Topic in de HK en het gemiddelde gevoel voor humor hier

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Topicstarter
Gister opende ik een topic, en dat heeft Kaj. weer dichtgegooid na 52 keer dezelfde reply.

Sorry hoor, maar WTF?
Het ligt er zo dik boven op en niemand ziet het. Iedereen neemt het bloedserieus, en gaat er ook bloedserieus op in.
Snappen mensen pas dat iets als grap bedoelt is als er [grap] voor staat ofzo? Neem niet alles zo serieus. En dan waren er nog mensen die zich persoonlijk aangevallen voelde door dat stukje. :?
Hoe kan je je nou aangevallen voelen? HET GAAT NERGENS OVER!

Ik neem het Kaj. helemaal niet persoonlijk kwalijk dat ie mijn topic heeft dichtgegooid, en laat 'm ook maar dicht, maar kijk eens wat luchtiger tegen dingen aan mensen. Ik weet ook wel dat ik over iets aan het zeiken ben wat nota bene gratis wordt aangeboden hoor. :/

* collission moest dit even kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door collission op 17-08-2005 14:12 ]

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:22
Mensen nemen het wel serieus, bergen moraalridders die erbovenop springen.

Het statement van het topic was naar mijn neming ook meer een leuk topic te starten om te kijken of meer mensen daar "last" van hebben. Het probleem met zulke topics is dat meestal mensen meteen roepen dat "je ze moet kopen etc" Iets wat de mensen die het schrijven iig zelf niet doen.

Wedden dat die zelfde mensen nu vallen over jou gebruikte woord gratis. Komen reacties op in de trant van "Het is niet gratis, het wordt illegaal aangeboden".

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 17-08-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 19:24
Hoewel de intentie van het topic humoristisch was, kan ik me goed voorstellen dat mensen het toch serieus nemen. Dat was mijn eerste gedachte namelijk ook.

Mischien zou je na 52 reply's ook zou kunnen stellen dat jouw gevoel voor humor afwijkt van de gemiddelde user in de HK, en niet andersom.

..:: ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

UTM

Ach, ik kon je topic wel waarderen. Zo'n topic bezit sarcastische humor. En dat valt helaas niet bij iedereen in de smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik had juist de indruk dat je het serieus meende.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh .. wat wil je nu in hemelsnaam :?
En dat vraag ik me dus zowel af bij je HK topic, als bij dit topic ?
Als het nergens over gaat, heeft het topic dus uberhaupt geen nut en is het een onzintopic die niet in de HK thuishoort (IMHO).

Als je topic als grap bedoeld was (wat ik betwijfel) dan weet je volgens mijn niet hoe je een grap moet brengen. Je start een topic, die bloedserieus is en meld dat ook nog eens op die manier.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:41

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik krijg geen HK toegang, om dezelfde reden die ten grondslag van jouw slotje lag, men waardeert mijn type humor niet :P

Zou je daarom kort even willen uitleggen waar het om gaat? Aangezien de link mijn een error oplevert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:19:
/me Eensch *

Er zullen namelijk best genoeg mensen die zo'n rant als jou wél serieus bedoelden, dus waarom jij niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja, ik zie de grap ook :| ...

(ps dit was ook een grapje)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Topicstarter
Als ik het serieus wilde brengen had ik het ook in de SG kunnen gooien of er op z'n minst [serieus] voor kunnen zetten.

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Same here. Nergens een aanwijzing dat er iets van sarcasme of humor inzat hoor :?

Ow, en nog even 52 van dit soort reactie's en dan is dit topic ook weer gesloten :+

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Bijna niemand snapte dat het een grap was, misschien ligt het dan wel aan jou? Ik snap het ook niet iig, moet dat nu een grappig HK waardig topic zijn?
casemodderpoel schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:23:
Als ik het serieus wilde brengen had ik het ook in de SG kunnen gooien of er op z'n minst [serieus] voor kunnen zetten.
Dus als het in de HK staat, zonder de tag [serieus] is het per definitie een grap? Ik heb toch steeds weer een verkeerde voorstelling van de HK

[ Voor 57% gewijzigd door P_de_B op 17-08-2005 14:25 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarzan
  • Laatst online: 26-09 19:24
Motrax schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:23:
[...]

Same here. Nergens een aanwijzing dat er iets van sarcasme of humor inzat hoor :?

Ow, en nog even 52 van dit soort reactie's en dan is dit topic ook weer gesloten :+
En terecht, want ik kan er niet om lachen, en ik irriteer me mateloos :P

..:: ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SG voor een rant over rips, geloof je 't zelf? :) En [serieus]-tags horen JUIST overbodig te zijn sinds HK2, beetje jammer dat je dat niet snapt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Osiris op 17-08-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ook.

Zelf dacht ik dat het juist ging om de mensen die niet goed rippen, en dat het geen klacht was op wat voor warez er aangeboden worden.
Als warez in slechte kwaliteit worden aangeboden, dan moet je opzich daar niet over klagen, maar als mensen een film verneuken door em in kutkwaliteit te rippen, dan vind ik dat best dom :P

edit; laat maar.

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 17-08-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

UTM

Moet je dan altijd een grap uitleggen, of inleiden? Soms kan je ook gewoon een grap erin gooien (Topic zonder inleiding, serieus e.d) met de beste intentie. Als die dan gesloten wordt is het jammer, maar vergeet niet dat er ook Tweakers zijn die dit soort humor waarderen (zoals ik :))
Osiris schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:25:
[...]

SG voor een rant over rips, geloof je 't zelf? :) En [serieus]-tags horen JUIST overbodig te zijn sinds HK2, beetje jammer dat je dat niet snapt :)
Over dat [serieus]. Hij poste dat enkel om te laten zien hoe hij de inhoud kan dekken. Aangezien hij het niet zo in de HK heeft gepost, zit er dus wel degelijk een humoristische ondertoon in :)

[ Voor 45% gewijzigd door UTM op 17-08-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Motrax schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:23:
[...]

ik dacht dat het ook serieus bedoeld was..
(hk niveau: nog 51 replies te gaan..)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ten eerste zijn dergelijk blokhaakdingen ondingen en ten tweede zit je daar vrolijk [rant] neer te zetten.

Wat jij nu doet thuis binnenkomen rennen terwijl je roept "de hond is overleden!" en als iemand zegt "Ach ga weg je maakt een grapje" reageer je met "Nee echt waar, hij is hardstikke dood ;( ", als je dan vervolgens merkt dat er wel heel veel mensen intrappen en gaan huilen ga je de vermoorde onschuld uithangen dat men jouw (overduidelijke) vorm van humor niet herkend.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

rac-on schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:27:
...
(hk niveau: nog 51 replies te gaan..)
Nope, daar komen we niet aan :)

casemodderpoel: blijkbaar kwam je topic in HK te serieus over om grappig gevonden te worden, kan gebeuren. No big deal, move along :)

Een topic aanmaken hierover in LA is weer wat overdreven in dit geval, vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.