|>
En niet iedereen heeft tegelijk statief nodig lijkt me
* ThunderNet rent nu naar de bus
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
julius schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 01:08:
Neographikal, misschien ook een ideetje voor jou om toch te komen bieren en bijv met Tukk mee te rijden mocht hij nog plaats hebben?
Zoals ik al eerder meldde, ik blijf niet eten. (iets met een verjaardag in r'dam ofzoMicDis schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 07:42:
[...]
Kijk dat klinkt goed. Ik kom ook...
Hoe laat begint dat eten trouwens?
@Micdis:
Voor de terugweg zal je dan een ander vervoer moeten vinden..
(der zullen toch wel meer mensen uit het westen komen?)
Mail me even (mailadres in profile)..
[ Voor 29% gewijzigd door Tukk op 05-10-2005 09:09 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Stuur nog wel even een reply op het mailtje van de organisator ook om het officeel te maken.
Het is erg jammer, de volgende keer beter hoop ik.
--
Denk dat dat vervoer daar wel zie zal er iedergeval rekening mee houden dat ik niet direct een retourtje koop. En als het neit lukt rijd ik gezellig mee terug
Ik neem trouwens ook statief mee. Alhoewel ik denk dat we dat niet zo veel nodig hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door Micha op 05-10-2005 10:05 ]
Nadeel van die krengen is dat ze altijd zo in het oog lopen.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
uhm morgenmiddag schatWhizzCat schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:28:
Ik sleur mijn statief ook wel mee, maar ik weet atm nog niet hoe ik al die rotzooi mee moet gaan nemenvrij beroerd, vanmiddag iig ff de stad in met ThunderDing om te kijken naar een rugzakkie. Zou toch wel fijn zijn.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Dat is toch vandaag? Ik weet het niet meer hoor
Want donderdag om 13:00 begint mijn weekend nl... dus ik ga echt niet tot 17:00 uur wachten hoor
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Helaas zijn deze statieven wel weer vrij prijzig, zoals al het manfrotto spul
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
En dat ze hiero erg prijzig zijn. De copy-keet onderaan de Folkingestraat heeft wel wat Crumpler-spul, maar dat schiet ook niet op.WhizzCat schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:28:
Ik sleur mijn statief ook wel mee, maar ik weet atm nog niet hoe ik al die rotzooi mee moet gaan nemenvrij beroerd, vanmiddag iig ff de stad in met ThunderDing om te kijken naar een rugzakkie. Zou toch wel fijn zijn.
Verwijderd
correct
Maar 1 reservering meer kan geen kwaad denk ik
OOK MELDEN OF JE MEE EET OF NIET
|>
Je moet bij Objektief Vak zijn, aan de Wismarweg op Driebond, da's vlakbij CaspersMartijnGizmo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:17:
[...]
En dat ze hiero erg prijzig zijn. De copy-keet onderaan de Folkingestraat heeft wel wat Crumpler-spul, maar dat schiet ook niet op.
Daar ga ik vanmiddag even heen als ik een bus kan vinden die er in de buurt komt
Verwijderd
Mja, als ik vanmiddag een nieuwe tas ga halen wel, maar dat laat ik je op IRC wel even wetenVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:11:
hmm ik ga geen nieuwe tas hebben voor de meeting, is er iemand met ruimte voor een flitser / telelens?Zometeen maar eens de nieuwe tas bestellen
Ik kan je verzekeren dat er genoeg te fotograveren is
Bij de VVV, tegenover het station hebben ze wel een kaart met allerlei hofjes en monumenten, altijd handig!
[ Voor 29% gewijzigd door WarPuppy op 06-10-2005 13:20 ]
* dit is een herhaling *Simon schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:31:
Iedereen die komt en niet op het lijstje van mee eters staat, melden!
OOK MELDEN OF JE MEE EET OF NIET
|>
Ja, die heb ik op internet wel eens gezien. Is dat wat?WhizzCat schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:35:
[...]
Je moet bij Objektief Vak zijn, aan de Wismarweg op Driebond, da's vlakbij Caspers
Daar ga ik vanmiddag even heen als ik een bus kan vinden die er in de buurt komt
Ik kom er net vandaanMartijnGizmo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:22:
[...]
Ja, die heb ik op internet wel eens gezien. Is dat wat?
Mooie LP Mini Trekker gescoord tegen dezelfde prijs als bij konijn. Grote zaak, professionele houding en redelijk wat kennis van zaken. Best goed mee te leven imho
Verwijderd
Ik mis in je lijstje Eek... magica... Heaget... en nog wat anderen die wel op de meeting-page staan aangemeld, maar niet in je lijstje voorkomen.
Als we es van tasje ruilen, trek ik af en toe wat spullen van je rug af als ik ze nodig heb, dan mag je er wel wat ingooienVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:11:
hmm ik ga geen nieuwe tas hebben voor de meeting, is er iemand met ruimte voor een flitser / telelens?Zometeen maar eens de nieuwe tas bestellen
Daar zal ik es een keer gaan gluren.WhizzCat schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:02:
[...]
Ik kom er net vandaan
Mooie LP Mini Trekker gescoord tegen dezelfde prijs als bij konijn. Grote zaak, professionele houding en redelijk wat kennis van zaken. Best goed mee te leven imho
Verwijderd
Hmmmz... tsja... sorry van Eek, maar die andere twee hebben zich in dit topic aangemeld... Heaget wilde zelfs een cam lenen... Magicajulius schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:52:
Eek kon niet als ik het goed begrepen heb, die kon alleen op zondagen toch?
Don't know... Ik merk t wel als dr een mail ligt van Heaget als ie de boel nog wil lenen...
Komende dagen toch te weinig tijd om dit topic bij te houden
/me ziet Neo ineens als pak-ezeltjeAls we es van tasje ruilen, trek ik af en toe wat spullen van je rug af als ik ze nodig heb, dan mag je er wel wat ingooien
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 18:25 ]
Als er nog mensen zijn die een tas nodig hebben, ik heb een ben's pizza xl (voor grootte moet je maar ff op www.crumpler.nl kijken). Hier pastte er iig een 7D met minolta 28-100/sigma 70-300 (met zonnekap erop) eraan, plus een 28-100/70-300 plus een pd70x imagetank en een 50mm/1.7, en in het voorvakje nog wat fliters, lensdoekje, etc
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Volgens mij heb jij altijd honger
oh, zie ik daar een mooi aanbod?julius schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:52:
Als we es van tasje ruilen, trek ik af en toe wat spullen van je rug af als ik ze nodig heb, dan mag je er wel wat ingooien
Ruik ik daar Nikon?
Lol
[/slowchat]
Sorry
terwijl er eerder over 7 uur is gesprokenWe gaan om 5 uur 's middags eten, en de maaltijd kost 8 euro.
In dat geval ben ik gewoon van de partij bij het eten
meneer, als u goe gelezen hebt dan is het volkshuis dan geslotenSmartDoDo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:12:
Waarom lees ik nu opeens:
[...]
terwijl er eerder over 7 uur is gesproken
|>
stinken (lees pochen) idd met goed en duur spul, want Canon spul... tsja...
Verwijderd
Goed lezen blijft een kunst...SmartDoDo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:12:
Waarom lees ik nu opeens:
[...]
terwijl er eerder over 7 uur is gesproken
Ik denk dat het wel handig is wanneer bepaalde belangrijke zaken even centraal in de start-post samengevat worden, maar goed, dat is een probleem voor een volgende fotomeet.
Hopelijk komt alles goed met reserveringen.
En vervolgens met t humeur van een ieder
Tot zaterdag!
Verwijderd
En eet ook mee
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 12:12 ]
http://www.weeronline.nl/...ddd8929&WMO=06283&LANG=nl
Wel mist aan het begin van de dag, maar dat kan ook interessante plaatjes opleveren.
Het wordt nog lekker weer ook als het mee zit jaMartijnGizmo schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:58:
Lijkt er iig op dat we het droog gaan houden:
http://www.weeronline.nl/...ddd8929&WMO=06283&LANG=nl
Wel mist aan het begin van de dag, maar dat kan ook interessante plaatjes opleveren.
*klopt af*
't zonnetje schijnt al lekker....WhizzCat schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:42:
[...]
Het wordt nog lekker weer ook als het mee zit ja
*klopt af*
* ThunderNet mompeld iets over Martijn, WhizzCat en terras...
[ Voor 6% gewijzigd door simon op 07-10-2005 15:53 ]
|>
Verwijderd
Zoals ik net in het forum zag zijn er ook nieuwe gelegenheden voor meetings, zal dan eens van de partij zijn
Wens jullie veel fotoplezier morgen toe !
Je hebt me nog niet ge-update in de startpost
Fixed, ik ga nu zo aan de route werken, en ik heb gebeld, nu is 't voor 14/15 personenSmartDoDo schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:29:
[...]
Je hebt me nog niet ge-update in de startpost
|>
Verwijderd
Maar goed, ben benieuwd naar morgen.
eet je mee?
whoops, beter lezen. JustMental, jij eet niet mee? Zelfs als het om 5 uur is?
[ Voor 22% gewijzigd door simon op 07-10-2005 20:55 ]
|>
Who is John Galt?
Diepenheim grenst aan Lochem/Borculo/Neede (Berkelland) etc.. dus niet eens ver van Zuthphen.
De wijzen komen uit het Oosten!
Daar valt toch niet te komen met zoveel man, bij mijn weten houden we het bij Zutphen of ik moet me donders vergissen.NoepZor schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:06:
Ik zag in de startpost staan dat er een uitstapje naar Goor gemaakt kan worden.. Ik zou dan persoonlijk Diepenheim pakken, met 7 kastelen, veel bos en mooie natuur.
Diepenheim grenst aan Lochem/Borculo/Neede (Berkelland) etc.. dus niet eens ver van Zuthphen.
maargoed dan moet je nog een voertuig hebben om naar Diepenheim te geraken
(Laat mijn fiets wel staan aub
De wijzen komen uit het Oosten!
|>
[rml][ Serieuze Poll] Hoe oud is de Huiskamer Bezoeker?[/rml]Heaget schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:56:
Lekker is dat, kon m'n werk niet helemaal afzeggen dus nu alleen s'ochtends werken. Ben wel gewoon op tijd bij Tukk enzo, maar nu opeens wel vroeg op.....Anyway als het droog blijft dan word het wel gezellig, nog 1 vraagje he, hoe oud is de gemidelde FG'er hier? Ik denk namelijk dat ik daar wel een aantal jaartjes onder zit...
Ik vermoed dat de gemiddelde leeftijd wel voldoet aan de gemiddelde HK-er.
Voor als je der niet bij kan. het blijkt de het gemiddeld iets van 22 jaar is.
De meesten zijn 18, 19 of 20.
* Tukk is 29
[ Voor 11% gewijzigd door Tukk op 07-10-2005 21:59 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
Euh? 29???Tukk schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:58:
[...]
[rml][ Serieuze Poll] Hoe oud is de Huiskamer Bezoeker?[/rml]
Ik vermoed dat de gemiddelde leeftijd wel voldoet aan de gemiddelde HK-er.
Voor als je der niet bij kan. het blijkt de het gemiddeld iets van 22 jaar is.
De meesten zijn 18, 19 of 20.
* Tukk is 29
Hmmmz... had ik je toch echt jonger geschat hoor!
|>
Desalniettemin wens ik jullie allemaal een leuke dag toe en laat de pics hier na afloop maar zien. Ben benieuwd naar het reslutaat.
* janklp strompelt nu sjacherijnig naar zn bed
Ik ben trouwens 17, micdis is volgens mij de jongste, met zijn 16 levensjaren.
[ Voor 6% gewijzigd door Tonio op 08-10-2005 01:32 ]
Wel ouder dan 18, ik kom immers met de vroemmobiel
* Tonio gokt 21SmartDoDo schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 01:39:
/me SmartDoDo zegt lekker niets over z'n leeftijd, dat mogen jullie morgen gaan raden
Wel ouder dan 18, ik kom immers met de vroemmobiel
* jules is overigens 25, net terug vanuit de kroeg en al weer wat regek/babbel uurtjes achter de rug op irc/msn.
nu slapen en morgen vroeg op
tot morgen peeps!
[ Voor 7% gewijzigd door jules op 08-10-2005 02:13 ]
Zo idd maar eens gaan slapen, moet morgen K5l ook nog ophalen dus ik heb minder tijd om te ontbrakken
* jules ziet net dat de ccd niet geheel clean is
Zo, mijn cam heeft ook wat alcohol mogen drinken deze avond, maar hij's schoon.
Tot morgen peeps!
[ Voor 26% gewijzigd door jules op 08-10-2005 02:36 ]
* MartijnGizmo gaat over 10min maar eens richting trein, kijken wat die 2 Nikonians te melden hebben.
Ik neem een spackgrabber mee....julius schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 02:27:
aaarrrg...
* Micha ziet net dat de ccd niet geheel clean is. Word nu onder invloed nog ff met alcohol de handel schoonmaken... Als m'n cam het morgen niet doet, weten jullie waarom
Zo, mijn cam heeft ook wat alcohol mogen drinken deze avond, maar hij's schoon.
Tot morgen peeps!
beetje laat maar ik eet waarschijnlijk niet mee.. omdat tukk ook niet mee eet
Mwah, het is leuk als je jong wordt geschat op basis van je uiterlijk (tenminste, vanaf een bepaalde leeftijd, jochies vna 12 vinden het bijv geen compliment om voor 10 jarigen aan gezien te worden vziwSmartDoDo schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 02:17:
Altijd leuk als je jonger wordt geschat
Zo idd maar eens gaan slapen, moet morgen K5l ook nog ophalen dus ik heb minder tijd om te ontbrakken
Krijg net een telefoontje van RonaldH dat zijn gaskabel bijna versleten is, en daarom moet hij naar de dealert. Dus het kan zijn dar Ronald, ik en Pin-giun wat later zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Tonio op 08-10-2005 09:55 ]
En bedanktTonio schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 09:38:
[...]
dus heb je leeftijd op je gedrag beoordeeld, en tja, of dat nou zo'n compliment is...
Ach, als mod SG/HK ontkom je er niet aan wat jonger geschat te worden denk ik
/me SmartDoDo gaat zo eens wassen enzo, snel boodshappen doen en dan afwachten of K5l nog wakker wordt. Iemand ophalen zonder een adres te weten is niet handig
Gister schoolfeest gehad. Stond achter de bar
* Micha ruilt trouwens graag zijn staatief voor eenn tijdje voor een peleng
[ Voor 33% gewijzigd door Micha op 08-10-2005 10:08 ]
Eigelijk ben ik gewoon, om eerlijk te zijn, extreem slecht in leeftijden schatten. Had bijvoorbeeld mijn lerares van 28 voor 44 jaar oud aangezienSmartDoDo schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 09:56:
[...]
En bedankt
Ach, als mod SG/HK ontkom je er niet aan wat jonger geschat te worden denk ik
Dan was het blijkbaar gewoon een oud lijkTonio schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:11:
[...]
Had bijvoorbeeld mijn lerares van 28 voor 44 jaar oud aangezien![]()
Ik ga nu wat doen, anders ben ik niet op tijd in Zutphen
mag straks met DoDo mee \o/
|>
veeeel camera's hier

^^ zo zag het dus de gehele dag uit
Als ik dat had geweten had ik ook wel ff langsgedropt
Dodo viel best mee trouwens
Heb volgens mij geen 1 foto met eingen lens gemaakt
* Micha dankt (?) dat ik je 17-40 tijdje mocht lenen.
En de 50 mm van korakel en nog een peleng van iemand anders
Ehm die leuke meid links ben ik.. ben jongenNielsracing schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:35:
Ik wist niet dat er zoveel leuke meiden rondliepen die fotografeerde.
Als ik dat had geweten had ik ook wel ff langsgedropt![]()
[ Voor 64% gewijzigd door Micha op 08-10-2005 20:33 ]
Mark (korakal)
MicDis
SmartDoDo
Magica
RC/Remko
MartijnGizmo
Wolfensteijn
Neographikal (met k toch?
Rest vind je hier: http://simon.delacourt.co...w?serie=Photomeet_Zutphen
|>
ja, wou er eigenlijk andere foto neerplempen, ging beetje mis
|>
Omg, bij een man zou ik zeggen "compensatie-drang", maar hoe noem je dat bij vrouwen?
300D + Grip + Bigma (?) + 550EX (?) flitser. Lijkt wel op Korakal's uitrusting
[ Voor 17% gewijzigd door T.T. op 08-10-2005 22:10 ]
Who is John Galt?
Verwijderd