Ben erg benieuwd hoe hij bevalt bij jullie..
Ik twijfel nog tussen de HTC TyTN en de P990i..
Verwijderd
Ik ook, al ben ik sinds vandaag officieel dat gehannes met touchscreen only van mijn Orange M600 echt helemaal zatVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:56:
Ben erg benieuwd hoe hij bevalt bij jullie..
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Verwijderd
Foto'sVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 02:30:
Ik heb de proof al meer dan een halve dag in handen
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de mijne bij http://www.one2remember.nl/ besteld.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:02:
Ander vraagje. Waar kun je die 4GB MS Pro Duo bestellen. Overal waar ik hem wil bestellen is hij niet meer op voorraad?
Verwijderd
Omdat de P900 en P910 ondersteund worden, zal dat met deze ook wel komen...Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:06:
Werkt iemand met OSX? Ik wil graag weten of de P990i synchroniseert met iSync...
Toch zou ik hem daar niet halen; scheelt bijna 80 euro met BCVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:41:
Vanaf vandaag te krijgen bij The Phonehouse.
[ Voor 12% gewijzigd door Zky_ op 31-08-2006 10:44 ]
Moisture is the essence of wetness!
Doe dat eens... heb 'm bij de BC besteld namelijk..... en ik wacht nu voor niks hahahah had 'm al kennen hebben! Heb gebeld naar hun KS en die zeggen vandaag of morgen (verschilt per winkel zeiden ze)... ben benieuwdZky_ schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:43:
[...]
Toch zou ik hem daar niet halen; scheelt bijna 80 euro met BC
Prijzen in de winkels:
T4T: euro 619,95 (bij ons alleen op klantbestelling)
BC: euro 649,99
TPH: euro 730
BC moet hem vandaag of morgen krijgen. Ga zo ff kijken, en dan houd ik jullie op de hoogte
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Verwijderd
De P990i gaat maar tot +/- 412 kbps MAX!!!! dus geen HSDPA.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:42:
Weet trouwens iemand of de P990i als modem voor een laptop in combinatie met een Internet Totaal Plus abonnement van T Mobile gebruikt kan worden?
Krijg je dan zowel 1.8 mb/s op de P990i als op je PC? In dat geval kan je met 1 abonnement zowel je PC als de P990i met super snelle verbinding gebruiken.
Volgens T-Mobile kan dit niet, dien je 2 abonnementen af te sluiten en een aparte Broadband Card te kopen, of een Pocket Internet abo af te sluiten met de gelimiteerde 64 k/s voor de P990i.
Dacht ergens gelezen te hebben dat de P990i ook als modem kan dienen, weet alleen niet of dan de volledige snelheid van HSPDA en UMTS wordt doorgegeven.
Bij de HTC Tytn (MDA Vario II) schijnt het wel te kunnen.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
komt een dezer dagen op voorraadVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:35:
[...]
enig idee of het de nederandse versie is? en of ie op voorraad is?
Vanmorgen bij BC Delft binnengelopen en daar hadden ze er net één binnen.nils7 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:47:
[...]
Doe dat eens... heb 'm bij de BC besteld namelijk..... en ik wacht nu voor niks hahahah had 'm al kennen hebben! Heb gebeld naar hun KS en die zeggen vandaag of morgen (verschilt per winkel zeiden ze)... ben benieuwd
Verwijderd
En inderdaad ze hadden er een paar binnen gekregen dus heb ik hem toch maar mee genomennils7 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:47:
[...]
Doe dat eens... heb 'm bij de BC besteld namelijk..... en ik wacht nu voor niks hahahah had 'm al kennen hebben! Heb gebeld naar hun KS en die zeggen vandaag of morgen (verschilt per winkel zeiden ze)... ben benieuwd
Verwijderd
Bewondering voor je geduld hoor. Ik heb de mijne besteld en gelijk gebeld dat ik het kwam ophalen en dat ze er 1 opzij moesten leggen.knny schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:18:
mja als de bc ze vandaag binnen heeft gehad wacht deze morgen ook nog wel op mij
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Verwijderd
http://www.sonyericsson.c...&zone=ps&lm=ps1&pid=10336Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:49:
uuuhhh...
ik heb hem nu ook en heb er een probleempje mee gehad... daarom een master reset gedaan, alleen ben ik nu de language file NL kwijt... hij ziet alleen maar UK. Iemand een idee om dit terug te krijgen
Verwijderd
Verwijderd
Vereisten
[ Voor 48% gewijzigd door VisionMaster op 31-08-2006 20:32 ]
I've visited the Mothership @ Cupertino
Let op, instaleer niet de PC Suite van de bijgeleverde cd, dit is alweer een verouderde versie 1.1.8.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:13:
Ik kan mijn pc-suite niet installeren omdat ik geen SP2 heb geinstalleerd blijkbaar. Ik kan op de SE-site ook geen support vinden voor dit toestel.
