Inderdaad, netjes gedaan
Tja, moet je maar geen gekke bekken trekken enzo, net wanneer ik de sluiter indruk
.
Hier ff 3 fototjes om jullie zoet te houden tot ik de rest heb uitgesorteert en nabewerkt 

Een hipshotje van Pin-Giun

Whizzcat

MicDis

Een hipshotje van Pin-Giun

Whizzcat

MicDis
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
How charming Tonio

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Pff, ik sta op geen enkele van die foto's...
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
ben ik de enige die het zo grappig vindt dat dat ene meisje op al die foto's terugkomt? Ik bedoel... ze is in FG nu gewoon een fenomeen. Sowieso, heeft ze het niet doorgehad dat een zooi mensen met dure apparatuur foto's van haar aan het maken was?
Naja, maar damn... leuk om al die foto's te zien. Volgende meet ben ik van de partij.
Naja, maar damn... leuk om al die foto's te zien. Volgende meet ben ik van de partij.
Verwijderd
Sorry Tonio, volgende keer beterVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:49:
Bijna iedereen staat er wel een keer voordelig op volgens mij
Ghehe, ik heb mijn camera met de foto onder haar neus geduwd, dus ze had het écht wel in de gatenmarrk schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:20:
ben ik de enige die het zo grappig vindt dat dat ene meisje op al die foto's terugkomt? Ik bedoel... ze is in FG nu gewoon een fenomeen. Sowieso, heeft ze het niet doorgehad dat een zooi mensen met dure apparatuur foto's van haar aan het maken was?
Ik heb d'r niet op de foto gezet!
* Tonio neither

Zal ^^^ wel hebben gehad, ik heb der namelijk niet gezien
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik heb 'r wel gezien, en kan bevestigen dat neo z'n plaatje liet zien.
D'r collega wou van ons weten of een IXUS goed spul was.
Verwijderd
Waarop wij iets zeiden als: "Ja als je van enorme DOF, onscherpe platen en CA houdt en veel geduld hebt."MartijnGizmo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:11:
Ik heb 'r wel gezien, en kan bevestigen dat neo z'n plaatje liet zien.D'r collega wou van ons weten of een IXUS goed spul was.
* ThunderNet staat ook leuk op de foto's steeds...
not

[ Voor 15% gewijzigd door ThunderNet op 18-10-2005 11:29 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
foto's foetsie helaas...
[ Voor 103% gewijzigd door jules op 18-02-2008 15:16 ]
Verwijderd
Vandaag maar eens niet op het verzoek van me werk ingegaan om te komen werken. Eindelijk tijd gehad de foto's van afgelopen weken uit te zoeken.
Dus hier een paar fototjes die nog redelijk uit m'n G5je zijn gekomen.

Dus hier een paar fototjes die nog redelijk uit m'n G5je zijn gekomen.

refererend naar mezelf
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Bizar, die macro van dat oog!
M'n camera staat er meer dan 2 keer zoveel op als ikzelf.

Die macro van het oog van PiNGUiN is idd cool, zou het graag nog een keer over willen doen om er dan een scherpe foto van te bakken. Maar 2 staande personen en een scherpte diepte van enkele milimeters is nogal errug moeilijk...
Overigens, op een volgende meet ga ik ook vrienden maken met m'n FishEye
Overigens, op een volgende meet ga ik ook vrienden maken met m'n FishEye
Verwijderd
Van mij mag je, of je moet iemand anders op het oog hebbenjulius schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:33:
Die macro van het oog van PiNGUiN is idd cool, zou het graag nog een keer over willen doen om er dan een scherpe foto van te bakken. Maar 2 staande personen en een scherpte diepte van enkele milimeters is nogal errug moeilijk...
Hmmmz ik moet nog een keer wat fototjes scannen, vond ze alleen niet zo bijzonder.
Want denk niet dat ik met m'n kitlens ver ga komen incl close up lens

zou wel goedkomen gok ik?julius schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:03:
> nu nog een stukje glas zien te lenen
![]()
Want denk niet dat ik met m'n kitlens ver ga komen incl close up lens, al hoewel> 38 cm / 4 = een krappe 10 cm. Maar dan heb ik maar max 70 mm X 1,5 = 105mm zoom bereik. Terwijl de gebruikte lens een 105 x 1.5= 152,5 mm was, en dat met een minimale scherpstel afstand van 14 (?) cm /2-4 (?) = 3-7 cm.