Wat zijn goede oordopjes? Deel 6

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 12.928 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitechs gekocht.
Ben tevreden.
Mp3 speler: Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:VynSCuhcCSAJ:http://www.pressfiles.net/packardbell/photos/audiokey/audiokey_2.jpg

Merk zeker het verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 12:02

Freak187

geen

Goede middag,

Ik ben geïnteresseerd in het kopen van de Creative EP-630 oordopjes. Ik wil normaal niet meer dan 15 euro besteden aan oordopjes, maar ik vind het bass-geluid op mijn MP3-speler niet optimaal en wil dus voor deze ene keer € 23,27 besteden aan de EP-630 oordopjes bij OBCS. Nu heb ik alleen wat vragen:

Zijn de oordopjes breekbaar?

Op de OBCS-site staan de oordopjes 2 keer vermeld, het enige verschil dat ik zie zit in de naam:

- Earbud Backphone EP-630
- EARBUD BACKPHONE EP-630 IN (NMS)

De eerste is ook een paar cent duurder (:P) en nu vraag ik dus, waarom?

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:28
ik denk dat het nix uitmaakt , aangezien de 'meer info' link van allebei hetzelfde is en verder moet je er ook even rekening mee houden dat het EXCL. btw is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:03:
[...]

Ik heb ook de Shure E4c in combinatie met de Ipod 5G. Het geluid met de 5G vind ik heel goed. Het klopt dat de EQ niet goed is, vandaar dat ik deze ook niet gebruik. Dus EQ uit, Ipod 5G, Shure E4c :9~
Probeer ajb eens een andere bron voor je shure's. Mensen als jij geven een totaal verkeerd beeld hoe een iPod presteert op audiokwaliteit. Ipod 5G & e4c is niet :~, het is enkel minder slecht dan de bijgeleverde doppen.

[ Voor 9% gewijzigd door Oyster op 04-01-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
Met zo'n opmerking kan je enkel een welles-nietes discussie aanwakkeren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. BeeTB1 heeft geen werkwoord gebruikt in die "zin", dus er kan net zo goed "vind" geplaatst worden. In dat geval ik het helmaal correct...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:47:
Shure E4C in combinatie met iPod 4G en 5G.
Ik had vroeger de iPod 60Gb 4G. Ik vond het geluid met de 4G echt veel te dun. Bij beluisteren van popmuziek vond ik dit echt storend. Je moest de iPod al op een redelijk volume afspelen om toch nog een goede klank te krijgen. Ik heb deze iPod verkocht en ben nu gedurende een drietal weken in het bezit van een 5G (60GB). Het geluid met de equalizer op uit is nu stukken beter maar wel op het randje van te neutraal. Ik blijf het spijtig vinden dat de 5G iPod nog steeds afschuwelijk veel vervorming geeft met de EQ op stand meer laag. Dan hoor je meer vervorming dan muziek. Hoe is dat toch mogelijk? Met de EQ in de stand uit moet je het geluid redelijk luid zetten om ten volle van het laag te kunnen genieten. Het geluid van de Shure E4C is schitterend bij gebruik van een andere bron. Digitale radio, CD enz.
Het staat haaks op de vaak "lovende woorden" van iPod-fans, maar zo’n oprechte en nuchtere kijk van een iPod-gebruiker kom je hier niet zo vaak tegen (eerder het omgekeerde). Deze karakteristieke (gepatenteerde?) eigenschap van iPod 5G (óók eerdere generaties) heeft inderdaad niets met muziekweergave te maken. Met andere woorden, het verne*kt de muziek alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

ipod + eq = booboo; al 5 "genraties" zo, nix nuchtere kijk, realiteit.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
En we kunnen eindelijk verder in een nieuw deel!

[ Voor 9% gewijzigd door DeeD2k2 op 05-01-2006 01:19 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het topic leuk om te lezen, post geen one-liners en zoek zelf eerst wat uit voordat je koopadvies vraagt. Zie ook "Afspraken" in de openings Post.