Fotomeet Zutphen: 8 oktober 2005

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 19:03
UPDATE

Dezen hebben zich gemeld om mee te gaan (als er eten achter staat eten ze ook mee).
Route wordt nog aan gewerkt;

• Whizzcat (eten)
• MartijnGizmo (eten)
• ThunderNet (eten)
• Julius (eten)
• Simon (eten)
• PinGiuN (eten) (vega)
• Wolfenstijn (eten)
• neographikal (eten)
• RC (eten)
• Tonio (eten)
• Korakel (eten)
• Ronald (eten)
• Pauluz (eten)
• justmental
• MicDis
• SmartDoDo (eten)
• Highstone
• leon1e
• tukk
• heaget
• magica (eten)

Diegenen die mee eten en hier niet genoteerd staan (of wel, maar dan abuisievelijk) , asap melden in dit topic!

Verdere info
We treffen voor Station Zutphen, te Zutphen :P om 1 uur 's middags. We gaan om 5 uur 's middags eten, en de maaltijd kost 8 euro. Vegetarisch is mogelijk, wel melden! :P

Oude info
Zoals sommigen weten nadert de herfst, en verdwijnt het zonnetje langzamerhand. Maar misschien is het een idee om nog even het zonnige weer mee te pikken en een GoT fotomeet te doen.

In de achterhoek zijn namelijk een hoop leuke kastelen, landhuizen en fortjes. In sommige plaatsjes wel meer dan 3 of 4 (Goor, eigenlijk overijsel, maar te mooie en te dichtbij om te vergeten :P). Verder biedt de achterhoek een prachtige natuur. Nu dacht ik, waarom niet een fotomeet. Gewoon gezellig wat wandelen, fotos maken, gezellig doen, en afsluiten met een maaltijd bij een lekker restaurant in de buurt.

En als doel vooral gezelligheid, even wat van de omgeving zien, en leuke fotos schieten. Het maakt niet uit wat voor camera je hebt.

Nu vroeg ik mij af:
[list]
• Is er intresse?
• Zo ja, wanneer
• Waar?
• Wie willen er mee helpen?
• Carpoolen/vervoer, hoe aan te pakken?

De achterhoek:
Afbeeldingslocatie: http://www.plattelandshuis.nl/images/kaart%20achterhoek%202005.jpg
Ik dacht zelf aan de bovengrens van de achterhoek, aan de rand van overijsel

Mogelijke plaatsten:
  • Ruurlo
  • Lochem (Mooi bos; velhorst; mooie berg (lochemse berg))
  • Borculo
  • Laren (Verwolde, erg mooi!)
  • Eefde
  • Almen, heel pitoresk, ietwat klein
  • Ampsen (Mooi kasteel/landhuis)
  • Montferland
  • Gorssel
  • Zutphen
De meeting page:
Dankzij Erkens fenominale script hebben wij de beschikking over een meeting page. Je vind 'm hier:
http://meeting.erkens.info/17/
Aanmelden
Aanmelden kan hier: http://meeting.erkens.info/17/add/
Aanmeldingen
Als je je via de meeting page aanmeld kom je hieronder te staan:

Afbeeldingslocatie: http://meeting.erkens.info/17/table.png

Waar gaan wij meeten?

De opties:

Lochem
Lochem, een leuke stad met een fotogeniek centrum. De Lochemse Gedula kerk biedt vele mogelijkheden om te fotograferen. Nadeel is wel dat de stad klein is. Verder heeft Lochem op de Velhorst een uniek stukje 'hei'. Ook is er de Lochemse berg, ietwat verderop, is aardig fotogeniek, maar betekent geen lange wandeling.

Opzich erg mooi, maar dat betekent dat we tussen deze plaatsen vervoer moeten regelen. Voor het eten zouden we terecht kunnen bij de restaurants Schouten of Da Vinci, beide niet slecht (Is ook meer keus, maar deze zijn imho wel ruim).

Lochem heeft een eigen station en is met de trein bereikbaar vanaf Zutphen.

Ruurlo
Ruurlo is een leuk dorp met een aardig centrum. Ruurlo heeft zelfs een leuk kasteeltje. Maar helaas hier mag je niet in, en je kunt er maar weinig omheen wandelen. Wat een beetje betekent dat je vrij snel uitgekeken bent. Dat zou jammer zijn. Verder heeft Ruurlo eetgelegenheden en een station. Wel moet je rekening houden met een aardig lange wandeling tussen centrum en het kasteeltje.

Vorden
Vorden is een leuke stad/dorp (weet niet precies welke :P), met ook een aardig centrum. Maar het heeft iets wat de andere niet heben. Een hoop kastelen, 8 om precies te zijn:

- Hackfort
- Den Bramel
- De Wildenborch (huis van de dichter Staring)
- De Wierse
- Het Onstein
- De Kieftskamp
- Kasteel Vorden
- Suideras

Ze liggen niet allemaal naast elkaars deur, dus we zullen vervoer moeten regelen tussen de locaties als we hiervoor gaan. Wel zijn ze allen erg leuk om te zien, en zeker het bekijken waard.

Laren
Laren heeft een aardig centrum, maar niet speciaal fotogeniek. Laren heeft 1 echt kasteel, huis Verwolde. Bij huis verwolde is de dikke boom, en je kan het kasteel in en om. Maar let wel, hiervoor moeten we entree betalen, en ik denk niet dat je binnen mag fotograferen. Het is wel erg mooi.

Zutphen
Zutphen is eigenlijk erg handig als locatie. Iedereen komt er makkelijk met de trein, het heeft een prachtig centrum, het heeft goede eetgelegenheden en het heeft prachtige gebouwen, je hoeft maar even een stukje te lopen en je zit aan de ijsel. Wat het niet heeft? Indrukwekkende kastelen. Er zijn wel veel compenserende gebouwen :P

Gorssel
Gorssel, hmja, heeft een korenmolen en nog wat attracties. Vooral een boeren plaats.

Montferland
Aan de hele andere kant van de achterhoek, ik ken het niet. Maar het heeft zo te zien, mooie beekjes, mooie kerken.. Vast goede eetgelegenheden.

Ampsen
Ampsen is ook een heel handige locatie. Je kan namelijk lopend vanaf station Lochem (ligt aan de buitenkant van lochem) naar Kasteel Ampsen. Echt bij het Kasteel kom je niet, maar je kan er omheen een prachtige wandeling maken, en je kan dan ook naar Lochem toe. Eetgelegenheden ten overvloede (niet echt in Ampsen zelf, maar in Lochem wel)

De 'Waar' poll!! :D
Lochem
Ruurlo
Vorden
Laren
Zutphen
Gorssel
Montferland
Ampsen
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=88358&layout=1&sort=prc

[ Voor 114% gewijzigd door simon op 07-10-2005 20:55 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 12:48

ThunderNet

Flits!

Het lijkt mij zeker leuk om mee te gaan.
Echter ben ik gebonden aan het openbaar vervoer :P tenzij er meer noorderlingen die mee willen. Dan zouden we met auto kunnen gaan en benzinekosten splitsen :)

Maar het idee spreekt me aan :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Yups, ik heb zeker interesse, ergens eind september, begin oktober lijkt mij een mooie tijd. Zeker als het zonnetje op zo'n dag schijnt heb je erg mooie platen die je kan schieten.

Tja, waar, geen idee, ik ken de achterhoek niet (op Enschede na, maar dat komt omdat er vrienden op die uni studeren), dus zeg het maar. Probeer een makkelijk en centraal ontmoetingspunt te vinden, en stippel een wandelroute uit van ongeveer 2 kilometer. Veel verder dan dat zal er toch niet gelopen worden (weet ik uit ervaring).

Ik heb al wat ervaring met het organiseren van zo'n meeting. Dus opzich wil ik wel helpen, maar hangt er een beetje vanaf wat jij voor ideeën hebt erover.

Dit is trouwens de link naar mijn eigen meeting: [rml][ meeting] 's Gravelandse buitenplaatsen[/rml]

[ Voor 9% gewijzigd door Wolfensteijn op 26-08-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zie dat u allen niet uit de Achterhoek komen? :D De Achterhoek houdt ergens bij Neede / Haaksbergen op volgens mij. Goor en Enschede horen niet bij de Achterhoek. Deze twee plaatsen vallen beide binnen Twente, sterker nog Goor maakt deel uit van de gemeente Hof van Twente :D Neemt niet weg dat ik wellicht interesse heb, het hangt een beetje van tijdstip, plek, etc. af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
wolly_a schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:47:
Ik zie dat u allen niet uit de Achterhoek komen? :D De Achterhoek houdt ergens bij Neede / Haaksbergen op volgens mij. Goor en Enschede horen niet bij de Achterhoek. Deze twee plaatsen vallen beide binnen Twente, sterker nog Goor maakt deel uit van de gemeente Hof van Twente :D Neemt niet weg dat ik wellicht interesse heb, het hangt een beetje van tijdstip, plek, etc. af.
Ben lochemer, maar niet van origine, maar goed, Goor is echt randje hé :P Maar goed, Goor heeft zulke mooie kasteeltjes dat we die optie er gewoon bijtrekken.

