Je kan dat bij audio options instellen.. "English voice only"..Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:26:
Ik heb net een dik uur zitten spelen met AA op 2x in plaats van 4x en ik had nauwelijks meer last van haperingenIk ben nu al tijdje die demo aan het spelen en het is hartstikke fun! Denk dat ik snel maar de volledige versie aanschaf
Anyway 1 dingetje vind ik wel wat minder en dat is dat je niet kan verstaan was ze zeggen als je in het MEC team speelt waardoor je de hele tijd moet lezen als er iets gezegt word. Bij het USMC team kan je gwoon verstaan wat ze zeggen en dat is veel handiger en daarmee heeft het USMC team ook meteen een stukje voordeel! Maar voor de rest echt een meesterlijk spel
Het kan een voordeel zijn, maar ook een nadeel imho.. Nadeel in die zin dat je niet meer het verschil hoort tussen vijanden en teamgenoten tijdens gevechten, want het is dan allemaal Engels ongeacht team.. Aan de verschillende talen om me heen kan ik juist horen of het een vijand is of niet (je hoort mensen roepen om medics etc).. Ik heb een tijdje met Engels only gespeeld, maar ben toch weer teruggegaan naar verschillende talen.. Kwestie van wat jezelf het lekkerste vind spelen..