Toon posts:

[PC][Racesim] GT Legends

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:
  • 10.092 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• antonyv
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14-04 22:07
dotagamer schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:00:
[...]

Ja zeker leeft dit spel nog! Ik speel het bijvoorbeeld nog bijna dagelijks online. Ik denk dat de meesten te druk zijn met racen :9
Dan zit je zeker in een password-server?
Want ik kom verrekte weinig NL tegen.

Ik zit er ook niet elke dag op hoor.
Ben nu even verslaafd aan de Nordschleife en de BMW-M3 in GTR2.
(heb trouwens net de GT40 verdiend met GTL :*) )

there's no place like cloudbase

• DopdeDouwer
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik speel dit spel de laatste tijd ook alleen nog maar online, wordt alleen een beetje moet van noobs of andere wegterroristen die je bij de eerste de beste bocht in de grindbak jagen...
mn nick is een NL nummerbord

• antonyv
DopdeDouwer schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:12:
Ik speel dit spel de laatste tijd ook alleen nog maar online, wordt alleen een beetje moet van noobs of andere wegterroristen die je bij de eerste de beste bocht in de grindbak jagen...
mn nick is een NL nummerbord
Wat, hoe heet je??

"een NL nummerbord"

of toch iets anders?

Ik ben gemakkelijk te herkennen.... gewoon mijn eigen naam.

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ik heb geen zin om stuk voor stuk al die auto's te halen. Wil gewoon af en toe een half uurtje racen in auto's die ik leuk vind. Zoals GTR2 dus. Die trainer die overal op internet staat (F1 = geld) werkt helaas niet. Zijn er nog andere trainers oid? :)

[Voor 3% gewijzigd door Tom op 23-11-2006 13:54]

• antonyv
Ja Tom ik snap je wel, ik snakte ook naar een auto die mee kon komen met de rest.
Nu heb ik de GT40 gewonnen en rij ik iedereen om de oren, in de cup-mode dan.

Maar achteraf vind ik het toch een hele overwinning als ik alle moeite gedaan moet hebben om er te komen. Soms moet je enorm knokken om net nog even in de laatste bocht een AI in te halen en te winnen waardoor je toch nog het kampioenschap wint en dus auto's en circuits unlocked worden.

Ik weet ook wel van de cracks af maar ik doe het toch liever zo.
Howel de laatste cup elke race 60 ronden heeft.
Pffff. Dan weet ik het nog niet.
Dat is in Spa drie uur racen!

Ah dan heb ik meteen een vraag!...zie volgende post

• antonyv
Als ik een race doe van 60 ronden, welke dus drie uur kan duren op Spa, kan ik dan Saven na zeg maar anderhalf uur en dan Quiten waarna ik de volgende dag de rest kan doen als ik het gesavede spel weer laad?

Weet iemand dat?

Ik weet wel dat je een Save kunt laden als je de Practice en Qualify hebt gedaan en dan laadt het spel gewoon de startgrid.

En als dat kan, laadt ie dan ook de bandentemperatuur, brandstof en de juiste setup weer erbij?

Ja toch, dat moet toch kunnen?

• HaRdCoRe-WeZ
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-01-2016
Doppie ook hier!!!! :+

Mijn iRacing Profiel

• DopdeDouwer
  • Niet online
antonyv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:56:
Als ik een race doe van 60 ronden, welke dus drie uur kan duren op Spa, kan ik dan Saven na zeg maar anderhalf uur en dan Quiten waarna ik de volgende dag de rest kan doen als ik het gesavede spel weer laad?

Weet iemand dat?

Ik weet wel dat je een Save kunt laden als je de Practice en Qualify hebt gedaan en dan laadt het spel gewoon de startgrid.

En als dat kan, laadt ie dan ook de bandentemperatuur, brandstof en de juiste setup weer erbij?

Ja toch, dat moet toch kunnen?
Ja dat kan gelukkig, gewoon ergens saven. Kan ergens midden in een ronde zijn en een andere keer verder gaan, ook als je het rondje erna in de grindbak staat :'(
antonyv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:45:
[...]