Mogelijke plaatsten:
Zie TS

[ Voor 29% gewijzigd door simon op 26-08-2005 16:02 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Heh, dat is waarschijnlijk een andere Laren dan die hier naast Hilversum ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in!

Wanneer? Begin oktober, if possible.
Als je hulp nodig hebt, wil ik - net als Wolfenstein - wel helpen.
Heb ook ervaring in t organiseren van fotouitstapjes. Maar die omgeving ken ik niet! :p
Maar zoals je t omschrijft, en de plannen die ik eerder had, maar nog niet zijn uitgevoerd, lijkt t me een prima omgeving om weer eens wat plaatjes te schieten! (Misschien ditmaal ook een digitale camera mee nemen, omzetten van analoog naar digitaal is redelijk desastreus!)

Mocht je de boel willen afsluiten ergens waar ruimte is, en zelf gekookt kan worden, wil ik eventueel wel koken... (stond ergens in de planning toch Wolf?) :+
Een globale boodschappenlijst geef ik dan wel door :9

Carpoolen/vervoer: ik kom uit Leiden, dus als er mensen onderweg in willen stappen dan heb ik plek. In elk geval voor 2 personen, misschien ook een niet te grote derde :9
(Mijn voorstoel staat op t 1-na-achterste tandje)

edit:
Ow... t maakt niet uit wat voor camera je meebrengt... Eh... Oordopjes aanbevolen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Misschien kan ik ruimte voor de afsluiter regelen, maar ik kan dat alleen in Lochem. Waar overigens ook leuke restaurantjes zijn.

Verder; alle hulp is welkom :)

[ Voor 12% gewijzigd door simon op 26-08-2005 15:58 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:02
Lijkt me leuk :) ben zelf achterhoeker
Montferland is ook mooi om te schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:56:
(Misschien ditmaal ook een digitale camera mee nemen, omzetten van analoog naar digitaal is redelijk desastreus!)
Daar kan ik over meepraten ja!
Mocht je de boel willen afsluiten ergens waar ruimte is, en zelf gekookt kan worden, wil ik eventueel wel koken... (stond ergens in de planning toch Wolf?) :+
Een globale boodschappenlijst geef ik dan wel door :9
Yups, stond op de planning, en RCy2k kan volgens mij behoorlijk koken. Tenminste, de barbeque ging goed ;)
Carpoolen/vervoer: ik kom uit Leiden, dus als er mensen onderweg in willen stappen dan heb ik plek. In elk geval voor 2 personen, misschien ook een niet te grote derde :9
Opzich was ik van plan gewoon met de trein te gaan. Maar als je toch langs Hilversum rijd (wat volgens mij niet om hoeft te zijn) reserveer ik graag alvast een plaatsje :).
Ow... t maakt niet uit wat voor camera je meebrengt... Eh... Oordopjes aanbevolen :9
Geez, inderdaad, wat maakt dat ding van jouw een herrie zeg. Komt vooral door de winder, maar toch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:51

Arfman

Drome!

Heb misschien ook wel belang hierbij :)

Woon zelf in Almelo. Ligt er een beetje aan wanneer het is of ik wel of niet kan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Arfman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:09:
Heb misschien ook wel belang hierbij :)

Woon zelf in Almelo. Ligt er een beetje aan wanneer het is of ik wel of niet kan.
Ja, 't wordt nog zoeken naar een datum.

Ik denk een mooie zaterdag of zondag..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog nooit naar een fotomeet geweest, maar is misschien wel eens leuk om te doen. Vooral omdat het in de buurt is.

Bronckhorst is op zich leuk, kleinste stadje van Gelderland dacht ik. Vaak gefietst. Je kunt ook een stuk langs de IJssel oplopen, of heeft iemand dat al genoemt? Vanuit zutphen kun je natuurlijk ook veel kanten op, makkelijk voor mensen met de trein.

---
Ik bedenk me ineens dat er in de buurt van Gorssel een ooienvaarsdorp was, weet niet of dat interessant is????

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik doe mee op een zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:59
Count me in!

gebruik het de meetingsite, heeft Wolfensteijn ook gedaan ;)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende die shots probeer ik de boel gewoon direct van dia te laten afdrukken... is 200x mooier (op z'n minst!)
Yups, stond op de planning, en RCy2k kan volgens mij behoorlijk koken. Tenminste, de barbeque ging goed ;)
*lol* Ik ga mijn kookkunsten niet vergelijken met mijn fotografeerkunsten...
Maar mocht dat t plan zijn, graag ook ff bij vermelden wat je pertinent niet kan eten (allergie of vegatariër, ofzo). (kan dat een extra vakje worden op de aanmeld-site?)
Opzich was ik van plan gewoon met de trein te gaan. Maar als je toch langs Hilversum rijd (wat volgens mij niet om hoeft te zijn) reserveer ik graag alvast een plaatsje :).
Was al enigzins rekening mee gehouden... tenminste had je willen mailen of je dat een goed idee vindt :p Julius wil nu vast ook mee :p
(nog een vakje voor in dat deelname web-formulier: ruimte-opvulling van de eventuele auto)
Geez, inderdaad, wat maakt dat ding van jouw een herrie zeg. Komt vooral door de winder, maar toch... ;)
Ach een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus breng voor de zekerheid een extra setje oorplugjes mee, mocht je je eraan storen! :*)

PS... heb de voorkeur voor een zaterdag 8)

Vanuit mijn vorige ervaring is t in elk geval errug relaxt om t vanaf een "thuis" te doen (hulde aan Wolfenstein _/-\o_ ). En tsja als je dan niet alles zelf hoeft te doen, moet dat alleen maar fijner zijn dunkt mij.
Hmmmz Lochem... :9 daar heb ik van gehoord... Hoe groot is dat inmiddels? En wat zijn de afstanden tot interessante bezienswaardigheden van daaruit?

:? Ik mis een aanmeld-knop op die erkens-page... :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:31:
:? Ik mis een aanmeld-knop op die erkens-page... :X
offtopic:
Simon heeft de meeting niet geopent ;)

Simon: check je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zaterdag of zondag vind ik in principe beide prima. Misschien dat een collega van me ook nog wel belangstelling heeft om te komen, is alleen geen GoTter, is dat een probleem ?

Oh ja: wat is "die aanmeldingssite" ? :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Bij deze de meeting niet op 15 oktober doen, dan is er namelijk al een NW/WOS/SA meeting gepland ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Juh, daar moet ik ook naartoe. En aangezien ik ook wel interesse in zo'n fotomeet heb gaat dat niet helemaal lekker tegelijk kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ik kan 'm niet open krijgen erkens, sjeck je mail :P

Ok, dus we doen geen 15 oktober, lijkt me niet verstandig :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Simon schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:57:
Ik kan 'm niet open krijgen erkens, sjeck je mail :P

Ok, dus we doen geen 15 oktober, lijkt me niet verstandig :)
oeps. idd, bugje, komt omdat ik er onlangs een functie aan toegevoegd had, maar in de templates uitgeschakeld :+
Het moet nu werken iig. Overigens kan je ook in de admin wat datums toevoegen zodat je kan zien wie wanneer wel of niet kan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ok, aangemeld. Op het moment kan ik elk moment wel, en tja, ik heb dan wel Lochem aangegeven, maar opzicht maakt de lokatie mij niet uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Naise, weer een foto meet :). Denk dat weekend het handigste is. Gezien mijn drukke weekenden de laatste tijd zal het wat passen en meten moeten zijn, maar denk wel dat dat gaat lukken :)

