Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
zeef schreef op maandag 11 september 2006 @ 00:00:
Als mede wachtende : Ik begreep van algebeld.nl dat midden volgende week er weer een en ander wordt verwacht :)
Nog niet wachtende maar wel van plan om er een te worden.

Ik heb echter algebeld.nl gemailt om te weten te komen welke batterij ze leveren bij de P990i.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06 14:26

BAWLS

... dingen met spullen

Weet iemand hier of die "update service" speciale poorten op de router gebruikt, ik krijg nog steeds de melding dat "the service unavailable" is :(

Hmmm... ik heb het idee dat het inderdaad aan m'n router ligt, ik zit inmiddels op m'n werk op een directe verbinding met een ADSL modem en ik krijg nu wel in 1 keer verbinding en kan nu dus wel die update downloaden. (Nou hoop ik dat ik hem straks thuis ook kan uitvoeren aangezien ik hier geen cradle heb staan)

[ Voor 51% gewijzigd door BAWLS op 11-09-2006 09:05 ]

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAWLS schreef op maandag 11 september 2006 @ 07:09:
Weet iemand hier of die "update service" speciale poorten op de router gebruikt, ik krijg nog steeds de melding dat "the service unavailable" is :(

Hmmm... ik heb het idee dat het inderdaad aan m'n router ligt, ik zit inmiddels op m'n werk op een directe verbinding met een ADSL modem en ik krijg nu wel in 1 keer verbinding en kan nu dus wel die update downloaden. (Nou hoop ik dat ik hem straks thuis ook kan uitvoeren aangezien ik hier geen cradle heb staan)
Ik denk dat het toeval is en niet aan je router ligt, want ik kon het hele weekend ook die update service niet gebruiken, en nu op dezelfde computer ineens wel. Ik vermoed dus dat je de update straks thuis gewoon kunt uitvoeren.

Nou ga ik zelf ook eens kijken of de update wat zoden aan de dijk zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:13:
Ik denk dat het toeval is en niet aan je router ligt, want ik kon het hele weekend ook die update service niet gebruiken, en nu op dezelfde computer ineens wel. Ik vermoed dus dat je de update straks thuis gewoon kunt uitvoeren.
Ik hoop het... al heb ik het ongeveer anderhalf uur geleden thuis nog geprobeerd...

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

offtopic:
Inmiddels ben ik overigens ook echt helemaal klaar met KPN, bel ze vorige week op en krijg te horen dat ik voor 10,- in de maand 200Mb kan krijgen over UMTS. Ik heb overwogen naar T-Mobile of Vodaphone over te stappen aangezien T-Mobile voor 9,50 ook een internet abo heeft... welliswaar met meer dataverkeer maar alleen GPRS.

Uiteindelijk ben ik toch bij KPN gebleven, het is een zakelijke telefoon en ik had geen zin in gezeik met nummers overzetten etc... Dus ik heb m'n abonnement voor 2 jaar verlengd en ongeveer 150 euro meer voor m'n toestel betaald.

Ik belde ze vandaag op om dat internet account aan te vragen, krijg ik te horen dat het een "tijdelijke actie is" en dat het "normaal iets van 50,- in de maand kost".

Onvoorstelbaar, ik wordt vanmiddag teruggebeld om te kijken hoe we dit oplossen... maar om eerlijk te zijn was dit echt de laatste druppel, eigenlijk ben je gek als je niet ieder jaar (of iedere 2 jaar) van provider wisselt om de maximale korting te krijgen. Nu ben ik al heel wat jaartjes een "trouwe klant" van KPN en feitelijk wordt je daarvoor gestraft. Pfff.... mijn dag begint weer eens lekker :(

Maargoed, ben benieuwd of ik na die software update WiFi aan de praat krijg.

Weet er iemand trouwens welke SSH software er op de P990i werkt? Ik heb gisteren een Java client (MidpSSH) geprobeerd, maar ik kan daar geen "profielen" in aanmaken.

[ Voor 11% gewijzigd door BAWLS op 11-09-2006 10:05 ]

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAWLS schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:26:
[...]

Ik hoop het... al heb ik het ongeveer anderhalf uur geleden thuis nog geprobeerd...
Ik denk het wel, want ik had het om 8 uur ongeveer ook geprobeerd, toen lukte het inderdaad nog niet, en om een uurtje of 9 lukte het wel. Staat er inmiddels op. Ik heb het idee dat de browser een stuk sneller/stabieler is, want die was niet echt denderend hiervoor vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:17:
Ik heb het idee dat de browser een stuk sneller/stabieler is, want die was niet echt denderend hiervoor vind ik.
Browse je via UMTS / GPRS of via WiFi. Ik gebruik thuis een Alcatel routertje/modem, hij vindt hem wel en ik kan een connectie aangaan maar om een of andere reden wordt er geen data over verstuurd...

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 20:50

Jooner

Jooner has a Life of Agony

[quote]Aurian schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:43:
[...]
- USB verbinding krijg ik niet aan de praat, hij vraagt om een driver die schijnbaar onvindbaar is.

