[PC][Racesim] GT Legends

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 11.353 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Requiem19 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:33:
Ik heb hem idd bij de Dynabyte gehaald. Ik moest er wel naar vragen en toen pakten ze hem dus uit de doos achter de kassa.

De eerste indrukken zijn echt super. De framerate is bij mij ook aanzienlijk hoger dan in de demo en het rijdt net allemaal eventjes wat gelikter. En tot zover ook nog bugs gevonden. Het belooft heel wat goeds :)
Zijn de schaduwen rond de auto's minder blokkerig dan in de demo?
En weet je toevallig of er wagens van het merk Triumph inzitten? (en zo ja, welke?)
Ty & have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
De schaduwen van andere auto's leken mij niet zo blokkerig. Zal ook veel uitmaken in welke resolutie je speelt en of je AA of was het AF aan hebt staan.

Er zit geen Triumph in het spel, maar wel veel andere auto's, waaronder

Renault Alpine
TVR Griffith
Mercedes 300SL
Ford GT40

enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 15:52
Yesss! Ook naar de Dynabyte geweest en ze hadden er nog 3 (Nijmegen), heerlijk! Kan alleen op medium videosettings spelen anders crashed 'ie, ligt aan mijn systeem, gelukkig komt er een nieuwe. Over de schaduwen kan ik weinig zeggen, bij mij zijn ze blokkerig iig.

Jammer dat er maar 2 auto's direct speelbaar zijn, een Mini Cooper en Lotus Cortina. Geld heb je snel bij elkaar gereden, maar meteen met een GT40 scheuren is er niet bij, zonder cheats. Vanavond lekker verder, nu maar even (verplicht) eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
En hoe zijn de physics? Ik twijfel nog of ik hem ga kopen, als het minder realistisch is dan GTR hoef ik 'm eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik koop hem voorlopig sowiezo niet. Zoveel tijd heb ik niet om te racen en dan heb ik wel andere sims om me bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
ZAMoRANo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:03:
Ik koop hem voorlopig sowiezo niet. Zoveel tijd heb ik niet om te racen en dan heb ik wel andere sims om me bezig te houden.
Idd. Ik speel hoofdzakelijk fm05 (en straks) fm06 en het racen doe ik dus met rFactor :Y)

Daarnaast koop ik zowieso geen simbin games meer vanwege hun geweldige support met gtr _O_ (en starforce)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ik heb m'n DFP al weken niet meer aangeraakt eigenlijk, rFactor boeit me ook nog niet echt. Zit er ook niet zo om te springen om GTL te gaan spelen. Ach ja, de Simbin-magie is er voor mij een beetje af, ze worden steeds groter en commerciëler en ik ben bang dat dat het hardcore-sim gehalte van hun games niet ten goede komt.
Ben echter wel benieuwd wat de echte simliefhebbers die hem al hebben d'r van vinden, misschien valt het allemaal wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik race ook amper de laatste tijd, de goede rFactor mods moeten nog komen. En ik hoef ook geen Simbin spel meer voorlopig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

De drang om hem meteen na de release te gaan halen is er hier ook niet echt. Denk dat hem maar gewoon in de pre-order laat staan bij Play en er pas volgende maand van ga genieten.

Veel heeft er ook mee te maken dat ik nog volop in online league's zit met NR2003 en dus speel ik dat vrij intensief ipv andere race sims.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of jullie het hebben meegekregen maar op RSC kwam het nieuws dat 90% van het development team van GTR en GTL voor zichzelf is begonnen en nu los staat van Simbin....

ff afwachten wat dat allemaal gaat brengen. Zal wel niet uit het niets komen deze ontwikkeling (onvrede?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Laat me raden, Ian Bell zit bij de andere 10%? :)
Ik vind dat zo'n ongelooflijke eikel, al in de tijd voor ze commercieel gingen.

Een deel van de mensen die toen de eerste GT mods maakte is toen al afgesplitst naar RSR, nu blijft er helemaal niemand meer over van toen.

Ik denk dat de oude garde wel door had dat ze steeds verder van de community afdreven waar ze zelf zo graag deel van uitmaakten.

Edit: oh ze heten dus Blimey en Ian maakt er wel deel van uit. bah. :7

[ Voor 10% gewijzigd door Zamorano op 06-10-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:30:
Ik weet niet of jullie het hebben meegekregen maar op RSC kwam het nieuws dat 90% van het development team van GTR en GTL voor zichzelf is begonnen en nu los staat van Simbin....

ff afwachten wat dat allemaal gaat brengen. Zal wel niet uit het niets komen deze ontwikkeling (onvrede?).
Post dan wel ff de link, wil je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Idem hier (ja, ik lurk hier ook nog soms :P)

Ik heb net een maand lang zowat elke dag LFS S2 gespeeld, ik ben voorlopig uitgesimmed online.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oopsy, hier de link.
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=226227

zijn dus wel de mensen achter GTR en GTL die bij dat Blimey games zitten.

Wie zijn er destijds naar RSR gegaan dan? I weet maar van eentje namelijk M@D69.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Wat heeft het eigenlijk te betekenen? Als 90% is vertrokken kun je dat net zo goed omdraaien als dat 10% is vertrokken maar dat het nog wel gewoon hetzelfde bedrijf is met dezelfde man aan de top (Bell), dus zie ik geen reden om daar blij van te worden.

Op simbin moet ik :r en als zij hun naam veranderen verander ik niet van mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
Het probleem met CTD in praktisch alle mogelijke menus en volledige systeemfreezes heb ik weer, net als bij GTR 1.3.0.0. Heb er zelfs een frisse XP install voor over gehad, maar GTL 1.0.0.0 draait hier (nog) niet als een zonnetje... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Deed de demo het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die hem hebben, kunnen jullie iets zeggen over de online mogelijkheid.
Is dit beter dan bij GTR??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:54:
Mensen die hem hebben, kunnen jullie iets zeggen over de online mogelijkheid.
Is dit beter dan bij GTR??
Absoluut! Draait super hier, geen disco's, popup cars of start lag....Paintswapping behoort nu tot de mogelijkheden, met 3 man duwend en trekkend door bocht zonder centje pijn...Kan de vergelijking met Rfactor wel aan!

Alleen installen was bij mij een bitch, hulde aan starforce :r Voor een ieder die na install resets, zwarte schermen, blauwe schermen, ctd's etc. krijgt....download op www.star-force.com ff de sfupdate tool en t werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:22
aph3x schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:05:
[...]

Absoluut! Draait super hier, geen disco's, popup cars of start lag....Paintswapping behoort nu tot de mogelijkheden, met 3 man duwend en trekkend door bocht zonder centje pijn...Kan de vergelijking met Rfactor wel aan!

Alleen installen was bij mij een bitch, hulde aan starforce :r Voor een ieder die na install resets, zwarte schermen, blauwe schermen, ctd's etc. krijgt....download op www.star-force.com ff de sfupdate tool en t werkt..
Bah, ik zou dus eerst zelf de copy protection moeten updaten om het spel te installeren? Nee, bedankt.

(Ik koop dit spel niet vanwege starforce, maar dat zal ze wel nix kunnen schelen...)

-peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
Ondanks de sfdrvup.exe (update via www.star-force.com/protection/users/) heb ik nog steeds ctd's |:(

Had tijdens de installatie al corrupte bestanden op de dvd, nu is dat misschien mijn probleem (firmware update DVD-brander helpt niks, andere IDE kabels ook niet, jumper staat op cable-select) maar na een aantal installatie op verschillende partities had ik alle bestanden toch compleet en oncorrupt in 1 map, en zowaar GTL draaide. Op die crashes na dan... De voortgangsbalk in het laadscherm loopt door, stopt even, valt een stukje terug en vervolgens de melding van XP of ik een rapport wil verzenden.

Meer mensen dit probleem die GTL wèl gekocht hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ook ff mijn reactie over GTL ... 1 woord tot nu toe: SUPER !
FF wat plusjes en minnetjes :)

+ jes

* Die graphics ! WOW :9~ :Y) :P Niet normaal zo mooi ... nu gaat dat ook wel lekker met mijn systeem :*) Ook zijn me niet blokkerige schaduwen opgevallen. De kleinste details zijn te zien ... vind de spiegels en het raam een grote verbetering ten opzichte van GTR. Je ziet echt een raam en echt spiegels. Duidelijker ook !
* hoge fun-factor in vergelijking met GTR. (vet dwars gaan en toch hem op de weg houden :P )
* Het mooie vind ik ook dat ze zich niet eraf hebben gemaakt door dingen over te nemen van GTR. Zelfs de circuits uit GTR zijn anders in details. Petje af !
* Leuk het carreer idee
* Goede overzichtelijke menu's goed in stijl
* Schitterend dat real - time ... die laaghangende zon en het reflecterende asfalt ... niet te geloven zo echt !

- tjes
* Wat ik wel een beetje flauw vind is dat ze adverteren met 25 tracks en 90 auto's terwijl het steeds een kleine variatie is van een circuit of auto. Het klopt wel maar beetje misleidend is het wel. Maarja mag de pret niet drukken :)
* Jammer dat je in quickrace op het begin niet alle auto's en tracks hebt. Die moet je vrijspelen.

Heb nog geen ander weer kunnen zien ... ik hoop dat je nu echte druppels ziet op je raam en ruitewissers die het doen. >:)
Over het algemeen ben ik erg tevreden !
aph3x schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:05:
[...]

Wat bedoel je met Paintswapping ? Misschien beetje blonde vraag maar ...

[ Voor 17% gewijzigd door Bertuss op 07-10-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
Het uitwisselen van verf door deurklink aan deurklink te rijden me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Bertuss schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:30:

Heb nog geen ander weer kunnen zien ... ik hoop dat je nu echte druppels ziet op je raam en ruitewissers die het doen. >:)
Over het algemeen ben ik erg tevreden !
Er zit geen regen in GTL (en nee, ook geen sneeuw of wat dan ook :P)
Megapauper schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:47:
Het uitwisselen van verf door deurklink aan deurklink te rijden me dunkt.
Lijkt me eerder dat je gewoon skins kunt uitwisselen.

[ Voor 27% gewijzigd door Benotti op 07-10-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Benotti schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:47:
[...]

Er zit geen regen in GTL (en nee, ook geen sneeuw of wat dan ook :P)

[...]

Lijkt me eerder dat je gewoon skins kunt uitwisselen.
Ow wist ik niet ! > mooi waardeloos !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, kan er wel mee leven. Ik vind het iig een supersim. Speel me helemaal kapot erop, wil gewoon alles unlocken om mee te beginnen, daarna echt gaan simmen en aan de setups werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
Ben er achter gekomen dat bij een crash van GTL je kan fluiten naar de zuur verdiende credits... De voortgang blijft wel bewaard maar da's een schrale troost. Ik krijg 't maar niet stabiel, zeer irritant. FS update, fastwrites aan/uit, driver updates, firmware update van m'n dvd-brander, alle mogelijk GTL config settings... Grrrmbl. |:( Volgende week hopelijk m'n nieuwe systeem binnen, daar moet 'ie serieus echt stabiel op gaan draaien anders wordt 't een slechte investering van 45 euro.

Om 23:00 aan komen rijden op de Nurnburgringtribune met je 460PK sterke BMW CSL maakt echter weer een hoop goed:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooms0172/GRAB_005.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
jo luitjes, ik host vanavond ff een klein servertje voor 8 mensen, dus wie wilt joinen:

Got GTL Server
pass: got
track: zolder!

we spelen met 60x tijdsversnelling :P dus iedere minuut telt als een uur :) om het nachtracen online ook ffies te proberen.

Tijden:

start server: 18.30
(tijden trainingen enzo weet ik niet)

:9 kzie jullie wel!

verplaatst naar zondag half 7! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Quickshifter op 08-10-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtig spel,

helaas zit de bug uit gtr er nog steeds in, loopt kats vast in de menu's...

iemand een oplossing? kan gewoon niet meer spelen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
  • Laatst online: 26-05 15:24
Furbyk1ller, ik probeer vanavond ook van de partij te zijn!

Heb nog weinig online gespeeld dus ben erg benieuwd naar hoe dat werkt, hopelijk minder laggy dan GTR!

Steam: maartenverheijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke settings gebruiken jullie en wat is jullie performance daarbij?
Probeer alles max te zetten 1280 x 1024 + 4 x aa + 8 x af
Schijnt allemaal niks te schelen volgens mij.
Enige grote performancefactor is de schaduw en de headlights. Die heb ik op medium staan.
Bij start in de nacht en 10 andere wagens zit ik tussen de 23 en 40 fps op monza.

Amd 64 3200+
1500 mb en x800xt pe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
Waar kan je de fps bekijken in GTL?

Het uitschakelen van trackside objects o.i.d. zou veel prestatiewinst moeten opleveren.
Ik heb de volgende settings die nu prima werken:

1360 x 768
no AA of AF
alles op high
trackside objects uit

AMD64 3000+
1024MB
GeForce 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ctrl+F werkt meestal wel om de FPS weer te geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 09-10-2005 13:21 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07-2023
waar hebben jullie m gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
Dynabyte, € 44,95 dit is als je een kortingspas hebt van Dynabyte.

Zijn er meer mensen die vanaaf online meeracen op de server van Furbyk1ller??

[ Voor 39% gewijzigd door Schizophrenic op 09-10-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
pfoei server hosten is geen succes hoor. ik denk dat men toch op een patch moet w8en, veel ctd's bij de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Furbyk1ller schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:33:
pfoei server hosten is geen succes hoor. ik denk dat men toch op een patch moet w8en, veel ctd's bij de spelers.
Ik heb een flashback gevoel ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:47:
[...]

Ik heb een flashback gevoel ;)
Blimey! :7

offtopic:
Ik kon het niet laten dat een keer te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Heeft iemand een lijst van alle autos die in het spel zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat leesvoer om jullie lekker te maken ;)

"driving & tech guide"
De stats en rijeigenschappen van alle auto's op een rijtje...

http://www.gt-legends.com/support_en.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozo71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 12:29
Bertuss schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:32:
[...]

Ow wist ik niet ! > mooi waardeloos !
Ligt aan de engine die ze gebruiken. Zelfde verhaal verhaal met rFactor, heeft dezelfde engine en ook geen regen. Verhaal gaat dat misschien een patch in de toekomst gaat komen die wel regen etc mogelijk maakt voor deze engine. (8>

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Nou heb hem ook :) bij Freerecord shop gehaald.

Was wel de enige die ze hadden.
Wat een top spel zeg. Die graphics. Dat is ff wat anders dan F1 99-02 die ik normaal spel.

Kan niet wachten tot ze een F1 spel maken met deze graphics.

Wat het rijden betreft, ik ga vanavond er echt voor zitten, kijken hoe ver ik kom. .

Tot nu toe , zeg ik petje af wat ze afgeleverd hebben. _/-\o_

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
WOEI :)

http://media.putfile.com/Alex_Dijon_Corvette_600pk

hihihih O+
dozo71 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:18:
[...]

Ligt aan de engine die ze gebruiken. Zelfde verhaal verhaal met rFactor, heeft dezelfde engine en ook geen regen. Verhaal gaat dat misschien een patch in de toekomst gaat komen die wel regen etc mogelijk maakt voor deze engine. (8>
je ken et ook al zien, als er geen regen zou zijn? waarom dat nog in de setup laten zien welke banden je gebruik? denk dat er wel zon dergelijke patch komen gaat. (hopelijk) _/-\o_

[ Voor 76% gewijzigd door Quickshifter op 10-10-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

seninha schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:34:
Nou heb hem ook :) bij Freerecord shop gehaald.

Was wel de enige die ze hadden.
Wat een top spel zeg. Die graphics. Dat is ff wat anders dan F1 99-02 die ik normaal spel.

Kan niet wachten tot ze een F1 spel maken met deze graphics.

Wat het rijden betreft, ik ga vanavond er echt voor zitten, kijken hoe ver ik kom. .

Tot nu toe , zeg ik petje af wat ze afgeleverd hebben. _/-\o_
dat is er al he Rfactor met formula IS. en daar zijn f1 mods voor in de maak ;)
maar verwacht maar geen officeel spel want soney heb de rechten tot 2007 ofzo

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozo71
  • Laatst online: 26-08 12:29
Furbyk1ller schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:25:
WOEI :)

hihihih O+

[...]

je ken et ook al zien, als er geen regen zou zijn? waarom dat nog in de setup laten zien welke banden je gebruik? denk dat er wel zon dergelijke patch komen gaat. (hopelijk) _/-\o_
Neem toch aan van wel. Een racesim zonder regen????eeuh
Maar in ieder geval de game gehaald en na de eerste installatie perikelen een starforce update gedaan en nu loopt ie als een zonnetje. Heerlijk driften met drie tegelijk door de bocht, geweldig!! Valt me niet tegen. Alleen is het weer een beetje jammer dat sommige mensen denken dat op het rechte stuk auto's er af beuken je lijn verdedigen is. Het is geen demolition derby dacht ik. Nu nog even mijn FPS opkrikken en wat met instellingen klooien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Noch rFactor, noch GT Legends hebben regen. rFactor gaat het zowieso krijgen in een patch, GT Legends weet ik niet. Gezien hun support zou ik er niet vanuit gaan, maar je weet nooit :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als nergens zwart op wit staat dat ze het beloofd hebben zal Simbin het niet toevoegen lijkt me.
Dan moeten ze moeite doen voor de klanten terwijl het niet hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Goed ik heb em ook gekocht, 1e wat me opvalt dat alles een beetje op NFS porsche lijkt, kwa menu's en career mode wat ik totaal niet erg vind :) Ik wou gelijk gaan racen maar kennelijk moet je de auto in je bezit hebben das wel erg matig. Nu moet je alle races gaan doen voordat je echt lekker online kan. In GTR kon je gewoon meteen beginnen maar het racen zelf is wel leuk alleen AI racers hou ik niet zo van.

Ik heb me momo pedalen ook gefixt ffe openschroeven en wat vet ertussen en volgas is nu ook echt volgas :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

is het spel moeilijk in de simulatiestand?
En is de Porsche al snel beschikbaar? (daar gaat het hele spel mij namelijk om :) )
is het met toetsenbord goed te doen of is een stuur een must?

[ Voor 71% gewijzigd door RMB op 11-10-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Stuur is altijd een must ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Het is iig makkelijker dan GTR naar mijn mening maar die porsche wil ik ook snel unlocken :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
GreenFury schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:51:
Het is iig makkelijker dan GTR naar mijn mening maar die porsche wil ik ook snel unlocken :)
Ja dat gaat snel hoor ! Eerste cup racen dat betekent een raceje of 8 in de top 3 eindigen geloof ik en je kan hem al kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

is het realistischer dan GT4?, een echte simulator dus? (dus als je dit kan, kan je in het echt ook redelijk met een auto overweg)

[ Voor 64% gewijzigd door RMB op 11-10-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
RMB schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:07:
is het realistischer dan GT4?, een echte simulator dus? (dus als je dit kan, kan je in het echt ook redelijk met een auto overweg)
Ja het is realistischer dan GT4, een echte sim.

Maar zonder de juiste hardware (stuur, pedalen, shifter, etc.) heeft het weinig nut om het te vergelijken met een echte auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ZAMoRANo schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:11:
[...]

Ja het is realistischer dan GT4, een echte sim.

Maar zonder de juiste hardware (stuur, pedalen, shifter, etc.) heeft het weinig nut om het te vergelijken met een echte auto.
ik heb een logitech Driving Force Pro... dus pedalen en stuur = ok... schakelpookje is wat nep en ik heb een clutch pedaal... is het spel met deze hardware leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Oh met die hardware zit het wel goed. Of je het dan leuk vindt? Er is natuurlijk een demo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:01: rFactor gaat het zowieso krijgen in een patch
Oh ja? bron graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
RSC forum. Straight from the horse's mouth (als in: Gjon Camaj heeft het zelf gezegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:40:
[...]

