Ervaringen Demon DSL-Express # 18

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.773 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
RobbieDee schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:59:
[...]

Shiiieeeet. Dat wist ik niet dat het alleen kan als er geen DSL op staat. Dan is de Tiscali route op zijn zachtst gezegd een Redelijk Alternatief.
Het kan helemaal niet als je telefoonlijn nog DSL signaal heeft. Wat denk je dat er gebeurt als iemand zijn analoge lijn met annexA DSL signaal naar ISDN zou laten zetten? Het ISDN signaal komt helemaal in de knoop met de annexA splitter op de centrale en het DSL signaal van annexA zit ook in dezelfde frequenties deels als ISDN signaal.

Omzetten van lijntype kan (en wordt door KPN) alleen als er geen DSL op je lijn actief is.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:30
Misschien intressant voor de bbned/demon gebruikers?

Komt uit een mailtje van mijn broer:
Quote:

BBned gaat op 295 locaties alle ADSL1 kaarten vervangen voor ADSL2+ kaarten.
Gezien het grote aantal locaties is hiervoor een speciaal servicewindow
gecreëerd, dagelijks van 05.00 ? 07.00 uur.

Alle PSTN en ISDN kaarten zullen worden vervangen voor een DSL2+ variant. De
SHDSL kaarten worden NIET vervangen en zullen derhalve GEEN outage
ondervinden.

Via deze pagina kunt u zien wat de planning per week is. In deze overzichten
staat tevens aangeven op welke datum de sites gelocked worden voor ordering ,
gemigreerd worden en weer vrijgegeven worden voor ordering.

Ben ik achter gekomen via t interne systeem van bbned, kan ik nog gewoon op
komen via m'n oude werk...
Misschien dat demon dan met een adsl2+ aanbieding komt?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Heb je ook een link bij "deze pagina" ?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Danjel schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:17:
Misschien dat demon dan met een adsl2+ aanbieding komt?
Dat lijkt me wel, ze kunnen echt niet achterblijven. De vraag is alleen nog wat het gaat kosten.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
TD-er schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:45:
Heb je ook een link bij "deze pagina" ?
Komt uit het interne systeem/netwerk oid van bbned via m'n broer die bij een internet provider heeft gewerkt en daar nog steeds bij kan. Dus meer info dan dit is er niet (tenminste dit is alles wat m'n broer mij heeft gemailt).
Ritchie schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:48:
[...]

Dat lijkt me wel, ze kunnen echt niet achterblijven. De vraag is alleen nog wat het gaat kosten.
En of ze net zoals wanadoo bijv. Hun 'oude' abbo's upgraden naar adsl2+....
Want dan blijf ik liever bij demon dan dat ik naar wanadoo ga.

[ Voor 35% gewijzigd door Danjel op 01-01-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Danjel schreef op zondag 01 januari 2006 @ 20:05:
[...]

Komt uit het interne systeem/netwerk oid van bbned via m'n broer die bij een internet provider heeft gewerkt en daar nog steeds bij kan. Dus meer info dan dit is er niet (tenminste dit is alles wat m'n broer mij heeft gemailt).
Deze info staat ook de speedxs website : http://www.speedxs.nl/index/support/maintenance

Kun je misschien een lijstje achterhalen van de centrales? Wanneer en welke aan de beurt zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 03-01-2006 18:46 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
ff m'n broer vragen...

De centrale waar ik op zit:
Lw-Htp Schieringerweg 40
8924HZ LEEUWARDEN

lock en unlock is voor de orders, tussen deze data kunnen er geen
nieuwe orders
worden geplaatst via bbned op deze centrale.

lock:
31-1-2006
Migratie:
7-2-2006
Unlock:
8-2-2006

Dus ik denk wel dat hij de rest ook weet...

-edit-
Ik lees net ff dat bericht op speedXS, maar die is toch wel een beetje anders. Of ik ben gek :?
Want bij speedXS zeggen ze dat ze ALLE adsl kaarten vervangen voor adsl2+, dus krijgen alle mensen die op bbned zitten nu een 15/20mbit verbinding? Want dan stap ik liever niet over naar wanadoo en blijf ik mooi bij demon....

Iemand die daar meer info over heeft?

[ Voor 120% gewijzigd door Danjel op 03-01-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Danjel schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:22:
Ik lees net ff dat bericht op speedXS, maar die is toch wel een beetje anders. Of ik ben gek :?
Want bij speedXS zeggen ze dat ze ALLE adsl kaarten vervangen voor adsl2+, dus krijgen alle mensen die op bbned zitten nu een 15/20mbit verbinding? Want dan stap ik liever niet over naar wanadoo en blijf ik mooi bij demon....

Iemand die daar meer info over heeft?
Nee.. Want een ADSL2+ verbinding kun je ook knijpen. Betekend alleen dat elke abo als hij wil kan overstappen naar ADSL2+, maar niet dat hij automatisch een 20mbit verbinding krijgt.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik denk dat ze alle kaarten vervangen voor 2+ varianten om bij een evt. migratie naar 2+ niet fysiek iets te wijzigen, maar alleen het protocol.

Iedereen zit op dezelfde kaarten, als het nog een 512/256 verbinding is, of een 8096/1024, alleen het protocol (heeft een andere naam, weet niet meer hoe het heet) is anders ingesteld.

Te laat :P

[ Voor 3% gewijzigd door The Wizard op 03-01-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Hmz dat vind ik dan weer jammer :/. Ik heb ook nog geen mailtje terug gehad van m'n broer met die lijst van centrales...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• je_oen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

Kwam vandaag dit topic pas tegen. Had toevallig begin deze week eens een mailtje gestuurd met de vraag wanneer er een snelheidsupgrade zou komen. Kreeg gisteren antwoord dat ze bezig zijn met aanpassen van snelheid en/of prijs van de DSL Express producten.
Ze verwachten deze maand meer te weten.

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

je_oen schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:54:
Kwam vandaag dit topic pas tegen. Had toevallig begin deze week eens een mailtje gestuurd met de vraag wanneer er een snelheidsupgrade zou komen. Kreeg gisteren antwoord dat ze bezig zijn met aanpassen van snelheid en/of prijs van de DSL Express producten.
Ze verwachten deze maand meer te weten.
Hoe er wel rekening mee dat ze dit (in diverse vormen) al bijna 1/2 jaar roepen..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:56
ADSL2+ 16-24 / 1,3 Mbps

Algemeen:
Abonnementkosten per maand: € 44,95
Aansluitkosten: € 0,00
Verzend-administratie kosten: € 25,00
Minimum contractduur: 1 jaar
Contract wordt automatisch verlengd met: 1 maand
Minimale opzegtermijn: Per maand
Facturering van verbinding door Fiberworld: JA
Pakket uitsluitend voor zakelijk gebruik: NEE
Downstream: 16-24 Mbps
Upstream: 1 Mbps
Download limiet per maand: Onbeperkt
Upload limiet per maand: Onbeperkt
Netwerk: BBNED
Prijs Ethernet-modem: € 0,00
Gratis telefoonnummer: JA
Gratis bellen op het BBned ADSL netwerk: JA

Mijn centrale is hier al geschikt voor adsl2+ ik heb de postcode check gedaan...
:O nu is het wachten op Demon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Ik heb een leuk mailtje gehad:-)
Geachte Klant,

In februari 2006 is het zover. Dan kunt u als gewaardeerde klant een keuze maken uit een compleet nieuw aanbod van DSL Express verbindingen. En dat betekent hogere snelheden tegen zeer aantrekkelijke tarieven. Uiteraard allemaal inclusief onze meermalen bekroonde service en de extra's die u van ons gewend bent.

