Even een klein vraagje:
Kan ik zelf uploaden?
Dat in verband met de ontwikkelingen rond nieuwe progsels
Ik zla even uitleggen hoe mijn project in elkaar zit.
Elke ochtend voerde ik admin.php uit. Die downloadde als eerst de xml van dat moment op WhatPulse.org naar de eigen server. Vervolgens werd er een lijstje met de huidige namen aangemaakt, wat gebruikt wordt door de keys calculator. Voordat ik de stats (tijdelijk) op me nam, was dat alles wat het programma deed, daarom werd hij toen in de middag uitgevoerd.
Sinds ik de tijdelijke stats op me genomen heb, voer ik het programma elke ochtend uit zodra ik uit bed kom (ja, ik slaap ook

). Ik heb toen ook een stuk code toegevoegd aan admin.php om de stats in UBB te genereren. Dat weergeeft hij door middel van textarea's, per onderdeel (top 50, chatslet, etc). Daarna copy-paste ik ze naar hier op GoT.
Alleen heb ik nu dus het probleem dat twee niet zo fijne gebeurtenissen op precies hetzelfde moment moeten plaatsvinden

Gelukkig heb ik wel een keer de broncode van admin.php, functions.php, team_parse.php en lang_nl.php op mijn Palm gezet, waarom weet ik niet. Toch blij dat ik dat gedaan heb. Het zijn erg oude versies, alleen het grootste verschil zit in admin.php. Daar heb ik nu alleen de top 50, chatslet, clickaap en het % van aantal pulsers
Daarbij heb ik ook geen xml's. Dus als ik vandaag de bestanden kwijt kan, download hij die xml, en hebben we morgen (brakkere) stats
Sorry voor dit opstel