Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Ik was even aan het kijken op ebay en kwam dit tegen, weet iemand wat de truc erachter is? http://cgi.ebay.nl/KOOP-E...91065QQrdZ1QQcmdZViewItem Het ziet er namelijk echt ideaal uit. Ik heb dit topic hier neer gezet omdat je het zeker als inkomen kunt beschouwen, en omdat ik (nog) geen toegang heb naar de HK.

En nou niet gaan zeggen van; het is nep want het is onmogelijk. Maar graag argumenten en/of ervaringen.

Ik dacht zelf dat je een massazaak zoekt in china, en via hun dingen verscheept en dat je zo geld binnenkrijgt. Andere (serieuze) suggesties??

[ Voor 13% gewijzigd door martieadams op 27-08-2005 17:45 ]

Learn to forget...

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hij verdient dat geld door dat boek te verkopen ;)

Maar ik ben altijd scpetisch tov dit soort acties. Als hij op die manier echt zo makkelijk geld kan verdienen, dan doet hij iets verkeerd, want dan kan ie beter wat mensen inhuren die die truc voor hem uitvoeren en die 500,- per week betalen en de rest in eigen zak steken.

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
mjah, als je dit soort "producten" aanbied kan ik ook wel 1000 euro per week verdienen :+

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe je geld kan verdienen met eBay zonder maar ook een produkt te kopen, in te pakken en te posten!! Een bewezen strategie..
Kijk eens wat ie zelf doet. :) Hij heeft waarschijnlijk een vodje papier uitgetikt met daarop: "verkoop ebooks via eBay". :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:46:
Hij verdient dat geld door dat boek te verkopen ;)
:D Inderdaad , erg gepast en slimme methode :P je hebt dat boek niet eens meer nodig :P

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik denk dat de eerste tip is om een onzin boekje te schrijven en deze op ebay te verkopen voor 27,50 :P, ik zou m'n geld er in ieder geval niet aan besteden. "Automatisch Werkende Geld Machine"?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Bor
  • Laatst online: 13:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hij heeft niet eens een afbeelding van het boek :? Daarnaast verkoopt ie het ook onder " MOEDERS OPGELET!!! WERK VAN HUIS MET DE BABY OM JE HEEN ". Hij heeft gewoon meerdere malen (check de productlijst maar eens) dezelfde advertentie staan. Het enige waar deze persoon aan verdient is aan de stakkers die het boek kopen lijkt me.

[ Voor 74% gewijzigd door Bor op 27-08-2005 17:55 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• martieadams
Ik ben ook erg sceptisch maar in de tekst staat dat er niet iets staat in de trant van E-books verkopen, en hij heeft ook vele positieve reacties. 8)7 . Jammer dat je het boek niet mag verdelen, anders zouden we een ia kunnen houden :P . En om nou 27,50 te investeren is me ook te veel..

Learn to forget...

• Bor

Bor

Positieve reacties zeggen niets tot nauwlijks iets heb ik op 3-bay gemerkt. Er staan meerdere positieve reacties per dag zie ik. Dan moeten er wel heel veel mensen zijn die het boek hebben gekocht? 27,50 is toch compleet onzin als je 1000 euro per week kunt verdienen door vrijwel niets te doen. :O

Als je alleen al dit erbij moeten zetten:
ATTENTIE EBAY: HET GAAT HIER OM DE VERKOOP VAN EEN EBOEK, WAARVAN IK DE AUTEUR BEN & HET VOLLEDIGE KOPIE RECHT HEB

(ingeschreven met ISBN NR 9090190449 titel “De weg naar financiele vrijheid”)

INHOUD IS VOLLEDIG IN HARMONIE MET EBAYS BELEID
Ik kan in ieder geval al geen info over ISBN 9090190449 vinden bij de bekende boekenleveranciers.
Dit wordt de beste 27,50 euro die je ooit hebt uitgegeven !!!!

Pak je koffer maar alvast voor de reis van je leven...
:o

Grappig dat deze persoon alleen maar dit boek aanbied (geeft dat wat aan?) en een paar "bouw je eigen beamer" beschrijvingen die je zo van het internet kunt plukken.

Vraag de "auteur" anders eerst eens om een proefhoofdstuk / bladzijde.

[ Voor 128% gewijzigd door Bor op 27-08-2005 18:13 ]

Verwijderd

Luister, dit kan nooit wat zijn op langer termijn. Hij heeft het over 40 à 50 minuten per week aan tijdbesteding. Daar kun je geen 1000 euro per week mee verdienen, omdat de marktwerking bij een dergelijke situatie zeker van kracht gaat worden. Als het daadwerkelijk zo zou zijn, zullen er zoveel mensen deze dienst aanbieden dat er onderlinge concurrentie zal ontstaan (hetgeen de opbrengsten weer zal drukken tot een 'normaal' niveau van enkele tientallen Euro's per uur). De toegevoegde waarde van 40 à 50 minuten arbeid per week is simpelweg geen 1000 Euro waard. Punt.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

OMG, ik kan niet geloven dat er ook maar 1 mongool op deze planeet dit koopt!

Hoewel, volgens zijn negatieve feedback zijn er blijkbaar toch een paar die het licht gezien hebben.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De meeste positieve feedback gaat dan ook over de snelheid van levering.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je zoiets gelooft ben je echt dom :X
1000 euro per week verdienen door een boek te kopen op ebay en verder amper iets te doen... Sure :z Zo zie je maar weer: positieve feedback is vaak nep. :)

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:46

Dido

heforshe

Dat mensen er ueberhaupt nog over nadenken of dit wat zou kunnen zijn. Dit systeem bestaat al decennia, ook in de kleine advertenties staan deze onzinverhalen.
Je krijgt inderdaad een boekje waarin staat dat je boekjes moet verkopen.

Dan was die gozer eerlijker die een website opzette waarin hij om een kleine bijdrage vroeg aan zijn eerste miljoen. Onder het motto: het kost jou een paar cent, het maakt mij miljonair heeft ie een heel aardig bedrag bij elkaar gebedeld. :)

Wat betekent mijn avatar?

• Bor

Bor

Neobahamuth schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:30:
OMG, ik kan niet geloven dat er ook maar 1 mongool op deze planeet dit koopt!

Hoewel, volgens zijn negatieve feedback zijn er blijkbaar toch een paar die het licht gezien hebben.
Yep, en dan die zielige replies er weer elke keer onder.

• martieadams
jah ik dacht dus zelf ook al dat dit nep is, maar vroeg me meer de truc erachter af. Of dat er mensen zijn die wel zoiets hebben gekocht en weten wat er in staat..

Learn to forget...

• Bor

Bor

Als je 1000 euro per week kunt verdienen is die 27 euro (oid) wat de verkoper voor deze info vraagt natuurlijk peanuts ;) Er staat alleen niets interessants in het boek. Dat blijkt ook wel uit de waarschijnlijk wel eerlijke negatieve posts waar de verkoper elke keer weer op "moet" reageren om zichzelf te bewijzen. Ik plaats dan ook vraagtekens bij de echtheid / betrouwbaarheid van de positieve reacties.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is een bekende truc. Heb een keer exact hetzelfde gezien met een kerel die in de krant een ad had geplaatst met:

"Stuur 10 pond naar dit adres, en ik zal je vertellen hoe ik millionair ben geworden."

Antwoord is natuurlijk heel simpel: "Op deze manier"

Grijze gebied van oplichting: het is natuurlijk gewoon waar, en hij levert daadwerkelijk zijn "product".

Dit werkt op precies dezelfde manier... maar 1000 euro per week? lmfao :P

Misschien verkoop hij 2 van deze boeken per week aan uittermate naive en domme mensen. Sorry, maar kan ze niet anders omschrijven.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

1000 euro per week maakt 52000 per jaar. Zo boeiend is dat allemaal niet. Of dat nu een truuk is of niet. Om het even meer naar het inkomen te trekken. Je kunt heel veel geld verdienen met eBay en las pas in de Sprout een paar leuke interviews van mensen die er tonnen omzet op jaarbasis haalden. Dat was niet met dit soort praktijken, maar de één verkocht kinderkleding aan Amerikanen en de ander deed het met simpele vulpennen en andere meuk wat ie hier op rommelmarkten verzamelde.

Je moet weten waar Amerikanen gek op zijn en dan daar energie en tijd insteken. Tonnen omzet haal je niet door op je reet te zitten natuurlijk. Maar zooi wat we hier suf, oubollig of gewoon rotzooi vinden vinden ze in Amerika soms geweldig. Als je weet wat je moet gaan verkopen dan is er gezien de algemene truttige-ktsch-smaak van gemiddeld Amerika 'makkelijk' 1000 eurp per week te verdienen. Geen boek voor nodig.