Wat, hoe heet je??

"een NL nummerbord"

of toch iets anders?
FX-SF-cijfertjes
gebruik ik eigenlijk sinds NFS porsche toen je naam in het spel op de auto kwam te staan. Helaas bij dit spel niet, nu zit ik met een redelijk onhandige naam, kan je dat eigenlijk nog veranderen

hey Wez :+

[Voor 80% gewijzigd door DopdeDouwer op 23-11-2006 15:17]

• davidsmit
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 27-11 16:06
Pfff waar is deze game nog te koop? Ik vind 'm via internet alleen maar voor 40+ euro en dat is me te veel voor een game van 2 jaar oud... Nergens voor 15-20 euro??

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:47
davidsmit schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 00:00:
Pfff waar is deze game nog te koop? Ik vind 'm via internet alleen maar voor 40+ euro en dat is me te veel voor een game van 2 jaar oud... Nergens voor 15-20 euro??
http://play.com/Games/PC/...gt+legends&searchsource=0

9pond

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• DopdeDouwer
  • Niet online
Bij de mediamarkt in Rotterdam Centrum was hij een tijd geleden 20euro oid.
Op marktplaats komt het spel ook wel eens voorbij als een verwende puber het spel na in de hoek heeft gegooid. Heb er zelf 5 euro voor betaald...

• GAIAjohan
DopdeDouwer schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:41:
[...]

Op marktplaats komt het spel ook wel eens voorbij als een verwende puber het spel na in de hoek heeft gegooid. Heb er zelf 5 euro voor betaald...
In de mediamarkt in Groningen al een hele tijd niet meer gezien.
GTR1 is 15euro daar, en GTR2 nog steeds 43euro.
GTL heb ik al meer dan een jaar en toen 49euro betaald bij free record shop.

Kun je met 2ehands nog wel online?? Gezien die key toch persoonsgebonden is..?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• KhaZ
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-11 08:54

KhaZ

Alfa Romeo

DopdeDouwer schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:41:
[...]

Ik kreeg bijna een jaar terug 2x GT Legends bij m'n SLI 7900 set, toen verkocht voor €15 a piece.. toch mooi 2 andere blij mee gemaakt.

AMD 3700X | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• DopdeDouwer
  • Niet online
GAIAjohan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:49:
[...]
Kun je met 2ehands nog wel online?? Gezien die key toch persoonsgebonden is..?
Ja daarom ging ik voor de echte versie. Geen problemen met aanmelden, kunt gewoon eigen naam kiezen.

• Neofiet
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12-12-2017

Neofiet

Ik was hier eerst

Sinds kort ben ik ook begonnen met deze retro sim. Nu heb ik wel een klein vraagje over de Mini.

Wanneer ik een Mini-only race doe, zijn men tegenstanders altijd enorm snel.
Ik speel het spel met een G25, autoclutch staat af en gebruik men H-shifter.
Waar dit bvb. hard opvalt is op Mondello Park.

Telkens bij het ingaan van de eerste haarspeldbocht na de start/finish, rem ik er veel van men tegenstanders uit. Na de apex te zijn gepasseerd, duw ik men gaspedaal volledig naar beneden en laat de Mini zichzelf naar de buitenkant van de bocht duwen. Op dat moment, trekken men tegenstanders zo hard van me weg dat het lijkt of ik stil sta. De tegenstanders die ik er uit kon remmen, halen me dan gewoon terug in.

Wat doe ik hier toch verkeerd?

A7N8X-Deluxe, 2500+, 1GB RAM, 1 x 80 P-ATA Maxtor 8 Mb. cache, 1 x 160 S-ATA Maxtor 8Mb. cache, MSI Geforce 6600 GT NV-VTD, Windows XP en een hoop pleisters om de boel bijeen te houden.

• GAIAjohan
Neofiet schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:00:
Sinds kort ben ik ook begonnen met deze retro sim. Nu heb ik wel een klein vraagje over de Mini.

