[PC] Battlefield 2 - deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.127 views sinds 30-01-2008

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:26:
Ik heb net een dik uur zitten spelen met AA op 2x in plaats van 4x en ik had nauwelijks meer last van haperingen :*) Ik ben nu al tijdje die demo aan het spelen en het is hartstikke fun! Denk dat ik snel maar de volledige versie aanschaf :) Anyway 1 dingetje vind ik wel wat minder en dat is dat je niet kan verstaan was ze zeggen als je in het MEC team speelt waardoor je de hele tijd moet lezen als er iets gezegt word. Bij het USMC team kan je gwoon verstaan wat ze zeggen en dat is veel handiger en daarmee heeft het USMC team ook meteen een stukje voordeel! Maar voor de rest echt een meesterlijk spel _/-\o_
Je kan dat bij audio options instellen.. "English voice only"..

Het kan een voordeel zijn, maar ook een nadeel imho.. Nadeel in die zin dat je niet meer het verschil hoort tussen vijanden en teamgenoten tijdens gevechten, want het is dan allemaal Engels ongeacht team.. Aan de verschillende talen om me heen kan ik juist horen of het een vijand is of niet (je hoort mensen roepen om medics etc).. Ik heb een tijdje met Engels only gespeeld, maar ben toch weer teruggegaan naar verschillende talen.. Kwestie van wat jezelf het lekkerste vind spelen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:43:
Heb nog een leuke tactiek bedacht. Als je team een basis aan het aanvallen is dan spawen ze meetal in de dichtsbijzijnde basis. Vaak is hierdoor een tekort aan voertuigen om snel naar de vijandelijke basis te komen. Kijk als nou een paar mensen van je team spawen in een andere basis en daar zo'n snel karretje pakke en ff langs de basis rijden die het dichts in de buurt ligt van de vijandelijke basis om wat team maten op te pikken en dan naar de vijandelijke basis gassen, zo word de toevoer van teammembers naar vijandelijke basis behoorlijk bevorderd waardoor het makkelijker is om die basis in te nemen ;)
patent op nemen :O :P

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik heb een korte vraag (en het spijt me als ie al eerder voorbij is gekomen):

Hoe kan het dat ik met hetzelfde account draadloos in circa 10 seconden in het multiplayermenu ben, en bedraad pas na 2-3 minuten |:( . ?

Ik snap er zelf niks van eerlijk gezegd, maar misschien weet 1 van jullie het _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door objectief2 op 25-08-2005 22:05 ]

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

hij bedoeld het goed, en daarom denk ik dat we dit soort opmerkingen moeten respecteren ;)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Inflatable schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:44:
[...]
Je kan dat bij audio options instellen.. "English voice only"..

Het kan een voordeel zijn, maar ook een nadeel imho.. Nadeel in die zin dat je niet meer het verschil hoort tussen vijanden en teamgenoten tijdens gevechten, want het is dan allemaal Engels ongeacht team.. Aan de verschillende talen om me heen kan ik juist horen of het een vijand is of niet (je hoort mensen roepen om medics etc).. Ik heb een tijdje met Engels only gespeeld, maar ben toch weer teruggegaan naar verschillende talen.. Kwestie van wat jezelf het lekkerste vind spelen..
Ik spreek ook geen arabisch, maar heb de engelse stemmen ook niet aan staan. Als ik in een steegje loop en ik hoor om de hoek iemand in het engels om versterking vragen, weet ik dat ik m'n machinegun/knife vast tevoorschijn kan halen ;)

🖥️ | 🚗

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
RMB schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:07:
[...]

hij bedoeld het goed, en daarom denk ik dat we dit soort opmerkingen moeten respecteren ;)
Nou, ik heb er nog steeds het meeste genoegen in om dit ook te doen. Vooral tanks en helicopters wegkapen onder de tegenstanders hun neus is heerlijk om te doen. En het zorgt voor een stuk minder slagkracht aan hun kant! :P

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
objectief2 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:34:
[...]

Nou, ik heb er nog steeds het meeste genoegen in om dit ook te doen. Vooral tanks en helicopters wegkapen onder de tegenstanders hun neus is heerlijk om te doen. En het zorgt voor een stuk minder slagkracht aan hun kant! :P
En precies daarom is het heeeel dom om zo ineens uit je tank of APC te stappen! Ineens heeft de tegenstander er dan een bij! Zelfs al is die bijna stuk. Supply drop aanvragen of een reparatie en, floeps, een tank erbij! 8)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Verwijderd

Viper2k1 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:43:
[...]

En precies daarom is het heeeel dom om zo ineens uit je tank of APC te stappen! Ineens heeft de tegenstander er dan een bij! Zelfs al is die bijna stuk. Supply drop aanvragen of een reparatie en, floeps, een tank erbij! 8)
Deze namiddag nog gezien ... tank om het hoekje, driver eruit met z'n moersleutel en ondertussen tegenstander erin en met tank weg ... Stond ie daar beteuterd met z'n wrench, voor 5 sec. want toen werd ie afgeschoten _/-\o_

Verwijderd

Hielko schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:33:
[...]

Tssss.... gewoon niet doen, en na een tijdje spelen leer je vanzelf wat wat is :D
:D
Ik heb zojuist een nieuwe leermethode voor het middelbaar onderwijs ondekt!!

"Huiswerk voor deze week: elke dag minstens 2 uur met MEC spelen, en veel emotes gebruiken!"

Whaha DAT zou ideaal zijn :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:50:
[...]

Deze namiddag nog gezien ... tank om het hoekje, driver eruit met z'n moersleutel en ondertussen tegenstander erin en met tank weg ... Stond ie daar beteuterd met z'n wrench, voor 5 sec. want toen werd ie afgeschoten _/-\o_
Mhuhaha dat zijn idd de leuke dingen ;) Laatst was het ook weer hillarisch, ik was riffleman en ik lag met mijn machine geweer in single shot mode ergens in de duinen met mij vizier gericht op een vijandelijke basis. Ik knalde iedereen van een behoorlijke afstand neer die de basis uitliep. Tot ze er genoeg van hadden en met jeeps en de hele reutemeteut op mijn af kwamen gescheurd, ik probeerde de dans nog te ontspringen door hard weg te rennen, maar het mocht niet baten :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 23:02 ]

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
ff kort vraagje aan diegene die advanced pistol badge hebben:

Vandaag veel moeite gedaan om de 50 kills ermee te krijgen (7 kills in 1 ronde had ik al, cijfers volgens got3n, zie link in TS) maar ik krijg maar geen badge. Moet je EN 50 kills hebben EN dan in een ronde 7 kills maken? Of is het aantal benodigde kills hoger?? Zit onderhand op 60 kills, schiet niet op zo. Ja, ik schiet wel op tegenstanders hoor :P

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 09:55
Inflatable schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:44:
Aan de verschillende talen om me heen kan ik juist horen of het een vijand is of niet (je hoort mensen roepen om medics etc
Idd :) Ben je net als MEC zijnde een vlag aan het veroveren, hoor ik ineens "Grenade". Nou dan weet ik genoeg! Zo hard mogelijk wegrennen dus ;) Maar das eigenlijk ook wel het enige voordeel, dat je je vijanden herkent.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

Hielko schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:53:
Dat is single channel. Upgraden naar 2GB heeft zeker zin. Bij geheugen werkt het zo; als je te weinig geheugen hebt dan Zakt je snelheid met de hoofdletter Z in. Je kan beter genoeg geheugen hebben dat single channel is, dan te weinig geheugen dat werkt in dual channel met super lage timings en een dikke overklok.

* Hielko heeft trouwens vandaag net 512MB erbij besteld, komt bij mij het totaal op 1,5GB te liggen (in single channel).
ik heb vorige week al 1 gb geheugen besteld, en dan HOPELIJK komt het morgen dan ook echt binnen.. dan draai ik 2 gb 3200 dual channel (4x 512 dezelfde merk etc)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Damn, laat ff weten hoe dat bevalt met 2GB ram! ik heb nu 512 en dat is echt treurig weinig om mee te kunnen gamen, ik wil naar 1GB maar dan meteen 2 reepjes van 1GB er in planten zodat ik dus 2GB heb. Maar dat is niet zo goedkoop, dus vandaar dat dat nog in de overweging ligt.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 22:48

takker

]HuT[ klaassenster

dat baserapen is zo irritant...kunnen ze er niet een no-fly-zone van maken?

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik draai nu 1,5 gb maar is nog te weinig heb me 2e monitor ff aangesloten en mem gebruik is tijdens bf 1,2 gig max tot nu toe gezien ding heeft maar 1,3 in windows max

dus mocht alles inruilen me 1,5 gb en heb 2x 1gb besteld dat is er maandag/dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
[...]

Ik doe het wel altijd, ben bijna altijd engineer als ik tank/apc ga rijden. Ik rij echter wel even een veilig stukje weg van de drukte en tijdens het repairen blijf ik om de tank heen lopen om eventuele tegenstanders te kunnen spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:54:
[...]

ik heb vorige week al 1 gb geheugen besteld, en dan HOPELIJK komt het morgen dan ook echt binnen.. dan draai ik 2 gb 3200 dual channel (4x 512 dezelfde merk etc)
Hoop dat je processor geen Newcastle is ? Indien wel mag je die 4 latjes in dual channel op je buik schrijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:09:
[...]

Hoop dat je processor geen Newcastle is ? Indien wel mag je die 4 latjes in dual channel op je buik schrijven :p
offtopic:
Althon XP :+, daar is toch geen newcastle van :P Heb btw een barton core ;)

Enne ik laat morgen zeker weten of lekkerder loopt.. Mits het geheugen binnenkomt off course 8)7
Hmmz... Ik draai dus maar 1.5 gb geheugen morgen.. aangezien ik slechts 3 banken heb :X GVD, ik meende dat ik er 4 had naja jammer dan.. Dan morgen maar 1.5 gb geheugen..

Enne, dan zet ik iig die 2x512 in nieuwe pc over half jaar.. die wel 4 banken heeft dan :X

[ Voor 28% gewijzigd door R-B op 26-08-2005 00:25 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hielko schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:08:
[...]

Ik doe het wel altijd, ben bijna altijd engineer als ik tank/apc ga rijden. Ik rij echter wel even een veilig stukje weg van de drukte en tijdens het repairen blijf ik om de tank heen lopen om eventuele tegenstanders te kunnen spotten.
Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, en het is mij ook wel eens overkomen. Jammer dat er geen speciale gezichtsuitdrukking is in BF2 van als iemand zo je tank jat. Ben je lekker aan het repairen gaat je tank er ineen vandoor en schiet hij je overhoop.

PS. Nog 110 puntjes tot Corporal!! Een potje van 160 van vanmiddag is helaas niet tot mijn BFHQ doorgedrongen, dan maar morgen promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Hielko schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:57:

.... en ja; voor elke badge staat echt 1000 uur volgens mij. Dus ff nonstop: 6 week per expert badge, heb je 10 badges nodig oid -> letterlijk een jaar non-stop..... alsof er ook maar 1 persoon wereldwijd is die dat ooit gaat halen.
dat vind ik juist realistisch.....het is idd onmogelijk om álle badges te halen binnen een paar jaar....maar in het echt heb je ook geen mensen die goed kunnen scherpschieten, én bommenexpert zijn, én antitankschutter, én voor d'r bij nemen ze nog een cursusje helicopter/straaljagerpiloot :)

anders heeft iedereen na een half jaar alles gehaald........bf1942 is iets van 2.5-3 ?jaar uit....en tot op het laatst best wel populair geweest...als bf2 net zo lang doorgaat, zullen er over een paar jaar misschien enkele mensen zijn wereldwijd die álles hebben (al lijkt me dat sterk als ik sommige vereiste zie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:08:
[...]

Precies, ik ben dus gewoon altijd engineer en je ziet mij dus ook vaker als een idioot om mijn panservoertuig rennen als ik aan het repareren ben.
Verder pik ik in tanks of apc's ook nooit passagiers op. Dit klinkt egoistisch misschien, maar het feit is wel dat mensen hem gewoon stelen terwijl je aan het repareren bent. Gruwelijk irritant vind ik dat. Je pikt ze notabene op, vervolgens moet je wat schade repareren en zij vetrekken gewoon jouw voertuig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:30:
Moet je EN 50 kills hebben EN dan in een ronde 7 kills maken?P
jep
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:28:
[...]
het feit is wel dat mensen hem gewoon stelen terwijl je aan het repareren bent. Gruwelijk irritant vind ik dat. Je pikt ze notabene op, vervolgens moet je wat schade repareren en zij vetrekken gewoon jouw voertuig!
idd...heb er zelfs al meegemaakt die met een jeep volle vaart op je afrijden, en het voertuig zo voor je neus wegjatten... 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Mr. Detonator op 26-08-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik kan merken dat de mensen het pilootje spelen aardig onder de knie beginnen te krijgen. Vandaag opvallend vaak bommetjes op me mooie Abrams tankie :P .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Mr. Detonator schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:28:
[...]

dat vind ik juist realistisch.....het is idd onmogelijk om álle badges te halen binnen een paar jaar....maar in het echt heb je ook geen mensen die goed kunnen scherpschieten, én bommenexpert zijn, én antitankschutter, én voor d'r bij nemen ze nog een cursusje helicopter/straaljagerpiloot :)
Het is meer in de categorie, de meeste medals zijn voor niemand haalbaar. Misschien 1 ofzo: maximaal!

Owja, en niet te vergeten; sommige eisen zijn weer belachelijk laag. Het verschil tussen "Master Sergeant" en "First Sergeant", een rank die je krijgt bij 150.000 punten is een paar zielige basic badges die iedereen zo ongeveer al heeft bij 1000/2000 punten.... Zelfde verhaal bij de 250.000 pnt rank.

[ Voor 24% gewijzigd door Hielko op 26-08-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Laatst online: 23:06

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Aaah Hielko, die fantastische piloot vanmiddag op DjMantri. ;) De map Golf of Oman begint en ik spring voor het eerst van mijn leven in de MEC tweezitter jet, als "bijrijder". Dus terwijl de jet vertrekt kijk ik even naar mijn wapen-opties. Ondertussen blijft de jet op een rolator-snelheid doorrollen totdat we aan het eind van de baan tegen de berg kapotsloegen. Bleef zitten omdat ik eerst dacht dat mijn piloot zo'n irritant ventje/meisje was die per se zijn maatje naast hem/haar wilde hebben. Daarna zag ik pas de naam "Hielko" en die heb ik hier vaker voorbij zien komen :) Even later vroeg hij dan ook vriendelijk of iemand anders wilde piloten. Joystick kapot Hieko? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ray-zor op 26-08-2005 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
het schijnt als je bf2 med/high settings boven 1204 wilt draaien ej minimaal 1,5 gb nodig hebt mijn piek lag op 1,3 gb in bf na 2 map changes

blij dta ik 2 gb gekocht heb:P

dan kan alles wel bijna high met me 6800gt en me 3200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:04:
Damn, laat ff weten hoe dat bevalt met 2GB ram! ik heb nu 512 en dat is echt treurig weinig om mee te kunnen gamen, ik wil naar 1GB maar dan meteen 2 reepjes van 1GB er in planten zodat ik dus 2GB heb. Maar dat is niet zo goedkoop, dus vandaar dat dat nog in de overweging ligt.
2Gig maakte bij mij al een verschil als dag en nacht....en daarvoor had ik 1Gig...dussuh...1+1=...
Ik heb maar een 9600XT maar met dat extra geheugen gaat het een stukkie beter moet ik zeggen. K kan mn details ook wat hoger zetten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:38:
Aaah Hielko, die fantastische piloot vanmiddag op DjMantri. ;) De map Golf of Oman begint en ik spring voor het eerst van mijn leven in de MEC tweezitter jet, als "bijrijder". Dus terwijl de jet vertrekt kijk ik even naar mijn wapen-opties. Ondertussen blijft de jet op een rolator-snelheid doorrollen totdat we aan het eind van de baan tegen de berg kapotsloegen. Bleef zitten omdat ik eerst dacht dat mijn piloot zo'n irritant ventje/meisje was die per se zijn maatje naast hem/haar wilde hebben. Daarna zag ik pas de naam "Hielko" en die heb ik hier vaker voorbij zien komen :) Even later vroeg hij dan ook vriendelijk of iemand anders wilde piloten. Joystick kapot Hieko? ;)
Hielko is van de tanks...duh! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ja klopt mijn pc trekt ook alle games ultra high/high op 1280x1024 alleen bf2 niet want die hd swapt zich eigen de klere met 1 gig mem dus je kan gewoon upgrade dan kunnen alle graphics hoger

goed geheugen is nu eenmaal duur maar voor onder de 150 koop je al 1 gig reepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:56:
[...]

Hielko is van de tanks...duh! :+
Klopt. ik heb niet eens een joy stick :). Overigens lijkt het me sterk dat ik in golf of oman als MEC zijnde de tweezitter gewoon de landingsbaan af liet rollen. Kan toch wel net iets beter vliegen dan dat :P. Ik heb wel beetje gevlogen vandaag, maar dan toch voornamelijk als co-piloot. Ik moet trouwens zeggen, dat ik het wel begin te leren; vliegen met het toetsenbord. Dogfights winnen gaat meestal niet echt soepel, maar als er gebombardeerd moet worden raak ik toch wel es wat zo af en toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Hielko schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:09:
[...]

Klopt. ik heb niet eens een joy stick :). Overigens lijkt het me sterk dat ik in golf of oman als MEC zijnde de tweezitter gewoon de landingsbaan af liet rollen. Kan toch wel net iets beter vliegen dan dat :P. Ik heb wel beetje gevlogen vandaag, maar dan toch voornamelijk als co-piloot. Ik moet trouwens zeggen, dat ik het wel begin te leren; vliegen met het toetsenbord. Dogfights winnen gaat meestal niet echt soepel, maar als er gebombardeerd moet worden raak ik toch wel es wat zo af en toe :P
Hehehe, je hebt geluk dat ik geen sterk ontwikkelde screenshot reflexes heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

[...]

Oh god ja, dat is me zo vaak overkomen. Ik was in BF1942 meestal tanker en dat tank repareren was een zeer tricky bezigheid. Heel vaak ging je dood door een granaat die net eerder gegooid was en hij werd ook regelmatig afgepakt. Ik kon daar altijd wel om lachen, ook erg leuk om zelf te doen :P.
Maar het gebeurde ook met enige regelmaat dat mijn tank gejat werd door een friendly, mijn GoT wat irritant is dat. Dan zou je echt zo graag banrechten willen hebben op zo'n moment :). Dat was altijd ook zo vervelend als je een tweede in je tank had zitten (gelukkig leefde je gunner gemiddeld niet erg lang in Bf1942). Het was altijd weer een gok om dan je tank te repareren. En om vantevoren eerst in de chat in te typen dat ie je tank niet moet jatten is ook weer zoveel werk. Meestal spamde ik gewoon de chat met requesting a pickup en dan gaven ze hem wel terug.
Maar sommigen reden gewoon door en daar sta je dan midden in de woestijn met je moersleutel in je hand :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Jag op 26-08-2005 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heilko zegt: een paar zielige basic badges die iedereen zo ongeveer al heeft bij 1000/2000 punten
maak daar maar 30 a 40 duizend van (tijd vliegt).Jij mist er ook nog één :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:08:
ik draai nu 1,5 gb maar is nog te weinig heb me 2e monitor ff aangesloten en mem gebruik is tijdens bf 1,2 gig max tot nu toe gezien ding heeft maar 1,3 in windows max

dus mocht alles inruilen me 1,5 gb en heb 2x 1gb besteld dat is er maandag/dinsdag
Ja komop zeg. ik heb 512 MB op 1 machine (ja RIMM, ga je niet ff upgraden) en op low detail @ 1024x786 laat ik het spulletje renderen op een Radeon 9800pro (cpu 2ghz) en het draaid prima.
meestal aan het begin heel even "memory managen" wat neer komt op schokken, maar daarna als de swap op zijn plek zit en het gedeelte waar ik in de map zit in het RAM dan gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:26:
Ik heb net een dik uur zitten spelen met AA op 2x in plaats van 4x en ik had nauwelijks meer last van haperingen :*) Ik ben nu al tijdje die demo aan het spelen en het is hartstikke fun! Denk dat ik snel maar de volledige versie aanschaf :) Anyway 1 dingetje vind ik wel wat minder en dat is dat je niet kan verstaan was ze zeggen als je in het MEC team speelt waardoor je de hele tijd moet lezen als er iets gezegt word. Bij het USMC team kan je gwoon verstaan wat ze zeggen en dat is veel handiger en daarmee heeft het USMC team ook meteen een stukje voordeel! Maar voor de rest echt een meesterlijk spel _/-\o_
Gewoon doorspelen op orginele voices, na een tijdje weet je wel wat ze zeggen hoor >:)
Mr. Detonator schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:37:
[...]

jep

[...]

idd...heb er zelfs al meegemaakt die met een jeep volle vaart op je afrijden, en het voertuig zo voor je neus wegjatten... 8)7
Volgens de guide op TotalBF2 was het een total of 60 kills, 1 hour use en 7 kills in one round.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 07:40:
Ja komop zeg. ik heb 512 MB op 1 machine (ja RIMM, ga je niet ff upgraden) en op low detail @ 1024x786 laat ik het spulletje renderen op een Radeon 9800pro (cpu 2ghz) en het draaid prima.
meestal aan het begin heel even "memory managen" wat neer komt op schokken, maar daarna als de swap op zijn plek zit en het gedeelte waar ik in de map zit in het RAM dan gaat het prima.
No offence, maar op een PSP draait het nog prima...

Het hele RAM-verhaal is onderhand wel duidelijk volgens mij 512MB-1GB: soms een hapering en wat langere laadtijden ofzo. 1GB-2GB: optimalere configuraties. Of gaan er nou nog 800 posts komen wie hoeveel geheugen heeft besteld??? :O

offtopic:
De mijne is al lang genoeg zonder al die GTI-praat over RAM, CPU's en overklokte videokaarten

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2005 07:59 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Ben al een tijdje weg geweest van dit topic, maar weet er nou al iemand of de patch vandaag gaat komen? Meen een tijd terug gelezen te hebben dat die vandaag verwacht werd!?
Hopelijk gaat ie nu echt eens komen, kan bijna niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

slash24 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:52:
Ben al een tijdje weg geweest van dit topic, maar weet er nou al iemand of de patch vandaag gaat komen? Meen een tijd terug gelezen te hebben dat die vandaag verwacht werd!?
Nee, nog een tijdje wachten; lees ook de afgelopen 4 pagina's... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

Volgens mij zijn dit helemaal geen vooroordelen. Een vooroordeel is als je niet weet wat de werkelijkheid is, maar aanneemt dat die persoon wel zus-of-zo zal zijn. Uit dat vragenlijstje is gebleken dat die Elektric juist aan heel veel van de vooroordelen beantwoordt. Als je dat naderhand dus nog eens op een rijtje zet, heb je geen vooroordeel, maar een bevestiging daarvan.
Dat is de spijker op zijn kop :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

fsfikke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:49:
Ok, ik zat net op een server waarbij imo wel een belachelijke regel van toepassing was: 'Admins can only be commander' 8)7
Gevolg > niemand durfde commander te zijn :/
Dit soort regels zijn natuurlijk idioot maar ik denk niet dat EA er echt iets tegen moet doen om dit te voorkomen, wanneer ik een server huur vind ik het ook pretig als ik daar mee kan doen wat ik wil (niet per se om oneerlijk punten te krijgen :P )
"Only admins are allowed to be a pilot" (of in die strekking) heb ik ook al gezien op een ranked server. De mensen die in een heli stapten als piloot werden ook doodleuk gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Wat mij dus steeds overkomt is dat ik als iedereen spawned in mashuur city, naar de BH ren, net zoals iedereen. IK kom er dan meestal wel in, maar 9/10x ben ik dan pilot, en zit ie ook in 1x vol zodat ik niet meer snel van plek kan wisselen. :/
Nou ben ik - al zeg ik het zelf - best een OK straaljager piloot. Op een map als operation cleansweep cash/neergeschoten ik meestal 0 of 1 keer...en sta ik bovenaan met kills. Maar een heli is toch ff wat anders. Ik vind het ook een kut gedachte dat als ik crash, dat ik meteen 5 teamkills heb... ik heb wel eens geoefened in een local-server, ook mashuur city. Dat ging prima, hele map door gecrossed, geen 1 crash oid. Maar zodra ik met 5 team mates in mn chopper heb, gaat het zwaar k*t. Ik crash dan gelukkig niet maar echt dicht genoeg bij de vlag kom ik meestal niet lang genoeg om hem te capturen :P

Wat vinden jullie dat ik dan moet doen? Als ik uitstap, stapt er iemand anders in en ben ik mn plek kwijt. Ik weet wel dat de BH ook niet alles is, maar ik vind het wel vet om dr in zitten. Ik zit ook heel vaak bij andere players er in die hem dan meteen in een berg parkeren....dus dan heb ik zo iets van jah...who cares... maar ja. Eigenlijk moet ik gewoon offline vet oefenen maar wie doet dat nou + dan lukt het dus wel :/

Ik vind het overigens echt super uber aso als mensen gaan vliegen terwijl ze het _ECHT_ niet kunnen. Ik bedoel, ik crash hem niet in een berg ofzo...ik kan aleen niet zo goed heel laag vliegen. Maar om nou in te stappen en na 20 sec al weer ter crashen, samen met 5 team mates, vind ik erg aso. of van die n00bs die hem gewoon naast een vlag op de grond parkeren enzo.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door FireFoz op 26-08-2005 09:46 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Spring dan niet in een BH; pak die jeep bij het tankstation en cross naar beneden richting het powerstation... Oftewel; omdat je twijfelt aan je eigen capaciteiten online, zoek je nog wel een vage constructie om in een helikopter te zitten. 8)7

*edit*
Owja, off-line oefenen. Vooral niet doen en dus je online stats verzieken?? Doe het nou maar gewoon; alleen al om goed met een Cobra te vliegen zou ik je 5 uur training aanraden (indien totaal geen eerdere ervaring met heli-spelletjes).

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MAX3400 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:47:
[...]

Nee, Microsoft vindt dat bij 1GB RAM dat je idealiter een swap moet hebben van 1.5GB. Maar als jij gaarne groter wil, kan je natuurlijk instellen op 3072MB (min. en max. size).
Die 1.5 x physical mem regel geldt al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bor de Wollef schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:54:
[...]

Die 1.5 x physical mem regel geldt al lang niet meer.
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;555223

Lees maar eens rustig door... :+

offtopic:
1.5x wordt enkele keren genoemd

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoewel dit offtopic gaat:

"There is no single answer to this question, because it depends on the amount of installed RAM and how much virtual memory that workload requires. If there is no other information available, the normal recommendation of 1.5 times the amount of RAM in the computer is a good place to start. "

Er is dus geen "gouden" regel. 1.5x is alleen een vetrekpunt om (door bv metingen) tot een goede setting te komen.

:o

De juiste instelling is totaal afhankelijk van het gebruik van de pc.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 26-08-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
MAX3400 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:47:
[...]

Spring dan niet in een BH; pak die jeep bij het tankstation en cross naar beneden richting het powerstation... Oftewel; omdat je twijfelt aan je eigen capaciteiten online, zoek je nog wel een vage constructie om in een helikopter te zitten. 8)7

*edit*
Owja, off-line oefenen. Vooral niet doen en dus je online stats verzieken?? Doe het nou maar gewoon; alleen al om goed met een Cobra te vliegen zou ik je 5 uur training aanraden (indien totaal geen eerdere ervaring met heli-spelletjes).
Als gunner of engineer (om te repairen) doe ik mn job prima. Alleen piloot zijnde gaat niet prima. Ik wil best oefenen, maar als ik dan zie hoe 9/10 van mn medespelers net zo n00b zijn als ik 15 jaar geleden, dan krijg ik daar soms m'n twijfels over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
FireFoz schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:44:
Wat mij dus steeds overkomt is dat ik als iedereen spawned in mashuur city, naar de BH ren, net zoals iedereen. IK kom er dan meestal wel in, maar 9/10x ben ik dan pilot, en zit ie ook in 1x vol zodat ik niet meer snel van plek kan wisselen. :/
Vlieg met die chopper weg, parkeer hem ergens waar geen teammates rondlopen, stap uit, wacht totdat iemand de pilootplek overneemt, spring erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

FireFoz schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:01:
[...]

Als gunner of engineer (om te repairen) doe ik mn job prima. Alleen piloot zijnde gaat niet prima. Ik wil best oefenen, maar als ik dan zie hoe 9/10 van mn medespelers net zo n00b zijn als ik 15 jaar geleden, dan krijg ik daar soms m'n twijfels over :/
Piloten zijn ook nodig, ofening baart kunst.

[ Voor 50% gewijzigd door Falcon2107 op 26-08-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
gewoon heel iets later instappen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:47:
[...]

Nee, Microsoft vindt dat bij 1GB RAM dat je idealiter een swap moet hebben van 1.5GB. Maar als jij gaarne groter wil, kan je natuurlijk instellen op 3072MB (min. en max. size).
Nogmaals (Je hebt het nog niet goed begrepen geloof ik), kan je ook prima 4GB min en max doen :)
MAX3400 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:57:
[...]

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;555223

Lees maar eens rustig door... :+

offtopic:
1.5x wordt enkele keren genoemd
Lees jij eerst maar eens wat door over het hoe en wat van pagefiles voordat je comments op Bor de Wollef geeft, hij heeft namelijk wel degelijk gelijk.

//EDIT:
En zoals ik al zei, als jij een pagefile wilt van 10GB, is dat helemaal geen probleem :)

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 26-08-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Bor & FnF:

Heerlijk die kortizchtigheid. Zolang je geen XP64, Windows 2003x64 of Vista draait, kan je systeem niet meer dan 4GB (32 bits kernel = 2^32 bytes = 4GB) aanspreken. Dat is de optelsom van je RAM + Pagefile. Tuurlijk kan je een RAID0 van 2TB als Pagefile definieren maar daarmee verpest je alleen maar HDD-ruimte en verder ook niet.

Ik heb nooit gezegd dat je 1.5x je RAM moet definieren maar dat Microsoft dat als idealiter ziet en (wat Bor ook aangeeft) een mooi startpunt is om mee te beginnen/meten.

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

slash24 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:52:
Oktober :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geheugen helpt idd ook, maar de Pagefile is ook erg belangrijk!

ik heb: 9600XT, XP2600@2800, 1GB mem, vooral de videokaart komt te kort, maar ik speel het spel nu op 1024x786, alles medium, 2xAA, 100% zicht. en dat draait toch wel goed.

ik heb wel mijn pagefile van 1024mb op 3072mb gezet en dat gaf toch een groterte boost dan ik verwachte.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Juggernaut schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:36:
[...]

gewoon heel iets later instappen :Y)
nou meestal stap ik dus in, zit ik meteen achter die knuppel, en is de BH ook vol. als ik dan uitstap stapt dr wel iemand anders in en dan is het dus opgestaan plaatsje vergaan B)
Maargoed ik ga zo nog wel ff oefenen dan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond weer even gespeeld op DJ's server. Tjonge jonge zeg hoe later het werd hoe meer er geklaagd werd, dan weer ongelijke teams, dan weer baserapen, Campen. tjonge Campen doe je met een tent en niet in BF2. Ik ben het (naar mijn mening) nog niet tegen gekomen in BF2.
Mij hoor je niet klagen, ook niet als ik in het verliezende team zit.
Het enigste waar ik over klaag is mezelf, dat ik soms ook in BF2 mijn dag niet heb. Maar das gewoon "Sjit happens". Het mag toch geen probleem zijn dat als je iemand 4 keer achter elkaar killed dat je dan een camper word genoemd of lamer? Hoort naar mijn idee gewoon bij het spel.
Tja en wordt je chopper gejat , jammer dan , dan had je maar moeten opletten.. vind ik dan.

en alweer just 2 cents ( tjonge ben aan het sparen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:49:
Gisteravond weer even gespeeld op DJ's server. Tjonge jonge zeg hoe later het werd hoe meer er geklaagd werd, dan weer ongelijke teams, dan weer baserapen, Campen. tjonge Campen doe je met een tent en niet in BF2. Ik ben het (naar mijn mening) nog niet tegen gekomen in BF2.
Het enigste waar ik over klaag is mezelf, dat ik soms ook in BF2 mijn dag niet heb. Maar das gewoon "Sjit happens". Het mag toch geen probleem zijn dat als je iemand 4 keer achter elkaar killed dat je dan een camper word genoemd of lamer? Hoort naar mijn idee gewoon bij het spel.
Tja en wordt je chopper gejat , jammer dan , dan had je maar moeten opletten.. vind ik dan.

Als je rond gaat rennen wordt je toch alleen maar:
- kapot geschoten door een tank
- .. of door een apc
- gezien door een chopper of vliegtuig
- gezien door een schietgrage supply-kerel
- danwel sniper

Beetje stilzitten is juist tactiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:49:

Ook leuk, als je dan tegen die klagende mensen zegt dat ze dan maar op een andere server moeten spelen ze nog harder beginnen te zeuren. Beetje meten met 2 maten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58
Chaoss schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:42:
Geheugen helpt idd ook, maar de Pagefile is ook erg belangrijk!

ik heb: 9600XT, XP2600@2800, 1GB mem, vooral de videokaart komt te kort, maar ik speel het spel nu op 1024x786, alles medium, 2xAA, 100% zicht. en dat draait toch wel goed.

ik heb wel mijn pagefile van 1024mb op 3072mb gezet en dat gaf toch een groterte boost dan ik verwachte.
Dan doe ik het met mijn XP2100+ met 1 GB (dual) en een FX 5900XT ook niet slecht.
Heb in BF2 alles op Med. staan (1024.768), met een swapfile die vast staat op 1,5 Gb. Wat ik wel heb gedaan is de account in XP waar ik mijn games op speel, alle eyecandy van XP uitgezet, virusscanner staat tijdens het spelen uit en een aantal services van XP staan disabled. Op deze manier heb ik geen enkel probleem met beelden die schokken e.d. B)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Het enige waar ik me steeds meer aan stoor zijn die noobs die hun jets in je Blackhawk parkeren. Ben je net lekker vlaggen aan het pakken en met je flares aan het strooien, komt er weer zo'n noob die je niet normaal kan raken, en zijn jet maar in je heli dropt :X Het zijn toch geen Japanners :/
Ik heb eindelijk weer mijn 9800Pro terug van RMA. Speelt toch weer een stuk beter dan een 9200...

[ Voor 17% gewijzigd door Ebayzo op 26-08-2005 11:07 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:59:
[...]

Volgensmij is dat toch de bedoeling van het spel, het heet toch geen Quake 3 Arena of zo.
Snappe sommige mensen dus echt niet he van BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MAX3400 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:41:
@Bor & FnF:

Heerlijk die kortizchtigheid. Zolang je geen XP64, Windows 2003x64 of Vista draait, kan je systeem niet meer dan 4GB (32 bits kernel = 2^32 bytes = 4GB) aanspreken. Dat is de optelsom van je RAM + Pagefile. Tuurlijk kan je een RAID0 van 2TB als Pagefile definieren maar daarmee verpest je alleen maar HDD-ruimte en verder ook niet.

Ik heb nooit gezegd dat je 1.5x je RAM moet definieren maar dat Microsoft dat als idealiter ziet en (wat Bor ook aangeeft) een mooi startpunt is om mee te beginnen/meten.
Het is niet wat Microsoft als idealiter ziet maar wat volgens microsoft een goed begin punt is.Dat is totaal iets anders. Niets kortzichtig dus maar gewoon feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ebayzo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:06:
Het enige waar ik me steeds meer aan stoor zijn die noobs die hun jets in je Blackhawk parkeren. Ben je net lekker vlaggen aan het pakken en met je flares aan het strooien, komt er weer zo'n noob die je niet normaal kan raken, en zijn jet maar in je heli dropt :X Het zijn toch geen Japanners :/
Ik heb eindelijk weer mijn 9800Pro terug van RMA. Speelt toch weer een stuk beter dan een 9200...
Als je vlaggen mag cappen met helicopters mag je ook best je straaljager erin parkeren :)

Vind het zelf ook nogal storend om telkens door kamikaze piloten gekillt te worden.

Wat wel erg leuk is zijn de gasten die langzaam aan komen vliegen met hun straaljager om jou in je gevechtshelikopter beter te raken.
Als ik dan alleen in een helikopter zit switch ik naar TV guided missels en schiet ik de wegvliegende straaljager daarmee in z'n kont. Zijn ze altijd erg verrast.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DaMorpheus schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:59:
[...]
Man o man wat ben ik het daar mee eens.. gisteravond wel zo heel erg mooi in Dragon Valley: ik zal als AT bij een basis te wachten, want vlakbij zat een enemy base dus ik denk "die komen zo". En ja hoor, ik hoor een jeepie aan komen rossen. Recht op me af, die dachten Ah die gaan we effe platrijden. Totdat GurbY{nl} kalm de AT missile op zijn schouder legde, richtte en afdrukte. Peng. 6 punten. Op 5 meter voor me uitelkaar geklapt. Dank u!

Heerlijk, zo wat campen op een base totdat ze je komen "pwnen". Not. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door GurbY{nl} op 26-08-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:09:
[...]

Volgensmij is dat toch de bedoeling van het spel, het heet toch geen Quake 3 Arena of zo.
Snappe sommige mensen dus echt niet he van BF2
Ach ja, daarintegen is het nog steeds wel een arcade game he. Iedereen speelt zoals hij zelf wil natuurlijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 26-08-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

THW Arie schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:11:
[...]

Als je vlaggen mag cappen met helicopters mag je ook best je straaljager erin parkeren :)

Vind het zelf ook nogal storend om telkens door kamikaze piloten gekillt te worden.

Wat wel erg leuk is zijn de gasten die langzaam aan komen vliegen met hun straaljager om jou in je gevechtshelikopter beter te raken.
Als ik dan alleen in een helikopter zit switch ik naar TV guided missels en schiet ik de wegvliegende straaljager daarmee in z'n kont. Zijn ze altijd erg verrast.
Snap het probleem niet van vlaggen cappen met een Blackhawk. Één schot met een tank en het ruim is leeg, en dan nog een schot en dag dag Blackhawk. Je bent harstikke kwetsbaar in zo'n ding... Maar suicide acties met jet's zijn gewoon lame...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:23
Ebayzo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:18:
[...]
Snap het probleem niet van vlaggen cappen met een Blackhawk. Één schot met een tank en het ruim is leeg, en dan nog een schot en dag dag Blackhawk. Je bent harstikke kwetsbaar in zo'n ding... Maar suicide acties met jet's zijn gewoon lame...
Ik vind het heerlijk om op jacht te gaan als antitank naar BH's, wel irritant is als je ze al half verrot hebt geschoten iemand anders het laatste stukje doet :(

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

JorisdeKloris schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:22:
[...]

Ik vind het heerlijk om op jacht te gaan als antitank naar BH's, wel irritant is als je ze al half verrot hebt geschoten iemand anders het laatste stukje doet :(
Ja inderdaad...als je bij een vlag verscholen zit gooi je zo een AT in het ruim. Meestal vliegen ze dan wel weg...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Dat vliegen is inderdaad oefenen oefenen en oefenen. Heb nu flink wat uurtjes single player (create lan) gespeelt; telkens weer in de div. heli's en vliegtuigen en het begint te wennen. Heli's doe ik nog steeds muis/keyboard met de allerhoogste gevoeligheid en dat gaat top, vliegtuigen nog steeds met de joystick. Andersom lukt me totaal niet (terwijl ik in b.v. fs2004 met alles kan vliegen én landen; bovendien IRL 2 brevetten heb, maar dit terzijde..)

En wat nog een van de allergrootste ergernissen is, om die nog maar eens aan te zwengelen: ergens crashed een heli. Ik sta toevallig bij het spawnpunt van die heli (net zelf gerespawned..) dus op het moment dat ik aan kom lopen floept daar een heli op het platform. Ik erheen, en op hetzelfde moment respawnen twee mennekes die op de heli afstormen. Ik zat er nét als tweede in (dus als gunner), begint die piloot "get out get out get out" (x30) terwijl de ander buiten de heli staat te springen en af en toe te vuren. Daar wordt ik zoooooooo ongelofelijk flauw van, van die lui die denken dat het spul alleen van hen is en anderen niet toelaten. Bah. Ben per ogenblikkelijk van die server afgestapt (ondanks een lekker potje en al een zilveren medallie derbij) maar op zo'n moment wil ik graag tussen de kinderen weg en een volwassen server zoeken.

*zo, dat lucht op*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik speel de laatste tijd veel met m'n M95, het is me inmiddels al diverse malen gelukt de piloot uit de Cobra te schieten, en ik weet ook regelmatig mannetjes uit de BH te schieten, dat geeft een lekker gevoel, piloot uit BH lukt me nog steeds niet, maar oefening baart kunst :)

Laatst ook tot 2x toe een BH het laatste zetje kunnen geven met de M95 ziet er wel appart uit, 5 kills in één schot met een M95.
Ja goed iemand anders had hem al gaar geschoten, maar het gaat er uiteindelijk om dat ie snel kapot is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Aaaahh, BH knallen, altijd leuk. Gisteren een bijna volle (5 man) uit de lucht geschoten (met tank) na een minuutje spelen. Als een raketje omhoog in de scorelijst :D
Regelmatig dat ik er met de supportgun er een stuk of wat uitschiet als ze langskomen.

Tip: probeer op een berg te liggen/hoog gebouw. Meestal checken de gunners alleen de grond -> kun jij lekker raggen op de bemanning.
Tip2: grenade launcher van assault is erg sterk! Een goed schot en er vliegen 3-4 man uit.

Ook leuk: een piloot had zn BH ergens op een heuvel/berg achter een spawn neergezet om eens lekker te gaan baserapen. Mij killde ie een keer, ik spawnde weer, ff stukkie omgelopen, bergje op en BH van achter benaderd. Stonden ze met zn 3-en in een rij, plus nog 2 in de BH (een gunner, een er naast). Mn support gun tevoorschijn getoverd, liggen en raggen. Hoppaaa, 5 kills en een BH erbij! Dat typte ik ook in de chat.... Vonden ze niet leuk :P ik wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
gyedema schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:30:
Dat vliegen is inderdaad oefenen oefenen en oefenen. Heb nu flink wat uurtjes single player (create lan) gespeelt; telkens weer in de div. heli's en vliegtuigen en het begint te wennen. Heli's doe ik nog steeds muis/keyboard met de allerhoogste gevoeligheid en dat gaat top, vliegtuigen nog steeds met de joystick. Andersom lukt me totaal niet (terwijl ik in b.v. fs2004 met alles kan vliegen én landen; bovendien IRL 2 brevetten heb, maar dit terzijde..)

En wat nog een van de allergrootste ergernissen is, om die nog maar eens aan te zwengelen: ergens crashed een heli. Ik sta toevallig bij het spawnpunt van die heli (net zelf gerespawned..) dus op het moment dat ik aan kom lopen floept daar een heli op het platform. Ik erheen, en op hetzelfde moment respawnen twee mennekes die op de heli afstormen. Ik zat er nét als tweede in (dus als gunner), begint die piloot "get out get out get out" (x30) terwijl de ander buiten de heli staat te springen en af en toe te vuren. Daar wordt ik zoooooooo ongelofelijk flauw van, van die lui die denken dat het spul alleen van hen is en anderen niet toelaten. Bah. Ben per ogenblikkelijk van die server afgestapt (ondanks een lekker potje en al een zilveren medallie derbij) maar op zo'n moment wil ik graag tussen de kinderen weg en een volwassen server zoeken.

*zo, dat lucht op*
Ik vind dat ook altijd erg irritant. Maar laatst had ik het ff vanaf de andere kant mee gemaakt. Ik en een andere player waarmee ik al een aantal rondes samen speelde in een team, waren flink aan het 0wnen op operation cleansweap in de F-15. Hij was mijn gunner. Op een gegeven moment toch gecrashed, dus wij respawnen. Stapt er iemand anders in als gunnen, en mijn team-mate kon er dus niet meer in. Op zo'n moment heb je ook zo iets van "get out", omdat je net zo lekker gaat met z'n 2en en goed aan het samenwerken bent... dan is het erg jammer om dat op te moeten geven

Ik had laatst trouwens echt een aso gast op een server :X
Was map Sharqi Peninsula. Ik was MEC, en sta bij die heli spawnpoint te wachten (was net gecrashed), samen met een andere gast die pilot was. Komt er een andere MEC gast aanlopen...schiet die gast die er al stond (pilot) die gast neer...wacht ie nog ff...staat die heli er, gaat ie snel naar die gast toe om hem te reviven en stapt ie snel weer in :o
Als je gerevided wordt lig je op de grond en kan je niet snel genoeg instappen. Dat is best wel een lame actie |:( Dr na nog wel lekker gevlogen met die gast, maar het was wel triest eik....had eik uit protest uit moeten stappen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

gyedema schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:30:
Andersom lukt me totaal niet (terwijl ik in b.v. fs2004 met alles kan vliegen én landen; bovendien IRL 2 brevetten heb, maar dit terzijde..)
het vliegen is ook niet echt realistisch gemaakt maar meer zodat veel mensen er mee overweg kunnen. Het blijft arcade he, geen simulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik had er daarneteentje die mij hielp om mijn JSF op te blazen met C4. Terwijl ik er in zat. Fijne vent.

Ik stap in, ik vlieg weg, feet dry en boem!
Bor de Wollef schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:52:
[...]

het vliegen is ook niet echt realistisch gemaakt maar meer zodat veel mensen er mee overweg kunnen. Het blijft arcade he, geen simulatie.
Er zijn idd een hoop dingen die van mij het vliegen, wel iets realisischer mogen maken.

[ Voor 55% gewijzigd door Falcon2107 op 26-08-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG... Ik spawnde bij mijn squad leader, we werden beschoten dus ik gooide een rookgranaat tegen hem zodat hij kan vluchten in het rook. Maar op eens kreeg ik een teamkill :/ Door alleen een rookgranaat tegen hem te gooien wtf is dat voor een bug :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:05:
OMG... Ik spawnde bij mijn squad leader, we werden beschoten dus ik gooide een rookgranaat tegen hem zodat hij kan vluchten in het rook. Maar op eens kreeg ik een teamkill :/ Door alleen een rookgranaat tegen hem te gooien wtf is dat voor een bug :? :X
Echt vreemde dingen gebeuren er soms. Ik krijg soms een teamkill terwijl ik die persoon niet eens heb geraakt. Het gebeurt ook weleens dat ik gedood wordt door een munitiekratje ook best vaag. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:31:
[...]

Je kan btw nog wel 5 weken wachten op die patch, dat komt omdat ze nu nog aan nieuwe features aan het werken (enkele zeer leuke clanspecifieke features). Ook komt samen met de patch nog een enorme verandering voor alle BF2 spelers, maar die verandering staat in principe los van de patch (je hoeft er dus ook niks voor te installeren/veranderen).

Ik weet dat het een beetje mysterieus klinkt, maar de mensen van Dice hebben me die info gegeven onder voorwaarde dat we dit enorme nieuws nog niet naar buiten brachten :'(
ik ben nieuwschierig :) is t misschien dat ook niet orgineele mappen rankt kunnen zijn/worden ?

je hoeft aleen ja of nee te zeggen DaMorpheus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
weet je wat ik had :D Ik spawnde ook naast mn squad-leader (Gelebanaan.nl :+) @ map Sharqi Peninsula. Hij lag net een beetje daar links op die map bij die brug....en afgrond. Dr loopt daar zon weg naar de onderste bassis van MEC. Daar dus. Dus ik spawn naast hem, aan de andere kant van de vangrail, en donder dus meteen het "ravijn" in -> dood. OMG :X -2 natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:05:
Iets tegen iemand aangooien geeft ook damage toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Jag schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:36:

Oh god ja, dat is me zo vaak overkomen. Ik was in BF1942 meestal tanker en dat tank repareren was een zeer tricky bezigheid. Heel vaak ging je dood door een granaat die net eerder gegooid was en hij werd ook regelmatig afgepakt. Ik kon daar altijd wel om lachen, ook erg leuk om zelf te doen :P.
De laatste tijd zie je steeds vaker dat de tankdriver ff uitstapt om de tank te maken. Als ik dat zie dan drop ik ff van een afstand een granaat uit me M203 die kant op, die gozer zit daarna dan waarschijnlijk verbouwereerd naar z'n scherm te kijken en hoort z'n tank dan ook nog wegrijden :D
gyedema schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:12:

Man o man wat ben ik het daar mee eens.. gisteravond wel zo heel erg mooi in Dragon Valley: ik zal als AT bij een basis te wachten, want vlakbij zat een enemy base dus ik denk "die komen zo". En ja hoor, ik hoor een jeepie aan komen rossen. Recht op me af, die dachten Ah die gaan we effe platrijden. Totdat GurbY{nl} kalm de AT missile op zijn schouder legde, richtte en afdrukte. Peng. 6 punten. Op 5 meter voor me uitelkaar geklapt. Dank u!
Dat is idd de manier, gewoon blijven staan, wachten, wachten, en dan op het allerlaatste moment schieten, de jeep zal ontploffen en vlak voor je tot stilstand komen. Wel een beetje omlaag mikken. Heb zelf namelijk al een paar keer gehad dat die door de voorruit ging zonder iets te raken. Dan is het dus een easy kill voor die jeepbestuurder.

@FireFoz: ROFL 8)7

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:29:
[...]

Nope.

Wat erg verrot is, ik kan geen screenshots maken. Dan crasht mijn pc en herstart ie, soms een blauwe schermen. Al een paar keer had ik grappige dingen gezien, maar ik kon dan geen screenshots maken. Ehmz.. een keer proberen met fraps dan maar.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:04:
doen is echt de moeite . ik ben van 1 gig naar 2 gig gegaan loopt echt veel beter geen stoteringen en meestal als 1e in t level >:) + aa omhoog

3500 + @ 4000 +
2gig dc
ati 800pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Ik heb alles op high staan met een 6800gt, 4gig, Amd Athlon 64 3800+ :) alleen lukt mij het niet om het op 4x te laten staan :P dan maar 2x :P

[ Voor 9% gewijzigd door OfferedPoet op 26-08-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zouden ze bij volgende versie ook wat aan mogen doen :). Tanks en APC ed is hetzelfde ben jij die dingen aan het slopen, maar de laatste raket van iemand anders.... en no kills. Bij soldaten krijg je ook gewoon kill assist dus dat zou hier ook best kunnen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:20

flessuh

Set sail for fail!

Gister ook weer n paar van die lamers......
ik zag n0rp op het heliplatform staan in Sharqi...de heli was nog niet neer....

Heli komt aanvliegen voor repair....n0rp schiet (als grapje volgens mij) een paar kogels achter de chopper aan...Chopper draait om en vuurt n salvo raketten op ons af.n0rp dood.
n0rp respawned.....heli blijft op ons schieten...ik als AT wacht nog af......n0rp haalt heli neer (hoe precies zag k niet) gasten pissed natuurlijk...

wij blijven wachten op platform.....gasten komen er aan....schieten n0rp neer....2e gast revived hem weer...1e gast schiet hem weer neer....enz,enz enz......ik help n0rp door het 1e gastje af te schieten.......gast respawned weer....beginnen ze met mij.....heli spawned...n0rp vliegt weg....laat mij achter.....uiteindelijk...met n score van -26 waren die lui weg...ik dikke strafpunten door n paar van die lamers :r dit soort lui moeten ze onmiddelijk bannen via hun key......van de account server..

had btw later in mastuur 2x de black hawk in 1 schot neer......toch altijd handig als de piloot besluit de heli stil te laten hangen (en dit ook kan) terwijl ik als AT onder de heli spawn >:)

[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 26-08-2005 12:53 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

Daar zouden ze bij volgende versie ook wat aan mogen doen :). Tanks en APC ed is hetzelfde ben jij die dingen aan het slopen, maar de laatste raket van iemand anders.... en no kills. Bij soldaten krijg je ook gewoon kill assist dus dat zou hier ook best kunnen imho.
Damn, dat had ik ook :( zo'n gast wachtte de hele tijd naast mij totdat ik een rocket naar een vijandige tank schoot :( ja....toen schoot hij , en dat was 3 x achter elkaar gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

Bij tanks krijg je ze ook, alleen je moet wel 50% damage hebben gedaan om hem te krijgen. Als je met meerdere mensen zo'n tank aan het slopen bent doet waarschijnlijk niemand 50% damage, en krijgt alleen de persoon die de daadwerkelijke kill maakt de punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
FireFoz schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:44:

knip knip
Ik vind het overigens echt super uber aso als mensen gaan vliegen terwijl ze het _ECHT_ niet kunnen. Ik bedoel, ik crash hem niet in een berg ofzo...ik kan aleen niet zo goed heel laag vliegen. Maar om nou in te stappen en na 20 sec al weer ter crashen, samen met 5 team mates, vind ik erg aso. of van die n00bs die hem gewoon naast een vlag op de grond parkeren enzo.. 8)7
haha ik had precies hetzelfde in het begin todat ik een keer thuis kwam en veel biertjes en jongo's had consumeert en ineens werd alles duidelijk. ik me pc aan zetten en ben dus vanaf zaterdag helemaal verslaafd aan de atack helis. waar ik eerst nog tegen zon beetje elke berg crashde vlieg ik nu door de kleinste openingen door en sloop ik elke aa voor die mij sloopt :) speel ook veel met een friend, echt prachtig als die een tv guided missle vanaf een afstand zo groot als me view distance schiet en raakt :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:29:
[...]

Jep vaker meegemaakt, dat ik een handgranaat gooi, precies goed tegen zijn mik mik, en hij al neervalt terwijl de nate nog ontploffen moet ... dan staat er ook [Killed] ipv [handgranate](readyourtaghere!)

volgens mij moet je dan wel al behoorlijk wat damage hebben opgelopen...

[ Voor 10% gewijzigd door SAiN ONeZ op 26-08-2005 13:03 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Volgens mij doet iets gooien wel degelijk damage ja, ik kilde iemand met een rookgranaat. Zou het wel stoer hebben gevonden als er [NL]WidowMaker [Smokegrenade] bliepz0rz ofzo stond :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Hehehe, als we dan toch ongelukkige situaties aan het delen zijn. Spawn naast de squadleader die op datzelfde ogenblik voor een wegrijdende jet loopt. Dat was dus dubbel *splet* en de piloot terecht: "OMG idiots!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Ray-zor schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:09:
Hehehe, als we dan toch ongelukkige situaties aan het delen zijn. Spawn naast de squadleader die op datzelfde ogenblik voor een wegrijdende jet loopt. Dat was dus dubbel *splet* en de piloot terecht: "OMG idiots!"
lijkt me ook lastig als je bij een squadleader spawnt die net in vrije val uit een jet is gesprongen, en bijna onder is :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Detonator op 26-08-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPOXER schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:12:
[...]

Echt vreemde dingen gebeuren er soms. Ik krijg soms een teamkill terwijl ik die persoon niet eens heb geraakt. Het gebeurt ook weleens dat ik gedood wordt door een munitiekratje ook best vaag. |:(
Dat munitiekratje kwam dan zeker uit de lucht vallen? :*)
Dat is echt megagrappig....op een keer kwam ik een MEC dude tegen en ik was US, we zien elkaar tegelijk we richten tegelijk en.......-letterlijk- out of the blue *bof* kistje op z'n kop. dood.

je kon me opvegen echtwaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:41:
@Bor & FnF:

Zoals ik al zei, Windows kan niet meer dan 4GB fysiek geheugen aanspreken, pagefile staat daar echter compleet buiten, en wordt gebruikt als Windows niet meer genoeg heeft aan fysiek geheugen (En nog wat andere kleine toepassingen).

Daarnaast, nu we toch zo bezig zijn, Vista heeft een 32-bit en een 64-bit variant, het hangt er dus vanaf wat voor versie je hebt :9 Ga eerst maar eens een computercursus volgen of zo voordat je loos commentaar gaat geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:21:
[...]

op een keer kwam ik een MEC dude tegen en ik was US, we zien elkaar tegelijk we richten tegelijk en.......-letterlijk- out of the blue *bof* kistje op z'n kop. dood.

quote]

grappig....doet me denken aan een scene uit indiana jones....dat zo'n gast met een mes tegenover hem staat te zwaaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mr. Detonator schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:20:
[...]

lijkt me ook lastig als je bij een squadleader spawnt die net in vrije val uit een jet is gesprongen, en bijna onder is :)
nope dan valt er niet te spawnen, netzo als de squadleader in het water ligt, of in een geheel bezet voortuig zit....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

sain onez schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:30:
[...]

nope dan valt er niet te spawnen, netzo als de squadleader in het water ligt, of in een geheel bezet voortuig zit....
Van dat water weet je dat zeker? Ik kan me toch met 99% zekerheid herinneren dat ik meer dan eens zwemmend gespawned ben. Misschien was de squadleader dan net in het ondiep stukje langs de kust/kade/wal/oever waar hij kon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Ray-zor schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:38:
[...]

Van dat water weet je dat zeker? Ik kan me toch met 99% zekerheid herinneren dat ik meer dan eens zwemmend gespawned ben. Misschien was de squadleader dan net in het ondiep stukje langs de kust/kade/wal/oever waar hij kon staan?
Inderdaad, heb ik ook een keer gehad. Ik spawnede bij squadleader, lag ik meteen ergens in volle zee - tussen carrier en land. Kon ik meteen m'n zwemskills al bovenhalen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Mr. Detonator schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:23:

grappig....doet me denken aan een scene uit indiana jones....dat zo'n gast met een mes tegenover hem staat te zwaaien :)
Ja idd, Jones schiet 'm dan met z'n pistool overhoop

[ Voor 4% gewijzigd door MaTr1x op 26-08-2005 13:48 ]

π MW finishers

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.