Ennuh TS, vergeet niet dat je af en toe wat spul van anderen kan lenen/uitproberen tijdens zo'n meet. Voor diegenen die wat uitproberen; je kan behoorlijk geïnfecteerd raken door het goeie spul dat er rondloopt. It infected me a long time ago :+
Wolfensteijn schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:41:
Probeer een makkelijk en centraal ontmoetingspunt te vinden, en stippel een wandelroute uit van ongeveer 2 kilometer. Veel verder dan dat zal er toch niet gelopen worden (weet ik uit ervaring).
Hehe, lol, kan me een andere meeting herinneren waar de groep zich in de snelle henkies splitsten en de wat langzamere garde :+ De foto kwaliteit was er wel aan af te zien :P
(Misschien ditmaal ook een digitale camera mee nemen, omzetten van analoog naar digitaal is redelijk desastreus!)
En voor mij geld een extra body mee te nemen :). Heb in de tussentijd iig geen probs meer gehad met m'n D70. Beeldchip was sindsdien ernstig vervuild maar sinds een paar dagen weer bijzonder schoon door wat centjes te doneren aan Nikon's service center.
Koken/BBQ-en of whatever heb ik ook ervaring mee :P
'k zag verderop dat je al lichtelijk rekening met me gehouden had :P
Groot ben je wel, maar d'r is altijd wel wat ruimte te creëeren. Zo klein was je auto nu ook weer niet :)
edit:
Vertel dat maar aan die hertjes, reetjes en andere beesies :P. Mijn oren kunnen wel ergens tegen. Al is het iedere keer wel nog een beetje schrikken ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:38:
Ben nog nooit naar een fotomeet geweest, maar is misschien wel eens leuk om te doen. Vooral omdat het in de buurt is.
Ben je die bowling meet vergeten waar nog meer camera's dan bowling ballen aanwezig waren? ;) :P
Arfman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:33:
Zaterdag of zondag vind ik in principe beide prima. Misschien dat een collega van me ook nog wel belangstelling heeft om te komen, is alleen geen GoTter, is dat een probleem ?

Oh ja: wat is "die aanmeldingssite" ? :X
Wat is een groter probleem, niet GoT-er zijn, of ff een login maken voor hem op GoT en hier een reply plaatsen? Hoe meer kennis en mensen, des te meer vreugde :)
Wolfensteijn schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:39:
Ok, aangemeld. Op het moment kan ik elk moment wel, en tja, ik heb dan wel Lochem aangegeven, maar opzicht maakt de lokatie mij niet uit :).

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm.. Jullie hebben het allemaal wel zo leuk over Goor en z'n Kasteeltjes enzo. Maar ik als Diepenheimer wil jullie toch graag hier even op wijzen .. 3 km verderop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooi tekst :9
Naise, weer een foto meet :). Denk dat weekend het handigste is. Gezien mijn drukke weekenden de laatste tijd zal het wat passen en meten moeten zijn, maar denk wel dat dat gaat lukken :)
Idd... zaterdagen komen mij het beste uit!
Ik moet maandagochtend vroeg weer werken namelijk :p
September zit eigenlijk helemaal vol... Maar als ik kan schuiven, dan probeer ik dat wel. Zelfde geldt voor de zondagen in oktober. Maar ja, als t niet gaat, gaat t niet! :)

Locatie maakt me niet uit... als ik maar via Hilversum kan... en hmmmz... als ik mijn autootje ook maar terug kan vinden :*)
Ennuh TS, vergeet niet dat je af en toe wat spul van anderen kan lenen/uitproberen tijdens zo'n meet. Voor diegenen die wat uitproberen; je kan behoorlijk geïnfecteerd raken door het goeie spul dat er rondloopt. It infected me a long time ago :+
Lenen kan als dr maar teruggegeven wordt :9
Heb inmiddels ook iets zodat andere minolta-fanaten spullen kunnen lenen (AF+MD)... Voor Nikon & Canon(enz.) heb ik weinig... behalve een soort fisheye-converter, maar goed niet iedereen heeft filtermaat 55mm. (Ben mijn 49>55mm kwijt :/ )
Zooi tekst2
En voor mij geld een extra body mee te nemen :). Heb in de tussentijd iig geen probs meer gehad met m'n D70. Beeldchip was sindsdien ernstig vervuild maar sinds een paar dagen weer bijzonder schoon door wat centjes te doneren aan Nikon's service center.
Je had toch een extra body bij je? Kan me herinneren van wel :p
Koken/BBQ-en of whatever heb ik ook ervaring mee :P
Jippie... assistentie... of co-kok!
'k zag verderop dat je al lichtelijk rekening met me gehouden had :P
We overleggen de details wel :) Komt goed... bovendien weet jij de weg naar Wolf nog... dus dat is nog beter! (Voor Wolf in elk geval)

Auto is bijna vol... 2 kleine mannetjes of vrouwtjes zijn nu wel maximaal om dr bij te doen... tikkie krap dan, maar goed... Hmmmz ben wel voor een vrouwtje drbij... *lol*
Stoel kan 1 tandje verder naar voren if needed.
Groot ben je wel, maar d'r is altijd wel wat ruimte te creëeren. Zo klein was je auto nu ook weer niet :)
Zie boven :9
Vertel dat maar aan die hertjes, reetjes en andere beesies :P. Mijn oren kunnen wel ergens tegen. Al is het iedere keer wel nog een beetje schrikken ;)
Die plaatjes met de tokkies (kippetjes) zijn niet zo goed gegaan... :9

Kennis is everything, maar een goed humeur mee nemen is een pré!

Ben benieuwd of we de boel netjes van de grond krijgen :+
Uiteraard zonder onenigheden of vechtpartijen 8)7

@Julius + Wolf: cool 2 meet again!

edit:
OFF-topic... Grrr heb nog steeds big troublez met dat irc-gebeuren :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kan ik eigenlijk als rare student alleen maar door de weeks... :'(
naja, het schijnt dat mijn huisgenoot zn ouders er in de buurt woont... moet ik maar een keer met hem mee... balen zeg... leek me aardig leuk en kon ik mn nieuwe cam in de buurt van experts gebruiken en eens wat leren...

Al hoewel ik wel een beetje bang ben dat ik mij dan een ontzettende n00b voel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Ik meld me aan. Woon zelf in de gemeente Aalten dus dat is geen probleem. Heb dan wel niet zo'n geweldige cam maar het is wel hobby. Count me in :)

Kan denk ik wel mensen uit omgeven Aalten, Lichtenvoorde meenemen in de auto. Maar eens zien dan, waar we ook een gezellige meeting plek hebben achteraf om een biertje te drinken :)

[ Voor 40% gewijzigd door janklp op 26-08-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:49:
naja, het schijnt dat mijn huisgenoot zn ouders er in de buurt woont... moet ik maar een keer met hem mee... balen zeg... leek me aardig leuk en kon ik mn nieuwe cam in de buurt van experts gebruiken en eens wat leren...

Al hoewel ik wel een beetje bang ben dat ik mij dan een ontzettende n00b voel :o
Wat is dat voor onzin :P
Ik ga voor die dag gewoon vrij nemen van m'n werk :+
:9 of heb jij hele rare verplichtingen in het weekend (vriendjes tellen niet als verplichting :P)
En n00b valt wel mee, iedereen kan hoop van elkaar leren :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Niet online
Plekken genoeg in de Achterhoek, vergeet bijvoorbeeld Vorden niet, in dat plaatsje staan negen kastelen, zoals kasteel Vorden (zie foto). Bovendien is het een prachtige omgeving met veel bos en oude boerderijen.

Zie bijvoorbeeld: [rml][ showcase] Vorden en omgeving *[/rml]

In Ruurlo heb je kasteel Ruurlo, met daaromheen veel bos. Denk wel dat je daar wat sneller uitgekeken bent, met de fiets kom je daar verder, maar ja.... das wat lastiger natuurlijk
Kasteel Ruurlo: [rml][ showcase] Kasteel Ruurlo[/rml]

Vlakbij Doetinchem heb je kasteel Slangenburg met landgoederen. Das wellicht ook een goede. Hier staat een oud kasteel, regelmatig wat oude boerderijtjes, er zit als je geluk hebt veel gevogeltje en er staat een abdij.
Zie ook: [rml][ showcase] Kasteel en landgoed Slangenburg[/rml]

Erg mooi is het stadje Bronkhorst, oude gebouwen en een mooie omgeving. Bovendien ook nog vlakbij het water: [rml][ showcase] Het kleinste stadje van Nederland[/rml]

Afhankelijk van de afstand die je zou willen afleggen, zou je ook nog kunnen besluiten om een flink stuk over de dijken te lopen. Zo kom je langs Olburgen.
[rml][ showcase] Wandeling langs de IJssel[/rml]

Hoop dat ik jullie hiermee een handje kan helpen, er zijn nog veel meer interessante locaties. Probleem is vaak wel dat je maar geringe afstand kan afleggen. Wellicht is het wel mogelijk om een aantal verschillende plekken te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
Lijkt me erg leuk, alleen heb ik momenteel geen camera, weet niet of ik die wel heb medio eind september dus weet nog niet of ik ook kan kan komen :P moet nog een heeeele hoop leren op het fotografie gebied dus dat zou wel mooi zijn... mijn stiefvader woont in Ruurlo en ik ben daar vrij vaak dus dat moet geen probleem zijn :) maarja ik weet nog niet of ik een cam heb dan :P

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor rare studie is dat? In t weekend aanwezigheidsplicht? :?

