Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Bor de Wollef schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

Leuk maar niet echt geloofwaardig imho. Je kunt een hele hop troep op ebay kwijt voor veel geld maar dit.. Laat ik zeggen dat ik sceptisch ben :)
Zo las ik laatst een verhaal van iemand op een ander forum die uit een faillissementspartij 100 dezelfde spellen had gekocht (Roberta Williams Anthology, is een collectie van Sierra met o.a. alle Kings Quests) Deze had hij voor 5 euro p/s ingekocht en verkocht deze op Ebay gemiddeld voor 160 dollar per stuk. Vooral in Amerika is dit een erg gewild object.

Dus ja, het is mogelijk om (als particulier) flink te verdienen met Ebay, al is dit voorbeeld natuurlijk ook een kwestie van geluk hebben dat de partij zo goedkoop was.

En wat in het boek beschreven zal staan zullen standaard economische regels zijn. Zorg dat je een product voor minder inkoopt dan waar je het voor verkoopt. En zie daar, je hebt winst. Herinvesteer je winst en zie daar, nog meer winst (It is amazing Mike !!!11).
Misschien staan er nog wel leuke tips in hoe een optimale prijs te bepalen (buy it now ?), al is het voordeel bij het ontbreken van een buy now prijs dat mensen ook tegen elkaar kunnen gaan opbieden.
En volgens mij zijn er nog wel wat truucs om de prijs hoger te krijgen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Toewan op 02-09-2005 10:46 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik vond net iemand die dit boek blijkbaar gekocht heeft en de raad die erin staat ter harte genomen heeft:

http://cgi.benl.ebay.be/B...12021QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ben je het beu om steeds maar weer spullen op eBay te verkopen die weinig of niets opbrengen? Dan is dit je kans: Leer de dropship methode! Duizenden ebayverkopers in Europa en de USA werken full time met dit legaal en makkelijk systeem.
[...]
Het kan echt!! Gewoon enkele uurtjes per week thuis achter je computer zitten en het werkt... JAWEL, het werkt echt!! Benieuwd om te weten hoe ik wekelijks ongeveer 500 € verdien op ebay zonder een product in te kopen, in te pakken en te verzenden?
[...]
Deze methode is VOLLEDIG legaal! Je bedriegt er geen mensen mee!! Het is geen pyramideverkoop, geen kettingbrief en neen, je hoeft dit ebook niet verder door te verkopen. Het is enkel een mooie doordachte en bewezen strategie die WERKT!

Koop nu dit ebook en ontvang tevens als gratis bonus:
het ebook: Ebay money machine
(automatisch werkende geld machine - gebaseerd op dezelfde methode!!)
het ebook: cdmoneymachine (tevens geschreven door Tim Knox)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Yoeri schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:53:
Ik vond net iemand die dit boek blijkbaar gekocht heeft en de raad die erin staat ter harte genomen heeft:

http://cgi.benl.ebay.be/B...12021QQrdZ1QQcmdZViewItem

[...]
Blijkbaar heeft die niet goed opgelet. Deze verkoper haalt maar de 500 euro terwijl ruim 1000 mogelijk moest zijn :Y)

Anyway, ik geloof er nog steeds niet in. Deze verkoper gebruikt dezelfde plaatjes etc als de eerste (uit de topicstart). Leuk om te zien dat er geen biedingen zijn (ook niet voor de 1,99 euro waar het bedrag nu op staat).

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 02-09-2005 18:42 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
2euro is nog wel te doen.. misschien toch maar eens even kopen. En hier staat ook niet bij dat je het niet mag delen met anderen :) :) >:) .

edit; die naam alleen al; tralalapatat 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door martieadams op 03-09-2005 13:12 ]

Learn to forget...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toewan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:44:
[...]