Dat makkelijk is natuurlijk relatief, je bent er natuurlijk gewoon druk mee, net als met werken. Meer makkelijk als in 'niet ingewikkeld'.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je kan het zien als het grijs gebied van oplichting of de ultieme hebzucht/greed/gulzigheid-test. Geld krijg je niet zo gemakkelijk, dus het blijft een bepaalde truc. Als je hierin trapt, dan is er een kans dat je het licht ziet en ermee ophoud in zulke valkuilen te lopen. Eigenlijk moeten ze zo'n vormen van scam/oplichting verbieden.

[ Voor 56% gewijzigd door rapture op 28-08-2005 23:34 ]

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

ISBN bestaat niet, volgens ISBN search engine:

http://isbndb.com/search-all.html?kw=9090190449

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Bor

Bor

OzBoz schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:19:
1000 euro per week maakt 52000 per jaar. Zo boeiend is dat allemaal niet. Of dat nu een truuk is of niet. Om het even meer naar het inkomen te trekken. Je kunt heel veel geld verdienen met eBay en las pas in de Sprout een paar leuke interviews van mensen die er tonnen omzet op jaarbasis haalden. Dat was niet met dit soort praktijken, maar de één verkocht kinderkleding aan Amerikanen en de ander deed het met simpele vulpennen en andere meuk wat ie hier op rommelmarkten verzamelde.

Je moet weten waar Amerikanen gek op zijn en dan daar energie en tijd insteken. Tonnen omzet haal je niet door op je reet te zitten natuurlijk. Maar zooi wat we hier suf, oubollig of gewoon rotzooi vinden vinden ze in Amerika soms geweldig. Als je weet wat je moet gaan verkopen dan is er gezien de algemene truttige-ktsch-smaak van gemiddeld Amerika 'makkelijk' 1000 eurp per week te verdienen. Geen boek voor nodig.

Dat makkelijk is natuurlijk relatief, je bent er natuurlijk gewoon druk mee, net als met werken. Meer makkelijk als in 'niet ingewikkeld'.
Als het zo makkelijk was zou half nederland niet meer werken maar aan het e-bay'en zijn lijkt me.

Verwijderd

Beste allemaal,

Het is leuk om te lezen wat iedereen van mijn eBoek denkt. En boy, wat is iedereen toch negatief. Het is jammer dat veel mensen hun mening al klaar hebben, zonder echt te realiseren waar ze het over hebben. Geen van jullie heeft mijn eBoek tenslotte gekocht of gelezen....

Ja, ik ben het H. West, de auteur van dit eboek.
Ten eerste ben ik een vrouw en geen man. Ik ben een moeder van twee en leef heel gelukkig in het zonnige Portugal met mijn man in een ruime villa in de zon..

Ik heb eens even alle berichten doorgelezen en wil toch even wat feedback geven op de antwoorden en opmerkingen die hier en daar beschreven werden;

Allereerst over eBay: het is de grootste handelsmarkt ter wereld; Lang leve eBay!! En dan bedoel ik nog niet het kleine zusje in Nederland, maar meer in Amerika en Engeland, waar ze al 10 jaar bezig zijn. Ik zag 2 dagen geleden nog op SKY NEWS (grootste Engelandse news zender), dat er 10 miljoen mensen gebruik maken van eBay per maand (!!) in Engeland alleen al (laat staan in de rest van de wereld!) , en dat er in Engeland 50.000 mensen een meer dan volledige baan eruit halen. Ik ben er daar gewoon een van...(want ik ben dan ook ingeschreven in ebay.uk.) Toch interressant nietwaar?

Wat beteft mijn eBay ID: therightpurchase4you is vrijwel alleen geopend om mijn eBoek te promoten & te verkopen in Nederland & Belgie.
Ik werk onder een andere ID in Amerika en Engeland. De markt is daar veel groter!!!

Over mijn ISBN nummer; deze heb ik toendertijd aangevraagd bij www.isbn.nl (vraag het maar na in hun database en de officiele titel van mijn eBoek is "De weg naar financiele vrijheid")

Het boek gaat over een fantastische verkoop strategie.
Het gaan om producten verkopen, produkten die je zelf uitzoekt, die je zelf wilt verkopen. Maar hier komt het: die produkten die je wilt verkopen, hoef je NIET VAN TE VOREN aan te schaffen, ik leg oa uit in mijn eBoek het concept "inventarisloze detailhandel". Hoe je dit alles moet doen, dat vertel ik in mijn boek. Het is gemakkelijk, als je weet hoe. Je moet er natuurlijk wel wat tijd in steken in het begin, maar na verloop van tijd is veel op de Automatische piloot.
Je zal zeker denken na het lezen van mijn eBoek; Waarom heb ik daar niet zelf aan gedacht?
En nogmaals: alles totaal legaal, niemand wordt belazerd, daar is helemaal geen sprake van.

Honderden mensen in het buitenland o.a. Amerika gebruiken deze strategie al en ikzelf dus ook. Het was bij toeval dat ik erachter kwam dat "wij" Nederlanders nog niets van deze strategie afwisten, vandaar dat ik er een boek over heb geschreven. De markt is ZOOOO GrOOOOt !!! Ruimte nog voor heel veel mensen die gaan verkopen op deze manier. In Nederland wordt eBay op dit moment nog overschaduwt door zijn grote concurrent Marktplaats.nl, vandaar dat eBay het concern maar heeft overgekocht voor 230 miljoen euros (!) nog niet zo lang geleden. Big Business zou ik toch zeggen...

Een eBoek wil zeggen een electronisch boek, uitgegeven in PDF file, vandaar dat ik geen boek-omslag kan laten zien. Men krijgt dit eboek op Cd rom in een mooi hoesje:
Achterop mijn CD rom cover heb ik een prachtig stukje feedback afgedrukt van een van mijn eerste klanten;

“Graag had ik je even bedankt voor je e-boek dat ik onlangs ontvangen heb. Voor het eerst in mijn internetcarrière heb ik het gevoel "het licht te zien". Net als jou heb ik me al suf gedacht hoe je nou geld kon verdienen op het net.”
“Daar ik niet uit een handelaars-achtergrond kom, bleef ik verstoken van veel en belangrijke informatie. Het is dan des te jammer nu te moeten inzien hoe simpel het eigenlijk allemaal is. Niet dat ik wil beweren dat je er zonder werken zal komen, maar je hoeft er nu ook weer geen kernfysica voor gestudeerd te hebben.”

Goed dames en heren, hier laat ik het bij.....Succes verder op deze site.
Ik hou me toch liever met andere zaken bezig. Met vriendelijke groeten, Hilde West :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jeeeuw... weer een kansloze vrouw erbij in onze heerlijke maatschappij :r

Ik zal in iedergeval de top100 miljonairs volgens, mischien dat ik je er wel eens tussen zie komen :)

(btw, dit is geen site.. maargoed)

(edit: als iemand een IP trace kan doen, hebben meteen je "portugal villa" gevonden :D)

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2005 00:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sjirafje
  • Laatst online: 13:15

sjirafje

No inspirational quotes here

Eerlijk gezegd vind ik het verhaal van Hilde niet echt geloofwaardig. Ze zou op eBay in het buitenland €1000 per week verdienen. Waarom dan nog de moeite doen om hier in nederland de manier waarop je dat doet proberen te verkopen? (dat is concurentie maken!) Of denk ik weer te negatief over de mens en probeert ze alleen maar ons nederlanders te helpen? Maar waarom zouden we dan 27,50 moeten betalen voor een cd-tje met een "mooi" hoesje? De kostprijs hier van ligt vele malen lager.
Omdat ze er maar een klein uur per weer hoeft te werken. Heeft ze de rest van de week de tijd om op het net te surfen. Misschien op zoek naar fora waar men vraagtekens bij haar verhaal zet om daar een account aan te maken en te reageren?
En over dat isbn-nummer. Dat is aangevraagd en verder? Dat is het zelfde als zeggen dat iets getest is maar de uitkomst van die test niet vermelden....
Wat me overigens op valt is dat mensen die dit soort dingen aanbieden op ebay, alleen maar van dit soort dingen aanbieden. Waarom is dit?

[ Voor 20% gewijzigd door sjirafje op 29-08-2005 00:55 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
maak is een foto van je villa

• Bor

Bor

sjirafje schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:50:
Eerlijk gezegd vind ik het verhaal van Hilde niet echt geloofwaardig. Ze zou op eBay in het buitenland €1000 per week verdienen. Waarom dan nog de moeite doen om hier in nederland de manier waarop je dat doet proberen te verkopen? (dat is concurentie maken!)
Komt ook omdat het gewoon bullshit is imho
Geen van jullie heeft mijn eBoek tenslotte gekocht of gelezen....
Waarom denk je?!
Of denk ik weer te negatief over de mens en probeert ze alleen maar ons nederlanders te helpen? Maar waarom zouden we dan 27,50 moeten betalen voor een cd-tje met een "mooi" hoesje? De kostprijs hier van ligt vele malen lager.
Daarbij heeft iemand dat niet nodig als extra inkomen als je makkelijk 1000 euro per week verdient
En over dat isbn-nummer. Dat is aangevraagd en verder? Dat is het zelfde als zeggen dat iets getest is maar de uitkomst van die test niet vermelden....
Klopt, het zal vast zijn aangevraagd maar er is geen info over het boek te vinden, bij de boekhandel kun je het ook niet bestellen.
Wat me overigens op valt is dat mensen die dit soort dingen aanbieden op ebay, alleen maar van dit soort dingen aanbieden. Waarom is dit?
Inderdaad, waarom dit boek aan gaan bieden met een apart account?

En waarom komt zij / hij uberhaubt hier even een reclame praatje houden?
Ik heb eens even alle berichten doorgelezen en wil toch even wat feedback geven op de antwoorden en opmerkingen die hier en daar beschreven werden;
Dat doet ze namelijk niet, de hele post is nutteloze "info" waar geen enkel antwoord op eerder gestelde vragen / aantijgingen in staat.

Die villa is zeker zogenaamd verdient met het geld via de "automatisch werkende geld machine" (oid) methode :o

Grappig dat je ebay zo de hemel inprijst maar daarna nog sites als marktplaats nodig hebt (waar ik overigens begreep dat er meerdere klachten binnen zijn gekomen).

http://koopjes.marktplaat...s7jzSrvIJC%2Fv6yLi4D&df=1

Waarom bied je het bijvoorbeeld aan op e-bay in de categorie: Foto & Camera's > Digitale camera's > 5,1 tot 6 megapixels en meer van dit soort categorien? Dat is namelijk al in strijd met de e-bay policy.

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 29-08-2005 01:45 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:26

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:26:
en dat er in Engeland 50.000 mensen een meer dan volledige baan eruit halen. Ik ben er daar gewoon een van...(want ik ben dan ook ingeschreven in ebay.uk.) Toch interressant nietwaar?
Het zou interessant zijn wanneer je een bronvermelding hebt zodat wij het ook kunnen nagaan B)

Verder vind ik, en met mij velen, het verhaal te onzinnig om waar te zijn. Een methode om makkelijk geld te verdienen vertel je niet aan mensen, die hou je voor jezelf.

Tot nu toe heb ik enkel verkooppraat gezien en geen harde feiten en om eerlijk te zijn verwacht ik die ook niet.

• crashdummy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04-2024
Beetje off topic:

met im- en export valt heus erg veel geld te verdienen. Overal kun je in handelen.

Ik sprak een Marokkaan, die kocht in Nederland partijen tweedehands gebruikte autobanden en verscheepte die per zeecontainer naar Marokko. Inkoop 3 a 4 € / stuk, transport 2 €, verkoop 12 €. In Marokko verkoopt hij in één verkoop de hele handel, met 10000 Euro winst per verscheping. Daar rijden ze erop tot ze ploffen en recyclen dan nog een keer. Vanuit Rotterdam varen er minstens 2 schepen per week naar Marokko.

In China kun je imitatie A-merk mobieltjes kopen voor ruim minder dan € 10 / stuk. Ze bellen gewoon (triband), ze mms-en, maken foto's en spelen polyfone en mp3-ringtones, alle modellen hebben dezelfde software en hardware, geen bluetooth, wel IR, maar het mooiste is dat je elk gewenste model kan laten maken, al is het net 2 weken daarvoor pas op een beurs verschenen. Verkoop ze zonder garantie voor een bedrag van 100 Euro en je zit zo aan duizend Euro per week. Alleen moet je wel een manier vinden om te communniceren met de Chinezen zonder dat ze het grote geld ruiken.

Alle handel kent dat probleem. Als men uitvindt dat je erg veel winst je maakt, wordt je inkoop duurder. Logische marktwerking.

Taaltechnisch iets makkelijker kun je in Duitsland 'afgekeurde' motoren kopen voor een prikkie, bijvoorbeeld via Ebay. Mits 9 jaar of ouder betaal je dan 2 % BPM van de nieuwprijs. In Nederland hoeft een motor niet gekeurd te worden en hier kosten dezelfde motoren met een nieuw kenteken duizenden Euro's meer dan in Duitsland, zodat je met de verkoop van een ladinkje van 8 motoren (bestelbusje vol) een half jaarsalaris kunt verdienen.

En dan tot slot nog een citaat van enige tijd terug: "Te koop: slipje en bh, speciaal voor jou 1x gedragen, zie foto, bieden vanaf €25." Het mooie was dat die vrouw volgens mij echt kapitalen maakte, misschien wel meer dan wanneer ze model was of prostitué.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BeSte Mefrauw!
IK heeft hEt bOek beStelt mefrauw! Ik hOop dat ik heeeeel sNel reik wort net als u en dan ga ik ook een filla kopen Maar dan nieT in portugal maar Ik denk ergens waAr iK noch meEr gelt kan verDienen! Ik hOop maar daT mijn zefenentwintigfijftig goet aankomen!

:+

Serieus, als je een beetje zichzelf respecterend "auteur van een boek" bent, laat je het uitgeven of ga je in ieder geval ergens (hier, ebay, martkplaats) proberen foutloze teksten te schrijven en probeer je het groep 5 niveau te ontstijgen. Overigens, sinds wanneer hebben e-books een ISBN nummer?

Ik heb nog 150+ euro op mijn paypal staan. Het "jeukt" gewoon om dit boek te bestellen en dan op p2p beschikbaar te stellen ter inzage aan te bieden :+ Is het verboden om met meerdere mensen een boek aan te schaffen? Anders doneren we allemaal een paar euro en schaffen we het gezamenlijk (ter lering ende vermaeck) aan :P

Edit:
Oeh, SO close... had 'm echt bijna besteld... Heb 'm op 't laatste moment geannuleerd bij Paypal... For real! Tot ik me bedacht dat dit gewoon letterlijk geld weggooien is... aan de andere kant is 27,50 niet veel voor een "good laugh" :P

[ Voor 82% gewijzigd door RobIII op 29-08-2005 06:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:34

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

martieadams schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:16:
jah ik dacht dus zelf ook al dat dit nep is, maar vroeg me meer de truc erachter af. Of dat er mensen zijn die wel zoiets hebben gekocht en weten wat er in staat..
De truc er achter? Hij speelt in op de hebzucht van mensen en 'levert' ze een ebook (waarschijnlijk een PDF-je) met onbekende inhoud.

Wat wil je nog meer weten?

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Wil iedereen het nog wel een beetje serieus houden aub? :) Serieuze discussie okee maar breezahpraat en blinde beschuldigingen horen daar niet bij, en als dat doorgaat hang ik er een hangslot op.

For the record: GoldenSmile post wel vanuit een Portugese host ;)

Professionele website nodig?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

SmartDoDo schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:58:
Verder vind ik, en met mij velen, het verhaal te onzinnig om waar te zijn. Een methode om makkelijk geld te verdienen vertel je niet aan mensen, die hou je voor jezelf.
Nee die methode houd je niet voor jezelf als je die andere mensen nodig hebt om dat geld te verdienen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• curry684

curry684

Bor de Wollef schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:42:
[...]

Als het zo makkelijk was zou half nederland niet meer werken maar aan het e-bay'en zijn lijkt me.
Ik vind dit een vreemde reactie, en dit spreekt net als een aantal andere reacties in dit topic gewoon van afgunst.

Met ICT'en kun je de voorgestelde 1000 euro per week ook halen, als goudsmid ook, als racecoureur ook, als voetballer ook en als hartchirurg ook. Waarom doet niet heel Nederland dat? Sja, er zijn verschillen in wat mensen kunnen, willen en zullen doen.

eBay moet je niet enkel zien als domme site waar je je leftover produkten op aanbiedt. eBay biedt volledige functionaliteit om als kleine zelfstandige te functioneren, waarbij je geen winkelpand en -personeel hoeft te betalen maar wel kunt profiteren van een grote internationale markt die via de centrale searchengines al jouw spullen automatisch vind. Tuurlijk is daar geld aan te verdienen, net zoals aan het openen van een CD-winkel of een supermarkt. Zolang je maar goed concurreert en degelijke produkten aanbiedt kun je gewoon winst maken, en als dat alleen een kwestie is van inkopen om vervolgens met 20% winst te verkopen heb je gewoon een goudmijn, en of je dat op eBay, in een winkel of in een rommelmarkt doet is van secundair belang natuurlijk.