Wanneer ik een Mini-only race doe, zijn men tegenstanders altijd enorm snel.
Ik speel het spel met een G25, autoclutch staat af en gebruik men H-shifter.
Waar dit bvb. hard opvalt is op Mondello Park.

Telkens bij het ingaan van de eerste haarspeldbocht na de start/finish, rem ik er veel van men tegenstanders uit. Na de apex te zijn gepasseerd, duw ik men gaspedaal volledig naar beneden en laat de Mini zichzelf naar de buitenkant van de bocht duwen. Op dat moment, trekken men tegenstanders zo hard van me weg dat het lijkt of ik stil sta. De tegenstanders die ik er uit kon remmen, halen me dan gewoon terug in.

Wat doe ik hier toch verkeerd?
Check eens, of je wanner je het gaspedaal intrapt, wel de gehele uitslag gebruikt wordt ;). (ingame)

• GAIAjohan
Afgelopen avond voor t eerst meegedaan met een closed server, en wat rijdt dat heerlijk! Geen mensen meer die overal tegenaan botsen en dergelijke.
Enig nadeel was mijn gaspedaal.. Die wil niet meer geheel ingetrapt worden. Dus ik dXtweak doen.
Max is 255, en min natuurlijk 0.
Ik moet de min naar 70 zetten... anders kan ik niet volgas rijden :(
Owja MOMO Force.

• charrel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:51

charrel

Addison addict

GAIAjohan schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 02:25:
Afgelopen avond voor t eerst meegedaan met een closed server, en wat rijdt dat heerlijk! Geen mensen meer die overal tegenaan botsen en dergelijke.
Enig nadeel was mijn gaspedaal.. Die wil niet meer geheel ingetrapt worden. Dus ik dXtweak doen.
Max is 255, en min natuurlijk 0.
Ik moet de min naar 70 zetten... anders kan ik niet volgas rijden :(
Owja MOMO Force.
Zijn genoeg modjes voor die je makkelijk zelf kunt doen zodat het wel weer werkt.

• GAIAjohan
Vandaag voor het eerst sinds tijden weer dit spel gezien in een winkel.
Mediamarkt Groningen had er 2 liggen voor €40,- per stuk 8)7 :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:33
GAIAjohan schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 04:13:
Vandaag voor het eerst sinds tijden weer dit spel gezien in een winkel.
Mediamarkt Groningen had er 2 liggen voor €40,- per stuk 8)7 :/
Check dan in Groningen (of online) Dimensionplus. Hier ligt die voor 14,99. Ik heb hem gelijk vandaag online besteld. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAIAjohan
3style schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:30:
[...]

Check dan in Groningen (of online) Dimensionplus. Hier ligt die voor 14,99. Ik heb hem gelijk vandaag online besteld. :)
Ik heb m al meer dan 1,5jaar in huis hoor. Maar gewoon een 'tip' voor mensen.

• loyd1000
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 08-11-2010
Zijn er eigenlijk ook leaugues voor het rijden met GTL ?
Of wordt dit spel bijna nooit meer gespeeld op simracing.nl bestaat er daar ook een league voor gtl ?

• GAIAjohan
loyd1000 schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:41:
Zijn er eigenlijk ook leaugues voor het rijden met GTL ?
Of wordt dit spel bijna nooit meer gespeeld op simracing.nl bestaat er daar ook een league voor gtl ?
Er bestaan leagues.
www.nogripracing.com heeft ook een league, alleen moet je eerst door funraces aan kunnen tonen dat je fair bent.
Leagueraces = zondagavond 9uur, en duurt een uur. Van 7tot9 kwalificatie
Funraces woesndagavond 9uur en 10uur.. 9uur kwali, half 10 begint race tot 10uur, en dan weer kwali om 109 uur en half 11 race.

• loyd1000
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 08-11-2010
GAIAjohan schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:34:
[...]