Als ik de USB aangesloten had en de telefoon in de telefoonhouder, dan startte m'n PC niet meer op.
Zonder telefoon, dus alleen de kabel startte hij wel op, maar voor de USB kabel kon hij de driver niet vinden. Ook handmatig zoeken lukte dit niet. :/
Probleem zit um in de telefoonhouder. Alle kabels rechstreeks op de telefoon aansluiten en alles doet het naar behoren.

Wat een heerlijk speledingetje is die P990i zeg _/-\o_

Please excuse any spelling mistakes. I have dyslexic fingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAWLS schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:57:
offtopic:
Inmiddels ben ik overigens ook echt helemaal klaar met KPN, bel ze vorige week op en krijg te horen dat ik voor 10,- in de maand 200Mb kan krijgen over UMTS. Ik heb overwogen naar T-Mobile of Vodaphone over te stappen aangezien T-Mobile voor 9,50 ook een internet abo heeft... welliswaar met meer dataverkeer maar alleen GPRS.

Uiteindelijk ben ik toch bij KPN gebleven, het is een zakelijke telefoon en ik had geen zin in gezeik met nummers overzetten etc... Dus ik heb m'n abonnement voor 2 jaar verlengd en ongeveer 150 euro meer voor m'n toestel betaald.

Ik belde ze vandaag op om dat internet account aan te vragen, krijg ik te horen dat het een "tijdelijke actie is" en dat het "normaal iets van 50,- in de maand kost".

Onvoorstelbaar, ik wordt vanmiddag teruggebeld om te kijken hoe we dit oplossen... maar om eerlijk te zijn was dit echt de laatste druppel, eigenlijk ben je gek als je niet ieder jaar (of iedere 2 jaar) van provider wisselt om de maximale korting te krijgen. Nu ben ik al heel wat jaartjes een "trouwe klant" van KPN en feitelijk wordt je daarvoor gestraft. Pfff.... mijn dag begint weer eens lekker :(

Maargoed, ben benieuwd of ik na die software update WiFi aan de praat krijg.

Weet er iemand trouwens welke SSH software er op de P990i werkt? Ik heb gisteren een Java client (MidpSSH) geprobeerd, maar ik kan daar geen "profielen" in aanmaken.
houd er wel rekening mee dat het "volwassen" UMTS abo van KPN een snelheid heeft van 384 Kb/s , terwijl de goedkope (10 per maand) maar tot 64 kB gaan. Misschien heb je die hoge snelheid helemaal niet nodig, maar deel het maar mee voor de goede orde. PIT van T-Mobile (voor 9,50) gaat ook tot 64, wil je daar ook 384 benutten betaal je ook 50 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:29:
houd er wel rekening mee dat het "volwassen" UMTS abo van KPN een snelheid heeft van 384 Kb/s , terwijl de goedkope (10 per maand) maar tot 64 kB gaan. Misschien heb je die hoge snelheid helemaal niet nodig, maar deel het maar mee voor de goede orde. PIT van T-Mobile (voor 9,50) gaat ook tot 64, wil je daar ook 384 benutten betaal je ook 50 euro per maand
Dat was ook de reden waarom ik voor KPN koos ipv T-Mobile, toen ik ze belde heb ik expliciet gevraagd wat een UMTS data abonnement kost. Toen kreeg ik dat 10,- voor 200 Mb verhaal te horen, ondanks dat het maar 200Mb is dacht ik dat ik hier voor email/web/ssh meer dan genoeg aan zou hebben en heb ik mijn contract bij KPN verlengd... stom natuurlijk, ik vond het allemaal al te makkelijk gaan...

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds enkele dagen ook een gelukkige eigenaar vd SE990i en ben er zeer over te spreken! Heb ook de P800 in het bezit gehad, de mensen bij SE hebben zeker niet stil gezeten en ben content met de nieuwe/verbeterde functionaliteiten.

Heb echter 2 vraagjes, als ik een firmware upgrade doe ben ik dan alles kwijt (data, sms, mail, NL taal)?! Of heeft de 990 zijn besturingssysteem gescheiden van de gebruikersdata?

Ik wilde mijn werk SIMkaartje erin stoppen maar heb gemerkt dat de 'battery cover' nogal goed dicht zit :( Enig idee hoe ik die het makkelijk open kan krijgen zonder de telefoon te beschadigen?

Ik vind in vergelijk met de P800 dat de accu redelijk snel leeg is. Ik heb WLAN al uitgeschakeld, heb nu alleen nog GSM / 3G aanstaan, zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?

Met vriendelijke groet,
Iwan Sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:55:
Ik wilde mijn werk SIMkaartje erin stoppen maar heb gemerkt dat de 'battery cover' nogal goed dicht zit :( Enig idee hoe ik die het makkelijk open kan krijgen zonder de telefoon te beschadigen?
Brute kracht... dat viel mij ook al op, je kan het beste met een doekje of iets waarmee je grip hebt de telefoon vastpakken. Als je dan met beide duimen dat "randje" onderaan naar achteren schuift dan klikt hij open. Ik dacht eerst ook dat ik iets verkeerd deed aangezien het zoveel kracht kost...

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb een probleem met de camera, zowel voor als na de software update.
Als ik mijn lens open draai en de camera wil activeren met de knop rechtsonder of via multimedia/camera dan blijft alles muurvast staan en moet ik de batterij verwijderen om het toestel weer aan de praat te krijgen.
Zijn er meer mensen met dit probleem.