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

hm...
waarom niet eigenlijk.. ik heb al wel vaker gehoord dat mensen op dergelijk manier geld maken. Zit er serieus aan te denken om het te bestellen voor mijn vrouw. Die zit op de kids te passen doordeweek en een beetje doelloos te surfen, waarom niet een paar euro maken while at it?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 07:21
Even ter info:

The Silent Sales Machine provides a unique approach to eBay. It shows how you can create information products and sell them without the need for a website.

Wat je dus doet is je creeerd een stuk informatie over wat dan ook (bijv. een e-book over hoe je geld kan verdienen via e-bay).
Dit adverteer je voor ongeveer 25 tot 30 euro. That's it..

• Bor

Bor

curry684 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:40:
[...]

Ik vind dit een vreemde reactie, en dit spreekt net als een aantal andere reacties in dit topic gewoon van afgunst.

Met ICT'en kun je de voorgestelde 1000 euro per week ook halen, als goudsmid ook, als racecoureur ook, als voetballer ook en als hartchirurg ook. Waarom doet niet heel Nederland dat? Sja, er zijn verschillen in wat mensen kunnen, willen en zullen doen.
Waarom is dat een vreemde reactie? De beroepen die jij noemt benodigen een opleiding, eventueel (veel) startkapitaal en een lange werkweek. Dat is juist het punt waarop dit verhaal zich onderscheid. Die 1000 euro per week haal je met die beroepen echt niet met de inzet die de verkoopster zegt nodig te hebben. Geloof me als ik zeg dat ik niet jaloers ben (overigens kun jij daar moeilijk over oordelen). Ik geloof er namelijk helemaal niets van.
Wat je dus doet is je creeerd een stuk informatie over wat dan ook (bijv. een e-book over hoe je geld kan verdienen via e-bay).
Dat is ook wat er vaker gezegd is toch? Ze bied ook info aan hoe je zelf een beamer kunt bouwen, info die je zo op internet voor niets kunt vinden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 29-08-2005 11:38 ]

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

curry684 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:40:
Maar weerleg mijn eerste argument dan eens. Waarom huurt hij geen mensen in die het trucje voor €500,- per week voor hem uitvoeren? Er zijn zat mensen die voor dat geld willen werken en hij heeft dan ook nog eens een hele grote winstmarge. Hij zegt ook nog eens "werkt 40 - 50 minuten per week", waar volgens mij moet staan "werk: 40-50 min per week" (dus typefoutje). Waarom steekt hij er dan niet 40uur per week in? Dan verdien je €40.000 per week. Hij verkoopt het boek met de mededeling dat "iedereen"die 1000 per week kan verdienen, dus dat impliceert dat je je niet hoeft te beperken to slechts 1 handeltje dat 1000,- per week oplevert, maar dat je dus meerdere handeltjes kunt opzetten.

Ik geloof best dat er veel geld te verdienen is met e-bay, en er zijn ook heel veel mensen die het doen, en ik geloof ook dat je zonder voorraad zou kunnen werken. Maar ik geloof alleen niet in zijn boekje. Dat is geen afgunst, dat is gewoon gezond boeren verstand als je het mij vraagt.

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 29-08-2005 11:48 ]

• curry684

curry684

Oscar Mopperkont schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Maar weerleg mijn eerste argument dan eens. Waarom huurt hij geen mensen in die het trucje voor €500,- per week voor hem uitvoeren?
Omdat die het binnen 2 weken liever voor zichzelf zullen doen als je ze alles vertelt wat ze moeten doen? En dan nog, waarom 2 uur werk per week uitbesteden?
Ik geloof best dat er veel geld te verdienen is met e-bay, en er zijn ook heel veel mensen die het doen, en ik geloof ook dat je zonder voorraad zou kunnen werken. Maar ik geloof alleen niet in zijn boekje.
Of je in het boekje gelooft is secundair, ik geloof ook niet in elfjes en hobbits maar Lord of the Rings is wel een van de best verkochte boeken ter wereld. Ervan uitgaande dat de reacties kloppen zijn er al 400 mensen die een poging hebben gedaan. CD-rom plus verzendkosten zal een euro of 3 kosten, dus ze maakt zo'n 25 euro per CD winst, keer 400 is 10000 euro schoon aan de haak. Ik zou het zelf ook niet kopen, maar voor 10 ruggen zou ik het best willen schrijven :)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

curry684 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:58:
Omdat die het binnen 2 weken liever voor zichzelf zullen doen als je ze alles vertelt wat ze moeten doen? En dan nog, waarom 2 uur werk per week uitbesteden?
Waarom er dan zelf niet 40u per week aan besteden?
Of je in het boekje gelooft is secundair, ik geloof ook niet in elfjes en hobbits maar Lord of the Rings is wel een van de best verkochte boeken ter wereld. Ervan uitgaande dat de reacties kloppen zijn er al 400 mensen die een poging hebben gedaan. CD-rom plus verzendkosten zal een euro of 3 kosten, dus ze maakt zo'n 25 euro per CD winst, keer 400 is 10000 euro schoon aan de haak. Ik zou het zelf ook niet kopen, maar voor 10 ruggen zou ik het best willen schrijven :)
De discussie gaat toch om het boekje, lijkt me dus redelijk primair ;) Bill gates verdient wel meer dan €1000,- per week, dus de vraag uit de titel is niet de primaire vraag, en als dat wel zo is dan is die bij deze beantwoord.

• Bor

Bor

Oscar Mopperkont schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:01:
[...]

Waarom er dan zelf niet 40u per week aan besteden?

.
Eens, dat is ook wat ik dacht. Als dit zou werken zou je veel, veel meer kunnen verdienen. Op de markt is blijkbaar plaats voor meer aanbod, anders zou ze / hij het boek niet verkopen (en hiermee de "truc" weggeven).

• Jazzy

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

NightMare schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:30:
Even ter info:

The Silent Sales Machine provides a unique approach to eBay. It shows how you can create information products and sell them without the need for a website.

Ik quote dit stukje maar even want dit is dus precies waar het over gaat. Of je nou wel of niet 1000 euro per week verdient maakt helemaal niet uit. Het gaat om het lokkertje wat je hebzuchtige mensen voorhoudt, die reageren op die 1000 euro per week verdienen. Laten we wel zijn, de mensen die hier in trappen zijn over het algemeen mensen die nooit 4000 euro per maand zullen verdienen met echt werk.

Die positieve feedback begrijp ik trouwens ook nog wel. Als ik me liet verblinden door hebzucht, en dan in zo'n mate dat de hebzucht mijn common sense volledig naar de achtergrond dringt, dan zou ik me werkelijk dood schamen als ik een gebrand cd-tje thuis krijg met daarop een PDF-je. Als in dat PDF-je vervolgens iets staat als:
Haha eikel, je bent er ingetrapt. Bedankt voor de 24 euro winst. :)

Dan vertel ik je nu hoe je rijk moet worden: doe precies hetzelfde als ik. Muwahahaha....

Vriendelijke groet,

Hilde West
Ik zou me snel herstellen, vrolijk positieve feedback geven en net doen alsof er niets aan de hand is. :)

Overigens is Hilde West ondernemer in Portugal, ze heeft of had een restaurantje ergens in het zuiden.

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja, ik ben het H. West, de auteur van dit eboek.
Ten eerste ben ik een vrouw en geen man. Ik ben een moeder van twee en leef heel gelukkig in het zonnige Portugal met mijn man in een ruime villa in de zon...
Allereerst vind ik leuk dat je hier reageert. Ik vind het wel aardig te zien hoe je subtiel de woorden "villa in Portugal" in je verhaal brengt. De manier van schrijven doet me een beetje denken aan hoe voorstanders van Multi Level Marketing hun werk verdedigen. Veel woorden, weinig feiten. Heeft je werkwijze overigens iets met MLM te maken? Wanneer dit het geval is komt er ongetwijfeld wat later in de discussie iets in de trant van, "Als je het niet wilt geloven dan niet... Ik verdien er veel geld mee en als jij dat niet wilt, prima... Je bent er duidelijk niet geschikt voor om op deze manier geld te verdienen."

