Er staat in de FAQ dat het niet mogelijk is om over te stappen op FLexpress.
Letterlijk staat er dit:
Kan ik met mijn huidige DSL Express verbinding overstappen naar een Flexpress actieproduct?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. De actievoorwaarden gelden alleen voor nieuwe bestellingen. Voor bestaande klanten blijven de oude voorwaarden van kracht. Wij zijn echter voortdurend actief om ook onze bestaande producten up-to-date te houden. Helaas kunnen wij u daar op dit moment nog geen concrete informatie over geven.
Maar de 'actievoorwaarden' zijn in feite de 'algemene voorwaarden' van DSLExpress, met het enige verschil dat de minimale contractduur maar 3 maanden is i.p.v. 12 maanden.
De actie bestaat uit het aanschaffen van een FLExpress tegen een 45% lagere prijs dan een DSL Express abonnement. Die actie zelf is tijdelijk, maar de prijs niet. Het abonnementsgeld gaat niet na 3 maanden ineens omhoog, zoals bij veel ADSL acties.
Want zelfs als je zou moeten opzeggen komt daarmee wel je subdomeinnaam vrij, die je vervolgens zelf weer kunt claimen...

het lijkt me toch dat je in redelijkheid hier met Demon wel uit moet komen.
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Iemand die op zo'n manier zijn bestaande klanten in de steek laat kun je moeilijk 'redelijk' noemen. Mijn subdomeinnaam komt dan wel vrij en kan ik weer opnieuw claimen, maar destijds duurde het 6 weken voordat ik aangesloten was. Dan worden dus 6 weken lang mijn e-mails gebounced (of niet, en verdwijnen ze gewoon) en zijn 6 weken mijn website en forum niet bereikbaar (nou is dat nog niet zo erg, die worden toch niet zo veel gebruikt

). En mijn teamspeak servertje is 6 weken onbereikbaar.
Terwijl als ze het gewoon omzetten, ik toch wel mag verwachten dat ik al die tijd bereikbaar blijf.
En ik praat nu wel over 6 weken, maar ik lees in dit forum al spookverhalen over veel langere tijden bij een overstap.
Daarbij ben ik echt niet zo gek om 29,95 te gaan betalen voor 1024/768 als ik bij dezelfde provider 24,95 kan betalen voor 1536/768! Dan betaal ik dus 15% meer per maand voor 30% minder snelheid! Ik heb niet het Down syndroom ofzo!
Kortom, als ik dan toch al die moeite moet doen om over te stappen naar een voordeliger abonnement bij dezelfde provider, dan kan ik toch net zo goed een NOG voordeliger abonnement halen bij een andere provider?
Ik ben altijd heel tevreden geweest over Demon, maar met deze actie krijg ik echt het gevoel dat ze hun bestaande abonnees proberen weg te krijgen. En misschien is dat ook wel zo, zodat ze BBNed kunnen afketsen. Maar dat zou dus over de ruggen van hun abonnees gaan. Als dat ECHT zo is, dan zal ik een partij negatieve mondelinge reclame in de rondte gaan slingeren waar de Story en de Weekend nog een puntje aan kunnen zuigen.
Maar ik merk dat ik mezelf aan het herhalen ben en dat is niet constructief aan de discussie. Dus hier laat ik het weer even bij

.
[
Voor 19% gewijzigd door
RetepV op 15-09-2005 18:20
]