een card-reader veel data wil overschrijven naar de chip.

Ik bedoel, tja... als ik bijv. meer dan 1GB ga verschuiven tussen mijn laptop en de chip dan wil ik het zo snel mogelijk laten verlopen.

Ok, mijn eigen relaas heeft mijzelf overtuigd. Ik ga opzoek naar die snellere chip. Niet zo zeer voor de versnelling in de P990i zelf als wel dat ik het voor de grote data transfer wil hebben tussen mijn laptop en phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:51:
Ik heb de mijne vandaag opgehaald (besteld bij GSMtrack.nl).

Heb nog niet echt tijd gehad ermee te spelen.
Maar van welk merk is de memory stick? Die ene die in de mijne zit is van Sandisk?? Ik had een Sony verwacht.
Relax, je bent niet de enige met een Sandisk. Sterker nog, ze komen allemaal met een Sandisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:01:
[...]
Relax, je bent niet de enige met een Sandisk. Sterker nog, ze komen allemaal met een Sandisk.
Dat viel me ook op toen ik mijn toestel even in mijn handen had genomen voor dat ik het besteld had, maar goed met 64MB ga ik het niet redden, zeker niet nu ik in mijn P900 128MB heb zitten (de max) en af en toe een beetje vloekend achter de laptop zit dat ik maar 4 Podcasts op mijn telefoon kan meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geprobeerd van de software update te doen maar hij zegt steeds "uw toestel bevat al de nieuwste software " terwijl dit niet het geval is !
Iemand nog deze ervaring ? Ben uit België...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

[FlauwMode]
Daar zal het dan wel aan liggen (wel erg makkelijk inkoppertje 8)7 )
[/FlauwMode}

[ Voor 6% gewijzigd door GF op 05-09-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hopen dat de mijne morgen ook 's binnenkomt. Vorige week al besteld bij gsmtrack...

Iemand trouwens een idee hoe ik 800+ sms berichten van mijn P900 op mijn hopelijk-weldra-te-ontvangen P990 kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:12:
Nou, hopen dat de mijne morgen ook 's binnenkomt. Vorige week al besteld bij gsmtrack...

Iemand trouwens een idee hoe ik 800+ sms berichten van mijn P900 op mijn hopelijk-weldra-te-ontvangen P990 kan zetten?
Kom je ook uit Belgie O-)

Misschien met FMA?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:49:
uuuhhh...
Wat voor probleempje had je , waarvoor je een masterreset nodig had?

mijn telefoon heeft ook last van spontane resets, of dat de telefoon niet uit gaat als je hem uit zet.
maar het meest ergerlijke is nog dat ik hem slechts met moeite opgeladen krijg.
alleen als ik hem klem met een elastiekje om de telefoon wil hij normaal opladen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
Eindelijk de p990 in huis.

Nu heb ik de carkithouder hch-64 gekocht, heb ik de verkeerde systeemkabel erbij.

Overal op internet staat dat het de hcc-20 moet zijn maar deze past niet, de aansluiting is anders als van de 910 die ik voorheen had.

Weet iemand welke er wel op moet ?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.