K to the KillaZ
Er is weer een serieuze tijd vertstreken sinds de laatste update hier, maar nu is eindelijk de tweeling broer gemonteerd en hij is voor 85% klaar 
Al wat er nu nog moet gebeuren is een identiek window maken, nieuwe UV verlichting steken en de USB fan controller erin proppen.
Hier zijn de foto's

Laat me weten wat jullie er van vinden.
Al wat er nu nog moet gebeuren is een identiek window maken, nieuwe UV verlichting steken en de USB fan controller erin proppen.
Hier zijn de foto's
Laat me weten wat jullie er van vinden.
mooi dude je hebt geleerd van ons fouten met de first gen filport
hoe het broertje er uit zien kan je hier volgen
www.samymodding.be/gallery
en een teaser pic

get broertje is dringen aan een HW update over maar daar zal de nieuwe eigenaar MYST voor moeten zorgen
hoe het broertje er uit zien kan je hier volgen
www.samymodding.be/gallery
en een teaser pic
get broertje is dringen aan een HW update over maar daar zal de nieuwe eigenaar MYST voor moeten zorgen
[ Voor 81% gewijzigd door Soul__assasin op 29-05-2006 19:47 ]
www.weefab.com
ziet er goed uit..
lang gewacht maar er is weer een update
lang gewacht maar er is weer een update
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
ziet er netjes uit 
heel erg mooi/efficient bedacht met het rad voor de WC en koeling voor de HDD's
(ik heb m nu pas voor t eerst gezien
)
heel erg mooi/efficient bedacht met het rad voor de WC en koeling voor de HDD's
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
de zilvergrijze editie staat trouwens te koop moet plaats maken voor een nieuw project
www.weefab.com
Verwijderd
Wat's de prijs?
Die zwarte versie vind ik toch wel beter, omdat de voorkant en de rest qua kleur nu goed matchen.
Die zwarte versie vind ik toch wel beter, omdat de voorkant en de rest qua kleur nu goed matchen.
de case inclu waterkoeling zonder alle hardware 300€ het was de bedoeling dat de grijze in kameleon kleur gespoten werd kostprijs 450€ maar omdat ik de case wegdoe gaat dit feestje niet door...
www.weefab.com