Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil tussen de i en de c versie ligt dacht ik aan iets in de trant van "international" / "chinees"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
deuxani schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:46:
[afbeelding]

Een zeer uitgebreide review door Eldar van Mobile Review (deel 2 volgt later): http://mobile-review.com/review/sonyericsson-p990-en.shtml
Deel 2 staat er inmiddels ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:29:
Het verschil tussen de i en de c versie ligt dacht ik aan iets in de trant van "international" / "chinees"
Van de P910 is er ook nog de a versie. Geloof dat die vuur USA bestemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:32

Emiel1984

Made in NL

Leuk apparaatje, denk alleen dat die(verschillende keren genoemde) 200 Mhz wel voor een eventuele flop kan zorgen. Er zijn al smarthphones beschikbaar op dit moment met 500+ Mhz en wifi. De prijs zal dus denk ik bepalen of het nog wat gaat worden in Maart.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:37
emiel1984 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:30:
Leuk apparaatje, denk alleen dat die(verschillende keren genoemde) 200 Mhz wel voor een eventuele flop kan zorgen. Er zijn al smarthphones beschikbaar op dit moment met 500+ Mhz en wifi. De prijs zal dus denk ik bepalen of het nog wat gaat worden in Maart.
Die 500+ MHz apparaten zijn zeker van die Windows Mobile Devices?

Want bij mijn weten zijn de Symbian toestellen allemaal in de buurt van de 200 MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbelbox schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:51:
[...]

Die 500+ MHz apparaten zijn zeker van die Windows Mobile Devices?

Want bij mijn weten zijn de Symbian toestellen allemaal in de buurt van de 200 MHz
correctie de nieuwe symbian toestellen gebruiken nu tegen woordig de 333mHz processoren. Het idd begonnen met de 133 en toen gestegen. De meeste low/mid budget toestellen met een camera en wat video opties die we steeds meer zien opkomen voor 100euro beltegoedbundelpakket zijn meestal 166 a 244 mHz toestellen. Zijn ook modellen op de markt met 433 mhz.. van 500+ heb ik nog niet iets gemerkt althans NIET in europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Deeltje 3 van de review -met name inhoudelijk over UIQ 3 (wat er ontzettend lekker uit ziet...) zijn er al introductiedata gespot en/of prijzen ??

http://www.mobile-review....icsson-p990part3-en.shtml

Ik ben namelijk nog aan het nadenken over de (tijdelijke) aanschaf van de p910i tot die tijd...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
P970?

Afbeeldingslocatie: http://cimg.163.com/catchpic/2/27/2763643E1F910F70952308576C4329C6.JPG

Afbeeldingslocatie: http://cimg.163.com/catchpic/9/91/91E3D7288C0ABED6AD915C0986D0AC50.JPG

Ziet er goed uit :)
Ben juist van de P serie afgestapt vanwege 't formaat, maar dit ziet er zeker interessant uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lijkt wel erg veel op de Sony Z5:
Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/documents/610/sonycmdz5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Volgens mij is het geen officiele render van de telefoon. Maar ik denk wel dat ze er mee bezig zijn(althans moet volgens de geruchten al 3 jaar lang een "youth" smartphone in ontwikkeling zijn)
Als die komt noem hem dan eindelijk gewoon de P200 ;)

Waarom zitten de numerieke toetsen aan de binnenkant :?

[ Voor 9% gewijzigd door Sur_G op 13-11-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Sur_G schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:17:
Volgens mij is het geen offieciele render van de telefoon. Maar ik denk wel dat ze er mee bezig zijn(althans moet volgens de geruchten al 3 jaar lang een "youth" smartphone in ontwikkeling zijn)
Als die komt noem hem dan eindelijk gewoon de P200 ;)

Waarom zitten de numerieke toetsen aan de binnenkant :?
Het is ook een photoshop van deuxani ;)

Zijn naam stond er trouwens ook op maar die hebben ze er afgeknipt en vervolgens hebben ze hun logo erop geplakt.. |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Eggy op 13-11-2005 14:30 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:53:
Die lijkt wel erg veel op de Sony Z5:
[afbeelding]
een van de mooiste toestellen aller tijden (vind ik) en toen zijn tijd ver vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Eggy schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:28:
[...]

Het is ook een photoshop van deuxani ;)

Zijn naam stond er trouwens ook op maar die hebben ze er afgeknipt en vervolgens hebben ze hun logo erop geplakt.. |:(
Hahha... meen je niet. Je kon wel zien dat het een gesoept iets was omdat bijna alles was gekopieerd uit de P990, behalve de speaker.
Anyway wel grappig zit ik op internationale sites te lezen over de vermeende P970 met de plaatjes erbij, heeft deuxani ze gewoon gemaakt hahha... wel strakke aktie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
LOL..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani, weet je zeker dat je 'die P970' hebt gephotoshoped?

Tweakers.net headlines van dinsdag; 22:44
Geruchten omtrent Sony Ericsson P970 smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hahhaa... dit meen je niet... Super LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Sur_G schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:06:
:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmwiersma
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 12:49
Ik heb nu een P910 (UIQ 2) en ben zeeeer tevreden. Ook heb ik nogal wat software voor deze telefoon verzameld en gekocht.. zoals TomTom 5.

Kan ik die nou dadelijk weg gooien allemaal (als ik de P990 koop) omdat we naar UIQ 3 gaan ?
Of draaien UIQ2 prog's ook op de nieuwe UIQ3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmwiersma
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 12:49
BVD-S3mT3x schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:15:
Ik heb nu een P910 (UIQ 2) en ben zeeeer tevreden. Ook heb ik nogal wat software voor deze telefoon verzameld en gekocht.. zoals TomTom 5.

Kan ik die nou dadelijk weg gooien allemaal (als ik de P990 koop) omdat we naar UIQ 3 gaan ?
Of draaien UIQ2 prog's ook op de nieuwe UIQ3 ?
Ik heb het antwoord al :( :

There is no compatibility with with previous programs versions developed for UIQ 2, because the new safety concept is applied in UIQ 3.0. Programs for UIQ 2.1 must be recompiled with partial change of a code. It results in spending much more time by developers. We observed the similar situation with Р800 when the most part of applications appeared only in one year after the beginning of the smartphone sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:06:
Hij stond dacht ik zelfs op sites als endgadget en gizmodo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Laatst nog gesproken met iemand die bij Sony werkt. Hij vertelde dat het toestel aanvankelijk in december 2005 bij de dealers zou liggen, maar omdat er verschrikkelijk veel softwarefouten zijn mbt wifi en het aangepaste beeldscherm is de releasedatum uitgesteld.
Je zou toch denken dat Sony Ericsson met interne kennis van andere afdelingen ( zoals Sony Vaio ) zijn voordeel kan doen zoals bij de Sony Ericsson Walkman serie. Maar niet echt dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:01:
deuxani, weet je zeker dat je 'die P970' hebt gephotoshoped?

Tweakers.net headlines van dinsdag; 22:44
Geruchten omtrent Sony Ericsson P970 smartphone
Als je het niet gelooft moet je maar hier checken.....

http://mobile-review.com/...php?p=315483&postcount=38

en

http://mobile-review.com/...php?p=316071&postcount=42

Dit is het hele topic: http://mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37228 Het is grappig om te zien dat nieuwssites gewoon alles kopieren en niet de bronnen checken. Ik heb wel eens een eerder een Photoshop gemaakt om dit te zien gebeuren... maar dat was deze keer zeker niet de insteek (lees het topic maar na). :Y) Ik kan er om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Quote van SEonlineshop:
Sony Ericsson P990i
P990i brengt communicatie naar een hoger niveau. Overal toegang tot internet, push-e-mail om je e-mailberichten rechtstreeks op je telefoon te ontvangen, en telefonische video en messaging voor efficiënte communicatie.

Leverbaar vanaf 18 May 2006!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ben ik blij dat ik toch nog die 910i besteld heb :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Dat meen je niet?? 18 mei?
Damn zeg ik had gehoopt op een release in maart, eventueel april... maar half mei??
Wat moet ik tot die tijd doen?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Foto's maken met je W900 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:38

DDX

oftwel dat ding is pas ergens rond de zomer leverbaar....

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Dan loopt die waarschijnlijk al weer achter op de concurrenten.... niet zo slim van SE... Balen voor ons...

:|

[ Voor 4% gewijzigd door GKW op 22-11-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Dat 18 mei komt mij wel mooi uit; vanaf 15 mei mag ik namelijk weer verlengen ;)
Maar aangezien dat nog een hele tijd is en ik niet meer zo thuis ben in telefoonland; zijn er al serieuze concurenten aangekondigd voor de 990i?

Pest is dat ik niet alleen voor mijzelf kies maar ook nog is een kantoor moet onderhouden a 20 werknemers die allemaal een nieuwe telefoon moeten tegen die tijd :D

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 18-09 18:34
Is er verder geen inhoudelijk nieuws? Iets anders te melden?
Zit maar te wachten op de opvolger van mijn P800. Eventuele nog andere vergelijkbare gsm's die uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begrijp het niet goed...was op zoek naar de prijs van de w900 (is in Belgie nog steeds niet te vinden in de winkel)..en op phonehouse.be vind ik hem voor hem dus voor 579€ en der naast staat dus de P990 voor 779€ (redelijke prijsvind ik persoonlijk).......

hoe kunnen ze al een prijs hebben als hij pas in mei uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:20:
begrijp het niet goed...was op zoek naar de prijs van de w900 (is in Belgie nog steeds niet te vinden in de winkel)..en op phonehouse.be vind ik hem voor hem dus voor 579€ en der naast staat dus de P990 voor 779€ (redelijke prijsvind ik persoonlijk).......

hoe kunnen ze al een prijs hebben als hij pas in mei uitkomt?
Ze baseren dat op adviesprijzen van SE en ze kunnen dat toch altijd aanpassen met de vergoedingen van een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:22:
[...]

Ze baseren dat op adviesprijzen van SE en ze kunnen dat toch altijd aanpassen met de vergoedingen van een abonnement.
woon in Belgie......korting bij een abbo bestaat hier niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:30:
[...]

woon in Belgie......korting bij een abbo bestaat hier niet!
als het aan de belastingdienst ligt straks in nederland ook niet meer. wordt wel alles veel helderder en beter vergelijkbaar

Verwijderd

Erg mooi dat straks alles helderder en vergelijkbaarder is, maar als je daardoor geen "gratis" GSM bij een abbonement krijgt, is dat behoorlijk ruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of deze al gepost is.

http://www.p800.info/index.php?s=143

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:05:
[...]

als het aan de belastingdienst ligt straks in nederland ook niet meer. wordt wel alles veel helderder en beter vergelijkbaar
dat wordt al jaren geroepen, tot nu toe nog steeds gsm incl. abbo hoor, zal nog wel een tijd blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
dsonnaville schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:17:
[...]

dat wordt al jaren geroepen, tot nu toe nog steeds gsm incl. abbo hoor, zal nog wel een tijd blijven
Die knuppels van een O2 ( Telfort ) waren daar 2 jaar terug mee begonnen; kreeg je geen korting op je toestel maar wel een cheap abbo.
Toen bleek dat niemand maar een telefoon wou kopen met die nieuwe regels hebben ze het snel terug gedraaid. Wel zijn toen op een gegeven moment bij alle providers de kortingen verminderd bij aanschaf van een nieuwe toestel.

[ Voor 11% gewijzigd door Uberprutser op 31-12-2005 05:15 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ballebek schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 05:14:
[...]Wel zijn toen op een gegeven moment bij alle providers de kortingen verminderd bij aanschaf van een nieuwe toestel.
Merk jij daar iets van?

Je krijg zo een paar hondered euro korting op een telefoon bij een 2-jarig abonnement.

Daarin is € 300 à € 400 geen uitzondering

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 05:14:
[...]

Die knuppels van een O2 ( Telfort ) waren daar 2 jaar terug mee begonnen; kreeg je geen korting op je toestel maar wel een cheap abbo.
Toen bleek dat niemand maar een telefoon wou kopen met die nieuwe regels hebben ze het snel terug gedraaid. Wel zijn toen op een gegeven moment bij alle providers de kortingen verminderd bij aanschaf van een nieuwe toestel.
de vermindering van die kortingen heeft te maken met het feit dat de leverancier btw moet afdragen over de verkoopwaarde van het toestel, ook al geeft hij het kado. Die btw wordt verhaald op de koper. Er gaan echter steeds meer stemmen op om het geheel doorzichter te maken, ook ter bescherming van de consument; steeds meer mensen lopen rond met tig-abonnementen om maar steeds het nieuwste toestel te kunnen kopen, terwijl zij eigenlijk het geld niet hebben Is dus eigenlijk gewoon koop op afbetaling). De oplossing is dan (net als in belgie) geen gratis toestellen meer of een maximum aan abo's van bv 2 per persoon

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Was vandaag in de winkel waar ik de telefoon(s) besteld heb: half februari wisten ze bijna zeker dat het toestel uit moet komen.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:55:
Was vandaag in de winkel waar ik de telefoon(s) besteld heb: half februari wisten ze bijna zeker dat het toestel uit moet komen.
Ben benieuwd!
ik ook, SE houdt nog steeds mei aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 16:23

GF

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:26:
[...]

ik ook, SE houdt nog steeds mei aan
Waarom moet dat nu altijd zo lang duren voordat de 'interessante' telefoons op de markt komen. Dit heb ik nu iedere keer als ik een nieuwe wil kopen.

Maar.. februari klinkt al een stuk beter als mei. Zolang kan ik echt niet meer wachten

Heeft iemand trouwens nog speciale reden om deze telefoon aan te schaffen ipv die nieuwe nokia e-reeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
GF schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:29:
[...]
Heeft iemand trouwens nog speciale reden om deze telefoon aan te schaffen ipv die nieuwe nokia e-reeks?
Omdat 't een SonyEricsson is. Lijkt me reden genoeg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:48:
[...]

Omdat 't een SonyEricsson is. Lijkt me reden genoeg :Y)
twijfelachtige reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Waarom een Breitling kopen ipv een Hema horloge als je de tijd wilt zien...
Ikzelf vind de specs interessanter

[ Voor 8% gewijzigd door Uberprutser op 13-01-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:40
April/mei

Is ie er!
En geloof mij hij is het wachten waard! 8)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:32:
April/mei

Is ie er!
En geloof mij hij is het wachten waard! 8)
nog 3-4 maanden: dan is hij allang weer achterhaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:39:
[...]

nog 3-4 maanden: dan is hij allang weer achterhaald
SE zit ook niet stil maar na een testje van 2 uur van vandaag, we kregen 'm eindelijk aan de praat, kan ik maar 1 ding hebben en dat is RESPECT _/-\o_
Helemaal mijn device! Misschien wat groot alleen maar anders pak je gewoon de kleine variant alleen die heeft dan weer geen wifi :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 04:37:
[...]

SE zit ook niet stil maar na een testje van 2 uur van vandaag, we kregen 'm eindelijk aan de praat, kan ik maar 1 ding hebben en dat is RESPECT _/-\o_
Helemaal mijn device! Misschien wat groot alleen maar anders pak je gewoon de kleine variant alleen die heeft dan weer geen wifi :(
dan komt hij dus 7 maanden na de qtek 9100, maar ik zie dan geen toegevoegde waarde ten opzichte van dat toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon_ree
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-07 14:39
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 08:59:
[...]

dan komt hij dus 7 maanden na de qtek 9100, maar ik zie dan geen toegevoegde waarde ten opzichte van dat toestel.
Ik heb nu een qtek9100 (orange spv m3000) --> HTC Wizzard, maar denk toch zeker wel dat de SE P990 beter is dan de Wizzard. (het wachten waard)

Ik heb de P800 en P900 gehad. P800 had ik vanaf het begin en nadeel in het begin was dat die niet stabiel was, maar na 2 updates had ik daar geen last meer van. Daarna bleef alleen het plastic klepje een zwak punt. De komst van de P900 maakte ook een eind van dit probleem.
Ben het met het commentaar over de P910 eens dat het mini qwerty toetsenbord en meer geheugen capaciteit niet echt veel meer waarde heeft, daarom heb ik toen ook gewoon mijn P900 gehouden.

De P990 daarentegen heeft nu een betere camera (kan geen kwaad), deze is echt verschrikkelijk bij de Wizzard (mijne heeft zelf dode pixels in de camera, had ik ook in het scherm maar die is omgeruild).
Verder is WM2005 (Windows Mobile) op de Wizzard redelijk instabiel. Moet de telefoon soms meerdere keren per dag opnieuw opstarten, dan weer werkt wireless niet goed, dan weer is je batterij opeens bijna leeg, dan weer crashed een programma dat je net start of hij is zo traag als ....
Het opstarten van de Wizzard /WM2005 is ook niet voorruit te branden (heb het niet gemeten, maar is vast ergens te vinden, ik gok rond de minuut). Doet de P900 en ik dacht gelezen te hebben de P990 toch een stuk netter.
Ik hoop dat WM2005 toch na wat updates ook een stuk stabieler wordt (net als dus het geval was met de P800, want dit is ellende).
Dan is er tenslotte nog de User Interface die bij SE zoveel beter is. Toetsenblokkering werkt hier niet lekker, zelf programmeren is ook niet mogelijk de standaard telefoon app probeerd de focus van je toetsenblokkering te jatten en Microsoft lukt dit zelf ook niet goed (duw maar eens op je scherm als die gelocked is en je zet hem op standby en haalt hem er dan gelijk weer vanaf...).
Als je de P900 gewend bent mis je echt de toetsen die je gewoon kan voelen. Sowieso zijn sommige knoppen op het scherm van de Wizzard te klein, maar zelf grote knoppen op het scherm (zoals in het telefoon programma) die je niet kunt voelen werkt gewoon net niet lekker en je mist knoppen, zoals bijv. de OK knop (nou heb ik die wel op de voice-command button gezet, maar ook dat is het net niet).

De 2 grote troeven die de Wizzard dan wel weer heeft en de SE P990 niet zijn,
-het volledige toetsenbord, dit is toch wel erg gemakkelijk.
-Windows Mobile heeft .Net en DX wat programmeren erg makkelijk en leuk maakt.

Ook is er erg veel software voor WM, maar voor de nieuwe Symbian zal dit vast ook niet erg lang duren voordat er weer veel programma's beschikbaar zijn.

En owja, de kop telefoon bij de Wizzard is ook waardeloos, gelukkig passen de dopjes van mijn P900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het belangrijkste nadeel bij de 990 vergeet je; het verrekte kleine sschermpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

De grootte van het scherm van de P990 valt best wel mee; deze zou net zo groot moeten zijn als die van de P910. Hij is in verhouding tot zijn voorganger korter maar wel breder waardoor hij kleiner lijkt. Met de HTC Wizard zal het ook niet al teveel schelen. In verhouding tot een Universal is hij wellicht wat klein maar nog steeds acceptabel.

[ Voor 26% gewijzigd door Eggy op 23-01-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het scherm van de 990 is een stuk kleiner. het deel onder het toetsenbord van de 910 valt helemaal weg, wordt net zo als de nokia e61 of de hp 6515. veel sw is daar zeker nog niet op afgestemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 07:25:
het scherm van de 990 is een stuk kleiner. het deel onder het toetsenbord van de 910 valt helemaal weg, wordt net zo als de nokia e61 of de hp 6515. veel sw is daar zeker nog niet op afgestemd
Uiteraard valt een deel van het scherm weg in geval van de P910. Volgens de afmetingen van beide schermen zouden ze echter vrijwel identiek qua oppervlakte moeten zijn. Dit is ook verklaarbaar door de de resolutie van 320x240 ten opzichte van 320x208; hierdoor lijkt het scherm van de P910 sowieso een stuk langer.

P910: 26.88 cm2
P990: 27.00 cm2

Zoals je ook kunt zien op de volgende afbeelding zijn de afmetingen van het scherm vrijwel identiek aan die van de HTC Wizard:

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/bengalboy/image/53866100.jpg

Hier nog in vergelijking met de P900, zoals je kunt zien is het scherm van de P900 een stukje langer maar die van de P990 is breder:

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/bengalboy/image/54266341.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Eggy op 24-01-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Nu ik die P900 (mijn phone) en die P990 naast elkaar zie, denk ik dat ik absoluut niet een probleem ga hebben met het schermoppervlak. In dit geval wil ik het liefst ook dat mijn P900 iets breeder was qua scherm.
Bij de P990 hebben ze dat gedaan, maar helaas wel in de hoogte in moeten leveren. Ach .. als je bekijkt dat ik nu al een flink groot scherm heb voor een telefoon, dan lijkt me die inlevering van die ruimte geen probleem.
* VisionMaster blijft nog steeds wachten op de release...
iemand die een betere indicatie heeft van de release date (global en in Nederland)

[ Voor 14% gewijzigd door VisionMaster op 24-01-2006 14:26 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
mijn p800 is zowaar antiek en ik wil een iets stevigere; volgens mij komt deze p990i aardig in aanmerking. dan schaf ik m aan bij een abo verlenging en vergroting

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

jeehaa schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:47:
mijn p800 is zowaar antiek en ik wil een iets stevigere; volgens mij komt deze p990i aardig in aanmerking. dan schaf ik m aan bij een abo verlenging en vergroting
ten opzichte van een P800 is een P900 of nieuwer wel interessant voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 07:25:
Er moet toch nieuwe software gemaakt worden voor Symbian 9.1 dus dat maakt niet zoveel uit!
Het schermpje is qua gebruik niet kleiner, althans ik merkte er niks van en het menu is zoveel beter. Ook qua one-handed bediening zoveel fijner alleen fotomodus werkte alleen nog maar in FO. Dat passen ze hopenlijk wel aan want het is gewoon KUT foto's maken met klep open (voornamelijk dat ie in de weg zit om op de shutter te drukken).

Dat ding heeft gewoon 1 groot voordeel op de Wizard en dat is dat hij op Symbian draait... en zeg nou zelf dat is gewoon 10x beter dan die hele windows troep! Alleen Symbian heeft nu gezeik met dat signen wat ze nooit hadden moeten doen.... klein minpuntje!

Release is april/mei! (Rond week 20-25) Niet lang daar na komt er nog 1 van SE in de winkels!

[ Voor 5% gewijzigd door nils7 op 26-01-2006 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

nils7 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 02:55:
[...]

Er moet toch nieuwe software gemaakt worden voor Symbian 9.1 dus dat maakt niet zoveel uit!
Het schermpje is qua gebruik niet kleiner, althans ik merkte er niks van en het menu is zoveel beter. Ook qua one-handed bediening zoveel fijner alleen fotomodus werkte alleen nog maar in FO. Dat passen ze hopenlijk wel aan want het is gewoon KUT foto's maken met klep open (voornamelijk dat ie in de weg zit om op de shutter te drukken).

Dat ding heeft gewoon 1 groot voordeel op de Wizard en dat is dat hij op Symbian draait... en zeg nou zelf dat is gewoon 10x beter dan die hele windows troep! Alleen Symbian heeft nu gezeik met dat signen wat ze nooit hadden moeten doen.... klein minpuntje!

Release is april/mei! (Rond week 20-25) Niet lang daar na komt er nog 1 van SE in de winkels!
misschien valt het wua software nog wel mee... als je een pakketje hebt en dat heeft grafisch nog een beetje speelruimte op je schermpje, dan zou het misschien gewoon kunnen draaien, of anders misschien wat samen geperst kunnen worden, zodat het past op de nieuwe resolutie.
* VisionMaster kan niet wachten om zijn P900 in te leveren, dat geheugen gebruik neemt ook steeds toe tegenwoordig en ik wil maar 1 super device in mijn broekzak. :D

[ Voor 3% gewijzigd door VisionMaster op 26-01-2006 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

het is maar de vraag of sw-producenten hun sw aanpassen als er maar een enkel mobieltje komt met zo'n afwijkende scherm, zie de problemen met de hp6515. en omdat -volgens jou- die windows zo kut is, is de wizard zeker zo'n succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

[...]

Wanneer je gaat flamen, onderbouw dan tenminste even je mening. Niet iedereen zal het op prijs stellen wanneer jij je zo uitlaat over een besturingssysteem. Je had bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat je voorkeur uitgaat naar Symbian en dit eventueel kunnen onderbouwen met argumenten die jou tot deze mening doen leiden. Iets in deze trant zou al vele malen beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Eggy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 08:26:
[...]

Wanneer je gaat flamen, onderbouw dan tenminste even je mening. Niet iedereen zal het op prijs stellen wanneer jij je zo uitlaat over een besturingssysteem. Je had bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat je voorkeur uitgaat naar Symbian en dit eventueel kunnen onderbouwen met argumenten die jou tot deze mening doen leiden. Iets in deze trant zou al vele malen beter klinken.
Oke oke.... WM 5 is niet geheel one-handed-based, loopt nog steeds vast, heeft veel zwaardere hardware nodig. In vergelijking met Symbian. zo? :+ (was niet als flame bedoeld namelijk... misschien dat ut zo over komt)

Het scherm is niet afwijkend... de meeste SE's in de toekomst zullen dit beeldscherm gebruiken (qua grootte). 1tje is er afwijkend. Maar als je de programma's in vectoren maakt dan moet een afwijkend beeldscherm geen probleem zijn zie Nokia met z'n N en E series!

[ Voor 16% gewijzigd door nils7 op 26-01-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
VisionMaster schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 01:37:
[...]

ten opzichte van een P800 is een P900 of nieuwer wel interessant voor je :D
p990 it will be ;) heb de 900 met opzet overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Laatst online: 20:45
nils7 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:56:
[...]

Oke oke.... WM 5 is niet geheel one-handed-based, loopt nog steeds vast, heeft veel zwaardere hardware nodig. In vergelijking met Symbian. zo? :+ (was niet als flame bedoeld namelijk... misschien dat ut zo over komt)

Het scherm is niet afwijkend... de meeste SE's in de toekomst zullen dit beeldscherm gebruiken (qua grootte). 1tje is er afwijkend. Maar als je de programma's in vectoren maakt dan moet een afwijkend beeldscherm geen probleem zijn zie Nokia met z'n N en E series!
Ik weet nog een voordeel tenopzichte van de wizard: Sony ericsson heeft accu's die toch behoorlijk lang mee gaan en dat is een groot pluspunt vind ik.

Wat ik irritant vind is dat ze er telkens quickshare op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dant lijk de Vario mij toch ietsjes fijner, bijna even groot maar dan wél een thumptyping QWERTY-keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

jeehaa schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:23:
[...]
p990 it will be ;) heb de 900 met opzet overgeslagen.
lol, dan heb je flink veel geduld :D
Al is dat momenteel het wachten nog wel waar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
VisionMaster schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:24:
[...]

lol, dan heb je flink veel geduld :D
Al is dat momenteel het wachten nog wel waar natuurlijk.
dude ik zit vanaf februari precies 3 jaar met die p800 ;) ben die lelijke blauwe kleur meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
zijn er eigenlijk al wat richtprijzen? t zal wel niet mals worden maar dan heb ik wat om voor appart te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

jeehaa schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:52:
[...]
dude ik zit vanaf februari precies 3 jaar met die p800 ;) ben die lelijke blauwe kleur meer dan zat.
Dude! 3 Jaar! :D ==>> _/-\o_
* VisionMaster heeft zijn P900 inmiddels 2 jaar.

Prijzen zijn idd leuk om te weten voor de indicatie... maar ik vind een gedetailleerde release datum interesanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisionMaster schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:22:
[...]

Dude! 3 Jaar! :D ==>> _/-\o_
* VisionMaster heeft zijn P900 inmiddels 2 jaar.

Prijzen zijn idd leuk om te weten voor de indicatie... maar ik vind een gedetailleerde release datum interesanter.
allebei nog wazig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

[Yoda mode]
Unclear, the future is.
[/Yoda mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ja heb wel een week maar of ze dat halen weet ik niet, dus ik ga niks roepen maar een gemiddelde van wat ik eerder zei zou ik maar aanhouden.
We hebben hem nu weer binnen onze gelederen maar tijdens het bellen valt ie weg en soms bij de klep openen en dicht doen is dat ook te veel. Dus af is hij nog niet maar zal niet gek lang meer duren mag ik hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:46:
Ja heb wel een week maar of ze dat halen weet ik niet, dus ik ga niks roepen maar een gemiddelde van wat ik eerder zei zou ik maar aanhouden.
We hebben hem nu weer binnen onze gelederen maar tijdens het bellen valt ie weg en soms bij de klep openen en dicht doen is dat ook te veel. Dus af is hij nog niet maar zal niet gek lang meer duren mag ik hopen!
vandaag uitgekomen volgens gsmarena.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
P990? Noway! Dat ding is nog niet af!

Ik weet niet waar je dat vandaan hebt op gsmarena:

General Network UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Announced 2005, 4Q
Status Coming Soon

[ Voor 69% gewijzigd door nils7 op 28-01-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Deze is een aantal keren van status veranderd. Hij is (meerdere keren zelfs dacht ik) naar 'Available' gesprongen en toen weer terug. Maar goed, gewoon een foutje van GSMarena, hij is in ieder geval voorlopig nog even niet beschikbaar naar mijn weten.

[ Voor 11% gewijzigd door Eggy op 28-01-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik wacht nog steeds braaf zoals iedere trouwe slaaf :+

Zal wel tijd worden, krijg een Siemens SX1 gevoel langzamerhand bij deze telefoon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:13:
P990? Noway! Dat ding is nog niet af!

Ik weet niet waar je dat vandaan hebt op gsmarena:

General Network UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Announced 2005, 4Q
Status Coming Soon
stond rechts op het scherm bij : in stores now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:30:
Ik wacht nog steeds braaf zoals iedere trouwe slaaf :+

Zal wel tijd worden, krijg een Siemens SX1 gevoel langzamerhand bij deze telefoon O-)
hoop voor jou dat hij wel stabieler is dan de sx1............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de software voor de P900 ook compatible is voor de p990i? (Route 66 Mobile 2006)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nee is niet compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:00:
[...]

hoop voor jou dat hij wel stabieler is dan de sx1............
Kan je vertellen dat die van ons nu al een aantal dagen ligt weg te stoffen omdat ie niet meer aan wil.
:/

Vrijdag gaan we 'm gelukkig updaten, als dat werkt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:01:
[...]

Kan je vertellen dat die van ons nu al een aantal dagen ligt weg te stoffen omdat ie niet meer aan wil.
:/

Vrijdag gaan we 'm gelukkig updaten, als dat werkt :7
meest stabiele sx1 die er op dit moment is dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
En ja hoor hij is weer uitgesteld :+ ... Juli nu pas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Laatst online: 12-09 16:21
nils7 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:45:
Ja heej! :'(
Van welke bron heb je deze informatie? In zou graag in april een nieuw abonnement willen pakken (Vodaphone, denk ik) met de P990i. Maar zo wordt dat natuurlijk niks.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Sjit happens...
Ik wacht gewoon vrolijk door nu ik een 910i heb gekregen kan ik ieg al een hoop doen.
Heb inmiddels ook maar weer een ipod voor muziek op de fiets omdat ik het voorgevoel alweer had dat het uitgesteld zou worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Uberprutser op 02-02-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan hij gelijk het museum in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Het is ongelooflijk dat het alsmaar uitgesteld wordt. Ik vind echt dat Sony Ericsson minder vooruitstrevend bezig is dan vroeger , het lijkt wel alsof het veel meer reactief is geworden dan vooruitstrevend. Jammer hoor allemaal, het toestel stond namelijk heel hoog op het verlanglijstje, maar waarschijnlijk dus al verouderd als hij dus op de markt uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Laatst online: 12-09 16:21
Denk je niet dat ze intussen bezig zijn met extra functies toe te voegen, dat ie bij het uitkomen wel bij de tijd is?! Ik kan me op dit moment niks extra's bedenken, maar ik bedenk dan ook alleen nieuwe features voor Océ apparaten :+

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34

SG

SG surft naar info hardewaren

jeehaa schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:52:

He ik heb ook nog steeds mijn eerste telefoon 'n p800.
Die P990 lijk mij wel 'n goede vervanger tov die voorgangers.

2MPix cam
Duostick pro van max 128MB nonpro naar ?GB Pro :)
Plus nog 'n zooi verbeteringen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Morgen wordt de tweede SE smartphone gepresenteerd.... overigens wordt de P990i morgen ook officieel gepresenteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
nils7 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 15:34:
Morgen wordt de tweede SE smartphone gepresenteerd.... overigens wordt de P990i morgen ook officieel gepresenteerd!
Sony Ericsson wil Nokia achterna, zoals wat zij hebben gedaan met de 9300/9500. Slim, maar wellicht een beetje te laat allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Mijn vraag is dan: wat betekent dit gemiddeld gesproken over de echte leverbaarheid?
Wachten tot morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
VisionMaster schreef op zondag 05 februari 2006 @ 22:29:
[...]

Mijn vraag is dan: wat betekent dit gemiddeld gesproken over de echte leverbaarheid?
Wachten tot morgen?
Hoe bedoel je met leverbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

De M600i is zojuist aangekondigd:

http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10385

Misschien kan deze een alternatief bieden voor de mensen die tevergeefs op de Moto Q aan het wachten waren, deze SE is namelijk ook vrij dun met een dikte van slechts 15mm. Uiteraard zijn het wel nog steeds twee zeer verschillende toestellen bedoeld voor verschillende gebruikersgroepen :p

[ Voor 32% gewijzigd door Eggy op 06-02-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

nils7 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 01:31:
[...]
Hoe bedoel je met leverbaarheid?
Als vandaag dat ding gepresenteerd wordt, betekent dat dan dat ik het volgende maand kan kopen of dat het niets betekent en dat ik 4 maanden moet wachten ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
VisionMaster schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:04:
[...]

Als vandaag dat ding gepresenteerd wordt, betekent dat dan dat ik het volgende maand kan kopen of dat het niets betekent en dat ik 4 maanden moet wachten ofzoiets?
Betekend niets.... het probleem zit hem in het OS daarom zijn die N-series en E-series er ook nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

ajpohv schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:10:
[...]

Ja heej! :'(
Van welke bron heb je deze informatie? In zou graag in april een nieuw abonnement willen pakken (Vodaphone, denk ik) met de P990i. Maar zo wordt dat natuurlijk niks.
Hij is nu ook officieel uitgesteld volgens de SE site:
The P990 will be commercially available in Q2 2006. The variants will be:

P990i Dual mode UMTS (2100MHz) - GPRS 900/1800/1900 for Europe, Asia Pacific, Middle East, Africa

P990c Dual mode UMTS (2100MHz) - GPRS 900/1800/1900 for Mainland China. (Launch for mainland China dependant on availability of 3G services.)
http://www.sonyericsson.c...one=pc&lm=pc3_1&prid=4638

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Eggy schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:50:
[...]

Hij is nu ook officieel uitgesteld volgens de SE site:
Zei ik toch.... hij had er trouwens al MOETEN zijn!

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.