Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SpeedXS] ADSL2+

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.423 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ben klant bij SpeedXS en zag vandaag op de SpeedXS site een nieuwe aanbieding, check www.speedxs.nl (en dan het 10mbit abbo). Ik kon m'n ogen niet geloven en ben op onderzoek uit gegaan (bestaande klanten hebben namelijk altijd pech met die soort acties).
Maar wat schetst mijn verbazing: CLICK!

Je krijgt er ook nog eens gratis (fullspeed) usenet bij, deze draait sinds kort als een zonnetje.

Misschien handig om even in je achterhoofd te houden :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

If it sounds to good to be true, it probably is

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Cybex
  • Niet online
Mwah, ik ben al jaren klant bij ze en ze hebben tot nu toe nog alles waar gemaakt wat ze beloven. Ik heb er wel vertrouwen in hoor.

Verwijderd

Zelf al 1 jaar 8/1mb abbo bij ze..
ze zijn goed voor de prijs, oke inmiddels wel al 2x iets van enkele uren downtijd.

Nu bieden ze 10/1mb aan, maar is de mogelijkheid 24/1mb er nog.... stond eerst wel op de site..

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoe zit het met je dataverkeer? Kan je bijv 75gb zonder problemen naar binnen slurpen?

Elect a clown, expect a circus.

• Cybex
  • Niet online
Geen enkel probleem. Ik leech met gemak 250+ GB en ik ken gebruikers die 1TB per maand leechen en nog niets horen. De vorige keer dat ze bijna aan hun limiet kwamen hebben ze de capaciteit uitgebreid ipv limieten invoeren.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:13
Leuke aanbieding :)
Minpuntjes zijn het "lidmaatschap", dat is zulke flauwekul.
Reken dan gewoon per maand iets meer.
Zo lijkt die 19,95 wel erg (kunstmatig) laag.

Wat goed is: geen aansluit- en afsluitkosten.
Modem gratis.

Wat slecht is of minder goed is:
2 maanden opzeg termijn, 1 maand is voldoende.
overboeking 1:40, beter is 1:25.
upgrade kosten zijn hoog als je een hoger abo wilt.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoe zit dat nu met dat lidmaatschap, moet je per jaar dus 99 euro betalen (8.25 per maand) bovenop je abbo?

Elect a clown, expect a circus.

• Cybex
  • Niet online
Overboeking 1:40 is bij elk ADSL2 abbo. Daar is niets aan te doen (of flink wat extra betalen :))

En lidmaatschap, daar is al veel over gezegd. Reden dat ze dit doen is dat ze JUIST door die lidmaatschap kosten dit soort acties kunnen doen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

omg, gaan we nu alweer over die overboeking van adsl lopen brabbelen? kpn boekt schijnbaar 1:40 tot 1:100 over en ik heb nog NOOIT gehoord dat ook maar iemand daar weleens last van heeft gehad. Vergeet in godsnaam die hele overboeking toch eens bij consumentenlijntjes.

Kijk als er 50 drukke websites op een 100x overboekte lijn lopen, gaat dat klote. Bij consumenten adsl lijnen werkt dat gewoon prima.
Cybex schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:03:
En lidmaatschap, daar is al veel over gezegd. Reden dat ze dit doen is dat ze JUIST door die lidmaatschap kosten dit soort acties kunnen doen.
Maar het is niets anders dan een hoger abonnementsgeld verbloemen. Effectief kost deze lijn gewoon +/-28,50 en niet +/-20 euro

[ Voor 32% gewijzigd door JvS op 31-08-2005 00:00 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

JvS schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:58:
omg, gaan we nu alweer over die overboeking van adsl lopen brabbelen? kpn boekt schijnbaar 1:40 tot 1:100 over en ik heb nog NOOIT gehoord dat ook maar iemand daar weleens last van heeft gehad. Vergeet in godsnaam die hele overboeking toch eens bij consumentenlijntjes.

Kijk als er 50 drukke websites op een 100x overboekte lijn lopen, gaat dat klote. Bij consumenten adsl lijnen werkt dat gewoon prima.

[...]

Maar het is niets anders dan een hoger abonnementsgeld verbloemen. Effectief kost deze lijn gewoon +/-28,50 en niet +/-20 euro
Effectief is dat dus belachelijk weinig geld ! Temeer daar er iig voor een half jaar Full speed news bij zit en op een server die als ik de gebruikers van het speedxs forum mag geloven erg goed draait.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Met de tijd dat ik ADSL ga aanvragen, en deze actie bestaat nog steeds dan zie ik wel ff

Zelfs voor 28 is het nog wel te doen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32

[...]

Mijn ervaringen zijn toch anders. Bij het *oude* Cistron waren er voorheen wel af en toe overboekte lijnen. Dit was via het BBned netwerk. Kwam door overvolle Fibers..Merkbaar was dat de downstream ingezakte.

Dit zelfde heb ik ervaren bij Demon/BBned..ingezakte snelheiden @ avonduren... beide netwerken hadden bij mijn weten een overboeking van 1:25.

Het is de bedoeling dat de gebruikers niets van de overboeking merken.. maar dat is helaas niet ALTIJD het geval.

[ Voor 20% gewijzigd door Chutney op 31-08-2005 09:29 ]

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Chutney schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:09:
[...]

Mijn ervaringen zijn toch anders. Bij het *oude* Cistron waren er voorheen wel af en toe overboekte lijnen. Dit was via het BBned netwerk. Kwam door overvolle Fibers..Merkbaar was dat de downstream ingezakte.

Dit zelfde heb ik ervaren bij Demon/BBned..ingezakte snelheiden @ avonduren... beide netwerken hadden bij mijn weten een overboeking van 1:25.

Het is de bedoeling dat de gebruikers niets van de overboeking merken.. maar dat is helaas niet ALTIJD het geval.
Dat komt omdat hun handover points over belast zijn/waren (waar ATM of IP verkeer van bbned 'overgezet' word naar Demon en Cistrons eigen netwerk), bij de term overbooking op ADSL word bedoeld, overbooking op de wijkcentrale, dat heeft niets van doen met de snelheidsproblemen die jij ervaren hebt.

• Chutney
Punica- schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:48:
[...]

Dat komt omdat hun handover points over belast zijn/waren (waar ATM of IP verkeer van bbned 'overgezet' word naar Demon en Cistrons eigen netwerk), bij de term overbooking op ADSL word bedoeld, overbooking op de wijkcentrale, dat heeft niets van doen met de snelheidsproblemen die jij ervaren hebt.
Maar de klachten werden onder de noemer *overboeking* gedonderd vandaar mijn posting

• selocan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 11:11
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:50:
[...]

Effectief is dat dus belachelijk weinig geld ! Temeer daar er iig voor een half jaar Full speed news bij zit en op een server die als ik de gebruikers van het speedxs forum mag geloven erg goed draait.
Er zijn zat ISP's op te noemen die met de status waarop de newsserver van SpeedXS nu draait gewoon in productie zouden gaan. Echter er wordt blijkbaar nog even getest om ook de laatste puntjes eruit te halen.

En wat de aanbieding betreft ik heb zelf redelijk goed naar de haken en ogen gezocht. Niet dat dat nodig was want ik ben al lange tijd een tevreden klant, maar ik geloofde de aanbieding eigenlijk niet. En ik heb niets kunnen vinden.

V.w.b. de overboeking ik heb de 1:25 die ze nu hebben ook nog nooit gemerkt. Daarnaast heb ik bij andere isp's de overboeking voor ADSL2 nog niet echt kunnen vinden.

Verwijderd

Ik ga binnekort verhuizen. Heb al gekeken of ik deze verbinding kan krijgen en dit kan. Zit dan ongeveer 780 meter van de wijkcentrale.
Mijn vraag is nu echter: is dit al leverbaar? Heb namelijk geen zin om in mn nieuwe huis een paar weken zonder verbinding te zitten.

Hebben tweakers hier deze verbinding al? Zo ja, wat is de ervaring?

• Uberprutser
  • Laatst online: 30-11 20:09
Ik verhuis per 1 november naar mijn nieuwe woning en als het goed is zou ik het gelijk hebben.

KPN heeft overigens een standaard overboeking van 1:48.

[ Voor 24% gewijzigd door Uberprutser op 02-09-2005 12:15 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Ballebek schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:14:
Ik verhuis per 1 november naar mijn nieuwe woning en als het goed is zou ik het gelijk hebben.

KPN heeft overigens een standaard overboeking van 1:48.
Iedereen heeft een overboeking en bij KPN is hij niet vast. Anders zouden ze dat moeten aangeven opzich naar buiten toe net als BBned dat doet naar hun partners.

KPN-DSL levert eigenlijk volgens het 'non-blocked' princiepe. Dus overboeking zal er zeker zijn, maar risico is voor hun zelf en wordt gewoon uitgebreid wanneer nodig op bandbreedte. Zelfde princiepe hanteert Tiscali/BaByXL.

[ Voor 4% gewijzigd door bjck op 02-09-2005 12:24 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

WTF?

Lidmaatschap EUR 99,- per jaar dus geen 19,95 per maand maar 28,20 per maand :(

Jaarcontract met 2 maanden opzegtermijn. Beiden te lang. Wanneer je je jaarcontract hebt uitgezeten kan je bij de meeste providers per elke maand met een opzegtermijn van 1 maand opzeggen...

• Bart©
  • Laatst online: 12-11 07:43
Moest je voor adsl2+ niet héél dicht bij de wijkcentrale zitten qua afstand?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 16:59

FaceDown

Storende factor.

Waarom is ADSL2 dan zoveel goedkoper dan 4mbit of 8 mbit ADSL :?

Groetjes, FaceDown.

• Uberprutser
Mij boeit het geen ene ...
Zolang de snelheid niet inkakt dat het minder is dan 20% van je eigenlijke snelheid vind ik het prima.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 19:32
Leest iedereen zo slecht?

Specificaties
Abonnement per maand 1 € 19,95
Lidmaatschap per jaar 1 € 99,001

1 niet leden betalen € 10,- per maand meer

met andere woorden je betaald als GEEN lid 29,95 per maand en dat "lidmaatschap" 110 per jaar.

Maar wat ik dan niet snap, waarom moet je meer betalen als niet lid voor je aanstaande lidmaatschap?

http://www.speedxs.nl/index/products/adsl_detail?pid=207

• Uberprutser
Zelfde als je in 1x je belastingaanslag betaald ipv in termijnen: je krijgt een korting (omdat hunnie dan rente kunne vangen over dat bedrag).

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Volgens mij is het als volgt:

• SpeedXS lidmaatschap kost € 99,00 per jaar
• ADSL2 abbonement kost € 19,95 per maand voor leden, is dus € 238,40 per jaar.
Samen is dit € 339,40 per jaar.

• ADSL2 abbonement kost € 29,95 per maand voor niet leden, is dus € 359,40 per jaar.

Per jaar bespaar je dus € 21. Je kan namelijk kiezen om wel of geen lid te worden.

Of je nog andere voordelen hebt als lid van SpeedXS is mij nog niet duidelijk.

Het is wel een erg scherpe aanbieding vergeleken met andere providers.
Laat staan hoeveel ik bespaar t.o.v. mijn huidige XS4all FAST abbonement.

Weet iemand wat de kwaliteit is van hun nieuwsserver.

edit:
best belangrijke type

[ Voor 4% gewijzigd door [ash] op 04-09-2005 18:48 ]

• Uberprutser
[ash] schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:10:

Weet iemand wat de kwaliteit is van hun nieuwsserver.
Sinds vorige week is de nieuwe newsserver in gebruik genomen; haal gemiddeld 850 KB/s :)

• [ash]

[ash]

En de retentie tijd? Zijn er beperkingen?