Het valt me ook op dat anderen beginnen over "jaloers en afgunst." Wanneer die woorden in een discussie sluipen, zijn de echte argumenten altijd een beetje op vind ik. Dat zie je ook bij discussies over salarissen, SUVs en gedrag van voetballers. Iemand kan er toch gewoon niets in zien, of iets niet willen?

• Bor

Bor

Jazzy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:15:
[...]

[...]
Ik zou me snel herstellen, vrolijk positieve feedback geven en net doen alsof er niets aan de hand is. :)
Dan zou je ook gewoon geen feedback of neutrale feedback kunnen geven namelijk. Ik denk echter dat het grootste deel van de mensen dan ook wel een negatieve reply zou neerzetten. Maar goed, aan e-bay feedback hecht ik zowiezo geen waarde omdat je deze ook zelf kunt genereren (eerder in ieder geval altijd wel).

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 29-08-2005 12:21 ]

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:24

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

deze methode heb je toch ook met brieven, alleen dan net anders.
je krijgt een brief van een wild vreemde. daarin staat stuur deze brief aan minstens 200 mensen door, 5% zal wel stom genoeg zijn om het door te sturen, zet je naam onderaan de lijst, en stuurde de bovenste 5 euro.

als het klopt wat erin die brief staat... 5 % van 200 = 10 > 10 * 10 * 10 * 10 * 10 = 100.000 * 5 = 5 ton. klinkt wel heel aanlokkelijk nietwaar. stel dat er 1 % intrapt (je trapt er zelf dan ook in, en wat is 5 euro) 2^5 = 32 * 5 = 160 euro of je stuurt het naar meer mensen bv 400 = inkomsten 320 euro.

het boek hebben ze dus gewoon wat anders aangepakt, ze doen de kosten omhoog > minder werk, zelfde inkomen. in het boek staat, inderdaad zoiets van op deze manier. (mensen voelen zich bedrogen, terwijl het wel de waarheid is, en gaan andere niet bedriegen en doen dus niet mee, en de markt blijft open.)

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

• curry684

curry684

Smuggler: dat zijn piramidespelen, en die vallen wettelijk onder oplichting en zijn dus strafbaar. Simpelweg een boek verkopen over hoe je rijk wordt is een ander verhaal, of het boek nu werkt of niet :)

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

curry684 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:53:
Smuggler: dat zijn piramidespelen, en die vallen wettelijk onder oplichting en zijn dus strafbaar. Simpelweg een boek verkopen over hoe je rijk wordt is een ander verhaal, of het boek nu werkt of niet :)
Hoever dat zo'n boek, het woord "boek" waardig is, dan gaat het richting oplichting.
Haha eikel, je bent er ingetrapt. Bedankt voor de 24 euro winst. :)

Dan vertel ik je nu hoe je rijk moet worden: doe precies hetzelfde als ik. Muwahahaha....

Vriendelijke groet,

Hilde West
misschien iets mooier verpakt, maar dat is de essentie.

Eigenlijk moeten ze zo'n dingen ook verbieden net zoals de pyramidespelen.

[ Voor 10% gewijzigd door rapture op 29-08-2005 15:59 ]

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

...if it sounds to good to be true .. it probably is to good to be true..

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Beste allemaal,

*knip*

Hilde West :)
Leuk dat je de moeite neemt om te reageren, maar ik denk dat de mensen hier op tweakers toch nét iets te nuchter zijn om erin te trappen. Er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die op deze manier aan hun geld komen, en dat bewijst inderdaad dat het werkt, maar niet dat het daarom per definitie juist is. Die ouwe sok op tv met zijn biostabiel 2000 is ook ontmaskert, ze hebben dat ding ontleed en groots op tv aangedaan dat het onzin is. Maar er zijn zat mensen die erin geloven.

En ik vind dat je jezelf geen zakenman/vrouw mag noemen als je je geld verdient op basis van de verkoop aan mensen die ook nog van je gekocht hadden als je vertelde dat je vliegende stofzuigers verkocht voor moderne heksen. Die mensen zijn nu eenmaal minder slim dan gemiddeld.

Je bent een succesvolle zakenman/vrouw als je je geld verdient met een vernieuwend idee, dat nog niemand heeft kunnen bedenken cq uitbrengen. En je geld verdient aan mensen die wél weten waar ze mee bezig zijn.

Je mag helemaal zelf weten wat je hier verder mee doet, want zolang jij op een voor de wet legale manier je geld verdient, is er toch weinig wat men kan doen. (al kan ik je verklappen dat ik een aantal hele creatieve mensen ken). En al zou het tegen de nederlandse wet zijn, dan dek jij jezelf in door in het buitenland te gaan wonen.

Meld je nog maar eens keertje zodra jij een product uitbrengt waar de wereld op zit te wachten. Een scam-filter ofzo.

[ Voor 56% gewijzigd door HTT-Thalan op 29-08-2005 16:16 ]

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
curry684 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:53:
maar als het boek adviseert om zelf een boek met dezelfde inhoud te gaan verkopen, is het toch een piramidespel?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Waarschijnlijk ben je een paar daagjes bezig met het opzetten van de veilingen, daarna 2 uur per week met het dupliceren ervan in eBay Turbo Lister, en 1 knop (publish) drukken.

Aangezien je maar 1 product heb hoef je maar 10 variaties te schrijven en die oneindig te herhalen. Als je dus 40 uur per week aan het dupliceren bent dan spam je ebay met je boek en wordt je gebanned. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Justice op 29-08-2005 16:15 . Reden: spell-check :P ]

Human Bobby

• martieadams
Zijn er landen waar dit niet mag? Zoja word dat boek daar verkocht?

Learn to forget...

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

rapture schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:57:
[...]
Hoever dat zo'n boek, het woord "boek" waardig is, dan gaat het richting oplichting.

[...]
misschien iets mooier verpakt, maar dat is de essentie.

Eigenlijk moeten ze zo'n dingen ook verbieden net zoals de pyramidespelen.
infeite is dit ook een piramide spel heb ik het idee...

ik vraag me af hilde, als jij hiermee je geld verdiend, op wat voor accounts verkoop je dan je inventaris loze handeltjes zooi...

maar om nu toch iets nuttigs toe te voegen aan de discussie, mocht je boek zijn wat je belooft (inventaris loze blablabla), een inventarisloze verkoop het idee erachter snap ik, maar ben je niet bang dat er straks zo veel inventaris loze verkopers zijn dat er geen droog brood in te verdienen valt, dat je zeg maar per persoon die wat wilt kopen 100 inventarisloze verkopers zijn (leuk woord :+ ) dat je je zelf hiermee zegmaar weg laat concureren?
rac-on schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:10:
[...]

maar als het boek adviseert om zelf een boek met dezelfde inhoud te gaan verkopen, is het toch een piramidespel?
vind ik wel, maar strikt genomen niet
RobIII schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 05:45:
[...]

BeSte Mefrauw!
IK heeft hEt bOek beStelt mefrauw! Ik hOop dat ik heeeeel sNel reik wort net als u en dan ga ik ook een filla kopen Maar dan nieT in portugal maar Ik denk ergens waAr iK noch meEr gelt kan verDienen! Ik hOop maar daT mijn zefenentwintigfijftig goet aankomen!

:+

Serieus, als je een beetje zichzelf respecterend "auteur van een boek" bent, laat je het uitgeven of ga je in ieder geval ergens (hier, ebay, martkplaats) proberen foutloze teksten te schrijven en probeer je het groep 5 niveau te ontstijgen. Overigens, sinds wanneer hebben e-books een ISBN nummer?

Ik heb nog 150+ euro op mijn paypal staan. Het "jeukt" gewoon om dit boek te bestellen en dan op p2p beschikbaar te stellen ter inzage aan te bieden :+ Is het verboden om met meerdere mensen een boek aan te schaffen? Anders doneren we allemaal een paar euro en schaffen we het gezamenlijk (ter lering ende vermaeck) aan :P

Edit:
Oeh, SO close... had 'm echt bijna besteld... Heb 'm op 't laatste moment geannuleerd bij Paypal... For real! Tot ik me bedacht dat dit gewoon letterlijk geld weggooien is... aan de andere kant is 27,50 niet veel voor een "good laugh" :P
daar dacht ik ook aan, allemaal een eurotje er tegen aan, maar goed, het punt is dat Hilde wel weer geld heeft verdiend als je dat doed...

ik ben tegen dit soort praktijken, je maakt op een smerige manier gebruik van iemand die niet zo heel goed logisch geredeneerd heeft dat dit niet werkt :(
geld verdienen over de rug van een ander daar houd ik niet zo van

dit is overgens net als wat iemand anders zij enigsinds vergelijkbaar met die 'bio(sta/de)biel' zooi...

