SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Jah bedoel ik ook alleen hij quote maar 1 quote in jouw quote en niet allesEggy schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:02:
[...]
Daarom reageerde ik ook op diegene die om jouw bron vroeg en zei ik bovendien dat de vertraging -nu ook officieel- aangekondigd was op de SE site.
Nog wat live foto's van de M600i trouwens:
http://www.se-community.com/album.php?album_id=434
Waarom heeft de M600i nog geen eigen thread?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ga je gangnils7 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:16:
[...]
Waarom heeft de M600i nog geen eigen thread?
Die M600 is wel erg cool. Misschien iets voor na m'n K750.
dacht dat zoiets voorbehouden was aan microsoft pocket pc's/telefoon's
Hebben de nieuwe Nokia's ook! Ook het nieuwe synchronisatie programma werkt zoals ActiveSync!DDX schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:13:
wel leuk dat ze 'Push Email' met 'Microsoft Exchange ActiveSync' gaan ondersteunen
dacht dat zoiets voorbehouden was aan microsoft pocket pc's/telefoon's
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
is het gewoon compatible en kan je syncen via push met een exchange server ?
Ik doelde op het programma activesync wat Windows Mobile gebruikers gebruiken om hun apparaten te synchroniseren.DDX schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:03:
wat bedoel je met 'zoals' ?
is het gewoon compatible en kan je syncen via push met een exchange server ?

activesync voor pocketpc's is op dit moment nog geen pushnils7 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:00:
[...]
Ik doelde op het programma activesync wat Windows Mobile gebruikers gebruiken om hun apparaten te synchroniseren.
(komt pas via servicepack voor de pocketpc's ergens in Q1 2006)
dus als sonyeircsson wel push activesync gaat ondersteunen ga ik toch weer kijken naar de P990i (of misschien toch maar de M600i die ook best ok is volgens mij)
ik zat eigenlijk al meer te kijken voor een pocketpc telefoon omdat ik toch graag direct notify heb als ik nieuwe email heb
* Eigenlijk geen idee wat blackberry is?jozy schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:28:
Wel jammer dat het geen innovatief ding is. Hij is onderhand zelfs antiek. Wat heb je aan blackberry als blackberry dit jaar nog met hun service gaat stoppen. Wifi b is gewoon te traag, 2 megapixel is onderhand history en als je bedenkt hoe groot dat ding is en maar 80 MB eigen geheugen heeft en een fortuin wat je ervoor betaald. Jammer want ik had hem graag als opvolger van mijn P900 gehad...
Is dat belangrijk.?
* WifiB lijkt me zat voor iets wat 'n 2GB aan Duostick limiet heeft.
* 2Mpixel is al zeer praktish tov die VGA resolutie wat de p800 heeft.
* 80MB lijkt weinig maar daar voor heeft het ook 'n memory uitbreiding in de form van MSDuo
P800 heeft het moeten doen met 12MB wat geen probleem is.
P900 heeft 16MB ook nogal 'n vooruitgang. En ondertussen zijn die MSDuo ook steeds in grotere memsizes te verkrijgen. En betaalbaar geworden.
Of is het nieuwe OS zo kolosaal geworden
Telefoons met 640MB hebben vaak de luxe niet van geheugen uitbreiding door 'n mem stick variant.
Denk eerder dat het verschil tussen P900 en P990 wat geringer is dat de pret drukt.
Maar ja ik ben ook niet meteen gegaan voor de eerste P800 opvolger aangezien de meer waarde zo gering was. Die meer waarde is nu natuurlijk 'n vlink stuk gegroeid.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Het had wel leuk geweest om 802.11g te ondersteunen vanuit de telefoon, want dan hoeft mijn netwerkje van 54Mbit niet terug te vallen op de langzaamste speler aan mijn AC.SuperG schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 07:27:
[...]
* Eigenlijk geen idee wat blackberry is?
Is dat belangrijk.?
* WifiB lijkt me zat voor iets wat 'n 2GB aan Duostick limiet heeft.
* 2Mpixel is al zeer praktish tov die VGA resolutie wat de p800 heeft.
* 80MB lijkt weinig maar daar voor heeft het ook 'n memory uitbreiding in de form van MSDuo
P800 heeft het moeten doen met 12MB wat geen probleem is.
P900 heeft 16MB ook nogal 'n vooruitgang. En ondertussen zijn die MSDuo ook steeds in grotere memsizes te verkrijgen. En betaalbaar geworden.
Of is het nieuwe OS zo kolosaal geworden
Telefoons met 640MB hebben vaak de luxe niet van geheugen uitbreiding door 'n mem stick variant.
Denk eerder dat het verschil tussen P900 en P990 wat geringer is dat de pret drukt.
Maar ja ik ben ook niet meteen gegaan voor de eerste P800 opvolger aangezien de meer waarde zo gering was. Die meer waarde is nu natuurlijk 'n vlink stuk gegroeid.
I've visited the Mothership @ Cupertino
ik maak me meer zorgen om de beveiliging. Als ie maar wpa ondersteunt.
I'm with stupid... ^tijsco schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:10:
de meeste accespoints ondersteunen toch de optie om zowel het b als het g netwerk te gebruiken?
ik maak me meer zorgen om de beveiliging. Als ie maar wpa ondersteunt.
Zonder WPA ga ik het niet leuk vinden en ga ik echt neuzen bij concurenten van SE. Maar ... wat betreft b en g AP's. Mijn LinkSys draait zichzelf terug als er een b-only device in het netwerk komt en zal dus niet b en g simultaant laten draaien. Die snelheids verlaging doetie met de default setting (auto speed), maar dat wil ik eigenlijk niet.
Ik zat effe te snuffelen bij Nokia en die heeft al wel 1 of 2 toestellen/devices die 802.11g ondersteunen.
* VisionMaster hoopt op veel advancements in de komende maanden bij SE.
Ga daar maar niet vanuit de P990 blijft het topmodel voor 2006!VisionMaster schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:57:
[...]
* VisionMaster hoopt op veel advancements in de komende maanden bij SE.
b is ook snel genoeg; die telefoon kan nooit sneller data overpompen dan 11Mbit intern.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Sure, dat kunnen de Nokia's ook niet verwerken, maar ze kunnen er wel voorzorgen door op 54Mbit te connecten dat mijn laptop in het zelfde wireless netwerk nog wel full-speed blijft internetten bijv.Ballebek schreef op zondag 19 februari 2006 @ 19:19:
Volgens mij is WPA een standaardonderdeel van Symbian geworden dus dat zal er dan wel in zitten.
b is ook snel genoeg; die telefoon kan nooit sneller data overpompen dan 11Mbit intern.
Mis ik iets? De meeste AP's doen mixed network => B en G door elkaar met dezelfde snelheidVisionMaster schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:46:
[...]
Sure, dat kunnen de Nokia's ook niet verwerken, maar ze kunnen er wel voorzorgen door op 54Mbit te connecten dat mijn laptop in het zelfde wireless netwerk nog wel full-speed blijft internetten bijv.
Ik heb hier 2x een 54g en 1x een 11b en dat gaat naadloos naast elkaar ook qua snelheid.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Uhm... schakelt het niet terug naar 11Mbit omdat er een 11Mbit in je wireless rond hangt?Ballebek schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:30:
[...]
Mis ik iets? De meeste AP's doen mixed network => B en G door elkaar met dezelfde snelheid
Ik heb hier 2x een 54g en 1x een 11b en dat gaat naadloos naast elkaar ook qua snelheid.
Als dat niet gebeurt stel ik mezelf in mijn kennis over wireless netwerken telleur en ga ik effe weer de config van mijn wireless AP veranderen, zodat het wel werkt.
Deel 4 staat er ook opKeeZ schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:34:
Deeltje 3 van de review -met name inhoudelijk over UIQ 3 (wat er ontzettend lekker uit ziet...) zijn er al introductiedata gespot en/of prijzen ??
http://www.mobile-review....icsson-p990part3-en.shtml
Ik ben namelijk nog aan het nadenken over de (tijdelijke) aanschaf van de p910i tot die tijd...
http://www.mobile-review....icsson-p990part4-en.shtml
Verwijderd
toch nog (minimaal) een maand of 4 geduld hebben .......jeehaa schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:45:
Barst... hij moet sneller komen. Vanmorgen brak het klipje van het klepje van m'n p800 spontaan af, zonder dat ik aan het klepje/klipje zelf zat... naast de krassen op het scherm is dit nu de druppel die bepaalde dat ik de 990i ga kopen
Pieter_Breda
http://www.bengalboy.com/...de=flat&order=ASC&start=0 en review.