Er bestaan leagues.
www.nogripracing.com heeft ook een league, alleen moet je eerst door funraces aan kunnen tonen dat je fair bent.
Leagueraces = zondagavond 9uur, en duurt een uur. Van 7tot9 kwalificatie
Funraces woesndagavond 9uur en 10uur.. 9uur kwali, half 10 begint race tot 10uur, en dan weer kwali om 109 uur en half 11 race.
klinkt goed ik heb de demo van gt legends en bevalt me goed. De prijs is nu rond de 16 euro dus dat is goed te doen. Ik rijd nu alleen netkar bij gpc maar wil eigenlijk wel iets anders erbij dus ga dit denk ik proberen

• GJ007
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 02-11 17:25
leeft het spel nog steeds?

kan hem nergens meer krijgen namelijk, iemand suggesties.
heb zelfs geprobeerd hem maar te downloade, zo graag wil ik um spele.

maar de beveiliging is nie te omzeilen

ff duidelijkheid: gaat mij gwn om het orginele spel!

signature

• M@rijn
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23-11 16:03
Ik heb even gezocht maar hij is gewoon nog te koop volgens mij:

http://www.gcshop.nl/product.php?id=2672

• GAIAjohan
M@rijn schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:27:
Ik heb even gezocht maar hij is gewoon nog te koop volgens mij:

http://www.gcshop.nl/product.php?id=2672
Prijs valt me nog mee ook. laatste keer dat ik m had gezien was hij nog steeds €40.
Ik heb m in januari 2006 gekocht voor €50,-
En ik denk dat een originele cd + hoesje later weleens veel geld waard kunnen worden.. Net als Nascar 2003 Die schijnen tegenwoordig voor $200+ over eBay te vliegen

• Napalm
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:45
GJ007 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:23:
kan hem nergens meer krijgen namelijk, iemand suggesties.
ff duidelijkheid: gaat mij gwn om het orginele spel!
Ik heb hem ook orgineel gehaald bij www.play.com.

Via www.budgetgaming.nl zie ik de volgende aanbieders.

Winkel Cijfer Prijs Porto Totaal
Futurezone 7.7 € 9.99 € 6.00 € 15.99
Free Record Shop 6.7 € 17.99 € 1.95 € 19.94
digifan 7.0 € 39.99 € 0.00 € 39.99
Dimensionplus.nl 8.8 € 42.99 € 2.95 € 45.94
Gamevision 8.9 € 43.79 € 1.95 € 45.74
Nedgame.com 7.0 € 44.99 € 2.50 € 47.49
Proxis 8.5 € 48.99 € 0.00 € 48.99
Gameshop n.b. € 49.95 € 12.50 € 62.45
Ik heb nergens aandelen maar kijk eens wie hem jou wil leveren. >:)

Zie nu ook dat ik niet het volgende blad heb gelezen. Stonden reeds een aantal antwoorden 8)7

[Voor 4% gewijzigd door Napalm op 23-01-2008 17:39]

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

• f427v8
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 08-07-2008
Hallo lezers

Ik speel GT Legends al sinds het uitkwam, echter het heeft mij vele problemen gegeven voor dat mijn Dell dimension met een P4 processor 2,8 Ghz en 1 Gb geheugen soepel draaide.
Er is een andere videokaart ingegaan (Nvidia GeForce 6600 GT 256 Mb) wel met AGP omdat het anders niet op mijn moederbord paste.

Maar nu valt mij op het het spel weer net als in het begin begint te haperen, met andere woorden, het beeld "bevriest" 1 sec. tijdens het spelen.
Nu wil ik best een nieuwe computer kopen, (de huidige komt uit 2004) als het spel dan maar soepel blijft draaien.

Als ik bij de best buy guide kijkt zou een basis systeem volgens mij best wel voldoen (echter miscchien met een zwaardere videokaart)

Kunnen jullie mij nog wat tips geven wat er aan de hand kan zijn?
Of zo'n systeem voor mij geschikt is? Want het verdere computer gebruik beperkt zich tot surfen en wat aanrommelen.