[ Voor 58% gewijzigd door GoldenSample op 29-08-2005 16:30 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iedereen kan zich dan toch ook de super-lens "maak van de tv een beamer" doos toch wel?

voor 10 dollar kreeg je em thuis gestuurd :D Hij werkte.. op een afstand van 10 centimeter :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Banjy
  • Laatst online: 12-11 15:49
Zeer interessant :9 Heerlijk dit soort acties en vooral de snuggere reacties van forumleden. :*)

Maar er is heeeel misschien een manier waarop zoiets zou kunnen, het is slechts theorie want ik verkoop nooit iets op ebay, ik koop alleen. (niet dit soort zooi ;) )

Ik had laatst bij een Ebayer de Complete Friends set gekocht. En vond in mijn pakje een factuur van amazon.co.uk. Voor minder dan ik had betaald aan 'mijn' verkoper. Er staat ook duidelijk op de factuur:

Paid By:
Naam + adres Ebay verkoper

Deliverd To:
Mijn naam + adres

Ik stoor mij hier verder niet echt aan, want ik heb hem ook stukken goedkoper dan in de winkel. Maar dit betekend dat je inventaris loos kan werken, zoals ook de meeste internetbedrijven dat doen volgens mij, als je contacten hebt bij de leverancier, kan je dus op die manier werken. Verder is dit proces natuurlijk ook te automatiseren.

Zo zou je dus denk in theorie een systeem op kunnen zetten, maar vrees dat het toch minder lucratief en arbeidsloos is als beschreven door onze geliefde in portugal residerende mevrouw :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Als je bij amazon.co.uk werkt krijg je 10% korting + eBay = Kassa :P
Maar ja als ze er achter komen niet natuurlijk heh.

Human Bobby

• Banjy
  • Laatst online: 12-11 15:49
Justice schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:44:
Als je bij amazon.co.uk werkt krijg je 10% korting + eBay = Kassa :P
Maar ja als ze er achter komen niet natuurlijk heh.
Oh ok, dat verklaard ook een hoop dan :) Maar ze komen er toch snel achter? Iemand die telkens hetzelfde koopt met 10% korting... En het paid by en shipped to verhaal dan, dan val je toch zo door de mand?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Banjy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:52:
[...]

Oh ok, dat verklaard ook een hoop dan :) Maar ze komen er toch snel achter? Iemand die telkens hetzelfde koopt met 10% korting... En het paid by en shipped to verhaal dan, dan val je toch zo door de mand?
Iemand die constant hetzelfde produkt op Ebay verkoopt, ook.

Dus hij koopt telkens een andere box en trapt die door Ebay heen, daar is het assortiment van amazon toch groot genoeg voor lijkt me zo :P

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Banjy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:41:
Zeer interessant :9 Heerlijk dit soort acties en vooral de snuggere reacties van forumleden. :*)

Maar er is heeeel misschien een manier waarop zoiets zou kunnen, het is slechts theorie want ik verkoop nooit iets op ebay, ik koop alleen. (niet dit soort zooi ;) )

Ik had laatst bij een Ebayer de Complete Friends set gekocht. En vond in mijn pakje een factuur van amazon.co.uk. Voor minder dan ik had betaald aan 'mijn' verkoper. Er staat ook duidelijk op de factuur:

Paid By:
Naam + adres Ebay verkoper

Deliverd To:
Mijn naam + adres

Ik stoor mij hier verder niet echt aan, want ik heb hem ook stukken goedkoper dan in de winkel. Maar dit betekend dat je inventaris loos kan werken, zoals ook de meeste internetbedrijven dat doen volgens mij, als je contacten hebt bij de leverancier, kan je dus op die manier werken. Verder is dit proces natuurlijk ook te automatiseren.

Zo zou je dus denk in theorie een systeem op kunnen zetten, maar vrees dat het toch minder lucratief en arbeidsloos is als beschreven door onze geliefde in portugal residerende mevrouw :)
dacht aan precies het zelfde, ik vind het overgens wel knap dat hilde hier 55 pagina's vol over kan typen, overgens :P wat zullen we ons bij de illustraties voor moeten stellen?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb op een andere manier al bescheiden verdiend aan ebay. Maar ik deed het niet speciaal voor het geld, meer omdat ik het leuk vind om spullen die ik niet meer gebruik te verkopen. En ik begin altijd met lage startprijzen, dat nodigt altijd uit tot bieden. Als de veiling laag eindigt weet ik dat ik iemand blij heb gemaakt, wat ook uit de feedback blijkt. Soms eindigt een veiling verbazingwekkend hoog, zoals de gebruikte telefoon die meer opbracht dan de nieuwprijs in de winkel, of de 'exclusieve' Zelda bonusdisc uit het MarioKart Gamecube pakket van €99 die voor €60 werd verkocht.

Door slim te shoppen op ebay en slim te verkopen kan je winst maken. Ik zag regelmatig dezelfde artikelen staan in de feedback van gebruikers, één keer als koper en één keer als verkoper. Het prijsverschil was vrij hoog! Dus als je pakkende teksten kan schrijven en leuke foto's plaatst, je er serieus mee bezig houdt (wat uiteindelijk leidt tot een feedbackscore in de betrouwbaar-range) en bereid bent om het risico te nemen dat je ook in sommige gevallen weleens verliest, kan je er een leuke bijverdienste aan overhouden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Canaria schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:02:
Ik heb op een andere manier al bescheiden verdiend aan ebay. Maar ik deed het niet speciaal voor het geld, meer omdat ik het leuk vind om spullen die ik niet meer gebruik te verkopen. En ik begin altijd met lage startprijzen, dat nodigt altijd uit tot bieden. Als de veiling laag eindigt weet ik dat ik iemand blij heb gemaakt, wat ook uit de feedback blijkt. Soms eindigt een veiling verbazingwekkend hoog, zoals de gebruikte telefoon die meer opbracht dan de nieuwprijs in de winkel, of de 'exclusieve' Zelda bonusdisc uit het MarioKart Gamecube pakket van €99 die voor €60 werd verkocht.

Door slim te shoppen op ebay en slim te verkopen kan je winst maken. Ik zag regelmatig dezelfde artikelen staan in de feedback van gebruikers, één keer als koper en één keer als verkoper. Het prijsverschil was vrij hoog! Dus als je pakkende teksten kan schrijven en leuke foto's plaatst, je er serieus mee bezig houdt (wat uiteindelijk leidt tot een feedbackscore in de betrouwbaar-range) en bereid bent om het risico te nemen dat je ook in sommige gevallen weleens verliest, kan je er een leuke bijverdienste aan overhouden.
Ik wed dat je nu de inhoud van het boek hebt verklapt samengevat en dat dit ongeveer op de "achterkant" ervan staat. :P
On a serious note though: Ik kan me haast niet voorstellen dat er iets anders in het boek staat dan dat je hier omschrijft (wellicht enigszins wat verder uitgediept) en wat er verder in dit topic staat. En dat lijkt me niets meer en niets minder dan wat jan-met-de-pet met zijn boerenverstand zelf ook wel kan verzinnen. Je moet er alleen even voor gaan zitten.

Ik twijfel nog steeds of ik het er eens op zal wagen...

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 29-08-2005 17:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Canaria schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:02:

Ik heb vroeger (iBazar tijdperk, toen alle Belgen spullen kochte en verkochte op die veilingsite) nog tweedehandse refurbished Slot 1 moederbordjes en andere hardware verkocht op een veilingsite en dat verdiende goed. Totdat eBay op het idee kwam om iBazar.be op te kopen, de site werd afgebroken en redirecten naar eBay.be. Plotseling was de hele scene (minder dan 100 Belgische eBay verkopers bleven over tov de tienduizenden van iBazar.be) weg, dus gedaan met die mobo's verkopen. Ik zorgde voor een degelijke DeadOnArrivel afhandeling, het mobo wordt direct vervangen door een vergelijkbaar exemplaar.

Door slim in te kopen en terug te verkopen kan je idd geld met eBay verdienen.