Wij bieden u maximale flexibiliteit bij het kiezen van uw nieuwe verbinding. U kunt namelijk een keuze maken uit het gehele nieuwe aanbod. Het is zowel mogelijk om voor een hogere of lagere snelheid te kiezen (indien leverbaar). Ook als u nog binnen uw minimale contractperiode zit. Daarnaast is het mogelijk uw huidige verbinding te behouden. In dat geval blijft het maandbedrag ongewijzigd en hoeft u niets te doen.

Het nieuwe aanbod DSL Express verbindingen:

DSL type Snelheid Prijs

ADSL 1536Kb/768Kb EUR 21,95
ADSL 3Mb/1Mb EUR 31,00
ADSL 6Mb/1Mb EUR 36,50
ADSL2+ 12Mb/1Mb* EUR 59,00
ADSL2+ 16Mb/1Mb* EUR 75,00

Op dit moment maken wij onze systemen gereed om u in februari via de Service Pagina in de gelegenheid te stellen een nieuwe snelheid te kiezen. Wanneer bekend is vanaf welke datum wij uw aanvraag kunnen verwerken zullen wij u nogmaals een bericht sturen. Tot dat moment kunnen de medewerkers van Support, Sales en Customer Service u helaas geen aanvullende informatie verstrekken.

Met vriendelijke groet,

Demon

*DSL Express op basis van ADSL2+ is in februari in bepaalde gebieden nog niet leverbaar. Als u momenteel een 8Mb/1Mb DSL Express verbinding heeft kunt u uw huidige verbinding behouden tegen een gereduceerd abonnementstarief van EUR 55,00 Hiervoor hoeft u niets te doen.

--
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.1.371 / Virus Database: 267.14.12/220 - Release Date: 1/3/2006

[ Voor 16% gewijzigd door Nimoleda op 04-01-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 13:32
Ik ook. Het duurde even voordat ze ermee kwamen, helaas te laat. Ik vind ze nog steeds aan de hoge kant qua prijzen. Ik heb vorige week besloten om over te stappen op tweak 10/1.
Ben ik toch nog goedkoper uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:35
Nu word het me toch een beetje moeilijk gemaakt. Was er eigenlijk uit om over te stappen naar Tweak. Ik heb nu 4MB voor 55 euro, dus de 6MB voor 36 euro is wel degelijk interessant, maar Tweak levert daarvoor 10MB, is toch weer 66% sneller. Maar ja, nu weet ik wat ik aan mijn verbinding heb, en hij werkt goed, dat moet ik nog maar afwachten bij Tweak.

Over de ADSL2 abbonnementen van Demon: Deze lijken me wel erg duur ivm andere aanbieders.

[ Voor 12% gewijzigd door jopie op 04-01-2006 15:30 . Reden: adsl2 toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja moet zeggen service van demon is goed en het internet ook al is het aan de prijzige kant. Momenteel zit ik ook op een 8MBIT ADSL 1 lijn voor 65 eu. Vor 60 eu krijgen we in feb 12MBIT ADSL 2 lijn. Scheelt je toch wel weer een beetje, wss is de ping time nog sneller. Sinds demon hun site heeft veranderd kan ik de DSL-Express niet meer vinden. Waar kan ik de postcode check doen zodat ik kan zien of ik wel ADSL 2 kan nemen?

Nog een vraagje, wat bepaald de betrouwbaarheid/snelheid van je internet verbinding. De provider (demon/planet etc) of de lijn provider zal maar zeggen zoals BBNed, BabyXL etc?

Dus ik zou bv overstappen naar TweakADSL en blijf op BBNed lijn(waar ik nu bij demon ook zit) dan zou ik dezelfde betrouwbaarheid/snelheid hebben (ja sneller als ik 12mbit neem bij tweakadsl). Voor mij is het belangerijk dat de ping/reponsetijd/loss/choke goed/snel is omdat ik veel CSS speel.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:32:
Naja moet zeggen service van demon is goed en het internet ook al is het aan de prijzige kant. Momenteel zit ik ook op een 8MBIT ADSL 1 lijn voor 65 eu. Vor 60 eu krijgen we in feb 12MBIT ADSL 2 lijn. Scheelt je toch wel weer een beetje, wss is de ping time nog sneller. Sinds demon hun site heeft veranderd kan ik de DSL-Express niet meer vinden. Waar kan ik de postcode check doen zodat ik kan zien of ik wel ADSL 2 kan nemen?
Dat kan op http://www.dslexpress.nl
Hier komt echter nog geen ADSL2 als resultaat uit, echter enkel de huidige dslexpress en flexpress abbonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 13:32
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:32: Waar kan ik de postcode check doen zodat ik kan zien of ik wel ADSL 2 kan nemen?
www.bbned.nl Zal ook wel werken met tiscali.
Overigens; mijn ervaring met Demon en upgraden; van 1 mbit naar 2mbit duurde ruim 3,5 maand....
2 jaar abbo nu, 1x 3 weken(!) geen internet, 1 x 1 week geen internet. De tweede keer was ik het echt goed zat, had ik zelf maar de port op de DSLAM gereset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:32:
Nog een vraagje, wat bepaald de betrouwbaarheid/snelheid van je internet verbinding. De provider (demon/planet etc) of de lijn provider zal maar zeggen zoals BBNed, BabyXL etc?
Het is een combinatie van factoren, naast de dingen die jij opnoemt moet je ook de afstand van jouw huis tot de centrale niet vergeten. Die heeft ook invloed op je maximale snelheid.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 14:42

altec

Plop

Ik zie nog niets op de site.. alleen kan ik helaas niet via webmail kijken. Op de een of andere vage reden kan ik daar niet inkomen met mijn WW dat ik destijds aan heb gevraagd.
Ik hoop dat ik kan bestellen viia de telefoon. Ik heb nooit problemen met demon gehad en ik denk dat ik er gewoon blijf.. ook al is de prijs aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Jammer dat er alleen bbned (dslexpress) upgrades zijn en niet voor flexpress (goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Laatst online: 11-09 21:12

bloody

0.000 KB!!

Ybox schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:45:
Jammer dat er alleen bbned (dslexpress) upgrades zijn en niet voor flexpress (goedkoper).
dslexpress loopt ook via babyxl :)

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
€75.00 voor max.16mb down.....Ik dacht dat adsl 2 sneller kon?? |:( ...24/1,3 mb bij fiberworld...en dat voor €45.00 :? incl. Telefoon pfff ik wil alleen snel internet...