Weet iemand een oplossing of waar ik in ieder geval een pc-suite kan installeren voor de P990i?
U vraagt, wij draaienknny schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:39:
waar blijven nou de foto's? of zijn jullie allemaal druk aan t spelen? dat ding moet eerst dikke 10 uur opladen dus afblijven
[ Voor 75% gewijzigd door DaannO op 31-08-2006 22:31 ]
Verwijderd
Heeft iemand een beetje ervaring met Symbian en Windows Mobile? Wat nou lekkerder werkt of beter is qua bugs en snelheid..zeef schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:57:
[...]
Ik ook, al ben ik sinds vandaag officieel dat gehannes met touchscreen only van mijn Orange M600 echt helemaal zat
Verwijderd
Bedankt voor de tip, maar het programma blijft om sp2 vragen, is er geen manier om het te omzeilen zonder sp2 te installeren.René van Gaalen schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:39:
[...]
Let op, instaleer niet de PC Suite van de bijgeleverde cd, dit is alweer een verouderde versie 1.1.8.
Hier http://www.sonyericsson.c...=10336&fid=34080&esi=true
vind je versie 1.1.9
Breek je nek voorzichtig
Internet vind ik erg snel... heb het gevoel alsof die echt dingen in de cache zet zoals plaatjes.. aangezien ik eerst op GOT kwam en toen naar 88 surfde en dat ging een stuk sneller... voor de rest heb ik niet echt het gevoel dat het langzaam is... soms ff een 2 a 3 tiende geduld ja dat merk je... maar uiteindelijk toch!The_PyroPath schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:12:
Een vraag aan de mensen die hem al hebben:
Merken jullie echt verschil in snelheid of is het op het irritante af soms? Kan me namelijk best voorstellen dat de nieuwe hardware alweer ingehaald is door de zwaardere software en heb regelmatig reports gehad dat hij op beursen enzo, waar hij geprobeerd kon worden erg traag was en niet soepel reageerde. En om op de vorige poster terug te komen, hoe is dit in vergelijking met andere smartphones, met windows mobile enzo?
Verwijderd
maar geen language files
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 08:10 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Die van mij heeft de BST-33. Het verschil met de 34 is overigens niet zo bijzonder groot...dominion99 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:08:
En zijn er al mensen die een BST-34 baterij in hun nieuwe P990i hebben?
Of is de eerste batch alleen nog maar met de BST-33 geleverd?
Op diverse fora's wordt gesproken dat de batterij een beetje tegenvalt, hij schijnt snel leeg te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:04:
[...]
Die van mij heeft de BST-33. Het verschil met de 34 is overigens niet zo bijzonder groot...
Verwijderd
Zo lang de WLAN niet aanstaat zie ik niet zo heel veel verschil met de P900. En gelet op wat de phones kunnen vind ik dat een prima prestatie.dominion99 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:25:
Op diverse fora's wordt gesproken dat de batterij een beetje tegenvalt, hij schijnt snel leeg te zijn.
De BST-34 zou een betere levensduur hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Precies.Zky_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:53:
btw.: dit maakt niet veel uit want je kan het gewoon via de filemanager overdragen
Lijkt me dat deze problemen veroorzaakt worden door het bekende probleem met het extreme geheugengebruik van de internet browser.Hopen dat er snel een update komt!Zky_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:22:
Ik ben echter al wel wat software problemen tegengekomen;
- met het klepje open start ik de radio, en wanneer ik het klepje dicht doe gaat de telefoon opnieuw opstarten. De reden die die dan geeft is dat het nodig was ivm prestatie verbetering. Alleen doet hij het telkens weer.
- Het afsluiten van de telefoon verloopt soms niet zoals het moet. Als ik hem uitschakel wil ik ook dat hij uit gaat, en niet dat hij opnieuw opstart.
Verwijderd
zo zie je hoe voorkeuren verschillen. ik vind juist het klepje makkelijk onderweg.Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:28:
BTW: wat mij verbaast is dat ik de P990i al snel zonder klepje ben gaan gebruiken. De P900 heb ik nooit zonder klepje gebruikt en ik zag bij de P900 er ook het nut niet van. Op de een of andere manier vind ik bij de P990i juist het klepje weer storend (ook vwb uiterlijk, de P990i ziet er stukken beter uit zonder klepje, oogt veel slanker).
Zijn er meer hier die het klepje verwijderd hebben, of houdt men hier juist zijn klep?
Verwijderd
Er is reeds een update die dit probleem grotendeels oplost. Check je SEUS.spacer schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:32:
[...]
Lijkt me dat deze problemen veroorzaakt worden door het bekende probleem met het extreme geheugengebruik van de internet browser.Hopen dat er snel een update komt!
Tegen het beschadigen van het scherm heb ik van die folie opgeplakt die normaal gebruikt worden bij PDA's. Klepje zit er trouwens nog wel op.Zky_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:51:
Een voordeel van het klepje is wel wanneer je hem in je broekzak hebt, dat je iets minder snel je beeldscherm beschadigd.
Verwijderd
Als je hem via het dockingstation verbind met je pc/laptop, ziet de filemanager hem dan wel? Want dan kun je gewoon via filemanager knippen en plakken.Achi11es schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:43:
[...]
Tegen het beschadigen van het scherm heb ik van die folie opgeplakt die normaal gebruikt worden bij PDA's. Klepje zit er trouwens nog wel op.
Verder heb ik dat probleem van die Disc to Phone software ook. DtP herkende mijn P990i niet, maar ook geen externe cardreader. Toen ik vervolgens memory card in de interne cardreader van mijn labtop stopte, zag hij hem gelukkig wel. Ik kan er dus nu mee werken, maar dit is niet de manier zoals het zou moeten. Of het nu aan het type geheugen kaart ligt (vanwege het feit dat de software de kaart ook niet kon vinden toen deze in de externe reader zat) of dat DtP al die USB kabels te moeilijk vindt.
[ Voor 9% gewijzigd door Zky_ op 02-09-2006 11:56 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Ik ook nog niet. Wacht wel tot de kinderziektes eruit zijnBallebek schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:41:
Mocht iemand hem nog willen hebben en nergens op voorraad en in de buurt van den haag wonend; er ligt er 1 onder mijn naam bij de Phoneshop in Den Haag ik ga hem niet halen
Verwijderd
Ik vraag mij altijd af wat mensen doen om gezeik te krijgen met hun toestel. Ik heb er geen enkel probleem mee, alles werkt naar behoren, synchroniseren gaat perfect, email kan perfect worden opgehaald (via WLAN en via GPRS), kan prima internetten (zowel via WLAN als via GPRS), enz. Zelfs golf (wat toch behoorlijk wat geheugen moet kosten) draait zonder problemen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:28:
Ik ook nog niet. Wacht wel tot de kinderziektes eruit zijnHoor teveel gezeik naar mijn doen.
Verwijderd
hier hetzelfde beeld. sinds donderdag in gebruik en geen enkel probleem tot nu toe. natuurlijk kun je elke foon (of pc) vast laten lopen, maar dat heb je zelf een deel in de hand. heeft niks te maken met kinderziektesVerwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:48:
[...]
Ik vraag mij altijd af wat mensen doen om gezeik te krijgen met hun toestel. Ik heb er geen enkel probleem mee, alles werkt naar behoren, synchroniseren gaat perfect, email kan perfect worden opgehaald (via WLAN en via GPRS), kan prima internetten (zowel via WLAN als via GPRS), enz. Zelfs golf (wat toch behoorlijk wat geheugen moet kosten) draait zonder problemen.
Verder werkt de telefoon prima samen met de Nokia Bluetooth carkit (wat volgens deskundigen niet kan), bellen gaat goed, foto's zien er perfect uit, filmpjes ok.
Kinderziektes zei je?
Ik wacht om het feit dat ik even geen P990i geld heb aangezien ik hem los moet kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:28:
[...]
Ik ook nog niet. Wacht wel tot de kinderziektes eruit zijnHoor teveel gezeik naar mijn doen.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
20% vindt ik toch wel een behoorlijke verbetering, maar goed ik denk dat ik ook nog even wacht met de aanschaf.Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:25:
[...]
Zo lang de WLAN niet aanstaat zie ik niet zo heel veel verschil met de P900. En gelet op wat de phones kunnen vind ik dat een prima prestatie.
Ik had begrepen dat de 34 maar iets van 20% meer capaciteit heeft, dus of het echt veel scheelt?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door knny op 03-09-2006 18:15 ]
welke 2 Gig geheugen is het snelst en werkt op de 990 of gaat er ook 4 Gig pro duo in?knny schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:14:
ik krijg mijn p990i pas volgende week zaterdag, ben niet eerder in de gelegenheid om hem af te halen.
Maar heb alvast Martin Fields screenprotector besteld.
http://www.martinfields.c...model=SE_P990&modeln=P990
Dat zijn de beste geloof ik.
Nu nog een 2gb memorystick
Wie biedt er meer? Bestaan er 8GB memory stick duo pro kaartjes?spacer schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:31:
Heb er op dit moment een 4 GB pro inzitten, werkt goed hoor.
mja ik wil eigenlijk ook 2gb want 1gb is net te weinig voor navigatiespacer schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:31:
Heb er op dit moment een 4 GB pro inzitten, werkt goed hoor.
Thnx voor de link. Ook meteen 2 van besteld samen met kleine usb charger.knny schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:14:
ik krijg mijn p990i pas volgende week zaterdag, ben niet eerder in de gelegenheid om hem af te halen.
Maar heb alvast Martin Fields screenprotector besteld.
http://www.martinfields.c...model=SE_P990&modeln=P990
Dat zijn de beste geloof ik.
Nu nog een 2gb memorystick
[ Voor 54% gewijzigd door Zky_ op 03-09-2006 23:38 ]
Op deze website kan je het een en ander aan freeware voor UIQ3 vinden.Zky_ schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:33:
Nu bijna iedereen de telefoon heeft;
Iemand nog leuke software tegengekomen voor op de phone?
[ Voor 10% gewijzigd door KinG PopLa op 04-09-2006 14:45 ]
Verwijderd
Wat is de officiele lezing: dat de 33 of 34 als batterij erbij zit ?dominion99 schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:04:
[...]
20% vindt ik toch wel een behoorlijke verbetering, maar goed ik denk dat ik ook nog even wacht met de aanschaf.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is die andere chip zo'n 1,5 keer sneller, maar ja.... is de P990i snel genoeg om hier gebruik van te maken...?rvduijn schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:55:
Welk geheugen is nou beter
http://www.pdashop.nl/product/23392 de gewone 4 GB € 137,--
http://www.pdashop.nl/product/23394 of de snelle 4 GB € 163,--
In prijs maakt het weinig uit
Zou er merkbaar verschil zijn bij video bestanden en/of foto`s maken
Verwijderd
Relax, je bent niet de enige met een Sandisk. Sterker nog, ze komen allemaal met een Sandisk.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:51:
Ik heb de mijne vandaag opgehaald (besteld bij GSMtrack.nl).
Heb nog niet echt tijd gehad ermee te spelen.
Maar van welk merk is de memory stick? Die ene die in de mijne zit is van Sandisk?? Ik had een Sony verwacht.
Dat viel me ook op toen ik mijn toestel even in mijn handen had genomen voor dat ik het besteld had, maar goed met 64MB ga ik het niet redden, zeker niet nu ik in mijn P900 128MB heb zitten (de max) en af en toe een beetje vloekend achter de laptop zit dat ik maar 4 Podcasts op mijn telefoon kan meenemen.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:01:
[...]
Relax, je bent niet de enige met een Sandisk. Sterker nog, ze komen allemaal met een Sandisk.
Verwijderd
[FlauwMode]Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:28:
Ben uit België...
[ Voor 6% gewijzigd door GF op 05-09-2006 18:30 ]
Verwijderd
Kom je ook uit BelgieVerwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:12:
Nou, hopen dat de mijne morgen ook 's binnenkomt. Vorige week al besteld bij gsmtrack...
Iemand trouwens een idee hoe ik 800+ sms berichten van mijn P900 op mijn hopelijk-weldra-te-ontvangen P990 kan zetten?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Wat voor probleempje had je , waarvoor je een masterreset nodig had?Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:49:
uuuhhh...
ik heb hem nu ook en heb er een probleempje mee gehad... daarom een master reset gedaan, alleen ben ik nu de language file NL kwijt... hij ziet alleen maar UK. Iemand een idee om dit terug te krijgen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 03:49 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq