Hmmmz... ik ook niet echt... die zijn voor in de file

Julius heeft vast wel iets normaals :*D Of Pauluzzz...
Lunch lijkt mij ook uitstekend idee. Hopelijk heb ik dan nog wat stufi/stage vergoeding over, dus hoeft het niet eens meegebracht brood te zijn

.
Hmmmz... dat kan ook lekker zijn... kunnen we nog wat "leuke" eet-smakelijk-fotootjes nemen.

Geen idee wat voor knoopcel het precies is. Staats iets op van AG13. Het is een nieuwe, de oude moest vervangen worden omdat die begon te lekken.
Kee, ik heb ook geen idee...

Als jij een aantal rolletjes meeneemt kan ik er eventueel eentje van je gebruiken, mocht ik zelf of tijdens de meeting een rolletje volschieten, of vergeten een lege mee te nemen?. Eventueel wil ik zelfs wel dia gaan proberen, als jij mij duidelijk uit kan leggen wat de voor en de nadelen zijn

.
Voordeel de kleurverzadiging is veel mooier (zelfs dan digitaal)

(gevaarlijke opmerking)
Nadeel tis scherp of niet... dia's hoor je normaal te projecteren op een slordige 2 meter of meer... dus tsja... ga pas met dia schieten wanneer je echt zeker weet dat je goede foto's maakt

Ander nadeel, t afdruk-proces is wat duurder. Ander voordeel, die dingen zijn nog gewoon in 100ASA te krijgen! Heel groot voordeel vind ik.
Ik heb nog wel kleurenfilm liggen hoor, 200ASA 24 shots per film... nou ja... als je je camera kent, kunnen dat dr 27 of 28 worden

...400ASA ook wel... en 800ASA voor mijn nog immer werkende Minox.
Alle filmpjes met hogere ASA-waarden zijn zwart-wit, en vrijwel antiek, die test ik wel ergens anders op uit!
Wat zijn dat voor filters?
Facet-filters, ster-filters, halofilters, diffuus-filters (daar had ik er de vorige keer 1 van bij me), sepia (cokin), groen, rood, oranje, paars, geel... Vorm-filters, sfeer-filters, enz.
Ik maak wel een complete lijst voor je wanneer ik terug ben. Hopelijk is dit topic dan nog vindbaar... Anders gewoon lekker old-fashioned over de mail

Als je zelf nog een coole vorm kunt bedenken, snij die dan uit een kaartje van karton. (Vierkant 6.6 cm, dikte ca. 1mm iets dikker kan denk ik... niet veel... < 1.5mm) (smiley ofzo)
Ik ga van het weekend hier ook even opzoek naar de flitser die op mijn Asahi past. Er is eentje ergens in huis, ik weet alleen niet waar

.
Hmmmz... zal in de achterbak ook maar een reserve-flitser mikken... Denk dat je dezelfde flitsvoet hebt. Alleen de Dynax AF-serie is op een andere voet overgeschakeld. Ben er nog niet achter waarom... zal wel iets innovatiefs zijn.
@Fdisk : laat ff weten waar je aan zit te denken, ik wilde mijn lawaaiige X-700 thuis laten om Neo's oortjes te sparen

(en ff met AF te kunnen spelen, ik weet nog niet wat er mee gaat... zie ik die week ervoor wel. Tas is maar klein gelukkig

)
Ik ga morgen op vakantie, dus t forum zal ff rustig zijn zonder mij... don't panic, I'll be back
Have fun & wees een beetje lief voor elkaar
[edit] @julius & pualuzzz: 9.30 op Leiden CS?