Maar het kan toch nie zo zijn dat als je een proces afsluit (dus die Dumeter.exe) dat je dan ineens weer kan spelen???? Bedoel die ban blijft toch..... Ongeacht wat we doen. Al formateren we onze pc's daarna zal het nog niet werken.Bart1983 schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:04:
[...]
DUmeter.exe probeer die eens uit te zetten. Werkt dat niet een beetje hetzelfde als du super controller. Deze laatste gaf namelijk bans bij mij.
Inderdaad... de hardware ban is gebaseerd op je hardware en die verandert niet, of je DUMeter nou uitzet of niet... was het maar zo.koffieboontje schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:24:
[...]
Maar het kan toch nie zo zijn dat als je een proces afsluit (dus die Dumeter.exe) dat je dan ineens weer kan spelen???? Bedoel die ban blijft toch..... Ongeacht wat we doen. Al formateren we onze pc's daarna zal het nog niet werken.
Mischien dat PB dit ziet als onderschepping van de data je weet niet welke resources er aangesproken worden door DU meter.
Ik heb het ook een tijdje gebruikt maar de laatste tijd heb ik veel van deze onnodige software erafgegooid.
De reden daarvan is onnodig gebruik van het geheugen en het systeem en de pc start ook langzamer op (net als bij spyware)
In het verleden was ik ook aanhanger van keyloggers en wilde ik ook alles checken maar ik heb die rommel eraf gegooid.
De meeste games die ik speel werken via PB en ik heb nergens meer problemen mee.
Daarom gaf ik ook aan dat je met een hijack this logfile de feiten eens naast elkaar kan leggen.
Niet meteen roepen dat een bepaald programma het niet kan zijn want je weet totaal niet wat de exacte werking is van dergelijke software.
Gewoon eens wat zaken vergelijken en wanneer er overeenkomsten zijn heb je een bepaalde basis waar je verder alles over uit kan zoeken.
@koffieboontje
Het procesafsluiten zal je geen toegang tot gebande PB servers bezorgen.
Maar kan er mischien wel voor zorgen dat anderen geen PB ban krijgen.
Ik heb het ook een tijdje gebruikt maar de laatste tijd heb ik veel van deze onnodige software erafgegooid.
De reden daarvan is onnodig gebruik van het geheugen en het systeem en de pc start ook langzamer op (net als bij spyware)
In het verleden was ik ook aanhanger van keyloggers en wilde ik ook alles checken maar ik heb die rommel eraf gegooid.
De meeste games die ik speel werken via PB en ik heb nergens meer problemen mee.
Daarom gaf ik ook aan dat je met een hijack this logfile de feiten eens naast elkaar kan leggen.
Niet meteen roepen dat een bepaald programma het niet kan zijn want je weet totaal niet wat de exacte werking is van dergelijke software.
Gewoon eens wat zaken vergelijken en wanneer er overeenkomsten zijn heb je een bepaalde basis waar je verder alles over uit kan zoeken.
@koffieboontje
computer voor alle werkzaamheden
Wat bedoel je met dat laatste? Als ik een proces afsluit dat anderen dan geen PB ban krijgen??[b]@koffieboontje
Ik vind helemaal niet goed wat pb doet? Ze bannen maar een potje om zich heen...en dat is slordig..je kunt beter te weinig mensen bannen dan te veel.... Ik zou eerder pleiten voor een kick-on-detection systeem, ipv helemaal te bannen.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:19:
pb is gewoon totaale onzin waar ze mee bezig zijn
ze bannen ok dat vind ik goed
een GUID ban en als je na het kopen van nieuwe COD
misschien een HW game ban ofzo
Maar dan niet voor alle games dat is gewoon onzin
verkoop van games wordt minder door dat
er zijn al mega veel mensen met een HW ban
en dan nog eens bannen zonder waarschuwing of zeggen wat je verkeed doet
mja
ik ben nu echt 110% anti pb
Notoire cheaters worden er gewoon elke keer eraf geworpen, die genen die het een keer proberen leren hun lesje heel snel en de-installen die zut weer. Het enige probleem blijft de schrijvers van cheats, maar ja die doen hun werk nu ook....
Anderen leren welke processen ze moeten afsluiten en krijgen zo geen hw ban, overigens zijn er zat servers die zonder pb werken, gewoon in TASE punkbukster off aan vinken...werkt goed daar ik met een illegale versie speel.. ik krijg overigens ook geen zin cod te kopen als ik dit hoor....koffieboontje schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:40:
Wat bedoel je met dat laatste? Als ik een proces afsluit dat anderen dan geen PB ban krijgen??
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Da's veel beter ja, dan had ik tenminste nog uit kunnen zoeken welk proggie conflicteerde met Punkbuster.Rey Nemaattori schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:32:
[...]
Ik vind helemaal niet goed wat pb doet? Ze bannen maar een potje om zich heen...en dat is slordig..je kunt beter te weinig mensen bannen dan te veel.... Ik zou eerder pleiten voor een kick-on-detection systeem, ipv helemaal te bannen.
Tsja, probleem is dat ik in een CoD clan zit die na een zomerpauze weer aan de slag wou. Maar er zijn nu twee spelers uitgeschakeld door dit probleem...Anderen leren welke processen ze moeten afsluiten en krijgen zo geen hw ban, overigens zijn er zat servers die zonder pb werken, gewoon in TASE punkbukster off aan vinken...werkt goed daar ik met een illegale versie speel.. ik krijg overigens ook geen zin cod te kopen als ik dit hoor....
Goh, jongen je was toch al te beroerd om m te kopen aangezien je met een illegale versie speelt. Blijkbaar heb je geen respect voor het spel want anders had je m gewoon uit de winkel gehaalt.Rey Nemaattori schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:32:
[...]
Anderen leren welke processen ze moeten afsluiten en krijgen zo geen hw ban, overigens zijn er zat servers die zonder pb werken, gewoon in TASE punkbukster off aan vinken...werkt goed daar ik met een illegale versie speel.. ik krijg overigens ook geen zin cod te kopen als ik dit hoor....
geen smoesjes verzinnen van.. door dat pb krijg ik geen zin om het te kopen

Als je mods downloadt met CoD loop je het kans om geband te worden via punkbuster omdat hij die als cheats aanziet
Ik heb geen mods. 't Is gewoon een pure CoD install, niets meer, niets minder. En dan *poef*, een ban, zonder gecheat te hebben of er überhaupt op mijn systeem te hebben.fusion.fake schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:15:
Als je mods downloadt met CoD loop je het kans om geband te worden via punkbuster omdat hij die als cheats aanziet
Dit is mijn log:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 19:52:44, on 26-9-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Program Files\Xfire\Xfire.exe
D:\Program Files\FTDv3\FTDv3.exe
D:\Program Files\NewsLeecher\newsLeecher.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Thuis\Mijn documenten\Downloads\hijackthis\hijackthis\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.msn.nl/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local.,
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: BHObj Class - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - C:\WINDOWS\nem220.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Web assistant - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Web assistant - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeviceDiscovery] C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] C:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [NetLimiter] C:\Program Files\NetLimiter\NetLimiter.exe /s
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Program Files\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] D:\Program Files\Valve\Steam\\Steam.exe -silent
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\bonjour\mdnsnsp.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates...Verisign/ie/bridge-c9.cab
O16 - DPF: {42F2C9BA-614F-47C0-B3E3-ECFD34EED658} - http://www.ysbweb.com/ist/softwares/v4.0/ysb_regular.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.c...eb_site.cab?1122417682124
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.c...eb_site.cab?1123413536234
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/...sengersetupdownloader.cab
O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 19:52:44, on 26-9-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Program Files\Xfire\Xfire.exe
D:\Program Files\FTDv3\FTDv3.exe
D:\Program Files\NewsLeecher\newsLeecher.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Thuis\Mijn documenten\Downloads\hijackthis\hijackthis\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.msn.nl/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local.,
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: BHObj Class - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - C:\WINDOWS\nem220.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Web assistant - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Web assistant - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeviceDiscovery] C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] C:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [NetLimiter] C:\Program Files\NetLimiter\NetLimiter.exe /s
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Program Files\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] D:\Program Files\Valve\Steam\\Steam.exe -silent
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\bonjour\mdnsnsp.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates...Verisign/ie/bridge-c9.cab
O16 - DPF: {42F2C9BA-614F-47C0-B3E3-ECFD34EED658} - http://www.ysbweb.com/ist/softwares/v4.0/ysb_regular.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.c...eb_site.cab?1122417682124
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.c...eb_site.cab?1123413536234
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/...sengersetupdownloader.cab
O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Hmmm, jij hebt ook een HP printer met bijbehorende software...
laatste 3 allen spyware en kunnen verwijdert wordenkoffieboontje schreef op maandag 26 september 2005 @ 19:54:
Dit is mijn log:
code:
1
2
3
4
| R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file) O2 - BHO: BHObj Class - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - C:\WINDOWS\nem220.dll O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates...Verisign/ie/bridge-c9.cab O16 - DPF: {42F2C9BA-614F-47C0-B3E3-ECFD34EED658} - http://www.ysbweb.com/ist/softwares/v4.0/ysb_regular.cab |
Trouwens erg vervelend van dat gezeik met punkbuster, en dat hardware bannen

Miss is idd het vergelijken van processen tussen anderen met hetzelfde probleem een optie, maar in hoeverre een hardware ban te maken heeft met de software die je draait?
[ Voor 20% gewijzigd door Pendaco op 26-09-2005 20:31 ]
Het brengt weer vreugde in mijn ziel om te zien hoe ongeloofelijk klote PB weer is. De hoeveelheid problemen die ik hiermee zelf ook gehad heb als server-admin zijn ongeloofelijk. Ik kan je verhalen vertellen waar je niet goed van wordt. PB = problemen, problemen en nog eens problemen. Vroeger voor de hardware bans werdt er al veel onterecht ge-kicked, maar nu is het helemaal erg omdat je gewoon geen enkel spel (en veel toekomstige spellen zoals quake 4!!!!) meer kan spelen.
Maar goed wat verwacht je ook van een bedrijf dat zijn geld verdient met cheaters bestrijden? Dat ze zeggen dat ze onschuldigen oppakken? Gebeurt niet. Jij kan niks bewijzen en zij staan in een positie dat ze niks hoeven te bewijzen, totdat zij (of de makers van het spel dat PB gebruikt) aangeklaagd worden (en dat zit er binnenkort wel aan te komen).
Maar goed wat verwacht je ook van een bedrijf dat zijn geld verdient met cheaters bestrijden? Dat ze zeggen dat ze onschuldigen oppakken? Gebeurt niet. Jij kan niks bewijzen en zij staan in een positie dat ze niks hoeven te bewijzen, totdat zij (of de makers van het spel dat PB gebruikt) aangeklaagd worden (en dat zit er binnenkort wel aan te komen).
Ik zou ze gerust willen aanklagen, maar ik zit financieel niet bepaald in een situatie dat ik me dat kan veroorloven.
Het is echt een ongelooflijke pokkesituatie: zij weigeren het bewijs te leveren dat je hebt gecheat. Da's dus makkelijk, ze kunnen iedereen probleem beschuldigen want bewijs leveren doen ze toch niet.
Het is echt een ongelooflijke pokkesituatie: zij weigeren het bewijs te leveren dat je hebt gecheat. Da's dus makkelijk, ze kunnen iedereen probleem beschuldigen want bewijs leveren doen ze toch niet.
Wat ik vreemd blijf vinden is dat zowel Wildfire als Koffieboontje niet op de Master Ban List voorkomen.
(en nee, dit controleer ik niet op punksbusted, maar bij evenbalance en thecheatpolice)
(en nee, dit controleer ik niet op punksbusted, maar bij evenbalance en thecheatpolice)
Living the American Dream
Waren de global hardware bans niet enkel in te zien voor EvenBalance/PB zelf?Erik_van_H schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:29:
Wat ik vreemd blijf vinden is dat zowel Wildfire als Koffieboontje niet op de Master Ban List voorkomen.
Nee, want andere (waaronder ex-clanmaatje) kunnen we wel zien.
Raar. Maar goed, wel een teken dat er iets aan de hand is.
Alleen zo ontzettend klote dat EvenBalance weigert mee te werken.
Alleen zo ontzettend klote dat EvenBalance weigert mee te werken.
Misschien was iets ik te hard voor PB.
Ze doen dus kennelijk wel iets en geven toe dat ze (soms) fout zitten. Alleen uit ervaring weet ik dat het in relatie met de onschuldigen echt NIET correct is. Daar komt bij dat dit soort dingen gewoon niet voor horen te komen met games waar je voor betaalt (als je verder leest dan zie je ook dat PB ontzettend veel problemen veroorzaakt).Even Balance have recommended that the #120025 violation is removed from our Raven Shield and America's Army MBLs due to chances of false positives occurring. There are a significant number of valid catches on the violation, however we are required to give the benefit of the doubt to innocent players.
34 bans have been removed from Raven Shield and 5 bans removed from AA.
Verwijderd
offtopicWildfire schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:21:
Ik zou ze gerust willen aanklagen, maar ik zit financieel niet bepaald in een situatie dat ik me dat kan veroorloven.
Een beetje Guantanamo Bay actie...
Boys, ik begrijp de frustratie... het was geen pretje...
En? Zit er al schot in de zaak?
I am the great Cornholio!
Nee, ik zou graag eerst willen proberen uit te vinden of we allen een programma draaien dat het probleem zou kunnen veroorzaken.MaNiC_MiNd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:38:
En? Zit er al schot in de zaak?
Nou ik wens jullie daar allen veel suc6 mee, ik kan me voorstellen dat het zwaar balen is.
I am the great Cornholio!
heeft PB niet een contract afgesloten met een computerleverancier ofzo? dat we allemaal nieuwe computers moeten kopen..?
Maar goed, ik heb mijn pc verkocht en aan het sparen voor een nieuwe
Iedereen nog veel geluk met het verhelpen van de PB-ban

en nu maar hopen dat hetgene wat bij jou die ban veroorzaakte niet meer draait(voorkomt). Zit je dan met je nieuwe pcIronGiant schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:13:
heeft PB niet een contract afgesloten met een computerleverancier ofzo? dat we allemaal nieuwe computers moeten kopen..?
![]()

Anders is je post zwaar offtopic, als je geen HW ban heb
Ik zou het niet meer durven, nieuw systeem kopen. Ik heb pas een nieuwe, is pas een half jaar oud.
Klopt van geen kanten dit allemaal.
Maargoed succes met je nieuwe pc, hoop dat het niet nog eens voorkomt, anders ga ik sparen
voor een bommenwerper om daar dat PB gebeuren plat te gooien ipv sparen voor een nieuwe pc
Maar gingen we nou nog een brief opstellen of niet? En waren er nog overeenkomsten met Hijack this?
Klopt van geen kanten dit allemaal.
Maargoed succes met je nieuwe pc, hoop dat het niet nog eens voorkomt, anders ga ik sparen
voor een bommenwerper om daar dat PB gebeuren plat te gooien ipv sparen voor een nieuwe pc
Maar gingen we nou nog een brief opstellen of niet? En waren er nog overeenkomsten met Hijack this?
Sorry, ben het topic een beetje uit het oog verloren en -eerlijk gezegd- ook een beetje de moed verloren.
EvenBalance stelt zich erg schofterig op en ik vraag me af of we daar überhaupt nog iets aan kunnen doen.
EvenBalance stelt zich erg schofterig op en ik vraag me af of we daar überhaupt nog iets aan kunnen doen.
Verwijderd
Beste jonges en meisjes,
ik speel call of duty en UO nu bijna een anderhalfjaar online, en heb veel te maken gehad met bans. Dit betrof bij mij dan de MD5 Tool Mismatch en dan betrof het het filetype game_mp_x86.dll. Nu heb ik toevallig ooit eens de complete geinstalleerde map van Call Of Duty GOTY naar men schijf gekopieerd tijdens een LAN. Nu heb ik mijn install (gewoon legale cd) overschreven met deze GOTY versie. Weg was het probleem. De game_mp_x86.dll was blijkbaar anders in de GOTY versie, want ik heb verder niks veranderd aan drivers, progs uit/aangezet...
Doe dat maar niet
ik speel call of duty en UO nu bijna een anderhalfjaar online, en heb veel te maken gehad met bans. Dit betrof bij mij dan de MD5 Tool Mismatch en dan betrof het het filetype game_mp_x86.dll. Nu heb ik toevallig ooit eens de complete geinstalleerde map van Call Of Duty GOTY naar men schijf gekopieerd tijdens een LAN. Nu heb ik mijn install (gewoon legale cd) overschreven met deze GOTY versie. Weg was het probleem. De game_mp_x86.dll was blijkbaar anders in de GOTY versie, want ik heb verder niks veranderd aan drivers, progs uit/aangezet...
Doe dat maar niet
[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 18-10-2005 22:50 ]
Verwijderd
Ik heb dus een keer hetzelfde probleem gehad, en een maat van me ook, ik schijn een wallhack/aimbot gebruikt te hebben en ben dus ook global gebanned geweest, ik heb op dat moment dat ik geband werdt op mn 2e scherm mijn call of duty mappen open gezet, net als mijn complete taakbeheer proceslijst, om te laten zien dat er niets draait o.i.d. ik weet dat ik dat gefaked kon hebben, maar ze moesten me maar vertrouwen..
screenshot gemaakt, en opgestuurd, kreeg een mailtje terug met zoiets erin:
"Onze excuses voor het zo laat beantwoorden van uw vraag. Om er op terug te komen: U heeft duidelijk cheats gebruikt, Punkbuster is een waterdicht systeem om cheaten in online-games tegen te gaan. Mensen die gebanned worden verzinnen doorgaans verschillende excuses om hun daden op de achtergrond te schuiven
...
Wij kunnen u niet helpen met dit probleem, het enige wat u kunt proberen is om een nieuwe versie van call of duty in de winkel aan te schaffen, maar dit biedt geen garantie dat uw ip-adres gelogd is. Uw ip-adres is uw eigen "straatnaam en huisnummer" op het internet en identificeert uw internet verbinding"
Wat bleek nou het probleem te zijn: Ergens in mijn wijk speelde ook iemand call of duty, en op de één of andere manier moest hij dus eigenlijk gebanned worden, en was mijn ip-adres niet eens het juiste ip-adres..alleen zaten we erg dicht bij elkaar in de range
/offtopic:
Zéér waterdicht inderdaad
screenshot gemaakt, en opgestuurd, kreeg een mailtje terug met zoiets erin:
"Onze excuses voor het zo laat beantwoorden van uw vraag. Om er op terug te komen: U heeft duidelijk cheats gebruikt, Punkbuster is een waterdicht systeem om cheaten in online-games tegen te gaan. Mensen die gebanned worden verzinnen doorgaans verschillende excuses om hun daden op de achtergrond te schuiven
...
Wij kunnen u niet helpen met dit probleem, het enige wat u kunt proberen is om een nieuwe versie van call of duty in de winkel aan te schaffen, maar dit biedt geen garantie dat uw ip-adres gelogd is. Uw ip-adres is uw eigen "straatnaam en huisnummer" op het internet en identificeert uw internet verbinding"
Wat bleek nou het probleem te zijn: Ergens in mijn wijk speelde ook iemand call of duty, en op de één of andere manier moest hij dus eigenlijk gebanned worden, en was mijn ip-adres niet eens het juiste ip-adres..alleen zaten we erg dicht bij elkaar in de range
/offtopic:
Zéér waterdicht inderdaad
Kijk, dat "waterdicht systeem" slaat dus nergens op. In het verleden zijn al diverse mensen geunbanned omdat er een conflict was tussen Punkbuster en andere software waardoor er ten onrechte cheats werden gedetecteerd. Dat is dus echt niet waterdicht.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:28:
[..]
"Punkbuster is een waterdicht systeem om cheaten in online-games tegen te gaan. Mensen die gebanned worden verzinnen doorgaans verschillende excuses om hun daden op de achtergrond te schuiven"
En dan de tweede opmerking: volgens Punkbuster is dus iedereen die geunbanned wil worden een cheater die aan het liegen is dat 'ie geen cheater is. Waar halen ze de kortzichtigheid vandaan?!?
De belangrijkste vraag is nu natuurlijk: hoe ben je daar achter gekomen en heb je Punkbuster/Evenbalance daarvan kunnen overtuigen? En hebben ze het probleem dus ooit rechtgezet?Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:28:
Ff tussendoor, dat punkbuster deugt van geen kant, wij als cod uo clan zijn al enkele malen tegengekomen dat er gewoon gecheat word zonder dat pb het ziet (en dan niet omdat ze zo goed spelen maar we hebben keiharde screenshots).
Er zullen altijd cheats zijn waar PB (nog) geen oplossing voor heeft. Ik neem aan dat jullie clan deze screenshots dan post op het forum van Punksbusted.Smokey! schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:25:
Ff tussendoor, dat punkbuster deugt van geen kant, wij als cod uo clan zijn al enkele malen tegengekomen dat er gewoon gecheat word zonder dat pb het ziet (en dan niet omdat ze zo goed spelen maar we hebben keiharde screenshots).
Wil iedereen eens even z'n videokaart en driver type hier opgeven.
Quicksand en ik hebben dezelfde videokaart met dezelfde drivers, maybe dat daar iets mis mee is?
We hebben een Geforce 6800 GT / LE 256 met driver 7
Ik had me er al een soort van bij neergelegd, maar aangezien ik sinds nu net Call Of Duty 2 heb wil ik toch wel weer heeeeeel graag spelen, maar dat gaat niet! Dus nu maak ik me weer enorm kwaad!!!!!
Quicksand en ik hebben dezelfde videokaart met dezelfde drivers, maybe dat daar iets mis mee is?
We hebben een Geforce 6800 GT / LE 256 met driver 7
Ik had me er al een soort van bij neergelegd, maar aangezien ik sinds nu net Call Of Duty 2 heb wil ik toch wel weer heeeeeel graag spelen, maar dat gaat niet! Dus nu maak ik me weer enorm kwaad!!!!!
Verwijderd
Daarom heb ik een hekel aan PB, de echte cheaters hebben er toch geen last van. Terwijl de gene die niet cheaten juist de de dubpe.Erik_van_H schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:28:
Er zullen altijd cheats zijn waar PB (nog) geen oplossing voor heeft. Ik neem aan dat jullie clan deze screenshots dan post op het forum van Punksbusted.
Laats zat ik op een server met PB waar ik steeds de medling in me scherm kreeg;
Waring, this server runs a old version of punkbuster.
Leuk maar dat is niet mijn probleem.
Dan wordt ik opeens gekickt met een ban van 0 minuten. Okee maar 0 minuten, maar dit is totaal niet netjes. PB moet dan gewoon die server shutdowen in de plaats bans te gaan uitdelen aan mensen die zo server joinen. En waarschuw men in de plaats alleen doodleuk te vertellen dat de server met een verouderde PB draait.
BTW, dit was bij DOOM 3
komt ook bij Call Of Duty voor.......Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:52:
[...]
Daarom heb ik een hekel aan PB, de echte cheaters hebben er toch geen last van. Terwijl de gene die niet cheaten juist de de dubpe.
Laats zat ik op een server met PB waar ik steeds de medling in me scherm kreeg;
Waring, this server runs a old version of punkbuster.
Leuk maar dat is niet mijn probleem.
Dan wordt ik opeens gekickt met een ban van 0 minuten. Okee maar 0 minuten, maar dit is totaal niet netjes. PB moet dan gewoon die server shutdowen in de plaats bans te gaan uitdelen aan mensen die zo server joinen. En waarschuw men in de plaats alleen doodleuk te vertellen dat de server met een verouderde PB draait.
BTW, dit was bij DOOM 3
Ik hoop juist dat ze het wel doen. Van mijn Amerikaanse clanmates hoor ik nu al dat het cheaten de spuigaten uit loopt. Iedere dag moeten ze wel 10 tot 15 cheaters kicken.IronGiant schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:28:
Hopen dat CoD2 geen PB gaat nemen anders worden een paar mensen gek hier
Kan activision dan geen andere Anti-cheat technologie integreren? Er zijn genoeg andere anti-cheat mogelijkheden.
PS. Ik kom er ook heel wat tegen per dag.
PS. Ik kom er ook heel wat tegen per dag.
Ik heb ook COD 2 nu en inderdaad nu al cheaters tegengekomen.
Er zou inderdaad een andere anti-cheat methode moeten komen.
Zoals ze het nu doen werkt het niet, ik ben bezig nu met een nieuwe pc
ja ja zo gek ben ik.... Maar mijn huidige? Wie wil die kopen? Alle hardware is gewoon niet meer bruikbaar voor iemand die wil gamen. Kunnen ze net zo goed een EMP af laten gaan op mijn pc das bijna hetzelfde.
Maargoed heeft iemand nog met evenbalance gemaild?
En hoe zeker is het dat PB op COD 2 komt, en op welke termijn.?
Er zou inderdaad een andere anti-cheat methode moeten komen.
Zoals ze het nu doen werkt het niet, ik ben bezig nu met een nieuwe pc
Maargoed heeft iemand nog met evenbalance gemaild?
En hoe zeker is het dat PB op COD 2 komt, en op welke termijn.?
Overdrijf je nu niet een beetje? Okay.. je hebt een auto die niet meer in Leeuwarden mag rijden.. Knap lastig als je er woont, maar ik neem aan dat de rest van het land er niet zoveel problemen mee heeft en hem best van je wil overkopen...koffieboontje schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:13:
Maar mijn huidige? Wie wil die kopen? Alle hardware is gewoon niet meer bruikbaar voor iemand die wil gamen. Kunnen ze net zo goed een EMP af laten gaan op mijn pc das bijna hetzelfde.
Wees maar blij dat er geen msn-messenger ban op zit
Verwijderd
Punkbuster scant je hardeschijven toch voor cheats right?
Nou vermoed ik eindelijk waarom ik gebanned ben waarschijnlijk. Ik heb op 1 van mijn partities een Tactical Ops directory met radars. Ik denk dat hij deze map met radars gevonden heeft tijdens het spelen van Soldier of Fortune. De radar stond natuurlijk uit, en zelfs gezipt..
Deze radars gebruik ik alleen offline in Tactical Ops, om demos te bekijken. Daar zit ik in een groep die het spel beschermt tegen cheaters zeg maar, en als 1 van mijn taken kijk ik wel eens demo's van verdachte mensen. Normaal doe ik dit zonder radar, maar sommige spelers kun je alleen maar betrappen door de demo te bekijken met radaroverlay. Zo pakken wij dus cheaters en zorgen we ervoor dat ze niet nog eens een war van jou winnen.
Dus omdat ik mensen in een ander spel voor cheaters bescherm heb ik maar 1.5 map van mijn nieuw GEKOCHTE spel kunnen genieten. Wat doe ik hiertegen ?
Vind het wel lullig hoor.
Nou vermoed ik eindelijk waarom ik gebanned ben waarschijnlijk. Ik heb op 1 van mijn partities een Tactical Ops directory met radars. Ik denk dat hij deze map met radars gevonden heeft tijdens het spelen van Soldier of Fortune. De radar stond natuurlijk uit, en zelfs gezipt..
Deze radars gebruik ik alleen offline in Tactical Ops, om demos te bekijken. Daar zit ik in een groep die het spel beschermt tegen cheaters zeg maar, en als 1 van mijn taken kijk ik wel eens demo's van verdachte mensen. Normaal doe ik dit zonder radar, maar sommige spelers kun je alleen maar betrappen door de demo te bekijken met radaroverlay. Zo pakken wij dus cheaters en zorgen we ervoor dat ze niet nog eens een war van jou winnen.
Dus omdat ik mensen in een ander spel voor cheaters bescherm heb ik maar 1.5 map van mijn nieuw GEKOCHTE spel kunnen genieten. Wat doe ik hiertegen ?
Helemaal niets. Je had cheats op je partitie staan. Iedereen kan wel zeggen van ja ik had ze wel, maar ik gebruik ze niet. Ik test ook regelmatig cheats voor CoD, maak demos en screenies daarvan, zodat PB daarop eventueel aangepast kan worden. Zelfs als ik dat niet online doe, zijn er hele duidelijke regels voor hoe ik dat moet doen. Houd ik mij niet aan 1 zo'n regeltje, en ik wordt gebanned, dan is het helaas pindakaas. Houd ik mij echter wel aan deze regels, en ik wordt gebanned, dan is deze ban binnen 24 uur weer opgeheven.
Binnen 24 uur opgeheven?
Ze komen niet eens met bewijs..... Hoe bewijs jij dat jij je aan je regels hebt gehouden???? Of anders gezegt, hoe bewijst punkbuster dat jij je niet aan de regels hebt gehouden???
Je hoort er niet eens iets van. Ik weet namelijk nu nog steeds niet waarom ik gebanned ban. Ik heb niet eens hacks op me pc staan helemaal niks. Echt vage shit. Maar ja ik heb nu maar weer een nieuwe pc besteld. Laat IP van me provider veranderen zodat ze in ieder geval mij niet zo kunnen bannen.
Ze komen niet eens met bewijs..... Hoe bewijs jij dat jij je aan je regels hebt gehouden???? Of anders gezegt, hoe bewijst punkbuster dat jij je niet aan de regels hebt gehouden???
Je hoort er niet eens iets van. Ik weet namelijk nu nog steeds niet waarom ik gebanned ban. Ik heb niet eens hacks op me pc staan helemaal niks. Echt vage shit. Maar ja ik heb nu maar weer een nieuwe pc besteld. Laat IP van me provider veranderen zodat ze in ieder geval mij niet zo kunnen bannen.
Ik heb dit topic eens door zitten lezen. En om die mentaliteit van PB kan ik me zo kwaad maken (er kwamen ook allemaal woorden in me op die verder niet voor herhaling vatbaar zijn). En dan heb ik er nog geen eens last van (het zijn niet echt mijn soort spellen)
Tuurlijk zullen er altijd punks (lees: cheaters) zijn die beweren dat ze helemaal niets gedaan hebben. En die verpesten het daarmee dus voor de rest.
Wat ik het meest vreemde vind is dat ze niet met bewijs aankomen zetten dat je cheat. Wat volgens mij beter zou zijn is eerst een waarschuwing geven, met bijvoorbeeld een ban voor 2 weken. Dan kunnen ze aangeven wat er geconstateerd is én, mocht dit dus een misverstand zijn, meteen bekijken of het wel echt een cheat is.
Dat van die tickets afsluiten is ook vaag. Jij vraagt iets, ze sturen een standaard mailtje en dan is het voor hun afgehandeld. Je kan dus niet meer verder reageren. Wat ik ook appart vind is dat activision je toch doorverwijst naar PB, terwijl er aangegeven is dat het niet deugt wat ze doen. Ik zou als bedrijf toch eens serieus na gaan denken of je het nog wel wil gebruiken als er een groot aantal klachten binnenkomt van onterechte bans.
Tis ook wel raar dat het dus ook bij toekomstige spellen een ban is, wil je dat wel als spelontwikkelaar zijnde? Ik zou het niet willen, want dat betekend inkomstenderving, omdat de mensen die gebanned zijn het spel niet meer kopen omdat ze toch geen MP kunnen spelen.
edit: @ koffieboon. En ze zullen het niet traceren op je cd-key en dan vervolgens een nieuwe ban opleggen op je nieuwe ip en hardware?
Tuurlijk zullen er altijd punks (lees: cheaters) zijn die beweren dat ze helemaal niets gedaan hebben. En die verpesten het daarmee dus voor de rest.
Wat ik het meest vreemde vind is dat ze niet met bewijs aankomen zetten dat je cheat. Wat volgens mij beter zou zijn is eerst een waarschuwing geven, met bijvoorbeeld een ban voor 2 weken. Dan kunnen ze aangeven wat er geconstateerd is én, mocht dit dus een misverstand zijn, meteen bekijken of het wel echt een cheat is.
Dat van die tickets afsluiten is ook vaag. Jij vraagt iets, ze sturen een standaard mailtje en dan is het voor hun afgehandeld. Je kan dus niet meer verder reageren. Wat ik ook appart vind is dat activision je toch doorverwijst naar PB, terwijl er aangegeven is dat het niet deugt wat ze doen. Ik zou als bedrijf toch eens serieus na gaan denken of je het nog wel wil gebruiken als er een groot aantal klachten binnenkomt van onterechte bans.
Tis ook wel raar dat het dus ook bij toekomstige spellen een ban is, wil je dat wel als spelontwikkelaar zijnde? Ik zou het niet willen, want dat betekend inkomstenderving, omdat de mensen die gebanned zijn het spel niet meer kopen omdat ze toch geen MP kunnen spelen.
edit: @ koffieboon. En ze zullen het niet traceren op je cd-key en dan vervolgens een nieuwe ban opleggen op je nieuwe ip en hardware?
[ Voor 5% gewijzigd door Monsie op 04-11-2005 11:24 ]
Sign here please
Ik moet een ticket aanmaken bij PB. Dan wordt de ban opgeheven.koffieboontje schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:11:
Binnen 24 uur opgeheven?
Moet je dan een geheim woord in de subject invullen?Erik_van_H schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:36:
[...]
Ik moet een ticket aanmaken bij PB. Dan wordt de ban opgeheven.
Sign here please
Verwijderd
Maar toen ik SoF2 installeerde zag ik nergens dat ik geen gezipte radar op een andere partitie heb mogen staan.Erik_van_H schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 07:40:
Helemaal niets. Je had cheats op je partitie staan. Iedereen kan wel zeggen van ja ik had ze wel, maar ik gebruik ze niet. Ik test ook regelmatig cheats voor CoD, maak demos en screenies daarvan, zodat PB daarop eventueel aangepast kan worden. Zelfs als ik dat niet online doe, zijn er hele duidelijke regels voor hoe ik dat moet doen. Houd ik mij niet aan 1 zo'n regeltje, en ik wordt gebanned, dan is het helaas pindakaas. Houd ik mij echter wel aan deze regels, en ik wordt gebanned, dan is deze ban binnen 24 uur weer opgeheven.
En niet iedereen kan dat zeggen, naja proberen ze wel, maar van mijn verhaal is wel controleerbaar.
Hoe dan ook, het blijft klote voor jouw en de andere benadeelden in dit topic.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:28:
[...]
Maar toen ik SoF2 installeerde zag ik nergens dat ik geen gezipte radar op een andere partitie heb mogen staan.
En niet iedereen kan dat zeggen, naja proberen ze wel, maar van mijn verhaal is wel controleerbaar.
Zou dit misschien ook problemen kunnen geven met punkbuster?
nieuws: Sony's rootkit helpt World Of Warcraft-cheaters
nieuws: Sony's rootkit helpt World Of Warcraft-cheaters
Before me there were many, after me there will be none
En wat voor regeltjes moet je je dan allemaal aan houden? Wellicht is dat ook zinnige informatie voor anderen om te voorkomen dat ze door zoiets onbenulligs geband worden...Erik_van_H schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 07:40:Zelfs als ik dat niet online doe, zijn er hele duidelijke regels voor hoe ik dat moet doen.
Ik heb het dan over zaken die je in je naam moet vermelden, en waar voorwaarden waar de demo's en screenies aan moeten voldoen (moeten genomen zijn op PB servers).
Download Dit lijkt me niet de bedoeling zipje...
What is it?
Its a tool to block/bypass/fake Punkbusters hardware
GUID which is used to global ban your machine.
Use it with any PB game, it should work.
Dan maar zo he...
What is it?
Its a tool to block/bypass/fake Punkbusters hardware
GUID which is used to global ban your machine.
Use it with any PB game, it should work.
Dan maar zo he...
[ Voor 35% gewijzigd door Fuelke op 04-11-2005 16:18 ]
Kben dus ook PB gebanned voor NIKS
En dit zipje werkt niet...
[ Voor 50% gewijzigd door Fuelke op 04-11-2005 16:19 ]
Weet je hoeveel tickets ik al aan heb gemaakt? Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik er al 10 heb aangemaakt waarvan 8 autoamtische mails terug en de ticket gesloten.Erik_van_H schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:36:
[...]
Ik moet een ticket aanmaken bij PB. Dan wordt de ban opgeheven.
Maar hoe zijn ze bij jou dan met bewijs gekomen? Hebben ze een screenshot of een logfile waarin ze kunnen aantonen dat jij gecheat hebt? En zo ja, welke cheat?
Ik heb dit mailtje gehad van Evenbalance:
-------------------------------------------------------------------------------------
Note #2: In this particular case, the violations were for a hack that modified the game memory when it was run. It attempted to bypass PB scans, and we created a whole new method to detect it doing it's work. That is what was triggererd, multiple times. Since our packets are encrypted, a network virus would render it a useless packet, and we don't ban on a negative. Whatever did this modified a specific part of the game memory, I can't see any other program BUT a hack doing that. I do not rule out a false positive, but this would be a different false than normal. Most false are some other program that has code or file that trigger our hack detections. This, if false at all, would have to be caused by faulty memory, or hardware (mobo corrupting memory for example). But then it would have to corrupt the same part of the game repeatedly... which is very unlikely. The only way to prove this is to reproduce the kick.
Heb ik terug gestuurd dit:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Note #3: What do you mean with: "The only way to prove this is to reproduce the kick" ?
How can I reproduce the kick?
Maybe it's possible to neutralise the ban for ONLY a few days, just to make sure that it is or isn't my hardware? And then you guys check my computer if something is running that PB detects as a hack?
Now I really appreciate that you have send me more information about that instead of an automatic mail
I am very glad with it. So, thank you!
But how can we resolve this problem?
Because what if some kind of virus (which you dedects as a hack) that modified my memory while I didn't know about it (maybe that's wy it's triggered multiple times) what can we do about it?
I hope you would help me with this. I can't play now for almost 3 months
I hope to hear from you again.
Thank you very much.
En toen heb ik als laatst dit weer terug gehad:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Note #4: I'm a paranoid bastard. Comes with the territory, been lied to all the time, just happened the other day working with a guy to "reproduce" a hack. He was just running the hack on the other end and asking why he was getting kicked, heh, funny. But PB does the same thing, all the time. It runs in a continuos loop, so the problem is why can't people get kicked again when they do the same thing. All I need is someone that can get the kick so I can see what is happening.
Snappen jullie het nog?
-------------------------------------------------------------------------------------
Note #2: In this particular case, the violations were for a hack that modified the game memory when it was run. It attempted to bypass PB scans, and we created a whole new method to detect it doing it's work. That is what was triggererd, multiple times. Since our packets are encrypted, a network virus would render it a useless packet, and we don't ban on a negative. Whatever did this modified a specific part of the game memory, I can't see any other program BUT a hack doing that. I do not rule out a false positive, but this would be a different false than normal. Most false are some other program that has code or file that trigger our hack detections. This, if false at all, would have to be caused by faulty memory, or hardware (mobo corrupting memory for example). But then it would have to corrupt the same part of the game repeatedly... which is very unlikely. The only way to prove this is to reproduce the kick.
Heb ik terug gestuurd dit:
Note #3: What do you mean with: "The only way to prove this is to reproduce the kick" ?
How can I reproduce the kick?
Maybe it's possible to neutralise the ban for ONLY a few days, just to make sure that it is or isn't my hardware? And then you guys check my computer if something is running that PB detects as a hack?
Now I really appreciate that you have send me more information about that instead of an automatic mail
But how can we resolve this problem?
Because what if some kind of virus (which you dedects as a hack) that modified my memory while I didn't know about it (maybe that's wy it's triggered multiple times) what can we do about it?
I hope you would help me with this. I can't play now for almost 3 months
I hope to hear from you again.
Thank you very much.
Note #4: I'm a paranoid bastard. Comes with the territory, been lied to all the time, just happened the other day working with a guy to "reproduce" a hack. He was just running the hack on the other end and asking why he was getting kicked, heh, funny. But PB does the same thing, all the time. It runs in a continuos loop, so the problem is why can't people get kicked again when they do the same thing. All I need is someone that can get the kick so I can see what is happening.
Snappen jullie het nog?
Ik en een clanmaatje mogen cheats testen voor PB. Zij weten dus mijn PB GUID. Als ik gepakt wordt mijn mijn normale ingame name, ben ik ook het haasje. Dus moet ik iets voor mijn naam zetten voor ik een server join. Als ik gekicked wordt, is de cheat dus bij PB bekend, en moet ik een ticket loggen voor een unban. Als ik niet gekicked wordt, stuur ik screenies en demos in, samen met de cheat en een soort van werkinstructie (wat doet de cheat, waar vandaan etc). PB kan dan aangepast worden.koffieboontje schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:11:
[...]
Weet je hoeveel tickets ik al aan heb gemaakt? Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik er al 10 heb aangemaakt waarvan 8 autoamtische mails terug en de ticket gesloten.
Maar hoe zijn ze bij jou dan met bewijs gekomen? Hebben ze een screenshot of een logfile waarin ze kunnen aantonen dat jij gecheat hebt? En zo ja, welke cheat?
cheaten vind ik 1 van de slechste zaken als je online speelt en hiermee een ander de dupe laat worden.
dit vergalt je speelplezier heb het regelmatig gevonden in spellen van bijvoorbeeld deltaforce task force dagger en landwarrior.
Punkbuster is hierop het juiste antwoord.
Alleen zouden ze wat beter om moeten gaan met klachten.
De vraag is hoe kan met beoordelen of een klacht wel of niet gegrond is?
ik denk dat hiervoor dan een soort draaiboek moet worden gestart en moet worden bekenen waarmee er gecheat is.
Als de mensen hier met een onterechte ban problemen hebben moeten deze ook elders problemen kunnen veroorzaken.
Hoe maak je jezelf sterk hierin.
Probeer dit soort zaken eens te onderzoeken anders door middel van het bladeren op andere forums om zo eventueel de handen ineen te slaan om samen uit het probleem te komen.
dit vergalt je speelplezier heb het regelmatig gevonden in spellen van bijvoorbeeld deltaforce task force dagger en landwarrior.
Punkbuster is hierop het juiste antwoord.
Alleen zouden ze wat beter om moeten gaan met klachten.
De vraag is hoe kan met beoordelen of een klacht wel of niet gegrond is?
ik denk dat hiervoor dan een soort draaiboek moet worden gestart en moet worden bekenen waarmee er gecheat is.
Als de mensen hier met een onterechte ban problemen hebben moeten deze ook elders problemen kunnen veroorzaken.
Hoe maak je jezelf sterk hierin.
Probeer dit soort zaken eens te onderzoeken anders door middel van het bladeren op andere forums om zo eventueel de handen ineen te slaan om samen uit het probleem te komen.
computer voor alle werkzaamheden
Tsja, ik heb ondertussen de hoop opgegeven. Ze zijn Oostindisch doof bij Punkbuster en weigeren zelfs te erkennen dat Punkbuster een foutieve ban kan opleggen.
Ben ik ff blij dat in CoD2 een ander anti-cheat programma gebruikt gaat worden... kan ik met CoD2 tenminste wèl weer on-line met mijn clan...
Ben ik ff blij dat in CoD2 een ander anti-cheat programma gebruikt gaat worden... kan ik met CoD2 tenminste wèl weer on-line met mijn clan...
Volgens mij bedoelt 'ie dat hij wil dat jij nog eens gaat spelen totdat je gekicked wordt. Dan kan hij uitzoeken wat er aan de hand is. Wat hij ervoor zegt, is dat 'ie zo vaak besodemieterd is door cheaters (die vragen of ze geunbanned kunnen worden, want ze hebben niet gecheat) dat hij er erg achterdochtig door is geworden. Probeer dus via mail met hem een afspraak te maken wanneer jij weer gaat spelen zodat hij kan monitorren wat er gebeurde tijdens je kick. Als je hiermee doorzet, komt er wellicht een oplossing, misschien ook voor anderen die het spel willen spelen. In ieder geval is er nu contact tussen jou en Evenbalance.koffieboontje schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:17:
...Verhaaltje...
Snappen jullie het nog?
het probleem is dat ik nu inmiddels al een andere computer heb, een nieuwe.
Maar wil ik deze oude kunnen verkopen wil ik wel dat hij helemaal werkt. Dus ik kan mijn oude nu niet weer opnieuw aan gaan sluiten. Ik laat het hierbij. Ik hoop gewoon dat het niet meer voor komt.
Voor de rest wens ik allen nog veel succes. probeer elkaar te helpen. Ik blijf deze topic nog even in de gaten houden. gelukkig komt er op COD2 geen PB.
Maar wil ik deze oude kunnen verkopen wil ik wel dat hij helemaal werkt. Dus ik kan mijn oude nu niet weer opnieuw aan gaan sluiten. Ik laat het hierbij. Ik hoop gewoon dat het niet meer voor komt.
Voor de rest wens ik allen nog veel succes. probeer elkaar te helpen. Ik blijf deze topic nog even in de gaten houden. gelukkig komt er op COD2 geen PB.
Ik zie een aantal van jullie zeggen dat CoD2 geen PB ondersteuning krijgt. Waar halen jullie die info vandaan? Alles wat ik kan vinden wijst er nog op dat het toch waarschijnlijk PB gaat worden.
Waar kan jij dan vinden dat het toch PB wordt?Erik_van_H schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 10:35:
Ik zie een aantal van jullie zeggen dat CoD2 geen PB ondersteuning krijgt. Waar halen jullie die info vandaan? Alles wat ik kan vinden wijst er nog op dat het toch waarschijnlijk PB gaat worden.
Anyway, het zal mogelijkerwijs toch AWE worden of in ieder geval een andere. Ik speel voorlopig geen CoD meer (meer CS: S aant spelen) en dat vind ik toch nog wel 1 van de leukste spellen.
Diverse fora melden dat er nagedacht wordt over een eigen Activision anti-cheat, maar als dit nog gaat duren, dat ze dan toch PB gaan nemen
Ik hoop het toch niet. Mijn onterechte en nog steeds niet nader toegelichte global hardware ban staat nog steeds. En bij Punkbuster is men oostindisch doof voor klachten van users zelf.
Ik heb nu CoD2 legaal en ik hoop niet dat straks alsnog PB wordt geïntegreert. Kan ik wèèr enkel op servers gamen die geen PB enabled hebben (of gecracked zijn). Dat is niet de bedoeling, ik zit niet voor niets in een CoD2 clan...
Ze mogen van mij elke andere vorm van anticheat integreren, zolang het maar nìet PB is...
Ik heb nu CoD2 legaal en ik hoop niet dat straks alsnog PB wordt geïntegreert. Kan ik wèèr enkel op servers gamen die geen PB enabled hebben (of gecracked zijn). Dat is niet de bedoeling, ik zit niet voor niets in een CoD2 clan...
Ze mogen van mij elke andere vorm van anticheat integreren, zolang het maar nìet PB is...
ik heb dit effe door gelezen en vindt het niet fijn van PB
, hun systeem is echter 0.001% veilig (kzou zeggen cheat-enabled
),ok dus wat jij moet doen is een prog halen van i-net dat software-matig via de geheugen adressen een andere hardware serie nummer inplenteert zodat je elke keer met een nieuwe hardware key begint . 2. hun grootste fout is dat ze een client hebben op de player's pc gwn effe PBCL..DB veranderen alleen paar openGL derin laten en viola alle cheats toegelaten.
PB lijkt alsof het goed beveiligt is maar eigenlijk willen ze niet toegeven dat hun systeem niet werkt en daarmee onschuldige of voor het minste bannen en totaal niet mee werken. ik heb een prog om hardware to changen en om de DB de decoden heb je iets nodig maar best dat je dat niet weet.
PB lijkt alsof het goed beveiligt is maar eigenlijk willen ze niet toegeven dat hun systeem niet werkt en daarmee onschuldige of voor het minste bannen en totaal niet mee werken. ik heb een prog om hardware to changen en om de DB de decoden heb je iets nodig maar best dat je dat niet weet.

hun systeem is niet 100% veilig, maar om het nou 0.001% veilig te noemen is overdreven. Ik kan alleen maar hopen dat ze binnenkort een update uitbrengen die stiekem de database crc checkt. Zodat je gebant wordt van alle PB serversXtremegamer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:08:
ik heb dit effe door gelezen en vindt het niet fijn van PB, hun systeem is echter 0.001% veilig (kzou zeggen cheat-enabled
),ok dus wat jij moet doen is een prog halen van i-net dat software-matig via de geheugen adressen een andere hardware serie nummer inplenteert zodat je elke keer met een nieuwe hardware key begint . 2. hun grootste fout is dat ze een client hebben op de player's pc gwn effe PBCL..DB veranderen alleen paar openGL derin laten en viola alle cheats toegelaten.
Ook moet je dit elke keer herhalen (mocht het al mogelijk zijn, ik zie ene hoop woorden van iemand met 1 post, zonder ook maar een sprankeltje bewijs) na elke update. Dus mocht je een update krijgen terwijl je ingame loopt te cheaten, ben je alsnog de lul
Geez, na al die tijd heb ik geeneens meer een on-line game gedaan -- op wat potjes UT2004 na.
Maar goed, ik ga binnen enkele maanden over op nieuwe hardware. Exit hardwareban dan dus. En dan maar hopen dat er niet wèèr een false positive optreedt, want dan ben ik wederom de sigaar.
Klojo's bij PB. False positives bestaan niet volgens hun.
Maar goed, ik ga binnen enkele maanden over op nieuwe hardware. Exit hardwareban dan dus. En dan maar hopen dat er niet wèèr een false positive optreedt, want dan ben ik wederom de sigaar.
Klojo's bij PB. False positives bestaan niet volgens hun.
Verwijderd
Ik krijg elke keer als ik een bf2 server in wil gaan een dikke PB-ban op m'n broek:
Global Punkbuster GUID Ban 1319fb78
Patch heb ik geinstalleerd (1.4)
Global ban -> forget it..Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:24:
Ik krijg elke keer als ik een bf2 server in wil gaan een dikke PB-ban op m'n broek:
Nieuwe serial nodig!
Verwijderd
Hmm, nieuwe serial nodig? Waar slaat dat op? En waarom kan ik dan niet in cracked servers spelen?
Wat een pleuris programma dat punkbuster
Je speelt gewoon met een illegale versie volgens mij. Dus je kan niet klagen dat het niet meer werktVerwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:38:
Hmm, nieuwe serial nodig? Waar slaat dat op? En waarom kan ik dan niet in cracked servers spelen?

Waarom anders op cracked servers spelen?
[ Voor 5% gewijzigd door mrFoce op 11-09-2006 23:51 ]
Verwijderd
Ik weet niet waar jij dat op baseert, maar ik probeerde een cracked server uit omdat jij zei dat het aan de cdkey lag.
Niet al te vroeg conclusies trekken *knip
Gedraag je
Niet al te vroeg conclusies trekken *knip
Gedraag je

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 12-09-2006 17:53 ]
Omdat hij misschien, net zoals ik, een legale CoD2 heeft en niet heeft gecheat, maar toch gebanned is? En toch on-line wil spelen?gideon82 schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:49:
[...]
Je speelt gewoon met een illegale versie volgens mij. Dus je kan niet klagen dat het niet meer werkt
Waarom anders op cracked servers spelen?
Ik heb een global hardware ban, da's pas cru. Zeker omdat ik niet heb gecheat, maar ja EvenBalance weigert mee te werken dus daar zit ik dan.
Maar goed, ik heb binnen enkele weken nieuw mobo + CPU + geheugen + HD's + videokaart, dus de hardwareban zal dan foetsie zijn. Ik vraag me alleen af of mijn CoD2 dan zou terugvallen op een global GUID ban. Wellicht ben ik beter af met een nieuw exemplaar van CoD2 zodat ik een nieuwe serial heb.
Bah, stelletje #$%#$%#$% daar bij EvenBalance. Omdat Punkbuster een false positive heeft, word ik op kosten gejaagd. Geez.

Ik kan dus al bijna een jaar niet meer on-line met CoD2. Het is dat ik binnenkort nieuwe onderdelen ga bestellen, anders was ik nooit van een ban afgekomen...
[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 12-09-2006 11:51 ]
Reageer dan niet

[ Voor 157% gewijzigd door Crash op 12-09-2006 17:53 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
@Wild-Fire: van jou weet ik (geloof ik ook wel) dat jij een uitzondering bent in dit geval.
@Asser : Punkbuster al gemailed?
Ik heb vroeger wel is gecheat met Sof2 (gewoon kijken wat zo'n aimbot nou is, en niet eens dagelijks cheaten ofzo) en kreeg ook een global ban. Jammer, maar helaas. Nieuwe key geinstalleerd en kon weer spelen.
Weet wel dat ik tegenwoordig nooit meer zo'n aimbot/cheat zal gebruiken in online gameplay.
@Asser : Punkbuster al gemailed?
Ik heb vroeger wel is gecheat met Sof2 (gewoon kijken wat zo'n aimbot nou is, en niet eens dagelijks cheaten ofzo) en kreeg ook een global ban. Jammer, maar helaas. Nieuwe key geinstalleerd en kon weer spelen.
Weet wel dat ik tegenwoordig nooit meer zo'n aimbot/cheat zal gebruiken in online gameplay.
[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 12-09-2006 17:54 ]
Lijkt me ook dat je beter een nieuwe CoD2 kan kopen. Stel je voor dat ze je oude CoD2 serial key detecteren met je nieuwe hardware en dan je nieuwe hardware global bannenWildfire schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:51:
[...]
Omdat hij misschien, net zoals ik, een legale CoD2 heeft en niet heeft gecheat, maar toch gebanned is? En toch on-line wil spelen?
Ik heb een global hardware ban, da's pas cru. Zeker omdat ik niet heb gecheat, maar ja EvenBalance weigert mee te werken dus daar zit ik dan.
Maar goed, ik heb binnen enkele weken nieuw mobo + CPU + geheugen + HD's + videokaart, dus de hardwareban zal dan foetsie zijn. Ik vraag me alleen af of mijn CoD2 dan zou terugvallen op een global GUID ban. Wellicht ben ik beter af met een nieuw exemplaar van CoD2 zodat ik een nieuwe serial heb.
Bah, stelletje #$%#$%#$% daar bij EvenBalance. Omdat Punkbuster een false positive heeft, word ik op kosten gejaagd. Geez.![]()
Ik kan dus al bijna een jaar niet meer on-line met CoD2. Het is dat ik binnenkort nieuwe onderdelen ga bestellen, anders was ik nooit van een ban afgekomen...

Kost je helaas wel weer minimaal 24 euro voor CoD2 GOTY.....
Tsja, ik kan idd beter geen risico nemen. Stel je voor, heb ik net voor meer dan duizend euro aan nieuwe hardware en dan zou ik wederom een hardware ban krijgen... kan ik enkele jaren weer niet on-line gamen.TweakerNummer schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:46:
[...]
Lijkt me ook dat je beter een nieuwe CoD2 kan kopen. Stel je voor dat ze je oude CoD2 serial key detecteren met je nieuwe hardware en dan je nieuwe hardware global bannen
Kost je helaas wel weer minimaal 24 euro voor CoD2 GOTY.....
't Is klote, maar aangezien EvenBalance heeft aangegeven nog niet eens te willen overwegen dat mijn ban onterecht is lijkt het toch de enige optie te zijn...
Klotezooi.