Ps. ik zit dan wel te denken aan een nieuw systeem voorzien van XP, want in Vista samen met een wat ouder spel lijkt mij niet zo'n succes.

Alvast bedankt voor uw reactie's

Met vriendelijke groet,
Edwin

• GAIAjohan
f427v8 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:53:
Hallo lezers

Ik speel GT Legends al sinds het uitkwam, echter het heeft mij vele problemen gegeven voor dat mijn Dell dimension met een P4 processor 2,8 Ghz en 1 Gb geheugen soepel draaide.
Er is een andere videokaart ingegaan (Nvidia GeForce 6600 GT 256 Mb) wel met AGP omdat het anders niet op mijn moederbord paste.

Maar nu valt mij op het het spel weer net als in het begin begint te haperen, met andere woorden, het beeld "bevriest" 1 sec. tijdens het spelen.
Nu wil ik best een nieuwe computer kopen, (de huidige komt uit 2004) als het spel dan maar soepel blijft draaien.

Als ik bij de best buy guide kijkt zou een basis systeem volgens mij best wel voldoen (echter miscchien met een zwaardere videokaart)

Kunnen jullie mij nog wat tips geven wat er aan de hand kan zijn?
Of zo'n systeem voor mij geschikt is? Want het verdere computer gebruik beperkt zich tot surfen en wat aanrommelen.

Ps. ik zit dan wel te denken aan een nieuw systeem voorzien van XP, want in Vista samen met een wat ouder spel lijkt mij niet zo'n succes.

Alvast bedankt voor uw reactie's

Met vriendelijke groet,
Edwin
Denk dat je gewoon eens windows moet herinstalleren, zodat je een clean register hebt..

• DaWaN
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:55

DaWaN

'r you wicked ??

Anders kun je natuurlijk altijd nog gewoon de HistoriX mod voor rFactor installeren, heb je GT Legends DVD voor nodig maar die heb jij al :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• DopdeDouwer
  • Niet online
Na het zien van dit filmpje, heb ik opeens weer erg veel zin gekregen om dit spel weer op te pakken.
http://www.youtube.com/watch?v=EAXGuD_f3Kw

Hier nog fanatiekelingen?

• KillerB
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-11 09:16

KillerB

______

Doet dit spel grafisch nog mee als je het vergelijkt met een spel als GTR evolution? Of is het net zoiets als live for speed?

• GAIAjohan
KillerB schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:48:
Doet dit spel grafisch nog mee als je het vergelijkt met een spel als GTR evolution? Of is het net zoiets als live for speed?
Imho is GTL grafisch beter dan GTR2 en ik vind het ook beter dan GTR Evo..

Grafisch geweld:
1. GTL
2. GTR Evo/Race07/STCC
3. GTR 2
4. GTR
5. LFS

Maarja maak zelf een vergelijking
Twee filmpjes van mij:
http://www.youtube.com/watch?v=Rb-tHiUvV2s&fmt=18 GTL (hoge kwaliteit youtube en add on track)
http://www.youtube.com/watch?v=QCYx4Lu340Y&fmt=22 GTR Evo (HD) (Geluid van deze is erg hard)!

[Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 23-02-2009 19:58]

• Tomfish
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13-07 14:19
Niemand speelt meer echt on-line zie ik. Er zijn echt weinig players on-line. 10 Max. Beetje jammer, want in princiepe is het een hardstikke leuk spel.

• GAIAjohan
Xtresis schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 15:29:
Niemand speelt meer echt on-line zie ik. Er zijn echt weinig players on-line. 10 Max. Beetje jammer, want in princiepe is het een hardstikke leuk spel.
Ga eens naar www.gamers-crib.com nog geheel leagues enzo :)

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 27-11 19:08
Er wordt bij racedepartement ook nog genoeg gtl gedaan volgens mij.

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Xtresis schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 15:29:
Als je rFactor installeert met de HistoriX mod heb je dezelfde auto en daarbij nog eens veel meer tracks.

• DopdeDouwer
  • Niet online
Is rFactor dat gratis race spel? en is rfactor grafisch ook mooi?

• GAIAjohan
DopdeDouwer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:52:
rF is niet gratis :).
http://www.play.com/Games...html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

DopdeDouwer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:52:
Kijk eens op rFactor.net en rFactor central, er zijn erg veel toffe mods voor :) HistoriX is een mod die alle auto's uit GPL in rFactor stopt, vervolgens kun je dus op de bijna oneindige hoeveelheid banen van rFactor rijden :)

De DVD van rFactor kun je af en toe voor heel weinig krijgen, in principe kost hij 35 euro. Je kunt hem evt ook op de *kuch* manier online spelen.

Edit: Op eBay kun je rFactor al kopen voor zo'n 10 euro incl verzenden: http://cgi.ebay.nl/R-FACT....c0.m14&_trkparms=72:1399|66:2|65:12|39:1|240:1318

Als er hier meerder mensen interesse heb ik om Historix te gaan spelen dan wil ik ook wel meerijden :)

[Voor 18% gewijzigd door DaWaN op 26-02-2009 23:07]

• GAIAjohan
Ik prefereer Power n Glory voor GTR2 :)

• Tomfish
Ik krijg nu heel vaak de melding wanneer ik een multiplayer host wil joien:

"Track not installed"

Terwijl hij wel gewoon tussen het lijstje staat wanneer ik bij single player modus kijk? Kent iemand dit probleem?

• GAIAjohan
Xtresis schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:14:
Ik krijg nu heel vaak de melding wanneer ik een multiplayer host wil joien:

"Track not installed"

Terwijl hij wel gewoon tussen het lijstje staat wanneer ik bij single player modus kijk? Kent iemand dit probleem?
Als een server een circuit draait die jij niet hebt geïnstalleerd pakt hij een random circuit die je wel hebt en zet die naam er neer en als je joint merk je pas dat je een onbekend circuit niet hebt. Daarin is GTL erg lastig. GTR2 is beter wat dat betreft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomfish
Ik ben het wachtwoord van mijn on-line account vergeten. Ik kan echter nergens vinden waar ik dit opnieuw kan aanvragen of veranderen? De officiele website van GT Legends is ook al een tijd down. Kan iemand helpen?

• FabiandJ
  • Niet online
Sinds een tijdje is het mogelijk om van GT Legends gratis een serial key te krijgen.
In overleg met Fuelke heb ik toestemming gekregen om de link hier te plaatsen zodat iedereen die deze game nog wilt met een legale key, deze kan krijgen.

De key kan je hier aanvragen.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:
Sinds een tijdje is het mogelijk om van GT Legends gratis een serial key te krijgen.
In overleg met Fuelke heb ik toestemming gekregen om de link hier te plaatsen zodat iedereen die deze game nog wilt met een legale key, deze kan krijgen.

De key kan je hier aanvragen.
Thanks voor het delen :) Moet je het spel zelf dan via de minder legale bronnen downloaden?

[Voor 6% gewijzigd door Marzman op 25-08-2010 14:41]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• FabiandJ
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:37:
[...]

Thanks voor het delen :) Moet je het spel zelf dan via de minder legale bronnen downloaden?
Als het spel niet meer in de winkels te koop is wel :p

• GAIAjohan
Daarnaast zul je als je windows 7 gebruikt heel veel minder legaal moet binnentrekken (namelijk een crack). Starforce werkt nml niet in win7

[Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 25-08-2010 14:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweaker682
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-01-2019
Even oude herinneringen ophalen met gt legends racesim uit 2005.
Ik heb de demo ff gedownload die kun je nog steeds krijgen, ik heb wel de starforce patch er bij anders werkt het niet. Best een goede game voor die tijd vergeleken met nu scheelt het niet eens zo veel met het rijgedrag van de auto, in gt legends kun je heel goed glijden met de auto en slippen.

Vandaag de dag zou er veel meer mogelijk moeten zijn met race games heb ik het idee gezien de vooruitgang nu met de hardware. Dit is 6 jaar geleden!!!
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee