Onterechte Punkbuster bans...

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.044 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Boontje: Jij komt ook clean uit de GUID-checker. Heb je het op alle servers? Of alleen op je eigen.

Connect eens naar onze server 85.236.100.58:31075 eventueel kan ik daar dan morgen/straks de log files checken.

PS: ik kreeg dit van mijn maat:
royale^6'^9djx^6.^7tdm he is clean m8

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Wazige gasten dan dat die in zee gaan met Punkbuster! Als ik hun was ging ik met COD 2 toch niet met ze in zee. Als dit vaker voorkomt wordt dalijk de verkoop van COD 2 niet echt hoog...

Tenminste ik ga hem niet meer halen. Terwijl ik me daar vorige week nog altijd op verheugde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Erik_van_H schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:28:
Boontje: Jij komt ook clean uit de GUID-checker. Heb je het op alle servers? Of alleen op je eigen.

Connect eens naar onze server 85.236.100.58:31075 eventueel kan ik daar dan morgen/straks de log files checken.

[...]
Ik heb gister toevallig ook op een server gespeeld met PB en daar zat ik al 10 minuten op. ben er zelf maar uitgegaan om andere server te checken, echter hier lag ik er binnen 'n minuut uit. Zal jouw server eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
[quote]koffieboontje schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:20:

Contact-details:
E-mail : info@contactdata.nl
Office Breda : Paardeweide 24 B, 4824 EH, Breda, Tel: 076 - 5484848
Office Venlo : Ankerkade 8, 5928 PL, Venlo, Tel: 077 - 3232832[/quot]

Ik heb hier al een mail naar gestuurd.
Zouden zij wat kunnen dan?

Ohja en DutchTSE,

Mijn GUID is 978dcece
nick: royale'djx.tdm ( in kleur royale^6'^9djx^6.^7tdm )

Die van qu! is: 1342af12
nick: royale'qu!.tdm ( in kleur royale^6'^9qu!^6.^7tdm )

Doe je best kan je toch niet vinden op zowel pbbans.com als punksbusted.com
:)

Ik hoor het wel dan
mailen naar punkbusted dat ze geen bewijs (meer) hebben, aangezien je niet op de mbl staat :)
gewoon net mailtje. En vraag waarom je gebanned bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Ik heb al 4 keer gemailt, alle andere die ook dit probleem hebben hebben ook al een aantal keer gemailt. Iedereen krijgt dezelfde stomme automails terug waar je niks aan hebt. Allemaal nutteloze informatie.

heb trouwens ondertussen deze server gecheckt: 85.236.100.58:31075
unknown soldier was ik nu nog.
Maar binnen 20 sec lag ik er uit. Global PB hardware ban

Maar nu is mijn GUID nog clean, maar die lijst wordt schijnbaar maar 1 keer in de zoveel tijd geupdate.

[ Voor 40% gewijzigd door koffieboontje op 30-08-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
weet niet of het al gezegt is, iemand bij mij vorig jaar uit de klas speelde ook CoD, en toen hij een bepaalde gpu in zijn pc had, kon hij door muren heenlopen en andere rare dingen (had hij het over zelf nooit gezien). Hij heeft kwam erachter door met een vriend van hem te ruilen van gpu..

(nee ik weet niet welke kaart hij had, dacht een ati..)

Learn to forget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:57

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Leuk dat je met oude info op de proppen komt. De hardware bans bestaan al een hele tijd en het is niet afgelopen week ingevoerd ofzo. En dan nog, als was dat wel zo, ik heb niets gedaan om een hardware ban te rechtvaardigen.
Erik_van_H schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:28:

[...]
Het niet aanwezig zijn mijn GUID/nickname/IP op de banlists op PunksBusted en pbbans.com betekent dus dat ik niet gebanned zou zijn? Begrijp ik dat goed?
koffieboontje schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:34:

[..]

Maar nu is mijn GUID nog clean, maar die lijst wordt schijnbaar maar 1 keer in de zoveel tijd geupdate.
Het laatste wat EvenBalance mij meldde was dat mijn ban van vier maanden geleden dateerde, dus ik had ondertussen wel op de master ban list moeten staan. Maar daar sta ik dus niet op.

[ Voor 81% gewijzigd door Wildfire op 30-08-2005 21:52 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
hier vergeten jullie wat.. De global ban list wordt onderhouden door punkbuster en is intern en niet hetzelfde als de lijst op punkbusted.com..

Mijn sof2 key is bv ook global GUID banned maar ook niet te vinden op punksbusted.com Dus die 2 dingen staan los van elkaar, en ik heb toendertijd PB hierover gemaild en hun gaven als redenatie op . WE'RE NOT AFFLIATED WITH THAT SITE

dus forgot it 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb er ook maar 's een mailtje naar Activision aan gewaagd, in overduidelijk Engels met een superduidelijke uitleg van de situatie.

Dus ook met de overduidelijke melding dat EvenBalance weigert ons te helpen of zelfs maar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

Hoi,

Ik ben dus die kennis van wildfire
Ik heb al verschillende tickets ingevuld en dit kreeg ik bij mijn 2de ticket:
Note #2: I'm sorry, but we do not give details out on a ban. This ban spread months though. So some of the violations may be old. Doesn't make them any less valid though
Er bestaat een programma hwspoofer.
Daarmee kan je al je hardware uitlezen etc. en welke serienummers ze allemaal hebben.

Maar goed dit probleem moet gewoon snel verdwijnen en ik vind gewoon dat ze met bewijzen moeten komen anders is die ban niet geldig.

maarja dan lul je toch tegen een muur |:(

[ Voor 6% gewijzigd door iro op 30-08-2005 22:32 ]

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Trouwens op een andere pc kan ik wel spelen.. met dezelfde key 8)7 8)7 8)7

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
IronGiant schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:23:
Trouwens op een andere pc kan ik wel spelen.. met dezelfde key 8)7 8)7 8)7
Nogmaals, het gaat niet om je key maar om de hardware. Ik kan boven op mijn pc ook COD met mijn key spelen, geen probleem. Indien je een GUID ban hebt maakt het niet uit op welk systeem je speelt, dan is je key gewoon niet meer bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Ja, ze noemen het niet voor niets een hardware ban.
je hardware is dus gebanned, niet je serial...

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Juist precies.

Enne, makkelijker gedaan dan gezegt dat ze met bewijzen moeten komen. Maar als dat echt de voorwaarden zouden zijn dan kunnen ze gewoon echt niks maken.

Ken er niemand een jurist ofzo in zijn of haar kennissenkring? Ik wil weten wat voor kans we hebben en wat nou precies onze rechten zijn.

De regel is ook: een ban is niet geldig zonder bewijs

Innocent until proven guilty zoals al eerder vermeld stond

[ Voor 11% gewijzigd door koffieboontje op 30-08-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Weer wat vaags:

Check jullie iedereen die dit probleem heeft eens deze site:

http://www.themoofactor.com/antihack/

probeer jullie nieuwe/oude GUID (of nick) in te voeren.

Typ in dit geval eens royale in. Ik heb toevallig ooit eens een paar dagen royale'withcheese als nick gehad, en dat was mijn oude GUID nog. Echter die oude GUID (waar ik een Global GUID ban op had)
is ook niet te vinden op www.punksbusted.com of www.pbbans.com

Vaag dus. Daar wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

koffieboontje schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:07:
Weer wat vaags:

Check jullie iedereen die dit probleem heeft eens deze site:

http://www.themoofactor.com/antihack/

probeer jullie nieuwe/oude GUID (of nick) in te voeren.

Typ in dit geval eens royale in. Ik heb toevallig ooit eens een paar dagen royale'withcheese als nick gehad, en dat was mijn oude GUID nog. Echter die oude GUID (waar ik een Global GUID ban op had)
is ook niet te vinden op www.punksbusted.com of www.pbbans.com

Vaag dus. Daar wel.....
Ja bedankt, maar die guid check werkt voor geen meter.. een internal server error (klojo's)
Maar goed ik ga morgen wel ff kijken.. ik ben nu echt boos om dat punkbuster gedoe ;(

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Ja ik ben ook boos!!! :( Ik kan me er gewoon niet bij neerleggen!! :'( Kom op zeg, als ik nou echt iets gedaan had wat niet zou mogen zou ik zeggen oke, dan zou ik er niet eens nu over doorgaan, maar kom op zeg....

Maar ik denk niet dat er iets anders op zit.... Ik zal regelmatig hier kijken of er nieuwe info is, en voor de rest moeten we allen die mails maar afwachten van activision, even balance en die nederlandse toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
De url die je hebt geplaatst laat ook toe om betrapte cheaters te laten verder spelen op Punkbuster server. Cheaten in multiplayer in not-done en dat geld ook voor links die erbij helpen.

[ Voor 78% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 12:55 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Occy74 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:02:
Als je zelf al twijfelt aan de legaliteit van de link, waarom quote je hem dan?
Da's geen fix, da's proberen de ban te omzeilen.

Daar begin ik niet aan. Als dat ooit gedetecteerd wordt hebben ze wèl een geldige reden om mij te bannen.

Ik wil gewoon dat die niet-valide ban wordt opgeheven.

PS: Verwijder die URL aub. 't Is namelijk nogal dubieus of dit wel legaal is.

[ Voor 50% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Ik begin daar ook niet aan. En bevendien, de kans dat t werkt is klein.
Ik ga slapen, er even niet aan denken. Heb net nog COD gedaan in een NON-PB server. Hadden net war 2vs2 ging op zich wel aardig. Maar tot dusver, ik ga slapen en morgen weer een dag.

in ieder geval bedankt voor de replies vandaag van iedereen. En ik hoor morgen wel wat er aan nieuwtjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
koffieboontje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:35:
Ik begin daar ook niet aan. En bevendien, de kans dat t werkt is klein.
Ik ga slapen, er even niet aan denken. Heb net nog COD gedaan in een NON-PB server. Hadden net war 2vs2 ging op zich wel aardig. Maar tot dusver, ik ga slapen en morgen weer een dag.

in ieder geval bedankt voor de replies vandaag van iedereen. En ik hoor morgen wel wat er aan nieuwtjes zijn.
die gozer staat bekend om z'n aimbots die 'niet' gedetecteerd worden totdat ze public worden released, dus denk dat die spoofer van hem ook wel werkt maar als je daarmee wordt gepakt dan kan je t dus vergeten dat ze je ooit nog van die lijst afhalen ( alsof ze dat al van plan waren dus jah )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej boon was wel leuk 2v2
maar ik ga ook slapen
ik houd gewoon op met gamen want alle vette toekomstige shooters hebben pb
en ik heb pas nieuwe pc dus ik ga geen nieuwe kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes ermee

waar kun je eigelijk contact met die gasten krijgen ? ...

Ik heb Soldier of Fortune 2 gekocht
heb een half uur gespeeld online, opeens kreeg ik een punkbuster ban. Nu kan ik geen 1 server meer op. Ik had maar 1 half uur gespeeld, en geen cheat gedownload of geprobeerd, ook nooit offline. Niet eens offline zon console 'cheat' gehad.

Ik snap het echt niet, ik betaal voor dat spel, speel het half uur, doe NIKS fout, en krijg je ban...
Dat pik ik dus niet, ff contact vinden met die gasten, hoe meer man , hoe beter.

(of het een HARDWARE ban is weet ik niet, kom in ieder geval geen 1 server meer op met PB.
Ook heb ik de PC nu al bijna 3 jaar, zonder nieuwe of2e hands componenten...)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 01:03:
Succes ermee

waar kun je eigelijk contact met die gasten krijgen ? ...

Ik heb Soldier of Fortune 2 gekocht
heb een half uur gespeeld online, opeens kreeg ik een punkbuster ban. Nu kan ik geen 1 server meer op. Ik had maar 1 half uur gespeeld, en geen cheat gedownload of geprobeerd, ook nooit offline. Niet eens offline zon console 'cheat' gehad.

Ik snap het echt niet, ik betaal voor dat spel, speel het half uur, doe NIKS fout, en krijg je ban...
Dat pik ik dus niet, ff contact vinden met die gasten, hoe meer man , hoe beter.

(of het een HARDWARE ban is weet ik niet, kom in ieder geval geen 1 server meer op met PB.)
vergeet het maar, als het een GUID ban is kan je het beste een nieuwe kopen of terug gaan naar de winkel. Kost nu nog 10 euro nieuw dus valt mee, maar ze geven niet mee dus je kan het wel proberen maar het resultaat is al bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Hmm vervelende situatie. Het is nu natuurlijk wel zo dat nu er een discussie over is, je iedereen aantrekt die hetzelfde probleem heeft. Daarmee wil ik zeggen dat het feit dat je nu een paar medestanders vind, geen indicatie is dat een 'nieuwe release van punkbuster' een probleem heeft veroorzaakt dat bij veel mensen voor problemen zorgt, maar kan ook slaan op jullie kleine groepje. Hoe het gekomen is, ik heb geen idee...

De melding geeft me het idee dat het niet een cheat was waar je van beschuldigt bent, maar van interferentie met punkbuster. Bijvoorbeeld het draaien van een programma om te kijken welke programma's in de achtergrond draaien en daar meer informatie uit probeert te halen dan punkbuster wenselijk acht.. Ze zullen daar vast wel bekend zijn met bv de software van sysinternals met die mogelijkheden.. misschien hebben jullie iets gedraait (dus niet een proces maar een programma dat je mogelijk 1x draaide? of zelfs een virus? misschien een packet sniffer of programma dat paketten aanpast) dat die hook op punkbuster verzorgde?

Anyway, om er vanaf te komen.. ik zie je eerst de makers/beheerders van punkbuster aanschrijven en na afwijzingen terechtkomt bij eerst de maker van het spel, en vervolgens de distributeur. Die laatste acties zijn nogal zinloos. Je vraagt hen zich in te denken in jou situatie, maar dat vereist ook dat je zelf de andere kant op denkt. Een medewerker van de uitgever kan totaal niets met het feit dat jij geblokt word door punkbuster, en al zou hij het misschien wat vervelend voor je vinden, het is niet zijn werk, dus krijg je een zo standaard mogelijke brief terug, met de melding dat ze er niets mee doen; hetzelfde geld voor de makers van het spel. Ze hebben iets moois afgeleverd, vragen een 3e partij om wat aan de (potentiele) cheaters te doen en brengen het op de markt... en zijn klaar (tenminste, wat jou betreft). Ik ben bang dat je, tenzij je er met een grote groep mensen (handtekeningen) en/of een actiegroep weinig indruk maakt. Mocht je daar toch voor willen gaan, dan is de eerste stap om een aangetekende brief met zoveel mogelijk handtekeningen naar het management van evenbalance te sturen; als het even kan met mooi briefpapier (van een advocaat ofzo ^^) en nette opmaak. Dat moet toch wel hun aandacht krijgen :)

Wat ik je echter aanraad is er voor (proberen) te zorgen dat je doordringt tot zo'n punkbuster medewerker. Dat is degene die de ban kan liften.. Dat doe je niet met klagen en 'bedreigen', maar door je duidelijk open te stellen voor medewerking. Het klinkt wat vervelend, want het is niet iets wat door jou lijkt te zijn veroorzaakt, maar je gaat wel degene zijn die er alle moeite voor moet (willen) doen. Ik zou zeggen, maak eens een nieuw support ticket met daarin een (korte <10 regels) beschrijving van wat je hebt gedaan; als ik af mag gaan op de tekst van je vorige brief is het misschien handig als iemand dit voor je doet/ermee helpt.. Het belangrijkste is dat je zijn aandacht trekt en je graag wil helpen. Niet de zoveel in een dozijn van 'echte cheaters' die op een simpele manier hun ban gelift proberen te krijgen, maar iemand die samen met hen moeite doet om een probleem op te lossen. Na die beschrijving zeg je iets in deze trant:
As you can see, I have had some trouble with your program these past few months. Using this support ticket, I hope we can figure out how this ban has come to be. For that part, I will need some help from your side. From the automatic mailings you send upon a first support ticket, i understand that the ban I got was caused by the fact ' that some point in that computers lifetime, it had run a hack that PB logged being used on a PB server.'

That sentence does not tell me very mucht, so please tell me if I've got the right of it.
-about 4 months ago, some program has run on my computer that has tried to interact with the punkbuster software, located on my own computer.
-when i came online, only a few weeks ago, this information was relayed to your servers, which ended in placing a global hardware ban on my computer.
-i get banned on any pb-server I play, using any game.

You've also mentioned that you 'do not give details out on a ban'. I can understand the reason for this is twofold: 1 - you can not in a sure way verify if the person requesting the information is the same person who should get it and 2 - You can't log every piece of evidence, concerning all the users you have, which might bring you into endless debates about the validity of the ban, which you won't want happening if thousands of cheaters/punks try getting their ban lifted. I can get into that, but within these restrictions, it will be kind of hard to solve this.. mystery, so please stay with me.

If my assumption above, about this happening on my computer is true, then there should be a record of this event at both your server and my pc. If there is some way for me, as a user, to get this record up, I will probably have the information I need: what program was run on my computer and at what time.

I expect to find a program that in itself would have not given me any pause to think about consequences to punkbuster, but may have affected it somehow. Depending on the kind of program, I see four possible outcomes:
the program that pb identified as harmfull is
- a false positive that is not yet known to you
- a virus modifying network traffic or memory
- a program that has no logical connection with punkbuster, but does interact
- a genuine hack/tool, used by someone on my computer, without my knowledge.

As the owner, I am fully responsible for the programs that are being run on my computer, but certainly in the first few cases, I would hope for some leniency.

In any case, I am very interested in what caused this problem and hope to be able to solve it in any way with your help. Ofcourse you might not be able to give me this info on my own computer either; in that case please advise on any course of action that might get us to the nature of the problem. I can guarantee you in any way that I have no knowledge of any hacks or cheats on my computer. The problem now ofcourse, is that anyone issueing a support ticket would say about the same :/

I would be very glad if you could find some time to get into this problem and solve it with me. I desparately want to play CoD again, with my clan. Being able to play on punkbuster protected servers again would mean a great deal to me.
Hmm, je hebt nu een aardig stuk tekst waar je wat mee kan. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken en hoeveel moeite je erin wilt steken -- als je echt een oplossing wilt zijn dit je methoden.

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
En zoals ik al eerder zei, EvenBalance weigert samen te werken. Ik heb zelf al de suggestie gedaan dat er wellicht een onschuldig programma draait wat op de een of andere manier onterecht als een hack wordt gedetecteerd door Punkbuster. Men ging niet in op mijn aanbod om samen uit te zoeken welk programma dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Ik ben het eens met SilentStorm. Dat is een duidelijk, overzichtelijke mail waarin op een goede en nette manier wordt aangegeven wat de problemen zijn.

Als ik medewerken van Punkbuster zou zijn zou ik er zeker induiden als ik zo'n mail kreeg en wist dat er nu verschillende mensen dit probleem hadden.

Echter wat Wildfire zegt kan ik me ook weer wat bij indenken. Ik heb ook weer het idee dat wat we ook sturen, we alleen hardnekkige mailtjes terug krijgen waarin wordt verteld dat de ban niet opgeheven zal worden.

Ik vraag me ook af of PB zo'n ban wel kan opheven. Is het niet iets wat zelfs door hun niet ongedaan gemaakt kan worden? Of is dat juist altijd mogelijk om dat te doen?

Maargoed, wat ook weer zo is, dalijk zijn er wel echte cheaters, die bv deze topic lezen en zich er ook bij aansluiten dat ze niks hebben gedaan en dat zij dalijk ook weer gewoon kunnen spelen. Maargoed daarbij dus ook weer de vraag, echte cheaters staan toch wel op hun ban-list? Wij niet.

Maargoed het is het proberen waard, en ik ben bereid er alle moeite voor te nemen die er voor nodig is, al kost het me weken! Ik wil gewoon aan hun bewijzen dat ik niks verkeerd heb gedaan, en ook voor de rest die dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
koffieboontje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:03:

[..]

Ik vraag me ook af of PB zo'n ban wel kan opheven. Is het niet iets wat zelfs door hun niet ongedaan gemaakt kan worden? Of is dat juist altijd mogelijk om dat te doen?
Natuurlijk kan een ban worden opgeheven. 't Is gewoon een database die ze hanteren, wat ze erin zetten kunnen ze ook verwijderen.
Maargoed, wat ook weer zo is, dalijk zijn er wel echte cheaters, die bv deze topic lezen en zich er ook bij aansluiten dat ze niks hebben gedaan en dat zij dalijk ook weer gewoon kunnen spelen. Maargoed daarbij dus ook weer de vraag, echte cheaters staan toch wel op hun ban-list? Wij niet.
Omdat ik me terdege besefte dat het makkelijk is om als cheater te zeggen dat je niet cheatte, bood ik aan om samen te werken om te achterhalen welk programma het probleem veroorzaakte. Ze hadden me dan op elk punt alsnog gewoon kunnen bannen. Maar nee, ze reageerden niet op mijn suggestie om samen het problematische programma te achterhalen.

Ligt het trouwens aan mij of zijn er geen buitenlanders die onterecht gebanned zijn? Ik heb gisteren nog op enkele Amerikaanse forums gekeken, maar daar zag ik geen klachten. Zouden de problemen op de een of andere manier beperkt zijn tot Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

koffieboontje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:03:
Ik ben het eens met SilentStorm. Dat is een duidelijk, overzichtelijke mail waarin op een goede en nette manier wordt aangegeven wat de problemen zijn.
dank je :) al zou het misschien handig zijn dat je het niet direct overneemt, maar het in je eigen woorden uitlegt. Een brief in één toon werkt beter dan dat je elk antwoord op een ticket met de voorgeschreven tekst van een ander antwoord :) -- maar zie wat je er mee doet; ik ben ook wel benieuwd.
Als ik medewerken van Punkbuster zou zijn zou ik er zeker induiden als ik zo'n mail kreeg en wist dat er nu verschillende mensen dit probleem hadden.
Als medewerker van punkbuster kijk je alleen naar het huidige probleem. Zeggen dat er meer mensen last van hebben, betekend voor hen niets, tenzij ze er bewijs van hebben. Bij de meeste bedrijven betekend dat handtekeningen, actiegroepen of op zijn minst een hoop mensen die op de zelfde referentie corresponderen. Mogelijk volstaan de GuID's / nicks in dit geval. Als je zeker weet dat de gevallen aan elkaar verbonden zijn, zorg dan dat je op zijn minst een overzicht krijgt van de nick, een stuk van het GuID, de tijd van het plaatsen van de ban, de melding die de ban geeft, eventuele referentienummers en de supporttickets die ze zelf al hadden ingedient.

Met de voorbeeld mail van hierboven probeer ik te laten zien hoe je op een wat .. duidelijkere manier kan laten zien dat je bereid bent tot samenwerking. Zet er nog even een pakkende opening voor om de medewerker te enticen ;)
Echter wat Wildfire zegt kan ik me ook weer wat bij indenken. Ik heb ook weer het idee dat wat we ook sturen, we alleen hardnekkige mailtjes terug krijgen waarin wordt verteld dat de ban niet opgeheven zal worden.
ik neem aan dat je daarbij refereert aan:
  • En zoals ik al eerder zei, EvenBalance weigert samen te werken. Ik heb zelf al de suggestie gedaan dat er wellicht een onschuldig programma draait wat op de een of andere manier onterecht als een hack wordt gedetecteerd door Punkbuster. Men ging niet in op mijn aanbod om samen uit te zoeken welk programma dat is.
Als die mail in dezelfde stijl is geschreven als de brief die ik hiervoor zag, kan ik me voorstellen dat deze op de grote hoop is beland. Natuurlijk zouden jullie geholpen moeten worden; punkbuster doet er echter alles aan om het kaf van het koren te scheiden; die moeilijke procedure om uberhaupt een persoonlijk beantwoord emailtje te krijgen is alleen maar om hun 'helpdesk' wat te ontlasten. Ik verwacht dat er dagelijks toch wel een paar honderd mensen een dergelijk mailtje sturen, waarbij er in de meeste gevallen toch wel sprake is van cheaten. Daar moet je doorheen zien te komen. Bij de helpdesk is dat dus het sturen van een mailtje waar ze mee verder willen, of een brief 'op hoge poten' naar het management sturen. In dat laatste geval:
  • Ik ben bang dat je, tenzij je er met een grote groep mensen (handtekeningen) en/of een actiegroep weinig indruk maakt. Mocht je daar toch voor willen gaan, dan is de eerste stap om een aangetekende brief met zoveel mogelijk handtekeningen naar het management van evenbalance te sturen; als het even kan met mooi briefpapier (van een advocaat ofzo ^^) en nette opmaak.
Ik verwacht dat maar een zeer klein aantal mensen een goede reden kan geven om de ban te liften; welke redenen dat zijn zullen ze echt niet publiekelijk bekend maken. Om eerlijk te zijn, je kunt zo'n out-of-the-blue-ban ook moeilijk beargumenteren; dat betekend dat als de medewerker niet op zijn minst wat hulp wil bieden bij het uitzoeken, je via hen er nooit gaat komen..
Ze hebben een blocklist op basis van GuID's (zoals op de websites die je al eerder zag) en een blocklist op basis van Hardware ID's (HWID's?). Jij hebt last van die laatste en dat lijkt wat moeilijker te zijn terug te vinden. Vandaar ook steeds de melding dat ie 'clean' is. Als je met een groep wil komen, moet je zeker weten dat die groep ook allemaal last heeft van hetzelfde probleem. Niet iedereen die even komt aanwaaien erbij zetten, want als er ook maar 1 persoon in je lijst zit die wel met goede reden is gebant, maak je je zaak er alleen maar zwakker op.
Maargoed het is het proberen waard, en ik ben bereid er alle moeite voor te nemen die er voor nodig is, al kost het me weken! Ik wil gewoon aan hun bewijzen dat ik niks verkeerd heb gedaan, en ook voor de rest die dit probleem hebben.
Als je die instelling vast blijft houden kun je een heel eind komen :) Ik wens je alvast succes en blijf het topic wel wat in de gaten houden :)
Wildfire schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:22:
[knip]

Ligt het trouwens aan mij of zijn er geen buitenlanders die onterecht gebanned zijn? Ik heb gisteren nog op enkele Amerikaanse forums gekeken, maar daar zag ik geen klachten. Zouden de problemen op de een of andere manier beperkt zijn tot Nederland?
mogelijk was het programma dat jullie gebruikten nederlandstalig

[ Voor 5% gewijzigd door SilentStorm op 31-08-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Wat nou als we dus zo'n brief hebben gemaakt (of mail dan) En toch weigeren ze mee te werken, wat dan? Hebben hun uberhaupt wel voorwaarden? Ik wat zijn de rechten van ons?

Innocent until proven guilty ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb ooit eens in het verleden met DF joint operations een kick gehad wegens cheaten.
Kreeg een PB kick wegens cheaten en kon overnieuw inloggen.
Op zich is het een knap stukje software maar ook hierin kunnen fouten zitten.
Aan de andere kant kan ik het heel goed begrijpen dat ze hier zoveel afstand van nemen.
Ik heb me wat rotgeergerd als ik online zat te spelen en iemand had unlimited grenades of kon vliegen :(

Wat ik wel een interesant issue vind is hoe dit allemaal zover heeft kunnen komen?
Welk stukje software is verantwoordelijk voor het niet goed functioneren van PB?
Ik houd dit topic zeker in de gaten om er wat meer van te weten te komen.

Ik wens de getroffenen veel succes maar het lijkt mij praten tegen een muur wat bij grote bedrijven al zo vaak gebeurd.
Ooit eens gehad met joint operations dat mijn key al in gebruik was.
Ik moet nog reply krijgen op mijn verzonden emails naar zowel novalogic als naar atari benelux.
Het spel is omgeruild in de winkel maarhet zegt wel iets over hoe sommige gamemakers over je denken.
Zolang je het product maar officieel koopt in de winkel en er 49 euro (of meer) voor betaald hoor je ze niet.
Je hoort ze alleen als het veel gekopieerd word en ze er niets meer aan kunnen verdienen.
Arrogantie ten top ik koop ook al mijn games orgineel moet er niet aan denken dat ik bijvoorbeeld een spel als BF2 koop en na enkele keren onterecht een PB ban krijg.
Dat zou betekenen dat ik de meeste games hier niet meer kan spelen op een met PB beveiligde server.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Laten we aub proberen te achterhalen of ook niet-Nederlanders dit probleem momenteel hebben.

Hoe meer zielen, hoe meer kans we Punkbuster overtuigd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Ja ook niet-nederlands hebben dit probleem.

Ga naar google: "Global punkbuster hardware ban" (tussen deze aanhalingstekens) er zijn genoeg engelse en amerikaanse forums waarop mensen dezelfde problemen hebben.

Maar sommige mensen hadden dit in 2004 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
koffieboontje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:03:

Ga naar google: "Global punkbuster hardware ban" (tussen deze aanhalingstekens) er zijn genoeg engelse en amerikaanse forums waarop mensen dezelfde problemen hebben.

Nee, we moeten iets recents hebben. Aangezien het voor ons de afgelopen week begon zullen nieuwe klaagtopics op Amerikaanse forums en dergelijke nog wel niet geindexeerd zijn bij Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

koffieboontje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:03:

Moeilijk te geloven voor sommigen, maar PB deelt ook bans uit die wel terecht zijn.

@Koffieboontje: Heb je mijn server nog geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Tuurlijk, maar dat weet ik wel Erik. Ik denk juist dat 90% van de bans wel terecht zijn of nog wel
meer misschien. En als er geen fouten in hun systeem zitten dan denk ik zelfs dat alle bans terecht zijn. Ik gaf toch ook al eerder aan dat ik het juist ook goed vind dat Punkbuster bestaat. Alleen ik vind de manier waarop je behandeld wordt bij een serieus probleem niet terecht. Je wordt in het verdommes hoekje gezet zodat je het allemaal maar lekker zelf kan uitzoeken zonder dat er enige medewerking door ze verricht wordt.

Als PB niet zou bestaan zou het een grote ellende zijn op alle servers. Dat zou hetzelfde zijn als wij in nederland geen politie hadden en er maar gedaan kon worden wat iedereen zelf wil >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we kunnen er natuurlijk een actie tegen beginnen ofzo
want ik vind dat dit echt niet kan hoor

een GUID ban ok daar kan ik nog wel inkomen
maar als je daar onschuldig bij gebanned wordt valt er nog iets aan te doen
want voor 30 euro heb je een nieuwe COD

maar een HARDWARE ban is beetje overdreven
vooral als je niets gedaan hebt of niet weet wat je gedaan hebt.
en dat dan voor IEDERE pb game

ik heb pas BF2 gehaald die ik nu ook niet meer kan spelen
en zo komen er in de toekomst nog veel PB spellen uit waarvan je voor altijd gebanned bent
met deze pc dan

de enige optie is een nieuwe pc kopen
maar dan houd het snel op voor mij want ik heb 2 maanden geleden een nieuwe gekocht
Zoals BOON al zei

eerst een waarschuwing van: je hebt prog's op de achtergrond mee runnen die schadelijk zijn voor PB of die PB proberen omteleiden, als je die niet binnen .... verwijderdt zij dit de gevolgen

of desnoods een GUID ban maar dan wil ik wel de redenen erbij hebben wat ik fout deed of wat er meeliep op de actergrond

als je dan een nieuwe COD koopt
dan zal je die fout niet nogmaals maken want iedere keer 30 euro neerleggen wordt ook wel beetje duur

maar om eerst GUID ban te geven zonder te vermelden wat ik fout deed
en dan als ik nieuwe heb gekocht een HARWARE ban te geven weer zonder te vermelden wat ik fout deed vind ik beetje overdreven

Guid = 30euro
Pc = 800+ euro

en als je nieuwe pc koopt kan je dan wel weer gamen of Bannen ze je na 2 maanden weer zonder waarschuwing..

Gr qu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

martieadams schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:40:
weet niet of het al gezegt is, iemand bij mij vorig jaar uit de klas speelde ook CoD, en toen hij een bepaalde gpu in zijn pc had, kon hij door muren heenlopen en andere rare dingen (had hij het over zelf nooit gezien). Hij heeft kwam erachter door met een vriend van hem te ruilen van gpu..

(nee ik weet niet welke kaart hij had, dacht een ati..)
Met sommige Catalyst versies kreeg ik een raar effect in Quake 3 in combinatie met MSN Messenger, telkens er een MSN popup op de achtergrond verscheen kwam er een soort flikkering in het beeld waardoor je door muren kon kijken, net alsof de helft van de frames zonder muren en de andere helft met muren gerenderd werd. Misschien gebeurde hetzelfde met XFire's chat overlay en OpenGL games.

Glashelder in "Onterechte Punkbuster bans..."

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawai schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

Met sommige Catalyst versies kreeg ik een raar effect in Quake 3 in combinatie met MSN Messenger, telkens er een MSN popup op de achtergrond verscheen kwam er een soort flikkering in het beeld waardoor je door muren kon kijken, net alsof de helft van de frames zonder muren en de andere helft met muren gerenderd werd. Misschien gebeurde hetzelfde met XFire's chat overlay en OpenGL games.

Glashelder in "Onterechte Punkbuster bans..."
zelfde is bij COD
bij msn
wordt beeld even donker maar je ken door muren heen kijken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Zet dan gewoon de functie melding als iemand anders een bericht verstuur uit. :9 maar goed er zullen ongetwijfeld een heleboel onschuldige mensen zijn. De vraag is alleen: wat kunnen we beginnen/maken ?

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Probleem blijft dat zowel TS als koffieboontje niet op de Master Ban List voorkomen.

Mijn clanmaatje kijkt niet op punksbusted.com maar op een of andere website waar je hele GUID geschiedenis wordt bijgehouden (alle namen die je ooit gebruikt heb bv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cd1fe75d11c571268076f3951342af12

is mijn GUID ( ik ben clanmate van koffieBOON ) wij waren alebei de leaders van royale

goedlopende clan maarnu zowat helaas dood

rip Royale

ken je ook even mijn GUID kijken aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Owja heel scheef dat punkbuster systeem..

Ik heb denet op een server ongeveer 30 minuten zitten spelen zonder enige problemen (punkbuster enabled uiteraard)

Ik deed een disconnect om iets anders te spelen.. en opeens had ik weer een ban! dat is toch vreemd? :'( :'( }:O

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
IronGiant schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:38:

Ik heb denet op een server ongeveer 30 minuten zitten spelen zonder enige problemen (punkbuster enabled uiteraard)

Ik deed een disconnect om iets anders te spelen.. en opeens had ik weer een ban! dat is toch vreemd? :'( :'( }:O
Erg raar.

Wellicht een indicatie dat er een probleem is met Punkbuster zelf (aan de kant van Punkbuster bedoel ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had zelfde ik was thuis had COD ge-reinstalled en probeerde mijn eigen server
werkte 10 min lang ofzo ik denk

ik ga mijn config terugzetten ( raare config btw :-) ik zal zo laten zien in next post )
maar ik heb alles terug gezet

behalve nvidia fog distance op NO

dus ik doe dat meteen een BAN

:|

dag later was ik bij koffieBOON
cod ge-reinstalled
aleen de config goed gedaan ( niet de video settings )
en werkte prima 20 min lang zitten gamen in PB server
ik denk nou dit gaat goed
dus wij even kijken in andere server

10 sec banned :|

echt raar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier mijn raare config ( zelfde als koffieBOON)

forward = G
backward = X
moveleft = F
moveright =H
use =middlemouse button
bash = B
reload = U
lean left = Z
lean right = S
nadescript =N (heel usefull dukt op een knop en jumpt en gooit nade op hoogste punt automatic (ideaal voor nade tricks ))

best fijne config maar wennen ( als iemand hem wil met lag meter en 125fps enzo ingesteld + 2 nadescripts mail even of add op msn quicksand@team-royale.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:58:

nadescript =N (heel usefull dukt op een knop en jumpt en gooit nade op hoogste punt automatic (ideaal voor nade tricks ))
Zal best handig zijn, maar is niet eerlijk tov andere players en kan dus door PB als een cheat worden beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is geen cheat zijn gewoon een aantal binds op een goede volgorde :-)

wordt door best wel veel goede spelers gebruikt :-)

btw doet vanavond iemand mee fun war non pb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:11:
is geen cheat zijn gewoon een aantal binds op een goede volgorde :-)

wordt door best wel veel goede spelers gebruikt :-)

btw doet vanavond iemand mee fun war non pb :P
Mja dat kan wel zijn maar het zou heel goed kunnen dat PB nu ineens die gebinde scriptjes gaat lopen bannen, een hele hoop hacks gebruiken binds om getoggled te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Zou het??? Waarom kunnen ze dat dan niet gewoon aan ons vertellen, dan weten we wat we verkeerd hebben gedaan....

Enne... ik heb die nade scripts niet verzonnen hoor! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:30:
[...]

Mja dat kan wel zijn maar het zou heel goed kunnen dat PB nu ineens die gebinde scriptjes gaat lopen bannen, een hele hoop hacks gebruiken binds om getoggled te worden.
neej ik ken heel veel mensen die gewoonnog spelen en ze ook usen en die zijn gewoon legaal kijk maar op cb vraag maar aan een admin daar :-)

ik ken zelf ook een PB admin (xtf:Scorp!on) used zelf ook scripts enzo en lagometer en is gewoon legaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet vanavondiemand mee wat schieten op een non pb server :-) ? >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, de non-PB clan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
offtopic:
hey wildfire, heb je 2 reepjes geheugen ?, trek er is eentje uit en probeer dan nog is COD.. Zat net ff in Everest te kijken en zag dat geheugen serials uit te lezen zijn en misschien gebruiken ze die wel in de 'hardware' calculatie.. Dus probeer het is met een geheugenstripje minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
hmmzz moet niet de bedoeling zijn. Als je nou 2 x 1024 had zou ik er niks om geven :D

proberen kan altijd. Maar zou het alleen in je geheugen zitten? Het zit overal in. Cpu, videokaart enz enz.

Ik heb trouwens toevallig vandaag geen reactie gehad van evenbalance ofzo... van niemand eigenlijk grrrrr :(

[ Voor 25% gewijzigd door koffieboontje op 31-08-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
koffieboontje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:22:
hmmzz moet niet de bedoeling zijn. Als je nou 2 x 1024 had zou ik er niks om geven :D

proberen kan altijd. Maar zou het alleen in je geheugen zitten? Het zit overal in. Cpu, videokaart enz enz.

Ik heb trouwens toevallig vandaag geen reactie gehad van evenbalance ofzo... van niemand eigenlijk grrrrr :(
proberen kan geen kwaad, en alleen maar om te testen ;)

edit: en als het uit een x aantal componenten wordt opgebouwt, dan zou in theorie de 'hardware code' moeten wijzigen als je 1 van die onderdelen wijzigt

[ Voor 14% gewijzigd door mrFoce op 31-08-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga dit weekend gewoon geluid kaart erin gooien misschien werkt dat :-)

maar doet iemand mee beetje fun schieten

kom maar op teamspeak als je zin hebt
ip:80.126.190.106:8767

geen pass

dan gaan we gewoon even wat schieten in server :-)

boon doet ook wel mee

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 23:17 ]

Verwijderd

doet iemand vanavond mee beetje schieten ik heb een private server zonder pb

• mrFoce
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:25:
heb geen Call of Duty 8)7 vroeger wel is gespeeld met de copy ( nee, niet een illegale copy ) van me broer en vond t wel grappig, maar ik hou meer van de moderne wapens

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:25:
Dit is hier _niet_ de bedoeling. Voor gameafspraakjes gebruik je maar mail/icq/msn/irc ofzo :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Damn... nog steeds geen reactie van Activision en van het mailtje naar Punkbuster verwacht ik al helemaal niets meer.

• mrFoce
Wildfire schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:29:
Damn... nog steeds geen reactie van Activision en van het mailtje naar Punkbuster verwacht ik al helemaal niets meer.
ik denk dat elke maand wel 50 mensen 'het niet pikken' en langere mailjtes sturen enz enz.. Denk dat ze er gewoon geen zin in hebben om nog te gaan replyen omdat hun (ook) tegen iemand praten die ook niet toe wil geven..

ps: dit gaat niet over wie er fout is, maar beide partijen geven niets toe -> eindeloze discussie

Verwijderd

ok zal geen game afspraakjes meer maken:P

wildfire voeg me even toe op msn ( als je wil kunnen we dan in private spelen quicksand@team-royale.com )

dan hoef ik dat hier niet meer op forum te vraagen

gr qui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal mij hier eens bijsluiten

ik heb hier zowat alles gelezen en ben dus ook slachtoffer geworden van hardware ban zonder te cheaten en idd krijg ik geen medewerking en dat de cheat zou gebeurd zijn 4mnd geleden (zoals iedereen dat ik gezien heb).

Jullie nederlanders zijn niet alleen hoor want ik ben belg en zit ook met een pc die 2maanden oud is dus ben ook niet van plan nieuwe pc aan te schaffen.

PB is rotzooi en als ze fout zijn zullen ze dit nooit toegeven ze zijn ten slotte feilloos 8)7 .

Ik vloek al heel de week want sedert Maandag 29/08/2005 heb ik de hardware ban gekregen en ze zijn niet van plan om die op te heffen zelfs al is het ip van de gamer en ip van mij niet hetzelfde, de nick blijkt hetzelfde te zijn.

Ik hoop steeds echter dat er een oplossing komt!

mocht het niet het geval zijn dan zullen er slachtoffers vallen dankzij evenbalance, want CoD is (was)tenslotte een groot stuk uit me leven.

Ze zullen het geweten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Het lijkt me een idee om een (aangetekende?) brief te sturen naar de makers van PB. Dat lijkt me meer effect hebben dan het schrijven van een email

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Zeg, zou iedereen die gebanned is even willen melden wanneer volgens EvenBalance de cheat is gedetecteerd? Bij mij zeiden ze vier maanden en blijkbaar is dat bij meerderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meschien heeft punkbuster zichzelf als een cheat gezien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste reply:
You were logged using a cheat that tried to prevent detection by PB. The method used is considered by us to interfere with the way PB is designed to work, therefore violating our EULA.

If you were not cheating, then someone was using your computer and was caught.

Either way, your hardware is now permanently banned from all PB servers. You may still play on non-PB servers as our bans only apply to servers with PunkBuster enabled.

tweede reply:
I'm sorry, but we do not give log information out. The one one thing I can give out is what matches our violations. This is what matches your ticket info:

Username: "=.FFP.=|PVT|PHoNie"
Cheat I can't give out
IP, doesn't match your ticket
This ban is from detections about 4 months ago.
This is not TeamSpeak, not possible in this case.

That is all the info I can give you.

is echter wel mijn nick maar ander ip en ander guid (van op punkbusted.com)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:36:

[..]

This ban is from detections about 4 months ago.
Yup. Het zou me niet verbazen als iedere onterechte ban zogenaamd van ongeveer vier maanden geleden zou zijn.

Dit lijkt toch wel heel erg op een probleem aan de kant van Punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Wazig allemaal, weer een slachtoffer erbij. Een brief opstellen tegen ze? Waar stuur je deze heen? En bedoel je per post?

Iedereen moet even zijn nick en GUID melden dan kunnen we deze onder elkaar zetten. Iedereen die dit probleem heeft heeft dit sinds vorige week en iedereen krijgt een mail van even balance dat de cheat 4 maanden geleden geconstateerd is.....

Dit kan gewoon geen toeval meer zijn. En er zullen er nog meer volgen, let maar op.

Ik hou dit weer in de gaten deze week.

[ Voor 61% gewijzigd door koffieboontje op 04-09-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronGiant schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:38:

Ja idd heel raar

lijkt op een bug van punkbuster.. Kon ook een half uurtje spelen, en opeens kwam de ban :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 13:27
Er zit niks anders op om eens een EA Games zelf contact op te nemen.
Uiteraard via verschillende kanalen.
Want opdeze manier kom je er niet.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
The_Greater schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:36:
Met EA Games hebben we niets te maken, je zult Activision bedoelen.

Ik heb vorige week nog naar Activision gemailed, maar nog geen enkel teken van leven gehad.

Ik zal vandaag eens een duidelijke brief proberen op te stellen. Eerst maar 's contact per brief met Punkbuster opnemen, kijken wat daar uit voortkomt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 13:27
PunkBuster wordt ookgebruikt bij BF 1942/2/VIETNAM.
Zo redeneerde ik dan he. Even niet aan gedacht dat COD van Activision is.
Maar geldt PB HW ban voor alle games die met Punkbuster werken?

[ Voor 6% gewijzigd door The_Greater op 06-09-2005 08:53 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
The_Greater schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:36:
Ja.... en wanneer gaan we hier met z'n allen actie op ondernemen? Ik vond die mail een aantal pagina's terug op dit forum wel een goede start. Maar graag zou ik van iedereen die dit probleem heeft de Nickname, GUID en datum waarop de ban zich voor het eerst voor deed willen hebben zodat we in de mail kunnen aantonen wie dit probleem heeft. We moeten echt stappen ondernemen en het niet langer uitstellen anders komen we er nooit.

Mijn trouble ticket was trouwens gesloten, had 2 mails van PB gehad en toen hebben ze em gesloten. Heb gelijk nieuwe trouble ticket aangemaakt (vorige week al) en alle tekst van de oude ticket gekopieerd naar die nieuwe. Krijg ik vannacht pas mail terug, sturen die gasten gewoon weer precies dezelfde auto-mail terug als in die eerste ticket!!!

Die gasten lezen hun mail niet eens volgens mij. Die hebben een filter erop zitten dat alle mail die het woord Punkbuster ban bevat gelijk een auto mail terug gaat. (zonder dat ze de mail lezen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Ik heb trouwens ook nooit mail terug gehad van die gasten van Activision in Venlo.

Die van Engeland hebben me wel gemailt, maar die kunnen mij niet helpen. :(
We moeten echt bij de bron zijn, en dat is Punkbuster. Niemand anders kan die ban opheven als alleen zij. Alle andere, ook EA heeft hier niks mee te maken, al springen we hoog of laag, al vergaat de wereld, zij kunnen niet helpen.

[ Voor 30% gewijzigd door koffieboontje op 06-09-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Wat ik vreemd blijf vinden dat dat jullie allemaal niet op de MBL voorkomen, en toch gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Ja vreemd inderdaad ja, maar dat is nu bij iedereen zo.... raar toch?

En wat al eerder hier genoemd werd is dat in sommige servers met punkbuster gewoon gespeeld kan worden, gewoon 15-30 min. ofzo zonder gekicked te worden. En later ga je zelf in een andere server en daar wordt je vervolgens binnen n halve minuut gekicked.

Waarom niet alle servers met PB? Waarom de ene wel en de andere niet? (overigens 4 van de 5 waar je wel gekicked wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ok dan... ik zal als topicstarter me opwerpen om een goede brief op te stellen. Uiterlijk in de loop van komende zaterdag zal ik 'm hier posten ter controle door jullie en daarna zal ik 'm versturen naar Punkbuster.

E-Mail heeft toch geen succes bij die gasten, dan maar op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Wildfire schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:59:
Ok dan... ik zal als topicstarter me opwerpen om een goede brief op te stellen. Uiterlijk in de loop van komende zaterdag zal ik 'm hier posten ter controle door jullie en daarna zal ik 'm versturen naar Punkbuster.

E-Mail heeft toch geen succes bij die gasten, dan maar op deze manier.
Oke doen we. Dan nemen we met z'n allen de brief even door en dan hopen dat we hier iets aan kunnen doen. Als we slim zijn stuurt iedereen een brief....toch? Ik denk dat als ze iets doen ze alleen wat doen voor de afzender. Maar ik zie hem wel tegemoet.

Thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 18:21
Er wordt geroepen dat met 1 geheugenreepje minder je ban over zou zijn.
Ik kan haast wel gokken dat het net andersom werkt;
Er worden ongeveer 5 serials gelogd.
Nu verwijder je er 1, en PB vind er nog 4 die niet mogen --> snoeiharde ban.

Voor de rest heb ik nog nooit problemen ondervonden, maar ik begin gewoon bang te worden om op een PB enabled server te spelen :(

There is no replacement for displacement!

• mrFoce
eXistenZ_NL schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:25:
Er wordt geroepen dat met 1 geheugenreepje minder je ban over zou zijn.
Ik kan haast wel gokken dat het net andersom werkt;
Er worden ongeveer 5 serials gelogd.
Nu verwijder je er 1, en PB vind er nog 4 die niet mogen --> snoeiharde ban.

Voor de rest heb ik nog nooit problemen ondervonden, maar ik begin gewoon bang te worden om op een PB enabled server te spelen :(
Onzin denk ik.. Dat zou betekenen dat je NOOIT meer je hardware kan verkopen (zonder schuldgevoel ;) ).. Combinatie van 5 serials -> OK.. 1 serial en nieuwe HW-BAN zou ik echt 'fking' onzin vinden en echt niet wettelijk toegestaan.

Als ik nieuw geheugen koop, en toevallig eentje krijg (zonder mijn medeweten) die terug gestuurd is zonder dat ik dit weet en ik aanneem dat dit nieuw is ( of bv een setje van 2 sticks) en ik krijg daarmee een hardware ban. Dan zouden die gasten het niet eens ongedaan maken(want ze geloven je verhaal toch niet).. Is toch onzin!!!!!! Je gaat toch niet op 2 componnenten bannen tenzij je de intelligentie van een eendagsvlieg heb.

Op 4 componenten kan ik nog enigzins inkomen, maar laat ze maar nog stricter bannen en zo'n service bieden, des te eerder ze opgerot zijn en hun product met slechte service (de slechte service doet het hem, daardoor ben ik zeer negatief over PB.. Het idee vind ik zeer goed, maar hun Dictator policy van WIJ REAGEREN WANNEER WIJ ZIN HEBBEN EN REAGEREN MET STANDAARD ZINNEN EN DENKEN DAT DE GEBRUIKER DOM IS EN NIET DE FAQ KAN LEZEN ben ik fel tegen) niet meer kunnen verkopen aan wie dan ook.

[ Voor 21% gewijzigd door mrFoce op 08-09-2005 07:57 . Reden: typos ]

Verwijderd

pb is gewoon totaale onzin waar ze mee bezig zijn

ze bannen ok dat vind ik goed
een GUID ban en als je na het kopen van nieuwe COD
misschien een HW game ban ofzo

Maar dan niet voor alle games dat is gewoon onzin
verkoop van games wordt minder door dat

er zijn al mega veel mensen met een HW ban
en dan nog eens bannen zonder waarschuwing of zeggen wat je verkeed doet
mja

ik ben nu echt 110% anti pb

Verwijderd

Weet er iemand wat er onder hardware ban geband word?

Ik heb al eens met andere netwerkkaart geprobeerd maar dit lukte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook een GUID ban terwijl ik helkemaal niks heb gedaan ???

Ook gemaild en krijg niks terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kofie boontje ik steun je plan :Y)

ik heb ook iets die erop lijkt met bf2 (ik speel een halve minuut op een server en ik vlieg eruit door punkbuster) :( :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

plz plz doe dat ik ben ook gekicked bij COD net nog plz plz maak een petitie aan

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ben bezig met een brief op te stellen, die zal ik ergens de eerste helft van deze week on-line gooien hier ter inzage door jullie.

Eigenlijk zou iedereen een handtekening onder de brief moeten plaatsen, zodat we unaniem met één brief bij Evenbalance kunnen aankloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is Evenbalance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
De makers van Punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb verder geen problemen met punkbuster.
Mischien is het mogenlijk het volgende te doen.
Iedereen die de PB ban heeft even een hijackthis log naast elkaar te leggen en kijken of er overeenkomsten zijn met op de achtergrond draaiende software.

keyloggers en dergelijke 3th partytools noem maar op.
Als er in bepaalde logs overeenkomsten zijn dit eens gaan analyseren om te kijken of daar het probleem in zit.
als je eventueel de overeenkomsten hebt gevonden moet je rondkijken op de forums van de makers van die software om te kijken of er meerdere mensen zijn met soortgelijke problemen.
Het is natuurlijk veel werk maar je kan hiermee uitsluiten dat op de achtergrond draaiende software verantwoordelijk is voor deze bans.

Gewoon een klein idee van mijn kant mischien kunnen jullie er wat mee.

Natuurlijk het forum niet overspoelen met logs anders zit je zo op deel 20 gerelateerd aan dit probleem :+

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Goed idee Edwin...

Als topicstarter lijkt het me handig dat ik mijn log plaats, anderen kunnen dan eenvoudig met hun eigen log vergelijken.
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:45:24, on 12-09-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\GHOSTS~2.EXE
C:\WINDOWS\system32\ZONELABS\vsmon.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Creative\SBAudigy2ZS\Surround Mixer\CTSysVol.exe
C:\WINDOWS\system32\CTHELPER.EXE
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Toolbox2.0\Apache Tomcat 4.0\webapps\Toolbox\StatusClient\StatusClient.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
C:\Program Files\DU Meter\DUMeter.exe
C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Program Files\IE New Window Maximizer\iemaximizer.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Toolbox2.0\Javasoft\JRE\1.3.1\bin\javaw.exe
C:\Program Files\Uptime\client.exe
C:\Program Files\WhatPulse\WhatPulse.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\KeirNet\K9\K9.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\Ray Adams\ATI Tray Tools\atitray.exe
C:\Program Files\xchat\xchat.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
F:\Newsbin voor Demon\nbpro.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\HiJack This\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.tweakers.net/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.tweakers.net/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CTSysVol] C:\Program Files\Creative\SBAudigy2ZS\Surround Mixer\CTSysVol.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SBDrvDet] C:\Program Files\Creative\SB Drive Det\SBDrvDet.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [DiskeeperSystray] "C:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkIcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StatusClient] C:\Program Files\Hewlett-Packard\Toolbox2.0\Apache Tomcat 4.0\webapps\Toolbox\StatusClient\StatusClient.exe /auto
O4 - HKLM\..\Run: [TomcatStartup] C:\Program Files\Hewlett-Packard\Toolbox2.0\hpbpsttp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CoolSwitch] C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DU Meter] C:\Program Files\DU Meter\DUMeter.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [AtiTrayTools] "C:\Program Files\Ray Adams\ATI Tray Tools\atitray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [IE New Window Maximizer] C:\Program Files\IE New Window Maximizer\iemaximizer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Uptime-Project] C:\Program Files\Uptime\client.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WhatPulse] C:\Program Files\WhatPulse\WhatPulse.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: K9.lnk = C:\Program Files\KeirNet\K9\K9.exe
O4 - Startup: BOINC Manager.lnk = C:\Program Files\BOINC\boincmgr.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie2.htm
O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {0A5FD7C5-A45C-49FC-ADB5-9952547D5715} (Creative Software AutoUpdate) - http://www.creative.com/su/ocx/15015/CTSUEng.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.c...eb_site.cab?1121709096156
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.c...eb_site.cab?1121773537062
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/su/ocx/15014/CTPID.cab
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: Diskeeper - Executive Software International, Inc. - C:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Sandra Data Service (SandraDataSrv) - SiSoftware - C:\Program Files\SiSoftware\SiSoftware Sandra Professional 2005.SR2a\RpcDataSrv.exe
O23 - Service: Sandra Service (SandraTheSrv) - SiSoftware - C:\Program Files\SiSoftware\SiSoftware Sandra Professional 2005.SR2a\RpcSandraSrv.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZONELABS\vsmon.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-08 01:06
Ik ben dus ook gebanned ben sinds vandaag weer aan het spelen en heb nog nooit een cheat gebruikt.Sinds vandaag speel ik weer cod en kom geen 1 server meer in.Krijg meteen de melding naar 2 min of naar 1 kill dat ik gebanned ben door PB.
Hopelijk wordt het snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Zouden anderen hun HiJack This log met de mijne willen vergelijken? Ik ga pas een brief schrijven als we wat meer duidelijkheid hebben over eventuele overeenkomende achtergrondprocessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Ik verwacht eigenlijk dat het niet een doorlopend proces is (zeker niet 4 maanden na dato), maar een 1x opgestart programma of scriptje dat je zoveel problemen geeft. Gaat moeilijk worden om die te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Wildfire schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:20:
Zouden anderen hun HiJack This log met de mijne willen vergelijken? Ik ga pas een brief schrijven als we wat meer duidelijkheid hebben over eventuele overeenkomende achtergrondprocessen.
Ik zal vanavond even kijken of ik mijn hijack this log hier kan posten. Als meer mensen dat dan doen kunnen we inderdaad vergelijken.

Ik heb het een tijdje druk gehad vandaar dat het even heeft geduurd voordat ik kon reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
SilentStorm schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:18:
Ik verwacht eigenlijk dat het niet een doorlopend proces is (zeker niet 4 maanden na dato), maar een 1x opgestart programma of scriptje dat je zoveel problemen geeft. Gaat moeilijk worden om die te achterhalen.
Ja maar wat zou het dan geweest zijn als het bij niemand er meer op staat en er zijn een stuk of wat mensen gebannt ineens.....

Achterhalen wordt moeilijk ja, maar die piepensnijders van PB overtuigen wordt nog veel moeilijker denk ik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Wildfire schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:46:
Goed idee Edwin...

Als topicstarter lijkt het me handig dat ik mijn log plaats, anderen kunnen dan eenvoudig met hun eigen log vergelijken.

[...]
DUmeter.exe probeer die eens uit te zetten. Werkt dat niet een beetje hetzelfde als du super controller. Deze laatste gaf namelijk bans bij mij.

[ Voor 39% gewijzigd door Bart1983 op 19-09-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Bart1983 schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:04:
[...]

DUmeter.exe probeer die eens uit te zetten. Werkt dat niet een beetje hetzelfde als du super controller. Deze laatste gaf namelijk bans bij mij.
DUMeter gebruik ik al jaaaaaaaren. Lijkt me sterk dat een down-/upload metertje een ban uitlokt.

Pagina: 1 2 3 Laatste