Fotomeet Zutphen: 8 oktober 2005

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:41:
[...]

Ik bedoel richting Ampsen, er is wel wat te beleven in Ruurlo, maar toch, zo groot is het kasteel daar ook weer niet. Ik weet niet hoe lang wij doen over in Ruurlo rondlopen, maar ikzelf vond kasteel ruurlo niet erg groot, en je kon er niet heel veel. Je kan wel de weilanden in lopen, maar bij Ampsen heb je nog een veel mooier bos. In vergelijking met de anderen heeft Ruurlo niet zo'n mooi wandel bos...
Simon: Advies: neem een besluit, prik een datum en een plaats.
Jij bent degene die t nu organiseert, Ruurlo, of 1 van de andere mogelijk interessante plaatsen, kan iemand anders een fotomeet organiseren. Of jij zelf een andere keer.
Simple as that. :o)

@Julius... max = 4 mee. (ook voor de verzekering is dat de absolute max!)
Er zijn er al meer die eerder in de topic aangaven mee te willen, dus wat mij betreft gaan die voor boven anderen die nu pas besluiten dat ze mee willen. Drie zijn afgesproken, dus maximaal 1 kan nog mee... (Totaal van 5 tweakers in 1 autootje).

Advies voor degenen die vervoer moeten regelen, spreek degenen aan die met de auto gaan!

Tot nu toe ben ik overigens de enige met auto uit t Westen. De andere twee auto-bezitters hebben nog niet gereageerd in dit topic. Dus geen idee of ze plek hebben...
In dat geval is parkeer ruimte ook noodzakelijk :+

@Wolf: t zat goed in elkaar :9
Niet teveel keuzes, dat scheelt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Als ik momenteel naar het tabbelletje kijk dan kunnen op 8 oktober de meeste fotograferende tweakers. Lijkt me ook wel een mooie datum over een maand :) Protest anyone?

Plaats kunnen we eventueel nog ff over bakkelijen :)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Mij lijkt zutphen iig het leukst. Stadsfotografie lijkt me toch net wat leuker dan een kasteel en een bos (tijdje geleden nog gedaan, in het amsterdamse bos beetje rondgefietst en geprobeerd wat leuke dingen te fotograferen, maar het is duidelijk niet mijn ding :P).

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Elite_Dead schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:42:
Mij lijkt zutphen iig het leukst. Stadsfotografie lijkt me toch net wat leuker dan een kasteel en een bos (tijdje geleden nog gedaan, in het amsterdamse bos beetje rondgefietst en geprobeerd wat leuke dingen te fotograferen, maar het is duidelijk niet mijn ding :P).
With elite ^^^

Ik prefereer ook stadfotografie, maar een kasteeltje mag ook best. Bossen is ook niet mijn ding, tenzij je het over uitgestrekte landschappen hebt waarvan ik wat mooie pano'tjes kan maken :9

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
locatie valt nog wel te kiezen achteraf, we need a date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julius schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:08:
Als ik momenteel naar het tabbelletje kijk dan kunnen op 8 oktober de meeste fotograferende tweakers. Lijkt me ook wel een mooie datum over een maand :) Protest anyone?

T lijkt mij dat diegene die dan niet kan zal protesteren :p

Anyway, (nog) geen protest from me :9
Tis ook geen meerijder, dus helaas voor al diegenen die nog vervoer zoeken... geen extra plekjes vrij :)

Ik hoor t wel verder?

PS: stads-/natuur-/stadsnatuurfotografie kun je leren :9
Kwestie van goed leren kijken! ;)

PS2: volgens mij wilde TS (Simon) juist een herfst-date om lekker de kleur-variaties op gevoelige plaat vast te kunnen leggen... Om nu er een stads-date van te maken, is enigzins onzinnig I think. Maar goed, ik laat die beslissing bij Simon.
Ik vind Lochem wel okee (nooit geweest ook!)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik kom met auto uit heerhugowaard/Alkmaar.
Als het een datum wordt dat ik kan (8 oktober wint, al heeft 22 Oktober mijn voorkeur :) )

Min of meer al gehint dat ik Elite_dead mee neem uit amsterdam dan...

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
julius schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:08:

8 oktober is een no-go voor mij. Zoals eerder al vermeld kan ik tot 6 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swa-baldie schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:08:
[...]

8 oktober is een no-go voor mij. Zoals eerder al vermeld kan ik tot 6 oktober.
Je staat niet in de aanmeldlijst! Hoe kun je dan verwachten dat men rekening met je houdt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swa-baldie
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:25:
[...]

Je staat niet in de aanmeldlijst! Hoe kun je dan verwachten dat men rekening met je houdt? 8)7
Dat verwacht ik ook niet...

heb me overigens maar even netjes ingeschreven

[ Voor 12% gewijzigd door Swa-baldie op 05-09-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
neographikal schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:47:
locatie valt nog wel te kiezen achteraf, we need a date :)
Van mij hoeven jullie dat iig niet af te laten hangen, kan elk weekend :P
Maar de data wanneer ronaldH kan zijn voor mij wel gunstig, aangezien ik dan met hem mee kan rijden :+

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
8 oktober wordt het dan. Ik vind zelf dat we naar Zutphen moeten, stadsfotografie is leuk. Zutphen is veel zijdig en ik we kunnen er goed eten... Plus dat het ook goed bereikbaar is voor mensen met de trein (die dus niet carpoolen).

Wie is er tegen Zutphen (Moet je er dus echt écht tegen zijn :P)?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Prima, zet ik hem vast in de agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

damn... ik weet dat ik ook niet ingeschreven sta, maar 8 oktober gaat voor mij ook niet werken. Op zich komt het sowieso wel beter uit, want ik zit dan nog steeds in een druk eerste trimester.
Mjah, de volgende meet wordt het dan voor mij. Misschien ook een iets exotischere locatie dan ;-).
Veel plezier aan jullie iig.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mja, eerst volgende meet kunnen we ook kort daarna doen ;) (of ervoor) topic kaping! :+

Weet nog wel een leuke duinwandeling. Alleen als we ook enigszins goedkoop willen eten op een sfeervol plekkie moeten we wel gaan voordat de strandtenten in Scheveningen pleite gaan...

Het plekkie is met OV wel te bereiken, maar is wel redelijk omslachtig.. .Voor de geïnteresseerden voor een globale indruk; http://foto.leend3rs.nl/thumbnails.php?album=64
Denk dat ik momenteel wel stukken beter zou schieten... Als ik er nu naar kijk ziet het er allemaal maar matjes uit :+ Anyway, 't gaat om het idee :)

[ Voor 5% gewijzigd door jules op 05-09-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

count me in voor de 8e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

8 Oktober staat in de Agenda van Tukk

Er gaat dus een auto van Woerden naar Zutphen met drie lege plaatsen en een grote kofferbak.

[ Voor 57% gewijzigd door Tukk op 06-09-2005 09:40 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

* ThunderNet zal vrijvragen voor 8oktober :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

ThunderNet schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:44:
* ThunderNet zal vrijvragen voor 8oktober :)
Zeg, hoe gaan wij nou heen dan? Auto of OV? OV, dan moet je me in Groningen ophalen, anders kan ik niet met korting mee, ow ja, moeten we wel na 9 uur weggaan geloof ik? :+

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swa-baldie
Swa-baldie zegt af. Zit 8 oktober in het vliegtuig naar Zuid-Afrika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

WhizzCat schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:48:
[...]

Zeg, hoe gaan wij nou heen dan? Auto of OV? OV, dan moet je me in Groningen ophalen, anders kan ik niet met korting mee, ow ja, moeten we wel na 9 uur weggaan geloof ik? :+
Ik wil bier... dus ov :+
En als ik niet met OV ging, moest ik je alsnog ophalen zeker? ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julius schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:50:
Mja, eerst volgende meet kunnen we ook kort daarna doen ;) (of ervoor) topic kaping! :+

Weet nog wel een leuke duinwandeling. Alleen als we ook enigszins goedkoop willen eten op een sfeervol plekkie moeten we wel gaan voordat de strandtenten in Scheveningen pleite gaan...

Het plekkie is met OV wel te bereiken, maar is wel redelijk omslachtig.. .Voor de geïnteresseerden voor een globale indruk; http://foto.leend3rs.nl/thumbnails.php?album=64
Denk dat ik momenteel wel stukken beter zou schieten... Als ik er nu naar kijk ziet het er allemaal maar matjes uit :+ Anyway, 't gaat om het idee :)
Leuke plaatjes Julius :9

8 oktober is okee :) Zutphen ook :9
Hoe laat in Zutphen Simon? En waar in Zutphen?

@pauluzz, julius: het is een rit van ongeveer 2 uur. Het eerste deel misschien iets langer vanwege de site-seeing tour door de polder :+

@Wolf: Ongeveer een uur later staan we bij jou voor de deur :)
Mits Julius de weg nog weet :9

edit:
grrr@mirc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salient
  • Laatst online: 12-08 14:06

salient

Want omdat ik herhaal

Ben ik ook nog welkom eventueel op 8 oktober in Zutphen? (toch?)
Ik moet overigens komen vanuit Zoetermeer.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:24

janklp

FortyTwo Capital

Ik ben erbij! :) Zutphen is lekker handig te bereiken met ov :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Zutphen, hmm, we zouden 1 uur in Zutphen kunnen beginnen. Eerst het stadshart doorwandelen, fotos maken, etc. en dan rond 6en kunnen eten. Zutphen bij Station lijkt mij een mooie plek, ik geloof dat je achter 't station langer kan parkeren :)

Ssaliant, iedereen is welkom, maar ik moet dan wel die voor avond bespreken voor 't eten :P

[ Voor 18% gewijzigd door simon op 06-09-2005 14:56 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Simon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:55:
Zutphen, hmm, we zouden 1 uur in Zutphen kunnen beginnen. Eerst het stadshart doorwandelen, fotos maken, etc. en dan rond 6en kunnen eten. Zutphen bij Station lijkt mij een mooie plek, ik geloof dat je achter 't station langer kan parkeren :)

Ssaliant, iedereen is welkom, maar ik moet dan wel die voor avond bespreken voor 't eten :P
eten en bier :9
en foto's maken natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

ssalient schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:07:
Ben ik ook nog welkom eventueel op 8 oktober in Zutphen? (toch?)
Ik moet overigens komen vanuit Zoetermeer.
Met de trein of per auto?
* Tukk trekt een denkbeeldige lijn tussen Zoetermeer en Zutphen en ziet Woerden op deze lijn liggen.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:51:
[...]
@pauluzz, julius: het is een rit van ongeveer 2 uur. Het eerste deel misschien iets langer vanwege de site-seeing tour door de polder :+
Staat genoteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salient
  • Laatst online: 12-08 14:06

salient

Want omdat ik herhaal

Tukk schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:06:
[...]

Met de trein of per auto?
* Tukk trekt een denkbeeldige lijn tussen Zoetermeer en Zutphen en ziet Woerden op deze lijn liggen.
Dat zal met de auto worden.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Den Haag, Zoetermeer, Woerden :+

Den Haag, Leiden, Hilversum...

Ik voel er eigenlijk weinig voor om weer net als de vorige keer te gaan switchen van auto omdat het voor mij beter op de weg lag. Bovendien vraag ik me af wat op dit moment korter is. Maar mochten mensen toch nog aandringen op een rit bij RCy2k in de auto, zal ik nog es achter op m'n hoofd krabben. Mensen moeten immers wel de route naar Wolfensteijn weten :D

RCy2k, had jij nu een cd speler in je auto? Wellicht kunnen we alvast wat muziek afspreken om mee te nemen? :+
WhizzCat schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:48:
[...]

Uhmz... da's doordeweeks slimpie :9. In het weekend maakt dat niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/ zutphen, dat is wel heeeel oke :) De kade is aan te bevelen en er zijn erg leuke poortjes en straatjes. Ik ga eerst nog eens denken hoe het met het vervoer moet. Trein is zeker ook een optie. Misschien is het wel zo mooi weer dat ik ga fietsen. Hoewel dat wel wat kilometertjes zijn :x Oja, voor de organisator, ik ben wel streng vegetarisch. Heb je al gekeken waar je wilt eten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:20:
\o/ zutphen, dat is wel heeeel oke :) De kade is aan te bevelen en er zijn erg leuke poortjes en straatjes. Ik ga eerst nog eens denken hoe het met het vervoer moet. Trein is zeker ook een optie. Misschien is het wel zo mooi weer dat ik ga fietsen. Hoewel dat wel wat kilometertjes zijn :x Oja, voor de organisator, ik ben wel streng vegetarisch. Heb je al gekeken waar je wilt eten?
Nou, er zijn verschillende mogelijkheden, 1 ervan is een alternatieve gezellige mogelijkheid, eten bij het koffiehuis/volkshuis: http://www.volkshuis.nl/index.htm dat is vrij betaalbaar, erg gezellig en ik weet wel bijna zeker dat vegetarisch ook te regelen is :) Verder zijn er goede eettenten in Zutphen en terrassjes, dus ik zal dat binnenkort uit gaan zoeken, en als we een keuze hebben gemaakt ook reserveren :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Als we maar een groot stuk vlees met een goede pot bier kunnen bestellen :) Heb er wel zin in, ben weleens naar een Mtb meeting geweest maar dit is toch weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:30

fdisk

XBL: fd1sk

Is er eventueel nog plek voor een redelijk nieuwe FG-er die het wel wat lijkt om met hobbygenoten wat te gaan schieten?