RSC forum. Straight from the horse's mouth (als in: Gjon Camaj heeft het zelf gezegd)
Gjon Camaj? Het enige paard dat kan praten dat ik ken is Mr Ed :+

Edit: Oh en die van Lucky Luke

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:40:
[...]

Ah interesting :) heb je ook een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 02:20:
[...]

Ah interesting :) heb je ook een link?
Geen idee in welke thread(s) hij het heeft gezegd. Moet je zelf maar ff zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Benotti schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 02:28:
[...]

Geen idee in welke thread(s) hij het heeft gezegd. Moet je zelf maar ff zoeken :P
Volgens mij heeft ie t zelfs meerdere keren gezegt. Ik heb het ook gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bertuss schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:38:
[...]

Ja dat gaat snel hoor ! Eerste cup racen dat betekent een raceje of 8 in de top 3 eindigen geloof ik en je kan hem al kopen.
Oef wat een lekker geluidje, Spelen jullie allemaal de moeilijkheids graad in de singleplayer op Professional ?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Dat is mij iig te moeilijk. Ik denk dat het me wel zou lukken om wat te winnen, maar dat gaat dan wel erg lang duren. En ik kan niet wachten op elke nieuwe auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zou wel leuk zijn als iemand eens wat mooie pics post van de behaalde auto's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Requiem19 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:37:
Dat is mij iig te moeilijk. Ik denk dat het me wel zou lukken om wat te winnen, maar dat gaat dan wel erg lang duren. En ik kan niet wachten op elke nieuwe auto :)
idd, geef mij maar semipro en alle aids uit. ;)

Zamorano:

Afbeeldingslocatie: http://img361.imageshack.us/img361/5199/gtl59nq.th.jpg

:9~

[ Voor 26% gewijzigd door Quickshifter op 12-10-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ah thnx, ziet er goed uit.

Werkt dat unlocken nou een beetje?
Je moet dus echt allerlei cups winnen op verschillende moeilijkheidsgraden ofzo las ik op RSC.
Lijkt mij allemaal nogal omslachtig maar blijkbaar is er nog geen hack voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Eerlijk gezegd is het best wel leuk om wat te unlocken. Stukken leuker dan in Rfactor. De A.I is heel uitdagend, niet alleen qua tijden, maar ook qua rijgedrag. Als je harder het rechte stuk op komt gaan ze goed verdedigend rijden, maar als je net te laat remt laten ze ook weer ruimte aan de binnenkant voor je.

Tel daarbij op de manier waarop elke auto echt anders rijdt. Van de Mini tot de ford mustang tot de Porsche 911. Nogal een verloop ;).

Enige grote nadeel is dat m'n computer het eigenlijk niet meer aankan. De FPS zakt regelmatig onder de 25 en dan wordt het echt storend. En dat met een niet al te oude computer (amd64 3200+, 1 gig ram, 9800 pro). Misschien tijd voor een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Requiem19 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:35:
Eerlijk gezegd is het best wel leuk om wat te unlocken. Stukken leuker dan in Rfactor. De A.I is heel uitdagend, niet alleen qua tijden, maar ook qua rijgedrag. Als je harder het rechte stuk op komt gaan ze goed verdedigend rijden, maar als je net te laat remt laten ze ook weer ruimte aan de binnenkant voor je.

Tel daarbij op de manier waarop elke auto echt anders rijdt. Van de Mini tot de ford mustang tot de Porsche 911. Nogal een verloop ;).

Enige grote nadeel is dat m'n computer het eigenlijk niet meer aankan. De FPS zakt regelmatig onder de 25 en dan wordt het echt storend. En dat met een niet al te oude computer (amd64 3200+, 1 gig ram, 9800 pro). Misschien tijd voor een upgrade.
Lol, ik heb exact dezelfde config. De demo liep hier ook al niet zo lekker, rFactor overigens wel vrij aardig. Ik heb ook al zitten denken om een nieuwe videokaart te halen, ik ben niet zo heel erg te spreken over de ATi drivers dus misschien maar eens terug naar nVidia.

En over dat unlocken, tja het kan wel leuk zijn maar ik vind het zonde van de tijd. Zoveel tijd om te racen heb ik ook niet en als ik dan ga racen wil ik gewoon in de auto van mijn keuze kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Heb 'm ook maar gehaald, en hij valt me gelukkig zeker niet tegen :) Physics zijn top, hoewel dit niet helemaal 'mijn' auto's zijn is het erg uitdagend om mee te rijden. Bandenmodel is erg goed en ook op lage snelheden voelt het nu allemaal aan zoals het zou moeten. Audiovisueel is het natuurlijk gewoon prachtig, vooral de belichting.

Het unlocken vind ik wel aardig eigenlijk, het is namelijk wel een verademing om na een aantal races in Mini's en Alfa'tjes eindelijk een Ford Mustang of Falcon met dikke V8 te mogen besturen (die overigens rijden als een dweil) Maar het toewerken naar de echt toffe wagens en circuits heeft wel wat in plaats van ze allemaal meteen uit te proberen. Heb nu alleen nog maar toerwagens, maar kan niet wachten om de GT's te unlocken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:35:
Heb 'm ook maar gehaald, en hij valt me gelukkig zeker niet tegen :) Physics zijn top, hoewel dit niet helemaal 'mijn' auto's zijn is het erg uitdagend om mee te rijden. Bandenmodel is erg goed en ook op lage snelheden voelt het nu allemaal aan zoals het zou moeten. Audiovisueel is het natuurlijk gewoon prachtig, vooral de belichting.

Het unlocken vind ik wel aardig eigenlijk, het is namelijk wel een verademing om na een aantal races in Mini's en Alfa'tjes eindelijk een Ford Mustang of Falcon met dikke V8 te mogen besturen (die overigens rijden als een dweil) Maar het toewerken naar de echt toffe wagens en circuits heeft wel wat in plaats van ze allemaal meteen uit te proberen. Heb nu alleen nog maar toerwagens, maar kan niet wachten om de GT's te unlocken in ieder geval.
Hmm dat klinkt wel goed ja.

De GT's zijn echt de wagens waar ik graag mee zou rijden. Ik ben morgenmiddag in de stad, als ik m zie liggen neem ik m misschien ook wel ff mee.
Ik speel dan toch niet zo vaak, misschien is er over een tijdje wel een hack om alles te unlocken als ik dat zelf nog niet gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een p4 2.8 (@2.8 op dit moment :( )en een x800XTpe en heb ook last van fps drops tijdens de race. Zelfs als ik terugschakel naar dx8 en alles game settings medium. Volgens mij is de CPU hier de beperkende factor.
Hopelijk komen er wat tweaks om de fps acceptabel te krijgen want met 10 framepjes de bocht door is best wel lastig.

Verder ben ik erg onder de indruk van de AI, de carphysics en de nieuwe circuits.
Die antieke vering, sponzige remmen en slappe chassis maken vooral het remmen en terugschakelen erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ik weet niet of de CPU de bottleneck is. Ik dacht meer aan het geheugen van de videokaart aangezien bij veel mensen een hogere AGP aperture size schijnt te helpen.
Hoeveel mb heeft die X800XTpe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
Shadows op Low zetten verhielp bij mij de framedrops, ook met een XT-PE (met 256MB).

Maar wat een lekker spel zeg! Al tegen een GT40 gereden, nog niet unlocked, zit op cup level D nu. Die David&Goliath races vind ik nog het leukst, tegen beduidend krachtigere auto's racen, mooi. De Lotus Cortina en Elan zijn echt fijne racebakkies. De BMW 3.0 CSL vind ik de fijnste tot nu toe, 911, Cobra en DeTomaso te veel overstuur (met toetsenbord niet te controleren). Die 300SL die je wint rijdt helemaal als een taxi, meteen duur doorverkopen die sloep, aan geld echt geen gebrek als je op gang komt dus. Ja, erg leuk spel, op naar de GT40. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
ZAMoRANo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:06:
[...]

Ik ben morgenmiddag in de stad, als ik m zie liggen neem ik m misschien ook wel ff mee.
Ga jij zo makkelijk om met het kopen van games? Ik dacht dat jij voorlopig geen simbin games meer hoefde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Benotti schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 01:11:
[...]

Ga jij zo makkelijk om met het kopen van games? Ik dacht dat jij voorlopig geen simbin games meer hoefde ;)
Ja erg eigenlijk he? ;)

Maar de drang om met zo'n Ford Capri, GT40 of De Tomaso Pantera te rijden is zooooo groot. En dan lees ik hier al die verhalen. :X

Het is zo'n weegschaaltje; aan de ene kant, GTR support was/is ruk en Ian Bell is een eikel; aan de andere kant, Ford Capri......vroem...vroem.....vroem vroem......

Anyway het is wel bedtijd, ik slaap er nog een nachtje over. Maar als ik m morgen tegenkom in de winkel ben ik bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 08:11
Iets over het remmen.

Wat mij opvalt is het feit dat het vrijwel onmogelijk is de remmen te blokkeren bij het remmen in een rechte lijn. Voor alle duidelijkheid, ABS wat deze wagens overigens niet eens hebben, staat uit. Alle hulpmiddelen op de koppeling na staan uit. De calibratie van de pedalen is ook prima in orde. In GTR of GPL komt de rook van de schurende banden af zodra het middelste pedaal iets minder dan fijngevoelig wordt bediend.

Dus buiten mogelijke technische oorzaken van de PC en de externe invoerapparatuur om is het opvallend dat de remmen vrijwel niet zijn te blokkeren. Uit ervaring weet ik dat auto's zonder bekrachtinging op de remmen, flinke pedaaldruk behoeven. Maar dat neemt niet weg het feit dat ook zonder bekrachtiging de wielen wel degelijk zijn te blokkeren.

Nu valt mij gewoon op dat het bij mij in ieder geval, vrijwel onmogelijk lijkt de remmen te blokkeren als het gaat om het aanremmen in een rechte lijn. Is iemand anders dat ook opgevallen?

Voor de rest is het geheel erg amusant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Ximinez schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:29:
Iets over het remmen.

Wat mij opvalt is het feit dat het vrijwel onmogelijk is de remmen te blokkeren bij het remmen in een rechte lijn. Voor alle duidelijkheid, ABS wat deze wagens overigens niet eens hebben, staat uit. Alle hulpmiddelen op de koppeling na staan uit. De calibratie van de pedalen is ook prima in orde. In GTR of GPL komt de rook van de schurende banden af zodra het middelste pedaal iets minder dan fijngevoelig wordt bediend.

Dus buiten mogelijke technische oorzaken van de PC en de externe invoerapparatuur om is het opvallend dat de remmen vrijwel niet zijn te blokkeren. Uit ervaring weet ik dat auto's zonder bekrachtinging op de remmen, flinke pedaaldruk behoeven. Maar dat neemt niet weg het feit dat ook zonder bekrachtiging de wielen wel degelijk zijn te blokkeren.

Nu valt mij gewoon op dat het bij mij in ieder geval, vrijwel onmogelijk lijkt de remmen te blokkeren als het gaat om het aanremmen in een rechte lijn. Is iemand anders dat ook opgevallen?

Voor de rest is het geheel erg amusant
uhm wat jij zegt klopt niet, in welke wagen reed je? bijv als ik in de porsche rijd, en dan bij imola dat stuk naar beneden ga, en dan moet remmen voor die bocht, moet ik erg oppassen dattie em niet blokkeerd, dus het kan wel degelijk. ik zet zelfs de brake pressure meestal op 96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Volgens mij komt dat simpelweg omdat de remmen van de meeste auto's niet echt krachtig zijn ivm met de remmen van GTR.

Als oud-f1 coureurs uit de jaren 70 of 80 in een 200x F1 auto stappen (Stewart, Lauda) hoor je ze ook bijna altijd zeggen dat ze zo enorm onder de indruk van de remmen zijn. Kennelijk is dat iets wat vroeger veel minder goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Laatst online: 10-01-2023
Zet je auto clutch eens uit, maakt het remmen een stuk interessanter :D

Je hebt geen koppelingspedaal nodig, maar moet dan wel liften bij het opschakelen (en vooral) blippen bij het terugschakelen. Maakt het rijden in deze oude auto's een stuk realistischer en in mijn ogen leuker.

@Tim; geen pro mode, dat valt me nou van je tegen ;)

,Mark

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Hoever kom jij dan in Pro mode? Of, hoever ben jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
9 van de 23 (geloof ik) challenges zitten erop, dus heb nog even, maar geen haast :)

Circuits die ik al ken vanuit GTR zijn goed te doen, nieuwe kost iets meer tijd en Anderstop Zuid is ....nah laat maar. Was wel even wennen op Spa, waar ik toch een paar keer de busstop volledig miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:19:
Zet je auto clutch eens uit, maakt het remmen een stuk interessanter :D
Je hebt geen koppelingspedaal nodig, maar moet dan wel liften bij het opschakelen (en vooral) blippen bij het terugschakelen. Maakt het rijden in deze oude auto's een stuk realistischer en in mijn ogen leuker.
Dit betekend wel dat je alleen in een rechte lijn kan terugschakelen. Terugschakelen in de bocht zonder clutch control is gekkenwerk. Volgens mij is t alleen realistisch auto clutch uit te zetten als je een 3e pedaaltje hebt. Mooie motorsportterm trouwens... 'blippen'

Ik gebruik wel t schakelpookje ipv flippers ivm realiteit... :9
ZAMoRANo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:41:
Hmm ik weet niet of de CPU de bottleneck is. Ik dacht meer aan het geheugen van de videokaart aangezien bij veel mensen een hogere AGP aperture size schijnt te helpen.
Hoeveel mb heeft die X800XTpe?
de kaart heeft 256 op t bord en m'n AGP aperture staat op 128... Ik moet zeggen dat ie (na een restart) wel weer soepel loopt zelfs een race met 23 AI-rijders is goed te doen met onderstaande config,,, _/-\o_

In GTR is de ideale bandenspanning 170kpa en voor medium slcks geld een optimale temp van +-100 graden. Weet iemand hoe dit zit met de ideale spanning en temp van de dunlop vintage bandjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:00:
[...]

Dit betekend wel dat je alleen in een rechte lijn kan terugschakelen. Terugschakelen in de bocht zonder clutch control is gekkenwerk. Volgens mij is t alleen realistisch auto clutch uit te zetten als je een 3e pedaaltje hebt. Mooie motorsportterm trouwens... 'blippen'

Ik gebruik wel t schakelpookje ipv flippers ivm realiteit... :9

[...]

de kaart heeft 256 op t bord en m'n AGP aperture staat op 128... Ik moet zeggen dat ie (na een restart) wel weer soepel loopt zelfs een race met 23 AI-rijders is goed te doen met onderstaande config,,, _/-\o_

In GTR is de ideale bandenspanning 170kpa en voor medium slcks geld een optimale temp van +-100 graden. Weet iemand hoe dit zit met de ideale spanning en temp van de dunlop vintage bandjes?
Als je remt en snel wilt terugschakelen, zul je inderdaad flink "gas" moeten geven anders breekt de achterkant inderdaad uit. Dacht dat remmen voor Rivazza in een Vertigo lastig was, maar na wat rondjes in zo'n oude bak neem ik dat snel terug :D

Heb de clutch gemapt op mijn flipper (schakel ook met pookje), dus als het echt nodig is kan ik deze altijd gebruiken.

Wat temps en druk betreft, geen idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Is de full version aanzienlijk zwaarder dan de demo?

Ik heb echt een roestbak, maar GTL demo liep op alles low prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
voor mij loopt full zelfde als demo. Net te doen op mijn roestbak :), zolang het veld niet te groot wordt en de koplampen aan gaan.

Iemand een idee of er Cicuit info, zoals in GTR, in het spel zit, kan het n.l. niet vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Pff krijg spierballen van dit spel man :D WOEI je moet veel corrigeren en tegesturen vooral bij de auto's met veel power uit jaren '60. Heel tof ... maar als ik een uurtje of 2 heb gespeeld voel ik me armen gewoon. Wil ook ffb niet lager zetten, want dan is het gevoel weg :)
Maarja krijg ik eindelijk spierballen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bertuss op 13-10-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

same here das wat gtl zo vet maakt zo'n wagen gewooon 20 rondes over spa de bocht doorvecht

ik rijdt in gele Datomosa

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
Pfff!!! Voor diegenen die 'm helemaal gaan uitspelen om alle auto's te unlocken: Cup Level E bevat de 3 volledige kampioenschappen (TC65, GTC65, GTC-TC76, 20 ronden op 8 complete circuits) en een endurance serie van 60 (!!!) ronden op 2 circuits (Monza en Spa). Daarnaast nog 2 kortere series van 10 en 15 ronden op 6 resp. 4 circuits.

Dit gaat nog wel een tijdje duren. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Da*Rule op 13-10-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:25
voor degene die alvast in alle auto's wil rijden, bij de car dealer kan je met bijna alle auto's testritten maken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Heheh leuk filmpje, zit echt drama in door dat muziek :).

Ik ga morge GTL halen. Had die demo een tijdje met rust gelaten, maar na vandaag weer te hebben geraced, ben ik overtuigd. Eigenlijk veel beter dan ik voorheen dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Heeft GT Legends eigenlijk ook een cheat zoals rFactor om alle wagens en tracks te unlocken? Zou best zuigen zijn als dat niet zo is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Benotti schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:47:
Heeft GT Legends eigenlijk ook een cheat zoals rFactor om alle wagens en tracks te unlocken? Zou best zuigen zijn als dat niet zo is :/
Nee helaas niet. Simbin heeft de boel goed weten te beveiligen blijkbaar. Je kunt wel op beginner alles gaan halen natuurlijk maar dan kost het nog veel tijd.

Heb hem dus ook gehaald vandaag. :+
Even in de mini de eerste race gewonnen en even snel bij de dealer wat testritten gemaakt. Het rijdt, klinkt en oogt allemaal geweldig moet ik zeggen. Wel vervelend dat je alles moet unlocken maarja voorlopig zit er niks anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
ZAMoRANo schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:10:
[...]

Nee helaas niet. Simbin heeft de boel goed weten te beveiligen blijkbaar. Je kunt wel op beginner alles gaan halen natuurlijk maar dan kost het nog veel tijd.
Dat snap ik nou niet, best lame imo :/ (tenzij ze toch een cheatcode hebben die nog ontdekt moet worden, dont wanna jump to conclusions ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Eerlijk gezegd had ik het ook meteen ff gezien na de 1e race.
Misschien laat ik m zo liggen tot er een cheat/hack/whatever uitkomt.

Maar de Capri en de Pantera zijn geweldig, voorzover ik dat kon uitproberen op het mini Nurburgring baantje.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 13-10-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heerlijk, dat online racen, plus dat je er nog geld voor krijgt ook :) Net even met 15 man zitten rijden. Lekker kleunen enzovoort, en de Lotus Cortina rijd echt geweldig :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
ZAMoRANo schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:16:
Eerlijk gezegd had ik het ook meteen ff gezien na de 1e race.
Misschien laat ik m zo liggen tot er een cheat/hack/whatever uitkomt.
Ik zou er maar niet op rekenen. Zo te zien wil Simbin koste wat het kost verhinderen dat je via een cheat meteen alle wagens en tracks ter beschikking hebt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:13:
[...]

Dat snap ik nou niet, best lame imo :/
Nou zo erg vind ik heel die career system niet, rijdt je tenminste in wat langzamere wagens die je anders misschien links zou laten liggen, en die mini en cortina zijn best fun :)

Trouwens GT4 had toch ook helemaal geen cheats, nooit iemand over gehoord.

Moet trouwens nog op rsc gaan zoeken naar die quote van de isi gasten. Maar goed dat er een patch voor rfactor aankomt iig.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 22:13 . Reden: dt dt td dt t d ]

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste