Ik heb een paar problemen bij Battlefield 2 demo:
1. Als ik het spel speel, loopt het soms niet vloeiend. Hij loopt soms een beetje vast, soms wel paar seconden freezed hij. En best wel vaak loopt ie dan gewoon met een kleine happeringen, heel irritant tijdens het spelen. Bij multiplay en singleplayer heb ik er last van.
2. De lijnen zijn niet recht. Elke keer als ik het spel opnieuw installeer, of een andere driver installeer, doet hij het de eerste keer wel met rechte lijnen. Daarna, niet meer en krijg je de lijn die ROOD gekleurd is:
Dat heeft toch te maken met anisotropisch filteren? Die staat op: 16 x .
3. De pc laadt erg veel bij het scrollen van de servers, en de servers op ping op volgorde zetten.
Systeemspecs:
P4 3,2 E
P4C800 deluxe
Aopen 6800 GT
Zalman 400 watt
Wat heb ik er aan gedaan?
- Andere drivers installeren
- Bf 2 demo opnieuw geinstalleerd
- Pc overgeclocked, maar dat helpt ook niet.
Wie O wie, kan mij helpen?
1. Als ik het spel speel, loopt het soms niet vloeiend. Hij loopt soms een beetje vast, soms wel paar seconden freezed hij. En best wel vaak loopt ie dan gewoon met een kleine happeringen, heel irritant tijdens het spelen. Bij multiplay en singleplayer heb ik er last van.
2. De lijnen zijn niet recht. Elke keer als ik het spel opnieuw installeer, of een andere driver installeer, doet hij het de eerste keer wel met rechte lijnen. Daarna, niet meer en krijg je de lijn die ROOD gekleurd is:
Dat heeft toch te maken met anisotropisch filteren? Die staat op: 16 x .3. De pc laadt erg veel bij het scrollen van de servers, en de servers op ping op volgorde zetten.
Systeemspecs:
P4 3,2 E
P4C800 deluxe
Aopen 6800 GT
Zalman 400 watt
Wat heb ik er aan gedaan?
- Andere drivers installeren
- Bf 2 demo opnieuw geinstalleerd
- Pc overgeclocked, maar dat helpt ook niet.
Wie O wie, kan mij helpen?