Er zijn zat andere gelegenheden waarmee je niet persé met je huisgenoot moet hoor, Einsteintina ;)
Nergens voor nodig ook grote professionals kunnen leren van absolute beginners!
LJ LIGHTNING schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:55:
Lijkt me erg leuk, alleen heb ik momenteel geen camera, weet niet of ik die wel heb medio eind september dus weet nog niet of ik ook kan kan komen :P moet nog een heeeele hoop leren op het fotografie gebied dus dat zou wel mooi zijn... mijn stiefvader woont in Ruurlo en ik ben daar vrij vaak dus dat moet geen probleem zijn :) maarja ik weet nog niet of ik een cam heb dan :P
Als je denkt te kunnen omgaan met een "ouderwetse" spiegelreflex.......... neem ik er 1 extra mee :9 (moet je zelf wel een rolletje regelen... of meer als je denkt die vol te kunnen schieten)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, ik liep ook alweer met het plan rond voor een FG-meeting, goed getimed :+ Maar ik heb mezelf dus ook al ingeschreven :) Altijd van de partij, leuk Simon dat jij de organisatie op je neemt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:45:

Is wel een vereiste idd

[q]Je had toch een extra body bij je? Kan me herinneren van wel :p
Mja, dat was een analoge, dan neem ik daarnaast nog een D5 mee :P
Jippie... assistentie... of co-kok!
Uhmz, was jij niet mijn assistent? :9
We overleggen de details wel :) Komt goed... bovendien weet jij de weg naar Wolf nog... dus dat is nog beter! (Voor Wolf in elk geval)
Uhmz, rijd jij dat eerste gedeelte de toeristische route, dan probeer ik dat laatste me nog ff te herinneren ;). Toeristische route was overigens niet vervelend :)
Auto is bijna vol... 2 kleine mannetjes of vrouwtjes zijn nu wel maximaal om dr bij te doen... tikkie krap dan, maar goed... Hmmmz ben wel voor een vrouwtje drbij... *lol*
Voor einsteintina! nog minder reden om niet te komen iig :P
Die plaatjes met de tokkies (kippetjes) zijn niet zo goed gegaan... :9
Mja, sluiter he ;)
Kennis is everything, maar een goed humeur mee nemen is een pré!
Goed humeur heb ik op een meeting altijd :)
@Julius + Wolf: cool 2 meet again!
insgelijks :)
edit:
OFF-topic... Grrr heb nog steeds big troublez met dat irc-gebeuren :(
D'r zwierf toch ook ergens een java irc applet op GoT?
Klinkt bekend hierzo, maar da's gewoon ff plek maken als iets leuk is :)
leek me aardig leuk en kon ik mn nieuwe cam in de buurt van experts gebruiken en eens wat leren...
Wat heet experts... Overigens is een kleine foto meet met een paar man ook best leerzaam. Bij een grote foto meet is het vaker dat het behoorlijk gezellig is en er niet bijzonder veel echt goed gefotografeerd word. Kom es online op irc in #fotografie, dan kunnen we je misschien wat sneller helpen :)
Zal vast wel mee vallen, zolang je je maar niet afvraagt waarom een dSLR geen filmpjes kan maken en waarom de display uitstaat voor dat je een foto gaat maken... ;) :9 :P
LJ LIGHTNING schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:55:
Ach, ben jaar geleden naar een meet gegaan om te kijken wat voor cam ik wilde gaan kopen. Overigens was er laatst iemand op een meet die een cam gehuurd had om uit te proberen. Wel prettig omdat ie ook een fijne stukje glas had dat ik ff mocht lenen :)
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:44:
Nergens voor nodig ook grote professionals kunnen leren van absolute beginners!
Had laatst nog een leuk voorvalletje... Fotograaf die aan me vroeg hoe ik die lucht zo mooi blauw kreeg terwijl mijn onderwerp nog wel goed belicht was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Hmm, zo'n fotomeet lijkt mij ook wel eens leuk :)
Alleen kwa vervoer ben ik afhankelijk van het openbare, en treinkaartjes zijn tegenwoordig vrij prijzig (zeker retour amsterdam - achterhoek). Dus als er iemand toevallig langs amsterdam rijd met een plaatsje over, meld je :+
Anders zal ik toch maar met de fantastische ns moeten :P Maar dan hangt het er wel vanaf of ik geld heb dan.
Wat betreft wanneer ik kan is elk weekend eigelijk, voor zover ik weet, en de locatie maakt me niet echt uit, dus ik heb maar wat ingevuld :P

Oh en RCy2k, welk 'uitprobeerspul' heb je voor minolta?

[ Voor 6% gewijzigd door Tonio op 27-08-2005 04:46 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ik begin een beetje te denken dat eind oktober voor mij het beste uitkomt. Niet zozeer qua tijd, maar wel omdat dan de kans het grootste is dat ik een nieuwe cam heb :).
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:45:
Heb inmiddels ook iets zodat andere minolta-fanaten spullen kunnen lenen (AF+MD)... Voor Nikon & Canon(enz.) heb ik weinig... behalve een soort fisheye-converter, maar goed niet iedereen heeft filtermaat 55mm. (Ben mijn 49>55mm kwijt :/ )
Hrm, de cam die ik op het oog heeft, is er dus eentje met 49mm filter formaat... Daar moet dus ook een converter ringetje bij ;).

[ Voor 61% gewijzigd door Wolfensteijn op 27-08-2005 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Hmm, ok, afhankelijk van de locatie bepalen we onze route en ook hoe wij het aanpakken met eten. In Lochem zou ik misschien gratis een zaaltje kunnen regelen met ruimte om te koken, maar erbuiten zou betekenen dat wij toch bij een restaurantje moeten. Is ook leuk, maar dan is het minder makkelijk voor mensen met laptops om even fotos te checken.. Ik zal er wel vanmiddag wat polls over maken en ik neem dan even wolly_a's post uitgebreid door en zoek nog wat meer info.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Leuke van laptops is dat er accu's in zitten, dus dat moet lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
neographikal schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:27:
Leuke van laptops is dat er accu's in zitten, dus dat moet lukken :P
Maar in een restaurant is dat ook niet echt plezierig, niewaar...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
We'll adapt, er zijn wel vreemdere dingen bij meetings gebeurd :P

[ Voor 7% gewijzigd door neographikal op 27-08-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Simon schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:32:
[...]

Maar in een restaurant is dat ook niet echt plezierig, niewaar...
Ik ben eerder bang voor een zooi fotografie nerds die massaal met de strobo fucntie van hun flitsers in een restaurant gaan spelen :+

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 22:26

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti komt misschien ook wel

Kan eventueel 1 iemand meenemen in de auto vanuit Loosdrecht ( of oppikken vanaf station Hilversum)

Hoor wel wie/wat/waar/waneer :)
Elite_Dead schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:04:
[...]

Ik ben eerder bang voor een zooi fotografie nerds die massaal met de strobo fucntie van hun flitsers in een restaurant gaan spelen :+
* Alfisti stelt de flitser vast op slave in :+

[ Voor 48% gewijzigd door Alfisti op 27-08-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Maar ... wat is die aanmeldsite van Erkens nou ? :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Arfman: check de ts en het tabelletje: die leidt naar http://meeting.erkens.info/17/ ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Kijk eens in de startpost :P

Remy, doe eens rustig man :+

[ Voor 37% gewijzigd door neographikal op 27-08-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
neographikal schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:34:
We'll adapt, er zijn wel vreemdere dingen bij meetings gebeurd :P
Heh, ik kan mij een paar hele oude meetings herinneren met MrDummy in Huizen (na het karten), waarbij we in een snackbar via zijn laptop en GSM verbinding aan het chatten waren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook nog nooit bij een fotomeet geweest, maar het lijkt me bijzonder gezellig en leerzaam :)
Alleen heb ik (als student met week-ov) een probleem qua vervoer.

Is er iemand die toevallig uit de buurt van Roelofarendsveen (regio Leiden) komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Neographical: nice to meet again :9
(*kloink* -> oordopjes aanbevolen! :p Begin nu alleen te twijfelen of ik niet eens iets anders mee neem... time shall tell :*) )

@Wolf... We'll find a fitting solution! Don't worry! :9
(Heb dr als t goed is nog 1) (Moet ook nog een UV-filter vinden voor 49mm...)

@Simon... Zaaltje klinkt erg aanlokkelijk ;)
Misschien moeten we in de autootjes wat ruimte proberen te houden, zodat we van & naar een ontmoetingspunt kunnen rijden, anders zijn we gebonden aan t natuurschoon wat Lochem te bieden heeft (Is wat mij betreft prima, er kan namelijk altijd een fotomeet elders georganiseerd worden!)
Ehmz... heb je een maximaal aantal deelnemers in je hoofd, of is dat misschien een ideetje?
(Geen idee of ze voldoende pan-materiaal hebben enzo, in dat zaaltje)

@Julius: co-kok :9
Als dr meer mensen uit de ongeveer buurt mee willen rijden, is t misschien handiger om Leiden CS als verzamelpunt te kiezen (Misschien is er omstreeks die tijd (terugweg) nog wat in Leiden te doen om plaatjes van te maken? *lol*). Zeker ivm de redelijk goede verbindingen.

Hmmmz Einsteintina... zou best mee kunnen, tenminste als ze vanaf ongeveer dr ouders' plekje instapt... (ik ga niet helemaal omrijden naar Twente! Sorry :+ ) (Groene hart ligt toch ergens bij Hilversum/Utrecht? Of zit ik er mijlenver naast EinsteinTina?)

Maar goed... volgens Julius is mijn autooTje inmiddels halfgevuld... (Ik zit meer te denken aan ongeveer 80%) ;) Einsteintina...

@Elite-D: Ik was eigenlijk niet van plan mijn arsenaal hier op t forum te dumpen :9
Men schijnt dat niet zo fijn te vinden :X (kun je me misschien mailen? Voor t exacte spul?)
Ben analoge fotograaf (meer dan 15 jaar) met vrijwel uitsluitend gear voor Minolta, zowel MF als AF gecombineerd met een AF->MD-convertertje, zodat de MD-lenzen ook op een AF-body (inclusief Dynax7D!) benut kunnen worden. (Geeft wel een apart special effect :9 )
Daarnaast heb ik een zwikkie effect-filters voor filtermaat 55mm, effect-cards voor een aantal Minolta AF-body's, fisheye-converter/extreme wide, 90° adapter.
Voor je 7D moet je rekening houden met die factor 1.5 betreffende de lenzen. Heb nog geen lenzen voor digitaal... Komt wel zodra ik geld heb voor de 7D/5D, heb dan alleen een Wide-lens nodig met een leuk bereik, van 10 tot 20mm ofzo :9 )

@Wolf... volgens mij heb ik sinds kort ook een Cokin filter-adapter voor 49 mm (bij deze bevestigd!).
Is misschien ook leuk om uit te proberen! :9

@Wolf2: tzt zijn dr weer andere meetings/foto-uitstapjes.Van uitstel komt afstel :p

@Julius2: ik had t je voorspeld hè! *lol*
Dat is overigens ook t leuke van een fotoclub, zowel de beginners als de gevorderden leren van elkaar! Zou voor véél professionals ook goed zijn zich af en toe te mengen met beginners + amateurs. Desnoods gewapend met niets anders dan een befaamde kartonnen doos! O-)

@EliteD2: hmmmz... mijn slave-adaptertje werkte errug goed... :9
Ik kan me een erg overbelichte (digi)plaat van Neo herinneren..... :*)

PS: Voor de liefhebbers die dingen willen "uitproberen":
Ik reis "licht" dus wil niet alle zooi meenemen, want dan is mijn autooTje te klein! :+
Mail eventueel voor wat ik heb liggen, en laten we er gezamenlijk uitkomen wat er wel/niet mee gaat :9

PS2: De Cokin filters kunnen ook handig zijn voor mensen die een compact cam gebruiken... Misschien dat ik daar dan voor de gelegenheid zowiezo een setje samenstel... If interested of course :9

edit:
Ehmmmz... Ik zie te weinig auto's in dit topic! :X :X :X
Mijn autooTje is echt vrijwel vol! Totaal 4 meenemen is het absolute maximum!
Niet gerieflijk, en qua verzekering kunnen er ook niet meer in. Ik zit nu op 2.5.
Als die halve bevestigt, kan dr maar nog 1 bij.... :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:45:
@Elite-D: Ik was eigenlijk niet van plan mijn arsenaal hier op t forum te dumpen :9
Men schijnt dat niet zo fijn te vinden :X (kun je me misschien mailen? Voor t exacte spul?)
Ben analoge fotograaf (meer dan 15 jaar) met vrijwel uitsluitend gear voor Minolta, zowel MF als AF gecombineerd met een AF->MD-convertertje, zodat de MD-lenzen ook op een AF-body (inclusief Dynax7D!) benut kunnen worden. (Geeft wel een apart special effect :9 )
Daarnaast heb ik een zwikkie effect-filters voor filtermaat 55mm, effect-cards voor een aantal Minolta AF-body's, fisheye-converter/extreme wide, 90° adapter.
Voor je 7D moet je rekening houden met die factor 1.5 betreffende de lenzen. Heb nog geen lenzen voor digitaal... Komt wel zodra ik geld heb voor de 7D/5D, heb dan alleen een Wide-lens nodig met een leuk bereik, van 10 tot 20mm ofzo :9 )
Ik ging er eigelijk ook vanuit dat je maar een paar dingetjes had voor minolta, en niet een heel arsenaal. Maar ik stuur je straks wel even een mailtje (eerst zodirect ff naar de uitmarkt gezellige mensen fotograferen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:45:

Als dr meer mensen uit de ongeveer buurt mee willen rijden, is t misschien handiger om Leiden CS als verzamelpunt te kiezen (Misschien is er omstreeks die tijd (terugweg) nog wat in Leiden te doen om plaatjes van te maken? *lol*). Zeker ivm de redelijk goede verbindingen.
Heb je nog een plekje vrij??? Zou echt super zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julius schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:47:
[...]

Ben je die bowling meet vergeten waar nog meer camera's dan bowling ballen aanwezig waren? ;) :P
Uhhh neej dat ben ik niet vergeten :P Met die hele foute foto's van mij en Hawks (die net geen vriendje meer is :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry @ Pin-Guin...

Ga jij ook mee eigenlijk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog aan het bedenken of ik mee ga of niet. Hangt een beetje af van hoe ik dan in mijn velletje zit en van mijn financieele toestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Financiele toestand kan altijd iets aan gedaan worden, desnoods legt iedereen 50 cent in zodat pingiun ook mee kan (mocht het nodig zijn uiteraard).

RCy2K, de camera heb ik nog niet, en ik kan nu nog niet zeggen wanneer ik die cam wel zou hebben. Streven is rond mijn verjaardag eind november, maar misschien kan ik hem dus wel eerder aanschaffen. Maar ook grote kans dat ik met de meeting nog met mijn oude, vertrouwde Casio QV3000EX langskom ;).

Over ontmoetingspunt in Leiden, dan heb ik toch liever dat je mij in Hilversum op komt pikken. 55 minuten in de trein zitten, om dan de andere kant weer uit te rijden zie ik niet zo zitten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Ik ga ff tjekken of ik het rond die tijd niet te druk heb met school. Ik vul die meet-ding wel in ergens maandag of dinsdag, heb er op zich wel zin in.
Mocht ik gaan, dan heb ik waarschijnlijk wel een auto en vertrek ik vanuit Zwolle.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:51:
Financiele toestand kan altijd iets aan gedaan worden, desnoods legt iedereen 50 cent in zodat pingiun ook mee kan (mocht het nodig zijn uiteraard).
IDD!!! :9 Altijd gezellie :)
En als we zelf koken scheelt dat denk ik ook in de financiële situatie! :9

En... eh Pin-Guin... ik begrijp je wel... maar een aparte afwisseling kan ook goed voor je zijn ;)
Maar zie maar. Wat mij betreft ben je welkom ;)
RCy2K, de camera heb ik nog niet, en ik kan nu nog niet zeggen wanneer ik die cam wel zou hebben. Streven is rond mijn verjaardag eind november, maar misschien kan ik hem dus wel eerder aanschaffen. Maar ook grote kans dat ik met de meeting nog met mijn oude, vertrouwde Casio QV3000EX langskom ;).
Neem die andere mee! :p (filtermaat was 49mm :9)
Over ontmoetingspunt in Leiden, dan heb ik toch liever dat je mij in Hilversum op komt pikken. 55 minuten in de trein zitten, om dan de andere kant weer uit te rijden zie ik niet zo zitten :P.
Don't worry, ik had t over Julius, en de eventueel andere "figuren" die uit de buurt komen ;)
Hilversum en als dat stukje Groene hart op de route ligt & meewil/durft ( :9 ) (al dan niet met licht omrijden) uiteraard niet in Leiden!

volgens mij moeten we de datum aanpassen aan de beschikbaarheid van mijn autootje... die begint al aardig vol te zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Als ik naar die fotomeet kom, is dat waarschijnlijk ook per auto. Vanaf Amersfoort kan ik dan ook transport aanbieden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Die andere cam heeft geen filter, de filtermaar waar ik het over had was die van de KM a200. Die Casio heeft absoluut geen mogelijkheid om er iets aan filters en dergelijke op te schroeven. Of ik moet de statief schroefdraad gaan gebruiken met allerlei rare constructies... (of uiteraard zelf filter voor de lens houden terwijl ik de foto maak ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:13:
Die andere cam heeft geen filter, de filtermaar waar ik het over had was die van de KM a200. Die Casio heeft absoluut geen mogelijkheid om er iets aan filters en dergelijke op te schroeven. Of ik moet de statief schroefdraad gaan gebruiken met allerlei rare constructies... (of uiteraard zelf filter voor de lens houden terwijl ik de foto maak ;)).
Die Asahi toch Wolf? Die heeft 49 mm vertelde je toen, dacht ik.
Die Casio is leuk voor dr bij... t snellere werk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ah, op die doelde je. Geen idee of ik die wil wel mee willen nemen. Nogal wat sjouwwerk, en verder bevalt de ergonomie me ook niet echt :P.

Wat lens schroefdraad betreft hangt het van de lens af welke het is :). De 50mm heeft inderdaad 49mm, de 135mm heeft 52mm, en de 28-50 heeft een nog grotere, geen idee welke precies... Maar een polafilter op de 28-50 is misschien wel fijn ja voor wat landschaps en lucht foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

55mm toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Waarschijnlijk dan ja. Maar neem ook een paar van de tussenmaatjes mee. Of we spreken binnenkort even wat af om samen een wandelingetje te maken. Kan je meteen weer even kijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil men zo graag dat ik mee ga?? :>
Voel me weer vereerd O-)
Hilversum is trouwens 't Gooi, niet het Groene Hart ;) Groene Hart ligt namelijk meer in de buurt van Rotterdam dan ipv 't Gooi bij Amsterdam dus...
Maar door de weeks zit ik wel weer in de buurt van de achterhoek en zou ik er met de bus in de buurt moeten komen...

Maar het probleem is dat ik dus op zaterdag moet werken (heb geen vrije uren meer over om op te nemen :| ) en op zondag dus dansles heb waar ik best wel veel voor moet betalen, dus wil ik die lessen ook niet missen... :/

-dillemma- :/

Ik heb trouwens laatst wel een grotere handtas gekocht! :9
Past mn nieuwe S5500 zeker wel in en mn statiefje ook. (maar die paste ook al in mn 'oude' handtas samen met mn compact cam... knap he? :>) Waarschijnlijk zal er in mn handtas ook wel een SLR passen (ik heb er hier nog 1 van mn ouders met een rolletje die nog vol moet :+ ) en een extra lens ook nog wel...
Goh... ik heb wel een erg grote handtas ineens, hihi!
Ik heb trouwens nog wel een degelijke fototas voor mn nieuwe S5500 op mn verlanglijstje staan hoor ;) (morgen jarig!!! nieuwe cam!!! zin aaan!!! :D)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:58:
Wil men zo graag dat ik mee ga?? :>
Voel me weer vereerd O-)
You're welcome :9
Hilversum is trouwens 't Gooi, niet het Groene Hart ;) Groene Hart ligt namelijk meer in de buurt van Rotterdam dan ipv 't Gooi bij Amsterdam dus...
Maar door de weeks zit ik wel weer in de buurt van de achterhoek en zou ik er met de bus in de buurt moeten komen...

Maar het probleem is dat ik dus op zaterdag moet werken (heb geen vrije uren meer over om op te nemen :| ) en op zondag dus dansles heb waar ik best wel veel voor moet betalen, dus wil ik die lessen ook niet missen... :/

-dillemma- :/

Ik heb trouwens laatst wel een grotere handtas gekocht! :9
Past mn nieuwe S5500 zeker wel in en mn statiefje ook. (maar die paste ook al in mn 'oude' handtas samen met mn compact cam... knap he? :>) Waarschijnlijk zal er in mn handtas ook wel een SLR passen (ik heb er hier nog 1 van mn ouders met een rolletje die nog vol moet :+ ) en een extra lens ook nog wel...
Goh... ik heb wel een erg grote handtas ineens, hihi!
Ik heb trouwens nog wel een degelijke fototas voor mn nieuwe S5500 op mn verlanglijstje staan hoor ;) (morgen jarig!!! nieuwe cam!!! zin aaan!!! :D)
Eej... leuk... dansles! Wat voor dansles?

(shoot ben off topic bezig... )

Tsjee.. en ik maar denken dat t groene hart bij Utrecht lag........ 8)7
Iets ten Westen van Utrecht...
Rotterdam is me wel flink ver om om te rijden hoor... Begin nu enigzins flink benieuwd te raken waar t nu wel is...

Iew... Nieuwe trend bij de jongedames? Wie heeft de grootste handtas?
En nog multifunctioneel ook... Nu maar hopen dat de doosjes en potjes met oorlogskleurtjes niet lekken... Geeft vast een special effect wanneer je je cam er weer uit vist 8)7

Life is too short when you're having fun.
Wanneer heb je wel weer vrije uren om op te nemen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Mag ik voor de kleine grote jongens jullie nog wijzen op het brandweermuseum in Borculo, zeer veel oude brandweerwagens, moeten wel leuke dingen te fotograferen zijn.

Andere leuke dingen in Borculo:
- Tochtje met een oud binnenvaarschip: de berkelzomp
- bosrijke omgeving
- Erve Brooks, oude boederij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:21:
Tsjee.. en ik maar denken dat t groene hart bij Utrecht lag........ 8)7
Iets ten Westen van Utrecht...
dat ligt het ook?
Afbeeldingslocatie: http://www.vvvhetgroenehart.nl/gif/groene_hart_kaart.gif

en 't Gooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.regioplaza.nl/specials/region1/images/regiokaartje.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Een optie is ook de stad Zutphen te bekijken. Heeft zeer fotogenieke binnenstad en je loopt zo naar de zeer fotogenieke ijsel. Verder kun je in het koffiehuis goedkoop en goed eten.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:21:
[...]
You're welcome :9

[...]
Eej... leuk... dansles! Wat voor dansles?

(shoot ben off topic bezig... )
Jeuh! Had ik mn topografie van Nederland nog best goed in mn hoofd :D
Naja, daar woon ik dus in het weekend ;)
Zeer fotogeniek plekje ook :)
Maar ja... dat kan opzich elk plekje wel zijn als je het op een aparte fotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha... je hebt dus een tweaker uitgedaagd? :9

Hmmmz... apart heb dat topic nooit gezien... Nou ja... foei!
Bij deze nodig ik je uit om een keertje mee te gaan fotograferen, kunnen we nog altijd kijken of we de dansvloer uit gaan proberen ;)
Jeuh! Had ik mn topografie van Nederland nog best goed in mn hoofd :D
Naja, daar woon ik dus in het weekend ;)
Zeer fotogeniek plekje ook :)
Maar ja... dat kan opzich elk plekje wel zijn als je het op een aparte fotografeerd
Aha... volgende meeting daar? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:32
Sorry ditmaal wordt het echt tever voor me. Ik kan helaas dus niet komen :(
Kan het geld wat ik aan een treinkaartje uit moet geven bovendien momenteel ook even beter gebruiken voor andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me erg leuk om ook eens mee te gaan. Moet alleen even kijken welke zaterdagen ik vrij kan vragen, laat ik het nog wel weten via die aanmelding of het lukt/wanneer :) (mocht ik komen dan vanuit Zwolle btw met o.v. zover het er uit ziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:03:
[...]

Heb je nog een plekje vrij??? Zou echt super zijn. :)
Je hebt je nog helemaal niet aangemeld... :p

Denk t wel... Tis wat rustig met aanmeldingen de laatste week.

Mijn time-schedule wordt helaas steeds meer opgevuld, 2 weekenden waarschijnlijk opgevuld door mijn werk. (Heb t veranderd in de aanmeld-tabel, mocht dat toch niet doorgaan verander ik t wel terug) :9

Simon? Hoe ga je bekend maken wanneer t gaat plaatsvinden?
Heb je een aanmeld-deadline/point-of-decision? (die mis ik op t moment nog) :+

Ben benieuwd naar t verdere verloop, maar de komende tijd weinig kans om t allemaal bij te houden... :(
hr15 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:35:
Sorry ditmaal wordt het echt tever voor me. Ik kan helaas dus niet komen :(
Kan het geld wat ik aan een treinkaartje uit moet geven bovendien momenteel ook even beter gebruiken voor andere dingen.
Jammer joh!! :/

Misschien de volgende keer dichterbij, of een logeer-plekkie regelen?
Dat scheelt in elk geval een hoop gestress per trein ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
* neographikal gaat iig een nieuw speeltje hebben voor de meet.

17-40 F/4L :9 \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:07:
* neographikal gaat iig een nieuw speeltje hebben voor de meet.

17-40 F/4L :9 \o/
Zeg Neo? Is die al aangepast voor digi? (inclusief factor 1.5, of exclusief?) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:23:
[...]

Zeg Neo? Is die al aangepast voor digi? (inclusief factor 1.5, of exclusief?) :9
Volgens mij spreekt hier iedereen over lenzen in 35mm, dus deze lens is zonder cropfactor

@hieronder:
Klopt, ff geen tijd gehad enz, denk dat dat mailtje pas vrijdag komt :X :P

[ Voor 16% gewijzigd door Tonio op 31-08-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elite_Dead schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:32:
[...]

Volgens mij spreekt hier bijna iedereen over lenzen in 35mm, dus deze lens is zonder cropfactor
Aha... Tsja... dr was ergens gemeld dat men er rekening mee ging houden voor digi.

Zeg Elite, je had nog niet gemaild :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:23:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.canon.com.au/images/big_products/ef%2017-40mm%20f4l%20usm%20deep-edged.jpg

:9

* Korakal trouwens ook nieuw speeltje heeft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor :9

Ik heb alleen maar "oude" speeltjes :p
(Ben dr nog lang niet uit wat er dan mee gaat! Heb nog ergens een 17-35mm liggen AF. Misschien dat die meegaat als ik voor Auto-Focus kies... Geen idee dus nog :? )

Blijft dr nog iets over van die 17mm x1.5? Da's iets van 26mm toch?
Zonde eigenlijk van dat mooie bereik... lijkt mij :X

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ok, ik zal binnenkort komen met een poll over de locatie, en dan kan ik daarna verder kijken naar de dag indeling.

|>

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:53:
[...]
Je hebt je nog helemaal niet aangemeld... :p
Heb ik nu gedaan. :)

Dus RCy2k:

Als je nog een plekje vrij zou hebben, dan houd ik me graag aanbevolen. Leiden Centraal (zoals ik eerder gelezen heb) lijkt me een goeie verzamelplek.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:08:
[...]

Heb ik nu gedaan. :)

Dus RCy2k:

Als je nog een plekje vrij zou hebben, dan houd ik me graag aanbevolen. Leiden Centraal (zoals ik eerder gelezen heb) lijkt me een goeie verzamelplek.
:9 Staat genoteerd :)

(Denk dat de rest geen protest biedt) :p

Nu nog ff afwachten wanneer de boel van start gaat........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
De waar poll is vanaf heden in de TS te vinden!

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Simon schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:03:
offtopic:
moet je straks eens die poll vergelijken met de info die de geregistreerde users hebben gegeven:

Afbeeldingslocatie: http://meeting.erkens.info/17/location.png

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
He peeps,

Is er al een definitievere datum bekend? Ik kan tot 6 oktober. Daarna gaat mijn vrouwtje het niet zo leuk vinden aangezien ik dan op vakantie ben (ook wel huwelijksreis genoemd, misschien dat we trouwens daar een fotomeet kunnen doen?).

Iemand ophalen wordt lastig, aangezien ik al op locatie woon (Doetinchem). Hopelijk wordt het een datum voor 6 oktober, dan kan het maar zo zijn dat ik m'n kunsten ook ga vertonen op een bijeenkomst.

[ Voor 13% gewijzigd door Swa-baldie op 02-09-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11
Ik kom ook wel even loeren, het liefst in Ruurlo of course :).
Ruurlo
Ruurlo is een leuk dorp met een aardig centrum. Ruurlo heeft zelfs een leuk kasteeltje. Maar helaas hier mag je niet in, en je kunt er maar weinig omheen wandelen. Wat een beetje betekent dat je vrij snel uitgekeken bent. Dat zou jammer zijn. Verder heeft Ruurlo eetgelegenheden en een station. Wel moet je rekening houden met een aardig lange wandeling tussen centrum en het kasteeltje.
Dat om het kasteel wandelen klopt niet helemaal, je kunt het gehele kasteel rondom bereiken en ook de orangerie is een leuk object en er is een prachtige tuin aanwezig objecten genoeg dus....

[rml][ showcase] Kasteel Ruurlo[/rml]

[ Voor 5% gewijzigd door leon1e op 02-09-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:59
Deze stem ik niet op, ik heb ruurlo aangegeven omdat dat enige is waar ik me wat van herinner en niets opgeven geen optie was ;) Lang geleden veel met vakantie geweest...

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik mis een optie om te stemmen "maakt me niet uit"
Vergeet trouwens niet dat anderen die niet naar de meet komen ook hier in mee kunnen stemmen...

[ Voor 16% gewijzigd door jules op 02-09-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

julius schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:37:
[...]

Ik mis een optie om te stemmen "maakt me niet uit"
Vergeet trouwens niet dat anderen die niet naar de meet komen ook hier in mee kunnen stemmen...
Idd, ik heb nu willekeurig iets gestemd.... zal wel goed wezen :+ In feitte maakt het mij ook geen deuk uit waar we naar toe gaan.

Ik kom trouwens speciaal voor elite_dead, dus die moet ook maar komen, nee, even alle gekheid op een stokje, lijkt me best leuk om es naar een echte foto meeting te komen. Ik heb al W&L meetings gehad, dus dit kan alleen maar meevallen :+ ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

WhizzCat schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:31:
[...]

Idd, ik heb nu willekeurig iets gestemd.... zal wel goed wezen :+ In feitte maakt het mij ook geen deuk uit waar we naar toe gaan.

Ik kom trouwens speciaal voor elite_dead, dus die moet ook maar komen, nee, even alle gekheid op een stokje, lijkt me best leuk om es naar een echte foto meeting te komen. Ik heb al W&L meetings gehad, dus dit kan alleen maar meevallen :+ ;)
en wie is het slachtoffer hiervan?
jawel,... ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
WhizzCat schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:31:
[...]

Tja, ik moet nu dus wel komen. Dat wordt dus geld opzij leggen, tenzij er nog een FGert lang amsterdam komt rijden en mij mee wilt nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Voordat we allemaal Ruurlo stemmen, wat willen we daar doen? Er is namelijk niet erg veel, en we zouden vrij snel uitgekeken zijn. Ik waarschuw alleenmaar :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Waarom valt mij dit topic nu pas op.
Ik zal de Agenda pakken en kijken welke data ik kan.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:36:[...] (zoe TS)
Nu vroeg ik mij af:
[list]
• Is er intresse?
• Zo ja, wanneer
• Waar?
• Wie willen er mee helpen?
• Carpoolen/vervoer, hoe aan te pakken?

Waar gaan wij meeten?

De opties:

Lochem
Lochem, een leuke stad met een fotogeniek centrum. De Lochemse Gedula kerk biedt vele mogelijkheden om te fotograferen. Nadeel is wel dat de stad klein is. Verder heeft Lochem op de Velhorst een uniek stukje 'hei'. Ook is er de Lochemse berg, ietwat verderop, is aardig fotogeniek, maar betekent geen lange wandeling.

Opzich erg mooi, maar dat betekent dat we tussen deze plaatsen vervoer moeten regelen. Voor het eten zouden we terecht kunnen bij de restaurants Schouten of Da Vinci, beide niet slecht (Is ook meer keus, maar deze zijn imho wel ruim).

Lochem heeft een eigen station en is met de trein bereikbaar vanaf Zutphen.
Voor zover ik mij kon herinneren kon Simon hier ook iets regelen waar we gewoon ff zelf iets in elkaar kunnen draaien, toch Simon?

Als ik je tekst goed gelezen heb, kun je vanuit Lochem vrolijk wandelen naar t kasteelke van Ampsen, en vervolgens terug door Lochem. Op zich geen slechte wandeling?
Voor de natuurliefhebbers een stukje natuur, en voor de stadsliefhebbers een stukje stad/dorp, uiteindelijk met een lekker stukje kookkunst afgesloten...
Ruurlo
Waarvoor was de aanwezigheid van een station goed eigenlijk? Of t car-pool-deel is niet bij elkaar te regelen?
Wat versta je onder een aardig lange wandeling? 5 kilometer? 10? 15?
Hou je daarmee rekening dat je met fotograferende mensen op pad bent? Dat is dus stoppen/wachten tot iemand zijn/haar speciale schot gemaakt heeft, een paar stappen verder, en een herhaling, omdat iemand anders iets moois gezien heeft? Lekker plastisch omschreven :9

Over car-poolen gesproken, heeft 1 van de genoemde locaties wat 'gratis' parkeer-ruimte, of moet je een parkeer-plaatsje ruimen, alvorens je je er blauw voor betaalt?
Vorden
Vorden is een leuke stad/dorp (weet niet precies welke :P), met ook een aardig centrum. Maar het heeft iets wat de andere niet heben. Een hoop kastelen, 8 om precies te zijn:

- Hackfort
- Den Bramel
- De Wildenborch (huis van de dichter Staring)
- De Wierse
- Het Onstein
- De Kieftskamp
- Kasteel Vorden
- Suideras

Ze liggen niet allemaal naast elkaars deur, dus we zullen vervoer moeten regelen tussen de locaties als we hiervoor gaan. Wel zijn ze allen erg leuk om te zien, en zeker het bekijken waard.
Hmmmz lekker handig... lokaal nog eens vervoer moeten regelen om van A naar B te komen... 8)7
Is er niet ergens gewoon 1 wandeling waar je iedereen heppie mee maakt? Of per plaatsje?
Laren
Laren heeft een aardig centrum, maar niet speciaal fotogeniek. Laren heeft 1 echt kasteel, huis Verwolde. Bij huis verwolde is de dikke boom, en je kan het kasteel in en om. Maar let wel, hiervoor moeten we entree betalen, en ik denk niet dat je binnen mag fotograferen. Het is wel erg mooi.
No comment, behalve dan dat je erg veel opties introduceert waar men t niet over eens kan/zal zijn. Beetje onhandig om echt iets van de grond te krijgen :+
Gaan de bijvoorbeeld-Ruurlo-stemmers ook naar bijvoorbeeld Lochem, wanneer daar de keus valt, of heeft men juist die plek aangekruisd, om persé daarheen te kunnen gaan, en anders melden zij zich af?
Zutphen
Zutphen is eigenlijk erg handig als locatie. Iedereen komt er makkelijk met de trein, het heeft een prachtig centrum, het heeft goede eetgelegenheden en het heeft prachtige gebouwen, je hoeft maar even een stukje te lopen en je zit aan de ijsel. Wat het niet heeft? Indrukwekkende kastelen. Er zijn wel veel compenserende gebouwen :P
Leuk, maar kan ik/anderen daar ook hun autootje kwijt?
Hmmmz wandelingetje langs de ijsel is wel cool als t een beetje mooi weer is :)

Vraag: heb je een "slecht weer"-alternatief?
Gorssel
Gorssel, hmja, heeft een korenmolen en nog wat attracties. Vooral een boeren plaats.
Tsja...
Montferland
Aan de hele andere kant van de achterhoek, ik ken het niet. Maar het heeft zo te zien, mooie beekjes, mooie kerken.. Vast goede eetgelegenheden.
...
Ampsen
Ampsen is ook een heel handige locatie. Je kan namelijk lopend vanaf station Lochem (ligt aan de buitenkant van lochem) naar Kasteel Ampsen. Echt bij het Kasteel kom je niet, maar je kan er omheen een prachtige wandeling maken, en je kan dan ook naar Lochem toe. Eetgelegenheden ten overvloede (niet echt in Ampsen zelf, maar in Lochem wel)
(Zie Lochem, uitstekend te combineren mijns inziens :9 )
julius schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:37:
[...]Ik mis een optie om te stemmen "maakt me niet uit"
idd :) Daarnaast zie ik in t stem-overzicht (wat men kan veranderen!) niet hetzelfde wat de poll aangeeft. Waarom een extra poll, wanneer je dit al in je aanmeld-page hebt verwerkt. Gewoon een nieuwe uitdraai-tabel genereren van de aanmeld-page :)
Weet je meteen wat alle aanmelders willen, en sluit je de voor-de-gein-poll-stemmers uit :+
Tukk schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 08:41:
Waarom valt mij dit topic nu pas op.
Ik zal de Agenda pakken en kijken welke data ik kan.
IDD! foei @ Tukk :p
Welcome back
Simon schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 08:39:
Voordat we allemaal Ruurlo stemmen, wat willen we daar doen? Er is namelijk niet erg veel, en we zouden vrij snel uitgekeken zijn. Ik waarschuw alleenmaar :P
Tsja, waarom staat die er dan bij, als er toch niks te beleven valt?
ThunderNet schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:32:
[...]
en wie is het slachtoffer hiervan?
jawel,... ik :/
Ehmz? Ik snap je niet? Waarom voel jij je slachtoffer, en wat kun je er zelf aan veranderen??? :p

Vraag: Hoeveel auto's zijn er van plan te komen, en zo ja waarvandaan?
(En dat is dan ook weer afhankelijk van wanneer, en waarnaartoe...)
1 --> Leiden (mits t uitkomt qua datum (zie Erkens-page) + parkeergelegenheid)
Opvulling Julius, Wolfenstein, Pauluzzz... + 0.5 :9

Gezien in t topic: Doetinchem en omgeving Hilversum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mensen, nog een maand te gaan, gezien de planning van verschillende mensen:

prik een datum! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Met een groepje fotografen kan je ongeveer 2 kilometer in 4 uur lopen. Dit was in mijn geval met een groepje van 9 man. Houd hier goed rekening mee, neem dus een makkelijk te belopen onderwerp. En zorg ervoor dat er of genoeg auto's aanwezig zijn. Of dat je een station als vertrek punt kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ok, ik gooi Ruurlo eraf. Is geen hol te beleven. Gaat dus niet door? Vinden we dat erg?
Ik kan ook helaas geen eigen ruimte regelen, al die keren al bezet :X Maar het station bij lochem is fijne betaalbare eettent. Verder is zutphen erg mooi. Overal is hier gratisch parkeren. Zutphen minder, maar bij Miro terrein is het niet duur. Zutphen is namelijk erg fotogeniek..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
* Falskdansker komt ook eens binnenwaaien :P

In de herfstvakantie ben ik foetsie naar Denemarken, elke zaterdag ben ik ook weg, maar de overige dagen zouden met wat proppen en proberen moeten lukken. Het enige waar het een beetje van afhangt is of ik nog ergens vervoer kan regelen, voel er niet zoveel voor om vanuit Den Haag helemaal naar de verre achterhoek te gaan met de trein :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Misschien als je mager en klein bent kun je richting leiden reizen. * jules komt ook vanuit Den Haag... Of als k5l ook mee komt vanuit Amersfoort? Mits korakal kan en daar voor voelt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11
Simon schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:44:
Ok, ik gooi Ruurlo eraf. Is geen hol te beleven. Gaat dus niet door? Vinden we dat erg?
Ik kan ook helaas geen eigen ruimte regelen, al die keren al bezet :X Maar het station bij lochem is fijne betaalbare eettent. Verder is zutphen erg mooi. Overal is hier gratisch parkeren. Zutphen minder, maar bij Miro terrein is het niet duur. Zutphen is namelijk erg fotogeniek..
Geen hol te beleven? Ik vraag me af of je zelf wel eens in Ruurlo geweest bent. Zoals hierboven aangegeven kun je met een stel fotografen 2 km in 4 uur afleggen, dat is ongeveer het kasteel + orangerie + natuurtuinen. Na die 4 uur kun je relaxed naar het dorp wandelen, wat echt nog geen 2 km is vanaf het kasteel... Van het station naar het kasteel is ongeveer 1km, dat ga je nooit redden in Lochem, waar alleen een berg is met een beetje bos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
leon1e schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:29:
[...]

Geen hol te beleven? Ik vraag me af of je zelf wel eens in Ruurlo geweest bent. Zoals hierboven aangegeven kun je met een stel fotografen 2 km in 4 uur afleggen, dat is ongeveer het kasteel + orangerie + natuurtuinen. Na die 4 uur kun je relaxed naar het dorp wandelen, wat echt nog geen 2 km is vanaf het kasteel... Van het station naar het kasteel is ongeveer 1km, dat ga je nooit redden in Lochem, waar alleen een berg is met een beetje bos...
Ik bedoel richting Ampsen, er is wel wat te beleven in Ruurlo, maar toch, zo groot is het kasteel daar ook weer niet. Ik weet niet hoe lang wij doen over in Ruurlo rondlopen, maar ikzelf vond kasteel ruurlo niet erg groot, en je kon er niet heel veel. Je kan wel de weilanden in lopen, maar bij Ampsen heb je nog een veel mooier bos. In vergelijking met de anderen heeft Ruurlo niet zo'n mooi wandel bos...

|>

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste