Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Anoniem: 130054
Er al eens over nagedacht dat die speler je misschien wel wilde oppikken? En ook al eens erover nagedacht dat als je je "enter" toets (meestal E) ingehouden gedrukt had dat je dan gewoon in de vehicle zou zitten? Mensen punishen is per definitie fout, hoe "duidelijk" het ook mogen zijn.Anoniem: 19936 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:56:
[...]
Hoewel je natuurlijk altijd overduidelijke dingen hebt, gister werd ik bv. overreden door een jeep die zelfs toeterde dat ik maar uit de weg moest gaan, terwijl ik toch duidelijk om een pickup vroeg.
Anoniem: 128025
Dat werkt dus niet altijd he... is mij al meerdere keren gebeurd dat ik de E ingedrukt hield... terwijl er een voertuig langs kwam... en boem dood! En dit terwijl het voertuig nog niet helemaal vol zat!!!Anoniem: 130054 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:15:
[...]
Er al eens over nagedacht dat die speler je misschien wel wilde oppikken? En ook al eens erover nagedacht dat als je je "enter" toets (meestal E) ingehouden gedrukt had dat je dan gewoon in de vehicle zou zitten? Mensen punishen is per definitie fout, hoe "duidelijk" het ook mogen zijn.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Bijvoorbeeld. Heb zelf nog niets kunnen vinden op het net
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Anoniem: 91271
Mooie ringtone: ARTILLERY; YOUR AREA!!!Gunner schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:24:
[...]
Bijvoorbeeld. Heb zelf nog niets kunnen vinden op het net
Of die MEC-stem van de commander die zo lekker blaft als je een SQUAD een reprimande geeft...
Of het snelvuur van een van de APC's of de gun van de attack-choppers...

Leef lekker in het nu, er is niks anders
MSPaint of Photoshop ?FireFoz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:03:
iemand enig idee hoe ze dit in godsnaam voor elkaar gekregen hebben[afbeelding]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Anoniem: 123536
X:\X\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\common_client.zip ; hier staan alle soundsGunner schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:47:
Die geluiden die je hoort tijdens het spel zoals "We lost control of an outpost"
zijn die uit het spel te rippen?
update: er moet precies ook zoiets zijn als german voices only; er staan ook allemaal duitse (en franse) kreten op. Precies terug in WWII
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 25-08-2005 14:13 ]
Map editor ?FireFoz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:03:
iemand enig idee hoe ze dit in godsnaam voor elkaar gekregen hebben
BF2Editor? zie blackhawk in strike at karkand (enkele posts terug)FireFoz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:03:
OjaAnoniem: 123536 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:07:
[...]
BF2Editor? zie blackhawk in strike at karkand (enkele posts terug)

net ook maar ff 2x512 extra besteld...kijken of het wat uit maakt
Kost toch geen drol meer tegenwoorden (heb nu al 1024)
Anoniem: 102880
Fijn dat er toch nog mensen zijn die dat door hebben...k speelde van de week op een server...k was commander....geen vlaggen meer...gaan mensen roepen dat ik een squad moet maken zodat ze kunnen spawnen...dus ik zeg nee want dat werkt niet...gaan ze mutany doen...niet dat t veel uit maakte want ik was de laatste en we hadden eigenlijk toch al verloren....rac-on schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:29:
[...]
als je team geen vlaggen meer heeft, kan je ook niet bij je squadleader spawnen helaas...
Anoniem: 149829
Ik heb al op een paar sites gezocht, maar ik kan tijdens mijn stage natuurlijk niet aan de gang blijven.
Edit:
Volgens mij.. Maar bijt mijn hoofd er niet af als't niet klopt.. Kun je ook pas na de volgende keer dat je gestorven bent bij je Squadleader spawnen tenzij je al vanaf het begin van het spel bij'm in de squad zat.als je team geen vlaggen meer heeft, kan je ook niet bij je squadleader spawnen helaas.
Maar hoe het meenemen van squad instellingen van de ene map naar de andere gaat dat weet ik ook niet.
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 149829 op 25-08-2005 14:43 ]
Anoniem: 147265
Je kan met de jetpowered bf2 mod met alle voertuigen vliegenFireFoz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:03:
Leuk is andersAnoniem: 147265 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:33:
[...]
Je kan met de jetpowered bf2 mod met alle voertuigen vliegen
Vliegende tank op je kop is pijnlijker dan de man met de hamer

//off-topic
Lol, Firefly tank, en die daarachter, dat is dan zeker een Duitse Panther?
//off-topic
Anoniem: 111816
Dan heeft iedereen op de server toch het allemaal verkeerd begrepen. Ik zat RCON (niet in het spel) de chat mee te kijken... was een beetje sarcastische grapjes aant maken over opmerkingen... vraag me daarom ook af waarom die opmerking dan opeens als 'serieus' werd opgevat. Maar goed.Anoniem: 135756 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 08:09:
[...]
Zag ik ook, ik was ook op DJmantri's.
Snapte ik ook geen hol van.
Mijn mening: admins moeten gewoon ingrijpen bij excessive teamkilling (maar dit gebeurt al automatisch bij x minus score ==> autokick) en bij chatflooding of extreem hard schelden enzo.
Deze dingen gebeuren gelukkig nagenoeg nooit waar ik speel, (zo en zo vind ik de meeste mensen redelijk netjes in de BF2 community) dus hebben admins het ook rustig.
nouja...sommige admins willen toch maar wat te doen hebben, en gaan dan dit soort ongein uithalen. Gaat nergens over. Als iemand niet kan vliegen in een BH (en ik zeg niet dat jij dat niet kan) en hierdoor sterven er wat mensen, nou dan maak je een opmerking als speler. maar echt niet interferentie van een admin....kom nou...
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Anoniem: 149829
Ik weet niet wat het wel is, maar het is geen sherman - fireflytank volgensmij, die zijn veel ronder, niet zo strak.
(of het is een of apparte versie)
- edit - nog ff gekeken, ik kan maar liefst 13 verschillende sherman tanks vinden, dus mss is het wel een sherman-iets
[ Voor 17% gewijzigd door FireFoz op 25-08-2005 15:23 ]
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:49:
[...]
Bastogne Historical Center
http://www.bastogne.be/uploads/200581610539piv.jpg
hey cool, daar ben ik geweest
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
We've got a winnerOdessa schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:20:
Da's of een M10 "Wolverine" of een M36 "Jackson" Tankhunter.
Ik ga voor de M10 Wolverine:
http://www.battlefield.ru/lendlease/wolverine.html
M36 Jackson:
http://www.go2war2.nl/artikel/322
vandaar dat ie dr zo op lijktM10 - Was based on the chassis of the M4A2 "General Sherman" Medium tank.
[ Voor 40% gewijzigd door FireFoz op 25-08-2005 15:40 ]
In Duitsland heb je heel veel games waar alle Engelse teksten zijn omgezet naar DuitsArea schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:55:
Franse en duitse sounds in BF2, dat brengt je op de vraag: Waarom?
Anoniem: 138411
Airflow was het niet, heb namelijk het zeipanel van mijn kast eraf gehaald en een zo'n dikke ventilator op zo'n standaard pal ervoor gezet op de hoogste stand... en toen ff uurtje gaan spelen. Maar het mocht niet baten ik had nog stees last van haperingenAnoniem: 138411 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:25:
[...]
Ik heb ook regelmatig last van haperingen maar dat is niet constant, af en toe zo 5 seconden dat het beeld kei schokkerig gaat echt irritant, terwijl het spel voor de rest kei smooth draait. Echt vreemdMijn specs zijn P4 3,2 Ghz 1024DDR en een Gerforce6600GT. Ik zat te denken dat mischien mijn airflow niet goed is ofzo. Ik heb geen intake fan in mijn case zitten... die zat er standaard niet in, Maar ik heb de outake fan op 12 volt draaien en de Fan van de voeding stuwt ook behoorlijk wat lucht naar buiten. Ik dacht dat dit wel voldoende moet zijn... het word ook niet echt warm in mijn kast ofzo. Ik kan 3dmark 2005 wel us draaien en de score hier posten... mischien dat jullie daar iets aan kunnen afleiden.
Nasynchronisatie dus. Vandaar dat al die Franse/Duitsers geen Engels kunnen.DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:03:
[...]
In Duitsland heb je heel veel games waar alle Engelse teksten zijn omgezet naar Duits
n00bs.
Ja, dat doen ze met alles daar, ook films. Veel lui daar kunnen wss net 3 woorden engelsDaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:03:
[...]
In Duitsland heb je heel veel games waar alle Engelse teksten zijn omgezet naar Duits
Ik heb ook wel is een squad gezeten met duitsers met viop, ik snapte dr geen zak van
Hoorde ik af en toe mn nick voorbij komen en dan had ik echt zo iets van ojah
ot: nu ik al die WW2 vehicles enzo weer zie vind ik het toch weer jammer dat bf2 niet ww2-style is

Mss dat het dan wel wat minder bijzonder zou zijn....maar toch is dat meer de stijl waar ik van hou... hoewel laser guided missles e.d. ook wel vet zijn, heeft het hele "ww2" gebeuren wel een bepaalde sfeer
Heb je mss nog processen in de background draaien? Sluit eens zo veel als je kunt af...icq...msn...alles. Ook via de taskmanager bij processes kijken en alles wat geen system-process is (of iig alles wat je kent dat afgesloten kan worden) afsluiten.Anoniem: 138411 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:04:
[...]
Airflow was het niet, heb namelijk het zeipanel van mijn kast eraf gehaald en een zo'n dikke ventilator op zo'n standaard pal ervoor gezet op de hoogste stand... en toen ff uurtje gaan spelen. Maar het mocht niet baten ik had nog stees last van haperingenIk speel trouwens de demo is dit probleem mischien bekend bij de demo? Ik vind het een hardstikke leuk spelleke en ik zit er over te denken om het hele spel te gaan kopen maar dan wil ik wel dat het smooth loopt zonder die gigantische frame drops die ik nu regelmatig heb. Ik draai het spel met alles op medium in 1024x768 op 85Hz en Antialias staat op 4x ... Weet iemand een oplossing wand het is echt irritant als je flink aan het battelen bent en het beeld begint gigantisch te schokken.
Probeer het dan nog is.
Anders mss defragmenteren....
en idd, die AA @ 2x ofzo.
[ Voor 60% gewijzigd door FireFoz op 25-08-2005 16:14 ]
No offence, maar een 6600 vind het niet leuk als je 4x AA aan hebt staan. Verder; een redelijk schone schijf (netjes defragmenteren dus) alsmede het RAM-geheugen (liefst 2GB) dragen een flink stuk bij aan "niet haperen".Anoniem: 138411 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:04:
[...]
Airflow was het niet, heb namelijk het zeipanel van mijn kast eraf gehaald en een zo'n dikke ventilator op zo'n standaard pal ervoor gezet op de hoogste stand... en toen ff uurtje gaan spelen. Maar het mocht niet baten ik had nog stees last van haperingenIk speel trouwens de demo is dit probleem mischien bekend bij de demo? Ik vind het een hardstikke leuk spelleke en ik zit er over te denken om het hele spel te gaan kopen maar dan wil ik wel dat het smooth loopt zonder die gigantische frame drops die ik nu regelmatig heb. Ik draai het spel met alles op medium in 1024x768 op 85Hz en Antialias staat op 4x ... Weet iemand een oplossing wand het is echt irritant als je flink aan het battelen bent en het beeld begint gigantisch te schokken.
Draai eens 3DMark05 en kijk eens online wat anderen halen met een vergelijkbaar systeem; je moet toch wel in de buurt van 2500-3000 kunnen komen.
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 25-08-2005 16:15 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
99,9% zeker dat het geheugen gebrek isAnoniem: 138411 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:04:
Weet iemand een oplossing wand het is echt irritant als je flink aan het battelen bent en het beeld begint gigantisch te schokken.
BF2 moet gewoon 2 GB hebben. ( al op verschilende machine's deze lag gezien, van 2000+ tot PIV 3,4Gh, en bij alle was het probleem over na bijsteken van 1Gb )
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Weet iemand hoe dit kan? Ik kon er niks over vinden in zowel dit topic, als het vorige topic.
Beter zoeken??wwillem schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:24:
Klein vraagje: Ik speel nog altijd de demo en na het selecteren van je account gaat battlefield een verbinding maken met de bf2 server. Bij een vriend van mij gaat dit normaal (5~10 sec oid), maar bij mij duurt het altijd minstens een minuut.
Weet iemand hoe dit kan? Ik kon er niks over vinden in zowel dit topic, als het vorige topic.
- RAM-geheugen.
- Texture-settings.
- Processor.
- Snelheid van je internet.
- Firewall/router.
Tis allemaal al 2000x besproken.
[ Voor 2% gewijzigd door MAX3400 op 25-08-2005 16:29 . Reden: Optie vergeten. ]
Als het 2000x is besproken zou ik toch wat moeten vinden. Weet je wel zeker dat wij hetzelfde probleem bedoelen. Ik vind namelijk heel veel over lag, maar daar heb ik geen last van. Alleen het inloggen duurt zo lang.MAX3400 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:25:
[...]
Beter zoeken??
- RAM-geheugen.
- Texture-settings.
- Processor.
- Snelheid van je internet.
Tis allemaal al 2000x besproken.
Specs die je vroeg (alhoewel ik van de meeste niet inzie waarom dat uitmaakt bij het verbinden)
• Ram geheugen: 2GB
• Texture: Medium
• Cpu: Amd Athlon64 3000+@4000+
• Snelheid internet: 1,6MBit bij xs4all (ping naar veel servers is 4ms, dus dat zal het probleem wel niet zijn).
• Firewall/router: Geen firewall / Speedtouch 510 router
[ Voor 24% gewijzigd door dr snuggles op 25-08-2005 16:55 . Reden: optie toegevoegd ]
vanavond ff installen en kijken hoe de full version draaid, ik zit nog met een brakke videokaart
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb em ook eindelijk uit!! Ga vanavond weer eens vanaf het eerste level spelen!!Chaoss schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:43:
vriend van mij had BF2 gekcoht toen hij uitkwam en was nu al wat uitgespeeld... dus ik heb hem nu ff te leen![]()
vanavond ff installen en kijken hoe de full version draaid, ik zit nog met een brakke videokaart
Kan iemand hier aan af leiden of dit nou single of dual channel is? Oh op de achtergrond draait trouwens niet zo gek veel. Mij systeem is redelijk clean, houd er niet zo van als er onnodige dingen meedraaien op de achtergrond. 2GB geheugen om een game soepel te laten draaien? WOW! wat gaat de tijd toch hard. Als het toch single channel geheugen is heeft het dan zin om up te graden naar 2GB? Of kan ik dat geld beter sparen voor een nieuw systeem?Benchmark Resultaten
RAM Bandbreedte Int Buff'd iSSE2 : 2683 MB/s
RAM Bandbreedte Float Buff'd iSSE2 : 2704 MB/s
Results Interpretatie : Hogere index waardes zijn beter.
Breekpunt Int Buff'd iSSE2 (Integer STREAM) Resultaten
Opdracht : 2684MB/s
Schalen : 2684MB/s
Toevoeging : 2677MB/s
Triad : 2690MB/s
Data Item grootte : 16 byte(s)
'Buffering' Gebruikt : Ja
'Offset Displacement' Gebruikt : Ja
Bandbreedte Efficiëncy : 84% (geschat)
Breekpunt Float Buff'd iSSE2 (Float STREAM) Resultaten
Opdracht : 2690MB/s
Schalen : 2716MB/s
Toevoeging : 2722MB/s
Triad : 2691MB/s
Data Item grootte : 16 byte(s)
'Buffering' Gebruikt : Ja
'Offset Displacement' Gebruikt : Ja
Bandbreedte Efficiëncy : 85% (geschat)
Test Status
Run ID : ROY op donderdag 25 augustus 2005 at 16:32 PM
Geheugen Gebruik door Test : 512MB
NUMA Ondersteuning : Geen
SMP Test : Geen
Totaal Aantal Test Threads : 1
Multi-Core Test : Geen
SMT Test : Ja
'Dynamic MP/MT Load Balance' : Geen
Processor Affiniteit : P0C0T0
Pagina grootte : 4kB
Gebruik Grote Geheugen Pagina's : Geen
Chipset 1
Model : ASUSTeK Computer Inc 82865G/PE/P, 82848P DRAM Controller / Host-Hub Interface
'Front Side Bus' Snelheid : 4x 200MHz (800MHz data rate)
DataBreedte : 64-bit
Maximale Bus Bandbreedte : 6400MB/s (geschat)
Logische/Chipset 1 Geheugen Banken
Bank 0 : 256MB DDR-SDRAM 3.0-3-3-8 1CMD
Bank 1 : 256MB DDR-SDRAM 3.0-3-3-8 1CMD
Bank 2 : 256MB DDR-SDRAM 3.0-3-3-8 1CMD
Bank 3 : 256MB DDR-SDRAM 3.0-3-3-8 1CMD
Aantal Kanalen : 1
Snelheid : 2x 200MHz (400MHz data rate)
DataBreedte : 64-bit
Performance Acceleration Technology : Geen
Maximale Geheugen Bus Bandbreedte : 3200MB/s (geschat)
Mogelijkheden
(W)MMX Technologie : Ja
SSE Technologie : Ja
SSE2 Technologie : Ja
SSE3 Technologie : Geen
HTT - Hyper-Threading Technologie : Ja
De orginele voeding is vervangen door een 380Watt voeding aangezien die geforce6600GT nogal wat watt nodig had
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 138411 op 25-08-2005 16:52 ]
* Hielko heeft trouwens vandaag net 512MB erbij besteld, komt bij mij het totaal op 1,5GB te liggen (in single channel).
In je quote staat "Aantal Kanalen : 1"Anoniem: 138411 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:49:
Kan iemand hier aan af leiden of dit nou single of dual channel is?

Vorig topic stelde je exact dezelfde vraag, die heb ik toen beantwoord. Lees even terug dusRobbertz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:37:
Weet iemand waar alle al gebruikte verschillende decicatedservers worden opgeslagen? Ik wil namelijk op mijn gameserver ze met één klik kunnen starten, wat nu dus ongeveer met C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Server\bf2_w32ded kan, alleen is dat bij mij een standaard config ofzo. Is dat nog te veranderen? Hoe is dat bij jullie? Bedankt!
dude! HIJ was uitgespeeld... in de zin van... Aaarg fuck je snapt me ook wel!gyedema schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:45:
[...]
Ik heb em ook eindelijk uit!! Ga vanavond weer eens vanaf het eerste level spelen!!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[google=battlefield 2 1.03 changes]Anoniem: 149829 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:28:
Weet iemand misschien ergens een lijst te vinden van de dingen die EA heeft "beloofd" te gaan wijzigen in patch 1.03? Ik was namelijk wel benieuwd wat er van de dingen die er op dit topic besproken zijn gaan veranderen.
Ik heb al op een paar sites gezocht, maar ik kan tijdens mijn stage natuurlijk niet aan de gang blijven.
Edit:
[...]
Volgens mij.. Maar bijt mijn hoofd er niet af als't niet klopt.. Kun je ook pas na de volgende keer dat je gestorven bent bij je Squadleader spawnen tenzij je al vanaf het begin van het spel bij'm in de squad zat.
Maar hoe het meenemen van squad instellingen van de ene map naar de andere gaat dat weet ik ook niet.
Uitgespeeld, zo van op uit gekeken/niet leuk meergyedema schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:45:
[...]
Ik heb em ook eindelijk uit!! Ga vanavond weer eens vanaf het eerste level spelen!!
Ik heb hier toch echt alles op high en 4xaa aanMAX3400 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:12:
[...]
No offence, maar een 6600 vind het niet leuk als je 4x AA aan hebt staan. Verder; een redelijk schone schijf (netjes defragmenteren dus) alsmede het RAM-geheugen (liefst 2GB) dragen een flink stuk bij aan "niet haperen".
Draai eens 3DMark05 en kijk eens online wat anderen halen met een vergelijkbaar systeem; je moet toch wel in de buurt van 2500-3000 kunnen komen.
De kaart wel overgeclocked e.d. en 1.5GB geheugen.
[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 25-08-2005 16:57 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik heb zojuist ook 2x512 er bij besteld, dan heb ik uit eindelijk 2 gb dual channel pc-3200. Hopelijk zijn daarmee mijn "problemen" verholpen. Ik doe nogal eens alt+tab (ivm artifacts, ati kaart) en dan gaat mn pc vet zitten swappen --> niet fijnHielko schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:53:
* Hielko heeft trouwens vandaag net 512MB erbij besteld, komt bij mij het totaal op 1,5GB te liggen (in single channel).
gelukkig is het nu weer 17:00, dus ff eten zo en dan gaan met die banaan
(werk overdag)
Van dat swappen had ik ook wel eens last met BF2, sinds ik de pagefile van 2GB naar 4GB heb verhoogd heb ik nergens meer last vanFireFoz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:03:
[...]
Ik heb zojuist ook 2x512 er bij besteld, dan heb ik uit eindelijk 2 gb dual channel pc-3200. Hopelijk zijn daarmee mijn "problemen" verholpen. Ik doe nogal eens alt+tab (ivm artifacts, ati kaart) en dan gaat mn pc vet zitten swappen --> niet fijn
(werk overdag)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Net ff 3DMark05 gedraait en mijn score is 3196. Dus dit moet goed zijn?MAX3400 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:12:
[...]
Anoniem: 127429
Wat zijn je specs ? Het jammere is dat ik gekloot zit met mijn 2.512 Dimm en mijn 3500+Newcastle die geen 4 Dimms in dc aankanFireFoz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:03:
[...]
Ik heb zojuist ook 2x512 er bij besteld, dan heb ik uit eindelijk 2 gb dual channel pc-3200. Hopelijk zijn daarmee mijn "problemen" verholpen. Ik doe nogal eens alt+tab (ivm artifacts, ati kaart) en dan gaat mn pc vet zitten swappen --> niet fijn
(werk overdag)
Hoe stel je die pagefile in ?
Wat een getalletje al niet kan uitrichten (tussen je oortjes) aangezien de 32-bit Windows-versies maar in totaal 4GB snappen (RAM + SWAP)...FnF schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:07:
[...]
Van dat swappen had ik ook wel eens last met BF2, sinds ik de pagefile van 2GB naar 4GB heb verhoogd heb ik nergens meer last vanAlt Tab werkt prima, en zelfs afsluiten gaat prima ipv eerst nog een halve minuut het BF2 geluid te horen ratelen, houdt dat nu al na een paar seconden op

Jawel; maar ik zat met mijn 6800LE (unlocked) op ongeveer 4200 punten op een AMD3400+ en zelfs dan was 4xAA af en toe erg moeilijk te snappen. Duzze, schroef je AA omlaag (of zet 'm uit) en kijk eens wat het resultaat is. En, zoals anderen ook zeggen, je geheugen lijkt single channel en kan ook een beperkende factor zijn.Anoniem: 138411 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:16:
[...]
Net ff 3DMark05 gedraait en mijn score is 3196. Dus dit moet goed zijn?
[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 25-08-2005 17:29 ]
start -> control panel -> system -> advanced -> performace options -> advancedAnoniem: 127429 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:19:
[...]
Wat zijn je specs ? Het jammere is dat ik gekloot zit met mijn 2.512 Dimm en mijn 3500+Newcastle die geen 4 Dimms in dc aankanOpties: ofwel 2x1024 aankopen ofwel 2x512 + nieuwe 4000+ SD aankopen ... hmmm
Hoe stel je die pagefile in ?
Ik heb een p4 2.8 ghz @ 800 fsb, 1024 DC twinmos pc-3200, ati radeon 9800 pro 128 mb en een WD nogwat 200 gb 7200 rpm hdd met 8 mb cache. (niet sata)
[ Voor 25% gewijzigd door FireFoz op 25-08-2005 17:26 ]
Je kan btw nog wel 5 weken wachten op die patch, dat komt omdat ze nu nog aan nieuwe features aan het werken (enkele zeer leuke clanspecifieke features). Ook komt samen met de patch nog een enorme verandering voor alle BF2 spelers, maar die verandering staat in principe los van de patch (je hoeft er dus ook niks voor te installeren/veranderen).Anoniem: 149829 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:28:
Weet iemand misschien ergens een lijst te vinden van de dingen die EA heeft "beloofd" te gaan wijzigen in patch 1.03? Ik was namelijk wel benieuwd wat er van de dingen die er op dit topic besproken zijn gaan veranderen.
Ik weet dat het een beetje mysterieus klinkt, maar de mensen van Dice hebben me die info gegeven onder voorwaarde dat we dit enorme nieuws nog niet naar buiten brachten
[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 25-08-2005 17:34 ]
Als je out of ammo bent kan je je wapen naar de vijand gooien?DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:31:
[...]
Je kan btw nog wel 5 weken wachten op die patch, dat komt omdat ze nu nog aan nieuwe features aan het werken (enkele zeer leuke clanspecifieke features).
EhhhhhhhOok komt samen met de patch nog een enorme verandering voor alle BF2 spelers, maar die verandering staat in principe los van de patch (je hoeft er dus ook niks voor te installeren/veranderen).
dus als je 1024MB geheugen hebt kan je de pagefile het beste instellen op 3072MB? Ohja je kan een begintgrootte en een maximale grootte instellen moet dit dan beide 3072MB zijn?MAX3400 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:24:
Wat een getalletje al niet kan uitrichten (tussen je oortjes) aangezien de 32-bit Windows-versies maar in totaal 4GB snappen (RAM + SWAP)...
Thanks.... "We've lost control of an outpost"Anoniem: 123536 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:06:
[...]
X:\X\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\common_client.zip ; hier staan alle sounds
update: er moet precies ook zoiets zijn als german voices only; er staan ook allemaal duitse (en franse) kreten op. Precies terug in WWII
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, Microsoft vindt dat bij 1GB RAM dat je idealiter een swap moet hebben van 1.5GB. Maar als jij gaarne groter wil, kan je natuurlijk instellen op 3072MB (min. en max. size).Anoniem: 138411 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:45:
[...]
dus als je 1024MB geheugen hebt kan je de pagefile het beste instellen op 3072MB? Ohja je kan een begintgrootte en een maximale grootte instellen moet dit dan beide 3072MB zijn?
Dat weet ik, alleen dat is een bestandje waar alle configs worden op geslagen, dat bedoel ik niet! Ik bedoel het volgende: Wanneer je een server aanmaakt met Stand Alone BF2 Server dan word die server meteen gestart. Alleen waar word die serverconfig opgeslagen? Want als in het bestandje C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Server\bf2_w32ded kan is het meteen starten van een server in command. Maar waar worden al die andere server configs opgeslagen? Kan je ze wel opslaan? BedanktDaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:53:
[...]
Vorig topic stelde je exact dezelfde vraag, die heb ik toen beantwoord. Lees even terug dus
Denk er een avondje over na, het kan maar één ding zijnbeany schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:39:
[...]
EhhhhhhhWe krijgen ons geld terug of zo?? Hoe kan er nou iets enorm veranderen zonder iets te hoeven installeren/veranderen??
Evenals je gemotiveerde antwoord...Anoniem: 116693 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:59:
Wat een kutspel is t zeg.

Anoniem: 62881
clucluc .RMB schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:16:
Waarom speelt het merendeel van de mensen niet normaal als squadik word daar zo moe van.... Hoe wil je in gods naam dan een match winnen als iedereen denkt dat hij alleen beter af is!
Mensen die Xfire gebruiken en in een Squad spelen maar vooral ook ALS squad opereren, zou die kleine groep zijn Xfire naam hier willen melden of naar mij willen mailen of iets dergelijks? Ik snak naar volwassen speelsessies!
Mijn naar is r1m1b1
Stats?DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:56:
[...]
Denk er een avondje over na, het kan maar één ding zijn
Ik join meestal een squad, maar meeste squads zijn toch alleen maar geinteresseerd in aanvallen, ik vind het veel leuker om een base goed te securen en dat gaat meestal beter in je eentje of met ze tweeen.RMB schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:16:
Waarom speelt het merendeel van de mensen niet normaal als squadik word daar zo moe van.... Hoe wil je in gods naam dan een match winnen als iedereen denkt dat hij alleen beter af is!
Mensen die Xfire gebruiken en in een Squad spelen maar vooral ook ALS squad opereren, zou die kleine groep zijn Xfire naam hier willen melden of naar mij willen mailen of iets dergelijks? Ik snak naar volwassen speelsessies!
Mijn naar is r1m1b1
Hebben we toch al
en hij draait nog steeds in dual ddr geeft me asus mobo aan lool:D
vanavond even testen of die haperingen weg zijn
uhhhhDaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:56:
[...]
- alle wapens zijn standaard unlocked?
- iets met de accountservers danwel statservers.
kom op gewoon ff zeggen. we vertellen t echt niet verder.......
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
I know I know..... just kiddin'!Chaoss schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:53:
[...]
dude! HIJ was uitgespeeld... in de zin van... Aaarg fuck je snapt me ook wel!![]()
Stats gaan terug naar 0DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:56:
[...]
dat zou goed kunnen heb er al eerder over gehoordrac-on schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:00:
we kunnen onze ingame namen wijzigen met een clantag?
[ Voor 35% gewijzigd door SV3NNER op 25-08-2005 19:03 ]
| Youtube |
daar zet ik me geld op!!!rac-on schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:00:
we kunnen onze ingame namen wijzigen met een clantag?
morpheus knows everything (tenminste in The Matrix) ....
ipv van wat posten elkaar wat kogels toewerpen!? we hebben man nodig op de server in me sig...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
praten dan opeens alle jappies vloeiend duits en frans of watArea schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:55:
Franse en duitse sounds in BF2, dat brengt je op de vraag: Waarom?
Dat is natuurlijk complete onzin. Er wordt in totaal 4GB aan fysiek geheugen ondersteund door Windows. Je pagefile kan echter veel groter dan 4GB, ik heb hem hier zelfs op 10GB totaal gehad. Windows beperkt het alleen tot 4GB per partitie, maar zoals jullie bij mijn specs kunnen zien, heb ik genoeg HD's, en natuurlijk Partition Magic, om gewoon meerdere pagefiles te kunnen maken, wat Windows allemaal samenvoegt.MAX3400 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:24:
[...]
Wat een getalletje al niet kan uitrichten (tussen je oortjes) aangezien de 32-bit Windows-versies maar in totaal 4GB snappen (RAM + SWAP)...
[...]
Jawel; maar ik zat met mijn 6800LE (unlocked) op ongeveer 4200 punten op een AMD3400+ en zelfs dan was 4xAA af en toe erg moeilijk te snappen. Duzze, schroef je AA omlaag (of zet 'm uit) en kijk eens wat het resultaat is. En, zoals anderen ook zeggen, je geheugen lijkt single channel en kan ook een beperkende factor zijn.
Heel goed MAX3400, ga eerst maar eens een computercursus volgen (Daar leer je onder andere hoe je Google kan raadplegen voor informatie)
Grootste onzin die ik deze hele maand heb gehoord
[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 25-08-2005 19:24 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
--> tweaking van wapens oftewel herwerking van punten van rangen (miss extra?)DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:31:
[...]
Ook komt samen met de patch nog een enorme verandering voor alle BF2 spelers, maar die verandering staat in principe los van de patch (je hoeft er dus ook niks voor te installeren/veranderen).
Iedereen heeft t fout, maar sommige zitten wél in de buurt. Volgens mij is er één andere tweaker die het stiekem weetBlacksnak schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:33:
[...]
--> tweaking van wapens oftewel herwerking van punten van rangen (miss extra?)
Er komen gewoon extra rangen bij, tussen de reeds bestaande en eens voorbij de 100.000 kunnen we ook nukes unlocken ?DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:42:
[...]
Iedereen heeft t fout, maar sommige zitten wél in de buurt. Volgens mij is er één andere tweaker die het stiekem weet
Dat iets voor je naam kan planten en er achter ?DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:56:
[...]
Zoiets als
nu : Basti504
dan : N00B Basti504 OwnZ
OF
een fuctie dat je je voortuig kan locken en dat er alleen iemand met de zelfde clan-tag er in kan?
[ Voor 16% gewijzigd door Basti504 op 25-08-2005 19:54 ]
...
Ranks/awards/ribbons herindeling. Een aantal zijn nu pas haalbaar na 3 jaar nonstop spelen/killen.DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:42:
[...]
Iedereen heeft t fout, maar sommige zitten wél in de buurt. Volgens mij is er één andere tweaker die het stiekem weet
En ranked server voor iedereen.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
ofBasti504 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:51:
[...]
Dat iets voor je naam kan planten en er achter ?
Zoiets als
nu : Basti504
dan : N00B Basti504 OwnZ
...:::|||=====> IKZITINEENCLANMAARKANERNIKSVAN <=====|||:::...

Ik gok ook dat het iets met rangen te maken heeft.Anoniem: 127429 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:47:
[...]
Er komen gewoon extra rangen bij, tussen de reeds bestaande en eens voorbij de 100.000 kunnen we ook nukes unlocken ?
Maar wanneer al een hoop mensen op de hoogte zijn van wat er gebeurd zou ik toch verwachten dat het inmiddels al uitgelekt zou zijn

Daarvoor zou verandering nodig zijn in de bestanden van BF2 lijkt me en dus een patch voor nodig zijn.Basti504 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:51:
OF
een fuctie dat je je voortuig kan locken en dat er alleen iemand met de zelfde clan-tag er in kan?
@webwiper:
[ Voor 30% gewijzigd door fsfikke op 25-08-2005 19:56 ]
Hehe, artillery strike voor gevorderden; zie dan maar eens geen tk's te makenAnoniem: 127429 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:47:
[...]
Er komen gewoon extra rangen bij, tussen de reeds bestaande en eens voorbij de 100.000 kunnen we ook nukes unlocken ?
THW Arie schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:53:
[...]
Ranks/awards/ribbons herindeling. Een aantal zijn nu pas haalbaar na 3 jaar nonstop spelen/killen.
[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 25-08-2005 19:58 ]
Is het niet Lighteye die een hele boel topics geleden had ontdekt dat er een extra tabblad had ontdekt waar je wars enzo kan regelen?DaMorpheus schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:42:
[...]
Lighteye schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:12
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 25-08-2005 20:06 ]
Bedoel je zoiets dan?Anoniem: 127429 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:47:
[...]

...
Dat is emAnoniem: 123536 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:59:
[...]
Is het niet Lighteye die een hele boel topics geleden had ontdekt dat er een extra tabblad had ontdekt waar je wars enzo kan regelen?
Lighteye schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:12
De Clan toevoeging die er nog aan komt.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
NeinTHW Arie schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:10:
[...]
Dat is em
De Clan toevoeging die er nog aan komt.
Anoniem: 151407
EDIT
Een ding hoop ik dat wel met de patch verhopen word. Kom ik binnen op een server, start ik gelijk zonder iets te doen een vote-kick tegen iemand (willekeurig). Word ik gelijk gekickt, zonder ook maar 1 bericht te kunnen typen om te zeggen dat het een bug is

[ Voor 73% gewijzigd door Basti504 op 25-08-2005 20:46 ]
...
Dus?!Anoniem: 151407 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:14:
hopsakee net me expert knife badge gehaald in knife only server.. was wel ff lachen al dat hack en slash werk:)
imho heeft die badge,als je hem op die manier haalt, totaal geen waarde.
What's next..Only C4 servers oid?! (verbaast me trouwens dat die er nog niet zijn)
Ik snap ook niet wat de mensen van Dice (?) dachten toen ze die eisen voor de awards bedachten. "Goh, 10.000 is een mooi getal", laten we maar als eis 10.000 uur instellen voor award x. Of, laten we als eis alle expert combat badges stellen.... en ja; voor elke badge staat echt 1000 uur volgens mij. Dus ff nonstop: 6 week per expert badge, heb je 10 badges nodig oid -> letterlijk een jaar non-stop..... alsof er ook maar 1 persoon wereldwijd is die dat ooit gaat halen.THW Arie schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:53:
[...]
Ranks/awards/ribbons herindeling. Een aantal zijn nu pas haalbaar na 3 jaar nonstop spelen/killen.
Anoniem: 107558
Hoe kan ik snel zien wat voor geheugen ik in de pc heb, zit al 2 x 512 dual channel in.FireFoz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:03:
[...]
(werk overdag)
Ja niet antwoorden door de kast open te maken.
Ff het opties menu doorspitten op zoek naar 'English voices only'Anoniem: 138411 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:26:
Ik heb net een dik uur zitten spelen met AA op 2x in plaats van 4x en ik had nauwelijks meer last van haperingenIk ben nu al tijdje die demo aan het spelen en het is hartstikke fun! Denk dat ik snel maar de volledige versie aanschaf
Anyway 1 dingetje vind ik wel wat minder en dat is dat je niet kan verstaan was ze zeggen als je in het MEC team speelt waardoor je de hele tijd moet lezen als er iets gezegt word. Bij het USMC team kan je gwoon verstaan wat ze zeggen en dat is veel handiger en daarmee heeft het USMC team ook meteen een stukje voordeel! Maar voor de rest echt een meesterlijk spel
Cool, thanks duudefsfikke schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:27:
[...]
Ff het opties menu doorspitten op zoek naar 'English voices only'
Tssss.... gewoon niet doen, en na een tijdje spelen leer je vanzelf wat wat isfsfikke schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:27:
[...]
Ff het opties menu doorspitten op zoek naar 'English voices only'
Als je plots alle members van het andere team hun zonnebrilletje ziet opzetten weet je het welHielko schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:55:
[...]
Hehe, artillery strike voor gevorderden; zie dan maar eens geen tk's te maken
Dit topic is gesloten.
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.