Ik heb er gisteren mee liggen te spelen en vondt het erg handig werken. Wel nog erg langzaam laat ik me er van overtuigen dat de software nog niet helemaal ok was of 't toestel al zodanig misbruikt was met instellingen.
Het klepje voelde iets wat plastic aan maar heb niet 't idee dat ik het kon breken. Volgens SE is deze telefoon over 2 maanden beschikbaar.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Waar heb je mee liggen spelen na t zien van de foto's?-nickx- schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:06:
Ik weet niet of hij er bij stond maar hier nog een preview:
Ik heb er gisteren mee liggen te spelen en vondt het erg handig werken. Wel nog erg langzaam laat ik me er van overtuigen dat de software nog niet helemaal ok was of 't toestel al zodanig misbruikt was met instellingen.
Het klepje voelde iets wat plastic aan maar heb niet 't idee dat ik het kon breken. Volgens SE is deze telefoon over 2 maanden beschikbaar.
2 maanden is wel erg optimistisch.... ze moeten blij zijn als ze juli halen!-nickx- schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:06:
Ik weet niet of hij er bij stond maar hier nog een preview:
Verwijderd
Met 't klepje : ) en de scan functies voor businesscards: ) viespeuksuperpolm schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:10:
[...]
Waar heb je mee liggen spelen na t zien van de foto's?
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Vond het een leuk toestel maar had het gevoel dat hij al aardig verkracht was (dat draai ding aan de zijkant) en dat de software nog niet af is; heel vaak probeerde ik iets te doen en sprong ie weer terug naar het stand-by scherm.
Heb ook bij Nokia naar de E61 gekeken (wil 1 van de 2 toestellen) maar daar irriteerde ik mij er hel erg aan de joystick die erop zit; die is niet zo gevoelig waardoor je niet even snel door een menu heen kan skippen. Heb 3 verschillende E61's geprobeerd om te kijken of het niet hetzelfde verhaal was als de P990i maar bij de Nokia is het echt hardwarematig.
Zelf vind ik het een erg mooie GSM (zonder klepje), al is het veel meer dan dat. En dat vind ik juist het aantrekkelijke aan deze GSM. Ik zoek al enige tijd een vervanger voor mijn K700i met een goede agenda functie en een beter cam. Ik heb hetzelf gehad met een fysieke agenda en wil gewoon altijd een agenda bij me hebben. En aangezien ik mijn GSM altijd bij me heb is dit perfect. Daarnaast is natuurlijk het connecten met WLAN en andere feats ook niet mis
Verwijderd
Ik ga helaas in Juli pas richting HongKong

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Dus helaas.
Overigens komt dit toestel volgens www.se-store.co.uk op 6 juni uit.
[ Voor 12% gewijzigd door vbmot op 21-03-2006 01:55 ]
Ook maar dat ik dat weet!
Welke opties ik nog mis:
- Stereo luidspreker
- Opnemen telefoongesprekken (Kan dmv firmware upgrade)
- EDGE
- 802.11g
- GPS
- Plek voor twee geheugenkaarten
- UPnP
Maar goed, er moet nog wat te wensen blijven. Ik denk dat dit de opvolger wordt van mijn 6230. Alleen moet hij wel in mijn broekzak passen...
[ Voor 19% gewijzigd door Mr.Vulcano op 22-03-2006 08:48 . Reden: Enkele opties verwijderd ]
Ik las inderdaad ergens dat je 'm via een USB verbinding als externe harde schijf op de pc aan kunt sluiten.ck2000nl schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:53:
USB? Der zit toch wel een kabel voor de USB verbinding? Of heb ik het nou mis?
Keuze wordt nu toch wel erg moeilijk:
Wordt het een P990i, een M600i of een K790i
respectievelijk:

Ik weet 't niet meer...
moeilijk, moeilijk moeilijk

[ Voor 14% gewijzigd door Mini Poeper op 29-03-2006 07:28 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Vulcano op 30-03-2006 10:03 . Reden: camera =! telefoon :) ]
Ik denk dat je het woordje 'camera' voor telefoon bent vergeten?Mr.Vulcano schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:28:
..M600i geen telefoon..
De N80 heeft wel UMTS. Maar ik zit idd ook te twijfelen tussen de N80 en de P990.Mr.Vulcano schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:28:
De K790i heeft geen touchscreen en de M600i geen telefooncamera en de N80 geen UMTS/touchscreen. Dus de P990 blijft de favoriet. Alleen hoop ik dat ik deze niet te groot vind!
De K790i vind ik niet echt in hetzelfde straatje thuishoren. Als je een goede camera wil met een leuke telefoon moet je de K790 nemen, wil je een pda/smartphone dan neem je de p990. En die 2mp camera is nog behoorlijk goed hoor.
De p990 lijkt mij een betere telefoon dan de n80. Ik denk dat de N80 redelijk sloom zal zijn door het hoge resolutie scherm, en d batterijcapaciteit is wel erg laag.
Mijn abo loopt in mei af, dus ik hoop dat SE een beetje opschiet en de prijs niet te hoog zal maken
Mwoah of de kwaliteit nou zo goed is van de P990i, bekijk deze foto eens. Moet er wel bij zeggen dat de software van de camera nog niet af is maar 2 maanden geleden was de kwaliteit op die foto zo.En die 2mp camera is nog behoorlijk goed hoor.
De N80 was redelijk snel op de CeBIT maar nog niet stabiel genoeg (naar mijn mening) we hadden er nog geen 3 minuten voor nodig om hem vast te laten lopen! Maar ze hebben nog enkele maanden omdat te kunnen fixen!Ik denk dat de N80 redelijk sloom zal zijn door het hoge resolutie scherm, en d batterijcapaciteit is wel erg laag.
Mei gaat de P990i er nog niet zijn! Wordt op z'n vroegst! juli.Mijn abo loopt in mei af, dus ik hoop dat SE een beetje opschiet en de prijs niet te hoog zal maken
Als je een goede kwailteit foto's wilt hebben moet je een goede digitale fotocamera kopen. Spiegelreflex camera's blijken goed te zijnnils7 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:49:
Mwoah of de kwaliteit nou zo goed is van de P990i, bekijk deze foto eens. Moet er wel bij zeggen dat de software van de camera nog niet af is maar 2 maanden geleden was de kwaliteit op die foto zo.
[...]
Mei gaat de P990i er nog niet zijn! Wordt op z'n vroegst! juli.
De camera's in een telefoon moeten de sfeer weergeven. Als de camera kwaliteit het zelfde is als mijn W800i, ben ik meer dan tevreden.
Ik hoop ook dat hij mij niet te groot uitvalt. Zou ik zeer jammer vinden. Ik wil echt asap van Orange af (slecht bereik op mijn werkplekken en te hoge rekening ivm mijn bel gedrag). Het zou dan ook mooi zijn als ik gelijk met een nieuw abbo de P990i zou kunnen kopen. Als die te groot gaat uitvallen ben ik bang dat het een K790 wordt, maar mis dan wel dingen als touchscreen, keyboard etc

Altijd positief blijven denken! 10 febr 2006 is hij er!!

It's a beautiful day!
Dat is mooi te horen dat de N80 redelijk snel was, maar ik heb meerdere keren gelezen over opstarttijden van 40s! Heb jij dat ook ervaren?
Ik vind het wel moeilijk om een telefoon te vinden die aan mijn eisen voldoet,(wifi, redelijke camera, syncable met osx) degene die een optie lijken worden steeds uitgesteld
Ik kreeg trouwens vorige week een mailtje van SEnl dat de p990 in de loop van Q2 wordt verwacht, dit was dus niet juist?
Wanneer zet je je telefoon nou uit? Bijna nooit dus al doet hij daar 40s over... boeiend vond hem in gebruik snel zat.Spits schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:41:
Is het niet gewoon dezelfde camera als in de K750? Die vind ik namelijk wel redelijk kwalitatief(het blijft in de eerste plaats een telefoon, dus ik verwacht er niet teveel van). Die foto is tegen het licht in genomen, dus sowieso erg lastig om dat mooi te krijgen.
Dat is mooi te horen dat de N80 redelijk snel was, maar ik heb meerdere keren gelezen over opstarttijden van 40s! Heb jij dat ook ervaren?
Ik vind het wel moeilijk om een telefoon te vinden die aan mijn eisen voldoet,(wifi, redelijke camera, syncable met osx) degene die een optie lijken worden steeds uitgesteld
Ik kreeg trouwens vorige week een mailtje van SEnl dat de p990 in de loop van Q2 wordt verwacht, dit was dus niet juist?
Op NieuweMobiel.nl staan meer foto's gemaakt door de P990i dus dan zie je er meer....
Ik zelf twijfel tussen een N80 en een P990... want het scherm van de N80 is zoooo geweldig dat is echt een pre... als de N91 een flitser had gehad, dan was ik daarvoor gegaan. Dat ding is uniek.... als je die ergens weg legt (op bureau, tafel of bar) dan is dat meteen eyecatcher! N80 en P990 zijn dat niet!
Ik denk zelf juli heb verschillende data gehoord waarvan Juli de vroegste is
Nouja mooi te lezen dan dat hij juist redelijk snel is. De N91 is ook mooi idd, maar weer jammer dat daarvan de reso van het scherm lager is. De P990 lijkt me het fijnste voor internet icm opera vanwege het touchscreen. Of kan dat ook goed met alleen buttons, zoals bij de N80?nils7 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:59:
[...]
Wanneer zet je je telefoon nou uit? Bijna nooit dus al doet hij daar 40s over... boeiend vond hem in gebruik snel zat.
Op NieuweMobiel.nl staan meer foto's gemaakt door de P990i dus dan zie je er meer....
Ik zelf twijfel tussen een N80 en een P990... want het scherm van de N80 is zoooo geweldig dat is echt een pre... als de N91 een flitser had gehad, dan was ik daarvoor gegaan. Dat ding is uniek.... als je die ergens weg legt (op bureau, tafel of bar) dan is dat meteen eyecatcher! N80 en P990 zijn dat niet!
Ik denk zelf juli heb verschillende data gehoord waarvan Juli de vroegste is....
Tip: Kijk naar de Vodafone UMTS abbo's die zijn goed te doen vooral als je veel belt like me.ajpohv schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:35:
[...]
Ik wil echt asap van Orange af (slecht bereik op mijn werkplekken en te hoge rekening ivm mijn bel gedrag). Het zou dan ook mooi zijn als ik gelijk met een nieuw abbo de P990i zou kunnen kopen.
Had ook Orange maar sinds ik Vodafone heb ben ik stukken goedkoper uit (paar tientjes gemiddeld per maand!)
Ik ben nu mijn Blackberry helemaal zat staan bijna duizend adressen in dus is moelijk om hem aan de kant te smijten dus SE SCHIET OP
Tevens heb ik ook nog steeds mijn lieve Nokia 1100 in gebruik maar ja daar kan je niet zoveel adressen in kwijt net als de Nokia 6600.
Zie net pas dat die MS Duo 2GB kaartjes ook maar 100 euro kosten valt reuze mee dacht dat die dingen 300 euro ofzo zouden zijn
[ Voor 31% gewijzigd door Uberprutser op 30-03-2006 22:34 ]
ik heb een betere reden om te zeggen: SE Schiet op!Ballebek schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:21:
[...]
Ik ben nu mijn Blackberry helemaal zat staan bijna duizend adressen in dus is moelijk om hem aan de kant te smijten dus SE SCHIET OP
mijn vriendin best me met mijn P900, ze heeft nu een K750i, dus ze loopt te bitchen dat haar cam beter is en vooral de geheugenchip die ik haar gegeven heb van 1GB. Argh!
Daarnaast vind haar BlueTooth duidelijk beter werken dan die van mij.
Schiet nou op SE ... *snif* ... I can't take it anymore

Ik zet 'm elke avond als ik naar bed ga (23.30 - 00.30) uit en zet 'm 's morgens tijdens aankleden weer aan... dus dan maken die 40 sec. idd niks uit.[b][message=25476531,noline]Wanneer zet je je telefoon nou uit? Bijna nooit dus al doet hij daar 40s over... boeiend vond hem in gebruik snel zat.
Momenteel heb ik een W800i en vanwege de goede camera die erop zit gebruik ik dit nu meer. Toch mis ik de smartphone, maar mijn Nokia bluetooth-carkit werkt niet met toestellen die Windows als OS hebben zoals mijn vorige MPx220.
Nu il ik wel weer een smartphone, maar wel met wifi. Is mooi op school te gebruiken als ik geen laptop bij me heb. Bovendien moet die 't goed doen met carkit.
Tja, als je iets nieuws koopt wil je dat je op (bijna) alle punten op vooruit gaan dus ook camera. Nu 2 Mp, wil nu toch wel een 3 Mp. En ja heb een goede digitale camera, maar hoevaak komt het niet voor dat ik iets zie, foto van neem en gelijk door mail naar m'n pa of kennis... VAAK!
Dat kreeg ik vandaag te horen van een vertegenwoordiger van SE die toevallig in dezelfde winkel als ik stond...
Meer info over die dag is op www.pdatotaal.info te vinden!
Modbreak: Het is niet zo vriendelijk om te verwijzen naar een link waar de content alleen te bereiken is na registratie en een gebruikersdag te noemen die alleen toegankelijk is voor betalende leden
[ Voor 37% gewijzigd door Canaria op 21-04-2006 01:49 ]
Verwijderd
niks zo frustrend als een werkend exemplaar zien met de wetenschap dat het nog zeker 4 tot 5 maanden duurt voordat hij uitkomt. Met het risico dat hij dan al weer is achterhaald door andere mobieltjes (QTek 9600) of dat er weer een nieuwere versie is aangekondigdnils7 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:18:
Voor de liefhebbers kan ik melden dat de P990 als zowel de M600 aanwezig zullen zijn (werkend) op de PDAtotaal gebruikersdag as. zaterdag.
Meer info over die dag is op www.pdatotaal.info te vinden!
Sorry ik zal dit soort informatie in de toekomst achterwege laten!nils7 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:18:
Modbreak: Het is niet zo vriendelijk om te verwijzen naar een link waar de content alleen te bereiken is na registratie en een gebruikersdag te noemen die alleen toegankelijk is voor betalende leden
Aan de ene kant heb je gelijk dat die HTC producten technisch gezien ontzettend vooruit lopen. Aan de andere kant komen ze op mij niet al te degelijk over en zit je wel vast aan Windows mobile. Persoonlijk vind ik de verschillende Nokia toestellen die met WiFi zijn uitgerust wel serieus concurreren met de P990i.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:14:
[...]
niks zo frustrend als een werkend exemplaar zien met de wetenschap dat het nog zeker 4 tot 5 maanden duurt voordat hij uitkomt. Met het risico dat hij dan al weer is achterhaald door andere mobieltjes (QTek 9600) of dat er weer een nieuwere versie is aangekondigd
Verwijderd
wat heeft iedereen tegen met windows. Ik heb een qtek 9000 en S200 en beide werken perfekt. Ik zou geen andere besturingssw meer willen. En vooral die S200 is een superdegelijk toestel. Niks bewegende klepjes of schuifjes, kan niks aan kapot. Voelt ook zeer degelijk en strak aan.Nokia heb ik als een ramp ondervonden: de 9300i is niet vooruit te branden zo traag (als je in een file op internet de filegevens op wil zoeken ben je zo 5 km verder voordat die gegevens er op staan, als je al niet een Kernelmelding krijgt dat de pagina te groot is). Mijn dochter had eerst een 6111 (3 dagen, toen viel geluid uit) en toen de 6280 (1 dag en zat toen muurvast: was een van de 50% van de toestellen die terugkwamen, dat zegt al genoeg). Nee, geef mij maar een HTC-produktvbmot schreef op maandag 24 april 2006 @ 00:39:
[...]
Aan de ene kant heb je gelijk dat die HTC producten technisch gezien ontzettend vooruit lopen. Aan de andere kant komen ze op mij niet al te degelijk over en zit je wel vast aan Windows mobile. Persoonlijk vind ik de verschillende Nokia toestellen die met WiFi zijn uitgerust wel serieus concurreren met de P990i.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 08:17 ]
Ik weet niet wat je met je post wil bereiken, maar dit topic gaat over de P990i. Als je problemen hebt met de software voor een Nokia, dan heeft het geen enkel nut dit hier te melden. Dus graag on-topic.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:15:
[...]
wat heeft iedereen tegen met windows. Ik heb een qtek 9000 en S200 en beide werken perfekt. Ik zou geen andere besturingssw meer willen. En vooral die S200 is een superdegelijk toestel. Niks bewegende klepjes of schuifjes, kan niks aan kapot. Voelt ook zeer degelijk en strak aan.Nokia heb ik als een ramp ondervonden: de 9300i is niet vooruit te branden zo traag (als je in een file op internet de filegevens op wil zoeken ben je zo 5 km verder voordat die gegevens er op staan, als je al niet een Kernelmelding krijgt dat de pagina te groot is). Mijn dochter had eerst een 6111 (3 dagen, toen viel geluid uit) en toen de 6280 (1 dag en zat toen muurvast: was een van de 50% van de toestellen die terugkwamen, dat zegt al genoeg). Nee, geef mij maar een HTC-produkt
Voor de liefhebbers heb ik deze videos samengevoegd. Deze zijn hier te vinden (5 delen).
Verwijderd
reageerde alleen maar op een post hier boven over het besturingssysteem van Nokia/SE tov WM, meer niet (QED)Mr.Vulcano schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:18:
[...]
Ik weet niet wat je met je post wil bereiken, maar dit topic gaat over de P990i. Als je problemen hebt met de software voor een Nokia, dan heeft het geen enkel nut dit hier te melden. Dus graag on-topic.
Voor de liefhebbers heb ik deze videos samengevoegd. Deze zijn hier te vinden (5 delen).
Houd het dan wel bij vergelijkbare producten en niet een 6111 of 6280 die niet in dezelfde league zitten!Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:55:
[...]
reageerde alleen maar op een post hier boven over het besturingssysteem van Nokia/SE tov WM, meer niet (QED)
Heb er nu weer een lang weekend mee kunnen spelen (met zowel de P990i als de M600i) en beide zijn het wachten waard vind ik persoonlijk. Windows is gewoon te traag.
Dat is een pda waarmee je kan bellen en geen telefoon met pda functionaliteit. Kijk alleen naar het feit dat als je wil bellen of gebeld gaat worden er een programma wordt geopend

Bij niet alleen de UIQ toestellen maar ook de Series60 smartphones zijn dit TELEFOONS waardoor deze functionaliteit op alle processen voorrang heeft, en niet ergens vandaan gestart moet worden. WM is gewoon een pocketpc met toegevoegde programma's die de PDA telefoonfunctionaliteit zou moeten geven.
Dat vind ik al een groot voordeel...
Gewoon puur persoonlijke voorkeur. Ik val je niet aan op jouw keuze voor Windows en ik wil geen discussie over wat "beter" zou zijn. Punt is dat ik Symbian wil en geen Windows en op HTC producten draait Windows en geen Symbian. HTC valt voor mij dus af.
[ Voor 5% gewijzigd door vbmot op 24-04-2006 16:42 ]
Ook op internet geen nieuwe speculaasies te vinden over het toestel ben toch bang op hetgene wat eerder werd gepost; tegen de tijd dat ie echt uitkomt is het een verouderd toestel
Hij staat er inderdaad op voor de prijs van 799 euro, als avant-premiere. Nog steeds niet te koop, slechte zaak SEVerwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:49:
De P990i staat al op de Belgische site van The Phonehouse.

Verwijderd
Sowieso is er nu nog niks voor UIQ3zeef schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:11:
Dat is goed nieuws. Hopen dat TomTom draait/snel met een patch komt

Week 20 ... woei, bestelbaar vanaf week 20 of fysiek in de winkel...Ballebek schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:26:
Update: Hoorde van mijn telecomwinkel dat ze in levering staan in week 20!
damn... zo'n warme dag vandaag en dat dit bericht,
te laat...
[ Voor 3% gewijzigd door VisionMaster op 04-05-2006 13:52 ]
Verwijderd
http://cgi.ebay.nl/SonyEr...59023QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik had de SE account manager van zuid holland gesproken. Hij had het over begin juni.
Ergens had ik weer gelezen 6 juni release in NL.
Dat heb ik ook al een paar keer gehoord van iemand binnen T for Telecom.Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:21:
Ik had de SE account manager van zuid holland gesproken. Hij had het over begin juni.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:21:
Hij is op eBay te koop!
http://cgi.ebay.nl/SonyEr...59023QQrdZ1QQcmdZViewItem
Pre Sale dusBitte beachten Sie das wir das Handy erst nach dem Marktstart (voraussichtlich Anfang 3. Quartal) versenden können. Warum sollen Sie jetzt schon bestellen? Ganz einfach, nur so sind Sie einer der ersten die in ganz Deutschland der dieses HIGH-TECH-HANDY besitzen kann. Die Anfrage ist enorm hoch und wir versenden dann ganz nach dem Prinzip: Wer zuerst kommt malt zuerst !

Kan het bijna niet geloven!
Nu nog de K800i voor een maat van mij die wordt namelijk ook gek van het wachten
Zal ik ff een busje met een paar grote negers langs je huis sturennils7 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:01:
ff iedereen ontmoedigen... ze moeten blij zijn als ze juli halen
Verpest mijn weekend nou niet en die van de rest ook niet laat ons hopen
Stuur maar langs hoor, kunnen ze gelijk de ramen even lappenBallebek schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:27:
[...]
Zal ik ff een busje met een paar grote negers langs je huis sturen![]()
Verpest mijn weekend nou niet en die van de rest ook niet laat ons hopen
Dat soort opmerkingen dat kan wel achterwege blijven
[ Voor 9% gewijzigd door Le0032 op 06-05-2006 12:29 ]
Ik krijg zweethanden van dit soort berichten
vind ik ook! als je bedenkt dat bij belstore de W900i los 539 kost en ik ga verlengen met 2 jaar 400 relax dan gaat dat best betaalbaar wordenck2000nl schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:29:
Hmmm, voor 599.- is ie best betaalbaar!

h_fabrikant schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:08:
beter schieten ze ff op met dat ding, mn 6230 Blackberry staat op het punt om de geest te geven
[ Voor 5% gewijzigd door Uberprutser op 15-05-2006 11:18 ]
Sony Ericsson site al bekeken? Topic al doorgelezen?superpolm schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 01:50:
dit is een UMTS-telefoon als ik t goed begrijp, wat is de max. internetsnelheid?
Ik heb effe lopen vragen bij the phonehouse in Leidschendam en die gast las voor dat het in week 20 leverbaar zou zijn uit een interne memo.Ballebek schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:26:
Update: Hoorde van mijn telecomwinkel dat ze in levering staan in week 20!
Hij kon het nog niet bestellen, omdat de phonehouse database dat ding nog niet er in had zitten. De levering kan meestal wel snel gaan, maar hij gokte erop dat als een telefoon in de computer staat, dat je ze direct kan bestellen en dat ze over 2 weken in de schappen kunnen liggen.
Gezien het nog niet in de database staat is het allemaal nog gokken *zucht*
P900 was niet veel duurder maar door de beperkte beschikbaarheid door winkels was de prijs toen ook flink opgedreven.Bigg Balls schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:45:
599 los valt me erg mee. Mijn p900 was veel duurder.
Wat je had geweten als je het topic had gelezen: Er is nog geen software voor deze telefoon met navigatie aangezien het een nieuwe versie van UIQ is maar dat zal vast wel snel komen.Binnetie schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:01:
Ik twijfel om de MIO A701, de QTEK S200 of deze smartphone te nemen, kan hier ook navigatie op (zoals TomTom) dit zal namelijk bepalen of deze telefoon een optie voor me is...
Dit topic is gesloten.