Toon posts:

[BF2] lage fps en schokken tijdens spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sorry van topictitel, hoort dus bf2 te zijn!

Ik heb dus last van lage fps en kleine schokjes tijdens het spelen, zowel op medium als op high.

even mijn specs:
xp2600+ 333 fsb
1,25gb pc2700
geforce 6800 unlockt @ ultra speeds

het fps komt tijdens het lopen/rijden/vliegen niet boven de 30 uit, maar het zijn de schokjes die erg verneukratief zijn tijdens het spelen. ik heb alle nieuwste drivers (chipset, videokaart, geluidskaart en natuurlijk dx 9c), verder heb ik niks lopen op de achtergrond tijdens het spelen en geluid staat op "software". heb ook gedefragmenteerd, hielp ook niet. dus toen even andere vidkaart drivers geprobeert, ook geen effect. mijn 3dmark 05 score is trauwens 5k. ik heb me rotgezocht naar oplossingen, en allemaal geprobeert, maar ik weet het gewoon even niet meer! wie helpt mij even :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 18:54 ]

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Zijn veeeel topics over, de search op GoT is dan ook erg handig, jammer dat je die niet hebt gebruikt.. Kijkt u even mee:

[BF2] Haperingen en raar beeld*

[BF2] FPS-Problemen?

Kortom: een paar goede keywords invullen op de GoT search en je hoeft geen onnodig topic te openen! ;)

Verwijderd

processor lijkt me wat zwak.

maar ik geloof dat als je de nieuwste drivers installeerd je fps al een stuk hoger zijn.

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 13:48

Nyana

Who?!

tja pc2700 1.25 gb zal wel niet dual channel zijn althans 2x512 + 256 ? doe er 2 x 1gb in met zo;n cpu en zal al stuk beter lopen.

overigens haal ik met een x850xpte 2x1gb ook geen hele hoge fps op high maar boven de 24 zie je het toch niet meer. dus met 30 zou je genoeg moeten hebben in principe.

Verwijderd

Topicstarter
the-edge schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:54:
Zijn veeeel topics over, de search op GoT is dan ook erg handig, jammer dat je die niet hebt gebruikt.. Kijkt u even mee:

[BF2] Haperingen en raar beeld*

[BF2] FPS-Problemen?

Kortom: een paar goede keywords invullen op de GoT search en je hoeft geen onnodig topic te openen! ;)
Jammer dat ik de search wel heb gebruikt, en dat de oorzaken van deze problemen van totaal andere aard zijn. Zoals je kon lezen heb ik gezocht en alle topics doorgespit, dus kom alsjeblieft niet aan met linkjes waar ik niks aan heb omdat ik deze toch allang doorgelezen heb.

dikki dik: de nieuwste drivers had ik al ;).

@ skype, ik heb geen dual channel maar bij mij was de oplossing om de 256 eruit te halen, dus gewoon 2x512 - schokjes waren weg :)
http://www.bf2.be/forum/viewtopic.php?p=32588#32588

Verwijderd

Probeer eens je AGP aparture size op max te zetten.

Dat was bij mij ook de oplossing.

Speel nu op 1600x1200, 72 hz, en alles (behalve texture) op high.

Als ik dit weer verander, de agp settings, dan is het weer : schok-schok-schok.

Suc6
Pagina: 1