Zo las ik laatst een verhaal van iemand op een ander forum die uit een faillissementspartij 100 dezelfde spellen had gekocht (Roberta Williams Anthology, is een collectie van Sierra met o.a. alle Kings Quests) Deze had hij voor 5 euro p/s ingekocht en verkocht deze op Ebay gemiddeld voor 160 dollar per stuk. Vooral in Amerika is dit een erg gewild object.
Dit wordt al gewoon in "dah real world" op massief grote schaal gedaan hoor, vaak bij faillissementen wordt de inboedel tegen bagger-prijzen ingekocht en met een beetje winst doorverkocht. Aantal jaar geleden op mijn oude baan (adm.kantoor) deden wij de administratie voor zo'n persoon, jaarlijkse winst was toch bijzonder hoog. Met Ebay kan je et alleen internationaal gaan doen, wat weer extra pingping oplevert :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Inventarisloos verkopen kan inderdaad, zoals al gezegd word door goedkoper in te kopen dan te verkopen. Maar als je daarbij de produkten op elkaar afstemd, je betaalt de koop en laat de verkoper het produkt sturen naar het adres van jouw koper, die je vervolgens meer betaald dan kan je daar best lekker mee verdienen lijkt me :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

ik zal iedereen uitleggen hoe dit concept werkt (volgens mij)

je koopt het boek, hierin wordt uitgelegd hoe je bent opgelicht en hoe dit toch legaal is
want, jij kunt nu dat boek voor dezelfde prijs doorverkopen aan anderen, en daarmee ook duizend euro of weet ik veel per maand verdienen. Het verhaal zit zo in elkaar dat het ruikt naar oplichting maar volgens de nederlandse wet toch niet strafbaar is. Immers je hebt gewoon een boek gekocht met informatie, die persoon heeft dat op rechtmatige wijze aan jou verkocht. En daar is niks illegaals aan. En in het boek staat uitgelegd hoe jij dit boek weer aan andere mensen kunt verkopen en hier geld mee kan verdienen.

jaja volgens de nederlandse wet geheel legaal
maar toch word jij voor 27,50 euro opgelicht
en de enige manier hoe je dit terug kan verdienen is door anderen te gaan oplichten met dit boek.

OPPASSEN OPLICHTERIJ DUS

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Waar blijft Hilde?

Het is al eerder gevraagd, maar een aantal pagina's uit dit mooie werk laten lezen kan een boel scepsis wegnemen. Of bestaat het boek maar uit een paar pagina's?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:57:
jaja volgens de nederlandse wet geheel legaal
maar toch word jij voor 27,50 euro opgelicht
en de enige manier hoe je dit terug kan verdienen is door anderen te gaan oplichten met dit boek.
OPPASSEN OPLICHTERIJ DUS
Op het moment dat iets legaal is kun je het natuurlijk geen oplichterij meer noemen. Hooguit naaierij. Vergelijk het met aanbiedingen die je worden gedaan met daaraan een acceptgiro. Het heeft het uiterlijk van een factuur maar ergens staat nog een heel klein tekstje dat het gaat om een aanbieding. Legio bedrijven die ze betalen omdat ze zich laten naaien. Maar het is legaal dus behalve een naar gevoel kun je hooguit proberen slimmer te zijn en minder naief.

Maar op het 'naief' draait vrijwel alle communicatie & marketing van bedrijven. En mensen nemen soms graag dingen aan.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

OzBoz schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:19:
Op het moment dat iets legaal is kun je het natuurlijk geen oplichterij meer noemen. Hooguit naaierij. Vergelijk het met aanbiedingen die je worden gedaan met daaraan een acceptgiro. Het heeft het uiterlijk van een factuur maar ergens staat nog een heel klein tekstje dat het gaat om een aanbieding. Legio bedrijven die ze betalen omdat ze zich laten naaien. Maar het is legaal dus behalve een naar gevoel kun je hooguit proberen slimmer te zijn en minder naief.

Maar op het 'naief' draait vrijwel alle communicatie & marketing van bedrijven. En mensen nemen soms graag dingen aan.
Legaal is maar volgens een wetboekje en de wet wordt regelmatig gewijzigd. In eender welke cultuur zal men eens zijn dat zoiets fout is, moreel/etisch gezien is het oplichterij / misbruik van bepaalde mensen.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
lees die link nou gewoon even. Dat is de samenvatting. Het boek bevat waarschijnlijk alleen wat extra tips.

Geen oplichting. gewoon veel werk.

• Bor

Bor

cornelixnootje1 schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:30:
lees die link nou gewoon even. Dat is de samenvatting. Het boek bevat waarschijnlijk alleen wat extra tips.

Geen oplichting. gewoon veel werk.
Hoe weet jij zo goed dat dit de inhoud van het boek is? De info die in die link is gegeven is natuurlijk gewoon hetzelfde zoals winkels het doen. Echter, dat kost veel tijd en je hebt er ook contacten voor nodig. Volgens de ebay advertentie hoef je maar weinig tijd te besteden per week (zo weinig dat er het aanbieden en afhandelen van verkochten artikelen er alleen maar onder kan vallen).

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

rapture schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:46:
Legaal is maar volgens een wetboekje en de wet wordt regelmatig gewijzigd. In eender welke cultuur zal men eens zijn dat zoiets fout is, moreel/etisch gezien is het oplichterij / misbruik van bepaalde mensen.
Nederlanders geloven toch ook graag in de term 'gratis'? Gratis bestaat ook niet. Oew, gratis een PS2 bij een mobiel abonnement.. nee die is niet gratis. Is het daarom oplichting? Ik geloof van niet. Mensen moeten eens leren wat langer na te denken ipv op zun SBS6' overal maar in te trappen. Mensen worden voor mijn gevoel steeds dommer en als andere mensen daar gebruik van maken en dat ook lukt dan is daar weinig mis mee.

Er zijn wel grenzen hoor. Het is volgens mij ook niet strafbaar om met iemand anders zijn/haar creditcardnummer wat aan te schaffen wanneer je deze van de persoon in kwestie gekregen hebt. Maar het gaat wat ver om bejaarden hun nummers af te troggelen.

Maar over het topic, als mensen zo debiel zijn om zo'n boek te kopen, ookal is het onder het mom, ach, tis maar 27,50, dan is het prima als ze genaaid worden. Wellicht denk je dan de volgende keer wat langer na. Supermarkten klagen ook niet als ze iets op een 'reclame-eiland' gooien met een prijs die net zo hoog is als anders, maar omdat het op een andere plek ligt mensen denken dat het een koopje is. Mensen denken gewoon weinig, daar maakt de hele economie gebruik van. Gevalletje eigen schuld.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-11 20:53
* FTP fotos opladen naar een server
:+

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
Oh ja zeer veel geld verdienen op ebay is inderdaad mogelijk, de kans dat het je lukt is alleen heeel erg klein en is bijna nihil als je in dit soort onzin trapt.

dus: titel voor mijn nieuwe --book: -- Bent u ook in staat rijk te worden via Ebay? --
met daarin de tekst: Ik denk het niet loser!

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 23:58
Ik weet dat deze bedragen mogelijk zijn :) Ook wel hogere bedragen maar niet constant, dat hangt ook net van andere aanbiedingen af. Wat het boek betreft, het zal niet veel inhouden maar er zullen wel dingen instaan welke je zelf ook kunt uitvinden.

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11 23:52

sjirafje

No inspirational quotes here

Vinnienerd schreef op maandag 05 september 2005 @ 00:53:
[...]* FTP fotos opladen naar een server
:+
offtopic:
Dat is een nieuw soort foto's. Gemaakt met een speciale "FTP"-camera. Deze foto's dienen af en toe opgeladen te worden en dat kan nou eenmaal het beste met een server

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Geen HK Moppentrommel maar desondanks plaats ik het hier, want dit topic doet me er aan denken.

Een man maakt een wandeling als ie een andere kerel langs de kant van het water ziet zitten met een nijptang, een hamer en een emmer. Nieuwsgierig loopt ie ernaar toe en vraagt wat die kerel aan het doen is. Zegt die kerel: "Voor 10 euro zal ik het je vertellen."
Nou, die man is dus vreselijk nieuwsgierig en dokt 10 euro.
Uitleg: "Als er een vis langskomt, grijp ik em met de tang, sla em op zijn bek met de hamer en smijt ik m in de emmer."
Vraag: "Vangt dat goed?"
Antwoord: "Och, al gauw een tientje of 6 per uur..."

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

SnoeiKoei schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:18:
.....Antwoord: "Och, al gauw een tientje of 6 per uur..."
Die visser verdient tenminste in elk mopje hetzelfde. :D

Maar terug naar de die 1000 euro per week. Het kan leuk zijn om geld te verdienen aan wat minder inteligente personen. Maar deze minder inteligente personen worden slimmer en trappen niet meer in deze verkooppraatjes. Dus de markt wordt minder en de inkomsten komen lager te liggen.

Ik vind 1000 euro in een week wel erg veel. Misschien een record, maar voor de rest niet.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Bor

Bor

Als je de reacties telt kom je ook niet tot 1000 euro per week met alleen het verkopen van het boek , lang niet zelfs.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

*kick*
Ok, ik heb gisteren het boek "The Silent Sales Machine Hiding on eBay" gekocht :X
Eigenlijk veel meer vanwege m'n nieuwsgierigheid dan met de opzet er rijk van te worden.
Ik heb het ook achter elkaar uitgelezen, omdat het eigenlijk best wel interessant was. De opzet van de Sales Machine is dat je zoveel mogelijk ebay bezoekers naar je veilingen leidt, en hoopt dat ze op je (affiliate-) linkjes klikken, waar je andere producten aanbiedt.
Veel tips waren erop gericht om je veilingen de aandacht te laten trekken. Die vond ik over het algemeen wel nuttig. Bijvoorbeeld door wat inzicht te geven in de manier waarop mensen zoeken naar dingen, je kunt daarop je artikelomschrijving optimaliseren.
Ik verkoop redelijk veel via ebay en bijna altijd succesvol, en heb van het boek zeker wat dingen opgestoken die ik kan toepassen zonder dat ik me met affiliate programma's of joint ventures met leveranciers hoef bezig te houden :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 17:45
o.a. Voorbeelden van proffesionele emails
Zegt genoeg niet ?

• Bor

Bor

Canaria schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:08:
*kick*
Ok, ik heb gisteren het boek "The Silent Sales Machine Hiding on eBay" gekocht :X
Eigenlijk veel meer vanwege m'n nieuwsgierigheid dan met de opzet er rijk van te worden.
Ik heb het ook achter elkaar uitgelezen, omdat het eigenlijk best wel interessant was. De opzet van de Sales Machine is dat je zoveel mogelijk ebay bezoekers naar je veilingen leidt, en hoopt dat ze op je (affiliate-) linkjes klikken, waar je andere producten aanbiedt.
Veel tips waren erop gericht om je veilingen de aandacht te laten trekken. Die vond ik over het algemeen wel nuttig. Bijvoorbeeld door wat inzicht te geven in de manier waarop mensen zoeken naar dingen, je kunt daarop je artikelomschrijving optimaliseren.
Ik verkoop redelijk veel via ebay en bijna altijd succesvol, en heb van het boek zeker wat dingen opgestoken die ik kan toepassen zonder dat ik me met affiliate programma's of joint ventures met leveranciers hoef bezig te houden :)
Zijn dat niet allemaal tips die je zo gratis op internet kunt vinden? Ebay geeft zelfs een gratis cursus over deze zaken voor nieuwe aanmelders.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het goed aan de man brengen van je advertentie.. is dat niet een doel van zo'n beetje elke aanbieder in enkele branche op elk mogelijke communicatie manier? :P

En idd, als je een advertentie plaatst op ebay heb je daar al een link staan met bergen tips (waaronder die zoekwoorden info). Echter een aanbieding met 100 extra links, plaats en info sla ik toch 9/10 gewoon over, dat zijn de pure geld-zoeker/kloppers, dus lijkt niet altijd op te gaan.

Ach ja, die verkoper van dat boek is weer geld rijker, dus er is altijd maar 1 persoon die er rijk van wordt ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Canaria schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:08:
*kick*
...
Ok het boek bevat dus enkele nuttige tips. Maar het boek belooft meer dan een paar nuttige tips. Nu je het boek gelezen hebt, want vind je dan van zijn claims omtrent het boek?

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:20:
[...]

Zijn dat niet allemaal tips die je zo gratis op internet kunt vinden? Ebay geeft zelfs een gratis cursus over deze zaken voor nieuwe aanmelders.
Nou, sommige tips zoeken echt de kleine hoekjes van het eBay beleid op, zeg maar het lichtgrijze gebied. Een voorbeeld: het is bekend dat mensen die zoeken naar een artikel vaak de merknaam van de bekendste maker daarvan invoeren in hun zoekopdracht. Bijvoorbeeld voor pocketpc's wordt vaak gezocht op ipaq. Beetje onhandig als je een Dell Axim verkoopt.
Op eBay is het niet toegestaan om omschrijvingen te gebruiken als "Dell Axim (dus niet Compaq iPaq)" wat wel vaak gebeurt overigens.
De truc is dan om de vermelding van Compaq iPaq wél te rechtvaardigen. Dat kun je doen door wat tips en trucks voor het gebruik van een iPaq op een blaadje te zetten, en je artikelomschrijving te veranderen in "Dell Axim + tips&tricks for Compaq iPaq". In de advertentie vermeld je dat die tips&tricks alleen een los blaadje met info is, en gaat het uiteraard verder alleen over de Axim die je daar de hemel in kunt prijzen.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sinergy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:28:
En idd, als je een advertentie plaatst op ebay heb je daar al een link staan met bergen tips (waaronder die zoekwoorden info). Echter een aanbieding met 100 extra links, plaats en info sla ik toch 9/10 gewoon over, dat zijn de pure geld-zoeker/kloppers, dus lijkt niet altijd op te gaan.
Dat is nou de rationele gedachte, *jij* zou er nooit op klikken. Maar als verkoper moet je je niet altijd afvragen wat je zelf zou doen, maar wat anderen doen. Feit is dat heel veel eBay struiners bewust of onbewust wél klikken op links en veel anderen daar (veel) geld mee verdienen.

Ik zou zelf ook nooit meer dan de winkelprijs bieden op eBay objecten, toch gebeurt het me bij mijn eigen veilingen regelmatig dat ik dingen verkoop die voor een lagere prijs in de winkel liggen. Ik reageer ook nooit op spam e-mail, toch schijnt het lucratief te zijn, want anders was het verschijnsel allang afgenomen. Het verschil tussen e-mail spam en eBay links is dat de eerste je ongevraagd worden toegestuurd en de tweede niet. Er zijn eBay regels met betrekking tot linkjes in aanbiedingen, die streng worden nageleefd. Het boek zoekt daarvan de grenzen, in een eBay aanbieding "volgens het boekje" vind je zodoende geen overvloed aan flauwe affiliate linkjes (omdat die verboden zijn) maar de links die er staan zijn wel op een andere manier lucratief.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Sommige eBay-objecten zijn nogal zeldzaam, zeker in een land zoals België. Dankzij eBay is de levendige iBazaar-community getrasht (opgekocht en de stekker uitgetrokken) en de Belg gaat offline. In Nederland is er de grote marktplaatscommunity en Duitse eBay wordt door velen gebruikt. Als ik iets zie dat normaal van Duitsland of Nederland moet komen, dan ga ik soms nogal hard op bieden en soms ver boven de veiligprijs van de Duitse eBay.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:20:
[...]

Je kunt zowat alles toch gratis op internet vinden, inclusief hele woordenboeken en eBooks. Waarom koopt iemand dan nog een los boek of een kunstwerk? Omdat het in een handzame manier bij elkaar gebracht is. Het feit dat iets voor sommige mensen bloody obvious is ontneemt het zijn bestaansrecht niet per definitie: er zijn kookboeken speciaal voor "klassieke plattelandsmannen" die uitleggen hoe je aardappels bakt en een ei kookt of bakt. Ik heb dat niet nodig gelukkig maar ik ken wel mensen die het zouden kunnen gebruiken. Dan heeft het toch bestaansrecht, en waarom zou ik er dan op gaan vloeken omdat ik het nutteloos vind?

Professionele website nodig?

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Never mind *

[ Voor 106% gewijzigd door Vecodo op 01-11-2005 13:52 ]

• Bor

Bor

curry684 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:34:
[...]

Je kunt zowat alles toch gratis op internet vinden, inclusief hele woordenboeken en eBooks. Waarom koopt iemand dan nog een los boek of een kunstwerk? Omdat het in een handzame manier bij elkaar gebracht is. Het feit dat iets voor sommige mensen bloody obvious is ontneemt het zijn bestaansrecht niet per definitie: er zijn kookboeken speciaal voor "klassieke plattelandsmannen" die uitleggen hoe je aardappels bakt en een ei kookt of bakt. Ik heb dat niet nodig gelukkig maar ik ken wel mensen die het zouden kunnen gebruiken. Dan heeft het toch bestaansrecht, en waarom zou ik er dan op gaan vloeken omdat ik het nutteloos vind?
Het was ook niet als flame bedoelt hoor. Ik vroeg me gewoon af of het een aantal bij elkaar geraapte "tips en trucs" waren die overal zijn te vinden of dat er ook wat minder voor de hand liggende zaken werden uitgelegd :)

Pagina: 1 2 Laatste