Ook ff mijn reactie over GTL ... 1 woord tot nu toe: SUPER !
FF wat plusjes en minnetjes
+ jes
* Die graphics ! WOW

Niet normaal zo mooi ... nu gaat dat ook wel lekker met mijn systeem

Ook zijn me niet blokkerige schaduwen opgevallen. De kleinste details zijn te zien ... vind de spiegels en het raam een grote verbetering ten opzichte van GTR. Je ziet echt een raam en echt spiegels. Duidelijker ook !
* hoge fun-factor in vergelijking met GTR. (vet dwars gaan en toch hem op de weg houden

)
* Het mooie vind ik ook dat ze zich niet eraf hebben gemaakt door dingen over te nemen van GTR. Zelfs de circuits uit GTR zijn anders in details. Petje af !
* Leuk het carreer idee
* Goede overzichtelijke menu's goed in stijl
* Schitterend dat real - time ... die laaghangende zon en het reflecterende asfalt ... niet te geloven zo echt !
- tjes
* Wat ik wel een beetje flauw vind is dat ze adverteren met 25 tracks en 90 auto's terwijl het steeds een kleine variatie is van een circuit of auto. Het klopt wel maar beetje misleidend is het wel. Maarja mag de pret niet drukken

* Jammer dat je in quickrace op het begin niet alle auto's en tracks hebt. Die moet je vrijspelen.
Heb nog geen ander weer kunnen zien ... ik hoop dat je nu echte druppels ziet op je raam en ruitewissers die het doen.
Over het algemeen ben ik erg tevreden !aph3x schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:05:
[...]
Absoluut! Draait super hier, geen disco's, popup cars of start lag....Paintswapping behoort nu tot de mogelijkheden, met 3 man duwend en trekkend door bocht zonder centje pijn...Kan de vergelijking met Rfactor wel aan!
Wat bedoel je met Paintswapping ? Misschien beetje blonde vraag maar ...
[
Voor 17% gewijzigd door
Bertuss op 07-10-2005 23:37
]