Neem ook een auto mee en kan eventueel uit midden Nederland (omg. Amersfoort, kom zelf uit Zeewolde) mensen mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
fdisk schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:51:
Is er eventueel nog plek voor een redelijk nieuwe FG-er die het wel wat lijkt om met hobbygenoten wat te gaan schieten?

Neem ook een auto mee en kan eventueel uit midden Nederland (omg. Amersfoort, kom zelf uit Zeewolde) mensen mee nemen.
kom vooral.

Hmm, ik weet niet of ze bier schenken in volkshuis, we kunnen voor bier ook terrasje pikken..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me checkt website, "Op de menukaart staan diverse lekkere hapjes, lunches en pannenkoeken voor een betaalbare prijs en vers uit eigen keuken. Wilt u een heerlijke warme maaltijd? Dat kan. ’t Volkshuis heeft elke dag een ander menu." Pannenkoeken zijn vega :) Er zit trouwens ook een restaurant gerunt door verstandelijk gehandicapten op de zaadmarkt (dacht dat het daar zo heet). Ik weet alleen de prijzen daar niet van. Ik meen dat er tegenover het station ook nog iets zit, maar dat kan ook alleen een lunchroom zijn. Mja en er zit ook nog een bakker bart in de stad, oja ik weet nog een restaurant, daar verkopen ze wel bier en hebben ze een terrasje :P Mogelijkheden zat in Zutphen hoor. Tip voor gratis parkeren trouwens, maar niet heel veel plek, is bij de hanzehof (=theater) in de buurt. 5 min. lopen van het station. zit op de rand van het centrum in de richting van woonboulevard eijerkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 16:25
Ik heb ook tijd en zin die dag dus ik ga rijden vanuit Den Haag en tot nu toe 1 passagier vanaf Zoetermeer en er kan er nog 1 mee vanaf Den Haag of op de route.
Eigenlijk gewoon max liefst 3 pers in de auto maar 4 zou ook nog lukken al heeft no 4 dan geen lange benen hoop ik.... :P

[ Voor 11% gewijzigd door Triplefox op 06-09-2005 22:42 ]

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Ik heb me aangemeld, Zutphen staat niet echt in de lijst, maar ik geloof dat die lijst niet echt wordt aangehouden ;-)

Mochten er mensen mee willen rijden dan hoor ik dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Titelfix :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Niet online
Triplefox schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:20:
Ik heb ook tijd en zin die dag dus ik ga rijden vanuit Den Haag en tot nu toe 1 passagier vanaf Zoetermeer en er kan er nog 1 mee vanaf Den Haag of op de route.
Eigenlijk gewoon max liefst 3 pers in de auto maar 4 zou ook nog lukken al heeft no 4 dan geen lange benen hoop ik.... :P
misschien da ik dan wel mee wil, moet alleen nog kijken of ik de 8e kan :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
  • Laatst online: 07-12-2024
SHIT !!!

waarom maken jullie nou juist tijdens mijn vakantie plannen voor een nieuwe fotomeet?
Kom ik net trug en zie ik dat er een datum is geprikt, dat ik precies niet kan (al afspraken gemaakt voor het bokbierfestival, dus de smoes is in ieder geval goed :9 )

@julius :: had jij nou ook nog serieuze plannen voor een meet net ervoor / erna? Lokatie ziet er goed uit !

D5200 | Nikkor 80-200 f/2.8 | Nikkor 35-105 f/3.5-4.5 | Sigma 180 f/3.5 MACRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
waneer is het? ik woon nu 16 jaar in zutphen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Ik geloof dat in de topictitel toch wel duidelijk een datum staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
Korakal schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:46:
Ik geloof dat in de topictitel toch wel duidelijk een datum staat :?
oja, sorrie, lees ik net overheen..

enne, het station in zutphen ligt nu helemaal overhoop i.v.m bou zeer grote kelder, je kan je auto er achter op het industrieterein neerzetten, er is voor de walburgkerk ook een parkeerplaats.

Ik was laatst nog bovenop die toren geweest, je hebt daar een zeer mooi uitzicht, mischien een idee om te regelen?

[ Voor 42% gewijzigd door Alsem op 06-09-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ben-walters/concerten/afbld/zutphenwalburgis.jpg
deze toren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

wimD70 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:44:
SHIT !!!

waarom maken jullie nou juist tijdens mijn vakantie plannen voor een nieuwe fotomeet?
Kom ik net trug en zie ik dat er een datum is geprikt, dat ik precies niet kan (al afspraken gemaakt voor het bokbierfestival, dus de smoes is in ieder geval goed :9 )
:9 da's idd ook geen verkeerde meet :)
@julius :: had jij nou ook nog serieuze plannen voor een meet net ervoor / erna? Lokatie ziet er goed uit !
Mja, weet niet of er meer geïnteresseerde peeps zijn? Die keer was tevens de laatste keer dit jaar dat ik er geweest ben. Weet dus niet hoe het er momenteel bij ligt... Dacht uit m'n hoofd dat voor eind september de strandtenten nog staan. Dus voor de geïnteresseerden...
't Weekend van 16-17 september kan ik iig niet.. Blijft er dus weinig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimD70 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:44:
SHIT !!!

Ah... ik miste al iemand :+

Don't worry er komen vast nog zat Foto-meets :9
julius schreef op woensdag 07 september 2005 @ 03:04:
Mja, weet niet of er meer geïnteresseerde peeps zijn? Die keer was tevens de laatste keer dit jaar dat ik er geweest ben. Weet dus niet hoe het er momenteel bij ligt... Dacht uit m'n hoofd dat voor eind september de strandtenten nog staan. Dus voor de geïnteresseerden...
't Weekend van 16-17 september kan ik iig niet.. Blijft er dus weinig over...
Wel geïnteresseerd, maar geen idee of ik tijd heb... in elk geval tot de 18de niet, omdat ik dan op vakantie ben :9
Daarna afhankelijk van wat mijn meerderen besluiten... of ik op cursus mag in SF :9
In dat geval ben ik de rest van de maand september ook afwezig :*)
Weekje cursus... Hopelijk paar daagjes eraan vast plakken... wat leuke plaatjes schieten en genieten van t weer (hopelijk zonder earth-quakes! Al kan dat ook een apart effect hebben op de foto...)
julius schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:47:
Den Haag, Zoetermeer, Woerden :+

Den Haag, Leiden, Hilversum...

Ik voel er eigenlijk weinig voor om weer net als de vorige keer te gaan switchen van auto omdat het voor mij beter op de weg lag. Bovendien vraag ik me af wat op dit moment korter is. Maar mochten mensen toch nog aandringen op een rit bij RCy2k in de auto, zal ik nog es achter op m'n hoofd krabben. Mensen moeten immers wel de route naar Wolfensteijn weten :D

RCy2k, had jij nu een cd speler in je auto? Wellicht kunnen we alvast wat muziek afspreken om mee te nemen? :+
Qua korter maakt dat niet zoveel uit Julius, dus rij gezellig met mij mee! :9
(de anderen hebben reeds vervoer) (Hmmmz... ik zie nog een post vanuit den haag.... triplefox)

Betreffende de CD-speler... euh ja, die zit er nog steeds in... 6-cd-wisselaar :9
Dus als je iets leuks hebt... (hint: meenemen!!!) :p
(ik mail je nog wel ff :) )

@PiN-GUiN : Super dat je mee gaat!!! 8)

@Alsem : weet je nog wat goede parkeer-stekkies in Zutphen? (liefst gratis) :+

@Simon : is 1 uur niet wat laat?
of ben ik te fanatiek? :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Alsem1 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:46:
waneer is het? ik woon nu 16 jaar in zutphen
Kom vooral, het is altijd handig om iemand mee te hebben die Zutphen écht kent :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Okay, 8 oktober, in Zutphen. Ik zal er zijn, maar dat is waarschijnlijk deels omdat RCy2K anders boos wordt dat tie voor niets over Hilversum is gereden :P.

Ik moet er wel even voor zorgen dat ik voor die tijd het rolletje vol schiet wat er nu nog inzit. Zodat ik dan lekker minimaal 36 analoge foto's kan schieten. Mijn digicam neem ik uiteraard ook mee. Maar dat is (zoals de meeste nu wel weten) niet zo'n bijzonder geval ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb ook niet echt een heel bijzondere digicam. Een kodak dx6490 slechts. Maar ik vind het gewoon leuk om foto's te maken en om eens de gezichten achter de camera te zien dus ik ben er gewoon bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 07:51:
Qua korter maakt dat niet zoveel uit Julius, dus rij gezellig met mij mee! :9
(de anderen hebben reeds vervoer) (Hmmmz... ik zie nog een post vanuit den haag.... triplefox)
Duidelijk :) * jules rijd over Leiden, Hilversum richting uhmz... Zutphen :)
Betreffende de CD-speler... euh ja, die zit er nog steeds in... 6-cd-wisselaar :9
Dus als je iets leuks hebt... (hint: meenemen!!!) :p
(ik mail je nog wel ff :) )
Uhmz, dan nu de smaak.. Dance, beetje pop rock, beetje meezing hollandse muziek.. You name it :) :+
@PiN-GUiN : Super dat je mee gaat!!! 8)
Indeed, ben ook benieuwd of Einsteintina! ook nog steeds mee komt of niet...
@Simon : is 1 uur niet wat laat?
of ben ik te fanatiek? :D
Mja, voor diegenen die een stukje moeten reizen is het wellicht toch wel relaxt om ff te lunchen. Aan de andere kant, dat kunnen we natuurlijk ook vooraf doen voordat we om 13.00u afspreken..
Simon schreef op woensdag 07 september 2005 @ 07:52:
[...]

Kom vooral, het is altijd handig om iemand mee te hebben die Zutphen écht kent :)
Volgens bronnen heb ik vernomen dat PiN-GUiN ook een beetje bekend is in Zutphen :+
Wolfensteijn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:57:
Okay, 8 oktober, in Zutphen. Ik zal er zijn, maar dat is waarschijnlijk deels omdat RCy2K anders boos wordt dat tie voor niets over Hilversum is gereden :P.
Anders zal ik ook nog ff achter je aan zitten :P
Ik moet er wel even voor zorgen dat ik voor die tijd het rolletje vol schiet wat er nu nog inzit. Zodat ik dan lekker minimaal 36 analoge foto's kan schieten. Mijn digicam neem ik uiteraard ook mee. Maar dat is (zoals de meeste nu wel weten) niet zo'n bijzonder geval ;).
Mja... het gaat om de foto's, compositie.. Waarmee je het uiteindelijk doet boeit niet zo heel veel. En een D70/300D hebben we de afgelopen keer gemerkt bied ook geen garantie op een goed werkend toestel waarmee je altijd foto's kunt schieten.
Januszjes schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:18:
Ik heb ook niet echt een heel bijzondere digicam. Een kodak dx6490 slechts. Maar ik vind het gewoon leuk om foto's te maken en om eens de gezichten achter de camera te zien dus ik ben er gewoon bij :)
Alleen de meets uit zichzelf al kunnen gezellig zijn. De afgelopen FG meet vond ik wat dat betreft geslaagd :)

[ Voor 10% gewijzigd door jules op 07-09-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan, ik ben zelf een zutphenees. En heb 15 jaar in Lochem gewoond, maar ben nu weer terug bij mijn roots.

De IJssel is erg mooi in de buurt van de woonwijk "De Waarden" je kijkt recht over de uiterwaarden heen, en je kan een heel eind langs het water lopen. Je loopt dan door het gras of over de golfbrekers, zonder hekken of prikkeldraad.

Lekker eten kan je er natuurlijk ook, voor de echte fijnproevers: Het Schultenhues, een michelin-ster-restaurant.