• Uberprutser
[ash] schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:04:
Uhhh... Ik ben niet zo slim met nieuws, heb het een maand geleden pas (weer) uitgevonden; 10 jaar niet gebruikt nl :P
Zou het niet weten, maar bij SpeedXS heb ik wel alles volledig; had eerst een andere newsserver en daar had ik soms incomplete bestanden.

• selocan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 11:11
... [ash] heeft gelijk.

Als je besluit geen lid te worden betaal je 21 euro meer.
Daarnaast zijn er soms acties waar je als lid korting op krijgt.

[ Voor 81% gewijzigd door selocan op 02-09-2005 15:10 ]

• ijzbeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 12:45
Toch nog lastig om bij XS4ALL weg te mogen: ServiceID "kunnen" (lees willen?) ze me niet geven en en de opzegtermijn gaat pas in na een hoop papieren rompslomp. Enig pluspuntje is dat de opzegtermijn alleen van toepassing is op de centen; technisch kan het allemaal zsm. Enfin, SpeedXS zit om de hoek hiero, heb net m'n getekende contractje effe langsgebracht, dus vol verwachting.

Ik ben toch niet gek! :+

• [ash]

[ash]

@ijzbeer: Mogens ze wettelijk wel de opzegtermijn koppelen aan hun eigen administratieve molen? Een opzegtermijn van 1 maand is een opzegtermijn van 1 maand. Dat hun verweking maanden duurt is hier niet van toepassing volgens mij. Volgens mij gaat de opzegtermijn officieel in wanneer de tegenpartij de opzegging heeft ontvangen.

Maar misschien kan de wat juridischer aangelegen got-ter het een en ander toelichten.

• ijzbeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 12:45
Ja misschien wel. Volgens het SpeedXS team "moet" XS4ALL me eigenlijk ook het service-id geven om de migratie uit te voeren, maar daar kom ik geen steek mee verder: KPN heeft dat nummer en dat moet weer geld kosten. Hoe dan ook, SpeedXS heeft me toegezegd het te zullen regelen. :) Wat betreft opzegging: XS4ALL wil eerst een handtekening op een stuk papier zien waarin ik het contract opzeg. Pas dan gaat de opzegtermijn in (volgens afd. Sales XS4ALL). Dus de "rompslomp" is als volgt :

aanvraag SpeedXS -> aanvraag BBNED (met lijn behoud) -> migratie KPN -> XS4ALL -> ikke -> XS4ALL

maw XS4ALL gaat mij een (snail) brief sturen die ik ondertekend terug moet sturen en als zij die dan weer ontvangen dan pas begint de opzegtermijn van 1 maand. Daarbij zijn ze dan wel weer zo aardig dat die niet naar kalendermaanden wordt afgerond, maar daadwerkelijk 1 maand (30 dagen?) op dagtekening ontvangst opzegging.

Maar het kan me niet zo veel rotten: ik ga van 80 naar 30 euri p.m. en ik krijg nu misschien wel volle speed: bij KPN lukte dat niet en is 4096/768 kennelijk de bloody max op mijn "Fast" lijn. Ja modem kort bij de ISRA etc. Oh ja, en als het regent (en een paar uur daarna) stuitert mijn verbinding om de paar minuten ... en daar kon KPN echt niks aan doen. :r

Verwijderd

De meeste ISP's doen idd moeilijk over dat service ID. Maar nog niet zo erg als Planet die steeds je contract met een jaar verlengt.

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:56

eisbaer

Zie signature

Toen ik lang geleden voor het eerst adsl kreeg opgeleverd via kpn, ontving ik ook een brief met de lijn identificatie ofwel het service-id. Maar blijkbaar was dat dan een uitzondering?...

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Verwijderd

Hm... 30 euro per maand effectief voor 10/1 :9 Nu zit ik bij KPN/Planet op 3Mbit voor 55. Oftewel, SpeedXS kan binnenkort mijn migratie ontvangen :)

• bjck
Dat hele gedoe om dat serviceID slaat echt nergens op. XS4all (geen enkele ISP) hoeft je dit te verstrekken omdat het compleet loze informatie is tussen ISP & klant. Het is een gegeven dat je lijn aanduidt en dat hoef je als consument van een product helemaal niet te weten.

Dat BBned het vraagt aan hun partners bij overstappen is lastig, maar is zeker niet gebruikelijk. Als je overstapt naar 't netwerk van Tiscali heb je 't niet nodig, overstapt naar KPN-DSL (vanaf ander netwerk) heb je 't niet nodig, overstapt naar 't netwerk van Versatel heb je 't niet nodig, overstapt naar 't netwerk van Wanadoo heb je 't niet nodig.

Kortom? Waarom doen de BBned partners dan zo verdomde moeilijk en raar om dit perse te willen hebben? Zeker als je gewoon linesharing hebt (dus KPN-telefonie en DSL op dezelfde lijn) is het telefoonnummer voldoende en kan BBned het serviceID zelf ook gewoon opzoeken/opvragen van die lijn.

Hooguit als je een lijn hebt zonder linesharing nu kan het uitkomst bieden om te bepalen welke lijn als er meerdere op een adres liggen al.

[ Voor 21% gewijzigd door bjck op 04-09-2005 00:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:25:
Jaarcontract met 2 maanden opzegtermijn. Beiden te lang. Wanneer je je jaarcontract hebt uitgezeten kan je bij de meeste providers per elke maand met een opzegtermijn van 1 maand opzeggen...
Hoe kom je daarbij? Laat ik het zo zeggen: het gros van de Nederlanders met een ADSL abbo heeft een jaarcontract met zijn/haar provider, dus geen opzegtermijn van 1 maand. Ik begrijp dus niet waarom jij het bovenstaande beweert...

• digital8
  • Laatst online: 26-09 16:19
Weet iemand toevallig of SpeedXS via de KPN of VIA BBNet gaat..?

'k vindt de aanbieding namelijk best interesant, maar sinds ik nu Demon via BBNet heb is de bovenstaande vraag voor mij nogal van belang.

• bjck
digital8 schreef op zondag 04 september 2005 @ 01:34:
Weet iemand toevallig of SpeedXS via de KPN of VIA BBNet gaat..?

'k vindt de aanbieding namelijk best interesant, maar sinds ik nu Demon via BBNet heb is de bovenstaande vraag voor mij nogal van belang.
BBned.

En dan kan je nog niet meedoen aan deze aanbieding tenzij je nu Demon opzegt en je lijn DSL-vrij laat maken en dan kan je pas aanvragen.

Je zit bij BBned nu op een ADSL1 poortje en je moet naar een ADSL2+ poortje toe op de centrale. Zou je nu een ISP-ISP migratie doen heb je nogsteeds hetzelfde poortje omdat alleen de configuratie naar een andere ISP wordt gezet.

En BBNed is nog niet klaar met het migratie traject van BBned naar BBned maar naar een ander (ADSL2+ geschikt) poortje toe.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

offtopic:
Kijk eens naar dit. Hoewel niet erg duidelijk zichtbaar zakt de snelheid van @home in naar mate het drukker wordt, en 's nachts rond zes uur is het daar een dikke 20% sneller dan 's avonds om negen uur. Dat is overboeking in de praktijk.

Vergeten? Totdat je provider je wijst op de consequenties van die opmerking over overboeking in je contract. Dan sta je opeens met je bek vol tanden. Want klagen over zo'n wanproduct is dankzij de overboeking die netjes in je contract staat geen optie. Dat wordt de wekker op 06:00 zetten als je snel internet wilt zien.

[ Voor 8% gewijzigd door burne op 04-09-2005 03:02 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:44:
Laat ik het zo zeggen: het gros van de Nederlanders met een ADSL abbo heeft een jaarcontract met zijn/haar provider, dus geen opzegtermijn van 1 maand. Ik begrijp dus niet waarom jij het bovenstaande beweert...
Misschien dat hij wel kleine lettertjes leest? Ik zal je de kleine lettertjes van een willekeurige provider nog eens in een normaal fontje tonen:
Elk van de partijen heeft het recht de overeenkomst tijdens de minimumduur schriftelijk op te zeggen na verloop van de minimale periode, zulks met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste een(1) kalendermaand.
Planet is de enige uitzondering, voor zover ik weet. Daar verleng je per jaar, ook na het eerste jaar, en een dag te laat betekend dus een jaar langer planet.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 23:11

Klippy

Still Game

Geloof het niet zo, kijk ook dit nieuwsbericht op hun site.
Ons messcherpe ADSL2+ introductieaanbod !

Je hebt namelijk deze supersnelheden al vanaf € 29,95 per maand i.c.m. het SpeedXS lidmaatschap! De levering van de dienst zal geschieden vanaf juli 2005, mits leverbaar.

ADSL2+ is de snellere opvolger van het huidige ADSL, met download snelheden tot wel 24Mbit!

Vandaag begint de voorinschrijving voor deze dienst, waarbij je gedurende het eerste 9 maanden € 29,95 per maand ADSL2+ hebt, daarna € 49,95. Dit is inclusief gratis modem. De maandprijs is gebaseerd op linesharing en automatische incasso. Zodra KPN wordt opgezegd, komt hier een toeslag op van € 9 per maand. De eenmalige entreekosten zijn € 69.95

Houd er rekening mee dat de snelheid afhankelijk is van de kwaliteit van het koper, de bekabeling in je huis en de afstand tot de centrale.
Dat is hun laatste nieuwsbericht en is al bijna 2 maanden oud en dan hebben ze nu opeens 19,95 en dat zetten ze niet op de site in de vorm van een bericht.
Vind het maar een beetje vreemd allemaal.
Die zin van die 9 maanden klopt ook niet eens "het eerste 9 maanden" en ik mis het woord "voor" voor het Euro teken.
Kan aan mij liggen, maar ik vertrouw bedrijven die wazige nieuwsberichten op hun site zetten en adverteren met lage bedragen in heel grote letters niet zo, zeker als ze die grote lettertypes van de bedragen denken te moeten compenseren met kleine lettertjes in hun voorwaarden. Al die 1tjes en dat lidmaatschap en andere voorwaarden vind ik raar.

Maar goed ik kan het hier toch niet krijgen en heb het oo kniet nodig, maar ik zou jullie willen adviseren goed uit te kijken :P
Hoop dat het waar is trouwens ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Burne schreef op zondag 04 september 2005 @ 03:09:
Planet is de enige uitzondering, voor zover ik weet. Daar verleng je per jaar, ook na het eerste jaar, en een dag te laat betekend dus een jaar langer planet.
De meeste providers hadden deze voorwaarde vroeger inderdaad maar hebben dit (vaak stilzwijgend) verlengd naar een jaar.

• bjck
Burne schreef op zondag 04 september 2005 @ 03:00:
[...]

offtopic:
Kijk eens naar dit. Hoewel niet erg duidelijk zichtbaar zakt de snelheid van @home in naar mate het drukker wordt, en 's nachts rond zes uur is het daar een dikke 20% sneller dan 's avonds om negen uur. Dat is overboeking in de praktijk.

Vergeten? Totdat je provider je wijst op de consequenties van die opmerking over overboeking in je contract. Dan sta je opeens met je bek vol tanden. Want klagen over zo'n wanproduct is dankzij de overboeking die netjes in je contract staat geen optie. Dat wordt de wekker op 06:00 zetten als je snel internet wilt zien.
offtopic:
Iets minder snelheid op de piektijden is nog niet heel vervelend, maar dat ook de latency daar verandert is voor mij echt onwenselijk. Zie hier
.

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Burne schreef op zondag 04 september 2005 @ 03:00:
[...]

offtopic:

Dat zijn kabelaars, als je bijvoorbeeld hier kijkt dan zie je dat het wel schommelt, maar niet zozeer door overboeking, aangezien het ook 's ochtends om 7 uur weleens laag is. hier is er nog een, je ziet dus dat die overboeking bij ADSL niet zo boeiend is.

Permanent wintericon!

Verwijderd

Wokkels schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:32:
[...]

Dat zijn kabelaars, als je bijvoorbeeld hier kijkt dan zie je dat het wel schommelt, maar niet zozeer door overboeking, aangezien het ook 's ochtends om 7 uur weleens laag is. hier is er nog een, je ziet dus dat die overboeking bij ADSL niet zo boeiend is.
Het lijntje van speedxs is idd ook erg strak geen grote peieken of dalen zie hier

• bjck
Dat 't via ISP X toevallig een rechtelijn geeft zegt niets over ISP Y natuurlijk. Niet alles over 1 kam scheren ;)

Verwijderd

bjck schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:08:
Dat 't via ISP X toevallig een rechtelijn geeft zegt niets over ISP Y natuurlijk. Niet alles over 1 kam scheren ;)
Het ging ook niet zo zeer om het speedxs of xs4all grafiekje, maar meer het verschil tussen kabel en adsl. Op speedtest (niet de beste test btw) voeren de kabelmaatschappijen de ranglijst aan in hoogste snelheid. Maar als je de grafieken er naast bekijkt zie je wel enorme pieken en dalen.
Kijk hier maar eens naar de resultaten van multikabel, de nr2 op de lijst.

http://www.speedtest.nl/D...s.asp?pi_id=66&co_id=1209

• Chutney
Wokkels schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:32:
[...]

Als je meteen ook even de pingz0r bekijkt, zie je dat er een enorme spike zit rond de avond uren. Zoals ik dus al eerder in dit topic poste, je kan ZELFS bij ADSL ook enorm last hebben van de overboeking..Gaat het dan niet om snelheids verschillen dan wel om de ping.

• dominic
  • Laatst online: 27-11 20:08

dominic

will code for food

En nog steeds zegt iets mij dat ik nog maar even niet van mijn 39,95 ADSL Basic abbootje bij Xs4All moet afstappen met zijn geweldige Newszilla :9

Al die goedkope aanbiedingen van ADSL2+, ik vertrouw het nog niet helemaal..

[ Voor 23% gewijzigd door dominic op 05-09-2005 13:56 ]

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

dominic schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:56:
En nog steeds zegt iets mij dat ik nog maar even niet van mijn 39,95 ADSL Basic abbootje bij Xs4All moet afstappen met zijn geweldige Newszilla :9

Al die goedkope aanbiedingen van ADSL2+, ik vertrouw het nog niet helemaal..
Ik zou niet weten waarom niet. Als je niet tevreden zou zijn met de speedxs newsserver neem je gewoon een pay account ergens voor ca 8 eurie. Je bent dan nog steeds goedkoper uit maar wel lekkere snelheid :-)

Verwijderd

Enige nadeel dat ik kan vinden is dat de newsserver "maar" een half jaar (full speed) gratis is. Daarna betaal je € 3.33 p/m als lid zijnde.
Ik heb mijn keuze al gemaakt, vanaf oktober heb ik 10 mbit in mn nieuwe huis!

• [ash]

[ash]

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:11:
Enige nadeel dat ik kan vinden is dat de newsserver "maar" een half jaar (full speed) gratis is. Daarna betaal je € 3.33 p/m als lid zijnde.
Na dat half jaar wordt je snelheid beperkt, maar de newsserver blijft beschikbaar. Wat die snelheid uiteindelijk wordt is alleen nog niet duidelijk.

Verwijderd

[ash] schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:27:
[...]
Na dat half jaar wordt je snelheid beperkt, maar de newsserver blijft beschikbaar. Wat die snelheid uiteindelijk wordt is alleen nog niet duidelijk.
Voor zover ik weet is het 6 maanden full speed en daarna max 1Mb. Tegen betaling van 3,95 per maand full speed.

• Wokkels
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Chutney schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:48:
[...]

Als je meteen ook even de pingz0r bekijkt, zie je dat er een enorme spike zit rond de avond uren. Zoals ik dus al eerder in dit topic poste, je kan ZELFS bij ADSL ook enorm last hebben van de overboeking..Gaat het dan niet om snelheids verschillen dan wel om de ping.
Nee dat zie ik eigenlijk niet... Ik zie bij mijn eerste link dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.nl/database/SpeedtestGraphFlex.asp?co_id=79&ReportID=3&tt_id=18&Zoom=1&label=ms&CountryCode=nl

en bij de tweede dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.nl/database/SpeedtestGraphFlex.asp?co_id=1462&ReportID=3&tt_id=18&label=ms&CountryCode=nl

en dat is bij de pingtests. Dus ik zie eigenlijk geen enorme spike rond de avonduren nee ... bij de eerste is het 'gemiddeld' 9 en ten hoogste 12, en bij de tweede sowieso hoger, procentueel gezien na 23 uur wel veel meer ja, maar nog steeds niet zo hoog als de kabelaars. Dus dat is appels met peren vergelijken.

[ Voor 70% gewijzigd door Wokkels op 06-09-2005 03:38 ]

Permanent wintericon!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 08:24
Ik begrijp nog een paar dingen niet. Ik ben nu 8mbit klant daar en wil natuurlijk upgraden. Dat gaat mij dus 60 eurie kosten (aansluit) en een modem? Maar kan ik mijn oude modem niet gebruiken, of mijn ZyXel 630R (van Demon). En als het niet gratis is, wat kost dat dan? En hoe lang duurt de switch?

Misschien moet ik maar mailen... :+

Verwijderd

Er is nog niemand die dit pakket heeft?
Is het al wel leverbaar?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:28:
Er is nog niemand die dit pakket heeft?
Is het al wel leverbaar?
Er staan wel al resultaten op speedtest, zie
http://www.speedtest.nl/D....asp?pi_id=122&co_id=1522

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-11 18:21

FlashBang

Hoi.

edit:
sorry, dacht dat ik het niet gepost had

[ Voor 93% gewijzigd door FlashBang op 06-09-2005 16:09 ]

Verwijderd

Is al eens eerder gepost, is een oude aanbieding oftewel: vervallen!

Verwijderd

Zelf zit ik ook over te denken om over te stappen sinds 1week is bbned beschikbaar :9

Word leuk projectje omzetten van kpn naar bbned :D

Wat ik wil weten is of het daar beetje goed in elkaar zit? Dus of er veel uitval is of niet.
En komen er nog kosten bij van de lijn?
Nu is het ook zo deel gaat naar xs4all andere deel naar kpn. Blijft dat of niet?

Want wil wel gewoon me kpn abbo houden met telefoonnummer. ivm ouders :P

Hopelijk is er al iemand die het heeft want zie graag gebruikers ervaring postjes.

Verwijderd

Is al die ADSL2+ meuk al beschikbaar in de zin van daadwerkelijk online zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:20:
Is al die ADSL2+ meuk al beschikbaar in de zin van daadwerkelijk online zijn?
zuuucchhhtttt

Slechts 4 posts hierboven heb ik een link gepost met speedest resultaten, dus ik zou zeggen ja het is al online.

Verwijderd

LET OP: Als u verhuist , en er geen SpeedXS leverbaar is dient u het resterende jaarcontract te betalen.
Dat is wel minder, mocht je verhuizen :)
1 niet leden betalen € 10,- per maand meer
Dat maakt dus 29.95 al ben je geen lid.
Geldig voor aanvragen van 30-08-2005
tot 30-09-2005
en die loopt dus tot eind van de maand.

Verwijderd

De aktie loopt tot einde van de maand. Maar het abbo blijft daarna gewoon 19,95 voor leden of 29,95 voor niet leden.

• Reloaded
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb net gebelt met SpeedXS en voorlopig is het nog NIET mogelijk om over te stappen van andere provider!

Dit staat op het forum van SpeedXS:

Naar aanleiding van het SpeedXS ADSL2+ 10Mb Abonnement het volgende,

Op dit moment is het technisch niet mogelijk om bestaande ADSL klanten om te zetten naar ADSL2+ SpeedXS verwacht dat wij dit einde kwartaal 4 wel kunnen doen.

ALLE huidige ADSL klanten kunnen zich nu alvast inschrijven......

Link staat hier

Dus ik (en de rest die willen overstappen) moet(en) nog even geduld hebben.....

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 20:14
dat geldt alleen als je al bbned hebt

Verwijderd

Striker2k2 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:17:
dat geldt alleen als je al bbned hebt
Yupz klopt, overstappen van een niet BBned provider is geen probleem.

• Reloaded
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:08:
[...]

Yupz klopt, overstappen van een niet BBned provider is geen probleem.
Ik wil overstappen van XS4ALL naar SpeedXS en dat is juist een probleem volgens SpeedXS.....

Edit: Ik weet niet hoe het zit met andere providers... ik weet dus alleen dat het vanaf XS4ALL (KPN) niet wil

[ Voor 17% gewijzigd door Reloaded op 08-09-2005 09:22 ]

Verwijderd

Ik wacht even netjes de user ervaringen af ;)

zit nog tot januarie bij @home breedband en wil overstappen op een wat sneller abbo maar die moet wel goed zijn natuurlijk :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Reloaded schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:20:
[...]

Ik wil overstappen van XS4ALL naar SpeedXS en dat is juist een probleem volgens SpeedXS.....

Edit: Ik weet niet hoe het zit met andere providers... ik weet dus alleen dat het vanaf XS4ALL (KPN) niet wil
Nou lijkt me sterk, tenzij SpeedXS het niet wil, moet je gewoon kunnen overstappen. Tenzij je adsl via een ISDN telefoonlijn hebt ofzo. Dan kan het niet soepel.

Verwijderd

Ik wil ook wel, maar pas vanaf 1 november hebben wij telefoon in ons nieuwe huis. Kan ik het nu alvast aanvragen, of moet ik echt wachten tot die lijn actief is?

• [ash]

[ash]

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:39:
Ik wil ook wel, maar pas vanaf 1 november hebben wij telefoon in ons nieuwe huis. Kan ik het nu alvast aanvragen, of moet ik echt wachten tot die lijn actief is?
Je kan nu al een aanvraag indienen, gewoon aangeven dat de lijn pas later actief wordt.
Ik ga zelf namelijk in oktober verhuizen en wil gelijktijdig met de verhuizing XS4all opzeggen en over stappen op SpeedXS, geen probleem volgens de sales afdeling, gewoon aangeven op het aanvraagformulier.

edit:
Zie net dat er geen plaats is voor eventuele opmerkingen op het bestel formulier. Althans niet op het eerste formulier, heb namelijk nog niet op besteld gedrukt, dat doe ik vanuit huis en niet op mijn werk.

[ Voor 17% gewijzigd door [ash] op 08-09-2005 14:57 ]

Verwijderd

Reloaded schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:20:
[...]

Als je ff terug leest in dit draadje kun je lezen dat ijzbeer ook is overgestapt vanaf xs4all.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:00:
[...]

Als je ff terug leest in dit draadje kun je lezen dat ijzbeer ook is overgestapt vanaf xs4all.
Kan best zijn dat het gaat om een XS4ALL PRO8 abbo, dat is ook via BBNed en dan kan een overstap weer niet... om de een of andere duistere reden kan BBNed niet klanten van een naar de andere abbo verhuizen....

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 16:06
Hoi, ik woon zelf in Froombosch Groningen. Op een afstand van 3100 m van de centrale. Er werdt mij gezegd dat dit geen prob zou zijn omdat ADSL2+ een groter bereik heeft, tot wel 7000 m. Dan is nog de vraag wat heel stom klinkt. Om 10 mbit te krijgen van SPEEDXS moet ik dan de kpn budged nemen ? heb ik geen ander goedkoper alternatief. Ik bel nml nooit op vaste toestel

PSN: JustinNL79

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:13:
[...]

Kan best zijn dat het gaat om een XS4ALL PRO8 abbo, dat is ook via BBNed en dan kan een overstap weer niet... om de een of andere duistere reden kan BBNed niet klanten van een naar de andere abbo verhuizen....
Dit kunnen ze wel hoor maar dit doen ze niet om financiele redenen.
Mensen die op dit moment al op een dslam zitten die geschikt is voor adsl2+ met b.v. een 8Mb abbo hebben zijn nu gewoon gecapped op die 8Mb.

De reden is simpel: een 8Mb abbo is gemiddeld 50% duurder dan een wide-open adsl2+ abbo.
BBned wil dus zo lang mogelijk geld vangen voor de 'oude" abbos.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

En daarnaast staat er in die post van xs4all ook dat het via kpn is, dus moet je gewoon kunnen overstappen, mits je een normale telefoonlijn hebt.

• Reloaded
JvS schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:48:
En daarnaast staat er in die post van xs4all ook dat het via kpn is, dus moet je gewoon kunnen overstappen, mits je een normale telefoonlijn hebt.
Het is inderdaad via KPN.

Ik heb des betreffende persoon niet goed begrepen of hij mij niet, maar ik had nog even een mailtje gestuurd en het kan dus wel.

excuus voor de opschudding :)

Verwijderd

fast-server schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:40:
[...]

Mensen die op dit moment al op een dslam zitten die geschikt is voor adsl2+ met b.v. een 8Mb abbo hebben zijn nu gewoon gecapped op die 8Mb.
Dat lijkt me niet, want dan zouden ze ook een ADSL2+ modem moeten hebben.

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:35
Er wordt voor die prijs maar 10 mbit doorgegeven en geen 24, daarom lijkt het ook zo cheap. Ze boeken 1:40 over heb ik op hun site gelezen. Ik zit bij speedxs, en ze zijn onwijs aan het kloten met de newsserver, maar dat is binnenkort over hoop ik.

edit: @JvS Over de overboeking: ik merk er ook niets van, was juist positief bedoelt... sorry als dat niet zo overkwam

[ Voor 20% gewijzigd door Nevie op 10-09-2005 15:45 ]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

owjee, ze boeken 1:40 over... Ik zou dan inderdaad niet daar een abonnement nemen. Komop nou man, dit is in dit draadje toch allang besproken dat dat bij adsl abonnement echt nog NOOIT tot problemen heeft geleid?

Verwijderd

JvS schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:41:
owjee, ze boeken 1:40 over... Ik zou dan inderdaad niet daar een abonnement nemen. Komop nou man, dit is in dit draadje toch allang besproken dat dat bij adsl abonnement echt nog NOOIT tot problemen heeft geleid?
In feite is 1:40 op 10Mb nog beter als 1:25 op 8Mb gewoon adsl.

Bij gewoon adsl 8Mb is het wide open dus tussen de 2 en 8 Mb bij overboeking gaan ze dus uit van 1:25 van 2Mb = 80Kb

Bij adsl2+ 10Mb is het dus 1:40 van 10Mb = 256Kb

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 16:29
Bij de prijzen van het abbo en lidmaadschap heb je toch ook nog de prijs van de vaste verbinding of niet?

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Verwijderd

Mijn Planet abbo loopt 27 september af. Kan ik dan dat ADSL2 abbo bestellen voor zeg maar de 28ste? Dus opgeven dat mijn lijn vrij is van ADSL?

Verwijderd

Vond dit nog in de algemene voorwaarden:

16.4 Per 1 September 2005 zal bij beëindiging van het contract 75.00 in rekening worden gebracht. Dit geldt voor contracten waarvan de activatie na 1 september 2005 heeft plaatsgevonden

Toch ook weer iets om rekening mee te houden.
Vanwege al die addertjes durf ik er toch nog niet goed aan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:06:
Vond dit nog in de algemene voorwaarden:

16.4 Per 1 September 2005 zal bij beëindiging van het contract 75.00 in rekening worden gebracht. Dit geldt voor contracten waarvan de activatie na 1 september 2005 heeft plaatsgevonden

Toch ook weer iets om rekening mee te houden.
Vanwege al die addertjes durf ik er toch nog niet goed aan.
Waarmee mijn uiteindelijke maandabedrag op ruim 53 euro komt!!
Ik vind dat niet normaal, met grote letters 19,95 euro adverteren terwijl het maandbedrag zowat kan verdriedubbelen!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja. Tijdelijk wordt de newsserver getest. Daarbij kan iedereen op zijn max downloaden. Binnenkort wordt het waarschijnlijk weer gecapped, tenzij je een speedxs news abo neemt (5€ maand of zo).
Waarmee mijn uiteindelijke maandabedrag op ruim 52 euro komt!!
Alleen als je je abo opzegt na 1 jaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Blaise op 09-09-2005 19:28 ]

Verwijderd

Blaise schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:27:

Alleen als je je abo opzegt na 1 jaar.
Niet helemaal mee eens, er staat dat als je het contract beëindigd dat je dan 75 euro moet betalen.
En je contract wordt stilzwijgend verlengd steeds met de contractduur..

Dus als je even pech hebt / niet goed oplet...

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb al weer een tijdje een 8mbit abbo van SpeedXS samen met een Full speed newserver abbo en het bevalt me prima. Jammer dat ik geen snellere downloadsnelheden dan 700kbps haal..

Ik had al gelezen dat ze bestaande klanten niet konden omzetten naar ADSL2+ tenminste niet direct.. maar dit is natuurlijk wel een mooie aanbieden.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Vandaag begint de voorinschrijving voor deze dienst, waarbij je gedurende het eerste 9 maanden € 29,95 per maand ADSL2+ hebt, daarna € 49,95. Dit is inclusief gratis modem. De maandprijs is gebaseerd op linesharing en automatische incasso. Zodra KPN wordt opgezegd, komt hier een toeslag op van € 9 per maand. De eenmalige entreekosten zijn € 69.95
Quote uit nieuwsbericht over de aanbieding. Ik blijf nog even bij Demon (al voel ik me als bestaande klant ronduit genaaid tov de flexpress aanbiedingen).

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 11:26

Nulnulnix

BOFH

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:20:
Ik wacht even netjes de user ervaringen af ;)

zit nog tot januarie bij @home breedband en wil overstappen op een wat sneller abbo maar die moet wel goed zijn natuurlijk :)
Be patient grasshopper...

Essent@Home gaat ook beginnen met snelheid upgraden in 2006...
Men wil zelfs een 100Mb verbinding gaan aanbieden. Helaas heb ik nog geen prijzen gehoord of dat men een nieuw abbo hiervoorgaat aanbieden.
En als men het nu zou willen kan men al een 10 Mbit verbinding gaan aanbieden, maar hier zijn geen plannen voor. Logisch als men in 2006 naar 100 Mb wil upgraden...

We have just one world, but we live in different ones...

• [ash]

[ash]

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:31:
[...]

Niet helemaal mee eens, er staat dat als je het contract beëindigd dat je dan 75 euro moet betalen.
En je contract wordt stilzwijgend verlengd steeds met de contractduur..

Dus als je even pech hebt / niet goed oplet...
Na het eerste jaar kan je gewoon per maand opzeggen, met in acht neming van de opzegtermijn van 2 maanden. Het wordt niet steeds met 1 jaar verlengd, ik heb dit speciaal nagevraagd by SpeedXS.

En volgens mij komen die opzeggingskosten van bbned, maar helemaal zeker weet ik dat niet.

@antonw: Ik wil helemaal geen nieuwe discussie beginnen over overboeking, maar volgens mij weet je niet helemaal wat er met overboeking bedoeld wordt.

@Caesartje: Nieuws bericht gaat wel over een andere aanbieding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:25:
[...]

Waarmee mijn uiteindelijke maandabedrag op ruim 53 euro komt!!
Ik vind dat niet normaal, met grote letters 19,95 euro adverteren terwijl het maandbedrag zowat kan verdriedubbelen!
Hoe kom je daar bij ?????

Het is 19,95 per maand + 99,- per jaar of
29,95 per maand en niets per jaar, niets meer en niets minder.

Afsluitkosten heeft nagenoeg elke BBned ISP

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:16

Elektronicanet

Leds do it!

Dit klinkt toch wel zeer interessant :)

Nederlander in België

• Cybex
  • Niet online
Het valt me op in dit topic dat er een aantal mensen echt niet kunnen lezen of meteen beginnen te blaaten dat er iets mis is. Mijn tip: kijk rustig, laat het op je inwerken (het is niet niets), ga even rekenen eventueel, laat het weer even op je inwerken en reageer eventueel. Blijf vooral kalm! :)

Wat betreft de newsserver, sinds ze met news aan het testen zijn ben ik (samen met een hele zooi mensen) ook aan het testen. Mijn eerste indruk: geweldige server, zeer stabiel en goede retentie / completion. Echter die newsserver staat nu in een testperiode, daar komt bij dat de engineers van de newsserver dagelijks aanpassingen doen om hem te finetunen en de puntjes op de i aan het zetten zijn. Het komt dan soms voor dat de server even niet bereikbaar is, maargoed, daar is een testperiode voor, nietwaar? Dus ook hier geld: doet de newsserver het even niet? Bedenk dan dat het een testperiode is en ga niet meteen lopen te blaaten. Blijf rustig :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:00:
[...]

Hoe kom je daar bij ?????

Het is 19,95 per maand + 99,- per jaar of
29,95 per maand en niets per jaar, niets meer en niets minder.

Afsluitkosten heeft nagenoeg elke BBned ISP
Ik volg hem ook niet helemaal. die 75 euro afsluitkosten zou je er nog wel bij kunnen rekenen (belachelijke misleiding naar mijn mening, als je afsluitkosten in rekening brengt, moet je niet een jaarcontract sluiten, daarmee verdien je je aansluitkosten terugk, niet door OOK nog 's afsluitkosten in rekening te brengen).

In elk geval kom je dan op zo;n 36 euro uit, wat toch al behoorlijk in de buurt van de 40 euro van tweakdsl, versatel en andere adsl2+ 24mbit providers komt.

* JvS vindt dat adverteren met 19,95 / maand, maar dan wel allemaal bijkomende kosten, erg misleidend.

Verwijderd

JvS schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:53:
[...]

Ik volg hem ook niet helemaal. die 75 euro afsluitkosten zou je er nog wel bij kunnen rekenen (belachelijke misleiding naar mijn mening, als je afsluitkosten in rekening brengt, moet je niet een jaarcontract sluiten, daarmee verdien je je aansluitkosten terugk, niet door OOK nog 's afsluitkosten in rekening te brengen).

In elk geval kom je dan op zo;n 36 euro uit, wat toch al behoorlijk in de buurt van de 40 euro van tweakdsl, versatel en andere adsl2+ 24mbit providers komt.

* JvS vindt dat adverteren met 19,95 / maand, maar dan wel allemaal bijkomende kosten, erg misleidend.
Uhh JVS.....

rechtstreeks van de tweak adsl2 site http://www.tweakdsl.nl/adsl2/tisadsl2.html
Quote,
Disconnectkosten, als je je abonnement beeindigt: € 75,- eenmalig

Tweak rekent dus het zelfde !

Versatel ook maar even opgezocht,
Aansluitkosten 49,95 plus je abbo steeds met minimaal 1 jaar verlengt bij niet tijdig opzeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 17:12 ]

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-11 15:41
klopt het echt dat de meeste KPN members een overboeking hebben van 1:48? Wat ik zit hier ook met een 8mbit lijn maar ik haal maar net 4mbit.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Pagina: 1 2 3 Laatste