Verwijderd

Precies, slim kopen en verkopen cq iets verkopen wat je niet hebt kan je aardig geld verdienen...

vriend van mij had het idee dat met boten te gaan doen,

zoek mooie tekoopstaande boten op, maakt er fototjes van en maak van de startprijs de prijs van de verkoper. wachten tot mensen gaan bieden....

en dat zonder inventaris :D, gewoon grote bek hebben en gokken

Overigens, het isbn nummer komt wel door de 11 check:
10*9 + 9*0 + 8*9 + 7*0 + 6*1 + 5*9 + 4*0 + 3*4 + 2*4 + 9 = 242

242 mod 11 = 0

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 18:03 ]

• curry684

curry684

Dat is toch ook exact wat ik omschreef, en exact wat Albert Heijn, Amazon, Bakker Bart, Atos Origin, Schoonmaakster Sjaan, Paalsnijder Piet en zelfs AFC Ajax en Havenbedrijf Rotterdam doen. Je hebt een produkt dat X kost, en dat verkoop je door voor X+Y euro, waarmee je Y-kosten winst maakt. Of je dat op eBay doet of in de Kalverstraat, PC Hoofdstraat, www.amazon.com boeit gewoon geen bal: als je duurder verkoopt dan inkoop+overhead je kosten maak je winst en heb je een leuk bedrijf. Als je overhead nihil is en je verkoop 2 keer zo hoog als je inkoop cq. productie heb je een verdomd leuk bedrijf. Truc is de 'produkten' te vinden waar je zulke marges op kunt trekken, maar ik weet wel dat eBay een plek is waar goede marges te trekken zijn als je er tijd in steekt :)

• OzBoz

OzBoz

Bor de Wollef schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:42:
Dat is vrij simpel natuurlijk, het is de zelfde reden als waarom de meeste mensen in Nederland niet voor zichzelf beginnen terwijl ze daar wellicht meer mee verdienen, of de zelfde reden waarom mensen een huis gaan huren in plaats van kopen. Sleutelwoorden van vandaag: 'angst' en 'zekerheid'.

edit:
Overigens is het dan ook gewoon werk als je van eBay moet leven, of mag werk ookal niet meer met een computer te verdienen zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door OzBoz op 29-08-2005 19:17 ]

• Bor

Bor

OzBoz schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:16:
[...]

edit:
Overigens is het dan ook gewoon werk als je van eBay moet leven, of mag werk ookal niet meer met een computer te verdienen zijn?
Zeker wel, ik doelde meer op 40 uur werken per week ipv de paar beloofde uurtjes via e-bay.

• OzBoz

OzBoz

Bor de Wollef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:39:
Zeker wel, ik doelde meer op 40 uur werken per week ipv de paar beloofde uurtjes via e-bay.
Jah, maar na die paar uurtjes eBay ben je verder de hele dag ook druk met administratie of pakketten versturen, dingen inkopen etc. Daar moet je ook zin in hebben. Hoewel, sleutelwoord: stagiair(e) ;)

• Bor

Bor

OzBoz schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:44:
[...]

Jah, maar na die paar uurtjes eBay ben je verder de hele dag ook druk met administratie of pakketten versturen, dingen inkopen etc. Daar moet je ook zin in hebben. Hoewel, sleutelwoord: stagiair(e) ;)
Nee, die uurtjes zou je volgens de advertentie niet nodig hebben. Het totaal benodigde uren is maar een paar per week.

Verwijderd

inventarisloze verkoop is inderdaad een manier om redelijk gemakkelijk geld te verdienen zonder zelf echt moeite te moeten doen, maar ik raak toch nie boven de 100€ per week uit (en ik steek er net ietsje meer tijd in, gemiddeld een uur per dag). Verschil is wel dat ik er niemand opleg...

• OzBoz

OzBoz

Bor de Wollef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:54:
Nee, die uurtjes zou je volgens de advertentie niet nodig hebben. Het totaal benodigde uren is maar een paar per week.
naja, dat was het concept van het boek, ik had het meer over het artikel wat in de Sprout stond. Was echt interessant. Tis dat ik um pas getrashed heb maar anders had ik hem ff gescanned.

• Bor

Bor

Na eens geinformeerd te hebben bij Ebay blijkt dat de wijze waarop het boek word aangeboden helemaal niet "mag" volgens de ebay policy zoals wel in de advertentie staat.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bor de Wollef schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:47:
Na eens geinformeerd te hebben bij Ebay blijkt dat de wijze waarop het boek word aangeboden helemaal niet "mag" volgens de ebay policy zoals wel in de advertentie staat.
Bron?
http://pages.ebay.nl/help...ex.html?ssPageName=f:f:NL en dan?

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 30-08-2005 10:50 ]

Over mij

• Jazzy

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:08:
inventarisloze verkoop is inderdaad een manier om redelijk gemakkelijk geld te verdienen zonder zelf echt moeite te moeten doen, maar ik raak toch nie boven de 100€ per week uit (en ik steek er net ietsje meer tijd in, gemiddeld een uur per dag). Verschil is wel dat ik er niemand opleg...
Wat verkoop jij dan?

• Bor

Bor

Bron is een e-mail van ebay support :) Ik heb gewoon eens geinformeerd omdat de verkoper / verkoopster echt "dit mag volgens ebay" in de advertentie heeft staan (in die strekking in ieder geval). Ik was benieuwd in hoeverre dit inderdaad mag :) Verder word er veelvuldig gecrosspost (o.a. in digitale camera's tot 6 megapixel / stripboeken etc). Alleen dat laatste mag al niet volgens de ebay policy. Ik heb het dus over de wijze van aanbieden, niet het product zelf. Er schenen al klachten van mensen binnen te zijn gekomen begreep ik.

Niet dat ik er echt een probleem mee heb hoor, ik was alleen nieuwschierig :)

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bor de Wollef schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:55:
[...]

Bron is een e-mail van ebay support :)
Dit schreeuwt om quotes uit betreffende mail! ;)

Over mij

• Bor

Bor

RobIII schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:56:
[...]

Dit schreeuwt om quotes uit betreffende mail! ;)
Dat snap ik echter werd mij gevraagd deze info niet te "delen" gezien ebay deze zaak al aan het onderzoeken was. Je zult het dus met mijn woord moeten doen :)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52

Cis

Geheel offtopic:
Als ik zie hoeveel spelfouten er in zijn haar advertentie staan... dan betwijfel ik het of ik uberhaupt dit boek WIL lezen...
Derde persoon enkelvoud eindigt nog altijd op een T en niet op een D!!

[ Voor 24% gewijzigd door Cis op 30-08-2005 11:37 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Jazzy

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Cis schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:26:
Geheel offtopic:
Als ik zie hoeveel spelfouten er in zijn advertentie staan... dan betwijfel ik het of ik uberhaupt dit boek WIL lezen...
haar :)

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 20:13

Cramthabam

Leef en laat leven

Over geld verdienen met ebay was gisteren een leuk stukje op een duits kanaal.
Men kocht vier kaarsen standaards a 1,99 euro. Drie werden er aan bedrijven gedaan met de opdracht om deze standaard voor hun te verkopen. Hoogste wat hier uitkwam was iets van 15 euro.
De laatste kaarsenstandaard hebben ze zelf verkocht voor 183 euro. Deze standaard werd aangeboden dmv een foto van een vrouw in lingerie die de standaard vasthield met een mooi verhaaltje daarbij.
Zo zie je maar dat je presentatie van je object een bult kunt verdienen.

EDIT:

@onze sceptische bor hier de link en kijk zelf even
http://www.sat1.de/lifest...pia/themen/content/03933/

[ Voor 12% gewijzigd door Cramthabam op 30-08-2005 12:04 ]

• Bor

Bor

Cramthabam schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:42:
Over geld verdienen met ebay was gisteren een leuk stukje op een duits kanaal.
Men kocht vier kaarsen standaards a 1,99 euro. Drie werden er aan bedrijven gedaan met de opdracht om deze standaard voor hun te verkopen. Hoogste wat hier uitkwam was iets van 15 euro.
De laatste kaarsenstandaard hebben ze zelf verkocht voor 183 euro. Deze standaard werd aangeboden dmv een foto van een vrouw in lingerie die de standaard vasthield met een mooi verhaaltje daarbij.
Zo zie je maar dat je presentatie van je object een bult kunt verdienen.
Leuk maar niet echt geloofwaardig imho. Je kunt een hele hop troep op ebay kwijt voor veel geld maar dit.. Laat ik zeggen dat ik sceptisch ben :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 30-08-2005 11:57 ]

• dotcode
  • Laatst online: 21-11 14:22

dotcode

///\00/\\

Ik handel zelf vrij veel op ebay en weet zeker dat je er je geld mee zou kunnen verdienen. Voor ik iets koop analiseer ik de verkoop prijzen en deze kunnen voor simple producten zo ver uit elkaar liggen dat je iets kan kopen voor 20 euro en verkopen voor 50 of 100 euro. Maar h et verkopen van je eigen e-book is natuurlijk heel makelijk om geld te verdienen :). Kijk in de feedback en je kan inschatten hoe makelijk het is. Daarnaast kan je de e-bay ads zien, het is all about how it looks.

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Als je wilt weten hoe ik elke week gemiddeld 1000 euro extra verdien via het internet.....

KOOP dan mijn e-boek
dit zegt genoeg

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Bor

Bor

dotcode schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:58:
Kijk in de feedback en je kan inschatten hoe makelijk het is. Daarnaast kan je de e-bay ads zien, het is all about how it looks.
Zelf feedback genereren door schaduw accounts is anders ook iets wat altijd vaak gedaan werd.

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Het is een vorm van Multi Level Marketing, een soort piramidespel waar inderdaad behoorlijk wat geld mee te verdienen valt.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

om maar even een lang topic kort te maken :

wat deze vrouw doet kan idd werken, sommige mensen hebben dit al zelf uitgeprobeerd, een kennis van me verdient ook een gedeelte van zijn geld met inkoop en verkoop via ebay, gewoon zorgen dat je iets goedkoop inkoopt wat je later als duurder kan verkopen :)

Wabbawabbawabbawabba

• Bor

Bor

KatirZan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:20:
om maar even een lang topic kort te maken :

wat deze vrouw doet kan idd werken, sommige mensen hebben dit al zelf uitgeprobeerd, een kennis van me verdient ook een gedeelte van zijn geld met inkoop en verkoop via ebay, gewoon zorgen dat je iets goedkoop inkoopt wat je later als duurder kan verkopen :)
En dat is wat deze vrouw doet? Volgens mij koopt ze helemaal niets in namelijk. Het topic lezen is ook een optie he :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 30-08-2005 16:58 ]

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Hier wat interessante info. http://www.quatloos.com/mlm/mlm.htm :)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:55:
[...]

Iemand die constant hetzelfde produkt op Ebay verkoopt, ook.

Dus hij koopt telkens een andere box en trapt die door Ebay heen, daar is het assortiment van amazon toch groot genoeg voor lijkt me zo :P
Een veelvoud van je salaris uitgeven bij je eigen werkgever is ook best verdacht :P

Verwijderd

Als dat zo zou zijn zou het het inderdaan niet verkopen.
Volgens mij kon ze met haar methode geen drol meer en dus verkoop je et (nadeel omzetten in voordeel :) )
Daarnaast komt ook dat als veel mensen dit doen (en dan ook 60% van de bevolking? ) word Nederland net als Venezuela (Een paar rijke families, een heleboel arme)
En je moet dan op je kont blijven zitten want een week op vakantie is weer 1000 euro minder :P.

Mijn mening: T is :r

Verwijderd

Met een beetje handelsgeest kun je op Ebay best geld verdienen, zoals al gezegd is: laag inkopen, hoog verkopen.

Maar zoals ook al gezegd is, dat is wat iedereen doet. Van Albert Hein tot Yorcom Computer Components, ze kopen een product in voor X en verkopen het voor Y waarbij geld dat X<Y. Ebay is hierin slechts een drempelverlagend middel, wat iedereen in staat stelt dit vrijwel zonder startkapitaal te doen. In het geval van verkoop zonder inventaris zelfs zonder enig startkapitaal.
Tot zover de samenvattingv van de nuttige posts in dit topic :P
De enige manier om in 40x7=5 uur per week 1000 euro te verdienen zonder opleiding is oplichter worden. Dat kan op verschillende manieren, namelijk Ebooks als deze verkopen, of 1000 nep merkartikelen kopen en doorverkopen. Oakley's zijn op Ebay.uk erg geliefd. Mensen betalen zo 60 pond (ruwweg 90 euro) voor een nepbril die voor 10 euro op marktplaats staan (en dus nog goedkoper worden ingekocht) en laten vervolgens de volgende positieve feedback achter: "Nice shades, though I would have expected real ones for the price" 7(8)7

Verwijderd

eindeloze discussies hierover

gewoon leren accepteren dat sommigen het maken
commentaar op een volgens mij legale manier van geld verdienen -
(in dit geval het aanbieden van nuttige informatie om JOU te helpen zij het tegen valuta)
-jij beslist of je koopt- staat 't je niet aan, koop niet simpel.

is volgens mij de frustratie van kleinschalige rommel te verpatsen en er niks aan over te houden.

EEN DIKKE PLUIM AAN the RIGHT purchaseYOU and live your dreams.
_/-\o_ echte werkers hebben geen tijd om hier elk uur van de dag onzin en jaloezie te posten.

LETS SELL 8)7

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:32:

(in dit geval het aanbieden van nuttige informatie om JOU te helpen zij het tegen valuta)

is volgens mij de frustratie van kleinschalige rommel te verpatsen en er niks aan over te houden.

_/-\o_ echte werkers hebben geen tijd om hier elk uur van de dag onzin en jaloezie te posten.

LETS SELL 8)7
Lol, lekker onderbouwd hoor. Waarom is het nu gelijk weer jaloezie? Iemand kan er gewoon toch niets in zien of niets van geloven? Leuk ook dat je maar 1 post hebt bijbehorende aan de nick "sellyoulater" :X Ben je toevallig dezelfde persoon als de verkoper?

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 01-09-2005 21:41 ]

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

LETS SELL 8)7
Welkom op GoT.

Toch niet toevallig net geregistreerd om die lofbetuiging hier te posten?
Je hebt zeker ook geen banden met die verkoper?
Of ben je dat zelf? ;)

//spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Neobahamuth op 01-09-2005 21:46 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

OMG Roenie kan in de toekomst kijken :D
Roenie schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:18:
[...]
Allereerst vind ik leuk dat je hier reageert. Ik vind het wel aardig te zien hoe je subtiel de woorden "villa in Portugal" in je verhaal brengt. De manier van schrijven doet me een beetje denken aan hoe voorstanders van Multi Level Marketing hun werk verdedigen. Veel woorden, weinig feiten. Heeft je werkwijze overigens iets met MLM te maken? Wanneer dit het geval is komt er ongetwijfeld wat later in de discussie iets in de trant van, "Als je het niet wilt geloven dan niet... Ik verdien er veel geld mee en als jij dat niet wilt, prima... Je bent er duidelijk niet geschikt voor om op deze manier geld te verdienen."

Het valt me ook op dat anderen beginnen over "jaloers en afgunst." Wanneer die woorden in een discussie sluipen, zijn de echte argumenten altijd een beetje op vind ik. Dat zie je ook bij discussies over salarissen, SUVs en gedrag van voetballers. Iemand kan er toch gewoon niets in zien, of iets niet willen?

LETS SELL 8)7
Ehh met dat fantastische product van jou (ohnee van 'Hilde') heb je toch maar minder dan een uurtje per week nodig om veel geld te verdienen :?

Leuk geprobeert maar de meeste GoT'ers zijn wel wat slimmer dan de kopers van jouw product en zijn niet zo makkelijk te beinvloeden.

offtopic:
Als een admin ons nou zou vertellen of het IP van sellyoulater ook uit Portugal komt :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door fsfikke op 01-09-2005 21:51 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Bor

Bor

echte werkers hebben geen tijd om hier elk uur van de dag onzin en jaloezie te posten.

LETS SELL 8)7
Volgens de advertentie wel hoor, je zou toch maar een paar uurtjes per week nodig zijn? Alle tijd over dus om forums vol te spammen etc terwijl je met niets doen geld verdient in die uren.

_/-\o_ voor Roenie!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 22:08
offtopic:
Wat zij bedoeld met 'inventaris loos' is dat je producten kan verkopen die je nog niet heb ingekocht. Dit wordt ook gedaan bij sommige computershops in de pricewatch en is dus niets nieuws..

• Bor

Bor

gideon82 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:00:
offtopic:
Wat zij bedoeld met 'inventaris loos' is dat je producten kan verkopen die je nog niet heb ingekocht. Dit wordt ook gedaan bij sommige computershops in de pricewatch en is dus niets nieuws..
Nee, dat is niet nieuw inderdaad en hier ook al gepost toch?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 22:08
Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:09:
[...]

Nee, dat is niet nieuw inderdaad en hier ook al gepost toch?
volgens mij niet, maar kan erover heen gekeken hebben :O

• Zwerver
  • Niet online
fsfikke schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:45:

offtopic:
Als een admin ons nou zou vertellen of het IP van sellyoulater ook uit Portugal komt :Y)
Deze mod gaat jullie vertellen dat hij het een beetje flauw vind, jullie kennen toch allen de TR knop? Dus spaar ons van dit soort reacties ;)

M.a.w. als er iets mis is met deze draad (en dat heb ik tot nu toe niet gezien, behalve de laatste reacties) meldt het dan even via een TR.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1 2 Laatste