[ Voor 18% gewijzigd door Von Henkel op 04-01-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:48
Ik heb bijna twee jaar Demon gehad. Nu precies een maand geleden ben ik gemigreerd naar TweakDSL. Bij Demon had ik in het begin een 1024 abo en sinds begin vorig jaar met de prijsverlaging een 2048. Aangezien ik op het Tiscali netwerk zat en ik bij TweakDSL een Tiscali 3/1Mbit abo bestelde, was alleen een ISP-ISP migratie nodig. Het enige wat ik moest doen was m'n router rebooten en de nieuwe DNS servers instellen. Wat ik zeer opvallend vond, was, wat achteraf bleek, dat ik zelf Demon niet hoefde op te zeggen en dat Demon al het (vooraf betaalde) abonnementsgeld sinds de dag van de migratie terug heeft geboekt. Ik heb dus geen dag dubbel betaald.

Nu ik de nieuwe abonnementen van Demon zie, ben ik blij dat ik daar niet op heb gewacht. Voor het 3/1 abonnement (linesync 3.392Mbit) betaal ik nu 19.95 per maand terwijl dat bij Demon dus 31 euro gaat kosten, ruim 50% meer. Bij TweakDSL vind ik de overige voorzieningen ook nog iets beter: 20MB vs 250MB homepageruimte, 1 vs onbeperkt aantal mailboxen (gebruikt homepageruimte), gecapte vs. ongecapte nieuwsserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42

mjl

Ugh

E-RIC schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:09:
Ik heb bijna twee jaar Demon gehad. Nu precies een maand geleden ben ik gemigreerd naar TweakDSL. Bij Demon had ik in het begin een 1024 abo en sinds begin vorig jaar met de prijsverlaging een 2048. Aangezien ik op het Tiscali netwerk zat en ik bij TweakDSL een Tiscali 3/1Mbit abo bestelde, was alleen een ISP-ISP migratie nodig. Het enige wat ik moest doen was m'n router rebooten en de nieuwe DNS servers instellen. Wat ik zeer opvallend vond, was, wat achteraf bleek, dat ik zelf Demon niet hoefde op te zeggen en dat Demon al het (vooraf betaalde) abonnementsgeld sinds de dag van de migratie terug heeft geboekt. Ik heb dus geen dag dubbel betaald.

Nu ik de nieuwe abonnementen van Demon zie, ben ik blij dat ik daar niet op heb gewacht. Voor het 3/1 abonnement (linesync 3.392Mbit) betaal ik nu 19.95 per maand terwijl dat bij Demon dus 31 euro gaat kosten, ruim 50% meer. Bij TweakDSL vind ik de overige voorzieningen ook nog iets beter: 20MB vs 250MB homepageruimte, 1 vs onbeperkt aantal mailboxen (gebruikt homepageruimte), gecapte vs. ongecapte nieuwsserver.
Hoe zit het daar met abbonementsduur en opzegtermijn, klinkt erg aantrekkelijk. En die 19,95 is een tijdelijke actie, wanneer ga je de volle mep betalen dan ?

Antwoord:
Het modem is gratis en er zitten geen aansluitkosten aan verbonden. Dit contract duurt minimaal 1 jaar en de opzegkosten bedragen € 75,-. Na het eerste jaar kan je per maand opzeggen en na 2 jaar vervallen zelfs de opzegkosten.

[ Voor 14% gewijzigd door mjl op 04-01-2006 16:14 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
offtopic:
Als je nu bestelt blijf je dus die prijs betalen tot je opzegt gewoon

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
wtf, ik denk nu krijgen we een superaanbieding, maar vind het zwaar tegenvallen qua prijzen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Bij www.supersneladsl.nl is ook een leuke aanbieding: ADSL 2+ / 10 Mbps 10240 / 1024
€ 29,75
Geen aansluitkosten
+ Gratis
ethernetmodem
2006 het jaar om te hoppen naar andere providers... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

Ben er ook niet erg van onder de indruk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Het werd inderdaad eens tijd. Wel is het jammer dat ze de prijzen zo raar gekozen hebben. Je kan wel iets goedkoper uit zijn met iets meer snelheid maar voor een beetje extra krijg je veel meer... Ook betwijfel ik of alle klanten dit wel kunnen kiezen, zover ze er van op de hoogte zijn. Demon hoopt misschien dat een hoop klanten in onwetendheid blijven? :? Tenminste ik haal er uit dat je zelf moet kiezen en dat er anders niks gebeurd.

Prijs/Snelheid is het misschien niet zo geweldig. Echter heb ik mijn ouders als eens met veel moeite laten switchen van Freeler (42,95 voor 512/256) naar Demon (34,50 2048/1024) en dat was een drama door vele miscommunicatie heeft dat een maand of 3 geduurd. :( En dat willen we dus allemaal niet meer. Wij blijven dus wel bij Demon. Alleen nog even overhalen om €2 meer per maand te betalen...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Dat vind ik nu een prima aktie bij Demon. _/-\o_
Bij alle andere providers wordt je gedwongen meer snelheid te nemen,
en kun je niet kiezen voor dezelfde snelheid en een lagere prijs.
Ikzelf ga van 2048Kb/1024Kb EUR 34,50 naar 3072Kb/1024Kb EUR 31,00
Dus minder betalen en meer snelheid. :)

Ik ben blij dat ik niet overgestapt ben,
want al die extra kosten die andere providers hebben zit ik niet op te wachten.
Als voorbeeld mijn zus, die 20 eurocent per minuut betaalt,
voor het bellen met de helpdesk als haar internet weer eens niet werkt. |:(
Kost je toch 12 euro per uur, waarbij je meestal het eerste uur in de wacht staat,
dat doen ze erom lijkt het, is wel gemakkelijk geld verdienen voor zo'n provider. :P

Ik heb trouwens zelf nog nooit naar de helpdesk van Demon hoeven bellen,
behalve een paar keer voor iemand anders, bij oplevering van hun adsl verbinding.
Ik ben nog steeds erg tevreden, en ga zeker niet overstappen naar een andere provider. :*)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

en ook geen VOIP ??

vind het zwaar tegenvallen, had ik nu maar gekozen voor de actie van tweakdsl :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloody schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:54:
[...]

dslexpress loopt ook via babyxl :)
DSLExpress heb ik ook maar ik ga gewoon via BBNED ligt er maar net aan welke regio je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
M55 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:03:
en ook geen VOIP ??

vind het zwaar tegenvallen, had ik nu maar gekozen voor de actie van tweakdsl :(.
Daar zijn ze nog mee bezig. Veel plezier bij tweakdsl ;)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

aj viasco schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:08:
Ik heb een leuk mailtje gehad:-)

[...]
Ik heb het mailtje ook ontvangen. Ben ik de enige die het een erg tegenvallend aanbod vind? ik heb nu een 2mb/1mb verbinding en heb veel meer belang bij het houden van de huidige snelheid maar verlaging van de kosten. Een dergelijke optie zit er helaas niet bij. De extra mb die het 3/1 aanbod geeft vind ik zelf weinig interessant.

En hoe gaan ze om met mensen die net als ik nog in het eerste jaar zitten? Het overgaan op een andere vorm uit deze aanbieding heeft lijkt mij geen invloed op de loopduur van dit minimale termijn? Dus niet dat ze die tijd resetten indien je op het aanbod ingaat oid.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nou, is dat effe een tegenvaller zeg. :( Nog steeds geen Voip. En nog steeds hoge prijzen. Voor 30 euro heb je 20Mbit ADSL2 van Wanadoo met VoiP. Daar kan Demon niet tegen op. Ik heb express nog gewacht met een keuze maken tot deze nieuwe aanbiedingen in januari zouden verschijnen, maar ik weet nu wel dat ik binnenkort afscheid ga nemen van Demon.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:02:
Dat vind ik nu een prima aktie bij Demon. _/-\o_
Bij alle andere providers wordt je gedwongen meer snelheid te nemen,
en kun je niet kiezen voor dezelfde snelheid en een lagere prijs.
Ikzelf ga van 2048Kb/1024Kb EUR 34,50 naar 3072Kb/1024Kb EUR 31,00
Dus minder betalen en meer snelheid. :)

Ik ben blij dat ik niet overgestapt ben,
want al die extra kosten die andere providers hebben zit ik niet op te wachten.
Als voorbeeld mijn zus, die 20 eurocent per minuut betaalt,
voor het bellen met de helpdesk als haar internet weer eens niet werkt. |:(
Kost je toch 12 euro per uur, waarbij je meestal het eerste uur in de wacht staat,
dat doen ze erom lijkt het, is wel gemakkelijk geld verdienen voor zo'n provider. :P

Ik heb trouwens zelf nog nooit naar de helpdesk van Demon hoeven bellen,
behalve een paar keer voor iemand anders, bij oplevering van hun adsl verbinding.
Ik ben nog steeds erg tevreden, en ga zeker niet overstappen naar een andere provider. :*)
nou goeie actie zeg :/ bij wanadoo heb je voor 30 euro 6 keer zo snel internet.

Kutaanbod van demon noem ik dat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Bor de Wollef schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:29:
[...]

Ik heb het mailtje ook ontvangen. Ben ik de enige die het een erg tegenvallend aanbod vind? ik heb nu een 2mb/1mb verbinding en heb veel meer belang bij het houden van de huidige snelheid maar verlaging van de kosten. Een dergelijke optie zit er helaas niet bij. De extra mb die het 3/1 aanbod geeft vind ik zelf weinig interessant.

En hoe gaan ze om met mensen die net als ik nog in het eerste jaar zitten? Het overgaan op een andere vorm uit deze aanbieding heeft lijkt mij geen invloed op de loopduur van dit minimale termijn? Dus niet dat ze die tijd resetten indien je op het aanbod ingaat oid.
Ach ja, hoeveel wil je betalen dan 25 euro voor 2 mbit ofzo? En dan moeten ze het 1 mbit abbo zeker 19,95 maken en dan het 0.5 mbit abbo 15 euro ofzo zeker.
Wil niet zeggen dat het niet kan, maar je moet blij zijn dat je voor minder geld meer snelheid krijgt dunkt me. En als je upgrade krijg je niet opeens een nieuw jaarcontrakt.

De adsl2 aanbiedingen daarentegen.....die zijn veel te hoog geprijst. Bij tweakdsl heb je 10mbit/1mbit voor 34.95 8)7

Zit nu op 2/1. Ik zit nog te twijfelen of naar 6/1 gaan of overstappen naar tweakdsl. Het nadeel van die overstap is dat ze tussen BBned niet switchen tussen adsl 1 en 2 in dezelfde centrale, dus ik moet eerst demon opzeggen ----> tweakdsl aanvragen ----> 3 weken wachten en dan weer eens internet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
spokje schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:48:
[...]

Ach ja, hoeveel wil je betalen dan 25 euro voor 2 mbit ofzo? En dan moeten ze het 1 mbit abbo zeker 19,95 maken en dan het 0.5 mbit abbo 15 euro ofzo zeker.
Wil niet zeggen dat het niet kan, maar je moet blij zijn dat je voor minder geld meer snelheid krijgt dunkt me. En als je upgrade krijg je niet opeens een nieuw jaarcontrakt.

De adsl2 aanbiedingen daarentegen.....die zijn veel te hoog geprijst. Bij tweakdsl heb je 10mbit/1mbit voor 34.95 8)7

Zit nu op 2/1. Ik zit nog te twijfelen of naar 6/1 gaan of overstappen naar tweakdsl. Het nadeel van die overstap is dat ze tussen BBned niet switchen tussen adsl 1 en 2 in dezelfde centrale, dus ik moet eerst demon opzeggen ----> tweakdsl aanvragen ----> 3 weken wachten en dan weer eens internet :/
Hoeft helemaal niet. Ik ben van de week gemigreerd van Demon naar TweakDSL B10. BBned --> BBned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

spokje schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:48:
[...]

Bekijk het aanbod van de concurrentie eens zou ik zeggen. Mijn vader heeft nu een 2mb/1mb lijn van speedlinq voor 9,95 euro in de maand terwijl ik daar meer dan 30 euro voor betaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:46:
[...]nou goeie actie zeg :/ bij wanadoo heb je voor 30 euro 6 keer zo snel internet.

Kutaanbod van demon noem ik dat |:(
eigenlijk is het aanbod goed vergelijkbaar met de meeste andere grote ISP's

alleen wanadoo is zo spot goedkoop.
ik ga dan gelijk denken waar zit het addertje onder het gras.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
* Osiris gaat zn ouders aanraden te downgraden van 8/1 naar 6/1... Meer snelheid heb ik vrijwel nooit nodig, maar 3 Mbit vind ik weer te weinig :P 12 Mbit is absoluut overdreven en als ik op 8 Mbit blijf hangen trek ik mezelf een poot uit.. 12 Mbit voor 59e, 8 voor 55 en 36,50 voor 6... Niet zo'n moeilijke keus lijkt me :)

Wel fijn dat mn ouders van 512/256 nu omhoog gaan naar 1536/768, althans, dat lijkt me wel :P

[ Voor 16% gewijzigd door Osiris op 04-01-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Countess schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:00:
[...]

eigenlijk is het aanbod goed vergelijkbaar met de meeste andere grote ISP's

alleen wanadoo is zo spot goedkoop.
ik ga dan gelijk denken waar zit het addertje onder het gras.
Ik denk dat de stabiliteit wel zal verschillen tussen Demon en Wanadoo.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Dus als ik het goed begrijp kan ik straks gewoon overstappen naar een ander abonnement zonder dat ik er weer gelijk voor een jaar aan vast zit? Ik zit nu een dik half jaar bij Demon en zit er ook heel sterk aan te denken om over te stappen zodra ik het eerste jaar erop heb zitten.

Zit nu op een 2/1 abbo dus voor een paar euro meer ga ik naar een 6/1 versie. Dat heb ik er nog wel voor over. Mits ik straks in mei/juni wel gewoon over kan stappen naar een andere provider mocht ik dat nog willen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ritchie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:11:
[...]

Ik denk dat de stabiliteit wel zal verschillen tussen Demon en Wanadoo.
In voordeel van Wanadoo hoop ik dan. Demon staat nou ook niet echt bekend probleemloze verbindingen op te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Nu ik deze prijzen zie, ben ik blij dat ik al een paar maanden geleden ben opgestapt bij Demon. Het was gewoon niet meer houdbaar t.o.v. de vele ADSL2+ abbo's bij andere providers... ik betaalde E65 voor 8mbit en nu E40 voor ADSL2+ wide-open...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Kid_E schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:52:
[...]

Hoeft helemaal niet. Ik ben van de week gemigreerd van Demon naar TweakDSL B10. BBned --> BBned.
Heb je ook adsl 2 gekregen of nog eerst 8 mbit? Ik vind het raar want uit de adsl 2 FAQ haal ik dit:
Aansluiten op een ANALOGE verbinding met op dit moment BBned actief.
Doe de postcodecheck op de TweakDSL website, om te zien of ADSL2+ van Tiscali of BBned beschikbaar is.

1 Wacht tot BBned met een oplossing komt om je huidige verbinding te upgraden naar ADSL2+.
Kosten: Waarschijnlijk €110
Voordeel: Geen downtime
Nadeel: Nu nog niet mogelijk
( Xandrios in "TweakDSL *new and/or improved* deel 14" )

Anders is het morgen het eerste wat ik ga doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
spokje schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:53:
[...]

Heb je ook adsl 2 gekregen of nog eerst 8 mbit? Ik vind het raar want uit de adsl 2 FAQ haal ik dit:

[...]

( Xandrios in "TweakDSL *new and/or improved* deel 14" )

Anders is het morgen het eerste wat ik ga doen :P
Ik weet niet of het al ADSL2 is omdat ik het nieuwe modem nog niet heb B) . Met mijn Zyxel heb ik nu 8Mbit.

Overigens ben ik niet de enige. Als je ff in het TweakDSL topic leest zijn er een stuk of 4 die hetzelfde hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 10:47
Als ik het goed begrijp wordt mijn 4/1 nu 6/1? Dat is op zich wel leuk.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
posttoast schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:37:
Als ik het goed begrijp wordt mijn 4/1 nu 6/1? Dat is op zich wel leuk.
Daarnaast is het mogelijk uw huidige verbinding
te behouden. In dat geval blijft het maandbedrag ongewijzigd en hoeft
u niets te doen.
Je moet het wel zélf doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kid_E schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:16:
[...]

Ik weet niet of het al ADSL2 is omdat ik het nieuwe modem nog niet heb B) . Met mijn Zyxel heb ik nu 8Mbit.

Overigens ben ik niet de enige. Als je ff in het TweakDSL topic leest zijn er een stuk of 4 die hetzelfde hebben gedaan.
Het is nog geen ADSL2 (deze maand hopelijk wel) je krijgt tot die tijd 8/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Demon vernieuwt ADSL-abonnementen vanaf februari

Net 5 maadne te laat, althans voor mij dan, want ik was al weg... :)

Maar hee, 16 Mbit voor € 75,- dat is in verhouding ruim 4x duurder dan Wanadoo 20 Mbit voor € 22,50.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Microkid schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:42:
Nou, is dat effe een tegenvaller zeg. :( Nog steeds geen Voip. En nog steeds hoge prijzen. Voor 30 euro heb je 20Mbit ADSL2 van Wanadoo met VoiP. Daar kan Demon niet tegen op. Ik heb express nog gewacht met een keuze maken tot deze nieuwe aanbiedingen in januari zouden verschijnen, maar ik weet nu wel dat ik binnenkort afscheid ga nemen van Demon.
Same here, valt zwaar tegen van Demon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:08
Het aanbod van Demon viel mij ook redelijk tegen. Toch vind de 8/1 verbinding erg stabiel de laatste tijd en overweeg ik bij Demon te blijven als m'n abonnement verloopt in februari. Momenteel betalen we E 65 voor 8/1, dat wordt dus E 55, een 12/1 abonnement voor E 59 lijkt mij een leuke prijs. Ik vertrouw al die spotgoedkope ADSL+2 aanbiedingen niet echt... En ik zit hier in een studentenhuis en ik denk dat ik zes hele boze huisgenoten als ik ze vertel dat we van provider gaan overstappen en misschien een tijdje zonder internet komen te zitten.
Ik mis ook het VoIP gedeelte in de aanbieding en had stiekem op wat lagere prijzen gehoopt.
Iemand enig welk modem Demon zal leveren bij de ADSL+2 abo's, die ZyXEL 660?

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Bor de Wollef schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:24:
[...]

In voordeel van Wanadoo hoop ik dan. Demon staat nou ook niet echt bekend probleemloze verbindingen op te leveren.
Ikzelf heb zeker meer vertrouwen in Demon dan in Wanadoo.
Heb zelf al een aantal jaar Demon DSL en de verbinding is zeer stabiel te noemen.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus2700
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
Wanadoo ook niet, een klant van ons zat laatst 3 weken zonder internet na een upgrade naar het 20mbit abonnement. Daarbij komt laat wanadoo eerst de 20mbit maar eens waarmaken. Denk dat je de snelheid vaak niet zal halen ivm centrale afstand e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Janus2700 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:37:
Wanadoo ook niet, een klant van ons zat laatst 3 weken zonder internet na een upgrade naar het 20mbit abonnement. Daarbij komt laat wanadoo eerst de 20mbit maar eens waarmaken. Denk dat je de snelheid vaak niet zal halen ivm centrale afstand e.d.
Wanadoo beweert ook niet dat ze 20Mb leveren. Op de site kan je zelf de snelheid naar jouw huis bepalen via deze link: http://snelheidscontrole.wanadoo.nl/.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

driedees schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:41:
Het aanbod van Demon viel mij ook redelijk tegen. Toch vind de 8/1 verbinding erg stabiel de laatste tijd en overweeg ik bij Demon te blijven als m'n abonnement verloopt in februari. Momenteel betalen we E 65 voor 8/1, dat wordt dus E 55, een 12/1 abonnement voor E 59 lijkt mij een leuke prijs. Ik vertrouw al die spotgoedkope ADSL+2 aanbiedingen niet echt... En ik zit hier in een studentenhuis en ik denk dat ik zes hele boze huisgenoten als ik ze vertel dat we van provider gaan overstappen en misschien een tijdje zonder internet komen te zitten.
Ik mis ook het VoIP gedeelte in de aanbieding en had stiekem op wat lagere prijzen gehoopt.
Iemand enig welk modem Demon zal leveren bij de ADSL+2 abo's, die ZyXEL 660?
Ik wil alleen bij Demon blijven als de in februari ook aankondigen om VoIP te leveren voor 5 euro ofzo. Aangezien ik straks toch 2 weken op vakantie ben zie ik in februari wel wat er van komt en neem ik m'n besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik lees alleen maar negatieve berichten van mensen met de hogere snelheden. Voor het tegengas:

Ik ben erg blij met de aanbieding en vind het een goede actie van Demon. Ik ben blij dat ze hun bestaande klanten ook korting geven tov de Flexpress prijzen voor nieuwe klanten. Het was al vreemd dat bestaande klanten hier niet op over konden stappen.
Ik stap dan ook z.s.m. over naar het goedkoopste abo: 2 Eur meer voor 3x snelheid. Ik vind het prima.

Ik heb nog steeds geen provider gezien waar je onbeperkt e-mailadressen kunt gebruiken, incl. gratis spamfilter.

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:08
@ majornono: ik ben ook blij met deze stap van Demon hoor. Alleen stond Demon lange tijd synoniem voor stabiliteit en kwaliteit en daar hoort een bepaalde prijs bij. De laatste paar maanden had ik (en vele anderen met mij) negatieve ervaringen hiermee. Dat het de laatste tijd beter gaat met de stabiliteit is voor mij een goed teken en reden om serieus na te denken over een ADSL2+ abonnement bij Demon, wederom onder het mom: het kost veel, maar dan heb je ook wat goeds!

Ik zit te denken aan het ADSL2+ 12/1 abonnement, dat kost iets minder dan het huidige 8/1 abonnement en met een beetje mazzel krijg je er een nieuw gratis modem bij ;)

Indien je je abonnement verlengt voordat je minimale contractduur verloopt, ga je dan een nieuw contract aan van één jaar + de resterende tijd van je huidige abonnement?

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:55

Zenix

BOE!

Ik vind het best wel duur ik zit nu op 8/1 en andere providers zijn veel goedkoper. Ik wil graag weten is er een provider die een vergelijkbare service bied voor hetzelfde geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:41:
[...]

Het is een combinatie van factoren, naast de dingen die jij opnoemt moet je ook de afstand van jouw huis tot de centrale niet vergeten. Die heeft ook invloed op je maximale snelheid.
jk ik zit 531 meter van de centrale af:D Tis gewoon belangerijk dat ik qua prestatie niet achteruit ga als ik overstap naar een provider als TweakDSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody

bloody

0.000 KB!!

majornono schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:34:
Ik lees alleen maar negatieve berichten van mensen met de hogere snelheden.
Mensen die tevreden zijn, hebben meestal ook weinig reden om in dit topic te posten. :+

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
hierbij een post van een tevreden 2/1 gebruiker ;)

alleen de update van 1/0.5 naar 2/1 was kuDt!

voor de rest prima service van demon, en echt nooit storringen.

_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Nimoleda op 05-01-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Danjel schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:10:
Hmz dat vind ik dan weer jammer :/. Ik heb ook nog geen mailtje terug gehad van m'n broer met die lijst van centrales...
Heb je ondertussen al wat gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon heeft een zeer goede stabiliteit, bij mijn aansluiting wel vrij veel problemen gehad (2 jaar terug), maar alles draait zeer stabiel. De enige downtime die ik heb gehad is netjes aangekondigde en dat gold alleen voor de usenet servers.

Ik ben dus zeer tevreden over demon, tuurlijk er is altijd wat goedkopers te vinden (wanadoo ofzo), maar volgens mij gooi je dan een hele hoop kwaliteit overboord. Lees maar eens in het wanadoo topic, mocht je het niet erg vinden om soms eens er even uit te liggen dan kan je overstappen maar ik wil graag een stabiele provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-RIC schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:09:

Die 250MB ruimte voor je homepage is de maximale grote van je homepage en van je mailbox bij elkaar. Athans zo stond het wel ergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• je_oen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

bloody schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:35:
[...]

Mensen die tevreden zijn, hebben meestal ook weinig reden om in dit topic te posten. :+
* je_oen is erg tevreden met Demon. :) Stabiel en goede service. Gratis helpdesk, spam filter en virusscanner niet te vergeten!

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Na het aflopen van mijn minimale contractduur ben ik weer weg bij Demon. Reden hiervoor is het niet meegaan met prijsontwikkelingen in de markt, slechte onkundige helpdesk in sommige gevallen en de rompslomp rond het financiele gedeelte (hier gaat vaak iets fout).

Ik vind het huidige aanbod van Demon (en ook het aangepaste februari aanbod) niet meer van deze tijd. Demon lijkt zich de mening van hun klanten totaal niet aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 10:15
Bor de Wollef schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:35:
Na het aflopen van mijn minimale contractduur ben ik weer weg bij Demon. Reden hiervoor is het niet meegaan met prijsontwikkelingen in de markt, slechte onkundige helpdesk in sommige gevallen en de rompslomp rond het financiele gedeelte (hier gaat vaak iets fout).

Ik vind het huidige aanbod van Demon (en ook het aangepaste februari aanbod) niet meer van deze tijd. Demon lijkt zich de mening van hun klanten totaal niet aan te trekken.
Grappig hoe snel zaken kunnen veranderen, ik heb namelijk afgelopen augustus uitgezocht welke provider het meest kon bieden voor de laagste prijs. Toen kwam Demon er nog als beste uit, maar inmiddels is dat weer veranderd. Ik denk dat ik rond het einde van mijn contract maar eens ga uitzoeken welke provider er dan op dat moment het beste uitkomt.

Helaas zit ik op 3 kilometer van de centrale af en zal nooit de hoge snelheden kunnen halen, maar dat maakt mij op een gegeven moment ook niet meer uit. Het aanbod om 3x zoveel snelheid te halen voor twee euro meer staat mij nu namelijk wel aan. (die snelheden kan ik nog makkelijk halen, maar 20 mbit niet)

Vreemd alleen dat je in Februauri moet gaan kiezen voor een ander pakket en dat niet nu al kan doen, maar heeft wel weer als voordeel dat je zelf een hoger of lager pakket kan kiezen zonder teveel moeite.

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 05-01-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 12-09 21:52
Probleempje: de stroom is een tijdje van mijn modem geweest en nu geeftie geen ip meer af. De router geeft een disconnect naar de router en ik zou niet weten hoe je het nu moet fixxen..

ik zit bij mijn ouders op @home, maat van me is in mijn studentenhuis het aan het fixxen)
het is btw zon oranje copperjet modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij af of er meerdere mensen zijn die sinds ongeveer eergister problemen hebben met de snelheid van het internet? (heeft dat te maken dat er in amsterdam een router stond te stuiteren?)
Ik heb namelijk er ruim 25 min over gedaan om dit te kunnen posten :( pagina`s laden amper!
Al een hele poos geen problemen gehad ....
(omg. gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody

bloody

0.000 KB!!

cardinal808 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:41:
Vreemd alleen dat je in Februauri moet gaan kiezen voor een ander pakket en dat niet nu al kan doen, maar heeft wel weer als voordeel dat je zelf een hoger of lager pakket kan kiezen zonder teveel moeite.
Je moet namelijk nog w8en tot hun systemen zijn aangepast, zodat je het online kunt kiezen.

Als ze pas in februari (wanneer ze de systemen hadden aangepast) dat aangekondigingsmailtje hadden gestuurd, had je direct kunnen kiezen 8) :Y)

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:41:
Grappig hoe snel zaken kunnen veranderen, ik heb namelijk afgelopen augustus uitgezocht welke provider het meest kon bieden voor de laagste prijs. Toen kwam Demon er nog als beste uit, maar inmiddels is dat weer veranderd.
Waar heb jij in godsnaam gekeken??? Demon is qua prijs al ruim een jaar geleden ingehaald door vele andere providers en voor de stabiliteit hoef je Demon ook niet te nemen. Altijd gelazer met wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Er schijnt een probleem met de mac-adres registratiepagina te zijn, daardoor werkte het niet

via de (gratis :P) helpdesk kan het wel geregeld worden

Ook gevraagd naar de nieuwe snelheden/tarieven

Er was nog niets officieel bekend. Als je niets aangaf bleef je je huidige snelheid houden maar wel met een financiele bijstelling.. Hoe het dan precies gaat kon hij me nog niet vertellen daar nog niet alles bekend was.

Tot in hoeverre dit klopt weet ik niet, maar ik maak jullie maar even deelgenoot

[ Voor 55% gewijzigd door 418O2 op 05-01-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:13:
[...]
Waar heb jij in godsnaam gekeken??? Demon is qua prijs al ruim een jaar geleden ingehaald door vele andere providers en voor de stabiliteit hoef je Demon ook niet te nemen. Altijd gelazer met wat dan ook...
Op verschillende vergelijkingswebsites, daarnaast is Demon bij mij in ieder geval zo stabiel als een blok. Als er problemen zijn dan is het een landelijk stroring, dus mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
418O2 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:32:
Er schijnt een probleem met de mac-adres registratiepagina te zijn, daardoor werkte het niet

via de (gratis :P) helpdesk kan het wel geregeld worden

Ook gevraagd naar de nieuwe snelheden/tarieven

Er was nog niets officieel bekend. Als je niets aangaf bleef je je huidige snelheid houden maar wel met een financiele bijstelling.. Hoe het dan precies gaat kon hij me nog niet vertellen daar nog niet alles bekend was.

Tot in hoeverre dit klopt weet ik niet, maar ik maak jullie maar even deelgenoot
Dat zou wel netjes zijn van ze! Dat ze dan ook de mensen compenseren die van 'niks' weten. Ik ben er op het moment nog niet uit wat ik ga doen. 3/1 voor minder of 6/1 voor 2 euro per maand meer. Ach ik heb nog even.. ;)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik dnek dat ik van 8/1 naar 12/1 ga. Scheelt 6 eu in de maand. Anders moet ik voor die 4 mbit 15 eu gaan betalen en dat is het me niet waard..

Daarnaast schrok die man wel toen ik 16 mbit door de hoorn gooide, dus tot in hoeverre dat waar ik vraag ik me af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

driedees schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:24:

Indien je je abonnement verlengt voordat je minimale contractduur verloopt, ga je dan een nieuw contract aan van één jaar + de resterende tijd van je huidige abonnement?
Dat is wat ik ook graag wil weten. Ik zit nu pas een half jaar bij Demon (zonder problemen overigens) maar zie het niet zitten om me straks opnieuw voor een jaar, of zelfs anderhalf jaar, vast te moeten leggen aan Demon.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 18:42

TDB

Demon gooit zeker geen 4e en 5e thread lijntje open naar de diverse nieuwsgroepen ?! >:)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:13:
[...]

Qua prijs...tsja, ze zijn duurder. Maar ik snap niet waar je dat gedoe over stabiliteit vandaan haalt.
Ik heb slechts in het begin gelazer gehad, maar dat was omdat m'n telefoonverbinding te goed was, en de modem op meer dan 1mbit up wou gaan sturen. Dus heb ik m'n up snelheid wat gelimit. Sindsdien....nooit meer problemen. Ook niet als m'n modem uren/dagen achtereen uit staat.

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
The Wizard schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:14:
[...]

Heb je ondertussen al wat gehoord?
Nope, hij komt straks hier bij mij langs. Ik zal het dan wel ff vragen alsnog dat lijstje door te geven.
Bergie schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:37:
[...]

Dat is wat ik ook graag wil weten. Ik zit nu pas een half jaar bij Demon (zonder problemen overigens) maar zie het niet zitten om me straks opnieuw voor een jaar, of zelfs anderhalf jaar, vast te moeten leggen aan Demon.
Wie doet ff een mailtje uit de deur dan naar demon? Want ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Anders doe ik dat vanmiddag wel als ik terug ben van de sportschool.

[ Voor 49% gewijzigd door Danjel op 05-01-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 21:14

Spoooky

Core temp 37°C

Ben wel blij met het aanbod heb nu 8Mbit en wil naar 12 gaan. Heb eigenlijk (bijna) alleen goede ervaringen met Demon. De stabiliteit is zoals ik het van Demon verwacht (top).

Natuurlijk is het geen budgetprijs, maar ik vind dat kwaliteit best wat mag kosten (en Demon was in de tijd van het inbellen ook niet goedkoop). Na slechte ervaringen met tweaknews (nu heeeel tevreden met Eweka) besloten geen tweakDSL ADSL2+ te nemen.

Ik vind dat het aanbod eigenlijk wel eerder had gemogen, maar ik begrijp ook wel dat demon geen kinderziektes/ondercapaciteit wil hebben en dat er daarom gewacht is.

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm

ik heb nog geen email of brief gehad van Demon.
nu ben ik 1 van de weinigen die nog een aparte telefoonlijn kreeg voor zijn adsl en bij babyxl zit. (ik was 1 van de eersten bij demon met adsl)
Betekent dat ik dan naast de pot pis? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky

Spoooky

Core temp 37°C

Als het goed is heb jij nog DSL metro (heb ik ook gehad). Misschien krijgen alleen de DSL Express klanten die mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist...

betekent dat dan dat ik voor dezelfde prijs 3* lager dan de rest uitkom?
ha! Ik zal ze eens bellen. Ik las net dat de helpdesk toch gratis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay....

ik heb ze effe gebeld. Schijnbaar krijgen de metro klanten nog een aangepaste email met de voor hen geldende aanbiedingen. Zal wel iets soortgelijks worden.

ik realiseer me nu net trouwens dat die extra lijn die ik thuis heb natuurlijk wel geniaal is om zonder gezeur over te stappen. Je kan dan gewoon op je echte lijn je nieuwe aansluiting laten plaatsen en zodra dat werkt zeg je demon pas op... briljant :)

magoed, ik loop vooruit op de zaken. Eerst maar eens kijken wat ze gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sariel schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:55:
[...]

Qua prijs...tsja, ze zijn duurder. Maar ik snap niet waar je dat gedoe over stabiliteit vandaan haalt.
Ik heb slechts in het begin gelazer gehad, maar dat was omdat m'n telefoonverbinding te goed was, en de modem op meer dan 1mbit up wou gaan sturen. Dus heb ik m'n up snelheid wat gelimit. Sindsdien....nooit meer problemen. Ook niet als m'n modem uren/dagen achtereen uit staat.
Lage pings, constant disconnects, elke nacht "onderhoud", haperende mailservers, etc etc...

Gek he, toen ik overstapte naar een andere provider had ik nooit, maar dan ook nooit meer last van al deze problemen.

Om nog niet te spreken van de onbeschofte klantenservice (als je uberhaupt al een antwoord van ze terugkrijgt), bestaande 6 maanden het dubbele tarief laten betalen, bestaande leden niet willen laten overstappen, tot 3 keer toe snelheidsverhogingen beloven die steeds pas na (ruim) een half jaar gerealiseerd worden...

Dit topic is op zich natuurlijk al een hele duidelijke illustratie ervan. Lees het en huiver zou ik zeggen... En waarom is er bijv. geen Xs4all (klaag)topic? Juist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky

Spoooky

Core temp 37°C

Demon is trouwens wel bezig met testen van VOIP (althans ik heb daar een maand of 2 een mail over gehad), dus misschien al binnenkort Demon-VOIP..

Maar driexl.. niet iedereen heeft die problemen... Ik zit via BBNED, maar geen spontane disconnects, en mijn ping is ook niet hoog... Collega heeft een verbinding via BabyXL/Tiscali en ook op die verbinding is eigenlijk niks aan te merken...

[ Voor 46% gewijzigd door Spoooky op 05-01-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:25:
[...]

Dit topic is op zich natuurlijk al een hele duidelijke illustratie ervan. Lees het en huiver zou ik zeggen... En waarom is er bijv. geen Xs4all (klaag)topic? Juist. :)
Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat deze reeks een klaag-topic is.
Maar goed, als het alleen maar ging over mensen met wat kleine problemen en aankondiging van nieuwe dingen dan zaten we niet al bijna op 19 deeltjes.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:25:
[...]

Lage pings, constant disconnects, elke nacht "onderhoud", haperende mailservers, etc etc...

Gek he, toen ik overstapte naar een andere provider had ik nooit, maar dan ook nooit meer last van al deze problemen.

Om nog niet te spreken van de onbeschofte klantenservice (als je uberhaupt al een antwoord van ze terugkrijgt), bestaande 6 maanden het dubbele tarief laten betalen, bestaande leden niet willen laten overstappen, tot 3 keer toe snelheidsverhogingen beloven die steeds pas na (ruim) een half jaar gerealiseerd worden...

Ik heb echt nog nooit last gehad van stabiliteitsproblemen met demon, maar ja ik hoor het al je bent een fanatiekeling van Xs4all. 2 jaar terug heb ik alleen wat problemen gehad met het aansluiten van me verbinding sindsdien zeer te spreken. pingtijden enzo zijn bij mij dan ook gewoon goed. _/-\o_

Dus ja misschien had je net pech, maar zo is er overal wel een paar voorbeelden van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Laatst online: 09-09 15:28

Schonhose

Retro Icoon

Maar als ik het goed begrijp veranderd er niets wanneer ik niets doe?

Dan blijf ik en mijn huidige snelheid behouden en mijn maandbedrag?

* Schonhose gaat dan serieus na denken over de aanbieding van 21.95 per maand.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik meet sinds begin augustus mijn verbinding door ieder kwartier een ping te doen naar de laatste server van Demon voordat ik de rest opkom. De verbinding is superstabiel: gem. 75 ms pingtijden en nooit data loss. Dat was bij Chello wel anders.

Details: http://vanderkolk.demon.nl/lijnmonitor.
Overzicht van de pings: http://vanderkolk.demon.nl/lijnmonitor/ping.log

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Als ik het goed begrijp is er nog niet echt een optie zelf even fijn vanaf je inlogpagina op demon.nl je abo aan te passen aan de nieuwe mogelijkheden? Ikzelf zou graag van 512 naar 1.5 gaan, maar ik zie niet echt een knopje hiervoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Polle schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:27:
Als ik het goed begrijp is er nog niet echt een optie zelf even fijn vanaf je inlogpagina op demon.nl je abo aan te passen aan de nieuwe mogelijkheden? Ikzelf zou graag van 512 naar 1.5 gaan, maar ik zie niet echt een knopje hiervoor... :)
Op dit moment maken wij onze systemen gereed om u in februari via de
Service Pagina in de gelegenheid te stellen een nieuwe snelheid te
kiezen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 14:05
Mooi deze snelheids verbetering zat er zelf al over na te denken om over te stappen naar een andere provider.

Weet iemand trouwens of met deze upgrade de ping tijden (in games) ook worden verbeterd? Mijn ping is namelijk vrij hoog als ik het met andere personen met ook demon en andere providers vergelijk. Ik ping naar demon zelf 'al' 22ms terwijl de meeste mensen die ik ken met demon zo'n 12ms halen en veel mensen met xs4all zelfs onder de 10ms op nederlandse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
@ sick, ping in games hangt ook af van de server en de game die je speelt. Maar als je lijn vrijwel niet gebruikt word en jij hebt een upgrade, dan is de kans (theoretisch) veel groter dat ook jij een betere ping hebt.
Wat het ook kan zijn is dat de verbinding instellingen in je game niet optimaal staan... Misschien kun je daar ook naar kijken, want ik speel met een 0.512 down verbinding maar heb altijd een goeie ping op de meeste servers.

Ik heb zonet ff een mailtje naar demon gestuurt over het contract of dat ook verlengd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:32:
hmmm

ik heb nog geen email of brief gehad van Demon.
nu ben ik 1 van de weinigen die nog een aparte telefoonlijn kreeg voor zijn adsl en bij babyxl zit. (ik was 1 van de eersten bij demon met adsl)
Betekent dat ik dan naast de pot pis? :/
Ik ben ook een oude metro klant net als jij met apparte telefoonlijn bij babyxl en ben toen gratis geupgrade van 512 naar 1024 en heb toen zelf een upgrade naar 2048 aangevraagd en heb dat nu ook. maar heb gewoon dat mailje ontvangen
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.