Kan iemand mij vertellen dat als het toestel terug gaat naar BC voor reparatie wat dan de termijn is dat Sony een toestel gerepareerd terug levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAWLS schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:00:
[...]

Brute kracht... dat viel mij ook al op, je kan het beste met een doekje of iets waarmee je grip hebt de telefoon vastpakken. Als je dan met beide duimen dat "randje" onderaan naar achteren schuift dan klikt hij open. Ik dacht eerst ook dat ik iets verkeerd deed aangezien het zoveel kracht kost...
Ik ben altijd een beetje huiverig met brute kracht :D Maar welk randje bedoel je? Heb je hem dan onderaan het klepje vast of bovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:20:
Ik ben altijd een beetje huiverig met brute kracht :D Maar welk randje bedoel je? Heb je hem dan onderaan het klepje vast of bovenaan?
Ik bedoel het "glimmende randje" na het SE logo (onderaan het toestel). Daar kan je met beide duimen kracht op zetten terwijl je met je wijsvingers de onderkant van het toestel tegen houdt.

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:55:
Ik ben sinds enkele dagen ook een gelukkige eigenaar vd SE990i en ben er zeer over te spreken! Heb ook de P800 in het bezit gehad, de mensen bij SE hebben zeker niet stil gezeten en ben content met de nieuwe/verbeterde functionaliteiten.

Heb echter 2 vraagjes, als ik een firmware upgrade doe ben ik dan alles kwijt (data, sms, mail, NL taal)?! Of heeft de 990 zijn besturingssysteem gescheiden van de gebruikersdata?

Ik vind in vergelijk met de P800 dat de accu redelijk snel leeg is. Ik heb WLAN al uitgeschakeld, heb nu alleen nog GSM / 3G aanstaan, zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?

Met vriendelijke groet,
Iwan Sanders
Ten eerste; Altijds backupen bij een software update! het kan altijd foutgaan

Ten tweede; Inderdaad, er is gewoon brute kracht nodig voor het klepje :P

En als laatste; 3G kun je ook uitzetten, kijk hiervoor een paar posts terug.

Heb ik ook nog een vraagje:
Iemand al een goede msn client gezien voor deze mobiel? Emsn heb ik geprobeerd maar dat vind ik echt een java based butt progje, en Agile Mobile heeft alleen nog maar een Beta release voor UIQ3.

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Zky_ schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:44:
Iemand al een goede msn client gezien voor deze mobiel? Emsn heb ik geprobeerd maar dat vind ik echt een java based butt progje, en Agile Mobile heeft alleen nog maar een Beta release voor UIQ3.
Zo te zien is hij al in Alpha hoor: http://www.agilemobile.com/downloads.html, overigens heb ik hem nog niet kunnen testen... gprs/wifi heb ik nog niet aan de praat gekregen. (Vanavond na die software update maar eens testen)

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAWLS schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:51:

Zo te zien is hij al in Alpha hoor
Een Alpha versie is een nog onstabielere versie dan een Beta versie.

@Zky_ Thanks voor de tip, ik hoop dat het helpt want ik zie het accu niveau per minuut dalen :'( Ik heb hem toen ik hem ontvangen had eerst leeggespeeld voordat ik hem op had geladen, zou dat het probleem kunnen zijn (dat de accu gaar is ;( )

IS

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:31:
Een Alpha versie is een nog onstabielere versie dan een Beta versie.
Uhm... ja... whoops... "I knew that" ;)

(*makes note to put brain in gear before engaging fingers*)

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een reactie van het Sony Ericsson Call Center met betrekking tot "het accu dillema":
"Het klopt inderdaad dat de eerste serie P990 met een BST 34 batterij was geleverd, maar een wijziging in de productieplannen heeft er toe geleidt dat vanaf de tweede serie alleen de BST 33 wordt geleverd. In de toekomst zal hier geen verandering in komen."
Weer een illusie armer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:56:
Ik kreeg net een reactie van het Sony Ericsson Call Center met betrekking tot "het accu dillema":

[...]

Weer een illusie armer. :(
Hmmm en was het verschil concreet gezien? Gaat de ene uren langer mee of valt dat wel mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De BST-33 levert 900 mAh (hoewel er ook exemplaren van 950 mAh in omloop zijn), de BST-34 levert 1120 mAh. Het verschil tussen de twee is dus zo'n 17,5 tot 25%.
Ik hoor dat de BST-33 bij gemiddeld gebruik zo'n 2 á 3 dagen stand-by tijd geeft. Met de BST-34 zouden dat er dus (met enige wishful thinking) 3 tot 4 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm das wel een aanzienlijk verschil! Sinds ik de MMS/GPRS settings heb ingesteld lijkt het net alsof de accu het nog geen dag overleefd!! :'( Heb hem nu de hele dag op de USB cradle staan (en daar krijgt hij ook stroom van) en toch staat de energy bar al op 74%.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:20:
Hmmm das wel een aanzienlijk verschil! Sinds ik de MMS/GPRS settings heb ingesteld lijkt het net alsof de accu het nog geen dag overleefd!! :'( Heb hem nu de hele dag op de USB cradle staan (en daar krijgt hij ook stroom van) en toch staat de energy bar al op 74%.. :(
heb je de batterij wel "opgevoed"? Paar keer helemaal leeg bellen en weer vol opladen. Ik doe 2 dagen met een batterij met per dag half uur bellen, zo'n 40 smsjes, een kleine 50 emails ophalen (elk uur) en een uurtje internet. Valt me helemaal niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Heeft iemand WiFi al aan de praat? Ik weet niet wat ik verkeerd doe, hij geeft aan dat hij connected is met m'n router maar er wordt geen data verzonden/ontvangen.....

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Heb je wel een key ingevoerd al naar gelang de beveiliging van je wireless router?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Nou, ik moet zeggen... het valt me 100% mee, net met KPN gesproken en ik krijg toch gewoon dat 200Mb account voor 10 euro. Nette service moet ik zeggen! (Maar wel terecht, als ik naar een andere provider was overgestapt had ik die telefoon voor 140 euro gehad en goedkoper van UMTS gebruik kunnen maken)

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Chiron schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:10:
Heb je wel een key ingevoerd al naar gelang de beveiliging van je wireless router?
Ja, heb gewoon m'n WEP key ingevoerd, heb ook het MAC-adres van de P990i in m'n router gezet. Hij geeft ook aan dat ik "connected" ben met het SSID van m'n router.

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08-2023
BAWLS schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:00:
Heeft iemand WiFi al aan de praat? Ik weet niet wat ik verkeerd doe, hij geeft aan dat hij connected is met m'n router maar er wordt geen data verzonden/ontvangen.....
Nee. :')

Hij slikt de WPA-PSK key niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAWLS schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:25:
[...]

Nou, ik moet zeggen... het valt me 100% mee, net met KPN gesproken en ik krijg toch gewoon dat 200Mb account voor 10 euro. Nette service moet ik zeggen! (Maar wel terecht, als ik naar een andere provider was overgestapt had ik die telefoon voor 140 euro gehad en goedkoper van UMTS gebruik kunnen maken)
waar is dat dat, cheap internet met umts? (behalve bij vodafone live.. ) t-mobile en telfort hebben gewoon grps dachik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:02:
waar is dat dat, cheap internet met umts? (behalve bij vodafone live.. ) t-mobile en telfort hebben gewoon grps dachik
Ik heb korting gekregen omdat ze me in eerste instantie verkeerd hebben voorgelicht en ik op basis van die informatie m'n abonnement met 2 jaar verlengd heb.

Overigens is het niet zo spannend allemaal, dat "web n'walk" abonnement van T-mobile is nog steeds beter aangezien het volgende van toepassing is op dat "flatfee lite" abonnement: "Bij Internet Flat Fee Lite geldt een datalimiet van 200 MB per maand. Bij meer verbruik wordt € 0,30 per MB in rekening gebracht. De gemiddelde downloadsnelheid is beperkt tot 64 kbit/s."

Dus veel sneller is dan gprs is het niet :/

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zal het toch t-mobile of telfort voor mij worden.. t-mobile iets betere dekking, maar telfort krijgt er binnenkort kpn-masten bij, bij laag bereik, hoorde ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Aurian schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:30:
[...]
Nee. :')

Hij slikt de WPA-PSK key niet.
Daar had ik ook last van.
Ik had WPA-PSK in gebruik met mijn laptop en ik had een username password protocol erover heen. Schijnbaar niet standaard, maar wel toevallig in mijn laptop ondersteunt.

Maar goed, die combie van protocollen kon de telefoon niet aan (niet onlogisch). Ik heb toen de router op 802.1x en username/password gezet. De telefoon deed het. Yes! * VisionMaster was overjoyed.

Echter... pikte mijn del van een Dell dat weer niet.... Argh!
Dan maar plain insecure WEP met een beetje keylength.

Router update gedaan, misschien hulp in extra protocollen. Is nou juist WPA2 verwijderd en kan ik mijn 802.1x niet meer vinden in het menu, bedankt Zyxel via Tiscali!

Dus geen veranderingen... misschien dat ik volgend weekend nog effe ga stoeien, maar tot zover zit ik nu op WEP.

Voor de enthousiastelingen onder ons met een P990i en Wifi:
Ik zou wel eens willen weten hoe we onze strakke smart phone aan het net hebben gehangen en met welke protocollen en optioneel met welke router.

Mogelijk resulten:
* Wifi is voor mietjes, ik gebruik UMTS (en GPRS in de Schiphol tunnel of tussen de koeien), dus zend masten only
* Ik heb router huppeldepup, ik gebruik WPA-PSK met TKIP

- Optionele toevoeging: Ja ik heb nog andere Wifi apparatuur en werkt prima.

Voor mij het antwoord dus:
- WEP 128bit
- Ook nog een laptop

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik heb een linksys, en draaide eerst op een wep key maar toen ik de wep optie niet kon terugvinden in de telefoon het hele zooitje op wpa-psk (tkip) gezet, en dat werkt allemaal prima hier.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ VisionMaster:
Hier een Linksys WRT54G, SSID disabled, WPA-PSK / TKIP met MAC filter aan.
Werkt als de brandweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 20:50

Jooner

Jooner has a Life of Agony

[quote]VisionMaster schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:41:
[...]

Ik zou wel eens willen weten hoe we onze strakke smart phone aan het net hebben gehangen en met welke protocollen en optioneel met welke router.

* WiFi WPA-PSK met TKIP 63 chars met een Draytek Vigor 2600 vg en dan ook nog op MAC adres. Draait als een trein
* USB via m'n PC naar het net.

[ Voor 3% gewijzigd door Jooner op 11-09-2006 22:07 ]

Please excuse any spelling mistakes. I have dyslexic fingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
Aurian schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:03:
Heeft iemand Vijay Singh Pro Golf & QuadraPop ergens op een server liggen? Heb een master reset gedaan. Bummer.
Complete re-install in het Engels does the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Iemand al Agile Messenger aan de praat gekregen? heb de UIQ3 versie van de website af gehaald en het installeren lukte, kwam netjes in het programma menu te staan op de telefoon, maar vervolgens sluit ie meteen af als je hem opstart :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WPA2-PSK werkte in een keer, router Linksys WAG type.
UMTS/GPRS werkt ook!

Ben heel tevreden _/-\o_

@john-hendriks ik heb de telefoon nu net 2 dagen en de accu pas een keer helemaal "leeg laten lopen" dus ga hem nog een paar keer "opvoeden" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:12:
@john-hendriks ik heb de telefoon nu net 2 dagen en de accu pas een keer helemaal "leeg laten lopen" dus ga hem nog een paar keer "opvoeden" ;)
Is niet nodig met dit type batterij. Maar alle beetje helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 12-09-2006 00:33 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik dacht ook dat Li batterijen niet meer opgevoed hoefde te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:29:
Ja ik dacht ook dat Li batterijen niet meer opgevoed hoefde te worden..
Li-On wel volgens mij maar de P990i heeft een Li-Polymer.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 10:57
ik heb dat update programma gedownload en geinstalleerd, maar steeds als ik het programma open dan blijft hij in een loopje het intro filmpje afspelen. verder gebeurt er niets :(

iemand?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 16:23

GF

jeehaa schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 01:07:
ik heb dat update programma gedownload en geinstalleerd, maar steeds als ik het programma open dan blijft hij in een loopje het intro filmpje afspelen. verder gebeurt er niets :(

iemand?
Je moet de c knop ingedrukt houden todat het programma verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:40
Ik kan geen Mac adres zien in mijn firmware heel irritant! (R3A organiser overigens).

Daarnaast haalt UMTS met een PITje bij t-mobile gewoon 406kbps 8)
Helaas is dat dus niet gegarandeerd!!!

[edit]
Ik wil geen reclame maken maar GSMtrack heeft ze nog, althans een vriend van me heeft er 1 besteld en gisteren gebeld of ze ze nog op voorraad hadden!

[ Voor 29% gewijzigd door nils7 op 12-09-2006 11:16 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Laatst online: 20-06-2024
In de gebruikershandleiding staat dat je bij de eerste keer in gebruikneming, eerst de simkaart erin moet stoppen en vervolgens de batterij om het op te laden.
Is het ook mogelijk om zonder de simkaart de batterij op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had de foon een paar dagen, eindelijk de update kunnen doen.
zelf heb ik nog geen reboots ofzo meegemaakt wifi doet ut gewoon.
mijn vraag is of ik via wifi mijn outlook2003 kan syncen. zodat ik hem niet steeds in de houder hoef te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:09:
mijn vraag is of ik via wifi mijn outlook2003 kan syncen. zodat ik hem niet steeds in de houder hoef te plaatsen.
In versie 4.0 van ActiveSync kon dit volgens mij nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Enver schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:13:
In de gebruikershandleiding staat dat je bij de eerste keer in gebruikneming, eerst de simkaart erin moet stoppen en vervolgens de batterij om het op te laden.
Is het ook mogelijk om zonder de simkaart de batterij op te laden?
Ja dit kan. Gewoon in je houder zetten.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:09:
De SE applicatie kan alleen via usb of bluetooth syncen als ik het goed gezien had. Misschien MS active sync die dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
nog even wat... als je met de SE PC suite e-mail synced, dan prakt ie bij mij in mn outlook ook alle mail neer die al in de p990i stond (heb 'm ingesteld op alle mail van de laatste 7 dagen), en dat is natuurlijk niet de bedoeling :(

Nieuwste versie heb ik al gedownload gisteren van de SE site, mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Active Sync kan niet via WiFi syncen. Vanwege de vele veiligheidsproblemen daarmee is dat er sind 3.8 uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Graham schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:22:
[...]

Is niet nodig met dit type batterij. Maar alle beetje helpen.
/edit En nu met de goeie qoute :P

Is inderdaad niet nodig, net zoals het 10 uur aan delader laten liggen van je phone voor het eerste gebruik. Dit merk je zelf ook;
Wanneer de telefoon oplaad wordt de adapter warm, zodra de batterij volledig opgeladen is wordt er via de adapter geen stroom meer geleverd, en wordt de adapter dus weer koud. Dit kun je ook duidelijk voelen.

Nog iets anders;

Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Mobile 5 is het enige pakket dat momenteel een UIQ versie ondersteunt. De enige telefoon die hiermee/-op werkt is de P910i.

Als uw PDA niet op de lijst staat, dan zal deze niet officieel ondersteund zijn en raden wij het dus af Navigator 6 hiervoor aan te schaffen. Waarom het betreffende apparaat niet op de lijst staat kan van veel factoren afhangen, maar is meestal het directe gevolg van testen onzerzijds. Over eventuele aanvullingen op deze lijst kunnen wij redelijk kort zijn: deze zullen er in veel gevallen alleen komen voor zeer populaire nieuwe apparaten of apparaten waarvan de fabrikant ons benadert. Het is zo goed als onmogelijk gebleken de software voor alle PDA's in combinatie met alle GPS-ontvanger ondersteund te krijgen.

De hardware is de belangrijkste reden voor het schrappen van een aantal toestellen van de lijst. Uiteraard zijn er meerdere factoren die een rol spelen, waaronder ook het besturingssysteem en de architectuur van de hardware. In een aantal gevallen zou hier compleet andere software voor moeten ontwikkeld: op basis hiervan wordt dan een afweging gemaakt.

In principe kunt u Navigator 5 gewoon blijven gebruiken. Eventuele kaart-updates zullen via de nieuwsbrief worden gecommuniceerd.

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Das ook mooi :S

[ Voor 3% gewijzigd door Zky_ op 12-09-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
dus???

lang verhaal en niks zeggen _/-\o_

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Esato zwerven foto's rond van TomTom Navigator 6 draaiende op een SE M600 (eveneens een UIQ3-toestel). Of deze TomTom-medewerker is erg "out of the loop", of hij of zij heeft de vraag niet goed begrepen ...

De grote vraag blijft echter of het pakket los beschikbaar komt of alleen als bundel met de M600, en wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb begrepen dat het toestel door SE uit de handel is gehaald totdat er een verbeterde sw-versie is.
klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Laatst online: 20-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:39:
ik heb begrepen dat het toestel door SE uit de handel is gehaald totdat er een verbeterde sw-versie is.
klopt dit?
Waar heb je dit gelezen? Lijkt me niet want het toestel is nog gewoon beschikbaar, heb die van mij vandaag via 2call.nl gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:19:
Op Esato zwerven foto's rond van TomTom Navigator 6 draaiende op een SE M600 (eveneens een UIQ3-toestel). Of deze TomTom-medewerker is erg "out of the loop", of hij of zij heeft de vraag niet goed begrepen ...

De grote vraag blijft echter of het pakket los beschikbaar komt of alleen als bundel met de M600, en wanneer.
We zullen het vanzelf zien... ben alleen benieuwd of TT afstapt van het idee dat ze het pakket alleen gebundeld met een smartphone willen verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
lijkt mij dat ze dat dan ook los gaan doen:

http://www.tomtom.nl/prod...37&Section=367&Language=1

verder heb ik een vraag. Op de UVA heb je veel hotspots waar je kan inloggen met je laptopje als je een beveiligings programma hebt gedownload, teweten SecureW2. Dit bestaat voor zo ver ik weet nog niet voor de telefoon en dus kon ik ook niet inloggen met mijn UVAnetID.

daarom staat er dit:
Overige
In plaats van SecureW2 kan er in sommige gevallen gebruik gemaakt worden van reeds aanwezige 802.1x clients, die het vereiste beveiligingsprotocol ondersteunen.
Meegeleverde software van een aantal Wireless Ethernet Cards (bv. INTEL PRO wireless) ondersteunt bv. het vereiste beveligingsprotocol. Hieronder volgen een aantal specifieke configuratieparameters van UvAdraadloos:

SSID uva
Network authenticatie / encryptie Open / WEP
Beveiligingsprotocol 802.1x TTLS/PAP
Username <uvanetid>@uva.nl
Password <uvanetid-pwd>
Domain uva.nl
Outer identity
Roaming identity
anonymous@uva.nl

Onder het kopje beveiliging wordt beschreven op welke manier het juiste server certificate kan worden geladen.
geprobeerd maar ik krijg nog geen verbinding met de instelmogelijkheden op de telefoon. TTLS / PAP kan ik nergens inzetten, alsmede het domain. iemand een idee / tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ehm het verschil met windhoos bakken is dat ze de programma's niet hoeven signen.
Dit kost voor commerciele bedrijven geld. Resp. 1 eurocent per product (1 product is 1 programma per smartphone, dus een afzet van 5000 pakketten kost ze 500 euro). Je kan overigens als bedrijf zijnde een onbeperkte "sign" licentie kopen welke 3000 euro kost!

