Logitechs gekocht.
Ben tevreden.
Mp3 speler:
Merk zeker het verschil.
Ben tevreden.
Mp3 speler:

Merk zeker het verschil.
Kia Niro-EV 2024
Probeer ajb eens een andere bron voor je shure's. Mensen als jij geven een totaal verkeerd beeld hoe een iPod presteert op audiokwaliteit. Ipod 5G & e4c is nietVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:03:
[...]
Ik heb ook de Shure E4c in combinatie met de Ipod 5G. Het geluid met de 5G vind ik heel goed. Het klopt dat de EQ niet goed is, vandaar dat ik deze ook niet gebruik. Dus EQ uit, Ipod 5G, Shure E4c
[ Voor 9% gewijzigd door Oyster op 04-01-2006 18:13 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Verwijderd
Het staat haaks op de vaak "lovende woorden" van iPod-fans, maar zo’n oprechte en nuchtere kijk van een iPod-gebruiker kom je hier niet zo vaak tegen (eerder het omgekeerde). Deze karakteristieke (gepatenteerde?) eigenschap van iPod 5G (óók eerdere generaties) heeft inderdaad niets met muziekweergave te maken. Met andere woorden, het verne*kt de muziek alleen maar.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:47:
Shure E4C in combinatie met iPod 4G en 5G.
Ik had vroeger de iPod 60Gb 4G. Ik vond het geluid met de 4G echt veel te dun. Bij beluisteren van popmuziek vond ik dit echt storend. Je moest de iPod al op een redelijk volume afspelen om toch nog een goede klank te krijgen. Ik heb deze iPod verkocht en ben nu gedurende een drietal weken in het bezit van een 5G (60GB). Het geluid met de equalizer op uit is nu stukken beter maar wel op het randje van te neutraal. Ik blijf het spijtig vinden dat de 5G iPod nog steeds afschuwelijk veel vervorming geeft met de EQ op stand meer laag. Dan hoor je meer vervorming dan muziek. Hoe is dat toch mogelijk? Met de EQ in de stand uit moet je het geluid redelijk luid zetten om ten volle van het laag te kunnen genieten. Het geluid van de Shure E4C is schitterend bij gebruik van een andere bron. Digitale radio, CD enz.
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
[ Voor 9% gewijzigd door DeeD2k2 op 05-01-2006 01:19 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq