Beste allemaal,
Het is leuk om te lezen wat iedereen van mijn eBoek denkt. En boy, wat is iedereen toch negatief. Het is jammer dat veel mensen hun mening al klaar hebben, zonder echt te realiseren waar ze het over hebben. Geen van jullie heeft mijn eBoek tenslotte gekocht of gelezen....
Ja, ik ben het H. West, de auteur van dit eboek.
Ten eerste ben ik een vrouw en geen man. Ik ben een moeder van twee en leef heel gelukkig in het zonnige Portugal met mijn man in een ruime villa in de zon..
Ik heb eens even alle berichten doorgelezen en wil toch even wat feedback geven op de antwoorden en opmerkingen die hier en daar beschreven werden;
Allereerst over eBay: het is de grootste handelsmarkt ter wereld;
Lang leve eBay!! En dan bedoel ik nog niet het kleine zusje in Nederland, maar meer in Amerika en Engeland, waar ze al 10 jaar bezig zijn. Ik zag 2 dagen geleden nog op SKY NEWS (grootste Engelandse news zender), dat er 10 miljoen mensen gebruik maken van eBay per maand (!!) in Engeland alleen al (laat staan in de rest van de wereld!) , en dat er in Engeland 50.000 mensen een meer dan volledige baan eruit halen. Ik ben er daar gewoon een van...(want ik ben dan ook ingeschreven in ebay.uk.) Toch interressant nietwaar?
Wat beteft mijn eBay ID: therightpurchase4you is vrijwel alleen geopend om mijn eBoek te promoten & te verkopen in Nederland & Belgie.
Ik werk onder een andere ID in Amerika en Engeland. De markt is daar veel groter!!!
Over mijn ISBN nummer; deze heb ik toendertijd aangevraagd bij
www.isbn.nl (vraag het maar na in hun database en de officiele titel van mijn eBoek is "De weg naar financiele vrijheid")
Het boek gaat over een fantastische verkoop strategie.
Het gaan om producten verkopen, produkten die je zelf uitzoekt, die je zelf wilt verkopen. Maar hier komt het: die produkten die je wilt verkopen, hoef je NIET VAN TE VOREN aan te schaffen, ik leg oa uit in mijn eBoek het concept "
inventarisloze detailhandel". Hoe je dit alles moet doen, dat vertel ik in mijn boek. Het is gemakkelijk, als je weet hoe. Je moet er natuurlijk wel wat tijd in steken in het begin, maar na verloop van tijd is veel op de Automatische piloot.
Je zal zeker denken na het lezen van mijn eBoek;
Waarom heb ik daar niet zelf aan gedacht?
En nogmaals: alles totaal legaal, niemand wordt belazerd, daar is helemaal geen sprake van.
Honderden mensen in het buitenland o.a. Amerika gebruiken deze strategie al en ikzelf dus ook. Het was bij toeval dat ik erachter kwam dat "wij" Nederlanders nog niets van deze strategie afwisten, vandaar dat ik er een boek over heb geschreven. De markt is ZOOOO GrOOOOt !!! Ruimte nog voor heel veel mensen die gaan verkopen op deze manier. In Nederland wordt eBay op dit moment nog overschaduwt door zijn grote concurrent Marktplaats.nl, vandaar dat eBay het concern maar heeft overgekocht voor 230 miljoen euros (!) nog niet zo lang geleden. Big Business zou ik toch zeggen...
Een eBoek wil zeggen een electronisch boek, uitgegeven in PDF file, vandaar dat ik geen boek-omslag kan laten zien. Men krijgt dit eboek op Cd rom in een mooi hoesje:
Achterop mijn CD rom cover heb ik een prachtig stukje feedback afgedrukt van een van mijn eerste klanten;
“Graag had ik je even bedankt voor je e-boek dat ik onlangs ontvangen heb. Voor het eerst in mijn internetcarrière heb ik het gevoel "het licht te zien". Net als jou heb ik me al suf gedacht hoe je nou geld kon verdienen op het net.”
“Daar ik niet uit een handelaars-achtergrond kom, bleef ik verstoken van veel en belangrijke informatie. Het is dan des te jammer nu te moeten inzien hoe simpel het eigenlijk allemaal is. Niet dat ik wil beweren dat je er zonder werken zal komen, maar je hoeft er nu ook weer geen kernfysica voor gestudeerd te hebben.”
Goed dames en heren, hier laat ik het bij.....Succes verder op deze site.
Ik hou me toch liever met andere zaken bezig. Met vriendelijke groeten, Hilde West