qua... specs? levertijden? prijs? vertel vertel!
Kan je misschien vertellen bij welke T for Telecom (plaats) ???Ballebek schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:15:
[...]
M600 is donderdag te krijgen bij T for Telecom is mij toegezegd, anders vrijdag.
Hij heeft er 5 in de vrachtlijst staan
Niks bijzonders...EraZor schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:03:
qua... specs? levertijden? prijs? vertel vertel!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
....maar desondanks wordt je er niet vrolijk van? Teer zieltje
mijn p910i is stuk 
heb em met een pro assist verzekering afgesloten. BC heeft geen p910i meer zou pro assist die dingen nog kunnen leveren denken jullie?
heb em met een pro assist verzekering afgesloten. BC heeft geen p910i meer zou pro assist die dingen nog kunnen leveren denken jullie?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Tip van Flip: Belcompany Venlo heeft er nog een klein aantal...knny schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:14:
mijn p910i is stuk
It's a beautiful day!
Had ik alleen in het M600 topic geplaatst, sorry.RedHead schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:55:
[...]
Kan je misschien vertellen bij welke T for Telecom (plaats) ???
Spuistraat of Venestraat in Den Haag (weet ff niet hoe het daar heet).
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
mja ik had gehoopt dat ze ze niet meer hadden. Was benieuwd wat proassist dan had gedaanajpohv schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:22:
[...]
Tip van Flip: Belcompany Venlo heeft er nog een klein aantal...
of geld terug en bijbetaling p990
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Mijn P910i begint ook kuren te vertonen, en hij is al 2 keer gerepareerd, dus de derde keer wordt ie afgekeurd, dat is wat ze mij tenminste verteld hebben.knny schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:38:
[...]
mja ik had gehoopt dat ze ze niet meer hadden. Was benieuwd wat proassist dan had gedaan
of geld terug en bijbetaling p990
Hou ons op de hoogte
Heb proassist gemaild of ze nog p910i konden leveren.babbelbox schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:08:
[...]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Mijn P910i begint ook kuren te vertonen, en hij is al 2 keer gerepareerd, dus de derde keer wordt ie afgekeurd, dat is wat ze mij tenminste verteld hebben.
Hou ons op de hoogte
Ik laat het jullie weten
Geachte meneer ********,
Als u een verzekering via de Belcompany heeft kunt u het toestel daar gewoon inleveren.
Zij zullen bij ons een online schademelding doen en het toestel naar de reparateur sturen.
In de tussentijd kunt u gebruik maken van een leentoestel via de BelCompany.
Mocht het toestel niet meer te repareren zijn, dan wordt er een nieuw toestel geleverd.
De sony ericsson P910i is inderdaad niet meer leverbaar maar dan zal de logische opvolger geleverd worden (dus p990)
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet
Mevr. M.C.G. Vis
Claimservice ProAssist
GAAAAAAF
Als u een verzekering via de Belcompany heeft kunt u het toestel daar gewoon inleveren.
Zij zullen bij ons een online schademelding doen en het toestel naar de reparateur sturen.
Mocht het toestel niet meer te repareren zijn, dan wordt er een nieuw toestel geleverd.
De sony ericsson P910i is inderdaad niet meer leverbaar maar dan zal de logische opvolger geleverd worden (dus p990)
Met vriendelijke groet
Mevr. M.C.G. Vis
Claimservice ProAssist
GAAAAAAF
Ik geloof dat mijn P900 het ook niet zo goed meer doet ...knny schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:19:
Geachte meneer ********,
Met vriendelijke groet
Mevr. M.C.G. Vis
Claimservice ProAssist
GAAAAAAF
I've visited the Mothership @ Cupertino
FraudeVisionMaster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:23:
[...]
Ik geloof dat mijn P900 het ook niet zo goed meer doet ...
En door dat soort menden krijg ik nu mijn echt gejatte zooi niet meer vergoed à € 2.900,=
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
mja die van mij is gevallen en zodanig gevallen dat hij niet meer te fixen valt denk ik...
Het is wel jammer want als de datum van p990 echt week 35 word zit ik heel lang met een leentoestel opgescheept
Het is wel jammer want als de datum van p990 echt week 35 word zit ik heel lang met een leentoestel opgescheept
Mea Culpa!Ballebek schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:15:
[...]
Fraude
En door dat soort menden krijg ik nu mijn echt gejatte zooi niet meer vergoed à € 2.900,=

Ik heb ooit mijn Nokia 7110 kwijt geraakt tijdens een gewapende overval in een Snooker centrum in Den Haag. Tot op de dag van vandaag gebruik ik nog wel hetzelfde simkaartje (snel er uit gevist). Toen zou ik ook mijn toestel niet vergoed krijgen, maar kreeg het wel ivm het feit dat het met geweld pleging was.
De verzekering zat toen ook al te mutsen, dus het verbaasd me niets. Trouwens, 2.900 is een groot bedrag. Op mijn werk is er een reisverzekering tot 2.500 euro afgesloten voor de hardware die ik op mij draag. Phone en laptop (assesoires) vallen daar dus onder.
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
959 is toch veel geld voor de P990 gezien de mogelijkheden van dit toestel (zie phoneshop den haag)
offtopic:
John-Hendriks, waarom krijg ik toch bij elke post van jouw 't gevoel dat je negatief bent en geen interesse hebt in de P990i? Als je geen interesse hebt en meer een nokia freak bent (ik noem maar eens wat) ga in zo'n topic je mening uiten. Dank u.
John-Hendriks, waarom krijg ik toch bij elke post van jouw 't gevoel dat je negatief bent en geen interesse hebt in de P990i? Als je geen interesse hebt en meer een nokia freak bent (ik noem maar eens wat) ga in zo'n topic je mening uiten. Dank u.
Bij SallandAutomatisering staat dat ze de P990i binnen 1 a 10 werkdagen kunnen leveren. Normaal gesproken kloppen de leveringsdata van Salland uit mijn ervaring. Maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ze in dit geval gelijk hebben.
Is er intussen nog nieuws van de SE-testbank?
It's a beautiful day!
Verwijderd
[quote]ajpohv schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:38:
Ben gewoon kritisch. Sommige mensen kunnen schijnbaar dan die kritiek niet verdragen. Heb altijd met veel plezier een P910 (en eerder de 900 en de 800) gebruikt. Maar als ik kijk naar de performance van de 990 in relatie tot later verschenen producten van andere producenten is dit toestel naar mijn mening te laat op de markt gebracht en te duur in verhouding tot de prestaties. Ben juist helemaal geen nokiafreak maar gebruik wel een N80 (nu) omdat dat toestel op dit moment naar mijn mening de beste prijs/prestatie-verhouding levert.
offtopic:
Ben gewoon kritisch. Sommige mensen kunnen schijnbaar dan die kritiek niet verdragen. Heb altijd met veel plezier een P910 (en eerder de 900 en de 800) gebruikt. Maar als ik kijk naar de performance van de 990 in relatie tot later verschenen producten van andere producenten is dit toestel naar mijn mening te laat op de markt gebracht en te duur in verhouding tot de prestaties. Ben juist helemaal geen nokiafreak maar gebruik wel een N80 (nu) omdat dat toestel op dit moment naar mijn mening de beste prijs/prestatie-verhouding levert.
Heb me p910i naar de BC gebracht en nu is het afwachten geblazen
Heb zo'n 2100 nokia telefoon nu
[ Voor 5% gewijzigd door knny op 16-06-2006 13:21 ]
Verwijderd
zoknny schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:05:
Heb me p990 naar de BC gebracht en nu is het afwachten geblazen
heb jij die dan al?
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:43:
Ik kan je melden dat er geen 1 toestel bij de P990i in de buurt komt ook niet een N80 welke mijn idee de P990i dan nog het dichtst benaderd. Geen touchscreen en slechte batterij hebben mij doen besluiten te wachten op een P990i.
Anders plaats je je kritiek op gegevens van ervaring.... ik hoor je nu alleen maar af geven op het feit dat ie wat later is... buiten de 50 mensen die hier in dit topic neuzen interesseert het geen zak of die nu 3 weken eerder of later komt.ajpohv schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:38:
offtopic:
Ik kan je melden dat er geen 1 toestel bij de P990i in de buurt komt ook niet een N80 welke mijn idee de P990i dan nog het dichtst benaderd. Geen touchscreen en slechte batterij hebben mij doen besluiten te wachten op een P990i.
[ Voor 17% gewijzigd door nils7 op 16-06-2006 13:41 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
[quote]nils7 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:37:
wat later.... Ik kan me buiten de N91 geen toestel voor de geest halen wat een jaar na de introduktie nog niet op de markt is. zeker niet om het argument wat SE steeds gebruikt namelijk dat de software nog niet stabiel is, terwijl er al legio toestellen mee draaien. Wat de batterij betreft: laten we afwachten, dat was bij de 910 ook geen succes. Het touchscreen is een kwestie van voorkeur. Ik ben het met je eens dat het gemakkelijk is, maar ben inmiddels goed gewend aan het niet hebben daarvan er ervaar het niet echt als een gemis. Maar wie weet. Als de 990 beschikbaar is zal ik hem ongetwijfeld kopen en testen (heb nu ook voor de test een E61 maar ben daar niet echt blij mee, net als met de N91 niet). Trouwen, als je hebt gelezen hoeveel kritiek ik heb op de N80 zal je mij niet als Nokia-freak beschrijven. Het toestel gebruik om die reden die ik eerder aangaf: het meest complete/compacte toestel op dit momentVerwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:43:
[...]
Anders plaats je je kritiek op gegevens van ervaring.... ik hoor je nu alleen maar af geven op het feit dat ie wat later is... buiten de 50 mensen die hier in dit topic neuzen interesseert het geen zak of die nu 3 weken eerder of later komt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 14:28 ]
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:26:
Zomaar een paar. Ik zeg niet dat je een nokia-freak bent BTW. Mij maakt het ook niks uit Nokia of SE of B-S zelfs als het toestel maar aan zoveel mogelijk wensen voldoet. Het enige wat ik mis is interne GPS en HSDPA in de P990. GPS is op te lossen via een eventuele externe ontvanger via BT en HDSPA tjah ik weet niet of je zoveel verschil merkt op een telefoon zelf.
De implementatie UIQ -> Symbian V9.1 liep gewoon niet lekker. Met name waar de problemen in zaten waren de WLan en de Camera, alles wat de M600i dus mist daarom is deze er ook eerder. Ik neem aan dat ze alles hebben op kunnen lossen in de P990 daar deze in juli in productie zal gaan.
P800, SX1, Z1010, X, MpXnils7 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:37:
[...]
wat later.... Ik kan me buiten de N91 geen toestel voor de geest halen wat een jaar na de introduktie nog niet op de markt is. zeker niet om het argument wat SE steeds gebruikt namelijk dat de software nog niet stabiel is, terwijl er al legio toestellen mee draaien. Wat de batterij betreft: laten we afwachten, dat was bij de 910 ook geen succes. Het touchscreen is een kwestie van voorkeur. Ik ben het met je eens dat het gemakkelijk is, maar ben inmiddels goed gewend aan het niet hebben daarvan er ervaar het niet echt als een gemis. Maar wie weet. Als de 990 beschikbaar is zal ik hem ongetwijfeld kopen en testen (heb nu ook voor de test een E61 maar ben daar niet echt blij mee, net als met de N91 niet). Trouwen, als je hebt gelezen hoeveel kritiek ik heb op de N80 zal je mij niet als Nokia-freak beschrijven. Het toestel gebruik om die reden die ik eerder aangaf: het meest complete/compacte toestel op dit moment
Zomaar een paar. Ik zeg niet dat je een nokia-freak bent BTW. Mij maakt het ook niks uit Nokia of SE of B-S zelfs als het toestel maar aan zoveel mogelijk wensen voldoet. Het enige wat ik mis is interne GPS en HSDPA in de P990. GPS is op te lossen via een eventuele externe ontvanger via BT en HDSPA tjah ik weet niet of je zoveel verschil merkt op een telefoon zelf.
De implementatie UIQ -> Symbian V9.1 liep gewoon niet lekker. Met name waar de problemen in zaten waren de WLan en de Camera, alles wat de M600i dus mist daarom is deze er ook eerder. Ik neem aan dat ze alles hebben op kunnen lossen in de P990 daar deze in juli in productie zal gaan.
Verwijderd
[quote]nils7 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:01:
SX1 was een topper, zelf ook gehad (in april nog een nieuwe gekocht, tezamen met de 8850-gold en 8890 van Nokia, puur voor de verzameling). Z1010 vond ik tegenvallen, was wel eerste UMTSer. Hoop dat 990 goed in de markt wordt gezet. Op zich mijn voorkeur voor SE vanwege de geluidskwaliteit (duidelijk, hard genoeg en zonder ruis).Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:26:
[...]
P800, SX1, Z1010, X, MpX
Daarom heb ik lang een Motorola V60 gehad; die had echt perfect geluid alsof de beller aan de andere kant naast je stond!nils7 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:01:
[...]
Op zich mijn voorkeur voor SE vanwege de geluidskwaliteit (duidelijk, hard genoeg en zonder ruis).
[ Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 16-06-2006 17:35 ]
Iemand enig idee wat voor batterij er in de p990 gaat?
ik heb een K750i, en het zou wel heel erg relaxt zijn als die de zelfde batterij gebruik....
zal wel niet, maar wie weet.
ik heb een K750i, en het zou wel heel erg relaxt zijn als die de zelfde batterij gebruik....

Op nieuwemobiel pikte ik dit op:HKS-Skyline schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:37:
Iemand enig idee wat voor batterij er in de p990 gaat?
In het toestel is wel een nieuwe batterij gebruikt, de nieuwe BST-34. Deze Li-Pol 1120 mAh batterij heeft een groter uithoudingsvermogen dan de oudere P910i batterij.
jammer, maar toch mooi dat hij t lang uit houd, dank je
is er nou al bekend dat hij zeker in week 35 gaat komen? of is t toch eerder?
zit nog steeds met me nokia 2100
zit nog steeds met me nokia 2100
hij staat voor zweden gepland in week 28.... de M600 was zo'n 3 a 4 weken later dan in zweden hier
you do the maths....
Ben al es gaan rond kijken naar abo van vergelijkbaar-prijsklasse-telefoons.... en met een flex 30 1 jr. mag ik nog 280 euro bij lammeren... maar jah daar sparen we al een tijdje voor dus da hebben we wel
Ben al es gaan rond kijken naar abo van vergelijkbaar-prijsklasse-telefoons.... en met een flex 30 1 jr. mag ik nog 280 euro bij lammeren... maar jah daar sparen we al een tijdje voor dus da hebben we wel
mja ik moet hem dus ontvangen van me verzekering me p910i heeft fikse water en stootschade helaasnils7 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:00:
hij staat voor zweden gepland in week 28.... de M600 was zo'n 3 a 4 weken later dan in zweden hieryou do the maths....
Heb hem 2wkn geleden ingeleverd bij BC filiaal en nu is het afwachten
wat is dan een vergelijkbaar-prijsklasse-telefoon, volgens mijnils7 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:00:
hij staat voor zweden gepland in week 28.... de M600 was zo'n 3 a 4 weken later dan in zweden hieryou do the maths....
is deze verreweg t duurste.
Verwijderd
Volgens mij komt de Nokia 8800 ook in die prijsklasse. Niet te vergelijken qua kwaliteit/kunnen.
Het zou wel fijn zijn als al die UMTS_abonnementen een beetje goedkoper werden wanneer dit toestel uitkwam.
Het zou wel fijn zijn als al die UMTS_abonnementen een beetje goedkoper werden wanneer dit toestel uitkwam.
Ik heb de Nokia 9500 gepakt (580 euro los bij bep. webwinkels)... en heb er 30 euro bij opgetelt (N9500 kwam op 250 namelijk) dan kan het nooit tegen vallen...superpolm schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 08:20:
[...]
wat is dan een vergelijkbaar-prijsklasse-telefoon, volgens mij
is deze verreweg t duurste.
Moet ik alsnog een computer meeslepen op vakantie 
Doe alles via SSH en dat kon nou net zo mooi met deze telefoon!
Doe alles via SSH en dat kon nou net zo mooi met deze telefoon!
* jeehaa wacht nog steeds op die ene oerknal waarbij dit tooltje in de shops verschijnt.
Die p800 moet nu weer 4 weken mee naar frankrijk... das ook niet alles... zal je net zien dat in de tussentijd de 990 uit komt.
op het uiq 3.0 forum van my-symbian staan wat linkjes naar andere fora waar mensen beweren hem al te hebben... in Tehran
wat een
Die p800 moet nu weer 4 weken mee naar frankrijk... das ook niet alles... zal je net zien dat in de tussentijd de 990 uit komt.
op het uiq 3.0 forum van my-symbian staan wat linkjes naar andere fora waar mensen beweren hem al te hebben... in Tehran

Verwijderd
heb maar geen zorg, laatste berichten zijn eind augustus. Ga maar gerust naar Frankrijkjeehaa schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:44:
* jeehaa wacht nog steeds op die ene oerknal waarbij dit tooltje in de shops verschijnt.
op het uiq 3.0 forum van my-symbian staan wat linkjes naar andere fora waar mensen beweren hem al te hebben... in Tehranwat een
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:14:
[...]
heb maar geen zorg, laatste berichten zijn eind augustus. Ga maar gerust naar Frankrijk

Dan is ie uit bedoel ik ermee.... in Zweden wanneer die hier isVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:01:
[...]
Prettige vakantie alvast met veel warm weer
eind augustus..nils7 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:50:
[...]
Dan is ie uit bedoel ik ermee.... in Zweden wanneer die hier is
Quote uit mailtje SE:
De Sony Ericsson P990i wordt verwacht in het derde kwartaal van 2006. Zeer waarschijnlijk eind juli begin augustus.
Nou ik hoop er mee op de masters foto's mee te kunnen maken en volgens mij gaat dat kiele kiele worden!
er wordt flink wat gespeculeerd over de eerste batch (in aantal) en het moment van het verschijnen van een tweede batch. Volgens mij is het allemaal stemming makerij, maar er wordt zo gesproken op esato en my-symbian.
Op een zweedse site heeft iemand van SE gezegd dat Zweden de levering deze week krijgt, dat zien we dus van zelf wel.... wat overigens redelijk overeen komt met w32 hier in NL aangezien er bij de M600i ook 3 weken tussen zatjeehaa schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:41:
er wordt flink wat gespeculeerd over de eerste batch (in aantal) en het moment van het verschijnen van een tweede batch. Volgens mij is het allemaal stemming makerij, maar er wordt zo gesproken op esato en my-symbian.
nou laten we hopen dat Sweden deze week levering krijgt en wij 3 weken later
* Uberprutser boekt retourtje Zwedenknny schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:05:
nou laten we hopen dat Sweden deze week levering krijgt en wij 3 weken later
* HKS-Skyline wil SE graag een schop onder het achterwerk geven aangezien t nu wel lang genoeg heeft geduurd
is dr een manier om je backup van je p910i na te lezen via een programma zodat je alle nummers weer ziet? ben namelijk al mijn nummers kwijt die op me tel stonden en er staat niks op de sim
Als je een backup hebt van de P910 dan kun je deze toch weer terug zetten op de P910i of zie ik dat verkeerd? Backup van de P910 op de P990 gaat niet!knny schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:57:
is dr een manier om je backup van je p910i na te lezen via een programma zodat je alle nummers weer ziet? ben namelijk al mijn nummers kwijt die op me tel stonden en er staat niks op de sim
voor de p800 kon dat wel, hij slaat m op in een rar geloof ik. Deze kon je openen en zo kon je bij al je bestanden kon. dit is te lang geleden, ik kan niets meer terug vinden...
Wat nieuws over de P990:
Nou hopen dat dit een goed teken is
BronWednesday 12 July 2006
Nokia Icon: a bracelet and a ring with Bluetooth [ 12-07-2006 14:25 ]
Author: Verа Kozlova Source: Yanko Design Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum
The Argentinean designer Manuel Lypes Revol has developed some interesting Bluetooth-accessories in the framework of the Nokia Icon project. The style agrees with the fashion handset Nokia 7280.
One of them is the bracelet equipped with an OLED LCD, which can display SMS, incoming calls, time and graphics. The second accessory is the ring for the thumb. At the incoming call or message the stripes start glowing.
NTT DoCoMo starts sales of HTC Windows-communicator [ 12-07-2006 14:02 ]
Author: Serge Novikov Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum
Today NTT DoCoMo and High Tech Computer Corp. (HTC) have announced the “hTc Z” communicator powered by Windows Mobile 5.0 Japanese edition. DoCoMo starts sales of it late in July.
The main specs of the hTc Z communicator:
* Operating system: Windows Mobile 5.0 Japanese edition, synchronized with Windows Server and Microsoft Exchange Server 2003 SP2, including the support of push technology
* Standard QWERTY-keyboard, more comfortable to work with text, e-mail and so on
* E-mail: POP3 and IMAP4. Multiple e-mail access. The opportunity to edit WORD and EXCEL documents in mail and view PowerPoint and PDF documents
* Dual-mode W-CDMA and GSM/GPRS supporting voice and data transfer
* Bluetooth
* Wireless ActiveSync
* Protected access to the Internet with opportunities of 3G FOMA network
* Compatibility with (IEEE802.11b/g) networks
* Dimensions: 112.5x58x22 mm
* Weight: 176 g
* Standby time: approx. 180-250 hours (WCDMA) / 200 hours (GSM)
* Talk time: approx. 120-240 minutes (WCDMA) / 240-300 minutes (GSM)
* Data transfer: 3G (W-CDMA), GSM/GPRSW-LAN (IEEE802.11b/g)
* LCD: 2.8” TFT, 240x320 pixels, 65536 colors
* Misc: IrDA port, microSD slot, Bluetooth v2.0, miniUSB port
* External camera: 2-megapixel, CMOS with macro mode
* Internal camera: CMOS, 110 K pixel
* Memory: 128 MB/64 MB (Flash/SDRAM)
* Input means: QWERTY-keyboard, touchscreen, scrolling wheel
* OS: Microsoft Windows Mobile 5.0 Japanese-edition with preinstalled MSFP update
* Main applications: Pocket Outlook, Internet Explorer Mobile, Office Mobile, Windows Media Player 10 Mobile, PDF Viewer.
LifeBook C1410: a low-price 15.4” business notebook [ 12-07-2006 11:36 ]
Author: Verа Kozlova Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum
Fujitsu Computer Systems has announced the American release of its LifeBook C1410 notebook, which is a low-price business model. It is based on Intel Core Duo (T2300E, T2400 or T2500) processors.
The LifeBook C1410 is equipped with a 15.4” widescreen LCD, weighs less than 2.9 kg and can work for 11 hours offline (with the additional battery in the module compartment). There you can also insert an optical drive. Wireless opportunities involve Intel PRO/Wireless 3945ABG adapter and Bluetooth 2.0 module. The price for the LifeBook C1410 starts from $1039 for the basic configuration.
Nokia 3250 music smartphone breaks a million mark [ 12-07-2006 09:15 ]
Author: Verа Kozlova Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum
Nokia has reported that above one million Nokia 3250 handsets had been sold since the start of sales in March 2006. It took the smartphone less than 4 months to break a million mark.
I’d remind you that Nokia 3250 is positioned as a music solution with a 2-megapixel camera and an original form-factor. Here you can read the review.
Tuesday 11 July 2006
LG PM800: a PDA with DMB supporting navigation services [ 11-07-2006 16:29 ]
Author: Serge Novikov Source: Akihabara News Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum
LG Electronics is selling its PDA Pocket PC with DMB-receiver in Korea for a year, and today the company said it had successfully developed TPEG (Transport Protocol Experts Group) for the PM800. Unlike an ordinary GPS system TPEC doesn’t require extra hardware to display info on the road traffic. Now the users of the PM800 can see a road jam or other traffic situation on the map online.
Zune: the future player by Microsoft, rumors [ 11-07-2006 12:48 ]
Author: Verа Kozlova Source: Gizmodo Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum
There emerged new rumors about a would-be player by Microsoft. Last week we mentioned that the company was preparing the release of a competitor to the popular Apple iPod player for the Christmas holidays. Now Seattle Times says the project under the Argo codename will extend the Xbox line. It will include the player and online services.
Other sources report the official name would be the Zune. On the picture below you can see the final design version of the Microsoft flagman MP3-player. However, it would be strange if this assumption will come true – you can see it with the naked eye that the similarity with the Apple product.
Sony Ericsson P990i approved by the FCC [ 11-07-2006 00:01 ]
Author: Klimov Oleg Source: engadget Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum
Sony Ericsson P990i was announced last October, and its release was suspended many times. Now the release date is eventually defined – 3Q 2006. Sony Ericsson P990i has been finally approved by the FCC.
The new model is based on Symbian OS 9.1/UIQ 3, supports GSM 900/1800/1900 and UMTS 2100 networking and has wide functional opportunities: a 2.8” touchscreen LCD, Wi-Fi, Bluetooth 2.0, a 2-megapixel camera, a QWERTY-keyboard and so on.
Verwijderd
eigenlijk nikszeggend dus: 3e kwartaal 2006, iets wat al 3 maanden vaststond.DaannO schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:06:
Wat nieuws over de P990:
[...]
Bron
Idd, maar we weten teminste dat hij wel is goed gekeurdVerwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 07:43:
[...]
eigenlijk nikszeggend dus: 3e kwartaal 2006, iets wat al 3 maanden vaststond.
is er nou ook al een verkoopprijs bekend gemaakt?
ik weet nog dat mijn P910i ruime 700 euro los koste
ja het kan nog vet lang duren... heb al ruim 4 weken zo'n gave 3310 
Ben em bijna zat
Ben em bijna zat
wisten jullie dat de p800 kan vliegen? tis echt ongelooflijk, ik denk dat ik hem maar hou... tis alleen dat ik dan af en toe de melding krijg dat er een sim fout is.
overal duiken berichtjes op van mensen uit het buitenland die de apparaatjes op de pre-shipping lijst hebben staan. Echter zijn ze nog niet geleverd, zoals aangegeven. Ik blijf bidden... "voor 20 july svp"
overal duiken berichtjes op van mensen uit het buitenland die de apparaatjes op de pre-shipping lijst hebben staan. Echter zijn ze nog niet geleverd, zoals aangegeven. Ik blijf bidden... "voor 20 july svp"
wow dat zou goed nieuws betekenen. Als ie goedgekeurd is in de USA dan moet hij er toch aan gaan komen, Maar waarschijnlijk heeft sweden hem eerst en wij 3 weken laterjeehaa schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:29:
wisten jullie dat de p800 kan vliegen? tis echt ongelooflijk, ik denk dat ik hem maar hou... tis alleen dat ik dan af en toe de melding krijg dat er een sim fout is.
ook een quote van pdatotaal.nl
[QUOTE=Nils Ariens]Nu de lanceer datum in het verschiet ligt, richt ik dit topic op met relevante data en informatie wat er nu vrij komt.
Hieronder een lijstje met data: [size=-2](onofficieel dat wel)[/size]
Welke week leven we nu: week 27
Productie datum: 03 juli
Verschepingsdatum: week 28
Eerste internationale levering: week 28*
Eerste nationale levering: week 33/34** (exclusief import modellen)
De doos

[ Voor 32% gewijzigd door knny op 13-07-2006 16:15 ]
[ Voor 92% gewijzigd door zeef op 13-07-2006 22:40 ]
Verwijderd
[quote]knny schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:50:
[...]
wow dat zou goed nieuws betekenen. Als ie goedgekeurd is in de USA dan moet hij er toch aan gaan komen, Maar waarschijnlijk heeft sweden hem eerst en wij 3 weken later
[...]
wow dat zou goed nieuws betekenen. Als ie goedgekeurd is in de USA dan moet hij er toch aan gaan komen, Maar waarschijnlijk heeft sweden hem eerst en wij 3 weken later
eind augustus dusquote: Nils AriensNu de lanceer datum in het verschiet ligt, richt ik dit topic op met relevante data en informatie wat er nu vrij komt.
Hieronder een lijstje met data: [size=-2](onofficieel dat wel)[/size]
Welke week leven we nu: week 27
Productie datum: 03 juli
Verschepingsdatum: week 28
Eerste internationale levering: week 28*
Eerste nationale levering: week 33/34** (exclusief import modellen)
De doos
[afbeelding]
Verwijderd
685 in Den Haag nuknny schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:37:
is er nou ook al een verkoopprijs bekend gemaakt?
Verwijderd
phoneshop, maar -uiteraard- nog niet leverbaarVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:50:
waar in den haag?
Verwijderd
2call is phoneshop. bij 2call kost ie trouwens 629 euri.
Volgende keer dat je "nu" schrijft bedoel daar dan ook nu mee
Verwijderd
dat bedoel ik toch ook: de prijs is NU 685Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:49:
2call is phoneshop. bij 2call kost ie trouwens 629 euri.
Verwijderd
Vinden jullie hem niet veel te groot? Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook de P800, 900 en de 910 gehad (gebruik 910i trouwens nog steeds als 'main' telefoon) maar deze lijkt me zoveel 'dikker', echt zo'n blok wordt het dan zeg maar en de achterkant ben ik ook niet stuk van..
mua hij valt echt mee in het echt..Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:10:
Vinden jullie hem niet veel te groot? Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook de P800, 900 en de 910 gehad (gebruik 910i trouwens nog steeds als 'main' telefoon) maar deze lijkt me zoveel 'dikker', echt zo'n blok wordt het dan zeg maar en de achterkant ben ik ook niet stuk van..
Verwijderd
Hmmn, ik had al meer of min besloten om een M600i te nemen, maar in dat geval wacht ik nog even
Is er al ergens een dummy te 'bevoelen' ?
Bij de mediamarkt bijlmer heb ik hem gezien 2x 1 of andere knuppel (niet mediamarkt medewerker overigens) vertelde tegen een andere knuppel dat hij al uit was enzo (hij was in een geel blousje en het was afgelopen zaterdag avond, dus voel je je aangesproken als je dit leest: LOSERVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:16:
Hmmn, ik had al meer of min besloten om een M600i te nemen, maar in dat geval wacht ik nog evenIs er al ergens een dummy te 'bevoelen' ?
De P990i is overigens in alle dimensies 1mm kleiner dan de P910i en ik meen 4 gram lichter zelfs.... hij oogt overigens groter!
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:16:
[...]
dat bedoel ik toch ook: de prijs is NU 685
T zal mij benieuwen wanneer de p990 bij ons op de lijst komt bij mij op t werk weten we nog niks verder
Daar hangt een lijst met eind juli/begin aug.
handleiding staat wel online alleeen je moet even beeld roteren naar rechts kon t niet wijzigen namelijk
ENJOY!!!
https://gullfoss2.fcc.gov...=655072&native_or_pdf=pdf deel 1
https://gullfoss2.fcc.gov...=655073&native_or_pdf=pdf deel 2
Daar hangt een lijst met eind juli/begin aug.
handleiding staat wel online alleeen je moet even beeld roteren naar rechts kon t niet wijzigen namelijk
ENJOY!!!
https://gullfoss2.fcc.gov...=655072&native_or_pdf=pdf deel 1
https://gullfoss2.fcc.gov...=655073&native_or_pdf=pdf deel 2
[ Voor 56% gewijzigd door knny op 15-07-2006 21:56 ]
Hee, geweldig die gebruiksaanwijzing!
Wat ik alleen niet kon vinden is of je er ook makkelijk repeterende afspraken ik kan zetten, met een instelbare tussentijd. Dus dingen als "elke woensdag om 13:00-14:00u in de maand juli", wat ik in m'n werk veel gebruik en wat wel in een bejaarde Palm III zit. Mijn vrouw heeft een W800i, en die kan dat soort dingen dus niet. In de gebruiksaanwijzing van de P990 kan ik dit ook niet vinden. Kan-ie het echt niet? Ben even benieuwd of iemand met een M600i dit weet, want die heeft een heel eind dezelfde software...
http://www.bengalboy.com/....php?topic_id=316&start=0
wellicht kom je dat hier tegen.. heeeel veele foto's van de p990i
wellicht kom je dat hier tegen.. heeeel veele foto's van de p990i
Ik kan in me P910 wel repeterende afspraken maken maar niet afbakenen met intervals... dus aan het eind van de periode zal je ze moeten verwijderen!Parody schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:50:
Hee, geweldig die gebruiksaanwijzing!Wat ik alleen niet kon vinden is of je er ook makkelijk repeterende afspraken ik kan zetten, met een instelbare tussentijd. Dus dingen als "elke woensdag om 13:00-14:00u in de maand juli", wat ik in m'n werk veel gebruik en wat wel in een bejaarde Palm III zit. Mijn vrouw heeft een W800i, en die kan dat soort dingen dus niet. In de gebruiksaanwijzing van de P990 kan ik dit ook niet vinden. Kan-ie het echt niet? Ben even benieuwd of iemand met een M600i dit weet, want die heeft een heel eind dezelfde software...
Bij ons op de BC staat nog steeds eind juli/aug leverbaar dus daar hebben we nog niet veel aan
Zolang ie maar voor 31 augustus er is; krijg je bij Vodafone 10MB per maand gratis bij een 35 euro of hoger abbo
denk dat we dat wel gaan halenBallebek schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:06:
Zolang ie maar voor 31 augustus er is; krijg je bij Vodafone 10MB per maand gratis bij een 35 euro of hoger abbo
Waar ga jij hem halen dan? Bij mij hangt t af van de verzekering wat die doet met me p910i met waterschade die niks meer doet. Of ze geven geld terug voor nieuw toestel of ze betalen de opvolger (p990i)
Ik heb dus niet voor niets 5,95 p/mnd 2,5 jaar betaald al
Mja werk zelf bij de BC dus heb em dan wel als eerste
[ Voor 10% gewijzigd door knny op 17-07-2006 21:22 ]
Ik heb hem in bestelling staan bij de Phoneshop hier in Den Haag (sinds half november al
) maar als ik hem ergens anders eerder kan krijgen gaat dat um worden ben het een beetje zat dat wachten...
kan niet uit de site opmaken dat hun het toestel op voorraad moeten hebben
verklaar nader
Ik ga wel een N80 halen dit duurt me te lang... kijk wel een x naar de P990 als ie er idd is en of het wat is kan dan altijd nog wel beslissen om over te stappen!
Verwijderd
denk dat er genoeg op voorraad zijn straks: als je kijkt hoeveel mensen er in het jaar wachten al zijn afgehaakt en inmiddels een ander toestel (met op zich zeker zo goede prestaties) hebben gekochtknny schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:21:
[...]
denk dat we dat wel gaan halen
Waar ga jij hem halen dan? Bij mij hangt t af van de verzekering wat die doet met me p910i met waterschade die niks meer doet. Of ze geven geld terug voor nieuw toestel of ze betalen de opvolger (p990i)
Ik heb dus niet voor niets 5,95 p/mnd 2,5 jaar betaald al
Mja werk zelf bij de BC dus heb em dan wel als eersteneem gewoon aan dat elk filiaal er 1 opgestuurd krijgt
nou het was met de p910i ook dat er een 1e batch was en daarna echt 2/3 weken niks leverbaar SE heeft vaker leverproblemen gehad namelijk;)Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:41:
[...]
denk dat er genoeg op voorraad zijn straks: als je kijkt hoeveel mensen er in het jaar wachten al zijn afgehaakt en inmiddels een ander toestel (met op zich zeker zo goede prestaties) hebben gekocht
Verwijderd
hopelijk hebben ze er toch van geleerd: ze hebben er bijna een jaar bedenktijd voor gehad. Als je levering van de P990 net zo slecht is als de planning zie ik de bui wel hangen voor SE: wordt het echt een mid-section companyknny schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:50:
[...]
nou het was met de p910i ook dat er een 1e batch was en daarna echt 2/3 weken niks leverbaar SE heeft vaker leverproblemen gehad namelijk;)
kan me voorstellen dat ze meer dan genoeg tijd hebben gehad om te produceren.. de hardware is namelijk al maanden niet veranderd, alleen de software was niet goed genoeg voor een release.
Ik hoop dat ze de tijd die ze nodig gehad hebben voor de software gebruikt hebben om te produceren zodat er een goede release kan zijn.
Ik hoop dat ze de tijd die ze nodig gehad hebben voor de software gebruikt hebben om te produceren zodat er een goede release kan zijn.
It's just a donkey
Verwijderd
precies mijn idee, als het ze nou nog niet lukt moeten ze maar snel stoppen met mobieltjes en terug naar cassette-spelersuniquorn schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:48:
kan me voorstellen dat ze meer dan genoeg tijd hebben gehad om te produceren.. de hardware is namelijk al maanden niet veranderd, alleen de software was niet goed genoeg voor een release.
Ik heb gisteren een nieuwe walkman WM-22 gekocht via Ebay dus ik ga al terug naar de bandjesVerwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:58:
[...]
precies mijn idee, als het ze nou nog niet lukt moeten ze maar snel stoppen met mobieltjes en terug naar cassette-spelers
Komt uit 1978 deze!
[ Voor 3% gewijzigd door Uberprutser op 19-07-2006 00:20 ]
Verwijderd
Kijk zo vind ik hem nou echt mooi! Zonder klepje!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 02:00 ]
maar hier staat dus p990 op de onderkant terwijl alle andere foto's quickshare toonden/
Verwijderd
los tussenstukje in de doos misschien, volgens mij bij de P910 ook?jeehaa schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 08:08:
maar hier staat dus p990 op de onderkant terwijl alle andere foto's quickshare toonden/
Dat Quickshare logotje zit op het klepje waar je ook het numerieke gedeelte in klikt.
Mijn keuze voor een nieuwe telefoon (verlenging 8 oktober) ging uit van N9500 Communicator en deze. De Communicator omdat ik altijd al graag die telefoon wilde hebben. Maar daar schijnen regelmatig probleempjes mee te zijn zoals het breken van de scharnieren e.d.
Deze lijkt me dus een geschikte keuze mede omdat je het klepje los kan koppelen aangezien dat bij mij een grote kans heeft om kapot te gaan (dat geluk heb ik altijd weer).
Ik hoop dat het een beetje te krijgen is voor een 2 jarig 25 euro verlenging bij Orange.
Deze lijkt me dus een geschikte keuze mede omdat je het klepje los kan koppelen aangezien dat bij mij een grote kans heeft om kapot te gaan (dat geluk heb ik altijd weer).
Ik hoop dat het een beetje te krijgen is voor een 2 jarig 25 euro verlenging bij Orange.
Dit topic is gesloten.