Maar TomTom deed in het begin moeilijk. In eerste instantie wilden ze gewoon Symbian skippen (zeker nu dat M$ deels eigenaar is).
Maar na aandringen van een aantal collega's (en mij, maar ik ben geen egotripper), zijn ze er toch aan gaan denken :). Helaas is de laatste planning die ik heb gehoord dat ze alleen de symbian devices in koppelverkoop willen gaan doen. Daar ze niet 3000 euro willen weg tassen.
Dit kan natuurlijk anders worden daar we ze ook om hebben gekregen naar Symbian maar dat zal de toekomst leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Ik denk dat ik deze telefoon maar ff in de kast ga leggen want heb per dag gemiddeld 5-120 vastlopers. Ik kan dus op dat moment niet bellen of gebeld worden. Hoezo irritant. Iedere keer die accu eruit en er weerin begin ik een beetje moe van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GF schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:28:
Ik denk dat ik deze telefoon maar ff in de kast ga leggen want heb per dag gemiddeld 5-120 vastlopers. Ik kan dus op dat moment niet bellen of gebeld worden. Hoezo irritant. Iedere keer die accu eruit en er weerin begin ik een beetje moe van te worden.
heb je dan bijzondere sw geplaatst of zo. Wij hebben er 3 in gebruik (allemaal wel met de meest recente sw-update, zie site SE), maar zeer weinig vastlopers. Overigens geen extra sw op het toestel geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
heb er tot nu toe 1 gehad, en dat was ter bevordering blabla.
gewoon met de standaard fw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

- Laatste versie
- SE PC suite om contacten + agenda te syncen
- Bluetooth connectie naar pc
- WIFI staat uit
- GPRS enabled

Verder niets bijzonders behalve x aantal instellingen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
klopt dit?
Het zou me niet verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Ik heb inmiddels UMTS aan de praat, nu wifi nog... heb uiteindelijk "open" gebruikt met een WEP key. (access control is op de router middels een MAC adres geregeld) De telefoon geeft aan dat ik verbonden ben met de router, maar er wordt geen data verzonden of ontvangen.... erg vreemd...

Wie heeft er een WiFi connectie kunnen maken met een "Alcatel 570" modem/router? (of met een andere eenvoudige router/modem)

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag de eerste valpartij gehad, nu wat butsen in het plastic boven het scherm. hopelijk is dat deel te vervangen.
weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:22:
verder heb ik een vraag. Op de UVA heb je veel hotspots waar je kan inloggen met je laptopje als je een beveiligings programma hebt gedownload, teweten SecureW2. Dit bestaat voor zo ver ik weet nog niet voor de telefoon en dus kon ik ook niet inloggen met mijn UVAnetID.

daarom staat er dit:

[...]

geprobeerd maar ik krijg nog geen verbinding met de instelmogelijkheden op de telefoon. TTLS / PAP kan ik nergens inzetten, alsmede het domain. iemand een idee / tip?
Kan je bij
Extra > Configuratiescherm > Verbindingen > WLAN > Nieuwe account > Authenticatie
niet kiezen voor TTLS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
TomTom is coming...

Afbeeldingslocatie: http://www.tvrcc-middx.co.uk/other/tomtom6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hahaha dat is een lege M600 met een plaatje er achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enver schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:49:
[...]

Waar heb je dit gelezen? Lijkt me niet want het toestel is nog gewoon beschikbaar, heb die van mij vandaag via 2call.nl gekregen.
van een medewerker van een grote telecomgroothandel

ze worden niet meer uitgeleverd aan de groothandels,de huidige voorraad wordt niet teruggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt dit?
volgens mij onzin, stond ook bij de m600i

Verwijderd

hmmm tot nu toe geen problemen niks gecrashed.. (afkloppen)
maar zo te horen kan ik dan beter mijn firmware niet upgraden..

• jeehaa
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:49:
[...]

Kan je bij
Extra > Configuratiescherm > Verbindingen > WLAN > Nieuwe account > Authenticatie
niet kiezen voor TTLS?
nee bij authencatie staat: Openen, gedeeld, 802.1x, WPA, WPA-PSK

Verwijderd

jeehaa schreef op woensdag 13 september 2006 @ 02:59:
[...]

nee bij authencatie staat: Openen, gedeeld, 802.1x, WPA, WPA-PSK
http://www.esato.com/boar...86&start=4875#post1742473
Misschien kan je je vraag even in dit topic neerleggen?

• nils7
zeef schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:55:
Hahaha dat is een lege M600 met een plaatje er achter :+
Lijkt er wel op... geen ontvangst en toch de kaart niet in grijstinten weergeven 8)7
muv. demo uiteraard ;)

[ Voor 4% gewijzigd door nils7 op 13-09-2006 10:36 ]

• Aurian
nils7 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:35:
Lijkt er wel op... geen ontvangst en toch de kaart niet in grijstinten weergeven 8)7
muv. demo uiteraard ;)
Wachtend op een signaal modus. Kan m'n Treo ook.
Maar wel of geen dummy, blijkbaar gaan ze er wel iets voor maken.

• GF

GF

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:48:
hmmm tot nu toe geen problemen niks gecrashed.. (afkloppen)
maar zo te horen kan ik dan beter mijn firmware niet upgraden..
Kan ik niet zeggen. Heb vrijwel meteen upgrade gedaan.

Kan je ook downgraden?

Verwijderd

GF schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:25:
[...]

Kan ik niet zeggen. Heb vrijwel meteen upgrade gedaan.

Kan je ook downgraden?
heb ook na de upgrade geen enkel probleem

• GF

GF

Ik heb gisteren opnieuw de software opnieuw geinstalleerd. Het enige wat ik daarna heb gedaan is contacten+agenda gesynced my PC suite. Na 2x bellen liep die alweer vast. De enige oorzaak die ik dus kan bedenken is iets met de contacten/agenda wat niet goed gaat. Ik zal vanavond eens zonder sync testen.

Als die dan nog steeds vastloopt ga ik denk ik maar eens een nieuwe vragen. Moet dit bij een service punt?

• jeehaa
disregard

[ Voor 93% gewijzigd door jeehaa op 13-09-2006 14:09 ]

• nils7
Aurian schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:03:
[...]

Wachtend op een signaal modus. Kan m'n Treo ook.
Maar wel of geen dummy, blijkbaar gaan ze er wel iets voor maken.
Dat kan ik wel bevestigen alleen ik denk niet dat het het voor oktober in de winkels ligt!

• Zky_
nog iets leuks voor de mensen die de P990i al hebben;

met de code: 1 > * < < * < *

Kom je in het service menu :P is wel grappig

• GF

GF

Zky_ schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:28:
nog iets leuks voor de mensen die de P990i al hebben;

met de code: 1 > * < < * < *

Kom je in het service menu :P is wel grappig
Welke toetsen bedoel je met < en >

• nils7
GF schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:07:
[...]

Welke toetsen bedoel je met < en >
links en rechts

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Heeft er iemand al een IRC of SSH applicatie aan de praat, ik krijg bij de applicaties die ik gedownload heb dezelfde "3012 error". (Wellicht heeft dat iets met het data/netwerk te maken)

<signature/>

• GF

GF

Duh :p. Thnx

• zeef
Dammit....vertraagd tot volgende week :(

• Uberprutser
  • Laatst online: 19-09 15:07
Iemand inmiddels een patch om hem aan de praat te krijgen met iSync?
Heb de deal als ik het werkend krijg bij een kennis hij er 1 voor mij koopt 8)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:19:
Dammit....vertraagd tot volgende week :(
er zijn er toch genoeg op voorraad overal?

• zeef
Ik heb vanmiddag gebeld en toen hoorde ik dat ze vrijdag of zaterdag bij de winkelier zouden zijn en dus op z'n vroegst maandag of dinsdag bij mij :'(

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

ok tweakers effe opletten, mijn collega had weer eens een grappige vraag.

Zou het technisch mogelijk zijn dat de P990i als NAT router of bridge kan werken van de UMTS verbinding, maar dan niet via de USB data kabel, maar via de Wifi tussen de laptop en de P990i.

Ik bedankt me in eens dat Linux gebaseerde telefoons misschien de optie open zouden kunnen laten om met iptables wat te kunnen knoeien, maar ja ... dat hebben we nu effe niet. :)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Verwijderd

Hoe kan ik regelen dat er bij het ophalen van email en surfen via "web" altijd de wlan verbinding gekozen wordt ? En hoe kan ik controleren dat dat ook werkelijk gebeurd?
Als er geen Wlan verbinding is wil ik het liefste dat hij zonder toestemming niet inlogt via GPRS.
(heb geen zin in hoge kosten door GPRS verbruik)

Kan dit en hoe ?

Verwijderd

Raar probleempje...

Ik heb ontvangstbevestiging bij SMS/MMS aanstaan. De ontvangstbevestiging staat echter zo'n anderhalve dag achter de huidige tijd. Heb elke instelling al doorgenomen maar ik kom er niet aan uit....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:36:
Raar probleempje...

Ik heb ontvangstbevestiging bij SMS/MMS aanstaan. De ontvangstbevestiging staat echter zo'n anderhalve dag achter de huidige tijd. Heb elke instelling al doorgenomen maar ik kom er niet aan uit....
wordt die datum niet meegestuurd met de sms-server van je provider (zelfde probleem ooit gehad met emailbevestiging: zat ook in datumformat van de verwerker)

Verwijderd

Raar probleempje...

Dit is een bekend probleem en voor zover ik weet is er (nog) geen oplossing voor.

Verwijderd

Aha...ok; dan zoek ik niet verder in de phone. Thx!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Raar probleempje...

Heb dit probleem trouwens ook met de M600i. Daar loopt ie maar 2 uur achter! 8)7

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:06:
Iemand inmiddels een patch om hem aan de praat te krijgen met iSync?
Heb de deal als ik het werkend krijg bij een kennis hij er 1 voor mij koopt 8)
Nope..hier lukt het nog niet. Maar als het me lukt maak ik een deal met jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mede P990i bezitters,
gister probeerde ik weer mijn mediaplayer uit en radio,
en per ongeluk had ik het geluid erg zacht staan en hoor werkelijk gekraak, ik heb geen idee hoe dit komt, of het nou door hw of sw is nog maar de vraag. Ik heb al met SE support gebeld, die kunnen mij niet helpen. Hebben jullie dat ook? of raden jullie mij aan om het te laten repareren?

Misschien kan het ook liggen aan firmware. Welke versie hebben jullie eigenlijk?
die van mij:
Telefoon:CXC162037 R5A006
Bluetooth: CXC162058 R4F01
Organiser: CXC162036 R3A04
CDA: CDA162008/66 R2A01
CDA162008/66 R2A01

Help anyone? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
Kunnen we de bugs niet op een rijtje zetten en over een week SE mailen?
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.