Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
volgens mij zijn er nog helemaal geen P990s op de markt die ook op de europese netwerken draaien. Dus importeren kan dan nog niet.knny schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:17:
Het valt me tegen dat we inmiddels geen import modellen zijn tegengekomen. Dit zou betekenen dat het zeker nog wel aantal weken duurt
KOM OP SE met die IMPORT dingen dan is daarna NL aan de beurt
Verwijderd
Ze zullen nog wel een proto gehad hebben idd want op het klepje staat ook nog P990jeehaa schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 08:08:
maar hier staat dus p990 op de onderkant terwijl alle andere foto's quickshare toonden/

dat quickshare is wel mooier

Verwijderd
het zou ook eens niet, met een beetje geluk is hij er met de kerst, kunnen ze gelijk de opvolger releasen. Neem voorbeeld aan HTC, in een jaar tijd 5 smartphonesjeehaa schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:00:
release is weer uitgesteld met een paar weken ivm de verkoop van de M600, die ze iets langer alleen willen hebben.
Verwijderd
Overigens wordt de M600 slecht verkocht. Bij een grote bel in a'dam hadden ze er in de laatste 4 weken 1 verkochjtjeehaa schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:00:
release is weer uitgesteld met een paar weken ivm de verkoop van de M600, die ze iets langer alleen willen hebben.
humm goeie smoes... ze hebben nog steeds sw problemen! Mijn N80 draait als een zonnetjeVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:02:
[...]
Overigens wordt de M600 slecht verkocht. Bij een grote bel in a'dam hadden ze er in de laatste 4 weken 1 verkochjt
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik vind 't gebrek aan uiq3 software vervelender....
Verwijderd
tegen mij hebben ze niks verteld over sw problemen. Het enige wat die verkoper kon bedenken is dat het toestel qua uiterlijk niet aanslaat. Ik heb het toestel live mogen zien en vind het een perfekt scherm. De toetsen wat minder (te klein). Overigens een probleem kan zijn dat de witte uitvoering beter zal aanslaan maar niet leverbaar is. Misschien dat na deze release de verkoop toeneemtEraZor schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:27:
Software problemen met de M600? Ding draait bij mij als een zonnetje?! Is dat de reden die ze opgeven voor de slechte verkoop?
Nee sw problemen op de P990i... niet de m600i... die overigens ook niet bug vrij schijnt te zijn...EraZor schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:27:
Software problemen met de M600? Ding draait bij mij als een zonnetje?! Is dat de reden die ze opgeven voor de slechte verkoop?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
#StopBurningStuff
Verwijderd
Ik lees juist alleen maar goeie dingen erover!_WgV_ schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:56:
Dat qwerty toetsenbord is volgens veel reviews waardeloos.
Ik heb ook getwijfeld of ik zou wachten op de 950, maar aangezien dat nog zo lang duurt (en de prijsgeruchten die de ronde doen, word je ook niet vrolijk van). De 990 was voor mij geen optie omdat ik die gewoonweg niet mooi vind (smaken verschillen) en voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde heeft boven de 600....
Wbt stabilitiets issue: in grote lijnen zijn de 600-950-990 toch in principe hetzelfde? Mijn 600 is superstabiel..... (en nee ik heb geen firmware upgrade gedaan..)
[ Voor 7% gewijzigd door knny op 20-07-2006 22:15 ]
We gaan nu bijna naar week 30 en dat zou de week moeten zijn dat de eerste retail boxen zouden moeten verschijnen. Echter expansys.nl heeft zijn prijs al verhoogd weer...
Kom op SE jullie moeten nu eens opschieten ik wil hem 1 aug mee op vakantie als t ff kan
Dat haal je niet!knny schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 07:41:
schop**
We gaan nu bijna naar week 30 en dat zou de week moeten zijn dat de eerste retail boxen zouden moeten verschijnen. Echter expansys.nl heeft zijn prijs al verhoogd weer...
Kom op SE jullie moeten nu eens opschieten ik wil hem 1 aug mee op vakantie als t ff kan

http://www.planete-nokia....index.php?showtopic=28847
[ Voor 14% gewijzigd door kyddil op 22-07-2006 16:14 ]

[ Voor 23% gewijzigd door Uberprutser op 22-07-2006 16:03 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
hij ziet er toch nog iets te dik uit imho, en de camera is veel te veel geaccentueerd..
Verwijderd
Er zit ook altijd een memorystick duo bij van Sandisk dus ik zou zeggen waarom niet?Ballebek schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:02:
Maare, WTF doet een Sandisk Memory Stick Adapter in de doos van een Sony Ericsson telefoon?
[afbeelding]
EDIT: Heb nog even voor je gecheckt, maar in de doos van mijn P910i zit ook gewoon een Memory Stick Adapter van Sandisk hoor. Sony werkt daar gewoon mee samen
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 16:10 ]
Verwijderd
Ja de achterkant is helaas echt lelijk.. als ze die nou stukken beter hadden gedaan hoefde ik niet te twijfelen..willy486 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:07:
hij ziet er toch nog iets te dik uit imho, en de camera is veel te veel geaccentueerd..
maar wtf boeit het nou of het sony is of scandisk sandisk

[ Voor 14% gewijzigd door kyddil op 22-07-2006 16:36 ]
nogmaals, het boeit niet welk merk het is..
Verwijderd
en de TyTn heeft gewonnen: gisteren gekocht. Helaas voor de P990, is dus afgevallen.zeef schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:39:
dat wordt een nek aan nek race met de tytn... ben benieuwd
Waarom ben je voor de TyTn gegaan dan?Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:41:
[...]
en de TyTn heeft gewonnen: gisteren gekocht. Helaas voor de P990, is dus afgevallen.
Verwijderd
gisteren in handen gekregen en toen was de beslissing snel gemaakt: mooi toestel, zeer goed toetsenbord, groot en duidelijk scherm. UMTS, HSDPA, EDGE, en direct leverbaar. wat wil een mens nog meer. Had geen zin meer in steeds maar weer smoesjes te lezen van SE om die 990 weer uit te stellen
Laatste informatie die ik heb gehoord is dat die binne 3 weken uitkomt, en we hebben al op planete-nokia final gezien..Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:27:
[...]
gisteren in handen gekregen en toen was de beslissing snel gemaakt: mooi toestel, zeer goed toetsenbord, groot en duidelijk scherm. UMTS, HSDPA, EDGE, en direct leverbaar. wat wil een mens nog meer. Had geen zin meer in steeds maar weer smoesjes te lezen van SE om die 990 weer uit te stellen
+
p990i = dubbel uiterlijk, beter cam, radio, beter accesoires en goedkoper dan de tytn (lees: niet vario 2, tytn)
Verwijderd
de achterkant van de 990 vind ik lelijk, maar da's persoonlijk. de betere cam moet ik afwachten. het laatste wat ik las en hoorde dat te release voor de zoveelste keer is uitgesteld. we zullen zien. de tytn bevalt inmiddels erg goed.kyddil schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:45: [...] Laatste informatie die ik heb gehoord is dat die binne 3 weken uitkomt, en we hebben al op planete-nokia final gezien.. + p990i = dubbel uiterlijk, beter cam, radio, beter accesoires en goedkoper dan de tytn (lees: niet vario 2, tytn)
mua, ik kijk nooit naar het achterkant dus dat boeit me niet, en van voren ziet die perfect uit imo.. mooi strak..Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:09:
[...]
de achterkant van de 990 vind ik lelijk, maar da's persoonlijk. de betere cam moet ik afwachten. het laatste wat ik las en hoorde dat te release voor de zoveelste keer is uitgesteld. we zullen zien. de tytn bevalt inmiddels erg goed.
De vario 2 ziet er erg lelijk uit en de tytn is erg duur, daarom w8 ik op de p990i
wow de retailbox ziet er goed/strak uit.kyddil schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:37:
Ik denk dat de p990i klaar is:
[afbeelding]
http://www.planete-nokia....index.php?showtopic=28847
Ben benieuwd wie hem het eerste heeft hier op t forum
ik heb hem vlgnd week..knny schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:24:
[...]
wow de retailbox ziet er goed/strak uit.
Ben benieuwd wie hem het eerste heeft hier op t forum
hoe weet je dat?
Ik heb pro-assist gebeld en mijn p910 (waterschade) ligt nu in Engeland voor een 2nd opinion.
Nou t zal mij benieuwen Denk dat het dus voor mij ook bijna zeker een p990i word
op esato heeft iemand de p990i in bezit hij heeft er $1000 dollar voor betaald
FOTO'S

Van mij mag die nu snel komen :ja
[ Voor 88% gewijzigd door knny op 23-07-2006 16:43 ]
Ga nu 2 weken pleite en geen internet dus ik HOOP dat ik dan opeens de eerste gebruikerservaringen kan lezen als ik terug ben
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Hoorde gisteren iemand roepen dat het nog wel is eind september kan worden nu ben ik het zat ik haal straks wel een QTek 9100 en als er dan ooit nog is een 990 op de markt komt koop ik hem misschien nog wel is.
Dacht dat jij 3 dagen geleden al "pleite" was. Je kan het toch niet laten he, om even te checken of er wel of geen nieuws is over de p990i? same here.Ballebek schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 08:59:
[...]
Hoorde gisteren iemand roepen dat het nog wel is eind september kan worden nu ben ik het zat ik haal straks wel een QTek 9100 en als er dan ooit nog is een 990 op de markt komt koop ik hem misschien nog wel is.
Nu maar hopen dat deze niet al te duur wordt bij een 25 euro abonnement voor 2 jaar.
Verwijderd
Neem dan gelijk de Qtek 9600 (Tytn) ipv 9100, heb je UMTS en een veel beter toetsenbord en cameraBallebek schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 08:59:
[...]
Verwijderd
Is dat serieus nu de datum? Damn ik ben al de hele tijd aan het twijfelen tussen de P990 en de M600, en dit maakt het nu zeker niet makkelijker..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2006 12:00 ]
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:32:
[...]
Neem dan gelijk de Qtek 9600 (Tytn) ipv 9100, heb je UMTS en een veel beter toetsenbord en camera
Neem een N80 veel beter scherm....superpolm schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:21:
Heeft me te lang geduurt, kga een andere tel. halen. denk N91 ofz
Verwijderd
jammer dat de slide zo gammel is. Overigens heeft Nokia een verbeterde versie aangekondigd.
vind t geen mooi ding als ik eerlijk ben.
Al aangekondigd... ja de slide is idd gammelVerwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:45:
[...]
jammer dat de slide zo gammel is. Overigens heeft Nokia een verbeterde versie aangekondigd.
BTW mijn p910i is terug van de reparatie hij doet het wel weer helemaal maar er zit nog vocht achter het display wat soms vet irri is en het afspelen van geluid is veels te zacht... word niet eens meer wakker door de wekker op me p910i.
Dus deze gaat wederom opnieuw weg voor reparatie
Maar ik ga zoiezo een p990i aanschaffen met tmobile abbo 1jarig en PIT ben benieuwd wat volgende week gaat brengen
7 dagen beginnend met maandagknny schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:14:
ben benieuwd wat volgende week gaat brengen
The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!
Define beter?Aurian schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:53:
Is er nog iets beters dan de P990i?
Wat wil je? Een PDA met GSM/GPRS/UMTS module
Kommmaarkommmaaarkommaarrrr ... kom dan ... gekke telefoon! Kom in mijn handen

* VisionMaster verliest zijn geduld (en zijn verstand) een beetje...
[ Voor 28% gewijzigd door VisionMaster op 31-07-2006 15:17 ]
Verwijderd
de HP 6915 komt dan al aardig in de buurt: GSM met GPS, GPRS-EDGE, touchscreen en toetsenbordVisionMaster schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:15:
[...]
Define beter?
Wat wil je? Een PDA met GSM/GPRS/UMTS module
Kommmaarkommmaaarkommaarrrr ... kom dan ... gekke telefoon! Kom in mijn handen![]()
* VisionMaster verliest zijn geduld (en zijn verstand) een beetje...
Klopt, maar afaik is die groter (vind ik onhandiger). Wel vind ik GPS ingebouwd toch wel een voordeel. Scheelt je weer rond zeulen met een aparte BT GPS, maar ja ... ach ...Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:40:
[...]
de HP 6915 komt dan al aardig in de buurt: GSM met GPS, GPRS-EDGE, touchscreen en toetsenbord
Ow en volgens mij is bij die HP de USB net als de P900 en P800 via zo'n USB-2-serial aansluiting, wat er traag is. Maar wellicht vergis ik me met een ander toestel.
Ik wil liever USB 1.1 met het geheugen, dan kan ik makkelijker prutsen in mijn toestel ;-)
[ Voor 24% gewijzigd door VisionMaster op 31-07-2006 16:30 ]
Verwijderd

Als mijn ogen mij niet bedriegen, kun je hem vanaf heden bij .http://www.gsm.nl
bestellen voor €599,00 euro zonder abonnement. dit is een voorbeeld, want er zijn meer kapers op de kust die hem in combinatie met abonnementen aan durven te bieden.
ik ga straks de proef op de som nemen
Het antwoord krijgen jullie later.
groetjes
Erwin
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 14:36 ]
Hij is uit!
Neehoor, hij geeft nog steeds aan "Binnenkort verkrijgbaar". Jezus waar is Sony Ericsson mee bezigArunia schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:41:
De site van Sony-Ericsson geeft hem nu ook normaal aan ipv binnekort verkrijgbaar.
Hij is uit!

http://www.sonyericsson.c...emplate=pp1&zone=pp&lm=pp
Screenie erbij:

En nee, die heb ik niet bewerkt.
[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 02-08-2006 14:50 ]
Verwijderd
smarthonestunts: medio - eind augustusArunia schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:47:
Wazig aangezien de NL site bij mij gewoon die melding niet meer geeft:
Screenie erbij:
[afbeelding]
Phoneshop den haag: eind aug - begin sept.
Kortom: net zo wazig als 1 jaar geleden bij de introductie. Vandaag wel de nieuwe LG uitgekomen bij de Bel: 5 Megapixel camera met 4 keer zoom! that's different cook
En Autofocus ook nogVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:27:
[...]
smarthonestunts: medio - eind augustus
Kortom: net zo wazig als 1 jaar geleden bij de introductie. Vandaag wel de nieuwe LG uitgekomen bij de Bel: 5 Megapixel camera met 4 keer zoom! that's different cook
Verwijderd
Ik denk dat het een foutje is geweest, hij staat nu weer op 'binnenkort'Arunia schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:47:
Wazig aangezien de NL site bij mij gewoon die melding niet meer geeft:
Screenie erbij:
[afbeelding]
Verwijderd
Nog maar wachten dan. Heb tot oktober de tijd.
Verwijderd
das dus nu nog niet.
vervelend.
het lijkt inderdaad op de intro van de p910i
Van mensen die de consumenten versie gebruiken!zeef schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:07:
En waar kom je al deze zaken tegen?
nils7 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:51:
[...]
Van mensen die de consumenten versie gebruiken!

Verwijderd
Jij hebt er nog geen foto's mee gemaakt zeker... Jemig, WAT een baggerkwaliteit... 5mp is leuk, alleen heb ik er liever een lens op ipv vensterglasVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:27:
[...]
smarthonestunts: medio - eind augustus
Ooh eh Mobile-Review en wat bevindingen van mensen die ik ken!zeef schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:33:
[...]
joh.... ik bedoel : waar kunnen we dat lezen
![]()
de enige review die ik daar tegen kom is er een van 14/10/2005nils7 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:13:
[...]
Ooh eh Mobile-Review en wat bevindingen van mensen die ik ken!
verder op het forum een opmerking dat het volledige OS in RAM geladen word (hier)
maar dat hoef geen probleem te zijn, over accu's heb ik nog niets gelezen
It's just a donkey
Verwijderd
Volg jullie discussies al een tijd... iemand opgevallen dat op de SE site van Zweden, Engeland en Frankrijk het `binnenkort verkrijgbaar` niet meer vermeld staat...Dit betekent dat vanaf nu de P990i echt elk moment in NL te verwachten valt!!

zweden loopt altijd 2 a 3 weken voor op NL excl. import modellen!Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:21:
Hey allemaal,
Volg jullie discussies al een tijd... iemand opgevallen dat op de SE site van Zweden, Engeland en Frankrijk het `binnenkort verkrijgbaar` niet meer vermeld staat...Dit betekent dat vanaf nu de P990i echt elk moment in NL te verwachten valt!!![]()
Verwijderd
is in nederland toch ook al weggehaald en toch zijn er winkels die nog steeds zeggen september, als tenminste het batterijprobleem is opgelost, anders moet je altijd een verlengsnoer meenemen.Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:21: Hey allemaal, Volg jullie discussies al een tijd... iemand opgevallen dat op de SE site van Zweden, Engeland en Frankrijk het `binnenkort verkrijgbaar` niet meer vermeld staat...Dit betekent dat vanaf nu de P990i echt elk moment in NL te verwachten valt!!![]()
Verwijderd
valt mee, maar dan moet hij wel snel komen. nieuwe nokias met 5 MP camera komt ook al. LG heeft hem al, maar kwaliteit slecht zegt menVerwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:06: In hoeverre is deze telefoon, door al het uitstel, al weer 'verouderd'?
Is hij trouwens "multi-channel bluetooth" ? Want ik had begrepen dat de p910i slechts een bluetooth device tegelijk aankon...
[ Voor 45% gewijzigd door jkransen858 op 04-08-2006 13:25 ]
Verwijderd
Ja, BT 2.0; zit tegenwoordig in alle SonyEricsson telefoonsjkransen schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:10:
Is hij trouwens "multi-channel bluetooth" ? Want ik had begrepen dat de p910i slechts een bluetooth device tegelijk aankon...
Die Nokia is er pas in januari. Die LG is niet zo slecht, qua kwaliteit, echter het maken van een foto in de tussentijd kan je een bakkoffie gaan zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:27:
[...]
valt mee, maar dan moet hij wel snel komen. nieuwe nokias met 5 MP camera komt ook al. LG heeft hem al, maar kwaliteit slecht zegt men
Verwijderd
Ik neem aan dat je de P990 niet voor de camera koopt? anders zit je denk ik in de verkeerde threadVerwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:27:
[...]
valt mee, maar dan moet hij wel snel komen. nieuwe nokias met 5 MP camera komt ook al. LG heeft hem al, maar kwaliteit slecht zegt men
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 18:41 ]
Verwijderd
een antwoord wat nergens op slaat. Waarom koop jij de p990, om te bellen en smsen: koop dan een Nokia 3230 of zoiets. Om te internetten? Koop dan de Nokia 770 Tablet. Om foto's te maken? Koop dan een camera. Ik zou hem kopen om de combinatie van al die elementen, maar dan moet het op het moment van release wel een toestel zijn wat up to date is, en niet met specificaties op de markt komen die al lang weer achterhaald zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:40:
[...]
Ik neem aan dat je de P990 niet voor de camera koopt? anders zit je denk ik in de verkeerde thread
Verwijderd
Naar mijn mening is de P990 nog steeds een van de top toestellen. Als ik geen pocketPC aangeschaft had was ik nu ook met smart aan het wachten.
Mijn P910i kan mijn bluetooth carkit en bluetooth GPS module tegelijkertijd bedienenjkransen schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:10:
Is al bekend of en wanneer er een versie van TomTom Mobile (5) hiervoor uitkomt?
Verwijderd
Tja ik vind de camera op de P990i een bijzaak.. in tegenstelling tot bellen, smsen en internetten, maar das mijn mening..Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:22:
[...]
een antwoord wat nergens op slaat. Waarom koop jij de p990, om te bellen en smsen: koop dan een Nokia 3230 of zoiets. Om te internetten? Koop dan de Nokia 770 Tablet. Om foto's te maken? Koop dan een camera. Ik zou hem kopen om de combinatie van al die elementen, maar dan moet het op het moment van release wel een toestel zijn wat up to date is, en niet met specificaties op de markt komen die al lang weer achterhaald zijn.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
dan zijn er veel alternatieven: tenzij je bewust kies voor een specifiek OSVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 01:17:
[...]
Tja ik vind de camera op de P990i een bijzaak.. in tegenstelling tot bellen, smsen en internetten, maar das mijn mening..
Maar of het ook een goed alternatief is; ik heb nu een Qtek en heb er bijna spijt van dat ik niet gewacht heb op de P990.Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:19:
[...]
dan zijn er veel alternatieven: tenzij je bewust kies voor een specifiek OS
Ik ga dus ook de Qtek verkopen als de P990 leverbaar en deze kopen.
Verwijderd
kijk dan eens naar de HTC Tytn (QTek 9600) of de HP Ipaq 9615: zeker voor veel internet en dataverkeer. Deze toestellen hebben een 400 resp 416 Mhz processor terwijl de 990 nog met een 208 Mhz werkt.Ballebek schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:38:
[...]
Maar of het ook een goed alternatief is; ik heb nu een Qtek en heb er bijna spijt van dat ik niet gewacht heb op de P990.
Ik ga dus ook de Qtek verkopen als de P990 leverbaar en deze kopen.
Dit topic is gesloten.