Helaas wordt ik deze maand nog geholpen aan een gescheurd meniscus, waar ik tegen die tijd al 2 weken mee rondloop. Dus ik kan zeker niet meedoen, maar alvast veel plezier gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Da's nou jammer.. iig sterkte! Wellicht kan en wil je wel met ons mee-eten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

julius schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:47:
[...]

Mja... het gaat om de foto's, compositie.. Waarmee je het uiteindelijk doet boeit niet zo heel veel. En een D70/300D hebben we de afgelopen keer gemerkt bied ook geen garantie op een goed werkend toestel waarmee je altijd foto's kunt schieten.
He!
Die van mij is nu wel gemaakt hoor.. ;)

o ja, het was die van jou die toen kapot ging.. :>
Hoe is dat toen afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mja, heb nooit meer echte mankementen meegemaakt.. Behalve op Beatstad zat ie er weer met focussen regelmatig naast. Heb ondertussen wel een paar keer m'n beeldchip moeten schoonmaken... M'n camera huis zit volgens mij vol met stof, dat terwijl Inca hem ook al eens heeft schoongemaakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:51:
Kijk eens aan, ik ben zelf een zutphenees. En heb 15 jaar in Lochem gewoond, maar ben nu weer terug bij mijn roots.

De IJssel is erg mooi in de buurt van de woonwijk "De Waarden" je kijkt recht over de uiterwaarden heen, en je kan een heel eind langs het water lopen. Je loopt dan door het gras of over de golfbrekers, zonder hekken of prikkeldraad.

Lekker eten kan je er natuurlijk ook, voor de echte fijnproevers: Het Schultenhues, een michelin-ster-restaurant.

Helaas wordt ik deze maand nog geholpen aan een gescheurd meniscus, waar ik tegen die tijd al 2 weken mee rondloop. Dus ik kan zeker niet meedoen, maar alvast veel plezier gewenst!
ken je iemand is zutphen die alsem van de achternaam heet? mischien ken ik je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Julius: Welkom aan boord :9
Betreffende de muziek, er zit nu dance (trance) in 2stuks verzamel, Dido en 2 keer Nederlandstalig verzamel. Als je meer wil neem ik mijn extra doos mee... voor nog eens 6 cd's :p
Moet mijn wisselaar tzt denk ik toch ff verplaatsen ivm been-ruimte voor de achterzitters.

Einsteintina? Oeps... ik was dr bijna vergeten... maar die kon toch geen vrij krijgen?
Nou ja, we horen t wel wanneer ze weer eens reageert ;)

@Pauluzzz, Julius & Wolf: Zullen dan maar ook alvast tijd reserveren voor een lunch?
Lijkt me wel handig na zo'n rit. :9
Bij de vorige meet deed de lunch ook ontzettend goed werk!

@Wolf, don't worry ik ga zowiezo ook analoog schieten.
En misschien wil Elite-dead dan nog wat spulletjes lenen...
(Heb nog steeds geen mail gehad)
Mechanisch analoog werkt overigens vrijwel altijd. (Wat voor knoopcellen vreet jouw Asahi? Mijn Minolta (die van de vorige keer!) heeft al 1 batterijwissel (knoopcel) meegemaakt sinds 1982.

Ik zit overigens ook te denken om wat Cokin-filters mee te nemen... 49mm/55mm... Iemand interesse? Effect-filters lijken me niet zo gepast... maar ik hoor wel of iemand t op prijs stelt? :P

@Wolf: hmmmz... }) t is dat ik geen bbq-vleesvork heb... En om die woeste kleuters uit Hilversum op te trommelen om je achter na te zitten... :*)

Hmmmz... heel misschien gaat die in elkaar gekunstelde fish (55mm) wel mee...
voorproefje 1 (brakke afsnijding door brakke afdruk)
voorproefje 2
voorproefje 3

Mankementen? Ehmz... ja... lege batterijtjes! :9
Dat gaat me geheid weer lukken. Ow... vanzelfsprekend gaat er een flitsertje mee. Je weet nooit wat voor onvoorziene omstandigheden er zullen zijn. :X

@Simon: hebben we een slecht-weer-alternatief in Zutphen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Hmm, slecht weer alternatief, phew, goede :X ik zal dat eens gaan uitzoeken :X Maar wij laten ons ook niet door slecht weer hinderen ;) :P

[ Voor 28% gewijzigd door simon op 07-09-2005 19:37 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
Simon schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:36:
Hmm, slecht weer alternatief, phew, goede :X ik zal dat eens gaan uitzoeken :X Maar wij laten ons ook niet door slecht weer hinderen ;) :P
er zijn genoeg plekken om te schuilen in zutphen (of om een joint te roken als het regent :P)
In zutphen valt genoeg te doen, als je maar weet wat je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb al vernomen dat er winkels zijn, niet onwijs boeiende, maar d'r is een dame mee... Dus wellicht zijn mensen aan wat nieuwe kleren toe? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:29
Simon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:16:
[...]

kom vooral.

Hmm, ik weet niet of ze bier schenken in volkshuis, we kunnen voor bier ook terrasje pikken..
Ik weet wel zeker dat ze geen bier schenken in het Volkshuis.

Wat qua fotogravische plek misschien nog wel iets is is de rechtbank. Vanaf de jachthaven / Walburg kerk ben je er zo. 't ligt niet echt op een doorgaande weg, dus je komt er (meestal :)) niet zo vaak. Maar 't is architectonisch wel verantwoord.

Even een kaartje (met dank aan www.map24.nl) met wat andere plekken die jullie zouden kunnen overwegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~baakm/temp/20050907/zutphen.png

A: Station aka bouwval
B: Jachthaven: leuk bootjes kijken. En onderlangs langs de IJssel lopen (richting brug), kan je leuk je camera 5 cm boven het water houden :)
C: Mooi stukje stadsmuur, met een bruggetje enzo
D: IJsselkade. statische gebouwen aan de ene kant, IJssel aan de andere kant, met wat kunstwerken en fontijntje enzo.
E: Voor wat 'natuurfoto's'. Boompjes aan de kade, fontijn in het midden.
F: Walburgkerk: hoogste toren in de torenstad
G: IJsselbrug aka bouwval 2 :) Foto's maken van de geimproviseerde verbodsborden (max. 50km/h, oh, tracktors mogen er niet komen. Oh jee, de brug staat nog steeds op instorten, nou ja, vrachtwagens ook niet meer, etc, allemaal aan 1 paal)
H: Wijnhuistoren
I: Broederenkerk met parkje ervoor (en huis van m'n ouders er tegenover :))
J: St. Janskerk, en drie scholengemeenschappen. Gebouw van het stedelijk is wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

julius schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:19:
Heb al vernomen dat er winkels zijn, niet onwijs boeiende, maar d'r is een dame mee... Dus wellicht zijn mensen aan wat nieuwe kleren toe? ;) :+
Ik heb net een nieuwe Nikon jas gekocht, jij bent gek :+ 8)
CubicQ schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:53:
[...]

Ik weet wel zeker dat ze geen bier schenken in het Volkshuis.

Wat qua fotogravische plek misschien nog wel iets is is de rechtbank. Vanaf de jachthaven / Walburg kerk ben je er zo. 't ligt niet echt op een doorgaande weg, dus je komt er (meestal :)) niet zo vaak. Maar 't is architectonisch wel verantwoord.

Even een kaartje (met dank aan www.map24.nl) met wat andere plekken die jullie zouden kunnen overwegen:

[afbeelding]

A: Station aka bouwval
B: Jachthaven: leuk bootjes kijken. En onderlangs langs de IJssel lopen (richting brug), kan je leuk je camera 5 cm boven het water houden :)
C: Mooi stukje stadsmuur, met een bruggetje enzo
D: IJsselkade. statische gebouwen aan de ene kant, IJssel aan de andere kant, met wat kunstwerken en fontijntje enzo.
E: Voor wat 'natuurfoto's'. Boompjes aan de kade, fontijn in het midden.
F: Walburgkerk: hoogste toren in de torenstad
G: IJsselbrug aka bouwval 2 :) Foto's maken van de geimproviseerde verbodsborden (max. 50km/h, oh, tracktors mogen er niet komen. Oh jee, de brug staat nog steeds op instorten, nou ja, vrachtwagens ook niet meer, etc, allemaal aan 1 paal)
H: Wijnhuistoren
I: Broederenkerk met parkje ervoor (en huis van m'n ouders er tegenover :))
J: St. Janskerk, en drie scholengemeenschappen. Gebouw van het stedelijk is wel mooi.
Ik zie hier wel wat leuke pano's in zitten 8)

[ Voor 72% gewijzigd door WhizzCat op 07-09-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:59:
@Pauluzzz, Julius & Wolf: Zullen dan maar ook alvast tijd reserveren voor een lunch?
Lijkt me ook wel handig ja :)
En dan maar een vertrektijd afspreken bij het centraal station in leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
@Julius: Welkom aan boord :9
Betreffende de muziek, er zit nu dance (trance) in 2stuks verzamel, Dido en 2 keer Nederlandstalig verzamel. Als je meer wil neem ik mijn extra doos mee... voor nog eens 6 cd's :p
Moet mijn wisselaar tzt denk ik toch ff verplaatsen ivm been-ruimte voor de achterzitters.
Ik spreek een veto uit over de dance/trance muziek. Ik kan er opzich naar luisteren, maar de minimaal anderhalf uur in de auto naar Zutphen overleef ik dan niet ;).
Lunch lijkt mij ook uitstekend idee. Hopelijk heb ik dan nog wat stufi/stage vergoeding over, dus hoeft het niet eens meegebracht brood te zijn ;).
@Wolf, don't worry ik ga zowiezo ook analoog schieten.
En misschien wil Elite-dead dan nog wat spulletjes lenen...
(Heb nog steeds geen mail gehad)
Mechanisch analoog werkt overigens vrijwel altijd. (Wat voor knoopcellen vreet jouw Asahi? Mijn Minolta (die van de vorige keer!) heeft al 1 batterijwissel (knoopcel) meegemaakt sinds 1982.
Geen idee wat voor knoopcel het precies is. Staats iets op van AG13. Het is een nieuwe, de oude moest vervangen worden omdat die begon te lekken.

Als jij een aantal rolletjes meeneemt kan ik er eventueel eentje van je gebruiken, mocht ik zelf of tijdens de meeting een rolletje volschieten, of vergeten een lege mee te nemen?. Eventueel wil ik zelfs wel dia gaan proberen, als jij mij duidelijk uit kan leggen wat de voor en de nadelen zijn ;).
Ik zit overigens ook te denken om wat Cokin-filters mee te nemen... 49mm/55mm... Iemand interesse? Effect-filters lijken me niet zo gepast... maar ik hoor wel of iemand t op prijs stelt? :P
Wat zijn dat voor filters?
@Wolf: hmmmz... }) t is dat ik geen bbq-vleesvork heb... En om die woeste kleuters uit Hilversum op te trommelen om je achter na te zitten... :*)
Pfew, ben ik even blij :).
Ow... vanzelfsprekend gaat er een flitsertje mee. Je weet nooit wat voor onvoorziene omstandigheden er zullen zijn. :X
Ik ga van het weekend hier ook even opzoek naar de flitser die op mijn Asahi past. Er is eentje ergens in huis, ik weet alleen niet waar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Ik zal wel wat minolta spul mee nemen... body(s) en wat lenzenspul en flitser(s). Ben op zich redelijk benieuwd naar hoe de AF->MD converter werkt (in de praktijk). Al heb ik hier niet veel MD spul meer liggen geloof ik...

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:09:
Ik spreek een veto uit over de dance/trance muziek. Ik kan er opzich naar luisteren, maar de minimaal anderhalf uur in de auto naar Zutphen overleef ik dan niet ;).
Hmmmz... ik ook niet echt... die zijn voor in de file :p
Julius heeft vast wel iets normaals :*D Of Pauluzzz...
Lunch lijkt mij ook uitstekend idee. Hopelijk heb ik dan nog wat stufi/stage vergoeding over, dus hoeft het niet eens meegebracht brood te zijn ;).
Hmmmz... dat kan ook lekker zijn... kunnen we nog wat "leuke" eet-smakelijk-fotootjes nemen. :p
Geen idee wat voor knoopcel het precies is. Staats iets op van AG13. Het is een nieuwe, de oude moest vervangen worden omdat die begon te lekken.
Kee, ik heb ook geen idee... :p
Als jij een aantal rolletjes meeneemt kan ik er eventueel eentje van je gebruiken, mocht ik zelf of tijdens de meeting een rolletje volschieten, of vergeten een lege mee te nemen?. Eventueel wil ik zelfs wel dia gaan proberen, als jij mij duidelijk uit kan leggen wat de voor en de nadelen zijn ;).
Voordeel de kleurverzadiging is veel mooier (zelfs dan digitaal) :+ (gevaarlijke opmerking)
Nadeel tis scherp of niet... dia's hoor je normaal te projecteren op een slordige 2 meter of meer... dus tsja... ga pas met dia schieten wanneer je echt zeker weet dat je goede foto's maakt :)
Ander nadeel, t afdruk-proces is wat duurder. Ander voordeel, die dingen zijn nog gewoon in 100ASA te krijgen! Heel groot voordeel vind ik.

Ik heb nog wel kleurenfilm liggen hoor, 200ASA 24 shots per film... nou ja... als je je camera kent, kunnen dat dr 27 of 28 worden :9
...400ASA ook wel... en 800ASA voor mijn nog immer werkende Minox.
Alle filmpjes met hogere ASA-waarden zijn zwart-wit, en vrijwel antiek, die test ik wel ergens anders op uit!
Wat zijn dat voor filters?
Facet-filters, ster-filters, halofilters, diffuus-filters (daar had ik er de vorige keer 1 van bij me), sepia (cokin), groen, rood, oranje, paars, geel... Vorm-filters, sfeer-filters, enz.

Ik maak wel een complete lijst voor je wanneer ik terug ben. Hopelijk is dit topic dan nog vindbaar... Anders gewoon lekker old-fashioned over de mail :9
Als je zelf nog een coole vorm kunt bedenken, snij die dan uit een kaartje van karton. (Vierkant 6.6 cm, dikte ca. 1mm iets dikker kan denk ik... niet veel... < 1.5mm) (smiley ofzo)
Ik ga van het weekend hier ook even opzoek naar de flitser die op mijn Asahi past. Er is eentje ergens in huis, ik weet alleen niet waar :).
Hmmmz... zal in de achterbak ook maar een reserve-flitser mikken... Denk dat je dezelfde flitsvoet hebt. Alleen de Dynax AF-serie is op een andere voet overgeschakeld. Ben er nog niet achter waarom... zal wel iets innovatiefs zijn. :+

@Fdisk : laat ff weten waar je aan zit te denken, ik wilde mijn lawaaiige X-700 thuis laten om Neo's oortjes te sparen :9 (en ff met AF te kunnen spelen, ik weet nog niet wat er mee gaat... zie ik die week ervoor wel. Tas is maar klein gelukkig :p )

Ik ga morgen op vakantie, dus t forum zal ff rustig zijn zonder mij... don't panic, I'll be back 8)
Have fun & wees een beetje lief voor elkaar :9

[edit] @julius & pualuzzz: 9.30 op Leiden CS?

Verwijderd

Einsteintina? Oeps... ik was dr bijna vergeten... maar die kon toch geen vrij krijgen?
Nou ja, we horen t wel wanneer ze weer eens reageert ;)
Hmz! Mij zo maar vergeten! Doen we niet weer hoor! :P
Maar goed, ik dacht, laat ik nog maar weer even rond neuzen hier... ik was al helemaal verbaasd dat ik niet wist dat ik in dit topic had gereageerd na de titelfix, maar das gelukkig goed gekomen :+

Het klinkt echt steeds verleidelijker om mee te gaan... maar ik kan echt niet ;( Ik moet werken... dansen... en die maandag alweer naar Praag (oehoe, ook mooie stad voor foto's! :D )... ben verplicht om mee te gaan... heb die reis voor 50 personen geregeld... maar er zijn maar 10 ingeschreven achtig iets... drama dus... maar goed, druk druk druk dus met de studie en de dingetjes er om heen...

Dus... sorry guys! Kleine kans dat ik mee kan... al had ik wel graag gewild! Zutphen is vanaf Enschede namelijk goed te bereiken met het boemeldieseltreintje :)

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:13:
[...]

Hmz! Mij zo maar vergeten! Doen we niet weer hoor! :P
Maar goed, ik dacht, laat ik nog maar weer even rond neuzen hier... ik was al helemaal verbaasd dat ik niet wist dat ik in dit topic had gereageerd na de titelfix, maar das gelukkig goed gekomen :+
Wij mogen jou niet vergeten, maar jij vergeet ons wel? Schaam je :P
Het klinkt echt steeds verleidelijker om mee te gaan...
Was'da nou? "verleidelijker" ? Is het ooit niet leuk geweest dan? :P
.... druk druk druk verhaal...
Mja, als je in de buurt woont hoef je er ook niet de gehele tijd bij aanwezig te zijn :)
Dus... sorry guys! Kleine kans dat ik mee kan... al had ik wel graag gewild! Zutphen is vanaf Enschede namelijk goed te bereiken met het boemeldieseltreintje :)
Daarom, nog meer reden om toch nog beetje fotomeet sfeer mee te pikken :)

Verwijderd

julius schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:40:
Wij mogen jou niet vergeten, maar jij vergeet ons wel? Schaam je :P
tsssk! ik vergeet jullie niet hoor!!! maar mjah.. ik kan toch niet mee... ;(
Was'da nou? "verleidelijker" ? Is het ooit niet leuk geweest dan? :P
wat denk je nou zelf :X
Mja, als je in de buurt woont hoef je er ook niet de gehele tijd bij aanwezig te zijn :)
Het probleem is dat ik dus waarschijnlijk op zaterdag weer in Gouda moet werken... :/
Daarom, nog meer reden om toch nog beetje fotomeet sfeer mee te pikken :)
jaaaaaaa grrr nu weet ik t wel :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:09:
[...]

Hmmmz... ik ook niet echt... die zijn voor in de file :p
Julius heeft vast wel iets normaals :*D Of Pauluzzz...

[...]
Ik vind alle muziek best, zolang het maar niet van die "extreme-schud-jezelf-pijn-in-je-hoofd-hardrock-zooi" is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ik vraag mij af, zou er iemand voor deze dag een kleine fototas te leen hebben voor een SLR met 3 objectieven en een compact cam?

De tas die ik bij de SLR heb is namelijk niet echt ergonomisch, en is dus heel vervelend om langere tijd mee rond te lopen (pijnlijke schouders). Dus als ik tijdelijk een tasje kan lenen daar in Zutphen zou dat voor mij erg prettig zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

* jules heeft verschillende foto tassen :D

Heb nog een formaatje ugly Nikon liggen die waarschijnlijk groot genoeg is :). Type schoudertas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

julius schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:30:
* WhizzCat heeft verschillende foto tassen :D

Heb nog een formaatje ugly Nikon liggen die waarschijnlijk groot genoeg is :). Type schoudertas :)
* WhizzCat neemt nog Lowepro Topload Zoom 2 mee iig

Kan ik altijd zelf ook wel gebruiken als het moet, maar die is iig wel beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/d/3423-3/09090001.JPG

Even overzichtje van waar het dus omgaat :).

[ Voor 10% gewijzigd door Wolfensteijn op 09-09-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een slecht weer plan? iets waar we naar toe kunnen als het water met bakken uit de hemel valt... Tis niet te hopen, maar het is ook maar een vraagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Wolfensteijn schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:32:
[afbeelding]

Past wel in mijn tasje denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:39:
Is er eigenlijk een slecht weer plan? iets waar we naar toe kunnen als het water met bakken uit de hemel valt... Tis niet te hopen, maar het is ook maar een vraagje.
Zou opzich wel handig zijn, aangezien niet alle camera's en lenzen weatherproof zijn :P (ik heb ook geen zin in een body vol water)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Aan de andere kant zijn steden imo op hun mooist als het regent. Krijg je lekker mooie glans op het asfalt, mensen kijken lekker chagerijnig (interessanter dan allemaal blije mensen om te fotograferen :P) En de regendruppels geven ook een leuke sfeer.
Alleen jammer dat het niet zo lekker fotografeert in de regen :+ Om je cam te beschermen zou je 'm op een statief kunnen zetten en een paraplu eraan tapen 8)7
Nee, een alternatief plan is wel een goed idee ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
Thuisblijven? :)
Ik kom er niet uit de buurt, misschien dat de TS een droog plekje in de agenda heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Wolfensteijn schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:32:
[afbeelding]

Volgens mij past er ook nog wel een lunchpakket bij in die Nikon tas van mij :P. Jaren geleden ooit gekregen bij de aanschaf van m'n F65 met 28-80 en 70-300 kit, waarschijnlijk op de groei :9. Mja, ding eigenlijk nooit gebruikt omdat hij toen te groot was voor het spul dat ik had. Kleiner formaatje gekocht dat ik nu sinds kort weer regelmatig gebruik en een groter formaat rugzak (lowepro minitrekker).
We hadden toch al iets bedacht :9. Daarnaast, bij kans op regen neem ik altijd een parapluutje mee. Ik laat me niet zomaar wegjagen... BTW, Een zonnekap dient dan mooi als regenkap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat de beste droogweer optie is. Er zijn zeker plekken om te schuilen, maar een hele dag...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Bowlen is ook leuk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Bowlen kan hier:

Bowling/Partycentrum Golden Tulip Resort Hotel Inntel

Als hier iemand meer binnen activiteiten voor het geval dat uit weet te halen: http://www.vvvzutphen.nl

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het overdag echt beestenweer is kunnen we er altijd nog een avond/nacht van maken. Ik weet niet hoe de vrouwen het uitgaansleven in Zutphen is... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er uberhaubt een uitgaansleven in zutphen? Ik heb er iig nog nooit van gehoord. Zal zelf ook es denken wat er in zutphen (en directe omgeving) te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:16:
is er uberhaubt een uitgaansleven in zutphen? Ik heb er iig nog nooit van gehoord. Zal zelf ook es denken wat er in zutphen (en directe omgeving) te doen is.
in Zutphen? Poeh, ik hoor hier nooit iemand over, er zijn wel café's, maar verder.. ik vind er niets over :X

|>

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Trouwens, is er nog iemand die een 10.5 DX Nikkor meeneemt waarmee ik mag spelen? O+

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:50:
Als het overdag echt beestenweer is kunnen we er altijd nog een avond/nacht van maken. Ik weet niet hoe de vrouwen het uitgaansleven in Zutphen is... :9
Avond wellicht, maar ik wil toch wel optijd richting huis. In die zin, wellicht dat ik 's avonds nog een shoot kan plannen.

Verwijderd

julius schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:07:
[...]

Avond wellicht, maar ik wil toch wel optijd richting huis. In die zin, wellicht dat ik 's avonds nog een shoot kan plannen.
Ik ook, het was ook niet heel serieus bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Is er eigenlijk al een definitieve begintijd?

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Idd, we moeten natuurlijk wel ff beslissen hoe laat we daar beginnen :P Gezien het feit dat er vrij veel mensen een vrij lange reis voor de boeg hebben en het toch op een zaterdag is (uitslapen O+ :+) lijkt het me niet echt tactisch om om 8:30 ofzo te beginnen :P
Iemand met een voorstel? Of anders even een polletje in de startpost gooien met een lijst tijden? :)

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Niet eerder dan een uur of elf though :p

Dan moet ik om half negen weg ofzo, dat is nog wel acceptabel in het weekend :+ Ik zal ThunderNet ook even pollen, die wil vast ook wel een beetje uitslapen nl :p

• simon
rond 12 / 13 uur?

|>

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

WhizzCat schreef op woensdag 14 september 2005 @ 07:30:
Niet eerder dan een uur of elf though :p

Dan moet ik om half negen weg ofzo, dat is nog wel acceptabel in het weekend :+ Ik zal ThunderNet ook even pollen, die wil vast ook wel een beetje uitslapen nl :p
uitslapen ja graag....
ik zit nu op zo'n 50u in de week werkie werkie :P
Die paar uurtjes slaap in de zaterdagochtend en zondagochtend zijn me goud waard :P

• Triplefox
Wat mij betreft 12.00 dan is iedereen dr wel om een uur of 13.00?? :) :)

• Wolfensteijn
Het plan van RCy2K, Julius en ik is dat we om ongeveer 12:00 wel daar zullen zijn, zodat we even tijd hebben om lekker te kunnen lunchen :).

Dus jouw voorstel klinkt goed Triplefox :P.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

wilde net zeggen... Niet al te vroeg, want voor sommigen is het een stukkie reizen en hebben die peeps al geen ochtend...

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

julius schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:58:
wilde net zeggen... Niet al te vroeg, want voor sommigen is het een stukkie reizen en hebben die peeps al geen ochtend...
precies :) :P

Voor mij en whizz wordt het richting 2/3u reizen :)

• simon
Nog 1 ding rest ons te bepalen, waar die avond eten?

|>

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste